سئو, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

7 راه برای تلفیق موتور جستجو و بازاریابی از طریق ایمیل

5167671844 b26432c9ac m resized 600 در جهان بازاریابی درونی ، تاکتیک های یکپارچه قدرت قابل توجهی را در اختیار بازاریابان قرار می دهد. با این حال ، ادغام اغلب می تواند چالش برانگیز باشد زیرا تاکتیک های بازاریابی فردی گاهی در سیلوها با همکاری کم وجود دارد. این امر خصوصاً در مورد یک زوج قدرت بعید به نظر می رسد ، بهینه سازی موتور جستجو بازاریابی از طریق ایمیل .

بهینه سازی موتور جستجو به احتمال زیاد منبع ترافیکی است و از قبل برای شما منجر می شود. و ایمیل مارکتینگ کانال تولید سرب ورودی اصلی اکثر شرکت ها است. در حالی که هر دو تاکتیک به تنهایی تکان می خورند ، هنگامی که با هم ترکیب می شوند ، تقویت هیجان انگیزی را تجربه می کنند. بیایید به چند روش نگاهی بیندازیم که چگونه می توانیم جستجو و ایمیل را برای حتی بیشتر هدایت ها ترکیب کنیم!

7 راه ادغام موتور جستجو و بازاریابی از طریق ایمیل

1 توزیع محتوای لینک سازی از طریق ایمیل – بله ، ایمیل عمدتا در مورد تولید سرب است. اما در تلاش های خود برای تولید سرب کوته بین نباشید. ترافیک موتورهای جستجو می تواند جریان مداوم سرنخ های با کیفیت را در طول زمان فراهم کند. برای بسیاری از شرکت ها ، بازاریابی از طریق ایمیل بزرگترین کانال آنها برای دسترسی به بازاریابی است.

ارسال ایمیل به پیشنهادات مبتنی بر تولید سرب قطعاً یک ایده عالی است ، اما با توزیع محتوایی مانند اینفوگرافیک یا ارسال پست های جالب وبلاگ از طریق ایمیل ، می توانید دسترسی و پیوندهای ورودی و اقتدار صفحاتی را که این محتوا در آن قرار دارد ، بهبود بخشید. در آینده ، می توانید محتوای آن صفحه را با یک پیشنهاد عالی برای تولید سرنخ جایگزین کنید تا از همه ترافیک موتورهای جستجو شده در صفحه استفاده کنید.

2. بهینه سازی برای بهترین مباحث تولید سرب – به اطلاعات ایمیل خود نگاه کنید. کدام پیشنهادات و موضوعات دارای بهترین نرخ باز و کلیک هستند؟ اگر مدتی است که از طریق ایمیل مارکتینگ انجام می دهید ، احتمالاً داده های تاریخی خوبی در رابطه با تلاش های تولید سرب خود دارید. از این داده ها برای کمک به شما در اولویت بندی تلاش های بهینه سازی موتور جستجو استفاده کنید. سپس کلمات کلیدی و پیشنهادات برتر از کمپین های ایمیل خود را با عملکرد بالا بهینه سازی کنید.

3. تبدیل پیشنهاد پیشنهاد آزمون قبل از ارسال نامه الکترونیکی – نیازی نیست که دومین پیشنهاد خود را به لیست خود ارسال کنید. در عوض ، می توانید از ترافیک موتورهای جستجو ، تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) و وبلاگ خود استفاده کنید تا نگاهی به نرخ تبدیل صفحه فرود و پیشنهاد داشته باشید. قبل از ارسال به کل لیست ، از این داده ها برای ایجاد تغییر و اصلاح در محتوا یا صفحه فرود آن استفاده کنید.

4. برای تقویت نرخ کلیک از طریق ایمیل (CTR) از PPC استفاده کنید – در دنیای شلوغ بازاریابی ورودی ، معمولاً قبل از تبدیل شدن به ایده های شما ، چندین بار باید در معرض ایده های شما قرار بگیرند. هنگام برنامه ریزی برای ارسال ایمیل بزرگ بعدی خود برای تولید سرب ، برای یک کمپین PPC برنامه ریزی کنید که یک روز قبل شروع شود و چند روز بعد از ارسال ایمیل برای کمک به پشتیبانی بیشتر از ایمیل و پیشنهاد آن ادامه دارد. آگاهی ایجاد شده از طریق این تبلیغات PPC می تواند به افزایش نرخ کلیک برای ایمیل های شما کمک کند.

5. موتورهای جستجو بهینه سازی صفحات فرود – صفحات فرود خود را پنهان نکنید! صفحات Landing کلید موفقیت در بازاریابی داخلی شما است. اطمینان حاصل کنید که فراتر از ارسال آنها در ایمیل های بازاریابی ، برای بهینه سازی محتوای صفحات فرود خود برای موتورهای جستجو وقت می گذارید. این به معنی عناوین صفحه قاتل ، ساختار URL عالی و کپی مربوطه است که با کلمات کلیدی موجود در خود صفحه بهینه شده است.

6. تمرکز بر اشتراک ایمیل برای ایجاد پیوند – بخشی از ایجاد پیوندها برای بهینه سازی موتورهای جستجو این است که محتوای شما را در حضور بیشتر افراد ممکن قرار دهید. صرفاً ارسال محتوا برای ایجاد پیوند کافی نیست. در عوض ، پیوندهای اشتراک اجتماعی را به محتوایی که در ایمیل خود تبلیغ می کنید اضافه کنید . یک پیام سریع اضافه کنید که همچنین افراد را تشویق می کند ایمیل را برای سایر افراد خود ارسال کنند.

7. از PPC برای آزمایش خطوط موضوع ایمیل استفاده کنید – خطوط موضوعی بخش بزرگی از موفقیت بازاریابی ایمیلی هستند. به جای این که حدس بزنید به نظر شما کدام خط موضوعی بهتر جواب می دهد ، از PPC برای جمع آوری داده ها در مورد گزینه های موضوع استفاده کنید. پنج خط موضوع ایجاد کنید. یک آگهی PPC متفاوت برای هر خط موضوعی اجرا کنید. بعد از اینکه اطلاعات کافی را جمع کردید ، مشخص کنید کدام موضوع بیشترین میزان کلیک را دارد و از آن برای ارسال ایمیل خود استفاده کنید.

بازاریابی “target =” _ blank “> ایمیل مارکتینگ

؟

learning-seo-experts


نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *