بازار یابی, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

6 مرحله برای کاهش نرخ پرش شما [+ نکات مربوط به پلتفرم]

گزاف گویی وب سایت شما rate یک معیار است که درصد افرادی را نشان می دهد که در یکی از صفحات وب شما فرود می آیند و سپس بدون کلیک بر روی هر نقطه دیگری از وب سایت شما-به عبارت دیگر ، بازدیدکنندگان یک صفحه ای را ترک می کنند.

وب سایت شما چقدر چسبنده است؟ اگر بازدیدکنندگان بازگردند ، نشان می دهد که آنها یا آنچه را که بدنبال آن بودند پیدا نکرده اند ، یا صفحه کاربر پسند نیست. نرخ پرش بالا همچنین به این معنی است که بازدیدکنندگان به دنبال محتوای بیشتری در سایت شما نیستند ، روی دعوت به اقدام شما کلیک نمی کنند یا به مخاطبین تبدیل نمی شوند.

Free Resource: Website Optimization Checklist [Download Now]

برای بازاریابان ورودی که هدف اصلی آنها جذب و تبدیل بازدیدکنندگان وب سایت به سرنخ های بسیار واجد شرایط برای تیم های فروش خود است ، این موضوع ترسناک است. بنابراین ، بیایید در مورد چگونگی کاهش نرخ بازگشت خود صحبت کنیم.

بهبود اینفوگرافیک نرخ بازگشت شما

خوشبختانه ، QuickSprout یک اینفوگرافیک عالی ایجاد کرده است که توضیح می دهد چرا نرخ پرش بسیار مهم است ، میانگین های صنعت معیار برای نرخ پرش را برجسته می کند و تغییرات مختلفی را که می توانید برای کاهش نرخ پرش وب سایت خود ایجاد کنید ، مشخص می کند. آن را بررسی کنید!

و اگر می خواهید در تبدیل بازدیدکنندگانی که قصد دارند از سایت شما خارج شوند ، کمک بگیرید ، سعی کنید با استفاده از ابزار رایگان جذب سرب HubSpot Lead Flows یک دعوت به اقدام با پیشنهاد مربوطه ایجاد شده توسط قصد خروج .

Improving Your Bounce Rate Infographic

معیارهای نرخ پرش

داشتن یک معیار بسیار ارزشمند است وقتی می خواهید درک کنید که در مقابل رقبای صنعت خود چه موقعیتی دارید.

برخی از آمارهای کلیدی 2021 در مورد نرخ بازگشت را در زیر بیابید.

Bounce rate benchmarks

1. انتظارات واقع بینانه تنظیم کنید.

وقتی صحبت از نرخ پرش شما می شود ، مهم است که انتظارات درست را تعیین کنید. همانطور که در اینفوگرافیک ذکر شد ، به داده های تاریخی خود به عنوان مبنایی برای نحوه عملکرد وب سایت خود در گذشته نگاه کنید.

سپس ، آن را با میانگین صنعت و پلتفرم خود مقایسه کنید.

فرض کنید شرکت شما یک مارک B2B با متوسط ​​نرخ خروج 56 است. همانطور که در قسمت قبل مشاهده شد ، میانگین نرخ خروج در صنایع 47٪ است ، بنابراین ممکن است بگویید که نرخ شما واقعا بالا است.

با این حال ، داده ها همچنین نشان می دهد که نرخ پرش برای صنایع B2B بسیار بالاتر است و 75٪ است. بنابراین ، در 56 ، شرکت شما در واقع بسیار خوب عمل می کند. در حالی که این بدان معنا نیست که شما باید تلاش های خود را برای کاهش نرخ پرش متوقف کنید ، مهم این است که بدانید چگونه در برابر معیارها قرار می گیرید.

در این مورد ، جایی که فقط با خودتان رقابت می کنید ، وقت آن است که برای هدایت استراتژی خود به داده های تاریخی تکیه کنید.

2. بازدیدکنندگان مناسب را جذب کنید.

خود را در یک خواربارفروشی تصور کنید. شما به دنبال یک مورد خاص هستید و از راهرو پایین می روید. به اطراف خود نگاه می کنید و نمی توانید آن را پیدا کنید. بنابراین ، شما چه کار می کنید؟ راهرو را ترک کرده و درخواست کمک کنید یا فقط مورد بعدی را امتحان کنید.

وب سایت خود را به عنوان راهرویی در فروشگاه در نظر بگیرید. اگر محتوای شما با بازدیدکنندگانی که جذب می کنید مطابقت نداشته باشد ، آنها به سرعت ترک می کنند.

بنابراین ، چگونه مطمئن می شوید که بازدیدکنندگان مناسبی را جذب کرده اید؟

  • ایجاد چندین صفحات فرود با محتوا و کلمات کلیدی منحصر به فرد برای شخص خریدار .
  • رتبه های برتر را برای شرایط مارک دار حفظ کنید.
  • جذاب ، مفید توضیحات متا برای کاربران موتورهای جستجو.
  • بهبود هدفمندی کمپین های تبلیغاتی آنلاین.

3. تجربه کاربر را در اولویت قرار دهید.

در عصر حاضر ، هیچ کس حوصله حرکت در یک وب سایت دشوار را ندارد. فقط چند ثانیه فرصت دارید تا تأثیر خوبی بگذارید و وب سایتی را که کاربران از حضور در آن لذت می برند ارائه دهید.

برای انجام این کار ، این مراحل را دنبال کنید:

4. زمان بارگذاری صفحه خود را افزایش دهید.

سرعت صفحه یکی از دلایل اصلی ترک بازدیدکنندگان وب سایت از وب سایت است. در واقع ، Google در سال 2017 گزارش داد که وقتی زمان بارگذاری صفحه به 10 ثانیه می رسد ، نرخ پرش در تلفن همراه 123٪ افزایش می یابد.

به این موضوع فکر کنید: آخرین باری که بیش از یک دقیقه منتظر بارگذاری صفحه بودید کی بود؟ اولین غریزه اکثر کاربران خروج و یافتن وب سایت دیگری برای پاسخگویی به نیازهای آنها است.

عوامل متعددی می توانند به کندی وب سایت کمک کنند:

  • محتوای چند رسانه ای خود بارگیری می شود.
  • سرور سایت

زمان ایده آل بارگذاری صفحه دو ثانیه یا کمتر است. مطمئن شوید که به طور مرتب سرعت صفحه خود را آزمایش می کنید تا اطمینان حاصل شود که در این بازه زمانی قرار می گیرد.

5. محتوای با کیفیت بالا تولید کنید.

محتوا می تواند تجربه بازدیدکنندگان وب سایت شما را ایجاد یا شکست دهد.

محتوای شما باید:

باشد

  • جذاب – آیا محتوای شما باعث می شود بازدیدکنندگان شما بخواهند به خواندن ادامه دهند؟
  • پاک – آیا درک و هضم محتوای شما آسان است؟
  • مرتبط – آیا به س questionالی که بازدیدکنندگان وب سایت شما می پرسند پاسخ می دهد؟ یا آن را کلیک کنید (یک نه بزرگ)؟

اگر از نحوه پاسخگویی به این سوالات مطمئن نیستید ، از شخص ثالث عینی بخواهید محتوای شما را مرور کند. همچنین باید استخدام نویسنده کپی متخصص در تولید محتوای با کیفیت بالا را در نظر بگیرید.

6. نظارت ، آزمایش و بهینه سازی کنید.

هر تغییری که در وب سایت خود ایجاد کنید می تواند بر نرخ پرش شما تأثیر داشته باشد. از قرار دادن یک آگهی گرفته تا محتوای موجود در صفحه.

با در نظر گرفتن این موضوع ، باید وب سایت خود را از نزدیک بررسی کنید تا تغییرات ترافیک را ارزیابی کنید. اگر متوجه افزایش نرخ پرش و کاهش بازدیدکنندگان شدید ، آزمایشات A/B را انجام دهید تا مشخص شود عناصر صفحه چه چیزی می تواند بر ترافیک شما تأثیر بگذارد.

پس از شناسایی مشکل (ها) ، صفحه خود را بهینه کنید.

وقتی صحبت از نرخ پرش می شود ، همیشه جایی برای بهبود وجود دارد. از ابزارهای بهینه سازی (بیشتر در قسمت بعدی) برای شناسایی فرصت های کاهش بازده خود استفاده کنید.

می خواهید بهینه سازی را شروع کنید؟ از این چک لیست برای به حداکثر رساندن عملکرد وب سایت خود استفاده کنید .

چگونه می توان نرخ بازگشت خود را در Shopify کاهش داد

هنگامی که یک تجارت الکترونیک را اداره می کنید ، نظارت بر نرخ پرش شما یک اولویت ، زیرا افزایش می تواند به شدت بر درآمد تأثیر بگذارد.

برای اولین کاری که می توانید انجام دهید ، نرخ بازگشت خود را در خود کاهش دهید وب سایت Shopify برای اطمینان از مطابقت کمپین جستجوی شما با صفحه فرود شما است. این بدان معناست که کلمات کلیدی مورد نظر شما با آنچه در صفحه فرود ارائه می دهید مطابقت داشته باشد.

علاوه بر این ، صفحه فرود شما باید با پیروی از بهترین روشها (برای مثال CTA روشن ، بدون نوار پیمایش) برای تبدیل بهینه شود.

مرحله بعدی افزودن اعتبار به صفحه خود است. شما می توانید این کار را با نمایش نظرات و توصیفات مشتریان به عنوان اثبات اجتماعی انجام دهید. همچنین می توانید نشان های اعتماد را در وب سایت خود اضافه کنید تا نشان دهید که یک شرکت معتبر هستید.

برای بهبود بیشتر عملکرد صفحه خود ، یک ویژگی چت زنده اضافه کنید تا به بازدیدکنندگان وب سایت هنگام خرید کمک کند. ممکن است از این تعاملات بینش های ارزشمندی بیاموزید که به شما در بهینه سازی صفحه کمک می کند.

در نهایت ، روی ابزارهایی مانند بهینه ، Hotjar ، لغو پاسخ و تخم مرغ دیوانه برای درک بهتر رفتار بازدیدکنندگان خود در سایت خود و زمینه های بهبود را شناسایی کنید.

چگونه نرخ بازگشت وبلاگ خود را کاهش دهید

کاهش نرخ پرش وبلاگ به معنای رعایت فرمول های امتحان شده واقعی است:

  • ساختار واضح و سلسله مراتب صفحه داشته باشید – استفاده از سرصفحه ها و سرفصل های فرعی به بازدیدکنندگان (و موتورهای جستجو) کمک می کند تا بفهمند چه اطلاعاتی در صفحه وجود دارد و چگونه سازماندهی شده است.
  • از رسانه های با کیفیت بالا استفاده کنید -عکس ها ، GIF ها ، تصاویر و فیلم ها برای تجزیه بخش های طولانی متن و همچنین تنوع بخشیدن به روش ارائه اطلاعات عالی هستند.
  • محتوای خود را عاری از خطا کنید -وقتی کاربران صفحه ای را مشاهده می کنند که مملو از اشتباهات است ، می تواند آنها را در مورد اعتبار نام تجاری زیر سوال ببرد و آنها را وادار به خروج از صفحه کند.
  • شامل دعوت به اقدام – داشتن گام بعدی واضح برای بازدیدکنندگان وب سایت شما به آنها در جهت مورد نظر شما کمک می کند. آیا می خواهید مقاله های دیگر را بخوانند؟ در پست خود آنها را پیوند دهید. آیا می خواهید آنها یک پیشنهاد را بارگیری کنند؟ CTA را در پست قرار دهید.

نحوه کاهش نرخ بازگشت ایمیل

نرخ بازگشت به ایمیل متفاوت از نرخ پرش در کانال های دیگر است.

نرخ بازگشت به ایمیل به تعداد ایمیل هایی که به لیست مشترکان تحویل داده نمی شوند. دو نوع نرخ پرش وجود دارد: سخت و نرم. مورد اول به یک دلیل دائمی اشاره می کند که چرا ایمیل نمی تواند ارسال شود در حالی که مورد دوم به یک مشکل موقت اشاره می کند.

برای مثال ، بگویید 100 مشترک ایمیل دارید. شما یک ایمیل فوری ارسال می کنید و 98 them از آنها ایمیل شما را دریافت می کنند. در این حالت نرخ بازگشت ایمیل شما 2 be خواهد بود.

بر اساس کمپین مانیتور

متوسط ​​نرخ خروج 0.7٪ است.

با این حال ، این عدد می تواند با ارائه دهنده کمی متفاوت است.

نرخ پرش بین 0 تا 2٪ طبیعی است. هر چیزی فراتر از آن و شما می خواهید عمیق تر به آن نگاه کنید.

در اینجا چند روش برای کاهش نرخ خروج ایمیل وجود دارد:

  • استفاده از انتخاب دوگانه -ارسال ایمیل تأیید به گیرنده با CTA برای مشترک شدن ، اطمینان حاصل می کند که ایمیل ارسال شده صحیح است و به درستی کار می کند.
  • مرتباً لیست مشترکان خود را پاک کنید – حذف مشترکین غیرفعال راه دیگری برای تأیید سالم بودن و فعال بودن آدرس های ایمیل شما در پرونده است.
  • سرمایه گذاری در ارائه دهنده ایمیل معتبر – هنگام صحبت از بازاریابی ایمیلی ، بسترهای ارسال کننده رایگان آن را کاهش نمی دهند. این بدان معناست که حسابهای Gmail ، Hotmail یا Yahoo خود را برای استفاده شخصی بگذارید و به HubSpot ، MailChimp ، SendinBlue و موارد دیگر.

طراحی وب سایت با نرخ بازگشت پایین

داشتن وب سایت با نرخ پرش نیاز به نظارت و نگهداری مداوم دارد.

با اطمینان از مطابقت محتوای خود با نیازهای بازدیدکنندگان ، هدایت محتوای شما آسان است و عناصر تبدیل شما واضح هستند ، می توانید نرخ بازگشت کمی را حفظ کنید.

آماده شروع بهینه سازی وب سایت خود هستید؟ از این چک لیست به عنوان راهنمای خود استفاده کنید. این شامل همه چیزهایی است که برای بهبود عملکرد وب سایت خود نیاز دارید ، از جمله SEO و امنیت.

توجه ویراستار: این پست در ابتدا در جولای 2014 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.

New Call-to-action

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *