بازاریابی ایمیلی, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

7 ویژگی مورد نیاز شما در خدمات ایمیل انبوه [+ 5 بهترین ارائه دهنده برتر]

وقتی نوبت به %20%D9%86%D9%85%DB%8C%20%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%86%20%D9%82%D8%AF%D8%B1%D8%AA%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%20%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%84%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%A7%D9%86%DA%A9%D8%A7%D8%B1%20%DA%A9%D8%B1%D8%AF.%20_

%20%D9%85%D8%B7%D8%A7%D8%A8%D9%82%20%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%B4%20 گزارش 2019 مانیتور کمپین ، به ازای هر 1 دلار هزینه شما ، 42 دلار درآمد کسب می کنید – بازدهی حیرت انگیز سرمایه.

→ Download Now: The Beginner's Guide to Email Marketing [Free Ebook]

اگر در حال مقیاس کاری هستید ، ممکن است در گذشته به ارائه دهندگان ایمیل شخصی یا شغلی مانند Gmail و Outlook اعتماد کرده باشید. با این حال ، آنها برای مدیریت حجم زیادی از ایمیل و تهیه اطلاعات مورد نیاز برای ردیابی عملکرد مجهز نیستند.

آنجاست که یک سرویس ایمیل انبوه می تواند وارد شود.

ویژگی های کلیدی را که باید در یک سرویس ایمیل انبوه و ارائه دهندگان برتر بازار پیدا کنید ، کشف کنید.

یک سرویس ایمیل انبوه به شما کمک می کند تا به مخاطبان زیادی دسترسی پیدا کرده و آنها را از یک بار یک ایمیل پرورش دهید. علاوه بر دسترسی مستقیم به پایگاه مشتری ، می توانید نحوه عملکرد ایمیل های خود را نیز پیگیری کنید و روش های مختلفی را برای افزایش کلیک و تبدیل آزمایش کنید.

در حالی که ، مانند تبلیغات چاپی و پست الکترونیکی ، می توانند بازده بالایی از سرمایه (ROI) داشته باشند ، درک نحوه تعامل مصرف کنندگان با مواد شما دشوار است. با یک سرویس ایمیل انبوه می توانید دریابید که چه چیزی باعث جذب مشتری می شود و چه عناصری منجر به تبدیل بیشتر می شود.

علاوه بر این ، بسیاری از سرویس های ایمیل انبوه اتوماسیون ابزار ارائه می دهند – فکر کنید گردش کار و توالی – برای کمک به شما در حرکت به سمت پایین قیف هدایت می شود و مشتریان فعلی خود را حفظ می کنید.

استفاده از ایمیل شخصی یا شغلی می تواند در چند ماه اول شروع تجارت کارساز باشد اما با رشد سریعاً بی اثر خواهد شد.

دلایل ارسال ایمیل های انبوه

مطمئن نیستید که آیا زمان مناسبی برای امتحان سرویس ایمیل انبوه است؟ اولین سوالی که باید بپرسید این است: “ آیا برند ما در این سه ماهه / سال در ایمیل مارکتینگ سرمایه گذاری می کند؟ ”

اگر پاسخ مثبت است ، این نشانه شما برای سرمایه گذاری در یک سرویس ایمیل است.

در اینجا نمونه های خاصی از چه زمانی است که می توانید ایمیل مشترک خود را برای مشترکان خود ارسال کنید:

  • ارتقا Sales فروش – بگویید می خواهید در برخی از محصولات یا خدمات تخفیف ایجاد کنید ، ارسال یک ایمیل گسترده به مشترکان شما راهی عالی برای تولید فروش است.
  • خبرنامه – آیا می خواهید محتوای اختصاصی برای مشترکان خود ارسال کنید؟ سپس یک خبرنامه راهی است که باید طی کنید.
  • به روزرسانی محصولات – یک روش عالی برای اعلام ویژگی یا خط جدید محصول از طریق ایمیل است. برای ایجاد هیجان می توانید پیش نمایش ها را در آن گنجانده و برای تبدیلات ، تماس با عمل (CTA) را نیز در آن بگنجانید.
  • اطلاعیه ها – آیا ساعات ، قیمت ها یا خدمات خود را به روز می کنید؟ یا شاید تغییری در سیاست شما ایجاد شده باشد. اطلاع رسانی به مشترکان خود از طریق ایمیل ، روشی م toثر برای انتشار اخبار است.

با هر ایمیلی که برای مشترکین ارسال می کنید ، می خواهید اهداف ، مخاطبان ، ساعت و روز ، شخصی سازی و انطباق با قوانین محافظت از داده ها.

شما می خواهید در یک سرویس ایمیل مارکتینگ سرمایه گذاری کنید ، اما مطمئن نیستید که به دنبال چه چیزی باشید – راهنمای شماست.

اینها ویژگیهای کلیدی است که باید در یک سرویس ایمیل انبوه به دنبال آنها باشید. برخی از این ویژگی ها فقط در یک بسته ممتاز در دسترس خواهند بود. با این حال ، سایر موارد در نسخه های استاندارد یا رایگان قرار می گیرند.

1 پیگیری رفتار کاربر

ابزاری شماره یک که در هر سرویس ایمیل انبوهی که انتخاب می کنید به آن نیاز خواهید داشت ، قابلیت گزارش دهی است. چرا که اگر نمی توانید نحوه عملکرد آنها را ببینید می توانید وقت خود را برای طراحی و ارسال ایمیل سرمایه گذاری کنید؟

باید بتوانید کلید باشید معیارهای ایمیل ، مانند:

ارائه دهندگان ایمیل با ویژگی های پیشرفته گزارش دهی همچنین ممکن است به شما امکان دهند درآمد هر مشترک و درآمد هر ایمیل را ردیابی کنید.

2. کشیدن و رها کردن

email drag and drop tool

یک ابزار کشیدن و رها کردن ، طراحی ایمیل شما را آسان می کند. این ویژگی بصری به شما امکان می دهد عنصری را از نوار کناری مانند تصویر ، نقل قول یا دکمه انتخاب کرده و به بخشی از ایمیل خود بکشید.

با تعیین بهترین میزان جریان برای ایمیل خود و جابجایی امور ، این کار باعث صرفه جویی در وقت شما خواهد شد.

3 تقسیم و شخصی سازی ایمیل

تقسیم بندی ایمیل های شما اطمینان می دهد که ایمیل های شما در زمان مناسب به افراد مناسب می رسند.

شما باید به دنبال یک سرویس ایمیل انبوه باشید که به شما امکان می دهد لیست مشترکان خود را بر اساس:

تقسیم بندی کنید

  • مکان
  • اقدامات انجام شده در ایمیل
  • سابقه خرید
  • نوع مشترک (به عنوان مثال: مشتری در مقابل مشتری فعلی)

هنگامی که لیست خود را تقسیم می کنید ، می توانید نرخ تعامل بیشتری را بدست آورید ، زیرا محتوا بیشتر به گیرندگان شما مربوط می شود.

4 آزمایش تقسیم

آزمایش تقسیم ، همچنین به عنوان آزمایش A / B ، یک روش عالی برای درک آنچه در بین مخاطبان شما طنین انداز است.

A/B test example

منبع تصویر

این ویژگی به ویژه درصورتی که بخواهید نرخ های باز بالایی را ایجاد کنید و مشترکان را مجبور به تبدیل آن کنید بسیار مفید است.

با آزمایش موضوعات مختلف و عناصر موجود در متن ایمیل خود ، می توانید بهترین عملکرد را تعیین کنید.

5. اتوماسیون

هنگامی که لیست ایمیل خود را مقیاس بندی می کنید ، نام بازی اتوماسیون است.

بگویید که شما یک پیشنهاد محتوایی دارید و می خواهید دنباله ای از نامه های الکترونیکی را پس از بارگیری این پیشنهاد به سرنخ ها ارسال کنید. با استفاده از یک ابزار اتوماسیون می توانید ایمیل هایی که به چه ترتیب و به چه ترتیب و چند روز در هر ایمیل ارسال می شوند را از قبل انتخاب کنید.

email automation example

پس از تکمیل تنظیمات ، اتوماسیون تمام کارها را برای شما انجام می دهد – مشترکان خود را پرورش می دهد و آنها را به سفر خریدار منتقل می کند.

این روش عملی به شما امکان می دهد تا به جای کار خسته کننده در ارسال ایمیل ، روی استراتژی تمرکز کنید. همچنین پیگیری مرحله هر مشترک در سفر و ارسال ایمیل مناسب می تواند غیرممکن باشد.

با اتوماسیون ، می توانید حدس و گمان را از روند خارج کنید.

6. الگوهای طراحی

اگر مثل من هستید ، طراحی قدرت شما نیست. بنابراین ، هنگام طراحی ایمیل ، تمام کمکی که می توانید بکنید استفاده خواهید کرد.

design template example from HubSpot

داشتن الگوی طراحی بر اساس نوع ایمیلی که می خواهید ارسال کنید نه تنها می تواند در وقت شما صرفه جویی کند بلکه اطمینان حاصل می کند که بهترین روش های ایمیل را دنبال می کنید. این مورد به ویژه اگر تجربه محدودی در طراحی ایمیل دارید و تازه شروع به کار می کنید ، بسیار مفید است.

آنچه در مورد داشتن یک الگو عالی است ، پایه و اساس بودن آن است. می توانید متناسب با نیاز خود آن را سفارشی کنید ، اما طرحی را برای کار ارائه می دهد.

7. نرخ تحویل از طریق ایمیل بالا

تصور کنید بنابراین سخت در یک کمپین ایمیل کار می کنید ، و هرگز به صندوق ورودی مشترکان شما نمی رسد. ناامیدکننده درست است؟

به همین دلیل مهم است که میزان تحویل ایمیل ارائه دهنده خود را تأیید کنید. شما می خواهید سرویسی با نرخ تحویل ایمیل بالا ، تا حد امکان نزدیک به 100٪ انتخاب کنید.

بهترین خدمات ایمیل انبوه

1 ابزار بازاریابی ایمیل HubSpot

با استفاده از HubSpot می توانید ایمیل های خود را بدون هیچگونه کدگذاری یا تجربه طراحی ایجاد ، سفارشی و بهینه کنید.

HubSpot bulk email service

منبع تصویر

شما می توانید حداکثر 2000 ایمیل در ماه ارسال کنید ، و این شامل ایمیل های آزمایشی برای بررسی عملکرد نیست. این پلت فرم یک رابط کاربر پسند و ابزارهایی مانند یک ابزار کشیدن و رها کردن برای طراحی آسان ایمیل شما ، نشانه ها برای شخصی سازی هر ایمیل و ویژگی تست a / b ارائه می دهد.

علاوه بر این ، می توانید گزارش های سفارشی را بر اساس داده هایی که می خواهید جمع آوری و تجزیه و تحلیل کنید ، ایجاد کنید.

بهترین قسمت؟ رایگان است.

2. ConvertKit

همانطور که از نام آنها پیداست ، این پلتفرم برای کمک به شما در کسب درآمد بیشتر و ایجاد درآمد بیشتر طراحی شده است.

ConvertKit به دلیل ابزارهای پیشرفته اتوماسیون از جمله قیف های ایمیل سفارشی ، فیلترهای هوشمند و راه اندازهای لینک شناخته شده است.

Convertkit bulk email service

منبع تصویر

علاوه بر این ، این سیستم عامل 98 درصد نرخ تحویل دارد ، اطمینان حاصل می کند که ایمیل های شما همیشه به مشترکان شما می رسد. علاوه بر این ، با توجه به وب سایت آنها ، میانگین نرخ باز برای ایمیل های ConvertKit 30٪ حیرت انگیز است.

ConvertKit نسخه رایگان پلتفرم خود را تا قیمت گذاری سفارشی برای مشاغل سطح سازمانی با بیش از 365،000 مشترک ارائه می دهد.

3 Mailchimp

Mailchimp یک سرویس ایمیل عالی برای کسانی است که تازه کار خود را در زمینه بازاریابی ایمیل آغاز می کنند.

Mailchimp bulk email service

منبع تصویر

این پلت فرم یک رابط کاربر پسند و بیش از 100 الگو برای انتخاب ارائه می دهد.

با برنامه رایگان آنها ، می توانید حداکثر 10 هزار ایمیل ماهانه به 2000 مخاطب ارسال کنید – گزینه بسیار خوبی برای مشاغل کوچک و متوسط. با رشد کسب و کار خود ، می توانید متناسب با نسخه حق بیمه ، که شامل مخاطبان نامحدود ، آزمایش چند متغیره و تقسیم بندی پیشرفته با حداکثر 200000 مخاطب است.

4 قطره

اگر تجارت الکترونیکی دارید ، Drip را برای ایمیل مارکتینگ خود در نظر بگیرید.

این پلت فرم الگوهای ایمیل از پیش ساخته شده را ارائه می دهد که می توانید مطابق میل خود و یک سازنده گردش کار کاربر پسند برای اتوماسیون شخصی سازی کنید.

علاوه بر این ، می توانید برنامه ریزی خودکار را بر اساس اقدام مشترکین انجام دهید. به عنوان مثال ، مشاهده یک محصول ، کنار گذاشتن سبد خرید آنها و خرید.

Drip bulk email service

منبع تصویر

با Drip ، می توانید فروشگاه آنلاین خود را به راحتی ادغام کنید (مانند Shopify ، مجنتو

، و WooCommerce ) برای سهولت جمع آوری داده ها و کمک به شما در طراحی ایمیل های هدفمندتر.

قیمت گذاری از 19 دلار شروع می شود و براساس تعداد مشترک شما افزایش می یابد.

5. Insycle

Insycle در لیست ارائه دهنده ایمیل قرار نمی گیرد. با این حال ، این نرم افزار همزمان با ارائه دهندگانی مانند HubSpot و Mailchimp برای تمیز نگه داشتن لیست مخاطبین شما.

Insycle bulk email service

One of the downsides of having a subscriber list is the potential for duplicate contacts. This can not only impact your metrics (and consequently your data) but also make it difficult to tailor your emails.

Insycle allows you to clean your contacts in bulk, merge duplicate ones, and avoid overwriting data.

Knowing what to look for in an email service is half the battle. Now that you have a list of key features and few tools to choose from, you can find a platform that helps you grow your email list and generate revenue.

New Call-to-action

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *