استراتژی بازاریابی, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

9 چالش تجاری با هر مبارزات کوچک تجاری (و چگونه آنها را برطرف کنیم)

در چند سال اول تجارت ، شرکت های کوچک با چالش های مختلف زیادی روبرو می شوند. غلبه بر بعضی از آنها دشوارتر از دیگران است – و مطابق با آمار اداره کار ایالات متحده ، ، حدود 20٪ از مشاغل کوچک در پایان سال اول خود شکست می خورند. تا پایان سال پنجم ، 50٪ زیر بار می روند. و تا سال دهم ، این تعداد به 80٪ می رسد.

با این میزان بقا ، آسان می توان فهمید که چرا افراد در چند سال ابتدایی تجارت با وحشت روبرو هستند. اما ، بسیاری از مشکلات و چالش های شغلی رایج در واقع قابل حل هستند. بارها متوجه خواهید شد که باید یک قدم به عقب برگردید ، نقاط درد خود را ارزیابی کنید و در مورد استراتژی خود تجدید نظر کنید.

در این پست ، ما در مورد چالش های مشترکی که ممکن است مشاغل کوچک با آن روبرو شوند ، به همراه توصیه های تاکتیکی در مورد چگونگی رفع آنها بحث خواهیم کرد.

Download Now: State of Marketing in 2021 Report

1 یافتن مشتری

این مورد اول فقط یک مشکل کوچک تجاری نیست. بازاریابان در شرکت های مشهوری مانند اپل ، تویوتا و مک دونالد فقط منتظر نمی مانند تا منتظر بمانند – حتی بزرگترین و موفق ترین شرکت ها افرادی دارند که هر روز به سختی کار می کنند تا مشتری جدید پیدا کنند.

اما ، برای مشاغل کوچک ، چالش حتی مهمتر است. وقتی نام خانوادگی نیستید چگونه می توانید مشتری پیدا کنید؟ و کانال های زیادی برای تمرکز در کسب وجود دارد ، اما چگونه می دانید چه چیزی را باید اولویت بندی کنید؟

علاوه بر این ، هزینه های خرید به طرز باورنکردنی زیاد است و ممکن است مشاغل کوچک قدرت خرج کنندگی مانند مشاغل بزرگتر و مستقر را نداشته باشند. در واقع ، هزینه خرید مشتریان جدید در طی شش سال گذشته تقریباً 60٪ افزایش یافته است. اگر این چیزی است که با آن دست و پنجه نرم می کنید ، تنها نیستید: 49٪ شرکتها گزارش می کنند که جذب مشتری هدف اصلی آنها در بازاریابی است.

نحوه رفع آن:

یافتن مشتری با فهمیدن اینکه مشتری ایده آل شما چیست شروع می شود. سمپاشی و دعا برای هیچ کس مفید نیست – شما باید اطمینان حاصل کنید که کلمه را به مردم درست منتقل می کنید.

با ساختن مشخصات خریدار خود . این راهنمای رایگان شما را در روند کار راهنمایی کرده و الگوهای قابل سفارشی را برای پر کردن و ایجاد نمایندگی از مشتریان ایده آل خود ارائه می دهد.

ایجاد الگوهای بسیار خاص می تواند نتایج تجاری شما را به طرز چشمگیری بهبود بخشد. پس از ساختن شخصیت های خود ، می توانید محتوایی را تهیه کنید که متناسب با مشخصات جمعیتی مورد نظر شما باشد و آن را در کانال هایی که می دانید در آن هستند با پیام هایی که می دانید برای آنها مهم است به اشتراک بگذارید.

2. افزایش آگاهی از برند

اگر مشتریان شما نمی دانند شما کی هستید ، چگونه آنها از شما خرید می کنند؟ آمار نشان می دهد ، از نظر موفقیت ، 70٪ از مدیران برند می گویند که ایجاد مخاطب ارزش بیشتری نسبت به فروش مستقیم دارد و به همین دلیل ، بازاریابان در سال 2021 می گویند هدف اصلی برای اجرای برنامه های بازاریابی ایجاد آگاهی از نام تجاری است.

این تمرکز عمدتاً به این دلیل است که ایجاد آگاهی از برند باعث ایجاد اعتماد با مخاطبان شما می شود ، به آنها کمک می کند برند شما را با محصولات و خدمات شما مرتبط کنند و این عوامل در کنار هم باعث افزایش فروش و ایجاد پایه ای از مشتریان وفادار می شوند.

به عنوان یک مارک کوچک ، گاهی اوقات ممکن است به نظر برسد که به نظر می رسد بزرگترین اسامی امروز از هیچ جا ظاهر نشده اند. چگونه آنها به یک نام خانوادگی تبدیل شدند؟ چگونه آنها به این سرعت رشد کردند؟ آیا تجارت شما نیز می تواند به همین ترتیب رشد کند؟

البته بیشتر کارها ، شکست ها و رد های این شرکت ها در پشت صحنه اتفاق افتاد. اما ، استراتژی هایی برای گسترش تبلیغات در مورد نام تجاری شما و ایجاد شهرت عالی وجود دارد که می توانید بلافاصله از آن استفاده کنید.

نحوه رفع آن:

راه های زیادی برای گسترش آگاهی از برند وجود دارد ، اما سه موردی که من در اینجا لمس می کنم عبارتند از: = “_ blank”> روابط عمومی ، بازاریابی مشترک ، و وبلاگ نویسی .

3 ایجاد یک لیست ایمیل

برای جابجایی چشم اندازها در طول مسیر خریدارانشان تا درنهایت مشتری خود شوید ، باید از طریق پرورش مداوم ، حفظ ذهن بالا و تأمین ارزش مداوم اعتماد ایجاد کنید. بازاریابان می گویند که یکی از بهترین راه ها انجام این کار با در دست داشتن چشم انداز در لیست ایمیل خود است.

بازاریابی از طریق ایمیل همچنان به عنوان رتبه بندی می شود کانال بازاریابی موثر ، و به ازای هر 1 دلاری که برای بازاریابی از طریق ایمیل خرج می کنید ، می توانید انتظار متوسط ​​بازده 42 دلار . علاوه بر این ، 59٪ از مصرف کنندگان می گویند ایمیل های بازاریابی می توانند یا به طور مستقیم بر تصمیمات خرید آنها تأثیر بگذارد.

با وجود این آمار ، متوسط ​​پایگاه داده بازاریابی از طریق ایمیل هر ساله حدود 22.5٪ تخریب می شود. به عنوان یک تیم بازاریابی ، وظیفه شما این است که روشهایی برای حفظ و نگهداری و لیست مداوم ایمیل های جدید و جدید را به لیست خود اضافه کنید.

اما آنچه بسیاری از مردم “ساختن یک لیست ایمیل” می نامند خرید لیست ایمیل است – و خرید لیست ایمیل هرگز ایده خوبی نیست . تکرار می کنم: هرگز ایده خوبی نیست. تحویل پذیری ایمیل و اعتبار IP شما نه تنها آسیب می بیند ، بلکه اتلاف پول است. اگر استراتژی فعلی شما خرید یا اجاره لیست های ایمیل است ، وقت آن است که دوباره جمع شوید و مکان های بهتری را برای قرار دادن این منابع پیدا کنید.

نحوه رفع آن:

به جای خرید یا اجاره لیست ها ، لیست های ایمیل انتخاب کنید. لیست ایمیل انتخابی از مشترکانی تشکیل شده است که داوطلبانه آدرس ایمیل خود را به شما می دهند تا بتوانید برای آنها ایمیل ارسال کنید. این مشتریان قبلاً علاقمند بوده و مشتریان علاقه مند به خصوص با پرورش بیشتر خرید می کنند.

عمل در گزینه های وب سایت ضروری است که آدرس ایمیل آنها را ضبط می کند. با یک فرم ساز می توانید به این مهم برسید یا ابزار تبدیل دیگر (بعداً درباره آن بعداً توضیح دهید).

همچنین می توانید از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی که می دانید مخاطبان شما قبلاً در آن استفاده کرده اند مانند فیس بوک یا LinkedIn استفاده کرده و محتوای فریبنده ای ایجاد کنید که به آنها القا می کند در لیست ایمیل شما ثبت نام کنند.

قطعه دیگر پازل ایجاد تقاضا است. همانطور که در بالا ذکر شد ، شما می توانید این کار را با ایجاد محتوای عالی وبلاگ و اشتراک آسان برای افراد انجام دهید. به نوبه خود ، وبلاگ نویسی به شما کمک می کند حضور آنلاین خود را افزایش دهید ، قدرت جستجو را ایجاد کنید و از محتوای خود بشارت دهنده ایجاد کنید.

همچنین می توانید با ایجاد یک پیام جذاب انتخاب و ارسال آن به لیست قدیمی خود با تشویق مخاطبینی که مایل به انتخاب مجدد هستند و همچنین قول حذف همه مخاطبینی که لیست نمی کنند ، لیست های قدیمی را که فکر می کنید بیشتر خراب شده اند دوباره احیا کنید. پاسخ دهید.

رشد لیست ایمیل شما لزوماً به معنای افزایش لیست پیشتازهای واجد شرایط فروش نیست ، که باعث می شود به نکته بعدی خود برسم …

4 تولید سرب

مشکل دیگری که اکثر مشاغل کوچک به اشتراک می گذارند سرب است نسل – به طور خاص ، تولید سرنخ کافی برای راضی نگه داشتن تیم فروش. بازاریابان همچنین گزارش می دهند که این یک اولویت اصلی است > ، اما ، در عین حال ، 58٪ همچنین نشان می دهد که تولید سرب یک کلید است چالشی که رهبران تجارت با آن روبرو هستند.

با توجه به این ، تولید لیدهایی که هم از نظر کمیت و هم از کیفیت بالایی برخوردار باشند یک هدف مهم است. یک موتور تولید سرب موفق ، بازدیدکنندگان وب سایت را به مشتریانی احتمالی تبدیل می کند و جریان مداوم چشم انداز فروش را هنگام خواب فراهم می کند.

نحوه رفع آن:

برای اینکه فرآیند تولید سرب برای کار شما مفید باشد ، ابتدا باید وب سایت موجود خود را برای تبدیل بهینه کنید . وب سایت شما ضروری ترین ابزاری است که شما برای تبدیل چشم انداز به مشتری دارید. وب سایت خود را جستجو کرده و از خود س askال کنید:

  • آیا هر یک از صفحات وب شما به طور واضح بازدیدکنندگان را راهنمایی می کند تا اقدامی انجام دهند ، یا اینکه آنها را به این فکر وا می دارند که در مرحله بعد چه کاری انجام دهند؟
  • آیا از ابزاری استفاده می کنید که بطور خودکار مطالب ارسالی را از فرم های شما بیرون بکشد و آنها را در پایگاه داده مخاطبتان قرار دهد ، مانند ابزار تولید سرب رایگان HubSpot ؟
  • آیا برای هر کمپینی که اجرا می کنید صفحات فرود سفارشی ایجاد می کنید؟
  • آیا در هر یک از پست های وبلاگ خود CTA های نسل برتر دارید؟ (آیا اصلا وبلاگی دارید؟)

محبوب ترین صفحات وب سایت خود را در اولویت قرار دهید. اکثر مشاغل دارای چند صفحه خاص هستند که بیشترین بازدید آنها را به همراه دارد – اغلب صفحه اصلی ، صفحه “درباره” ، صفحه “تماس با ما” و شاید یک یا دو مورد از محبوب ترین پست های وبلاگ شما. این پست وبلاگ به شما در شکل دادن کمک می کند مشخص کنید که کدام صفحات را اولویت بندی کنید و چگونه آنها را بهینه کنید.

سپس ، ابزارهای تبدیل مانند: را پیاده سازی کنید

در آخر ، حتماً از نرم افزار رایگان مدیریت سرب و برنامه های راه اندازی . به طور کلی ، اعطای بازاریابی به خودی خود یک چالش بزرگ است ، بنابراین یافتن و پیاده سازی قوی ترین ابزارهای بازاریابی رایگان می توانند تغییر دهنده بازی باشند.

5. خوشحال کردن مشتریان

رضایت مشتری یک هدف عالی است ، اما لذت مشتری حتی بهتر است:

متأسفانه ، به عنوان یک تجارت کوچک ، لذت بردن از مشتری در راهی که می خواهد دشوار است. کمبود کارمند یا تیم خدمات اختصاصی برای کمک به مشتریان می تواند ادامه کار و حل مشکلات آنها را با چالش مواجه کند. کمبود سرمایه می تواند ایجاد برنامه هایی را که مشتریان از آن لذت می برند مانند برنامه های وفاداری چالش برانگیز کند.

برای دستیابی به لذت مشتری به منظور دستیابی مشتری به تبلیغات مشتری کسب و کار شما ، باید از انتظارات فراتر رفته و تجربه ای بی نظیر ارائه دهید.

نحوه رفع آن:

ادامه کار برای مشتری شما به روشی نیاز دارد که آنها را به طرفداران پرشور تبدیل کند. در اینجا چند مرحله برای قرار دادن شما در یک طرز فکر صحیح آورده شده است:

  • بدانید که چرا مشتریان شما را انتخاب کرده اند و به چه چیزهایی نیاز دارند
  • انتظارات مشخصی را در ابتدای نامزدی تنظیم کنید
  • این انتظارات را برآورده کنید (و نیازهای مشتریان خود را برآورده کنید)
  • در مورد نحوه ارائه موارد اضافی غیرمنتظره که فراتر از حد مجاز هستند نوآوری کنید
  • به اندازه گیری رضایت و بهبود تجربه مشتری ادامه دهید

هنگامی که نیازها ، انتظارات و خواسته های مشتریان خود را درک کنید ، نتیجه شما را جبران می کند ، زیرا باعث کاهش اشتیاق مشتری می شوید و به جای آن وفاداری ایجاد می کنید.

6. استخدام افراد مستعد

52٪ از پاسخ دهندگان به مطالعه CNBC اظهار داشتند که مهمترین مشکل پیش روی مشاغل کوچک کیفیت کار بود. این یک آمار دشوار است که باید در نظر گرفته شود ، به ویژه اینکه بسیاری از چالش های این لیست بدون یک تیم خارق العاده که اهداف تجاری را درک می کند و می تواند برای تحقق آنها با هم همکاری کند ، برطرف نمی شود.

برای شروع ، 76٪ کارمندان استخدام می گویند جذب کاندیداهای با کیفیت بزرگترین چالش آنهاست. علاوه بر این ، هزینه بارگیری می تواند به طور متوسط ​​بیش از 4000 دلار برای هر کارمند جدید ، که برای کسانی که با بودجه کمتری کار می کنند نگران کننده است. اگر گردش مالی بالایی دارید ، بیش از آنچه که می خواهید برای استخدام استعداد خود پول خرج می کنید.

نحوه رفع آن:

استخدام با یک ذهنیت کوتاه مدت آسان است: ارسال شرح وظایف ، متقاضیان نمایش و تصمیم گیری. اما ، به دلیل هزینه های بالای استخدام ، سرمایه گذاری زمان قابل توجهی در روند استخدام بسیار مهم است. وقتی می توانید کارمندان بزرگی پیدا کنید ، به کارمندان خوب اکتفا نکنید ، حتی اگر این کار بیشتر طول بکشد. این کارمندان عالی هستند که به شرکت شما کمک می کنند تا به سطح بالاتری برسد.

درست مانند ایجاد شخصیت خریدار برای مشتریان خود ، نامزد ایجاد کنید افراد برای نامزدهای شغلی خود. شخصیت های شما باید برای هر نقشی که برای آن استخدام می کنید متفاوت باشد اما برخی از ویژگی های اساسی فرهنگ فرهنگ شرکت را در اختیار شما قرار می دهد.

در مرحله بعد ، در جذب نامزدها به مارک شرکت خود مالک شوید و آنها را به یادگیری بیشتر علاقه مند کنید. این به شما کمک می کند یک خط لوله استخدام ایجاد کنید که همان پیش بینی فروش را داشته باشد. سپس ، آنها را به متقاضی تبدیل کنید.

مارک کارفرما همچنین در استخدام و جذب استعدادهای برتر نقش بسزایی و حیاتی دارد. مارک های مشهور می توانند هزینه های آموزش را تا 50٪ کاهش دهند ، و 50٪ از کارفرمایان و مشاغل دارای نام تجاری قوی کارفرما گزارش می دهند متقاضیان واجد شرایط تر . این به داوطلبان بالقوه کمک می کند تا از امکان کار برای یک مارک با حضور تثبیت شده هیجان زده شوند و کارکنانی که شما از کارهایی که انجام می دهند احساس افتخار می کنند و به نمایندگی از تجارت شما افتخار می کنند.

تمرکز بر نام تجاری برای کمک به شما در جذب استعدادهای برتر نتیجه خوبی خواهد داد ، زیرا نام تجاری قوی با 28٪ کاهش گردش مالی سازمان.

7. مدیریت گردش کار

هنگامی که مردم را به انجام جادو دعوت کردید ، چالش بعدی مدیریت گردش کار است. شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که تیم شما از فرایندها و ابزارهایی برای انجام کارهای خوب و انجام کارآمد برخوردار است.

در همان زمان ، شما نمی توانید به عنوان یک رهبر کسب و کار همزمان همه جا باشید. بنابراین چگونه می توانید را بر تجارت متمرکز کنید در حالی که اطمینان حاصل می کنید هر کسی که مشاغل کار می کند آنچه را که لازم دارد داشته باشد. به همین دلیل است که یک چالش مشترک برای مشاغل کوچک ، مدیریت موثر گردش کار به ویژه در مقیاس های تجاری شماست. خبر خوب این است که ، اگر درست انجام شود ، نتیجه خوبی خواهد داد: اتوماسیون بازاریابی می تواند بیش از 400٪ افزایش درآمد.

نحوه رفع آن:

بهترین راه برای تشخیص سد معبرهایی که تیم شما با آن روبرو است و افزایش کارایی ، ایجاد روشهایی برای بازخورد آنهاست. می توانید این کار را از طریق: انجام دهید

  • نظرسنجی رضایت کارکنان
  • جلسات مکرر یک به یک با گزارش مستقیم
  • اطمینان حاصل کنید که گزارش های مستقیم شما جلسات یک به یک را با گزارش های مستقیم آنها اجرا می کند
  • جلسات گاه به گاه پرش در سطح
  • س aboutال در مورد تهدیدهای تجاری و مسائلی که بیشترین “درد” را در نقش آنها دارند
  • یافتن اشتراکات در بازخورد دریافتی و گلوگاه ها

درک احساس کارمندان و هرگونه سد راه در مواجهه با آنها به شما کمک می کند مناطقی را که از اتوماسیون بهره مند هستند شناسایی کنید. همانطور که در بالا ذکر شد ، اجرای استراتژی های صرفه جویی در وقت می تواند فایده قابل توجهی در بهبود عملکرد و دستیابی به موفقیت کلی کسب و کار داشته باشد.

8. برنامه ریزی مالی

منابع بیشتر توانایی ، کارایی و کیفیت را افزایش می دهند. متأسفانه دسترسی به بسیاری از این منابع از طریق داشتن سرمایه حاصل می شود ، اما مشاغل کوچک گزارش کردند که کمبود سرمایه یا جریان وجوه نقد شماره یک چالش .

در علاوه بر این، تصویب وام کسب و کار کوچک در بانک های بزرگ پایین است – 13.5٪

از مارس 2021. با توجه به این ، برنامه ریزی مالی با منابع محدود و بودجه می تواند برای مشاغل کوچک پیچیده باشد.

نحوه رفع آن:

هر مشاغلی متفاوت خواهد بود ، اما شما می خواهید از خرد تجاری استفاده عاقلانه ای بکنید ، هزینه ها را تا جایی که ممکن است کاهش دهید و با در دست داشتن فاکتورها و حسابداری ، جریان وجوه نقد را مدیریت کنید. حسابداران و مشاوران مالی می توانند به شما در تحلیل وضعیت مالی و تصمیم گیری مناسب کمک کنند.

9. مقیاس گذاری

به گفته نیک رلاس ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Drizly ، “این ترکیب از مقیاس پذیری ساختمان در اوایل وجود دارد ، در مقابل آنچه شما باید انجام دهید تا همه کار انجام شود”.

این یک مشکل دشوار است ، به ویژه اینکه همه شرایط متفاوت است. خواهید دید که این مشکل در همه زمینه های کسب و کار بوجود آمده است: در تولید محصول ، در بازاریابی و ایجاد محتوا ، در استخدام و غیره.

به عنوان مثال ، بسیاری از مدیران بازرگانی به هر قیمتی رشد را تحت فشار قرار می دهند. اما اگر شرکت خود را خیلی سریع رشد دهید ، متوجه خواهید شد که باید به سرعت استخدام کنید ، این امر مستقیماً به چالش کسب و کار کوچک یافتن و استخدام استعدادهای با کیفیت عالی منجر می شود.

علاوه بر این ، ممکن است مشتری بزرگی به شما تعلق بگیرد که باعث شود شما نسبت به آینده امیدوار باشید ، اما در این صورت تأمین نیازهای او دشوار می شود. به همین دلیل ، یک چالش کوچک تجاری توانایی مقیاس گذاری و مدیریت عوارض جانبی ناشی از مقیاس گذاری را دارد.

نحوه رفع آن:

متأسفانه ، در اینجا هیچ جواب کاملی وجود ندارد. Rellas می گوید: “بسته به جایی که در چرخه حیات کسب و کار خود هستید ، مقیاس از یک جهت و یا دیگری تغییر می کند ، اما فکر می کنم شما به هر دو در زمان های مختلف احتیاج داشته باشید.”

آنچه به آن می رسد ، وسواس بیش از همه جزئیات نیست ، بلکه جزئیات درست است. به عنوان مثال ، نظارت دقیق بر کمال محصول ممکن است به اندازه انجام خدمات مشتری نباشد. بهتر است ترس خود را کنار بگذارید و محصولی را به بازار عرضه کنید که بی عیب و نقص نباشد زیرا همیشه می توانید آن را بروزرسانی و بهبود بخشید. پس از همه ، هنگامی که محصولات شما در دست مشتریان شما باشد ، می توانید خیلی سریعتر بدانید چه چیزی مفید است و چه چیزی مفید نیست.

وسواس درمورد خدمات مشتری ارزش تلاش بیشتر را دارد. مدیر عامل آمازون جف بزوس آن را به خوبی در نامه سال 2016 او به سهامداران : “روش های زیادی برای مرکز تجارت وجود دارد. شما می توانید روی رقبا متمرکز باشید ، می توانید روی محصول متمرکز باشید ، می توانید فن آور باشید ، می توانید باشید متمرکز بر مدل کسب و کار ، و موارد دیگری نیز وجود دارد. اما به نظر من ، تمرکز مشتری وسواسی تا حد زیادی محافظت کننده از نشاط روز 1 است. ”

(“روز 1” همان چیزی است که وی از آن به عنوان دوره رشد و نوآوری یاد می کند ، در حالی که “روز 2” ایستایی ، بی ربطی و مرگ آهسته است.)

در حالی که اینها تنها چند مورد از چالشهای تجاری بسیاری است که هر روز با مشاغل کوچک روبرو هستند ، اما بسیاری دیگر نیز وجود دارند. با برنامه ریزی و استراتژی مناسب می توان بسیاری از آنها را برنامه ریزی و کاهش داد.

یادداشت سردبیر: این پست در اصل در ژوئیه 2018 منتشر شده و برای جامعیت به روز شده است.

state of marketing

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *