سئو, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

Inbound Link Building 101: 34 روش ایجاد بک لینک برای سئو

تلاش در جستجوگرها .

اگرچه در مورد تولید پیوندهای ورودی صحبت می شود ، اما روشهای نیتریت-ریگی برای انجام انجام که به ندرت مورد بحث قرار می گیرند. Access 4 Essential Link-Building Tips

خوشبختانه ، استراتژیهای ایجاد پیوند به سختی اجرای بسیاری از افراد نیستند. به آن مانند رسانه های اجتماعی فکر کنید – اگر منبع محتوای عالی هستید و آن را در مقابل افراد مناسب می گیرید ، آنها قصد دارند آن را به اشتراک بگذارند.

با توجه به این موضوع ، ما 33 ایده را برای کمک به شما در ایجاد پیوندهای ورودی قانونی آغاز خواهیم کرد. برای دیدن چگونگی استفاده از این ابزارهای ایجاد لینک در استراتژی SEO خود ، ادامه مطلب را بخوانید.

بک لینک چیست؟

بک لینک ها یا پیوندهای ورودی نوعی سئو خارج از صفحه است که در آن پیوندهایی از وب سایت های دیگر که خوانندگان را به سمت سایت خود هدایت می کنید

بدست می آورید.

شخصی که پیوند را دریافت می کند کسی است که از پیوند به عنوان پیوند لینک یاد می کند.

پیوندهای برگشتی با پیوندهای خروجی (پیوندهای وب سایت شما به وب سایت دیگری) و پیوندهای داخلی (پیوندهای یک صفحه از وب سایت شما به صفحه دیگر) متفاوت است. در اینجا درباره تفاوت بین هر سه نوع پیوند بیشتر بدانید .

بک لینک های مناسب می توانند دو کار مهم برای وب سایت شما انجام دهند:

  1. آنها می توانند به وب سایت شما مراجعه کنند. اگر کسی به وب سایت شما در وب سایت یا وبلاگ خود پیوندی بفرستد ، خوانندگان وی ممکن است روی آن کلیک کنند – و شما از این ترافیک ارجاع بهره مند خواهید شد.
  2. آنها می توانند در رتبه بندی بالاتر در جستجو به شما کمک کنند. بک لینک ها به موتورهای جستجو می گویند که وب سایت شما از یک موضوع خاص مرجع است – بنابراین هرچه بک لینک بیشتری از سایت های با کیفیت و دارای مرجع بالا کسب کنید ، رتبه وب سایت شما در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) بهتر خواهد بود.

یک پیوند ورودی خوب از یک وب سایت معتبر تهیه شده و از متن لنگر طبیعی استفاده می کند. متن لنگر به سادگی کپی متنی است که دارای پیوند بیش از حد است ، اینگونه دوست دارید (متن لنگر در اینجا “مانند این”). متن لنگر طبیعی بدین معناست که شما فقط پیوند دادن کلمات کلیدی به چپ و راست را ندارید.

Google زمینه پیوند را درک می کند ، بنابراین متن لنگر “بیشتر بیاموزید” و “اینجا را کلیک کنید” عمومی می تواند به همان اندازه لنگر متن بهینه سازی شده برای کلمات کلیدی باشد.

1. یک وبلاگ ثابت با محتوای عالی داشته باشید.

مرتباً ایجاد محتوای عالی وبلاگ 2. به وبلاگ های دیگر وبلاگ خود پیوند دهید.

وبلاگ به عنوان ابزاری اجتماعی در نظر گرفته شده است. هرچه بیشتر به دیگران لینک دهید – به ویژه هنگامی که این کار را به روشی سازگار و مبتنی بر فرصت انجام می دهید – احتمال اینکه یکی از آن وبلاگ نویسان به لطف شما پاسخ دهد ، بیشتر است.

بعلاوه ، شما نمی توانید همه موارد وبلاگ خود را پوشش دهید. منطقی است که از ثروت منابع موجود در وب استفاده کنید تا تجربه وبلاگ خود را بهتر و پاداش بیشتری برای خوانندگان خود ایجاد کنید.

3 پست های وبلاگ مهمان را بنویسید.

ارسال یک پست وبلاگ عالی ، و خرید آن را برای خرید وبلاگ مناسب کنید. اگر کسی قبول کند ، باید مایل باشد که در پست شما یک پیوند ورودی داشته باشد.

نمی دانید برای چه کسی بنویسم؟ اکثر رسانه ها به مردم اجازه می دهند مقالات اصلی را در موضوعات مرتبط با خوانندگان خود ارسال کنند. در اینجا دستورالعمل ها و دستورالعمل های وبلاگ نویسی مهمان برای 11 رسانه برتر وجود دارد ، از جمله نیویورک تایمز ، Business Insider ، HBR.org ، قابل اشتراک ، و موارد دیگر.

4 فهرست منابع مفید را تنظیم و منتشر کنید.

لیست منابع هر دو طعمه پیوند عالی و محتوای مفیدی برای خوانندگان شما هستند. اگر یک لیست منابع جامع ایجاد کنید ، برای بقیه وبلاگ نویسان آسان است که به جای اصلاح و تنظیم کامل آن مطالب ، آن را در پست های خود پیوند دهند. برای ایجاد ایده در مورد شکل ظاهری ، اینجا مثالی از لیستی که برای ابزارها و منابع ایجاد محتوای رایگان سرپرستی کرده ایم .

5. برای ایجاد روابط ، گردآوری های تخصصی انجام دهید.

جمع آوری خبره می تواند ابزاری عالی برای ایجاد روابط با تأثیرگذاران باشد. گرچه ممکن است این خلاصه ها بلافاصله لینک های ورودی شما را به وجود نیاورند و یا منجر به آن نشوند ، ایجاد روابط با اینفلوئنسرها به شما کمک می کند از منابع معتبر زیر خط بک لینک جامع دریافت کنید.

بعد از اینکه آنها در جمع بندی شما شرکت کردند ، می توانید بعداً با آنها تماس بگیرید تا درباره فرصت ارسال مهمان یا چیز دیگری س askال کنید – ضمن اینکه دوباره از آنها برای مشارکت در جمع متخصصان قبلی تشکر می کنید.

در اینجا نمونه ای از یک دورنمایی متخصص است که ما انجام دادیم ، کجا ما با بازاریابان موفق تماس گرفتیم و از آنها نحوه شروع کار را جویا شدیم.

6. پست های دزدگیر را بنویسید.

Newsjacking هنگامی است که از محبوبیت یک خبر استفاده می کنید تا موفقیت فروش و بازاریابی خود را تقویت کنید. اگر اولین وبلاگ نویسی باشید که در مورد یک رویداد خبری نظر می دهد ، به دلیل ” تازه بودن “م Googleلفه Google الگوریتم ، و دیگران در مطالب شخصی خود از داستان به محتوای شما پیوند می دهند. این پست وبلاگ را برای چهار فرمول newsjack بخوانید برای شروع کار.

7. در مورد چشمگیرترین مشتریان خود مطالعات موردی ایجاد کنید.

اگر در مطالعات موردی به مشتریان خود جلوه دهید در مورد تجارت آنها ، می توانید شرط بندی کنید که آنها به سایت شما لینک می دهند. اما شما باید آنها را خوب کنید. این به این معنی است که شرکتهایی را انتخاب کنید که بهترین نتیجه را دیده باشند ، مشتاق باشند و محصول یا خدمات شما را به خوبی بشناسند.

این همچنین به معنای پرسیدن س rightالات صحیح و طرح مطالعه موردی به روشی جذاب و جامع است. برای شروع ، در اینجا یک الگوی مطالعه موردی رایگان است . 8. داوطلب شوید و مورد مطالعه موردی قرار بگیرید.

چرا در آن طرف مطالعه موردی پیوند عشق قرار نمی گیرد؟ ما همیشه به دنبال مشتریانی هستیم که تمایل به موضوع مطالعه موردی داشته باشند. وقت خود را برای یکی از فروشندگان اصلی خود داوطلب کنید و پس از انتشار مطالعه موردی ، از آن پیوندی بکشید.

9. نظرسنجی ها را انجام دهید.

اگر تحقیق می کنید ، قول دهید داده ها را با دیگران به اشتراک بگذارید. اگر پس از جمع آوری داده ها و جمع آوری اطلاعات ، به برخی سایت های دارای درجه اعتبار بالا دسترسی به یافته ها را بدهید ، می توانید شرط بندی کنید که برای اطمینان از داشتن حجم نمونه عالی ، برخی تبلیغات و پیوند ورودی را برای شما انجام می دهند.

این راهنمای رایگان را برای بارگیری کنید نحوه استفاده از نظرسنجی های آنلاین در بازاریابی خود .

10. نقد کتاب بنویسید.

اگر یک بررسی جامع درباره محتوای نویسنده دیگری ارائه دهید ، احتمال اینکه آنها (و دیگران) به آن پیوند دهند بسیار خوب است. در اینجا مثالی از بررسی کتاب آورده شده است از وبلاگ InsightSquared ، که خلاصه فروش چالشگر در قول هشت دقیقه یا کمتر از قول آنها است.

11 وبینارهای رایگان برگزار کنید و نسخه های بایگانی شده را به صورت آنلاین ارسال کنید.

اگر آموزنده باشد ، شرکت کنندگان کاملاً آن را به اشتراک می گذارند. یک راه آسان برای انجام این کار ، است اسلایدهای ارائه PowerPoint خود را به ارائه SlideShare تبدیل کنید ، و سپس آن را در یک پست وبلاگ قرار دهید. همچنین می توانید آن را در صفحه فرود وبینار قرار دهید تا هر کسی که می خواهد برای یک وبینار که قبلاً تمام شده است ثبت نام کند ، از ارائه بازدید کند.

برای عکسبرداری بهتر از بک لینک به این صفحات بایگانی شده وبینار ، در وهله اول با یک شرکت ، مارک یا تأثیرگذار دیگر برای وبینار شریک شوید. نه تنها دو مارک کاملاً هماهنگ ارائه قدرتمندی می کنند ، بلکه باعث گسترش مخاطب می شوند – حتی پس از پایان وبینار. ( در این پست وبلاگ نکاتی درباره ایجاد وبینار را بیاموزید.)

12 ابزارهای رایگان ایجاد کنید.

یادتان هست وقتی در مورد تنظیم و انتشار لیست منابع برای وبلاگ خود صحبت کردم؟ فکر می کنید افراد در آن لیست منابع چه مواردی را شامل می شوند و به آن لینک می دهند؟ ابزار رایگان یک ابزار بزرگ است. با ایجاد ابزارهای رایگان که واقعاً برای مشتریان هدف شما بسیار مفید هستند ، می توانید در آن طرف فهرست منابع قرار بگیرید.

به عنوان مثال ، در HubSpot ، Grader وب سایت a ایجاد کردیم > ، ابزاری است که بسیاری از آژانس ها ، شرکا و سایر افراد در صنعت ما به آن وصل می شوند.

13. الگوهای قابل اشتراک ایجاد کنید.

مانند ابزارهای رایگان ، الگوها مورد دیگری هستند که افراد برای پیوند دادن به آنها بسیار مفید خواهند بود. قبل از ایجاد الگوی ، به این فکر کنید که چه نوع الگویی باعث سهولت کار افراد می شود. به عنوان مثال ، یک طراح ممکن است کتابخانه ای از الگوهای کارت ویزیت قابل بارگیری ایجاد کند که دیگران می توانند بارها و بارها به آن لینک دهند. محتوای دارای علامت گذاری شده اغلب نوعی از محتوا است که تعداد زیادی پیوند ورودی دارد.

14. اینفوگرافیک های جذاب ایجاد کنید.

مردم کاملاً عاشق هستند تا اینفوگرافیک ها را به اشتراک بگذارند. اگر خودتان یک اینفوگرافیک اصلی ایجاد کنید ، افراد به عنوان منبع اصلی به شما لینک می شوند. برای افزایش احتمال پیوند ورودی ، همچنین می توانید طرح خود را با منابعی که ذکر کردید به اشتراک بگذارید و کد جاسازی شده برای اینفوگرافیک خود که به راحتی قابل دسترسی است.

طراح نیستید؟ هر کسی می تواند اینفوگرافیک با ظاهری حرفه ای و با کیفیت بالا ایجاد کند – و به سرعت با الگوها مانند این 15 الگوی رایگان اینفوگرافیک . اگر می خواهید نحوه ایجاد اینفوگرافیک را در کمتر از یک ساعت با استفاده از آن الگوها بیاموزید ، این پست وبلاگ را بخوانید .

15. اشکال دیگری از محتوای بصری ایجاد کنید.

به یاد داشته باشید که کاریکاتورها ، تجسم مطالب ، نمودارها و نمودارها و مواردی از این دست بسیار محبوب هستند به عنوان افراد بیشتر و بیشتر بصری می شوند . به علاوه ، ساختن آنها کمی وقت و هزینه صرف می کند ، بنابراین اگر کار خود را انجام داده باشید ، دیگران احتمالاً از ایجاد محتوای بصری خود چشم پوشی می کنند و به جای آن به مطالب شما پیوند می دهند.

در اینجا لیستی از 29 ابزار طراحی آنلاین رایگان وجود دارد بنابراین شما می توانید گرافیک خود را ایجاد کنید ، صرف نظر از اینکه از نظر فن آوری مهارت دارید.

16. ارائه های SlideShare ایجاد کنید.

یکی از اینفوگرافیک های خود را قطعه قطعه کنید یا یکی از آخرین برنامه های سخنرانی خود را دوباره استفاده کنید. می توانید این موارد را در وبلاگ خود ، در مرکز منابع وب سایت خود یا حتی در یک حساب SlideShare برای پیوندهای بیشتر قرار دهید.

به خاطر داشته باشید که به اشتراک گذارترین ارائه ها جذاب ترین ارائه ها هستند. این به معنای محتوای عالی و طراحی عالی است. در اینجا هفت مثال برای اثبات آن وجود دارد . (فقط مواظب باشید مخاطب خود را بفهمید و اینکه چطور احتمالاً او واکنش نشان می دهد تا چیزی توهین آمیز تلقی نشود.)

18 اطلاعیه های مطبوعاتی درباره اخبار جالب شرکت را بنویسید.

با تبدیل استراتژی روابط عمومی خود به استراتژی ورودی ، شما فرصت هایی را ایجاد می کنید که قبلاً نبوده و محلی را برای شرکت خود رقم زده اید و در این کار با مخاطبان هدف خود مشارکت ذهنی معنی داری ایجاد می کنید.

هنگامی که یک بیانیه مطبوعاتی عالی نوشتید ، ارسال کنید آن را در وب سایت خود قرار دهید و سپس انتشارات خود را به یکی از شبکه های خبری بزرگ برسانید تا پوشش بیشتری پیدا کنید.

19. وقتی اخبار شما مربوط به شرکت دیگری است ، یک بیانیه مطبوعاتی مشترک ارسال کنید.

این می تواند به هزاران سایت مرتبط دیگر کمک کند که ممکن است در یک بیانیه مطبوعاتی درباره فقط شرکت شما ، به سایت شما پیوند نخورده باشند.

20 در صورت داشتن اخبار مهم یا محتوای عالی ، برخی از مراکز اطلاع رسانی را انجام دهید.

جلب توجه مطبوعات و چاپ شدن در نشریات صنعت می تواند به شما در ایجاد نام تجاری ، افزایش مهارت قابل مشاهده ، ارتقا cred اعتبار و البته بازگرداندن لینک از منابع معتبر کمک کند.

ابتدا یک صفحه اختصاصی در مورد داستان در وب سایت خود ایجاد کنید تا بتواند به عنوان منبع به آن پیوند دهد. سپس ، با تعداد معدودی از روزنامه نگاران و / یا نشریاتی که می بینید واقعاً ارزش قصه خود را دارند ، تماس بگیرید. مطمئن باشید که به درخواست خود متن می دهید ، قوانین آنها را دنبال می کنید ، نوشتن موضوع جذاب برای ایمیل شما و اینکه شما مفید هستید ، نه مباهات.

این پست وبلاگ را بخوانید تا در مورد ارائه خبر خود به روزنامه نگاران بیشتر بدانید (که شامل دو الگوهای ایمیل درست در پست است ).

21. هشدارهای درخواست مطبوعات را تنظیم کنید و به دنبال فرصت هایی برای ارسال نقل قول باشید.

هشدارهای درخواست مطبوعات درخواست های منابع اطلاعاتی از روزنامه نگاران است. این روزنامه نگاران دائما به دنبال نقل قول هایی از افراد خاص هستند که در مقاله خود نشان دهند و چندین رسانه وجود دارد که از آنها برای ارسال درخواست و یافتن آن نقل قول ها استفاده می کنند.

در اینجا لیستی از مدیر خرید HubSpot متیو باربی وجود دارد از خدماتی که می توانید برای دریافت هشدار از روزنامه نگاران در صندوق ورودی خود در آنها ثبت نام کنید:

به دلیل حجم بالای درخواستی که دریافت می کنید ، وی همچنین توصیه می کند فیلترها یا پوشه های ایمیل را برای مرتب نگه داشتن خود ایجاد کنید. ( با نحوه ایجاد فیلتر در Gmail اینجا آشنا شوید )

22. مقاله های آماده را بنویسید و آنها را مرتب کنید.

اگر نظر جالبی برای به اشتراک گذاشتن دارید و می توانید آن را به طور واضح و قانع کننده در یک مقاله منتشر شده بیان کنید ، می توانید این فرصت را داشته باشید که به افراد زیادی دسترسی پیدا کنید ، برای خود و سازمان خود به رسمیت شناخته شوید و بک لینک معتبر برای وبسایت شما. به نظر من موثرترین مقالات منتشر شده تنها یک نکته را بیان می کنند ، صدای شخصی نویسنده را در آغوش می کشند و سپس توصیه های خاصی را ارائه می دهند.

پس از نوشتن مقاله ، نسخه های آنلاین نشریات بزرگ روزنامه ها و مجلات را برای پیوند ورودی بسیار ارزشمند هدف قرار دهید. در اینجا دستورالعمل ها و دستورالعمل های انتشار مهمان برای 11 رسانه برتر وجود دارد .

23. با شرکت های صنایع تکمیلی شریک شوید.

این روال عادی است که شرکای کانال شرکتی به محتوای عالی یکدیگر پیوند می دهند ، زیرا آنها علاقه زیادی به موفقیت یکدیگر دارند.

شما ممکن است با نگاهی به حضور کلی وب آنها در الکسا و SimilarWeb . این سایت ها می توانند به ایده تقریبی از میزان بازدید ، نرخ پرش ، کلمات کلیدی و منابعی که مردم برای یافتن آن سایت استفاده می کنند و همچنین اقدام بعدی که پس از بازدید انجام می دهند ، کمک کنند. این پست وبلاگ را بخوانید تا روش های بیشتری برای جستجوی بهترین مشارکت های تجاری .

24. مقداری بازاریابی مشترک انجام دهید.

همچنین می توانید یک قدم جلوتر بروید و مشارکت بازاریابی مشترک ایجاد کنید . این به معنای مشارکت با یک شرکت دیگر برای تبلیغ بخشی از محتوا یا محصول و سپس به اشتراک گذاشتن نتایج آن تبلیغات است. وقتی از روابط و دسترسی یک شریک استفاده می کنید ، با کار کمتری پیوندها و سر و صدای بیشتری خواهید داشت.

بازاریابی مشترک موثر لازم نیست پیچیده یا گران باشد. به عنوان مثال ، افراد در یک پناهگاه حیوانات نجات به نام Fur Baby Rescue می خواستند از صدها میلیون خواننده BuzzFeed استفاده کنند.

برای این کار ، آنها با افراد BuzzFeed همکاری کردند تا مقاله ای را تنظیم و منتشر کنند به نام “ما به دختران مست یک دسته توله سگ دادیم و اشک زیادی وجود داشت” که می توانید اینجا بخوانید . این مقاله دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد: چند خانم چند نوشیدنی نوشیدند ، و سپس با توله سگ های شایان ستایش (و قابل قبول) از Fur Baby Rescue تعجب کردند. ( در اینجا نمونه های بیشتری از مشارکت عالی را مشاهده می کنید برای الهام بخشیدن به شما.) 25. درخواست بررسی کنید.

به عنوان مثال می توانید از کاربران متخصصان یا تحلیلگران محصولات و صنعت خود بخواهید ویژگی های جدیدی را که ارائه می دهید بررسی کنند. نه تنها پیوند ورودی دریافت خواهید کرد ، بلکه بازخورد خوبی خواهید گرفت و رابطه خود را با کسانی که از آنها خواسته اید تقویت کنید نوشتن نظرات .

نمی دانید از کجا می توانید بررسی کنید؟ لیست بهترین وب سایت های بررسی محصول ما را برای شرکت های B2B و B2C بررسی کنید.

26. در زندگی واقعی با سایر مدیران سایت دوست شوید.

تقویت ارتباط شما با سایر مدیران وب سایت در صورت ایجاد فرصت های آینده ، در مورد درخواست های پیوند ورودی مربوطه را باز می کند و احتمال اینکه این درخواست ها در گوش شما ناشنوا واقع شود را افزایش می دهد.

داشتن شبکه مهارت بی نظیری است. هرچه شبکه شما گسترده تر و بازتر باشد ، می توانید فرصت های بیشتری را باز کنید که حتی نمی دانید وجود آن وجود دارد. در اینجا 10 نکته مفید در مورد شبکه مانند یک حرفه ای برای شروع آورده شده است. 27. نام های تجاری خود را جستجو و نظارت کنید.

درمورد تبدیل این موارد ذکر شده به پیوندهای ورودی با مدیران وب تماس بگیرید ، اما فقط درصورت ضمانت آن – مانند وقتی که آنها مثلاً داده های شما را ذکر می کنند. این تاکتیکی به نام “احیای پیوند” است.

با تنظیم هشدارها با استفاده از ابزاری مانند ذکر یا BuzzSumo

، و افزودن کلمات کلیدی مربوط به مارک یا محصولات شما. فقط مطمئن شوید که در وب سایت خود در سایت هشدار ، که می توانید در تنظیمات این ابزار انجام دهید ، موارد ذکر شده را حذف می کنید.

در اینجا یک الگوی ایمیل برای تماس با ما برای درخواست پیوند وجود دارد از باربی :

link reclamation email template

اعتبار تصویر

28. پیوندهای خراب را از طریق ابزارهای جستجوی سایت شناسایی کنید.

مشابه مرحله بالا ، برخی از مدیران وب ممکن است به سایت شما پیوند دهند اما از پیوندهای قدیمی یا خراب استفاده کنند. این طبیعی است که شما وب سایت خود را به مرور تغییر و به روز می کنید. با این حال ، این پیوندهای ورودی هنوز ارزشمند هستند – و شما می توانید آنها را به روز کنید.

از ابزارهایی مانند بررسیگر لینک شکسته Ahrefs ، جستجوگر پيوند مرده ، ابزار بازیابی آب پیوند و فریاد قورباغه برای جستجوی لینکهای خراب در وب سایت های دیگر. سپس ، با استفاده از الگوی فوق به عنوان الهام بخش ، با پیوند صحیح و جایگزین با مدیران وب سایت تماس بگیرید.

29. بک لینک های رقبا را جستجو و کنترل کنید.

سپس ، فرصت هایی را پیدا کنید که بتوانید پیوندهای مشابه را دریافت کنید. این یک روش عالی برای یافتن فرصت های پیوند با ارزش بالا به راحتی است. باربی پیشنهاد می کند تحقیق رقبا مانند این را هفتگی یا ماهانه انجام دهید تا فرصت های جدیدی برای شما پیدا کند می توانند از آنها استفاده کنند در حالی که هنوز تازه هستند.

از یک ابزار تجزیه و تحلیل پیوند مانند Ahrefs ، مجلل ، یا Moz سایت اکسپلورر را باز کنید تا لیستی از پیوندهای لینک یکی از رقبای خود را دریافت کنید. سپس ، بررسی کنید که کدام نوع پست ها بک لینک دریافت می کنند و از آن SEO خارج از صفحه بهره مند می شوند.

به عنوان مثال ، اگر یکی از رقبای شما برای برخی از نشریات پست مهمان می نویسد ، احتمال اینکه این نشریات به پست های مهمان از شما در موضوعات مشابه.

30. پیوندهای “Tweet This” را در محتوای خود بگنجانید.

بخشی از دریافت پیوندهای ورودی ، انتقال محتوای شما به توده مردم است. از جمله “Tweet this” یا “Click to Tweet!” پیوندها برای ناگت های قابل توییت در محتوای شما باعث می شود افراد بیشتر از بطور اجتماعی محتوای شما را به اشتراک بگذارند.

نتیجه؟ دید بیشتر در موتورهای جستجو ، خبرخوان ها ، جریان های توییتر و غیره – و در نتیجه فرصت بیشتری برای ارجاع داده های شما در محتوای دیگران وجود دارد.

یکی از این پیوندها از این خلاصه آمار به این صورت است. پست :

محققان دریافتند که تصاویر بصری رنگی تمایل افراد را برای خواندن بخشی از مطالب 80٪ افزایش می دهد. [ این آمار را توییت کنید! ]

شما می توانید با استفاده از سرویس ClickToTweet پیوندهای قابل توییت ایجاد کنید – بدون نیاز به یادگیری کد سفارشی . برای یادگیری نحوه ایجاد پیوندهای ClickToTweet اینجا کلیک کنید.
31 ابزارک های اشتراک اجتماعی را نصب کنید.

درست مانند پیوندهای “Tweet This” ، محتوای شما را از این طریق خارج می کند ، بنابراین دکمه ها و ابزارک های اشتراک گذاری اجتماعی . آنها را روی مطالب بازاریابی خود مانند مطالعات موردی ، مقاله های سفید ، کتابهای الکترونیکی و پست های وبلاگ قرار دهید.

32. در یک رویداد حمایت مالی کنید یا در آن سخنرانی کنید.

رویدادها معمولاً به سخنرانان و حامیان مالی آنها تبلیغات وب سایت بسیار خوبی می دهند. همچنین می توانید در مورد پیوندهای ورودی با شرایط خود مذاکره کنید تا مطمئن شوید زمان و منابع شما پیوند ورودی مفیدی دارد.

اگر در یک رویداد صحبت می کنید ، یک نمایش کاملاً عالی و قابل اشتراک داشته باشید که افراد می خواهند بعداً آن را پیدا کنند ، به اشتراک بگذارند و حتی به آن پیوند دهند. در اینجا 50 الگوی رایگان و قابل تنظیم CTA برای کمک به شما وجود دارد. ) همچنین می توانید برای افرادی که فکر می کنید علاقه مند هستند مانند مشتریان فعلی ایمیل اعلامیه محصول جدید ارسال کنید. برای نمونه ای از اینکه ایمیل اعلامیه کالا به چه شکل است ، به شماره 1 در این پست وبلاگ در مورد ایمیل های بازاریابی مراجعه کنید .

یادداشت سردبیر: این پست در اصل در آوریل 2012 منتشر شد و برای شادابی ، دقت و جامعیت به روز شده است.

link building

چاپ اصلی در تاریخ 11 مه 2016 ، 8:00:00 صبح ، به روز شده در 12 آگوست 2020