بازاریابی یوتیوب, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

YouTube در مقابل Vimeo: کدام بستر ویدئویی برای کسب و کار شما بهترین است؟ [داده ها]

تا سال 2022 ، محتوای ویدیوی آنلاین پیش بینی می شود که دستورالعمل بیشتر از 82٪ از کل ترافیک وب (15 برابر بیشتر از آن در سال 2017) اگر هنوز به فکر چگونگی انطباق ویدئو با استراتژی بلندمدت بازاریابی خود نپرداخته اید ، زمان آن فرا رسیده است که آن را جدی بگیرید.

قبل از شروع به ایجاد فیلم ها ، مهم است که بدانید کجا می خواهید آنها را میزبانی کنید. YouTube بدیهی است بزرگترین بستر میزبانی ویدئو در وب است ، اما ممکن است بهترین انتخاب برای هر مشاغل نباشد.

برای کمک به شما در یافتن بهترین وجه متناسب با نیازهای منحصر به فرد شرکت خود ، ما یوتیوب را مستقیماً در برابر پلت فرم کوچکتر و جذاب Vimeo از نظر عوامل مختلف مقایسه کردیم. برای دیدن نتایج به ادامه مطلب بروید و خود تصمیم بگیرید.

→ Free Templates: How to Use YouTube for Business [Download Now]

تعداد کاربران

برنده: YouTube

در اینجا هیچ رقابت واقعی وجود ندارد. YouTube به مخاطبان بیش از دو میلیارد کاربر ماهانه دستور می دهد – تقریباً نیمی از کل جمعیت استفاده کننده از اینترنت. 240 میلیون بازدید کننده ماهانه و 90 میلیون کاربر ثبت شده Vimeo در نظر تضاد. برای حداکثر دسترسی ، YouTube را انتخاب کنید.

بهینه سازی جستجو

برنده: YouTube

YouTube اینجا Vimeo را در گرد و غبار رها می کند. YouTube ، دقیقاً بعد از شرکت مادر بزرگ Google ، دومین موتور جستجو در اینترنت است . اگر می خواهید ویدیویی متناسب با یک س searchال جستجوی خاص ایجاد کنید ، (به عنوان مثال ، نحوه انتخاب قلم برای وب سایت خود ) ، ویدیوی شما متعلق به YouTube است. نه تنها به طور مستقیم در نتایج جستجو در YouTube ظاهر می شود ، بلکه Google همچنین فیلم های YouTube را نسبت به ویدیوهای ارسال شده در سیستم عامل های دیگر ترجیح می دهد.

موبایل

برنده: YouTube

70٪ از کل بازدیدهای YouTube از طریق تلفن همراه است تسلط بر فضای جریان تلفن همراه – حتی رقبای قدرتمندی مانند Netflix ، Hulu و Twitch را پشت سر گذاشته است.

فیلم های بارگذاری شده در Vimeo و YouTube هر دو به طور خودکار برای موبایل بهینه می شوند ، اما YouTube فرصت های بیشتری برای کشف و دسترسی به تلفن همراه فراهم می کند.

هزینه

برنده: YouTube

YouTube رایگان است – حتی برای مشاغل. اما شاید از خود بپرسید که آیا ویمئو نیز همینطور است.

آیا استفاده از ویمئو رایگان است؟

Vimeo با یک مدل قیمت گذاری طبقه بندی شده عمل می کند ، از یک برنامه اساسی رایگان تا یک بسته 50 ماهانه با هدف در مشاغل .

Vimeo Pro در مقابل YouTube

در حالی که Vimeo یک برنامه اساسی رایگان دارد ، شما را به حداکثر 500 مگابایت فضای ذخیره سازی در هفته محدود می کند.

اگر با پرداخت مقداری پول مشکلی ندارید ، می توانید یک طرح Vimeo Pro دریافت کنید. در Vimeo Pro به پشتیبانی ، تجزیه و تحلیل پیشرفته و حریم خصوصی حرفه ای دسترسی خواهید داشت.

از طرف دیگر ، می توانید فضای ذخیره سازی نامحدود را به صورت رایگان در YouTube داشته باشید.

پشتیبانی

برنده: ویمئو

Vimeo با بسته های پولی خود ، چندین سطح پشتیبانی فنی را ارائه می دهد که می تواند یک بازی باشد -تغییر برای مشاغل بدون تخصص فیلم بسیار. YouTube اسناد راهنمای رایگان و دسترسی به (کاملاً شلوغ) را ارائه می دهد. ) انجمن پشتیبانی ، اما اگر به دنبال بالاتر هستید – لمس ، پشتیبانی شخصی بر اساس تقاضا ، یک حساب Vimeo پرداخت شده گزینه بهتری است.

ذخیره سازی

برنده: YouTube

YouTube فضای ذخیره سازی نامحدود و رایگان برای همه حساب ها ارائه می دهد ، در حالی که Vimeo هزینه ذخیره سازی را به صورت طبقه بندی . گزینه اصلی و رایگان حساب Vimeo به شما 500 مگابایت فضای ذخیره سازی در هفته می دهد. با بالاترین سطح بسته بندی آنها ، 50 دلار در ماه ، می توانید 5 ترابایت را بدون محدودیت هفتگی ذخیره کنید.

بدون تبلیغات قبل از پخش

برنده: ویمئو

اگر فیلم های خود را در YouTube بارگذاری کنید ، احتمال زیادی وجود دارد که یک تبلیغ قبل از پخش قبل از آن پخش شود ، که این امر می تواند برخی از بینندگان را از چسبیدن دور کند. Vimeo در حال حاضر تبلیغات را مجاز نمی داند و به نظر نمی رسد که به زودی این سیاست را تغییر دهند.

اجرای کمپین های تبلیغاتی

برنده: YouTube

اگر به فکر تبلیغات شخصی خود در یک پلت فرم ویدیویی هستید ، نمی توانید YouTube را شکست دهید (همچنین نمی تواند خرید فضای تبلیغاتی در Vimeo ، حتی اگر بخواهید ، زیرا اجازه این کار را نمی دهند.)

YouTube بستر تبلیغاتی پیشرفته و کاربر پسند را ارائه می دهد ، به عنوان همچنین هنگامی که روزانه 10 دلار برای تبلیغات هزینه می کنید ، از “کارشناس تبلیغات YouTube” پشتیبانی شخصی می کنید.

انجمن

برنده: ویمئو

شماره های کاربر کل داستان را بیان نمی کند. با چنین مخاطبان گسترده ای در YouTube ، طبیعتاً محیط رقابتی تر است. غرق شدن در ویدئوی شما توسط هزاران نفر دیگر آسان تر است ، اگر قصد ندارید آن را در جایی خارج از YouTube پخش کنید. اگر می خواهید از یک خلاقیت موجود استفاده کنید ، یا در صفحه دست اندركاران دستگير صفحه .

گزینه های حریم خصوصی پیشرفته

برنده: ویمئو

هم YouTube و هم Vimeo این امکان را برای شما فراهم می کنند که فیلم ها را به صورت خصوصی یا عمومی تنظیم کنید (تنظیمات پیش فرض در YouTube عمومی است) ، اما اگر این موارد برای منافع شما تأمین شود ، Vimeo تعداد انگشت شماری از گزینه های خاص خصوصی را برای شما فراهم می کند. شما می توانید یک گزینه محافظت از رمز عبور به فیلم ها اضافه کنید ، یک ویدیو را فقط با افرادی که حساب شما را دنبال می کنند به اشتراک بگذارید یا حتی آن را از انجمن Vimeo پنهان کنید – اگر بخواهید ویدیو را در وب سایت خود جاسازی کنید و بخواهید مفید باشد ، این می تواند مفید باشد. فقط در یک مکان قابل مشاهده است.

پخش کننده قابل برنامه ریزی

برنده: ویمئو

پخش کننده جاسازی شده براق Vimeo تعدادی از گزینه های سفارشی سازی مفید را ارائه می دهد که YouTube نمی تواند با آنها مطابقت داشته باشد ، از جمله سفارشی سازی رنگ hex و توانایی درج آرم پخش کننده سفارشی (در حسابهای Business و PRO). بعلاوه ، هنگامی که گزینه های سفارشی سازی پیش فرض را در حساب خود تغییر می دهید ، همه ویدئوهای جاسازی شده قبلی به روز می شوند تا تغییرات را به صورت خودکار منعکس کنند ، بدون اینکه نیازی به بازگشت و کوچک کردن هر کدی باشید.

تجزیه و تحلیل

برنده: YouTube

YouTube در اینجا پیروز می شود زیرا تمام تجزیه و تحلیل های آنها – از آماری ابتدایی مانند نمایش گرفته تا گزینه های پیشرفته تر – کاملاً رایگان هستند. Vimeo همچنین ابزارهای تحلیلی قدرتمند را برای ارزیابی عملکرد ارائه می دهد ، اما برای دسترسی به این مبلغ باید پرداخت کنید همه چیز به جز آمار اساسی.

کیفیت فیلم

برنده: ویمئو

وقتی صحبت از کیفیت فیلم می شود ، Vimeo YouTube را شکست می دهد. در آزمایشی که توسط متوسط ​​ انجام شد ، کیفیت ویدئو Vimeo واضح ، تمیز و خوانا تر بود. از طرف دیگر ، همان ویدئو در YouTube تار است و پیگیری آن را بسیار دشوارتر می کند.

کیفیت صدا

برنده: ویمئو

باز هم ، وقتی صحبت از کیفیت می شود ، Vimeo در رتبه اول قرار می گیرد. کیفیت صدا در Vimeo بالاتر است زیرا این پلتفرم از 320Kbps پشتیبانی می کند. با این حال ، برای لذت بردن از فیلم ها و صدا با کیفیت بالاتر ، باید در یکی از برنامه های پولی مشترک شوید.

پخش جریانی مستقیم

برنده: YouTube

Vimeo و YouTube هر دو گزینه پخش جریانی مستقیم دارند ، با این وجود YouTube به دلیل رایگان بودن برنده اصلی است. Vimeo پخش مستقیم را با یک برنامه پولی ارائه می دهد. با این حال ، با استفاده از Vimeo ، می توانید نسخه های جدید ویدیو را بارگذاری کنید و از همان URL استفاده کنید و نسخه های ضبط شده با جریان بالاتر را با کیفیت بالاتر بارگذاری کنید ، که می توانید قبل از ارسال ویرایش کنید.

YouTube vs. Vimeo infographic منبع تصویر

بنابراین کدام یک را باید انتخاب کنید؟

این بستگی زیادی به این دارد که دقیقاً می خواهید با فیلم های خود چه کارهایی انجام دهید. اگر به دنبال یک انجمن خلاق هستید که بتوانید با دیگر سازندگان ویدیو ارتباط برقرار کنید و در یک مکان خاص قرار گرفتن در معرض دید قرار دهید ، Vimeo مکان بهتری برای شروع به اشتراک گذاری محتوای خود است. اگر اهداف شغلی دارید که بیشتر حول محور بهینه سازی جستجو و تبلیغات می چرخند ، YouTube بهترین شرط شماست.

New call-to-action دهانه>

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *