سئو, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

7 روش ادغام موتور جستجو و بازاریابی از طریق ایمیل

5167671844 b26432c9ac m resized 600 در جهان بازاریابی درونی ، یکپارچه سازی تاکتیک ها قدرت قابل توجهی را در اختیار بازاریابان قرار می دهد. با این حال ، ادغام اغلب می تواند چالش برانگیز باشد زیرا تاکتیک های بازاریابی فردی گاهی در سیلوها با همکاری کم وجود دارد. این امر خصوصاً در مورد یک زوج قدرت بعید به نظر می رسد ، بهینه سازی موتور جستجو ایمیل مارکتینگ .

بهینه سازی موتور جستجو به احتمال زیاد منبع ترافیکی است و از قبل برای شما منجر می شود. و ایمیل مارکتینگ کانال تولید سرب ورودی اصلی اکثر شرکت ها است. در حالی که هر دو تاکتیک به تنهایی از بین می روند ، اما در صورت ترکیب ، تقویت های مهیجی را تجربه می کنند. بیایید به چند روش نگاهی بیندازیم که ما می توانیم جستجو و ایمیل را برای حتی بیشتر هدایت ها ترکیب کنیم!

7 راه ادغام موتور جستجو و بازاریابی از طریق ایمیل

1 توزیع محتوای لینک سازی از طریق ایمیل – بله ، ایمیل عمدتا در مورد تولید سرب است. اما در تلاش های خود برای تولید سرب کوته بین نباشید. ترافیک موتورهای جستجو می تواند جریان مداوم سرنخ های با کیفیت را در طول زمان فراهم کند. برای بسیاری از شرکت ها ، بازاریابی از طریق ایمیل بزرگترین کانال آنها برای دسترسی به بازاریابی است.

ارسال ایمیل به تولید سرب پیشنهادهای مبتنی بر قطعاً ایده بسیار خوبی است ، اما با توزیع محتوایی مانند اینفوگرافیک یا ارسال پست های جالب وبلاگ از طریق ایمیل ، می توانید دسترسی و در نتیجه پیوندهای ورودی و اقتدار صفحاتی را که این محتوا در آن قرار دارد ، بهبود بخشید. در آینده ، می توانید محتوای موجود در آن صفحه را با یک پیشنهاد عالی تولید لید جایگزین کنید تا از تمام ترافیک موتور جستجوگر صفحه استفاده کنید.

2. بهینه سازی برای بهترین مباحث تولید سرب – به اطلاعات ایمیل خود نگاه کنید. کدام پیشنهادات و موضوعات بهترین نرخ باز و کلیک را دارند؟ اگر مدتی است که از طریق ایمیل مارکتینگ انجام می دهید ، احتمالاً داده های تاریخی خوبی در رابطه با تلاش های تولید سرب خود دارید. از این داده ها برای کمک به شما در اولویت بندی تلاش های بهینه سازی موتور جستجو استفاده کنید. سپس برای کلمات کلیدی و عملکردهای برتر از طریق تبلیغات ایمیل خود بهینه شوید.

3. تبدیل پیشنهاد پیشنهاد آزمون قبل از ارسال نامه الکترونیکی – نیازی نیست در لحظه تکمیل ، پیشنهادی را به لیست خود ارسال کنید. در عوض ، می توانید از ترافیک موتورهای جستجو ، تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) و وبلاگ خود استفاده کنید تا نگاهی به نرخ تبدیل صفحه فرود و پیشنهاد داشته باشید. قبل از ارسال به کل لیست ، از این داده ها برای ایجاد تغییر و اصلاح در محتوا یا صفحه فرود آن استفاده کنید.

4. از PPC برای افزایش نرخ کلیک از طریق ایمیل (CTR) استفاده کنید – در دنیای شلوغ بازاریابی ورودی ، معمولاً قبل از تبدیل شدن به ایده های شما ، باید چندین بار در معرض ایده های خود قرار بگیرید. هنگام برنامه ریزی برای ارسال ایمیل بزرگ بعدی خود برای تولید سرب ، برای یک کمپین PPC برنامه ریزی کنید که یک روز قبل شروع شود و چند روز بعد از ارسال ایمیل برای کمک به پشتیبانی بیشتر از ایمیل و پیشنهاد آن ادامه دارد. آگاهی ایجاد شده از طریق این تبلیغات PPC می تواند به افزایش نرخ کلیک برای ایمیل های شما کمک کند.

5. موتورهای جستجو بهینه سازی صفحات فرود – صفحات فرود خود را پنهان نکنید! صفحات فرود رمز موفقیت شما در بازاریابی داخلی است. اطمینان حاصل کنید که فراتر از ارسال آنها در ایمیل های بازاریابی ، وقت خود را برای بهینه سازی محتوای صفحات فرود خود برای موتورهای جستجو اختصاص دهید. این به معنی عناوین صفحه قاتل ، ساختار URL عالی و کپی مربوطه است که با کلمات کلیدی موجود در خود صفحه بهینه شده است.

6. تمرکز بر اشتراک گذاری ایمیل برای ایجاد لینک – بخشی از پیوندهای ایجاد برای بهینه سازی موتور جستجو ، جلب توجه مطالب شما در مقابل هرچه بیشتر افراد است. صرفاً ارسال محتوا برای ایجاد پیوند کافی نیست. در عوض ، پیوندهای اشتراک اجتماعی را به محتوایی که در ایمیل خود تبلیغ می کنید اضافه کنید . یک پیام سریع اضافه کنید که همچنین افراد را تشویق می کند ایمیل را برای سایر افراد خود ارسال کنند.

7. برای آزمایش خطوط موضوع ایمیل از PPC استفاده کنید – خطوط موضوعی بخش بزرگی از موفقیت در بازاریابی ایمیل هستند. به جای اینکه به سادگی حدس بزنید کدام موضوع موضوع بهتر کار می کند ، از PPC برای جمع آوری داده ها در مورد گزینه های موضوع استفاده کنید. پنج خط موضوع ایجاد کنید. برای هر موضوع موضوع تبلیغ PPC متفاوتی را اجرا کنید. بعد از اینکه داده کافی را جمع کردید ، مشخص کنید کدام موضوع بیشترین میزان کلیک را دارد و از آن برای ارسال ایمیل خود استفاده کنید.

چگونه دیگر می توانید موتور جستجو و بازاریابی از طریق ایمیل ؟

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *