سئو, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

9 بینش SEO که باید دنبال کنید

describe the image

هدف اصلی بهینه سازی موتور جستجوی شما (SEO) سوق دادن افراد مرتبط به صنعت یا شرکت شما به وب سایت شماست. اگر SEO را دنبال کنید بیش از آنکه بدانید سرعت تغییر همه چیز چیست. شما همچنین می دانید که نگه داشتن همه چیز با این تغییرات چقدر سخت است.

سئو در واقع یک تکنیک نسبتاً ساده است که نیاز به تغییرات کوچکی دارد

تغییرات عمده

موتورهای جستجو اعلام می کنند. من تغییرات عمده جسورانه ای را ایجاد می کنم ، زیرا تغییرات واقعاً باید اساسی باشد تا بر رتبه بندی وب سایت و استراتژی سئو شما تأثیر بگذارد.

در اینجا 9 تکنیک SEO وجود دارد که بدون توجه به تغییراتی که موتورهای جستجو به طور مداوم ایجاد می کنند ، باید همیشه آنها را دنبال کنید.


مرحله اول:

محتوای صفحه را بخوانید و دو یا سه کلمه کلیدی را که بیشترین استفاده را در محتوای صفحه دارند و مربوط به موضوع کلی صفحه هستند ، شناسایی کنید. شما فقط باید هدف قرار دهید

دو (2) یا سه (3) کلمه کلیدی در هر صفحه وب سایت

. اگر نمی توانید دو یا سه کلمه کلیدی را برای یک صفحه شناسایی کنید ، لازم است محتوای صفحات را جدا کرده و یک صفحه وب سایت جدید ایجاد کنید.


1. عنوان صفحه

عنوان صفحه باید زیر 70 حرف باشد و بیش از 3 کلمه کلیدی دم طولانی در عنوان صفحه نداشته باشد. مهمترین کلمه کلیدی شما باید اول باشد و هر کلمه کلیدی باید توسط لوله ها جدا شود (|).


2. توضیحات متا

توضیحات متا باید زیر 150 حرف باشد و شامل دو کلمه کلیدی مورد استفاده در عنوان صفحه صفحه باشد. بهترین توصیفات متا یک دلیل ارزشمند و قانع کننده برای اینکه کسی باید از این صفحه بازدید کند ارائه می دهد. به دلیل داشتن کلمات کلیدی در توضیحات متا ، آنها را در قالب مکالمه اضافه نکنید.


3. URL

URL صفحه وب باید شامل اولین کلمه کلیدی باشد که در صفحه صفحه استفاده کرده اید

از مرحله 1

. کلمات کلیدی در URL باید با استفاده از خط تیره (-) از هم جدا شوند. به عنوان مثال، www.sample.com/ Best-vermont-ski- Resorts


4. عنوان ها

صفحه باید دارای یک (1) یا دو (2) برچسب عنوان H1 باشد که از دو کلمه کلیدی اول در عنوان صفحه در مرحله 1 استفاده می کند. این کلمات کلیدی باید در قالب مکالمه در محتوای صفحات استفاده شوند. علاوه بر برچسب های H1 ، صفحه باید شامل چند برچسب عنوان H2 باشد که معمولاً زیر هر برچسب H1 قرار می گیرند.


5. محتوای صفحه

حداقل از محتوای صفحه از هر دو کلمه کلیدی که در عنوان صفحه شما هستند استفاده کنید. سعی کنید حداقل یک بار کلمه کلیدی را پررنگ یا زیر خط بزنید. این موضوع در ارتباط کلمه کلیدی با صفحه تأثیر دارد.


6. پیوندهای داخلی

یک (1) یا دو (2) پیوند داخلی در صفحه پیوند دهنده به صفحات مرتبط ایجاد کنید. از کلمات کلیدی مورد نظر خود در صفحه ای که در آن پیوند می دهید در لنگر متن برای هر پیوند استفاده کنید.


7. تصاویر

هر تصویری که در صفحه استفاده می شود باید نام پرونده آن با یکی از کلمات کلیدی عنوان صفحه مطابقت داشته باشد. هر کلمه در نام پرونده باید با خط تیره (-) جدا باشد. متن alt تصویر باید با نام فایل تصویر و کلمه کلیدی در عنوان صفحه مطابقت داشته باشد. از فاصله بین کلمه در متن alt استفاده نکنید.

اگر نمی توانید نام فایل تصویر را تغییر دهید یا این کار بسیار زمان بر است ، فقط متن alt را با استفاده از یک کلمه کلیدی از عنوان صفحه تغییر دهید.


8. صفحات Cross Linking

حداقل سه پیوند داخلی داشته باشید که به صفحه ای که بهینه می کنید پیوند دارد. متن لنگر پیوند باید دارای کلمات کلیدی باشد که در صفحه ای که شما پیوند می دهید نیز وجود دارد.


9. کلمات کلیدی متا

آنها بخشی از الگوریتم جستجوی Google یا Bing نیستند ، بنابراین به اندازه مراحل 1-8 مهم نیستند. با این حال ، هنوز سه (3) تا 5 (5) کلمه کلیدی متا به صفحه اضافه کنید که مربوط به عنوان و محتوای صفحه هستند. موتورهای جستجوگر کوچکتر هنوز هم ممکن است از آنها در الگوریتم خود استفاده کنند.

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *