استراتژی بازاریابی, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

8 مورد از مهمترین چالشهای بازاریابی در سطح جهانی [داده های جدید + نکات متخصص]

هر بازاریاب با چالش های مختلفی روبرو است. اگرچه ما معمولاً اهداف مشابهی داریم ، اما برخی از تیم ها در استخدام استعدادهای برتر متعهد هستند ، در حالی که دیگران در یافتن فناوری مناسب برای نیازهای خود مشکل دارند.

به هر حال که باشد ، همیشه حداقل یک زمینه وجود دارد که می توانید بهبود بخشید تا بازاریابی خود را به یک درآمدزای موثرتر تبدیل کنید.

اما بازاریابی غالباً سریع انجام می شود ، بنابراین تشخیص اینکه چه مناطقی را می خواهید توسعه دهید تا رشد قویتر در سال 2021 و بعد از آن را تسهیل کنید ، دشوار است. به همین دلیل ، مهم است که لحظه ای مکث کنید و در مورد بزرگترین چالش هایی که بازاریابان احساس می کنند امسال با آن روبرو می شوند ، مهم است.

چرا؟ زیرا وقتی مشکلات را به درستی شناسایی کنید ، حل آنها بسیار آسان تر است.

بنابراین … در سال 2021 چه اتفاقی می افتد؟

در زیر ، بیایید مسائل فعلی بازاریابی جهانی را که بر صنعت تأثیر می گذارد ، به گفته کارشناسان بازاریابی بررسی کنیم.

Download Now: State of Marketing in 2021 Report

بزرگترین چالش های بازاریابی [داده های جدید]

برای شروع ، من از بیش از 120 بازاریاب نظرسنجی کردم تا بزرگترین چالشهای صنعت را به طور کلی ارزیابی کنم.

biggest challenges for marketers 2021 تا کنون ،” ایجاد ترافیک و سرنخ “تقریباً نیمی از بزرگترین چالشی است که بازاریابان امسال با آن روبرو هستند.

این چالش 21 درصد دنبال می شود كه می گویند “تهیه ROI برای فعالیت های بازاریابی شما” بزرگترین چالش آنها است.

“ارائه استراتژی بازاریابی مبتنی بر حساب” (8٪) ، “تضمین بودجه کافی” (6٪) و “مدیریت وب سایت شما” (5٪) سه چالش قابل توجه دیگر بازاریابان است که احساس می کنند با آن روبرو هستند 2021.

لازم به ذکر است ، چند بازاریاب دیگر “هدف قرار دادن محتوای مخاطبان بین المللی” ، “آموزش تیم شما” و “استخدام استعدادهای برتر” را به عنوان مهمترین چالش خود مشخص کردند … اما این سه چالش کمتر از 3٪ از پاسخگویان ، بنابراین از نظر آماری کمتر هستند.

در ادامه با جزئیات بیشتر به همراه نکات تخصصی برای مبارزه با این چالش ها به این موارد بپردازیم.

1 تولید ترافیک و سرنخ

با توجه به داده های ذکر شده ، ایجاد ترافیک و سرنخ کافی ، مهمترین چالش بازاریابی جهانی در سال 2021 است.

گزارش وضعیت بازاریابی HubSpot جدید از این پشتیبانی می کند – در واقع ، “تولید آگهی های بیشتر” مهمترین اولویت بازاریابان در سال 2021 است.

چرا چالش است

جان لی ، رئیس بشارت در مایکروسافت تبلیغات ، معتقد است که تولید سرنخ یک چالش بزرگ برای بازاریابان در سال 2021 خواهد بود. او به من گفت ،” دریافت ترافیک با کیفیت امروز یک چالش نیست و احتمالاً فردا نیز نخواهد بود. در سال 2021 رشد در بازاریابی جستجو و محتوا افزایش یافته است. کانال های جدید نیز همچنان ظاهر می شوند و نوید می دهند (TikTok یا اتاق گفتگوی صوتی کسی؟). ”

“از نیمه دوم سال 2021 و بعد از آن ، چالش ها در جای دیگری قرار دارند – حفظ و رشد منجر به فروش یا فروش ، ردیابی و مقیاس گذاری و غیره”.

لی اضافه می کند ، “تغییر دریا” عبارتی است که امروز برای وضعیت بازاریابی دیجیتال به ذهن خطور می کند. تغییر در قلمرو حریم خصوصی ، هویت و تغییر در کوکی ها. تغییر در وضوح اطلاعات از دست رفته (پیگیری تبدیل مبتنی بر کوکی به کار خود ادامه می دهد ، GA4 ، دسترسی به جستجو س quالات ، و غیره). و همه اینها در چارچوب تغییر در چگونگی کار و مکان کار ما و اقتصاد در جریان حرکت جهان با ادامه روند شیوع بیماری همه گیر قرار دارد. ”

خوشبختانه ، تغییر در حریم خصوصی به معنای پایان تولید سرنخ نیست – این به معنای ساده یادگیری نحوه تفکر مجدد استراتژی است. همانطور که لی به من گفت ، “برای تحمل این طوفان تغییر ، بازاریاب ها باید مراقب نظارت و درک پذیرش صنعت در مورد پروتکل های حفظ حریم خصوصی و به روزرسانی ها برای سیستم عامل های جستجو ، اجتماعی و نمایش / بومی (سمت مصرف کننده و بازاریابی / تبلیغات -) باشند. و آخرین ، اما نه کم اهمیت – به قدرت پشتیبانی و شبکه های همتا برای اشتراک بهترین روش ها و یادگیری متکی باشید. “

علاوه بر این ، بازاریابان با تولید تقاضای کافی برای محتوای خود دست و پنجه نرم می کنند. و هرچه پیشرفت سالها و رقابت سخت می شود ، این فقط واقعی تر خواهد شد. با وجود گزینه های زیادی برای سیستم عامل ها برای بازاریابان برای انتشار محتوای خود و حتی روش های بیشتر برای تبلیغ آن ، دشوار است بدانید که کجا تلاش خود را متمرکز کنید.

چه کاری می توانید انجام دهید؟

وقتی نوبت به ایجاد محتوایی می رسد که میزان بازدید و هدایت کافی را ایجاد کند ، بازاریابان باید از خود دو س questionsال بپرسند: آیا شما واقعاً محتوای با کیفیت بالا ایجاد می کنید – نوع محتوایی که مردم برای آن پرداخت می کنند ؟ و آیا شما نوع محتوایی را که واقعاً مخاطب شما می خواهد می دانید؟

به عنوان مثال ، وقتی از آنها پرسیده شد که چگونه بیشتر دوست دارند در مورد محصول یا خدمات در سال 2021 اطلاعات کسب کنند ، 69٪ گفتند که ترجیح می دهند یک فیلم کوتاه را تماشا کنند تا مقاله ، متن اینفوگرافیک یا کتاب الکترونیکی. این بدان معناست که اگر بیشتر محتوای مربوط به محصول شما در قالب کتاب الکترونیکی باشد ، ممکن است اکثر مشتریانی را که ویدیو را ترجیح می دهند از دست دهید.

علاوه بر این ، طول فیلم های تولید شده توسط مشاغل در حال افزایش است. در حقیقت ، تعداد فیلم ها در گروه 30-60 دقیقه ای در سال 2021 ، در مقایسه با سال 2019 ، 140 درصد رشد کرده است – این نشان می دهد که محتوای ویدیویی با فرم طولانی در حال تبدیل شدن به گزینه محبوب تری برای شرکت ها است.

برای اطمینان از ایجاد محتوایی که بیشترین میزان توجه را در بین مخاطبان داشته باشد ، می خواهید اغلب به تجزیه و تحلیل ها مراجعه کنید. برای ردیابی صحیح انواع محتوایی که بهترین عملکرد را با مخاطبان خود دارد ، برای تولید هدایت بیشتر در سال 2021 از ابزارهای مثر استفاده کنید.

علاوه بر این ، وقتی دانستید که نوع محتوایی را که مخاطب شما می خواهد ایجاد می کنید ، تمرکز به سمت تبلیغ آن می رود به گونه ای که باعث شود مخاطب شما مورد توجه قرار گیرد.

بیش از هر زمان دیگری ، مردم تحت تأثیر مطالب قرار گرفته اند. مصرف کنندگان برای یافتن پاسخ نیازی به استفاده از موتور جستجو ندارند. در عوض ، مقالات از طریق اعلان های تلفن همراه خبرهای خبری یا جنجالی آنها را در جیب آنها پر می کنند. برای ادامه کار ، بررسی روشهای جایگزین توزیع – مانند شبکه های اجتماعی یا پادکست – برای افزایش آگاهی از برند.

2. ارائه ROI فعالیت های بازاریابی شما

اندازه گیری میزان بازگشت سرمایه (بازگشت سرمایه) از فعالیت های بازاریابی شما همچنان یک چالش برتر بازاریابی در سطح جهانی در طول سال است.

در واقع ، وقتی از آنها پرسیده شد که بازاریابان هنگام تصمیم گیری در بودجه برای سرمایه گذاری در برنامه هایی که بر درآمد تأثیر می گذارند ، چقدر اطمینان دارند ، تقریباً نیمی (48٪) گفتند که فقط تا حدودی اعتماد به نفس دارند .

این همچنان یک روش حیاتی برای بازاریابان است که می توانند از اثربخشی هر یک از کمپین های بازاریابی یا محتوای خاص مطلع شوند.

بعلاوه ، اثبات ROI اغلب با ایجاد یک استدلال برای افزایش بودجه دست به دست می شود: بدون ردیابی ROI ، ROI قابل اثبات. بدون بازگشت سرمایه ، بودجه نیست.

چرا چالش است

اگرچه بازگشت سرمایه آماری اساسی است که موفقیت یا پیشرفت مبارزات شما را نشان می دهد ، ردیابی ROI برای هر فعالیت بازاریابی همیشه آسان نیست ، به خصوص اگر ارتباط دوسویه ای بین فعالیت های بازاریابی و فروش خود نداشته باشید. گزارشات.

چه کاری می توانید انجام دهید؟

ارائه ROI اغلب به استفاده از ابزارهای اندازه گیری تجزیه و تحلیل موثر بستگی دارد. به عنوان مثال ، Beautiful.ai مدیر بازاریابی کیم Giroux به من گفت ،” بازاریابان برای نشان دادن بازگشت سرمایه (ROI) تلاش های خود دائماً به چالش کشیده می شوند و سال 2021 نیز از این قاعده مستثنی نیست. هر چند همیشه باید به معنای کار یا تلاش اضافی باشد. در حقیقت ، برخی از فن آوری ها ROI را در فرآیندهای کار موجود جاسازی می کنند. ”

Giroux اضافه می کند ، “به عنوان مثال از نرم افزار ارائه استفاده كنید. امروزه بازاریابان باهوش می توانند با تجزیه و تحلیل ارائه داخلی كه داده های بلادرنگ را ارائه می دهند – مانند مدت زمانی كه برای دیدن اسلایدها صرف شده اید – عرشه هایی را ایجاد كنید و از آنها استفاده كنید. بینش ها ، بازاریاب ها می توانند علاقه ذینفعان را بهتر ارزیابی کنند ، استراتژی های خود را آگاه کنند و فعالیت های خود را تنظیم کنند. ”

کریستینا ماوتز ، CMO از Moz ، معتقد است که اندازه گیری ROI برای تعریف مجدد فرآیند بازاریابی به عنوان یک کل کاهش می یابد. وی به من گفت: “بزرگترین چالش من ، و همه بازاریابان در تأمین ROI ، چشم انداز دیدار با KPI های سنتی در فضای کاری مدرن است.”

Mautz می گوید ، “برنده های بازاریابی به جای هدایت ها و موفقیت در نمایشگاه ها ، اکنون بیشتر دیجیتالی هستند: چشم اندازهای جذاب و ایجاد کلیک های بیشتر ، بارگیری ها و بازدید از صفحه.”

مدیر ارشد اجرایی Moz Christina Mautz می گوید: “برای سنجش بهتر پیشرفت بازاریابی ، باید تشویق همکاری با فروش و دستیابی به KPI با هم ، فرآیند بازاریابی را دوباره تعریف کنیم.”

“به عنوان مثال ، آماری مانند بازدید از صفحه در هر فروش یا افزایش بالاتر در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) ، به بازاریابان و سئو کاران شواهد ملموسی در مورد چگونگی رسیدن کار آنها به ROI خود ارائه می دهد. الگوی جدید خرید و مشتری مداری جهان نیاز به واگرایی از گذشته دارد ، اما اندازه گیری بازگشت سرمایه به مراتب متفاوت از قبل خواهد بود و برخی از رهبران ممکن است درک نکنند که چگونه و چرا. “

وقتی نوبت به تأمین ROI می رسد ، باید اختصاص زمان و منابع برای برقراری ارتباط بین فعالیت های بازاریابی و نتایج فروش محکم باشد. این بدان معنی است که هم از نرم افزار بازاریابی ( مانند HubSpot استفاده می شود) و هم از راه حل CRM ( مانند CRM رایگان HubSpot ) ، و سپس آنها را به هم گره بزنید تا حلقه بین بازاریابی و فروش شما با توافق نامه سطح سرویس (SLA) 3 تأمین بودجه کافی

چگونه می توانید یک کمپین بازاریابی برنده بدون بودجه ایجاد کنید؟ حقیقت این است که بسیار سخت است. اما ، حتی وقتی ایده عالی و درآمد زایی دارید ، باز هم معمولاً باید بودجه خود را از افراد بالاتری تأیید کنید.

به ویژه پس از همه گیری جهانی ، برخی از شرکت ها امکان افزایش بودجه بازاریابی در سال 2021 را ندارند. در نتیجه ، بازاریابان با دستیابی به رشد اقتصادی با حداقل حمایت مالی روبرو هستند.

چرا چالش است

تضمین بودجه بیشتر یک چالش اساسی برای بازاریابی در سطح جهانی است. و اغلب ، گفتن گرفتن بودجه بیشتر از انجام کار ساده تر است – به ویژه برای سازمان های کوچکتر که با هزینه های قابل توجه و انعطاف پذیر بازاریابی کار نمی کنند.

اما ممکن است کلید تأمین پول بیشتر برای تیم شما پیچیده نباشد. آنچه شما می توانید انجام دهید در اینجا است.

چه کاری می توانید انجام دهید؟

کلید باز کردن قفل بودجه در توانایی اثبات ROI بازاریابی شما است. تلاش ها. طبق گزارش ما ، سازمانهایی که می توانند ROI را محاسبه کنند بیشتر بودجه بیشتری دریافت می کنند.

باز هم ، موفقیت در بازاریابی ورودی همچنین نقش مهمی در هدایت بودجه های بالاتر دارد. استراتژیهای موثر بدیهی است که نتیجه می دهند و موردی محکم برای افزایش بودجه قرار می دهند. اما به یاد داشته باشید ، بازاریابی درونی یک بازی طولانی است. اگر شروع کندی دارید ، نباید عقب نشینی کنید – در حقیقت ، ممکن است دو برابر شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه درک و استفاده از ROI در بازاریابی ، این راهنمای ساده را بررسی کنید

4 مدیریت وب سایت شما

در سال 2021 ، 64٪ شرکت ها در وب سایت سرمایه گذاری می کنند ارتقا

اگرچه مدیریت یک وب سایت به طور مداوم برای بازاریابان یک چالش است ، اما به نظر می رسد تهدیدکننده آن کمتر می شود. در داده های ذکر شده در بالا ، تنها 5٪ از بازاریابان “مدیریت وب سایت شما” را به عنوان یک چالش برتر ذکر کرده اند.

چرا هنوز هم یک چالش است

به احتمال زیاد ، عملکرد وب سایت شما در لیست اولویت های شما قرار دارد – به ویژه از آنجا که سرعت و عملکرد وب سایت نقش اصلی در شما دارد رتبه بندی سئو وب سایت . این دارایی است که شبانه روز برای جلب بازدیدکنندگان ، تبدیل آنها و کمک به شما در رسیدن به اهداف خود کار می کند.

مشکلات مربوط به مدیریت وب سایت شامل عوامل مختلفی از جمله نوشتن و بهینه سازی محتوا تا طراحی صفحات وب زیبا است. در اینجا چند کار وجود دارد که بازاریابان می توانند برای مقابله با این چالش انجام دهند.

چه کاری می توانید انجام دهید؟

ابتدا گریدر وب سایت رایگان HubSpot را امتحان کنید تا چگونگی راه اندازی مجدد کلید وب را تعیین کنید معیارهایی از جمله SEO ، تلفن همراه و عملکرد امنیتی – و اینکه چگونه می توانید آن را بهبود ببخشید.

اگر چالش اصلی شما با مدیریت یک وب سایت مربوط به مهارت ها و منابعی است که در دسترس دارید ، شما تنها نیستید. این امر خصوصاً در مورد شرکتهای کوچکی صادق است که تمام استعدادهای لازم برای پوشش مطالب ، بهینه سازی ، طراحی و مدیریت وب سایت را ندارند.

یک راه حل؟ فریلنسرها و شرکای نمایندگی را استخدام کنید. برای یافتن فریلنسر ، توصیه می کنیم:

  • با ارسال پیام در LinkedIn ، Facebook و سایر شبکه های اجتماعی با شرح آنچه که به دنبال آن هستید ، به شبکه شخصی و حرفه ای خود ضربه بزنید.
  • مرور نویسندگان و طراحان مستقل بر اساس نمونه کارها و مناطق مورد علاقه آنها. برای نویسندگان ، Zerys و با رضایت . برای طراحان ، Behance & Elance .
  • مرور HubSpot’s Marketplace Market ، که لیست یک طیف گسترده ای از طراحان از شرکت ها و آژانس های شریک معتبر ارزیابی کرده ایم.

به طور کلی ، می توانید مدیریت وب سایت را در تیم خود با میزبانی از وب سایت خود در بستری که تمام کانال های بازاریابی شما مانند هدف COS HubSpot .

سرانجام ، برای پروژه هایی که می خواهید در داخل آن نگهداری کنید ، در اینجا لیستی از کتابهای الکترونیکی و راهنماهایی وجود دارد که ممکن است برای تیم شما مفید باشند:

5. هدف قرار دادن محتوا برای مخاطبان بین المللی

هدف گذاری یکی از ملفه های اصلی همه جنبه های بازاریابی است.

با 65٪ بازاریابان که در حال حاضر در سطح بین المللی بازاریابی می کنند ، و در حداقل یک سوم بازاریابان که قصد دارند یک استراتژی بین المللی را در سال 2021 شروع کنند ، داشتن یک استراتژی بین المللی مهم است.

برای تأثیرگذاری بیشتر در هدف گیری ، یکی از اولین کارهایی که هر بازاریاب نیاز دارد این است اشخاص خریدار خود را شناسایی کنید برای تعیین اینکه به چه کسانی باید بازاریابی کنند.

چرا چالش است

اگر در سطح بین المللی در حال گسترش هستید ، نه تنها یافتن بهترین روش های بازاریابی برای مخاطبان بین المللی ، بلکه همچنین چگونگی سازماندهی و بهینه سازی سایت خود برای کشورهای مختلف می تواند یک چالش بزرگ باشد.

در اینجا چند چالش مهم دیگر در هنگام بازاریابی در سطح بین المللی وجود دارد:

challenges marketers face with international marketing منبع تصویر

چه کاری می توانید انجام دهید؟

کتاب الکترونیکی رایگان ما را بارگیری کنید ، کتاب راهنمای بازاریابی جهانی. آنجا برخی نکات واقعاً مفید در اینجا وجود دارد که به شما در جهت بازاریابی جهانی کمک می کند ، از جمله چگونگی شناسایی سه بازار برتر رشد ، نحوه کشف روندهای محلی و نکاتی در مورد انتخاب بهترین ارائه دهندگان بومی سازی.

علاوه بر این ، هنگام بازاریابی به منطقه جدید ، رایج ترین تاکتیکی که بازاریاب ها استفاده می کنند تغییر پیشنهاد محصول خود است .

به یاد داشته باشید ، بازدید کنندگان وب سایت شما ممکن است به زبانهای مختلفی صحبت کنند و در مناطق زمانی کاملاً متفاوت زندگی کنند.

برای اینکه مطالب خود را برای مخاطبان گسترده جذاب کنید ، باید هنگام ایجاد تمام مطالب ، بازدید کنندگان جهانی خود را سرحال نگه دارید. این به معنای آگاهی از منابع فصلی ، ترجمه واحدهای اندازه گیری و ارجاعات پولی و دادن ابزارها و مجوزهای لازم به مترجمان برای سفارشی سازی و انطباق محتوا برای مخاطب خاص در صورت نیاز است.

در صورت تردید ، با استخدام محلی برای چالش های محلی یا فرهنگی حل کنید. با داشتن نیروی کار تازه هیبریدی ، مکان فیزیکی دیگر محدودیتی برای افرادی که می توانید استخدام کنید نیست.

سرانجام ، مطمئن باشید که وب سایت خود را برای بازدید کنندگان بین المللی نیز بهینه می کنید. برای کسب راهنمایی و منابع بیشتر در زمینه SEO در مورد گسترش بازاریابی جهانی ، به نگاهی به SEO به گفته استراتژیست های محتوای HubSpot در سراسر جهان متفاوت است .

6. تیم خود را آموزش دهید

با ادامه پیشرفت مقیاس و فناوری شرکت ها ، آموزش تیم شما برای بازاریابان چالشی بزرگتر خواهد بود.

چرا چالش است

خواه آموزش آنها در مورد مفاهیم و ابزاری باشد که هر روز استفاده خواهند کرد و خواه اطمینان از دستیابی به توانایی های بالقوه خود ، مبارزات واقعی است.

برای مقابله با این موضوع ، نکاتی را که در طول دوره های آموزشی خود استفاده کرده ام به شما می گویم تا اطمینان حاصل کنم که مفاهیم و نکات مربوط به ابزار ثابت هستند و بر تیم و بازاریابی شما تأثیر ماندگاری دارند.

چه کاری می توانید انجام دهید؟

برای دریافت یک ایده کلی از محل استقرار تیم خود ، چند دقیقه وقت بگذارید تا نقاط ضعف و قوت بازاریابی اعضای تیم خود ، سطح تخصص و اشتیاق / تعهد نسبت به شرکت خود را ارزیابی کنید.

سپس ، اولویت (یا سطح اهمیت) تخصص آنها و سهم آنها در اهداف خط پایین (ROI) را تا به امروز عینی ارزیابی کنید. در اینجا یک ابزار ساده ارزیابی از آزمایشگاه های Lean وجود دارد برای کمک به شما در ارزیابی تیم خود بنابراین می توانید بفهمید چه کسی به شناخت نیاز دارد و چه کسی به مربیگری نیاز دارد.

همچنین ممکن است لازم باشد اعضای تیم خود را ملزم به گرفتن برخی از گواهینامه های بازاریابی آنلاین کنید. برای مثال ، آکادمی HubSpot ، گواهینامه ها ، اسناد و برنامه های آموزشی برای کمک به مردم در تسلط بر اصول بازاریابی ورودی Google همچنین با آکادمی تجزیه و تحلیل

آموزش و گواهینامه های مربوط به تجزیه و تحلیل را ارائه می دهد.

به طور خاص در مورد آموزش استخدام جدید چطور؟ توصیه می کنیم برای اعضای جدید تیم یک برنامه آموزشی ایجاد کنید. در اینجا در HubSpot ، به هر بازاریاب جدید سندی داده می شود که اهداف مشخصی را بیان می کند و به کارمندان جدید کمک می کند تا اثربخشی خود را نشان دهند. برای ایجاد برنامه 30 ، 60 یا 90 روزه خود برای استخدام های جدید ، نگاهی به برنامه روز 30-60-90: راهنمای شما برای تسلط بر یک کار جدید [الگو + مثال] .

7. استخدام برترین استعداد

استخدام استعدادهای برتر چالش دیگری است که بازاریابان معمولاً تجربه می کنند.

چرا چالش است

بسیاری از شرکت ها منابع بیشتری را به سمت بازاریابی درونی منتقل می کنند ، این به معنای تقاضای بالاتر و بالاتر برای استعدادهای برتر بازاریابی است. اما تأمین به سادگی ادامه ندارد. از تأمین نامزدهای مناسب گرفته تا ارزیابی مهارت های مناسب ، یافتن فرد کامل می تواند ماه ها … یا بیشتر طول بکشد.

علاوه بر این ، نوع شرکتهای استعدادیابی بازاریابی نیز به دنبال آن هستند. مطابق با گزارش 2020 از LinkedIn ، کارفرمایان به دنبال بازاریابانی با مجموعه مهارت های خلاقانه نرم و همچنین مهارت های فنی سخت هستند. و سرعت بالایی که تقاضا برای این مشاغل در حال افزایش است باعث ایجاد شکاف در مهارت های بازاریابی شده است ، “یافتن نامزدهایی با مهارت های فنی ، خلاقیت و تجارت مورد نیاز برای موفقیت در بازاریابی دیجیتال را دشوار می کند.”

چه کاری می توانید انجام دهید؟

استفانی گریسر ، بنیانگذار Shine Bootcamp ، یک شتاب دهنده بلندگوی حرفه ای برای زنان ، چالش استخدام استعدادهای برتر را درک می کند.

او به من گفت ، “وقتی من با شرکت های با رشد بالا یا آژانس های بازاریابی (و بازاریاب هایی که این تیم ها را اداره می کنند) صحبت می کنم ، متوجه شدم که استخدام نه تنها استعدادهای برتر ، بلکه استعدادهای برتر بسیار چالش برانگیز است. در واقع ، من فقط داشتم با یک صاحب آژانس که SEO استخدام می کرد و بازاریاب های پولی را استخدام می کرد ، صحبت کردم و او به من گفت ، “استخدام هنوز بزرگترین چالشی است که با آن روبرو هستیم.”

در سال 2021 ، استعداد استخدام می تواند بسیار دشوار باشد – به ویژه هنگامی که شرکت های بیشتری با هفته های کاری 4 روزه ، حقوق شفاف در توصیف شغل و تصویب کار از راه دور ، که شرکت ها را قادر به استخدام در هر مکان می کند ، رقابت می کنند.

خوشبختانه ، گریسر چند نکته برای کارفرمایان به من ارائه داد تا از جمعیت متمایز شوم. او به من گفت ، “پیشنهاد من در اینجا این است که بازاریابان برای مدت طولانی سرمایه گذاری زیادی در مارک کارفرمای خود انجام دهند. درست مثل اینکه شما باید محصول خود را به بازار عرضه کنید ، شما همچنین باید منابع ، زمان و انرژی خود را برای بازاریابی شرکت خود به عنوان کارفرما اختصاص دهید. “”

biggest marketing challenges 2021 is hiring top talent گریسر اضافه می کند ،” من پیشنهاد می کنم شرکت فناوری Diversity ، خانمهای فنی ، و Girlboss به عنوان منابعی برای ارسال مشاغل. این سازمانها توسط افراد باورنکردنی اداره می شوند که واقعاً به تنوع ، عدالت ، شمول و تقاطع بین المللی اهمیت می دهند. من همچنین می بینم که جوامع و تابلوهای کاریابی ظاهر می شوند. برای بازاریابان به طور خاص ، من نقش های آزاد شما را در اینجا ارسال می کنم: گروه بازاریابی دیو گرهاردت ، سلام بازاریابان ، و Superpath (که بطور خاص روی بازاریابان محتوا متمرکز است). ”

اگرچه بحث در مورد مارک کارفرما در پستی در مورد چالش های بازاریابی تصادفی به نظر می رسد ، اما اینطور نیست – از آنجا که غالباً تیم بازاریابی است که یک مارک تجاری قدرتمند را تولید می کند.

همانطور که گریسر اشاره می کند ، “Airbnb دارای وبلاگ مهندسی و علوم داده ، Intercom دارای یک اینستاگرام a است > اختصاص داده شده به تیم طراحی آنها ، و پست های Dooly کوتاه ، پست های LinkedIn (به یک مثال مراجعه کنید اینجا ) مصاحبه با تیم سرگرم کننده آنها با چند هشتگ سرگرم کننده #doolydreamteam و #meetadooligan.”

“حدس بزنید چه کسی این ابتکار عمل را رهبری می کند؟ تیم بازاریابی. به این فکر کنید که شما و تیمتان چگونه می توانید کار خود و تیم خود را به نمایش بگذارید. من سعی نمی کنم فرض کنم مارک کارفرما فقط در دادگاه شما باشد ، بلکه به عنوان یک بازاریاب ، شما مهارت های طبیعی دارید که به خود بازاریابی شرکت به طور کامل کمک می کند. ”

داده های LinkedIn از سال 2020 نشان می دهد 87٪ از داوطلبان فعال و منفعل فرصت های شغلی جدید را در نظر می گیرند. بعلاوه ، شماره یک دلیل داوطلبان در نظر گرفتن یا قبول شغل ، رشد شغلی است. این به این معنی است که لیست های شغلی و فرهنگ شرکتی که برنامه ای برای رشد کارمندان ارائه می دهد ، بیشترین علاقه را از استعداد خواهند دید.

8. ارائه استراتژی بازاریابی مبتنی بر حساب

بازاریابی مبتنی بر حساب (ABM) یک روند جدید است که یک رشد است استراتژی ای که در آن بازاریابی و فروش برای ایجاد تجربه خرید شخصی برای مجموعه حسابهای مشخص همکاری می کنند.

با این حال ، به طرز جالبی ، رایج ترین چالش با ABM ارائه یک تجربه شخصی .

چرا چالش است

در حال حاضر ، تعداد زیادی نرم افزار متمرکز بر بازاریابی مبتنی بر حساب وجود ندارد. > بسیاری از شرکت هایی که استراتژی های ABM را اجرا می کنند از روش های دستی استفاده می کنند ، به این معنی که برخی از حساب ها در شکاف گم می شوند.

با این وجود ، بازاریابان کاملاً موافقند که محتوای شخصی شده (56٪) و مدیریت داده پیشرفته (43٪) کلید موفقیت ABM هستند .

challenges marketers face with ABM

چه کاری می توانید انجام دهید؟

برای ارائه تجربه شخصی تر ، باید از نرم افزاری استفاده کنید که به شما کمک می کند اطلاعات فروش و بازاریابی خود را ترکیب کنید.

به عنوان مثال ، نرم افزار ABM HubSpot به اتحاد بازاریابی و بازاریابی شما کمک می کند تیم های فروش با ابزارهای مشترک و بصری ABM که تجربه های خرید یکپارچه را برای حساب های با بالاترین ارزش شما ایجاد می کنند.

این نرم افزار می تواند همکاری بین تیم ها را امکان پذیر کرده و محتوا را شخصی سازی کند.

علاوه بر این ، نرم افزار HubSpot دارای هدفگذاری در سطح حساب است که به ادغام LinkedIn Ads اضافه شده است ، به شما این امکان را می دهد تا شرکتها را با توجه به وضعیت یا سطح حساب هدف و مخاطبین یا زیرمجموعه مخاطبین در حساب های هدف هدف قرار دهید.

نوار کناری نمای کلی حساب ، کتاب آموزشی ABM برای تکرارهای فروش و یکپارچه سازی بومی برای پیوند دادن حساب های HubSpot و LinkedIn Sales Navigator شما ، به تعمیق روابط شما با مردم در طول زمان کمک می کند و به ایجاد ارتباطات معتبرتر با سهامداران در هر حساب کمک می کند.

آیا شرکت شما با هیچ یک از این مشکلات بازاریابی روبرو است؟

تجزیه و تحلیل دقیق استراتژی بازاریابی و عملکرد فعلی آن به شما کمک می کند بزرگترین فرصت بازاریابی خود را در کجا قرار دهید. این به شما این امکان را می دهد که بر بهبود مناطقی که بیشترین توجه را دارند تمرکز کنید ، بنابراین می توانید بازاریابی خود را بسیار موثرتر کنید.

اگر با چالشی روبرو هستید و ایده هایی در مورد چگونگی مقابله با آن می خواهید ، همیشه می توانید با کمک هر یک از اهداف انواع مختلف آموزش بازاریابی که در دسترس هستند .

یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در نوامبر 2012 منتشر شد و برای شادابی و جامعیت به روز شده است.

state of marketing

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *