سئو, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

HubSpot چگونه به کاربران کمک می کند تا برای Core Web Vital های Google آماده شوند

مخفی نیست تجربه کاربری (UX) ضعیف قرار نیست باعث شود مشتریان و مخاطبان شما به وب سایت شما بازگردند. UX ضعیف بر توانایی شما در رتبه بندی در صفحه نتایج موتور جستجوی Google (SERP) تأثیر منفی می گذارد.

→ Download Now: SEO Starter Pack [Free Kit]

برای اطمینان از اینکه وب سایت شما دارای UX لذت بخشی برای بازدیدکنندگان و همچنین وب سایت مطابق با استانداردهای Google برای رتبه بندی است ، می خواهید بر Vital Core Web.

هسته های وب هسته

در سطح بالا ، وب هسته های اصلی Google وجود دارد تا تجربیات ضعیف کاربر را در وب سایت خود برطرف کنید – Google می داند که UX ضعیف منجر به افزایش نرخ پرش می شود و به همین دلیل است که هنگام تعیین رتبه صفحه شما عملکرد صفحه را در نظر می گیرند.

Core Web Vital به معنای این است که همه صاحبان سایت در هر یک از صفحات وب خود برای اطمینان از هر سه Vital اعمال می کنند – کدام ما در زیر بیشتر صحبت خواهیم کرد – اندازه گیری شده است.

HubSpot Core Web Vital

ابزار حسابرسی HubSpot’s SEO هر سه معیار Core Web Vital گوگل را برای شما مرور می کند. در زیر ، روش هایی را توضیح خواهیم داد که HubSpot می تواند به شما کمک کند تا برای Core Web Vital آماده شوید.

چگونه HubSpot به کاربران کمک می کند تا برای Core Web Vital آماده شوند

معیارهای Google Core Web Vital بخشی از الگوریتم رتبه بندی صفحه موتور جستجو هستند. ابزار حسابرسی HubSpot ، صفحات را با امتیازات نامناسب بر اساس معیارهای Google Core Web Vital پرچم گذاری می کند. به طور خاص ، HubSpot از Google Lighthouse

سه Vital Web Vital که HubSpot’s SEO audit tool پرچم گذاری می کند:

hubspot helps you prep these three core website vitals of google منبع

1 بزرگترین محتوای رنگ (LCP)

LCP سرعت بارگیری صفحه را درک می کند. این به سرعت یک صفحه می تواند تمام عناصر بصری خود را بارگیری کرده و به صفحه نمایش دهد.

2. تغییر چیدمان تجمعی (CLS)

CLS ثبات بینایی است. این اشاره به این دارد که هرچند وقت یک بار کاربران در صفحه وب تغییر چیدمان غیرمنتظره ای را تجربه می کنند.

3. تأخیر ورودی اول (FID)

FID پاسخ پذیری بار است. این یک اندازه گیری کمی از احساس کاربران در هنگام عدم پاسخگویی به یک صفحه است.

یک اندازه گیری جایگزین برای FID کل زمان مسدود کردن (TBT)

. TBT اندازه گیری کمی است که یک صفحه غیر تعاملی قبل از تعاملی بودن چقدر است. به عبارت دیگر ، TBT کل زمان مسدود شدن پاسخ یک صفحه به ورودی کاربر را اندازه گیری می کند.

HubSpot صفحات وب را که دارای TBT هستند اسکن و پرچم می کند. بیش از 300 میلی ثانیه برای شما (زیرا Google معتقد است TBT خوب چیزی کمتر از 300 میلی ثانیه است).

چه کسی از ابزار حسابرسی HubSpot’s SEO بهره مند می شود؟

در HubSpot را می تواند کمک به شما برای هسته وب غیره را آماده یا نه شما یک کاربر CMS Hub – در واقع ، این برای کسانی که CMS Hub هستند به خوبی حرفه ای و Enterprise href = “https://www.hubspot.com/products/marketing؟_ga=2.113868935.1003919981.1624556266-1934227427.1624556266” rel = “noopener” target = “_ blank”> مرکز بازاریابی کاربران حرفه ای و سازمانی. چه در یک وب سایت میزبان HubSpot و چه وب سایتی که توسط پلتفرم دیگری میزبانی شده است می توانید از ابزار حسابرسی HubSpot استفاده کنید.

نکته حرفه ای: HubSpot CMS Hub مرکز بازاریابی برای شروع اندازه گیری خود UX صفحات وب در برابر Core Web Vital های Google.

با HubSpot شروع به آماده سازی برای هسته های وب اصلی کنید

با HubSpot ، خواهید فهمید که صفحات وب شما با Google Core Web Vital مطابقت دارند یا خیر. در نتیجه ، شما می توانید اطمینان حاصل کنید که صفحات وب شما به بازدید کنندگان شما UX لذت بخش ارائه می دهند. علاوه بر این ، می دانید که صفحات وب شما به طور قابل توجهی شانس بالاتری برای رتبه بندی کلمات کلیدی و عبارات شما دارند تا در صورت عدم مطابقت با معیارهای Google.

marketing

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *