بازاریابی ویدئویی, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

8 بهترین سایت میزبانی فیلم برای مشاغل در سال 2021

در دوران راهنمایی ، من و بهترین دوستم یک نمایش در YouTube داشتیم که هر هفته جسارت مخاطبانمان را اجرا می کردیم.

ما در واقع طرفداران زیادی داشتیم که فیلم های ما را تماشا می کردند و به ما جسارت می کردند کاری به صورت هفتگی انجام دهیم.

در حالی که میزبانی این نوع ویدئوها در YouTube منطقی بود زیرا برای سرگرمی بود ، کسب و کار شما به یک پلتفرم با ویژگی های بیشتر احتیاج دارد تا بتوانید برای کمپین های بازاریابی ، زمینه های فروش و مقالات پایگاه دانش دانش مشتری ، فیلم بسازید.

در این پست ، بیایید برخی از بهترین سایتهای میزبانی ویدیو را برای کسب و کار شما مرور کنیم.

→ Access Now: Video Marketing Starter Pack [Free Kit]

سیستم عامل های ویدیویی

1 HubSpot

اگر مشتری HubSpot هستید ، ممکن است از قبل به ابزار میزبانی و ایجاد و مدیریت فیلم HubSpot دسترسی داشته باشید.

با این ابزار می توانید فایل های ویدئویی را در داخل بستر HubSpot میزبانی و مدیریت کنید و سپس آن فیلم ها را در صفحات وب سایت ، پست های وبلاگ ، کانال های رسانه های اجتماعی یا پایگاه دانش خود جاسازی کنید.

استفاده از همان بستری که برای ابزار بازاریابی ، فروش یا خدمات خود استفاده می کنید ایده بسیار خوبی است زیرا همه چیز در یک مکان است. می توانید فیلم های خود را برای جستجوگرها مستقیماً در این ابزار بهینه کنید.

این محصول میزبانی ویدئو همچنین به شما امکان می دهد CTA ها و فرم ها را در فیلم ها وارد کنید ، جریان کاری ویدیوها را که محتوای هدفمند را به لیدها ارائه می دهد و تجزیه و تحلیل ویدیو را تحریک کنید تا بدانید کدام فیلم ها در بین مخاطبان شما طنین انداز است.

برای تکرارهای فروش ، می توانید از ابزار میزبانی ویدیو برای ارسال پست صوتی تصویری یا ضبط صفحه نمایش خود در هنگام تماس فروش استفاده کنید. همچنین می توانید مشاهده کنید که یک چشم انداز ویدیو را در ابزار HubSpot تماشا کرده است.

از فیلم می توان برای خدمات مشتری نیز استفاده کرد. می توانید آموزشهای ویدئویی ارسال کرده و صفحه خود را از طریق بلیط ضبط کنید تا برای پشتیبانی شخصی و سریع آن را با مشتریان به اشتراک بگذارید. یا می توانید این فیلم ها را در مقالات پایگاه دانش خود یا صفحه سQالات متداول وارد کنید.

2. بیست و سه سال

Twenty Three یکی دیگر از خدمات عالی میزبانی ویدیو برای تجارت شما است. شما می توانید با پخش کننده 4K HD Twenty Three فیلم ها را در سایت خود میزبانی و تعبیه کنید. همچنین می توانید فیلم ها را مستقیماً در ویرایشگر کلیپ کرده و کپی کنید.

بهترین ویژگی این سایت این است که می توانید فیلم های خود را در چندین سیستم عامل از جمله Facebook ، LinkedIn ، Twitter و YouTube منتشر و اندازه گیری کنید.

علاوه بر این ، این سایت میزبان با ابزارهای دیگری که ممکن است برای نرم افزار بازاریابی استفاده کنید ، از جمله HubSpot یا Marketo ارتباط برقرار می کند.

به علاوه ، برای درک بهتر داده های بازاریابی خود می توانید از تجزیه و تحلیل استفاده کنید.

استفاده از ویدئو برای مشاغل شما می تواند به جذب مخاطب ، ایجاد یک تجربه مارک دار و ایجاد نتایج کمک کند.

3 Cincopa

Cincopa یک پلتفرم میزبانی ویدیو و پادکست برای مشاغل است. با استفاده از این سیستم عامل می توانید فیلم هایی برای فعالیت های بازاریابی ، چشم انداز فروش یا پشتیبانی مشتری ایجاد کنید. علاوه بر این ، این سیستم عامل می تواند پادکست ها و تصاویر را نیز میزبانی کند.

با این سایت میزبانی ، همچنین می توانید گالری رسانه خود را برای ایجاد یک دوره ویدیویی با تصاویر ، ویدئو یا فایلهای پادکست ترکیب کنید. من در مورد شما نمی دانم ، اما من دیده ام که دوره های آنلاین در سال های اخیر بسیار عصبانی شده اند ، بنابراین این یک ویژگی عالی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

می توانید این فیلم ها را در سایت خود ، شبکه های اجتماعی ، ایمیل و موارد دیگر جاسازی کنید.

4. Hippo Video

Hippo Video یک سکوی میزبانی ویدئو است که می توانید از آن برای شخصی سازی ایمیل های ویدیویی خود برای پیام ها ، نسخه های نمایشی ، زمینه های فروش ، کمپین های بازاریابی و موارد دیگر استفاده کنید.

استفاده از ویدئوها در چرخه فروش در واقع می تواند سه برابر چشم انداز بیشتری داشته باشد.

با این ابزار می توانید فیلم ها را مستقیماً در صندوق ورودی ایمیل خود ضبط و ارسال کنید. علاوه بر این ، می توانید این ابزار را با پشته فعلی خود ترکیب کنید ، از جمله با Slack ، HubSpot ، Salesforce ، Zoom ، Zendesk و موارد دیگر.

5. SproutVideo

اگر به دنبال یک سیستم عامل ارزان قیمت و مقرون به صرفه هستید ، SproutVideo یک گزینه عالی برای یک سیستم میزبانی ویدیو است.

با این ابزار می توانید فیلم بسازید و با تیم خود همکاری کنید. شما می توانید یک ویدیوی داخلی ایمن را به اشتراک بگذارید ، یا یک راه اندازی محصول را به صورت مستقیم پخش کنید. ویدئو های شما هرچه که باشد ، این یک گزینه عالی برای بررسی است.

سایت های میزبان ویدئو رایگان

6. Vimeo

ویمئو یکی از محبوب ترین سایت های میزبانی ویدیو است و دلیل خوبی هم دارد. از این ابزار ساده می توان برای ایجاد ، مدیریت و اشتراک فیلم های با کیفیت بالا استفاده کرد.

برای ایجاد فیلم ، می توانید از الگوها ، فیلم سهام مجوز ، ضبط پیام های ویدیویی یا پخش جریانی مستقیم استفاده کنید. هنگام ویرایش فیلم های خود ، ممکن است بتوانید Vimeo را با ویرایشگر خود ادغام کنید. Vimeo با Adobe Premiere ، Final Cut Pro و دیگران ادغام می شود. سپس ، فیلم های شما در یک مکان امن و امن میزبانی می شوند تا بتوانید آنها را به راحتی و با هر کسی به اشتراک بگذارید.

حتی می توانید یک سرویس پخش اشتراک برای فیلم های خود در این بستر ایجاد کنید.

بهترین قسمت؟ ویمئو رایگان است. شما می توانید به برنامه های پولی ارتقا دهید ، اما اگر بخواهید یا نیازی به آن ندارید هرگز مجبور به پرداخت هزینه Vimeo نخواهید شد.

7. Vidyard

Vidyard یکی از تنها سایت های میزبانی ویدیو است که مستقیماً با در نظر گرفتن فروش ساخته می شود. ایده این است که یک فرایند فروش عالی ایجاد کنید تا فروش از راه دور را آسان کنید ، از جستجوی مختلف تا پیشنهادها ، می توانید فیلم هایی را ضبط کنید که در تمام مراحل چرخه فروش به شما احساس شخصی می دهند.

با Vidyard ، می توانید فیلم های خود را فقط با چند کلیک ایجاد کنید ، بدون اینکه به ویدیو نیاز به تخصص خاصی داشته باشید (این برای افرادی که فن آوری مثل من چالش برانگیز است عالی است).

این ابزار نیز رایگان است. شما هرگز مجبور به پرداخت هزینه نیستید مگر اینکه بخواهید به طرحی متفاوت با ویژگی های بیشتر ارتقا دهید.

ویژگی مورد علاقه من در این ابزار این است که شما می توانید به راحتی فیلم ایجاد کنید ، افرادی که آنها را تماشا می کنند ردیابی کنید و تعداد نامحدودی آنها را توزیع کنید (بله ، حتی در نسخه رایگان).

8. Wistia

یکی دیگر از سایت های عالی میزبانی ویدیو Wistia است. شما می توانید فیلم ها و حتی پادکست ها را در این بستر میزبانی برای بازاریابان میزبانی کنید.

در Wistia ، می توانید فیلم ها یا پادکست های مارک دار را در یک سیستم عامل بارگذاری ، شخصی سازی و تعبیه کنید. این همچنین دارای یک طرح رایگان است که می توانید از آن استفاده کنید ، به شرطی که نیازی به ایجاد ویدیو زیاد در ماه نداشته باشید (سه برابر حداکثر برنامه رایگان). با این حال ، اگر به موارد بیشتری نیاز دارید ، برنامه های پولی نیز وجود دارد.

اما ویژگی مورد علاقه من این ابزار این است که می تواند با پشته فنی شما ادغام شود و داده های تعامل را به CRM ، سیستم عامل های تبلیغاتی و ابزارهای بازاریابی شما ارسال کند.

ویدئو فقط به رشد خود ادامه می دهد ، زیرا افراد زمان بیشتری را به تماشای ویدیو می گذرانند تا خواندن متن. در حالی که تجارت شما ادامه می یابد ، داشتن ابزاری برای میزبانی ویدیو که می تواند همراه شما رشد کند و به شما کمک کند از ویدیوها برای دستیابی به نتایج برای همه جنبه های کسب و کار خود استفاده کنید ، مهم است.

Discover videos, templates, tips, and other resources dedicated to helping you  launch an effective video marketing strategy. 

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *