سئو, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

7 راه برای تلفیق موتور جستجو و بازاریابی از طریق ایمیل

5167671844 b26432c9ac m resized 600 در جهان بازاریابی درونی ، تاکتیک های یکپارچه قدرت قابل توجهی را در اختیار بازاریابان قرار می دهد. با این حال ، ادغام اغلب می تواند چالش برانگیز باشد زیرا تاکتیک های بازاریابی فردی گاهی در سیلوها با همکاری کم وجود دارد. این امر خصوصاً در مورد یک زوج قدرت بعید به نظر می رسد ، بهینه سازی موتور جستجو ایمیل مارکتینگ .

بهینه سازی موتور جستجو به احتمال زیاد منبع ترافیکی قوی است و از قبل برای شما منجر می شود. و نسل سرب قطعاً یک ایده عالی است ، اما با توزیع محتوایی مانند اینفوگرافیک یا ارسال پست های جالب وبلاگ از طریق ایمیل ، می توانید دسترسی و پیوندهای ورودی و اقتدار صفحاتی را که این محتوا در آن قرار دارد ، بهبود بخشید. در آینده ، می توانید محتوای موجود در آن صفحه را با یک پیشنهاد عالی تولید لید جایگزین کنید تا از تمام ترافیک موتور جستجوگر صفحه استفاده کنید.

2. بهینه سازی برای بهترین مباحث تولید سرب – به اطلاعات ایمیل خود نگاه کنید. کدام پیشنهادات و موضوعات بهترین نرخ باز و کلیک را دارند؟ اگر مدتی است که از طریق ایمیل مارکتینگ انجام می دهید ، احتمالاً داده های تاریخی خوبی در رابطه با تلاش های تولید سرب خود دارید. از این داده ها برای کمک به شما در اولویت بندی تلاش های بهینه سازی موتور جستجو استفاده کنید. سپس برای کلمات کلیدی و عملکردهای برتر از طریق تبلیغات ایمیل خود بهینه شوید.

3. تبدیل پیشنهاد پیشنهاد آزمون قبل از ارسال نامه الکترونیکی – نیازی نیست که ثانویه پیشنهادی را به لیست خود ارسال کنید. در عوض ، می توانید از ترافیک موتورهای جستجو ، تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) و وبلاگ خود استفاده کنید تا نگاهی به نرخ تبدیل صفحه فرود و پیشنهاد داشته باشید. قبل از ارسال به کل لیست ، از این داده ها برای ایجاد تغییر و اصلاح در محتوا یا صفحه فرود آن استفاده کنید.

4. از PPC برای تقویت نرخ کلیک از طریق ایمیل (CTR) استفاده کنید – در دنیای شلوغ بازاریابی ورودی ، معمولاً قبل از تبدیل شدن به ایده های شما ، باید چندین بار در معرض ایده های خود قرار بگیرید. هنگام برنامه ریزی برای ارسال ایمیل بزرگ بعدی خود برای تولید سرب ، برای یک کمپین PPC برنامه ریزی کنید که از روز قبل شروع می شود و چند روز پس از ارسال ایمیل برای کمک به پشتیبانی بیشتر از ایمیل و پیشنهاد آن ادامه دارد. آگاهی ایجاد شده از طریق این تبلیغات PPC می تواند به افزایش نرخ کلیک برای ایمیل های شما کمک کند.

5. موتورهای جستجو بهینه سازی صفحات فرود – صفحات فرود خود را پنهان نکنید! صفحات Landing کلید موفقیت در بازاریابی داخلی شما است. اطمینان حاصل کنید که فراتر از ارسال آنها در ایمیل های بازاریابی ، وقت خود را برای بهینه سازی محتوای صفحات فرود خود برای موتورهای جستجو اختصاص دهید. این به معنی عناوین صفحه قاتل ، ساختار URL عالی و کپی مربوطه است که با کلمات کلیدی موجود در خود صفحه بهینه شده است.

6. تمرکز بر اشتراک گذاری ایمیل برای ایجاد لینک – بخشی از پیوندهای ایجاد برای بهینه سازی موتور جستجو این است که محتوای خود را در مقابل هرچه بیشتر مردم قرار دهید. صرفاً ارسال محتوا برای ایجاد پیوند کافی نیست. در عوض ، پیوندهای اشتراک اجتماعی را به محتوایی که در ایمیل خود تبلیغ می کنید اضافه کنید . یک پیام سریع اضافه کنید که همچنین افراد را تشویق می کند ایمیل را برای سایر افراد خود ارسال کنند.

7. برای آزمایش خطوط موضوع ایمیل از PPC استفاده کنید – خطوط موضوعی بخش بزرگی از موفقیت در بازاریابی ایمیل هستند. به جای اینکه به سادگی حدس بزنید کدام موضوع موضوع بهتر کار می کند ، از PPC برای جمع آوری داده ها در مورد گزینه های موضوع استفاده کنید. پنج خط موضوع ایجاد کنید. برای هر موضوع موضوع تبلیغ PPC متفاوتی را اجرا کنید. بعد از اینکه اطلاعات کافی را جمع کردید ، مشخص کنید کدام موضوع بیشترین میزان کلیک را دارد و از آن برای ارسال ایمیل خود استفاده کنید.

چگونه دیگر می توانید موتور جستجو و ایمیل مارکتینگ ؟


نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *