وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

Google Posts: روشی ساده و رایگان برای SMB ها برای استفاده از جستجوی محلی

در سال 2019 ، تقریباً یک سوم مصرف کنندگان آنلاین در ایالات متحده آمریکا روزانه از اینترنت برای جستجوی مشاغل محلی استفاده می کردند. و از سال 2021 ، Google دارای 6/86 درصد از سهم بازار موتورهای جستجو – به این معنی که توجه شما در Google روشی موثر برای افزایش حجم تجارت و یافتن مشتریان جدید است.

برای کمک به شرکت ها برای دستیابی به مصرف کنندگان احتمالی ، Google ویژگی ای را به نام My Business Posts معرفی کرد. به مشاغل اجازه می دهد تا اطلاعات مربوطه را که در نتایج جستجوی Google و Maps نشان داده شده است ، به جای اینکه کاربران را به یک صفحه وب جدید ببرند ، به اشتراک بگذارند.

→ Download Now: SEO Starter Pack [Free Kit]

با وجود مزایای احتمالی آنها ، Google برای کسب و کار من پست ها جذب قابل توجهی از مارک ها نداشته اند. یک جستجوی سریع در Google انجام دهید و یک صفحه راهنمای کسب و کار من همراه با تعداد زیادی س questionsال مانند “آیا Google Posts کار می کند؟” پیدا خواهید کرد. یا “آیا واقعاً مشاغل از Google Posts استفاده می کنند؟”

تا حدی ، این جذب ناخوشایند از همه گیر بودن Google و آشنایی ما با این پست ها ناشی می شود – بسیاری از مشاغل تصور می کنند الگوریتم های Google داده های مربوطه را به طور خودکار انتخاب و قرار می دهند. در واقع ، شرکت ها باید پست های کسب و کار من را برای خود ایجاد و برنامه ریزی کنند.

در اینجا مواردی است که باید درباره بهترین راز نگهداری شده SEO محلی بدانید. > – و نحوه ایجاد My Business Posts برای نام تجاری شما مفید است.

example of a google my business listing

منبع

هنگام ساخت Google Posts خود ، فرصت کافی برای جلب توجه مخاطب خود را خواهید داشت. شما می توانید پیشنهاد ، محصول یا رویداد خود را با حداکثر 300 کلمه توصیف کنید ، یک تصویر ، ویدئو یا GIF بارگذاری کنید و تماس های عملیاتی را برای خرید سریع محصولات ، رزروها و ثبت نام در خبرنامه اضافه کنید. مخاطبان شما می توانند Google Posts شما را در شبکه های اجتماعی نیز به اشتراک بگذارند.

برای اطمینان از اینکه کسب و کار شما دائماً محتوای تازه ای را در نتایج جستجوی خود منتشر می کند ، Google برای هر یک از Google Posts شما یک عمر هفت روزه تعیین می کند. تنها پست هایی که پس از هفت روز منقضی نمی شوند ، ارسال هایی هستند که رویدادها را تبلیغ می کنند ، اما با پایان یافتن رویدادها ، از بین می روند.

Google Posts همچنین دارای یک ویژگی تجزیه و تحلیل است که به شما نشان می دهد تعداد ارسال ها و کلیک های شما در پست ها چقدر است. این ممکن است به نظر می رسد مقدار محدودی از معیارها باشد ، اما در نهایت آنها اطلاعات کافی را برای کمک به شما در درک اینکه Google Posts چه میزان از مخاطب شما را طنین انداز کرده و کدام یک را نشان نمی دهد ، ارائه می دهند.

همچنین لازم به ذکر است که لیست های Google My Business برای ایجاد ، برنامه ریزی و ارسال رایگان هستند.

گرچه منطقی است که تصور کنیم Google سعی دارد با فروش فضای تبلیغاتی در لیست شرکت ها از محبوبیت گسترده جستجوی محلی کسب درآمد کند ، این غول جستجو تصمیم گرفت خلاف این عمل را انجام دهد – آنها به هر شرکتی دارای Google My Bus دادند دسترسی حساب به ابزاری که به آنها امکان می دهد در لیست های تجاری خود به صورت رایگان تبلیغ کنند. پست های ایجاد شده با Google برای کسب و کار من هم در نتایج جستجو و هم در Maps نشان داده می شوند و به این ترتیب کاربران می توانند بدون هدایت مجدد آنچه را که می خواهند پیدا کنند.

نحوه استفاده از Google Business My Posts برای جلب مشتری

در اصل” نامزد “راه اندازی شد کارتها “در سال 2016 ، Google Posts فقط در جستجوی مربوطه برای نامزدهای سیاسی که می خواهند نام تجاری خود را در موتور جستجو تبلیغ کنند نشان داده می شود.

چند ماه بعداً ، Google تصمیم گرفت آنها را در گروه انتخابی از مشاغل کوچک قرار دهد. و تا جولای 2017 ، موتور جستجو Google را ایجاد کرد پستهایی که با حساب Google برای کسب و کار من در اختیار هر مشاغل قرار دارد .

فرصت دادن به هر مشاغل برای استفاده از Google Posts زمینه بازی را در فضای بازاریابی دیجیتال فراهم می کند. SMB ها بدون تخصص سئو در حال حاضر قادر به استفاده گسترده از جستجوی محلی برای رشد تجارت خود هستند. در نظر بگیرید که برای شش ماه اول سال 2020 ، تماس با مشاغل هدایت شده توسط داده های ارسال شده در “پست های کسب و کار من” 61٪ افزایش یافت در حالی که مشتریانی که با فشارهای همه گیر دست و پنجه نرم می کردند ، بررسی می کردند که آیا شرکت ها باز یا بسته هستند یا در جایی بین آنها هستند.

آماده هستید که Google Business My Business Post را ایجاد کنید؟ نحوه کار این است.

بیایید هر مرحله را با جزئیات بیشتری تجزیه کنیم.

1 وارد Google برای کسب و کار من شوید.

با ورود به سیستم حساب Google My Business در دسک تاپ یا دستگاه همراه خود شروع کنید. اگر بیش از یک مکان دارید ، مکانی را که برای آن پست ایجاد می کنید انتخاب کنید و سپس “ارسال ها” را انتخاب کنید.

شایان ذکر است؟ همچنین می توانید مستقیماً از جستجوی Google یک پست ایجاد کنید. ابتدا مطمئن شوید که به حساب Google برای کسب و کار من وارد شده اید ، سپس نمایه کسب و کار خود را جستجو کرده و انتخاب کنید. برای شروع “تبلیغ” را کلیک کنید.

در how to log into google my business

منبع آنها>

2. نوع پستی را که می خواهید ایجاد کنید انتخاب کنید.

در مرحله بعد ، نوع پستی را که می خواهید ایجاد کنید – به روزرسانی ، رویداد ، پیشنهاد یا محصول انتخاب کنید.

اکنون می توانید عناصری از جمله عکس ، فیلم ، متن یا دکمه ها اضافه کنید. همچنین در سال 2020 پست COVID-19 Post اضافه شد ، که می تواند برای افزودن ساعات کاری موقت ، شرایط کار یا اخطارهای ایمنی و بهداشتی استفاده شود.

در how to Choose the type of post you want to create in google my business

منبع آنها>

3 پست را بسازید.

اگر محتوای شما جذاب نباشد ، صرف نظر از قدرت استراتژی بازاریابی ، نتیجه ای نخواهد داشت. ساختن محتوای فریبنده تنها راهی است که می توانید توجه مخاطب خود را جلب کرده و اعتماد او را جلب کنید. برای برقراری ارتباط م peopleثر با افراد و ایجاد انگیزه برای اقدام با استفاده از Google Posts ، در اینجا سه ​​نکته نوشتن متن وجود دارد که می توانید دنبال کنید.

1 عناوینی را ایجاد کنید که به نفع شخصی افراد باشد یا اخباری ارائه دهد.

فقط با 58 نویسه به در عنوان شما اضافی است ، شما باید به نقطه پیشنهاد خود برسید. اما برای اینکه افراد کلیک کنند ، شما همچنین باید ارزش ، مزایا و ارتباط پیشنهاد خود را به روشنی اعلام کنید. چطور با چنین فضای کمی برای کار کردن توجه یک نفر را جلب می کنید؟

  • عناوینی که علاقه شخصی مخاطبان را به خود جلب می کنند
  • عناوین ارائه دهنده اخبار
  • عناوینی با کلمات و عبارات جلب توجه کننده
  • عناوینی شفاف ، آسان برای خواندن و بدون کرک

2. Google Posts را روشن ، مختصر و گیرا منتشر کنید.

حتی اگر از نظر فنی حداکثر 1500 حرف داشته باشید برای توصیف پیشنهاد شما ، فقط 100 نویسه اول نمایش داده می شود در پانل دانش Google.

برای اینکه بلافاصله افراد را قلاب کنید و آنها را ترغیب کنید که روی پیشنهاد شما کلیک کنند یا بقیه توضیحات خود را بخوانند ، سعی کنید در هر Google Post به یک پیام بپیوندید برجسته سازی مزیت یا ویژگی اصلی پیشنهاد شما ، به ویژه در 100 نویسه اول ، درک ارزش آن را برای مشتریان آسان کرده و احتمال کلیک آنها را افزایش می دهد.

راه دیگر برای افزایش نرخ کلیک Google Post استفاده از کمبود است. مردم به اشیا and و تجربیاتی که نادر هستند ، اهمیت می دهند – داشتن چیزی که اکثر مردم می خواهند اما نمی توانند داشته باشند ، باعث افزایش ارزش و احساس قدرت ما می شود.

و از آنجا که عمر هر پست Google هفت روز است ، همچنین می توانید مهلت پیشنهاد خود را با تاریخ انقضا پست خود تنظیم کنید و از کلمات و عباراتی استفاده کنید که احساس فوریت را ایجاد می کنند ، مانند “پیشنهاد منحصر به فرد” یا “محدود بودن در دسترس” این تاکتیک های مورد حمایت روانشناسی ، کمبود ادراکی پیشنهاد شما و به نوبه خود تقاضای مصرفی آن را سر به فلک می کشد.

3 برای برجسته سازی Google Post خود از یک تصویر بصری بزرگ و با کیفیت استفاده کنید.

در وب سایتی که متن تحت سلطه آن قرار دارد ، تصاویر واضح و طراوت بخش و چشم نواز هستند. اما تکمیل نسخه خود با یک عکس استاندارد سهام یا تصویر آماتور آیفون ، توجه کسی را به خود جلب نمی کند. عکسهای پر جنب و جوش باعث برجسته شدن Google Post شما و جلب توجه مخاطبان شما می شود. بنابراین ، مطمئن شوید که با کادر بندی مناسب ، نورپردازی و دوربین مناسب از آنها عکس می گیرید یا فیلم ضبط می کنید.

همچنین می خواهید تصویری شما بیشتر فضای پست شما را اشغال کند ، بنابراین مطمئن شوید که عکس های شما دارای حداقل وضوح تصویر 720 پیکسل در 520 پیکسل.

4 پست خود را منتشر کنید.

وقتی برای پخش مستقیم آماده شدید ، روی انتشار کلیک کنید. اگر ترجیح می دهید قبل از انتشار پست خود را ببینید ، پیش نمایش را انتخاب کنید. دوست ندارید؟ برای اصلاح پست کسب و کار من ، روی بازگشت کلیک کنید و سپس بر روی ویرایش کلیک کنید. پس از پخش مستقیم ، پست شما در نتایج جستجوی Google و Maps قابل مشاهده خواهد بود.

5. وضعیت پست خود را بررسی کنید.

اگر پست شما در نتایج جستجو ظاهر نمی شود ، برای بررسی وضعیت به حساب کاربری من بروید. “زنده” به این معنی است که باید هم در نتایج جستجو و هم در نتایج Maps قابل مشاهده باشد ، در حالی که “در انتظار” است یعنی ممکن است در مرحله بارگذاری ، مرحله پردازش یا توسط Google تأیید شود.

اگر وضعیت پست “تأیید نشده” را نشان دهد ، در Maps یا Search نشان داده نمی شود ، اما نماد علامت سوال در کنار پست نشان می دهد که کدام سیاست های محتوایی پست را نقض می کند.

نمونه های پست Google برای کسب و کار من

بیایید نگاهی به چند نمونه جذاب پست My Business Post بیاندازیم

1 عکاسی کیت مک الوی

هنگامی که “عکاسان عروسی بوستون” را جستجو می کنید ، لیستی از عکاسان در یک لیست در سمت چپ صفحه و مکان های آنها در سمت راست صفحه در یک نقشه Google به شما نشان داده می شود.

Screen Shot 2021-05-04 at 8.07.59 PM

منبع

2. اتحادیه یوگای بوستون

هنگامی که “Boston Yoga Studio” را در Google قرار می دهید ، تعدادی گزینه در یک لیست در Google ظاهر می شوند. نتایج را در Google Map مشاهده خواهید کرد.

در boston yoga union example of how google my business works P >

منبع

اگر روی یکی از عکاسان موجود در لیست کلیک کنید ، اطلاعات تماس ، ساعت ، رتبه و نمونه عکس آنها به شما نشان داده می شود ، همه بدون اینکه مجبور شوید صفحه نتایج جستجوی Google را ترک کنید.

در boston yoga union example of google my business

منبع

3 Bostonia خانه عمومی

اگر “رستوران های بوستون” را در Google جستجو کنید ، لیست طولانی رستوران ها با Google Map جفت شده به شما نشان داده می شود که مکان هر رستوران را نشان می دهد.

اگر روی رستوران موجود در لیست کلیک کنید ، همانطور که در تصویر زیر با خانه عمومی بوستونیا انجام دادم ، می توانید بدون اینکه از Google خارج شوید ، میز خود را “رزرو” کنید. همچنین در این صفحه به منو ، نظرات ، تصاویر رستوران و موارد دیگر دسترسی دارید.

Screen Shot 2021-05-04 at 8.05.54 PM

در در منبع

برای به حداکثر رساندن بازاریابی SEO محلی از Google My Business Posts استفاده کنید

Google My Business Posts به عنوان ابزاری رایگان و آسان برای برقراری ارتباط با مشتریان ، پتانسیل گسترده ای را برای بازاریابی محلی SEO فراهم می کند. هشدار؟ در حالی که پست های شما هم در Maps و هم در نتایج جستجو نشان داده می شوند ، محتوای عمومی در فضای بازاریابی که به طور فزاینده ای از رقابت بازاریابی می شود مورد توجه قرار نمی گیرد.

در واقع ، Google ابزارهای لازم برای انجام کار را فراهم می کند – اما ایجاد محتوای جذاب و آگاه از زمینه که توجه مشتری را به خود جلب می کند ، به عهده کسب و کار شما است.

یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در سپتامبر 2018 منتشر شده و برای جامعیت به روز شده است.

marketing

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *