نام تجاری, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

7 قدم پسنداز بودجه برای مارک تجاری خود [با نکات و اطلاعات متخصص]

در بازاریابی ، به نظر می رسد که از کلمه “مارک” بسیار استفاده می شود – مارک پیشرو ، نام تجاری نام تجاری شخصی … شما عکس را دریافت می کنید.

اما اغلب در مورد معنای آن در تجارت سردرگمی وجود دارد. چه چیزی در بر دارد؟ آیا باید یک متخصص استخدام کنید؟ بیشتر از همه – مارک تجاری گران است ، درست است؟ دقیقاً نیست.

همانطور که مشخص شد ، روش های خلاقانه ای وجود دارد که می توانید بدون یک میلیون پول نقد ، تجارت خود را به طور موثر انجام دهید. گرچه به زمان نیاز دارد ، ROI مورد توجه نخواهد بود – در برخی موارد ، در واقع می تواند به شما در صرفه جویی در هزینه کمک کند ، در حالی که تجارت شما را نیز رشد می دهد.
Download Now: Free Brand Building Guide

ایجاد نام تجاری شما بخشی اساسی در توسعه تجارت شما است. این بنیادی است که به سازمان شما صدا ، هویت ، ارزش و آگاهی در بین مصرف کنندگان می بخشد.

به لطف تعداد زیادی از منابع ، ابزارها و سیستم عامل های موجود امروز ، ممکن است ساخت نام تجاری آنقدر که فکر می کنید سنگین (یا پرهزینه) نباشد.

ادامه مطلب را بخوانید تا بدانید چه علامت تجاری را تشکیل می دهد و چگونه می توان با بودجه آن را توسعه داد.

چگونه مارک تجاری خود را وارد کنیم

مارک تجاری از عناصر ملموس و نامشهود تشکیل شده است. به عنوان مثال ، آرم شما نمایشی بصری از شرکت شما است. این احساسات را برمی انگیزد و با شخصیت برند شما صحبت می کند. از طرف دیگر ، هویت شما چیز عینی نیست اما برای ایجاد ارتباط با مخاطب شما یک امر اساسی است.

این عناصر برای ایجاد درک مشتری از شرکت شما با هم کار می کنند. بنابراین ، باید برای ساختن هر عنصر وقت صرف کنید تا اطمینان حاصل کنید که تجارت شما با مشتری ایده آل شما مطابقت دارد.

نمی دانید از کجا شروع کنید؟ آلیشیا کالینز ، مدیر کمپانی مارک ها و نویسنده متن در HubSpot ، چند نکته دارد.

او توصیه می کند یک کتاب بازی با نام تجاری تهیه کنید که شامل موارد زیر باشد:

  • داستان و موقعیت تجاری شما
  • عنوان شرکت شما
  • بیانیه ماموریت شرکت شما و مقادیر کلیدی
  • مخاطبان شما
  • اطلاعات مربوط به صدا و لحنی که می خواهید هنگام برقراری ارتباط با مشتریان استفاده کنید
  • کپی سطح بالا که تیم شما می تواند از آن در دارایی ها استفاده کند

کالینز گفت: “این کتاب بازی به تیم شما کمک می کند تا در مورد شرکت شما به طور واضح و مداوم صحبت کند.”

هنگامی که از هویت خود مطلع شدید ، ساخت پیام رسان استراتژیک برای جلب نظر مخاطبان خود. پیام رسانی شما باید بیانگر این باشد که چه چیزی برند شما را منحصر به فرد می کند ، آنچه شما ارائه می دهید و چرا مصرف کنندگان باید محصولات یا خدمات شما را بخواهند. همچنین باید ویژگی هایی را که مخاطب هدف شما می خواهد ببیند منعکس کند.

از Oatly استفاده کنید ، مارک شیر جو دو سر که به شوخ طبع بودن ، خود مبارزات مرجع بازاریابی.

هویت این برند ریشه در تولید اخلاقی و پایداری مواد غذایی دارد بدون اینکه خود را خیلی جدی گرفته باشد. Oatly این ایده ها را در بسته بندی محصولات ، شبکه های اجتماعی و تعامل با مصرف کنندگان تقویت می کند.

مورد بعدی: دارایی های برند شما مانند آرم ، تایپوگرافی ، بسته بندی ، رنگ ها ، طرح های بصری و محتوای شما.

یک نظرسنجی 2019 توسط Promotique دریافت که حتی اگر مصرف کنندگان چیزهای مثبتی در مورد یک مارک بشنوند ، اگر از نظر شرکت نام تجاری وحشتناک باشد ، از هر 5 نفر سه نفر از آن استفاده نمی کنند. این مطالعه همچنین نشان داد که اکثر مصرف کنندگان معتقدند ظاهر و احساس یک آرم می تواند باعث ایجاد یا شکستن نام تجاری شود.

این نشان می دهد که چقدر دارایی شما برای درک برند مهم است.

“هدف این است که از تصاویری استفاده شود که مارک تجاری شما را منعکس کنند به گونه ای که به مخاطبان شما نیز بگویید که چه چیزی راجع به آن هستید”. هریت ون تونگرن ، سرب خلاق کانون برای سازمان های غیرانتفاعی. ” داشتن مارک تجاری بی انتها اما به یاد ماندنی به حفظ آگاهی از نام تجاری شما کمک می کند ، و ثبات به رشد اعتماد کمک می کند. ”

بنابراین ، از دارایی های خلاقیت خود صرف نظر نکنید. آنها سرمایه گذاری هستند که به ماندگاری و رشد برند شما کمک می کنند.
کالینز گفت: “ یک راه عالی برای اطمینان از ثبات در بودجه ، توسعه الگوهای Canva است.” “با Canva ، تیم شما می تواند با استفاده از طرح های تأیید شده. ”

وی اضافه می کند که تیم شما باید از کدهای رنگ Hex یکسان در طراحی های شما استفاده کند تا از یک هویت بصری سازگار اطمینان حاصل کند.

در آخر ، یک کتابخانه عکس ایجاد کنید تا تصاویر را برای استفاده در بازاریابی خود آماده کنید. وقتی آنها را ویرایش کردید ، از همان سبک ویرایش برای ایجاد یک کتابخانه منسجم استفاده کنید.

موضوعی که ممکن است در این مقاله مشاهده کرده باشید اهمیت قوام است.

ون تونگرن می گوید فراموش كردن در مورد این عنصر كلیدی بزرگترین اشتباهی است كه برندها می توانند مرتكب شوند.

ون توگنرن گفت: “همه آنچه از نام تجاری شما ناشی می شود باید منسجم باشد و مانند بخشی از یک خانواده احساس شود – زبان ، لحن و همه چیز.”

“بهترین راه برای اندیشیدن در مورد این موضوع ،” این است که آیا مخاطب شما می تواند مطالب را از مارک شما بگوید ، حتی اگر آرم حذف شود ، می تواند باشد. ”

مطابق با یک دولت 2019 از مطالعه سازگاری با برند توسط Lucidpress ، برندها تخمین می زنند که اگر ثبات نام تجاری خود را در همه سیستم عامل ها حفظ کنند ، درآمد آنها 33٪ افزایش می یابد.

داشتن مارک تجاری سازگار به مصرف کنندگان کمک می کند تا مارک تجاری شما را بشناسند و از آن استفاده کنند. راه دیگر برای تحکیم نام تجاری خود ایجاد جامعه است. این می تواند به صورت زیر باشد:

  • ایجاد بستری که مخاطبان شما بتوانند با شما و دیگران در انجمن ملاقات و تعامل داشته باشند ، مانند گروه فیس بوک یا کانال اسلک.
  • جذب مخاطبان خود در شبکه های اجتماعی ، از طریق بخش نظرات ، نظرسنجی ها و نظرسنجی ها.
  • سازماندهی رویدادهایی مانند وبینارها و گردهمایی ها.
  • پیروان خود را در مراحل پشت صحنه خود درگیر کنید.

و هنگام ساختن نام تجاری خود ، به یاد داشته باشید که این فقط یک بازی بازاریابی نیست.
کالینز گفت: “مارک تجاری فراتر از بازاریابی است” ، بنابراین مطمئن شوید که سبک استراتژی برند شما با استراتژی محصول ، استراتژی فروش ، استراتژی خدمات و موارد دیگر مطابقت دارد.

7 مرحله برای بازاریابی نام تجاری خود با بودجه

برای رشد و حفظ نام تجاری لازم نیست بانک را بشکنید. در واقع می توانید بیشتر این نکات را بدون صرف هزینه کامل کنید.

دو نکته که باید همیشه بخاطر بسپارید: مشتریان خود را بخاطر بسپارید و پیامهایی را ارائه دهید که از مأموریت شرکت شما پشتیبانی می کنند.

در زیر ، بیایید در مورد روشی مناسب برای بودجه برای رشد بهتر با بودجه بحث کنیم.

1 برای درک مخاطبان خود یک شخصیت ایجاد کنید.

احتمالاً شنیده اید که شناخت مخاطبان کلید ایجاد پیام های بازاریابی است که مورد توجه مخاطبان قرار می گیرند. راهی عالی برای شناختن آنها؟ ایجاد شخصیت خریدار: نمایشی نیمه داستانی از ارزش ها و ویژگی های مشتری ایده آل شما.

“ون تونگرن” گفت: “کار دارایی های مارک یا” سرگرمی “برقراری ارتباط بصری چیزی است که هر مارک می خواهد به مخاطبانش بگوید.” “قبل از اینکه حتی به م visualلفه بصری فکر کنید ، باید بدانید مخاطبان شما چه کسانی هستند و چگونه می خواهند توسط آنها درک شوند.”

شخصیت ها همچنین چالش های مشتری شما و محل کار شما برای حل آنها را مشخص می کنند.

در زیر مثالی از وجود دارد = “noopener” target = “_ blank” href = “https://blog.hubspot.com/marketing/buyer-persona-research”> شخصیت خریدار

، بازاریابی میسی. توجه کنید که چگونه شخصیت من اطلاعات جمعیتی را مانند سن و تحصیلات و همچنین ابزارهای مورد نیاز برای مسئولیت های روزمره آنها را لیست می کند ، مانند CRM .

Marketing Macy buyer persona

نیازها ، اهداف و رفتار مشتریان بالقوه شما نحوه انتقال محصول یا خدمات خود را حکم می کند. بنابراین برای میسی ، من می خواهم بر روی یک استراتژی B2B تمرکز کنم که اهداف او از تولید سرب و ایجاد مارک را برآورده می کند.

درک این اهداف به شما کمک می کند تا مشخص کنید که شخصیت های شما چه نوع رسانه ای را مصرف می کنند ، چه انگیزه ای برای آنها ایجاد می کند و اینکه “به طور آنلاین” کجا “زندگی می کنند”. با استفاده از این اطلاعات ، می توانید یک برند جذاب و موثر ایجاد کنید که به افراد مناسب برسد.

خریدار شخصی خود را با MakeMyPersona HubSpot انجام دهید ابزاری ، که شما را در طی یک سال درباره مشتری ایده آل شما راهنمایی می کند.

این ابزار سرگرم کننده ، تعاملی است و شما را به فکر انتقادی درمورد اینکه می خواهید با نام تجاری خود چه کسی را بیابید و چگونه می خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید.

2. برای برند خود یک هویت و صدا ایجاد کنید.

پس از شناسایی شخصیت های خریدار ، نام تجاری شما شروع به شکل گیری می کند.

ایجاد یک هویت تجاری – آنچه باعث می شود نام تجاری شما ، مارک شما باشد – و صدای آن ، لحنی است که شما در هر نسخه بازاریابی یا ارتباط عمومی استفاده می کنید.

ایجاد صدای نام تجاری و هویت مشابه ساختن شخصیت های شما است.

اما به جای پاسخ دادن به س questionsالات مربوط به هدف مخاطبان شما ، به س questionsالاتی پاسخ می دهید که بیشتر به برند خود نگاه می کنند: ارزش های شرکت شما چیست ، آنها نشان دهنده چه چیزی هستند ، و چگونه می خواهید مردم درباره شما صحبت کنند؟

وان تونگرن گفت: “مهمترین قسمت توسعه یک برند ، کشف از قبل است.” “اگر کار را انجام داده اید و به عنوان یک مارک تجاری عمیق فرو رفته اید ، می فهمید که می خواهید با چه چیزی شناخته شوید و مارک شما چه چیزی را نشان می دهد ، بنابراین برای شروع در مکان خوبی هستید.”

وقتی به این س questionsالات پاسخ می دهید ، روی ایجاد محتوایی که از آنها پشتیبانی می کند تمرکز کنید. ایمیل های جذاب ، وبلاگ ها ، پست های اجتماعی و چندرسانه ای را که نمایانگر مأموریت ، ارزش ها و چگونگی ظاهر شدن شما برای مشتریان هستند ، بسازید.

به عنوان مثال ، اگر یکی از ارزشهای شما دسترسی به مشتریان است ، اطلاعات تماس خود را در دسترس کاربران قرار دهید ، آنها را مرتبا درگیر کنید و در بخش نظرات به س questionsالات خدمات آنها پاسخ دهید.

توسعه صدای شما در نسخه آن محتوا انجام می شود. آیا می خواهید از زبان مکالمه ای که مربوط به مشتری است استفاده کنید؟ یا اینکه دستیابی به مخاطبان خود از نقطه نظر فنی سودمندتر خواهد بود؟

به عنوان مثال ، یک شرکت سبک زندگی با درک بسیار خوبی از هویت برند ، Fanm Djanm است. وقتی به وب سایت و کانالهای اجتماعی مارک بروید ، آنچه را مشاهده خواهید کرد ثبات در مارک تجاری آنها است. رنگ های گرم و پر جنب و جوش ، تصاویر قدرتمند از زنان و کپی که باعث ایجاد حس اجتماع می شود.
example of great branding on instagram

این بازتاب مستقیم نام تجاری است که به معنی “زنان قوی” و جشن خواهر خواهی و عشق به خود است.

حتی اگر از صفر شروع نکنید ، ایجاد صدای نام تجاری قوی (er) می تواند ارزشمند باشد.

برای مثال از سرویس نرم افزار سیستم عامل Android استفاده کنید. علامت تجاری جدید آنها در سال 2019 دوباره طراحی لوگو بود و باعث تمیزتر و مدرن تر شدن طراحی شد:
The Android rebrand of 2019

منبع تصویر

این آرم از نیاز به صحبت با تغییر مخاطب ناشی شده است. در ابتدا ، مخاطبان آندروید توسعه دهنده بودند ، اما در عوض ، این شرکت بیشتر مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است. این تغییر از این تجزیه و تحلیل حاصل شده است.

3 حضور مداوم رسانه های اجتماعی را ترسیم کنید.

بنابراین ، ما می دانیم که شخصیت های شما چه کسانی هستند. و اکنون ، ما ایده ای در مورد اینکه چگونه و چگونه پیام رسانی را ایجاد کنیم که با آنها ارتباط برقرار کند. اما آنها کجا هستند؟

احتمال زیادی وجود دارد که آنها را در شبکه های اجتماعی پیدا کنید و این فرصتی است که نمی خواهید از دست بدهید. ما در مورد چگونگی م toثر بودن دستیابی به افراد در جایی که قبلاً حضور داشته اند صحبت کرده ایم و این شامل رفتار آنلاین آنها نیز می شود.

گزارش گزارش 2020 شاخص اجتماعی جوانه نشان داد که 89٪ مصرف کنندگان از مارک هایی که در شبکه های اجتماعی دنبال می کنند خریداری خواهد کرد. این مطالعه همچنین نشان می دهد که کاربران شبکه های اجتماعی می خواهند در مورد محصولات و خدمات جدید مارک ها اطلاعات کسب کنند. در واقع ، 57٪ از پاسخ دهندگان گفتند که این دلیل اصلی دنبال کردن شرکت ها در شبکه های اجتماعی است.

اکنون که تصویر روشنی از آنچه مخاطبان شما به آن علاقه دارند ، دارید ، گام بعدی این است که بفهمیم کجا بیشترین وقت خود را در شبکه های اجتماعی می گذرانند.

نگران نباشید ، شما مجبور نیستید ابزار بازرس a را بازی کنید > برای کشف این موضوع رقبا را بررسی کنید – ببینید که آنها در کدام مکان فعال هستند (و چگونه زبان آنها ممکن است با مخاطبان ارتباط برقرار کند یا نه).

علاوه بر این ، به تجزیه و تحلیل جمعیتی هر پلتفرم اجتماعی نگاه کنید تا چه کسی را هدف قرار دهید و کجا را بهتر بفهمید.

به عنوان مثال ، بالاترین درصد مردان و زنان آمریکایی که از فیس بوک استفاده می کنند بین 24 تا 35 سال هستند. از طرف دیگر ، TikTok با داشتن بسیاری از کاربران در جمعیت ژنرال Z مخاطبان کمتری دارد.

اگر متوجه شدید اکثر مخاطبان شما یک شبکه اجتماعی را در اولویت قرار می دهند ، ایده ای را برای اختصاص منابع خود در اختیار خواهید داشت.

با این حال ، سایت های دیگر را نادیده نگیرید. وقتی حضور خود را در چندین سیستم عامل رسانه اجتماعی ایجاد می کنید ، این فرصت را خواهید داشت که نحوه دسترسی به مخاطبان را متنوع کنید.

متنوع سازی روش ها و کانالهایی که برای به دست آوردن سرنخ های جدید استفاده می کنید به شما کمک می کند تا آنجا که ممکن است با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کنید.

حفظ حضور به همان اندازه ساختن یک مورد مهم است – به عنوان مثال ، آیا شما تا به حال به صفحه فیس بوک یک مارک رفته اید ، فقط متوجه شده اید که در سه ماه گذشته چیزی ارسال نشده است؟ به احتمال زیاد ، تأثیر مثبتی در درک شما نداشته است.

با برنامه ریزی و زمان بندی پست های شبکه های اجتماعی مانند هر تقویم بازاریابی ، می توان از این امر جلوگیری کرد. این تقویم محتوای رسانه های اجتماعی می تواند کمک کند.

همچنین مهم است که زودتر از موعد درباره محتوایی که در شبکه های اجتماعی ارسال می کنید و تعاملاتی که می خواهید با پیروان خود داشته باشید ، فکر کنید.

براساس گزارش شاخص اجتماعی Sprout ، یکی از مهمترین دلایلی که مصرف کنندگان مارک های خود را در رسانه های اجتماعی دنبال نمی کنند ، محتوای بی ربط و تبلیغات زیاد است.

اگر فکر نمی کنید که آنها به دنبال چه چیزی هستند ، پاسخ دهندگان این نظرسنجی گفتند که ابتدا این تعامل است و به دنبال آن محتوای به یادماندنی و داستان سرایی جذاب است.

4 یک وبلاگ شرکت راه اندازی کنید.

ما قبلاً به اهمیت وبلاگ نویسی پرداخته ایم ، و نمی توان به اندازه کافی تأکید کرد. این یک قسمت اصلی از چرخش بازاریابی ورودی ، به ویژه مرحله “جذب” ، که مرورگرهای وب سایت را از غریبه به بازدید کننده تبدیل می کند.
Inbound Marketing flywheel attract stage.

منبع تصویر

راه اندازی یک وبلاگ یک گام اساسی بازاریابی ورودی. این به شما کمک می کند تا با ایجاد محتوایی متناسب با آنچه که آنها جستجو می کنند ، مانند شخصیت های خود به مشتریان واجد شرایط دسترسی پیدا کنید. به همین دلیل مهم است که پست های وبلاگ برای مخاطبان مرتبط باشد ( و آنها را برای موتورهای جستجو بهینه کنید – نحوه کار در اینجا).

“موفقیت HubSpot نتیجه مستقیم وبلاگ ما بوده است. در واقع ، ما قبل از اینکه حتی محصولی داشته باشیم ، یک وبلاگ داشتیم” ، گفت: لیزا تونر ، مدیر محتوا در HubSpot.

“دارمش و برایان همیشه این عقیده را داشتند که برای ساختن یک برند قابل توجه ، شما باید محتوای قابل توجهی ایجاد کنید ، و ما از زمان شروع کار خود در سال 2006 ، این کار را به طور مداوم در وبلاگ خود انجام داده ایم.”

مدیر تیم ارشد وبلاگهای HubSpot کارلا کوک به وبلاگ ما اضافه می کند یک نقطه قابل کشف بزرگ برای مخاطبان هدف ما است.

“او گفت:” این اولین تعاملی است که بسیاری از مردم با مارک ما دارند – حتی قبل از اینکه در مورد محصولات ما اطلاعاتی کسب کنند – و به ما کمک می کند این رابطه را به روش مثبت شروع کنیم.

مشتریان به دنبال اطلاعاتی هستند که شما می توانید ارائه دهید. به علاوه ، این محتوا می تواند به عنوان ماده ای برای پر کردن شبکه های رسانه های اجتماعی شما عمل کند.

برای یافتن آنچه مخاطبان شما در جستجوی آن هستند ، تحقیقات کلمات کلیدی را انجام دهید ، که به شما می گوید مهمترین موضوعات مخاطبان شما از طریق موتورهای جستجو چیست.

گرچه وبلاگ نویسی می تواند کم هزینه باشد ، اما زمان بر است.

نسخه بازاریابی داخلی این س askال می پرسد ، “آیا شما ترجیح می دهید هر روز یک ساعت وبلاگ بگذارید و محتوای ایجاد شده توسط و برای شرکت خود را تبلیغ کنید ، یا چندین ساعت در روز برای مشتری ایده آل خود از رقبایتان مطالب تهیه کنید. ؟ “

تقویم سرمقاله ای نیز برای حفظ زمان ثابت و محتوای تازه در وبلاگ شما مفید است. به همین دلیل ما یک تقویم سرمقاله وبلاگ را کنار هم قرار داده ایم. الگوی ، همراه با دستورالعمل ها و نکات مربوط به مدیریت محتوا.

5. خدمات مشتری را در اولویت قرار دهید.

وقتی نام “ Zappos را می شنویم ، اکثر ما فوراً فکر می کنیم ، چرا اینقدر مهم است؟ برای Zappos ، ایجاد خدمات عالی به مشتری ، سنگ بنای مارک تجاری خود ، در واقع صرفه جویی در هزینه های بازاریابی و تبلیغات را به همراه داشته است. / zappos-ceo-how-build-brand-without-costs-big-ads-104959 “>

دلیل این امر ایجاد دهان به دهان در میان مشتریان فعلی و بالقوه است.

این رسانه کسب شده نامیده می شود: شناختی که برند شما از افرادی که در مورد کاری که شما انجام داده اید و قابل توجه بوده صحبت کرده است ، کسب کرده است ، هزینه آن را پرداخت نکرده است.

به عنوان مثال ، وقتی که در یک وب سایت جدید خرید می کنم ، اولین کاری که می کنم خواندن نظرات است. اگر بازبینی هایی را مشاهده کنم که به حمل و نقل سریع ، خدمات مشتری پسند و محصولات با کیفیت اشاره دارد ، تمایل بیشتری به خرید دارم.

و من تنها نیستم. یک 2020 مطالعه روندهای تجربه مشتری Zendesk دریافت که خدمات به مشتریان در تصمیم گیری در مورد خرید از یک مارک – بیشتر از خود کالا و خدمات و راحتی ، مورد توجه مشتریان است.

برای از دست دادن مشتری به طور بالقوه فقط یک تجربه بد لازم است ، این گزارش نشان می دهد که تقریباً نیمی از مصرف کنندگان پس از فقط یک تجربه منفی به یک رقیب روی می آورند.

این اهمیت هویت و صدای شما را دوباره مرور می کند. هنگامی که این مراحل ایجاد برند را طی می کنید ، به ارزش هایی که می خواهید مخاطبانتان تجربه کنند مانند خدمات عالی فکر کنید. این ارزش ها همان چیزی است که فرهنگ برند را شکل می دهد و بر صدای شما برای مخاطب تأثیر می گذارد.

نمی دانید چه اقداماتی را می توانید انجام دهید؟ در اینجا روش هایی برای بهبود تجربه مشتری خود با پشتیبانی تحقیق آورده شده است:

6. از مارک مشترک استفاده کنید.

هرگز گفته های همکارم ، لیزا تونر ، در مورد مذاکره بر سر توافق نامه های مارک تجاری را فراموش نمی کنم.

“شركت هاي بزرگتر ممكن است وسعت زيادي داشته باشند ،” اما آنها چه امكاني ندارند ؟

هنگامی که تازه شروع به ساختن نام تجاری می کنید ، ممکن است دسترسی شما به صحبت تونر را نداشته باشد. می توانید مراحل ساخت آن را انجام دهید ، اما این کار زمان بر است. تا آن زمان ، یکی از راه های آوردن نام خود در مقابل مخاطبان بیشتر ، شراکت با برندی است که دارای چنین دامنه ای باشد.

“کار با یک شریک بازاریابی مشترک (یک مارک خارجی) می تواند یک روش واقعاً ارزشمند برای رشد مخاطب شما ضمن ایجاد یک رابطه مفید با یک شریک باشد” ، گفت: مارگوت مازور ، مدیر اصلی بازاریابی مشارکت های استراتژیک در HubSpot.

“شما لازم نیست بودجه هنگفتی داشته باشید ،” “کار با یک شریک به این معنی است که می توانید وظایف بازاریابی را تقسیم کنید.”

بگذارید بگوییم شما در حال کار با یک شریک در یک کمپین تولید سرب ، مانند یک کتاب الکترونیکی دروازه دار هستید ، Mazur توضیح می دهد که یک شریک می تواند وظایف نوشتن را بنویسد و دیگری می تواند طراحی کند ، یا بالعکس بسته به منابع شما.

“به این ترتیب می توانید با همکاری در یک پروژه در هزینه های مستقل صرفه جویی کنید. در حالت ایده آل ، شما و شریک زندگی خود محتوای مورد نظر را برای مخاطبان خود توزیع می کنید و باعث ایجاد دید برای مخاطبانی می شوید که ممکن است به آنها دسترسی نداشته باشید ، “او گفت.

“این باعث صرفه جویی در هزینه های تبلیغات می شود و شما را در معرض مجموعه جدیدی از افراد علاقه مند به محتوای شما قرار می دهد.”

اما فقط یک مارک را برای مشارکت انتخاب نکنید. مطمئن شوید یکی از مواردی است که با شما مطابقت دارد ، بنابراین در ذهن مخاطبان شما منطقی است. در اینجا س questionsالاتی وجود دارد که توصیه می کنیم هنگام جستجوی شریک برندینگ مشترک از آنها س askingال کنید:

  1. آیا مخاطبان شریک زندگی شما به برند شما علاقه مند خواهند شد؟ آیا دسترسی به این مخاطبان برای شما دشوار است بدون این مشارکت؟
  2. آیا مخاطبان شما به نام تجاری مشترک شما اعتماد می کنند؟ برای جلب توجه شما بسیار مهم است ، بنابراین مطمئن شوید که شریک زندگی شما به طریقی به مخاطب برسد که اعتماد به نفس ایجاد کند. .
  3. آیا شما چیزی برای ارائه نام تجاری مشترک خود دارید؟ درست مثل اینکه تونر می پرسد ، “آنها چه چیزی ندارند؟” این تجربه باید یک برد-برد-برد باشد: برای شما ، برند تجاری مشترک و مصرف کننده. به عنوان مثال ، اگر مخاطب بین المللی دارید که برند شریک زندگی شما آن را ندارد ، هنگام بحث در مورد همکاری ، به آن اشاره کنید.

ممکن است ساختن یک مارک تجاری بسیار مهم به نظر برسد ، به ویژه هنگامی که منابع محدود هستند. با این وجود ، راه های اقتصادی زیادی برای شروع کار و ادامه حرکت وجود دارد.

یک نقطه شروع عالی که هم مقرون به صرفه است و هم ROI بالایی را ارائه می دهد ویدئو است. نمی دانید چگونه می توانید آن را بیرون بکشید؟ فقط از یک آیفون یا گوشی هوشمند با قابلیت دوربین بالا استفاده کنید و از نرم افزار ویرایش فیلم رایگان مانند iMovie استفاده کنید.

Mazur توضیح می دهد که سپس می توانید فیلم خود را به صورت داخلی اسکریپت نویسی کنید ، آن را در YouTube به اشتراک بگذارید و در همه کانال های دیجیتال تبلیغ کنید.

“مازور” گفت: “بازاریابی ویدئویی به طرز باورنکردنی م effectiveثر است – فیلم ها می توانند در صفحات محصولات شما ، صفحات راهنما ، پست های وبلاگ ، پست های رسانه های اجتماعی ، صفحات شکار محصول و غیره”.

وی ادامه داد ، “برای تقسیم وظایف ضبط و همچنین تقسیم تقسیم ، با شریک زندگی خود کار کنید. شما به مخاطبان کاملا جدیدی دسترسی خواهید داشت و محتوای جذاب دیگری خواهید داشت که می توانید از طریق کانال های خود استفاده کنید.” و لذت بردن از روند کار را فراموش نکنید.

البته ، باید درجه ای از استراتژی و منطق درگیر باشد – به همین دلیل ابزارهایی وجود دارد که به شما کمک می کند قطعات مختلف مارک خود را تعیین کنید. اما این یک تمرین خلاقانه است ، بنابراین اگر در مسائل فنی غرق می شوید این را بخاطر بسپارید.

7. میزبان یک کلاس مستر یا وبینار باشید.

برخی از استعدادهایی که ذهن شرکت شما روزانه نشان می دهد چیست؟ آیا آنها استاد بازاریابی از طریق ایمیل هستند؟ آیا آنها در کدگذاری سرآمد هستند؟ آیا هر ساله یک عنوان عالی “بهترین استراتژیست برند جهان” کسب می کنید؟

یک روش خارق العاده برای رشد نام تجاری خود – و کسب امتیازات برتر – استفاده از این استعدادها در یک کلاس مستر یا وبینار و تبلیغ آنلاین آنها است.

با بهینه سازی کلاس خود با هشتگ ها و زیرنویس های شوخ ، مخاطبانی را پیدا می کنید که به استعدادی که برای آنها درس می دهید علاقه مند هستند. این کلاسهای مستر می توانند جلساتی 45 تا 60 دقیقه ای باشند که نمای کلی از تخصص ویژه شما را ارائه می دهد و نحوه صحیح انجام آن را به نمایش می گذارد.

به عنوان مثال ، اگر بخواهم یک وبینار ارائه دهم ، این هنر استفاده از شکلک برای تجارت را برجسته می کند ، آزمایشی که من علاقه زیادی به آن دارم. من ابتدا توضیح می دهم که چرا جذاب بودن کپی برای جذب مشتری مهم است.

سپس ، نکات مثبت و منفی استفاده از شکلک را توضیح می دهم. سرانجام ، من زمان های درست و غلطی را برای قرار دادن شکلک در پیام های بازاریابی به اشتراک می گذارم.

پس از آن ، من آزمایشی را ارائه می دهم و گزارشات خود را گزارش می دهم. این که آیا این آزمایش از تز من پشتیبانی می کند یا آن را نفی می کند ، همیشه جای بحث مثمرثمر را می گذارد – س toالات منتهی به قسمت آخر.

Voila – رئوس مطالبی برای یک کلاس مستر که از استعدادهای من برای پشتیبان گیری از اعتبار تجاری استفاده می کند ، مثلاً بازاریابی یا رسانه های اجتماعی متمرکز است.

اجرای آزمایشات هزینه ای کم ندارد و میزبانی یک وبینار فقط حدود یک ساعت از روز شما طول می کشد.

اما ، نتیجه این است که در مورد ارزش یک شرکت صحبت می کنیم ، داده هایی را ارائه می دهیم که از اعتبار پشتیبانی می کنند ، و ارتقا del ارزش های شرکت مانند لذت بردن از مشتریان و دادن محتوای آموزشی مفید به مخاطبان شما است.

مارک تجاری با بودجه؟ Absolutely possible. What counts, when you’re brainstorming ways to brand effectively, is how to use the resources you have to the best of your ability.

Keeping your audience in mind is the first step — after that, it’s about thinking of creative ways to engage those target customers.

Have fun building your brand. After all, this is a creative process and while every experiment may not work, you can always learn to improve. Good luck, and happy branding.

New Call-to-action دهانه>

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *