سئو, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

9 بینش سئو که باید رعایت کنید

describe the image

هدف اصلی بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) این است که افراد مرتبط و علاقه مند به صنعت یا شرکت شما را به وب سایت شما هدایت کند. اگر SEO را دنبال می کنید ، می دانید که چقدر سریع همه چیز تغییر می کند. شما همچنین می دانید که چقدر سخت است که بتوانید همه این تغییرات را حفظ کنید.

سئو در واقع یک تکنیک نسبتاً ساده است که بر اساس آن نیاز به تغییرات جزئی دارد

تغییرات عمده

موتورهای جستجو اعلام می کنند من تغییرات عمده را جسور می کنم زیرا تغییرات واقعاً باید عمده باشند تا بر رتبه کلی وب سایت و استراتژی SEO شما تأثیر بگذارد.

در اینجا نه تکنیک SEO وجود دارد که همیشه باید بدون توجه به تغییراتی که موتورهای جستجو به طور مداوم در حال ایجاد آنها هستند ، رعایت کنید.


مرحله قبل 1:

محتوای صفحه را بخوانید و دو یا سه کلمه کلیدی را که بیشتر در محتوای صفحه استفاده می شوند و مرتبط با موضوع کلی صفحه هستند ، مشخص کنید. فقط باید هدف بگیرید

دو (2) یا سه (3) کلمه کلیدی در هر صفحه وب سایت

به اگر نمی توانید دو یا سه کلمه کلیدی را برای یک صفحه مشخص کنید ، باید محتوای صفحات را جدا کرده و یک صفحه وب سایت جدید ایجاد کنید.


1. عنوان صفحه

عنوان صفحه باید کمتر از 70 نویسه باشد و بیش از 3 کلمه کلیدی بلند در عنوان صفحه نداشته باشد. مهمترین کلمه کلیدی شما باید اول باشد و هر کلمه کلیدی باید با لوله (|) جدا شود.


2. توضیحات متا

توضیحات متا باید کمتر از 150 نویسه باشد و شامل دو کلمه کلیدی مورد استفاده در عنوان صفحه صفحه باشد. بهترین توضیحات متا دلیل ارزشمند و قانع کننده ای است که چرا کسی باید از صفحه بازدید کند. کلمات کلیدی را به دلیل وجود آنها در توضیحات متا اضافه نکنید ، بلکه آنها را در قالب مکالمه قرار دهید.


3. آدرس اینترنتی

آدرس صفحه وب سایت باید شامل اولین کلمه کلیدی باشد که در کاشی صفحه صفحات استفاده کرده اید

از مرحله 1

به کلمات کلیدی در URL باید با استفاده از خط تیره (-) جدا شوند. به عنوان مثال، www.sample.com/best-vermont-ski-resorts


4. برچسب های عنوان

صفحه باید دارای یک (1) یا دو (2) تگ عنوان H1 باشد که از دو کلمه کلیدی اول در عنوان صفحه در مرحله 1 استفاده می کند. این کلمات کلیدی باید در قالب محاوره ای در محتوای صفحات استفاده شوند. علاوه بر برچسب های H1 ، صفحه باید شامل چند تگ عنوان H2 باشد که معمولاً زیر هر تگ H1 قرار می گیرد.


5. محتوای صفحه

از هر دو کلمه کلیدی که در عنوان صفحه شما هستند حداقل سه بار در محتوای صفحه استفاده کنید. سعی کنید حداقل یکبار کلمه کلیدی را برجسته یا خط دار کنید. این امر بر میزان ارتباط کلمه کلیدی با صفحه تأثیر می گذارد.


6. پیوندهای داخلی

یک (1) یا دو (2) پیوند داخلی در صفحه ایجاد کنید که به صفحات مرتبط پیوند می دهد. از کلمات کلیدی مورد نظر خود در صفحه ای که به آنها پیوند داده اید در تکیه گاه متن برای هر پیوند استفاده کنید.


7. تصاویر

هر تصویری که در صفحه استفاده می شود باید نام فایل آنها با یکی از کلمات کلیدی عنوان صفحه مطابقت داشته باشد. هر کلمه در نام فایل باید با خط تیره (-) جدا باشد. متن جایگزین تصویر باید با نام فایل تصویر و کلمه کلیدی در عنوان صفحه مطابقت داشته باشد. در متن alt از خط تیره بین کلمه استفاده نکنید.

اگر نمی توانید نام فایل تصویری را تغییر دهید یا این فرآیند بسیار وقت گیر است ، فقط متن alt تصویر را با استفاده از یک کلمه کلیدی از عنوان صفحه تغییر دهید.


8. صفحات پیوند متقابل

مطمئن شوید که حداقل سه پیوند داخلی دارید که به صفحه ای که بهینه می کنید پیوند دارد. متن لنگر پیوند باید دارای کلمات کلیدی باشد که در صفحه ای که شما پیوند می دهید نیز موجود باشد.


9. کلمات کلیدی متا

آنها بخشی از الگوریتم جستجوی Google یا Bing نیستند ، بنابراین به اندازه مراحل 1-8 اهمیت ندارند. با این حال ، همچنان سه (3) تا پنج (5) کلمه کلیدی متا به صفحه اضافه کنید که مربوط به عنوان و محتوای صفحه است. موتورهای جستجوی کوچکتر هنوز ممکن است از آنها در الگوریتم خود استفاده کنند.

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *