منابع بازاریابی, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

6 نوع وثیقه بازاریابی دیجیتال که باید ایجاد کنید

ناگفته نماند ، اما مواد بازاریابی شما نباید محدود به تبلیغات مرسوم باشد – به ویژه اگر تجارت شما B2B باشد. مطمئناً ، جلب توجه بخشی از نبرد است ، اما چه اتفاقی می افتد که مشتری احتمالی از وب سایت شما بازدید کند و چیزی غیر از برخی توصیفات محصول و یک صفحه قیمت نبیند؟

باید آنجا بیشتر باشد. شما باید مقداری مواد داشته باشید تا نشان دهید می توانید پیاده روی کنید. نوعی از محتوایی که به شما کمک می کند تا به آنجا کمک کنید به عنوان وثیقه بازاریابی شناخته می شود و می تواند در اشکال و اندازه های مختلفی باشد.

در اینجا ، ما درک عمیق تری از این مفهوم پیدا خواهیم کرد و پنج قالب مهم وثیقه بازاریابی را که می توانید برای کمک به ایجاد مشروعیت و تکمیل تلاش های فروش خود استفاده کنید ، مرور خواهیم کرد.

Download Now: 150+ Content Creation Templates [Free Kit]

در وهله اصلی خود ، وثیقه بازاریابی راهی برای آگاهی دادن به افراد احتمالی است که می دانید از چه صحبت می کنید. قرار نیست به اندازه تبلیغات معمولی پر زرق و برق باشد. در ایجاد وثیقه بازاریابی ، اولین اولویت شما معمولاً جلب توجه نیست – حفظ و تقویت آن است.

در بیشتر موارد ، چشم اندازهایی که به وثیقه بازاریابی شما نگاه می کنند در مورد شرکت شما کنجکاو هستند ، اما ممکن است از نزدیک با شما یا آنچه شما ارائه می دهید آشنا نباشند. وثیقه بازاریابی خوش ساخت می تواند آنها را راحت کند. این می تواند به ایجاد نوعی اعتماد لازم برای شروع و تداوم ارتباط با مشتری کمک کند.

حال ممکن است از خود بپرسید که وثیقه بازاریابی به طور کلی با مواد بازاریابی چه ارتباطی دارد؟ سؤال خوبی بود.

مواد بازاریابی در مقابل وثیقه بازاریابی

به طور کلی ، تفاوت بین مطالب بازاریابی و وثیقه های بازاریابی به دلیل ناگفته نشان دادن است. در حالی که سایر مواد بازاریابی ممکن است به صراحت به خواننده بگویند که چرا بهترین شرکت یا پیشنهاد آنها است ، وثیقه بازاریابی معطوف به نشان دادن بهترین شرکت یا پیشنهاد آنها است.

به همین دلیل وثیقه بازاریابی تمایل دارد تا حدی ظرفیت آموزشی داشته باشد. هنگامی که به درستی انجام شد ، ماهیت آموزنده قالب به شما امکان می دهد خود را از رقابت جدا کنید و به شما اجازه می دهد درک گسترده ای از صنعت خود را که ممکن است دیگران در فضای شما ارائه ندهند ، به نمایش بگذارید.

اگر تمام مطالب بازاریابی شما فقط مختص صحبت کردن در مورد محصول یا خدمات شما باشد ، خود را کوتاه می فروشید. هنگامی که افراد احتمالی تصمیم به خرید می گیرند ، آنها فقط به آنچه برای فروش نمی پردازند نیستند بلکه آنها شرکت شما را به عنوان یک کل در نظر می گیرند.

آنها می خواهند بدانند كه توسط یك سازمان ذی صلاح ، توانمند و آگاه مورد مراقبت قرار خواهد گرفت كه می توانند برای رفع هرگونه مشكل و نگرانی در صورت بروز به آنها اعتماد كنند. ایجاد وثیقه بازاریابی متفکرانه یکی از راه های کمک به این امر است.

1 پست های وبلاگ

تولید وثیقه بازاریابی مناسب معمولاً به منزله ارائه مداوم ارزش برای مخاطبان شما است. یکی از تالارهای گفتمان بهتر برای ایجاد و تبلیغ نوعی از مطالبی که به طور مداوم این کار را انجام می دهد ، وبلاگ شرکتی است که از آن بخوبی نگهداری می شود.

به شما امکان می دهد تلاش های فروش خود را با بینش مفید و درگیر شدن مخاطب – رانندگی به وب سایت خود و ایجاد راهنمایی از طریق مشاوره عملی ، تخصص و سرگرمی ، تکمیل کنید. در زیر چند نمونه از وبلاگ وب سایت HubSpot آورده شده است.

مثال ارسال بلاگ

digital marketing collateral example of blog posts on HubSpots Website Blog

منبع تصویر

مانند هر نوع وثیقه بازاریابی موثر ، پست های خوب وبلاگ می توانند اقتدار صنعت شما را ارائه دهند. شما می خواهید نشان دهید که از روند صنعت آگاه هستید و از تفاوت های ظریف فضای خود می فهمید – دائماً بیرون کشیدن محتوای مفید و با کیفیت بالا می تواند به شما کمک کند و باعث راحتی چشم انداز شما شود.

با در نظر داشتن تمام این مزایا ، جای تعجب نیست که بازاریابان وبلاگ ها را به عنوان دومین شکل اصلی رسانه های مورد استفاده در استراتژی محتوای خود در نظرسنجی اخیر HubSpot .

2. کتابهای الکترونیکی

کتابهای الکترونیکی از این نظر مانند پستهای وبلاگ هستند که باید اقتدار صنعت را از طریق تعامل ارائه دهند ، اما تمایل دارند طولانی تر ، عمیق تر و کمتر باشند میان وعده نسبت به محتوای معمولی وبلاگ. این نوع وثیقه بازاریابی به طور کلی چشم اندازهایی را با علاقه شدید به صنعت شما جذب می کند. در زیر چند نمونه از HubSpot آورده شده است.

مثال کتاب الکترونیکی

در digital collateral ebooks P>

منبع تصویر

از برخی جهات ، می توان کتاب الکترونیکی را به یک پست وبلاگ گسترده یا چند پست وبلاگ مرتبط با یکدیگر تشبیه کرد. مانند محتوای وبلاگ ، یک کتاب الکترونیکی به طور کلی شامل زبان قابل دسترسی و مشاوره مستقیم قابل اجرا است.

در بسیاری از موارد ، کتابهای الکترونیکی قابل بارگیری هستند و تنها در ازای دریافت اطلاعات تماس با مشتری می توان به آنها دسترسی پیدا کرد – و آنها را به وسیله ای قدرتمند برای تولید سرب تبدیل می کند.

مهم نیست که شرکت شما در کجا قرار دارد ، شما به احتمال زیاد منابع و دانش لازم را دارید تا دانش خاص صنعت خود را به یک کتاب الکترونیکی متفکر هدایت کنید. به یاد داشته باشید ، وثیقه بازاریابی شما باید به گونه ای طراحی شود که اعتماد به نفس را برای چشم انداز و مشتری ایجاد کند.

اگر می توانید کتابهای الکترونیکی را تقویت کنید تا به طور قابل اعتماد دانش آنها را در مورد صنعت خود تقویت کنید ، می توانید هنگام خرید محصول یا خدمات شما ، آنها را متقاعد کنید که در دست خوب هستند.

3 مطالعات موردی

مطالعات موردی اسناد خاصی را ارائه می دهد که جزئیات نحوه مشتریان خاص موفقیت را در نتیجه استفاده از محصول یا خدمات شما مشاهده کردند. این قالب با دو فرم قبلی متفاوت است از این جهت که هرگز محصول عرفانی نیست. در زیر مثالی از HubSpot آورده شده است.

مثال مطالعه موردی

marketing collateral example of case study of HubSpots customer the Rock & Roll Hall of Fame

منبع تصویر

هر مطالعه موردی با همکاری یک مشتری راضی انجام می شود. این نوعی تبلیغات متقابل است که نشان می دهد محصول یا خدمات شما در عمل چگونه است – نقشه راهی که به شما امکان می دهد تصور کنید چه کاری می توانید برای تجارت آنها انجام دهید.

تقریباً مانند هر مثال دیگر در این لیست ، مطالعات موردی نیز آموزشی است. آنها توضیحات دقیق تری راجع به نحوه عملکرد محصول یا خدمات شما از طریق یک مثال فعال ارائه می دهند. همچنین راهی دیگر برای ایجاد اعتماد است.

اگر می توانید به مشتریان معتبری اشاره کنید که مایلند با جزئیات گسترده به کسب و کار شما متعهد شوند ، می توانید شهرت شرکت خود را به عنوان یک سازمان مستحکم و با دانش با محصول یا خدماتی که نتیجه می دهد تقویت کنید.

4 توصیفات

توصیفات در واقع موارد موردی فشرده و قابل تنقل است. بسیاری از – اگر نگوییم اکثر آنها – فرصت و علاقه ای ندارند که به مطالعه موردی کامل بپردازند. اگر می خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید ، مجبورید محتوای سریع ضربه ای تهیه کنید که آنها بتوانند منفعلانه به آنها نگاه کنند. گواهی ها می توانند این کار را انجام دهند. در زیر مثالی از HubSpot آورده شده است.

مثال شهادت

در marketing collateral testimonial P>

منبع تصویر

این گواهی بهترین روش قالب را دنبال می کند. این از نظر بصری جذاب است ، مشخصاً چه کسی پیشنهاد را ارائه می دهد و مزایای خاص را ذکر می کند – نمونه ای خوب از وثیقه بازاریابی مناسب ، آموزنده و به راحتی قابل هضم. در نهایت ، یک گواهی خوب به مشروعیت شرکت کمک می کند و در عین حال مشتریان بالقوه را برای کاوش بیشتر در مورد محصول مورد تبلیغ خود ترغیب می کند.

5. کاغذهای سفید

مقاله سفید گزارشی متقن ، معتبر و عمیق در مورد یک موضوع خاص است. به طور کلی ، یکی از این اسناد مشکلی را ایجاد می کند و راه حلی برای آن ارائه می دهد.

معمولاً فنی تر و کمتر در دسترس است تا یک کتاب الکترونیکی. این به این منظور است که جمعیتی را که بیشتر درگیر صنعت شما هستند یا به آن علاقه مند هستند – مخاطبانی که ممکن است به طور طبیعی با موضوع اصلی سند روبرو شوند.

کاغذهای سفید نباید محصول مهم باشند. بهترین کار این است که آنها را عینی و آموزشی نگه دارید. همانطور که گفته شد ، مباحثی که انتخاب می کنید باید با شرکت یا فضای شما مرتبط باشد.

این نوع وثیقه نیز باید به طور کامل تحقیق شود ، با تفکر قالب بندی شود ، صیقل داده شود و با لحنی جدی نوشته شود. این بدان معناست که هیچ زبانی پر زرق و برق ندارید و یا حیله های زیبا. در زیر چند نمونه از عناوین HubSpot گزارش دولت بازاریابی دیگری نیست.

مثال کاغذ سفید

در marketing collateral whitepaper P>

منبع تصویر

همانطور که مدام ذکر می کنم ، هر قالب ذکر شده در این مقاله تا حدودی متناسب با اقتدار پروژه است – مقاله سفید خالص ترین نمونه از آن روند است. این یک سند فنی است که به منظور نشان دادن دانش فنی به جمعیت با مهارت فنی است.

6. ویدیوهای توضیح دهنده

ویدئوهای توضیح دهنده – متداول ترین نوع ویدئوها – یک روش عالی است برای فراگیران بصری جذاب است. اینها برای ارائه توضیحات سریع و آسان در مورد محصول ، خدمات یا موضوعی در ارتباط با صنعت شما طراحی شده اند و به شما کمک می کنند تا تخصص خود را کسب کرده و اعتماد مخاطبان خود را جلب کنید.

طول آنها معمولاً بین 30 تا 90 ثانیه است که به یک متن نوشتاری با 200 کلمه یا کمتر تبدیل می شود. این نوع وثیقه را اغلب می توان در صفحه اصلی وب سایت ، صفحات فرود ، صفحات برجسته محصول و حساب های شبکه های اجتماعی مشاهده کرد. در زیر مثالی از HubSpot آورده شده است.

مثال فیلم توضیح دهنده

فیلم توضیح دهنده روشی سریع و به یادماندنی برای تأثیرگذاری بر مخاطبان است. این می تواند تفاوت بین خرید محصول و عدم خرید آن یا اشتراک در صفحه YouTube شما و موارد دیگر باشد.

برای الهام بخش ، 17 نمونه از فیلم های توضیح دهنده افسانه را ببینید .

آماده ایجاد وثیقه بازاریابی خود هستید؟

وثیقه بازاریابی خوش ساخت می تواند به شما در رقابت خود کمک کند. این خودرو نه تنها وسیله نقلیه بسیار خوبی برای تولید سرب است ، بلکه می تواند عنصر اقتدار و امانت داری را در تجارت شما ایجاد کند تا مشتریان بالقوه راحت تر و متمایل به خرید از شما شوند. اگر شرکت شما آن را تولید نمی کند ، یکی از قالب های ذکر شده در بالا را امتحان کنید.

یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در دسامبر 2013 منتشر شده و برای جامعیت به روز شده است.

content templates

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *