سئو, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

هیچ چیزی به طور ناگهانی وجود ندارد به روزرسانی الگوریتم Google بازاریابان را احساس کنند که قطعات مساوی گیج و نگران هستند به نظر می رسد موتورهای جستجوگر مانند Google منتظر شما هستند تا همه اردک های خود را پشت سر هم بگیرید و سپس به روزرسانی را آزاد کنید که تلاش شما را فوراً منسوخ کند.

بعلاوه ، در مورد نحوه ارزیابی وب سایتها توسط Google و تعیین اینکه کدام سایتها ظاهر می شوند – و نحوه نمایش آنها – در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) برای س quالات مختلف.

→ Download Now: SEO Starter Pack [Free Kit]

خبر خوب این است که تعدادی ابزار بهینه سازی موتور جستجو (SEO) وجود دارد – برخی رایگان ، برخی پولی – که می تواند به شما کمک کند وب سایت خود را همانطور که موتورهای جستجو مانند Google مشاهده می کنند ، مشاهده کنید – از این طریق می توانید رتبه بندی و ارتباط خود را برای کلمات کلیدی مورد نظر خود بهبود ببخشید.

در این مقاله وبلاگ ، 11 ابزار SEO رایگان و 14 ابزار پرداخت شده SEO را بررسی خواهیم کرد.

( توجه : برخی از ابزارهای رایگان زیر نیز برنامه های پولی را ارائه می دهند در حالی که برخی از ابزارهای پولی نیز برنامه های رایگان ارائه می دهند – بنابراین ، توصیه می کنیم صفحات قیمت گذاری ابزارها را بررسی کنید شما بیشترین علاقه را دارید که تعیین کنید کدام برنامه برای نیازها و اهداف شما ایده آل است.)

11 ابزار SEO رایگان

1. گریدر وب سایت HubSpot

free seo tool hubspot website grader

منبع

بازاریابان از طریق وب سایت شرکت خود برای ایجاد ترافیک و منجر به صلاحیت کار می کنند. به همین دلیل برای بازاریابان مهم است که بدانند دقیقاً چه کاری می توانند برای بهبود تأثیر و سئوی آن وب سایت انجام دهند.

با HubSpot’s Website Grader ، به سادگی URL وب سایت خود را وارد کنید و به طور خودکار گزارش کارتی با بینش عملی در مورد تلاش های خود در زمینه سئو دریافت خواهید کرد. از آنجا می توانید برای دوره بهینه سازی وب سایت HubSpot Academy که به شما می آموزد چگونه SEO وب سایت خود ، کاربر را بهبود ببخشید تجربه (UX) و موارد دیگر براساس نوع بازخورد دریافتی از کارت گزارش خود.

با استفاده از HubSpot Website Grader ، می توانید:

2. مرکز جستجوی Google: کنسول جستجوی Google

Google Search Central: Google Search Console free seo tools

منبع

مرکز جستجوی Google (که قبلاً به عنوان Google Webmasters شناخته می شد) دارای تعدادی ابزار برای کمک به شما در ظاهر شدن در SERP برای عبارات جستجو و عبارات مورد نظر مخاطب مورد نظر شما است.

اگر فرد تجاری یا بازاریابی هستید ، Search Central شما را راهنمایی می کند تا از Google Search Console برای کمک به سئو و تحلیل وب سایت خود استفاده کنید. کنسول جستجوی Google وب سایت شما را کنترل ، اشکال زدایی و بهینه سازی می کند – و هیچ دانش کدگذاری لازم نیست.

در اینجا چند نمونه از عناصر وب سایت وجود دارد که Google Search Console به شما آموزش می دهد و به شما در بهینه سازی کمک می کند.

  • کلمات کلیدی که در حال حاضر در وب سایت شما رتبه بندی می شوند.
  • هرگونه خطای خزشی که در وب سایت شما وجود دارد.
  • موبایل پسند بودن وب سایت شما.
  • تعداد صفحات وب شما در فهرست Google است (اگر در فهرست Google نیست ، می توانید از ابزار ابزار بازرسی URL برای ارائه صفحه ای برای نمایه سازی).
  • معیارهای مربوط به وب سایت که برای شما بیشترین اهمیت را دارند از جمله کلیک ، نمایش ، میانگین نرخ کلیک (CTR) و موقعیت متوسط.

3. Google Analytics

google analytics free seo tools

منبع

اگرچه Google Analytics نسخه پولی دارد ، نسخه رایگان این محصول می تواند به شما در مدیریت SEO وب سایت خود کمک کند – این امر به ویژه اگر Google Analytics را با کنسول جستجوی Google . با انجام این کار ، تمام داده های SEO وب سایت شما به صورت مرکزی قرار گرفته و گردآوری می شود ، و شما می توانید با استفاده از کوئری ها ، کلمات کلیدی و عباراتی را که می خواهید وب سایت و صفحات وب شما برای آنها رتبه بندی کند ، زمینه های بهبود را شناسایی کنید.

راه های دیگری که می توانید از نسخه رایگان Google Analytics برای درک و بهبود سئو سایت خود استفاده کنید:

  • حذف ترافیک هرزنامه – یا ترافیک ارجاع خود را فیلتر کنید – برای خلاص شدن از ترافیکی که احتمال تخریب گزارش های SEO مانند مراجعه کنندگان جعلی را دارد (که ترافیک جعلی را به وب سایت شما).
  • مقایسه ترافیک وب سایت ارگانیک در مقابل غیرارگانیک .
  • مشخص کنید کدام یک از صفحات وب شما بیشترین بازدید را دارند ، بنابراین می توانید بفهمید برای بهبود سئو در این صفحات چه کاری می توانید انجام دهید.
  • استفاده از گزارش های محتوای سایت برای تعیین معیارهای تعامل در هر صفحه وب ، تعامل با دایرکتوری ها و صفحات وب سایت شما ، معیارهای خروج از صفحه و همچنین دستیابی ، رفتار و تبدیل صفحات فرود.
  • ویژگی “تبدیل کمک” گزارش چند کانال برای شناسایی کانال های شما – که به عنوان منابع ترافیک شما تعریف می شوند ، مانند سایت های جستجوی پولی یا ارگانیک – بیشترین فروش یا تبدیل و ارزش آن فروش و تبدیل برای تجارت شما.

4. کارت گزارش SEO رایگان UpCity

UpCity's Free SEO Report Card free seo tools

منبع

کارت گزارش رایگان جستجوگرها توسط UpCity به شما امکان می دهد وب سایت خود را تجزیه و تحلیل کنید تا چگونگی مقاومت در برابر رقابت را تعیین کنید.

در ازای اندکی از اطلاعات تماس شما ، SEO Report Card گزارشی ارائه می دهد که موارد زیر را پوشش می دهد:

  • تحلیل رتبه: تصویری از مکان وب سایت شما در Google ، Yahoo! و Bing. رتبه بندی شما بر اساس کلمات کلیدی اصلی شما است.
  • ایجاد لینک: شرح مفصلی از تعداد وب سایت هایی که به سایت شما لینک می شوند.
  • تجزیه و تحلیل در محل: نگاهی به میزان موفقیت شما در ترکیب کلمه کلیدی اصلی خود در سراسر سایت خود.
  • دسترسی به وب سایت: اطلاعاتی درباره زمان بارگذاری و دسترسی سایت شما.
  • معیارهای اعتماد: نمای کلی از سطح اعتماد یا اقتدار سایت شما.
  • نمایه سازی فعلی: نشانه ای از تعداد صفحات سایت شما ایندکس شده است.

5. بازاریابی اینترنتی نینجا Internet Marketing Ninjas free seo tools

منبع

بازاریابی اینترنتی Ninjas یک شرکت SEO متمرکز با انواع ابزارهای رایگان است که می توانید برای مقایسه وب سایت خود در برابر رقابت ، بهینه سازی صفحات وب برای کلمات کلیدی خاص ، تولید برچسب های متا و افزایش ترافیک ارگانیک به وب سایت خود استفاده کنید. .

در اینجا چند نمونه از ابزارهای SEO جستجوگرها برای بازاریابی اینترنتی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید:

  • پیوندهای خراب را شناسایی کرده و تغییر مسیر دهید و از ویژگی خزنده سایت برای ایجاد نقشه سایت XML از وب سایت خود استفاده کنید.
  • مشاهده تصاویر (به علاوه متن alt و اندازه نمایش آنها) و تمام پیوندهای صفحه خود (خارجی ، داخلی و غیره) در صفحات وب خود برای بررسی اینکه چه چیزی خوب کار می کند و چه خراب است یا به به روزرسانی نیاز دارد.
  • برای ارزیابی محتوای صفحه وب ، اطلاعات متا و پیوندهای داخلی خود از ابزار بهینه سازی در صفحه استفاده کنید.
  • مقایسه سئو سایت صفحات وب خود با صفحات وب یک رقیب را انجام دهید.
  • زمان بارگذاری صفحه و مدت زمان نمایش هر یک از اجزای یک صفحه وب را تحلیل کنید.

6. مدیر وب بینگ h3 >

Bing Webmaster free seo tools

منبع

Microsoft Bing Webmaster به شما امکان می دهد به تعدادی از ابزارها دسترسی پیدا کنید که از طریق وب سایت شما از جمله ابزارهای گزارشگری ، تشخیصی و سئو اطلاعاتی ارائه می دهند. ابزارهای SEO که می توانید بصورت رایگان استفاده کنید قدرت کمک به شما در تجزیه و تحلیل وب سایت خود ، مدیریت پیوندها ، و کلمات کلیدی را مرور کنید تا اطمینان حاصل کنید سایت شما برای جستجوی ارگانیک بهینه شده است.

در اینجا برخی دیگر از کارهایی که می توانید با ابزارهای جستجوگر وب بینگ انجام دهید وجود دارد:

  • برای درک صفحات ارجاع دهنده ، دامنه ها و پیوندهای لنگرانی ، در مورد پروفایل بک لینک خود اطلاعات کسب کنید.
  • تحقیق کلمات کلیدی را انجام دهید تا مشخص شود مخاطب شما چه کلمات کلیدی و عباراتی را جستجو می کند و همچنین حجم جستجوی آن کلمات کلیدی و عبارات را مشخص کنید.
  • از ویژگی اسکن سایت برای جستجوی وب سایت خود و شناسایی خطاهای فنی SEO استفاده کنید.
  • گزارش های جستجوگرها را دریافت کنید که در مورد هر گونه خطایی که در وب سایت و صفحات سایت شما وجود دارد به شما اطلاع می دهد.

7. Seolyzer

seolyzer free seo tools

منبع

Seolyzer یک ابزار رایگان خزنده ، تجزیه و تحلیل گزارش و سئو سایت است که به شما کمک می کند نحوه مشاهده موتورهای جستجو مانند Google وب سایت شما را تعیین کنید. Seolyzer هنگام شناسایی سایت خود ، اطلاعاتی را که ربات های خزنده در پرونده های ورود به سیستم سرور شما باقی می گذارد ، جلب می کند تا SEO KPI های شما را شناسایی و ایجاد کند. این ابزار همچنین کدهای خطا ، تغییر مسیرها و سرعت و عملکرد صفحه را شناسایی می کند.

علاوه بر این ، Seolyzer می تواند به شما کمک کند:

  • به سرعت موارد SEO را در وب سایت خود مانند زمان پاسخ دهی ضعیف ، پیام های خطا و میزان خزیدن به سرعت شناسایی و کنترل کنید ، بنابراین می توانید قبل از آسیب جدی آنها را برطرف کنید.

  • KPI های منحصر به فرد خود را با استفاده از Seolyzer مانند عملکرد صفحه ، میزان خزیدن ، کدهای وضعیت HTTP ، صفحات فعال و جدید و پاسخگویی دسک تاپ در مقابل تلفن همراه مدیریت و تجزیه و تحلیل کنید.

  • صفحات وب خود را تقسیم بندی کنید تا مشخص کنید بیشترین صفحات خزنده شما چیست.

  • صفحات وب خود را که Google به عنوان مهمترین آنها مقایسه می کند با آنهایی که به نظر شما مهمترین آنها هستند مقایسه کنید (به عنوان مثال صفحات متمرکز بر درآمد).

  • تأثیر تلاش های SEO خود را به صورت صفحه به صفحه یا بر اساس دسته بندی صفحه اندازه گیری کنید.

8. SEOquake

seoquake free seo tools

منبع

SEOquake یک برنامه افزودنی Google Chrome است که به طور خودکار پارامترهای SEO یک صفحه وب را به سرعت و به صورت رایگان بررسی می کند. این شامل ممیزی SEO در صفحه ، بررسی پیوند داخلی و خارجی ، مقایسه URL و دامنه در زمان واقعی و صادرات پرونده داده است.

موارد دیگری که می توانید از SEOquake استفاده کنید عبارتند از:

  • با استفاده از ویژگی Link Examiner ، شرح مفصلی از نحوه عملکرد همه پیوندهای خود – از جمله URL ها ، متن لنگر و سایر انواع پیوندها – را دریافت کنید.
  • گزارش های SEOquake را که دریافت می کنید تنظیم کنید تا فقط پارامترها و معیارهایی را که برای شما مهم است نمایش دهد.
  • دامنه ها یا URL های مختلف را برای پارامترهای SEO که برای شما مهم هستند مقایسه کنید.
  • سئو وب سایت خود را کنترل کنید تا هرگونه مسئله مرتبط با سئو را که توسط موتورهای جستجو قابل مشاهده است ، شناسایی کنید.
  • نتایج تجزیه و تحلیل SEO خود را به یک گزارش قابل تنظیم و به اشتراک گذاری صادر کنید.

9. قابلیت مشاهده بودن h3 >

seoability free seo tools

منبع

Seoability یک ابزار رایگان جستجوگر جستجوگرها است. با استفاده از آن ، می توانید میزان انطباق وب سایت خود با دستورالعمل های SEO امروز را آزمایش کنید. با وارد کردن URL خود ، سایت شما مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد و نکاتی درباره چگونگی بهینه سازی بهتر وب سایت خود دریافت خواهید کرد.

علاوه بر بررسی دقیق سئوی وب سایت خود ، به 1000 ممیزی زیر صفحه ، گزارش و هشدارهای ایمیل و نظارت بر کلمات کلیدی دسترسی خواهید داشت.

در اینجا چند مزیت دیگر استفاده از قابلیت Seoability وجود دارد:

  • خطاهای فنی و سایر مشکلات SEO در صفحه را پیدا کنید تا بتوانید به سرعت آنها را برطرف کنید.
  • برای فاکتورهای مختلف وب سایت از جمله متا اطلاعات ، کیفیت صفحه ، ساختار پیوند و سایر موارد نمره SEO دریافت کنید.
  • با استفاده از اطلاعات متا خود مانند عنوان / توضیحات متا ، برچسب های متا ، و نام دامنه یا URL های صفحه نامعتبر یا نادرست ، مشکلات خاص SEO را درک کنید.
  • مناطق مربوط به سرعت و کیفیت صفحه خود را مشخص کنید (مربوط به متن ، محتوای تکراری ، طراحی پاسخگو و ویژگی های alt برای محتوا).
  • نحوه دریافت صفحه و پیوند خود را با دریافت اطلاعات مربوط به سرصفحه ها ، پیوندهای داخلی ، لنگر متن نادرست و تعداد پیوندها درک کنید.
  • خطاهای خاص سرور مربوط به هرگونه تغییر مسیر ، سرصفحه های HTTP یا پرونده های CSS و Javascript.

10. پیوندهای من را بررسی کنید

check my links free seo tools

منبع

Check My Links یک برنامه افزودنی Google Chrome است که می توانید برای اطمینان از عملکرد پیوندهای خود در صفحات وب داخلی یا خارجی از آن استفاده کنید. به عنوان مثال ، اگر می خواستید اصطلاحی را در ویکی پدیا جستجو کنید ، Check My Links (پیوندهای من) می تواند به شما بگوید که در کل صفحه ویکی پدیا چه تعداد پیوند دارد و چه تعداد از این پیوندها خراب است.

این کار مفید است زیرا شما می توانید بلافاصله (یا امیدوارم ، قبل از فعال شدن یک صفحه) پیوندهای خراب را اصلاح کنید. Check My Links با توجه به سازندگان آن برای توسعه دهندگان ، ویرایشگران محتوا و طراحان وب ایده آل است.

در اینجا چند نمونه دیگر از مواردی که Check My Links می تواند انجام دهد وجود دارد:

  • هر پیوند را در صفحات وب خود بررسی کنید و تمام پیوندهای نامعتبر و خراب را شناسایی کنید.
  • پیوندهای خوب را به رنگ سبز و پیوندهای خراب را با رنگ قرمز برجسته کنید.
  • با یک کلیک همه پیوندهای بد خود را به کلیپ بورد خود کپی کنید.

11 BROWSEO

browseo free seo tool

منبع BROWSEO یک مرورگر جستجوگرها است که به شما امکان می دهد صفحه وب خود را در قالب حذف شده مرور کنید ، بنابراین می توانید UX و محتوای آن را تجزیه و تحلیل کنید و همچنین از SEO آن اطلاعات کسب کنید. هنگامی که URL را وارد کردید ، خروجی HTML شما را تطبیق می دهد تا بتوانید ساختار صفحه ، عبارات جستجو بهینه شده و سایر عوامل مرتبط با SEO را درک کنید.

نمونه هایی از آنچه می توانید با BROWSEO انجام دهید عبارتند از:

  • تعداد کلمات صفحه را بدست آورید.
  • کد پاسخ سرور خود را کشف کنید.
  • تعداد پیوندهای داخلی و خارجی صفحه خود را تعیین کنید.
  • عناوین موجود در صفحه وب خود را شناسایی کنید.
  • تمام اطلاعات متا خود را دریافت کنید (به عنوان مثال برچسب عنوان ، توضیحات متا).

14 ابزار جستجوگرها

سپس ، بیایید برخی از ابزارهای پرداخت شده SEO را بررسی کنیم. (توجه داشته باشید که برخی از این ابزارها دارای دوره آزمایشی رایگان هستند. برخی نیز برنامه هایی کاملا رایگان ارائه می دهند اما از نظر انعطاف پذیری و سفارشی سازی محدودیت هایی دارند.)

1 Ahrefs

ahrefs seo tool

منبع

قیمت: آزمایش هفت روزه با قیمت 7 دلار ، 99 دلار در ماه برای Lite ، 179 دلار در ماه برای استاندارد ، 399 دلار در ماه برای ماه پیشرفته ، 999 دلار در ماه برای آژانس Ahrefs یک منبع SEO پیشرفته است که ویژگی وب سایت شما را بررسی می کند و برای ایجاد تصمیم گیری بهتر در مورد محتوای خود پروفایل های کلیدی ، پیوندی و رتبه بندی تولید می کند.

برخی از ویژگیهای اصلی آن عبارتند از:

  • سایت کاوشگر ، که عملکرد صفحات وب خاص را در وب سایت شما نشان می دهد.
  • محتوا کاوشگر ، که به شما امکان می دهد صفحات وب با عملکرد بالا را تحت کلمات کلیدی و موضوعات خاص جستجو کنید.
  • کلیدواژه Explorer ، که میزان جستجوی ماهانه و نرخ کلیک کلمات کلیدی خاص را ایجاد می کند.
  • حسابرسی سایت ، که عمودی مشخص را در دامنه شما جستجو می کند و تعدادی از مسائل فنی را در سطح صفحه نشان می دهد.

هنگام استفاده از Keyword Explorer ، Ahrefs همچنین “موضوع اصلی” کلمه کلیدی مورد جستجو را تولید می کند. موضوع اصلی یک کلمه کلیدی کلمه کلیدی گسترده تری با حجم جستجوی بالاتر از کلمه کلیدی مورد نظر شما است ، اما احتمالاً مخاطب و پتانسیل رتبه بندی یکسانی دارد. این به شما فرصت ارزشمند سئو می دهد.

2. SEMrush

semrush seo tool

منبع

قیمت: 119.95 دلار در ماه برای طرفدار ، 229.95 دلار در ماه برای گورو ، یا 449.95 دلار در ماه برای تجارت

SEMrush داشبورد مفصلی است که از عملکرد دامنه ها به طور کلی و صفحات خاص آنها گزارش می دهد. SEMrush منابع بی شماری را ارائه می دهد ، یکی از آنها جعبه ابزار SEO .

جعبه ابزار به شما امکان می دهد تا به مرور زمان بهبود قابلیت مشاهده یک وب سایت و همچنین تعیین کلمات کلیدی برای رتبه بندی آن ، رتبه صفحه برای کلمه کلیدی ، میزان جستجوی ماهانه کلمه کلیدی و موارد دیگر را تشخیص دهید.

SEMrush همچنین به شما امکان می دهد:

  • عملکرد صفحه خود را با رقبا مقایسه کنید.
  • تجزیه و تحلیل بک لینک از وب سایت های دیگر به سایت خود (همچنین به عنوان ایجاد لینک شناخته می شود).
  • درباره کلمات کلیدی مناسب تحقیق کنید.
  • فرصت های مشابه SEO در صفحه را کشف کرده و از آنها استفاده کنید.
  • با استفاده از ابزار Magic Keyword کلمات کلیدی مورد نیاز خود را برای ایجاد موفقیت آمیز یک کمپین سودآور SEO یا PPC شناسایی کنید.
  • کلمات کلیدی پرداخت شده یا کپی تبلیغاتی که در تبلیغات PPC رقابت شما استفاده می شود را شناسایی کنید.
  • از ابزارهای نشر و تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی استفاده کنید.
  • توصیه هایی را در مورد چگونگی افزایش ترافیک ارگانیک خود با بهینه سازی محتوای خود دریافت کنید.
  • حساب خود را در هر زمان برای انعطاف پذیری بیشتر و ویژگی های بیشتر ارتقا دهید.

3. GrowthBar

growthbar seo tool

منبع

قیمت: پنج روز دوره آزمایشی رایگان ، 29 دلار در ماه

GrowthBar یک افزونه Chrome است که می تواند به شما در انجام تحقیقات کلمات کلیدی ، تجزیه و تحلیل رقابتی و پیگیری رتبه بندی SEO کمک کند. با GrowthBar ، مستقیماً از صفحات نتایج موتور جستجو به نقاط داده مربوط به هر وب سایت دسترسی پیدا کنید. با این کار می توانید عملکرد رقبا را ارزیابی کرده و کانالهای رشد ، کلمات کلیدی ، بک لینک و تبلیغاتی را که برای آنها کار می کند مشاهده کنید.

در اینجا برخی از ویژگی های اصلی GrowthBar وجود دارد:

  • از ویژگی Top Keywords and Backlinks استفاده کنید تا ببینید کدام کلمات کلیدی پولی و ارگانیک بیشترین میزان بازدید را برای وب سایت شما ایجاد می کنند و لیستی از معتبرترین بک لینک هایی که به سایت شما اشاره می کنند را دریافت کنید.

  • نمره دشواری کلمه کلیدی خود را دریافت کنید تا به سرعت ارزیابی کنید که درجه بندی یک کلمه کلیدی خاص بر اساس قدرت مقامات دامنه رتبه بندی URL ها در صفحه یک دشوار است.

  • برای مشاهده تعداد کلمات هر صفحه مستقیماً از SERP از Word Count استفاده کنید.

  • تبلیغات Facebook را اجرا کرده و از منظر موتور جستجو تصویری از شکل ظاهری آنها دریافت کنید.

  • با استفاده از ابزار Keyword Suggestions لیستی از کلمات کلیدی مرتبطی را که ممکن است بخواهید برای آنها رتبه بندی کنید همراه با حجم جستجو و CPC آنها دریافت کنید.

4 Woorank

woorank seo tool

منبع

قیمت: دوره آزمایشی 14 روزه رایگان ، 59.00 دلار در ماه برای Pro ، 179.00 دلار در ماه برای Premium ، یا برای پیشنهاد Enterprise تماس بگیرید

تجزیه و تحلیل عمیق سایت Woorank به بازاریابان کمک می کند تا فرصت ها را برای بهینه سازی و پیشرفت نشان دهند. این تجزیه و تحلیل عملکرد ابتکارات SEO موجود ، رسانه های اجتماعی ، قابلیت استفاده و موارد دیگر را در نظر می گیرد.

هر گزارش به هشت بخش تقسیم شده است تا به شما کمک کند سایت خود را به راحتی تجزیه و تحلیل کنید و اهداف را برای بهینه سازی شناسایی کنید – در اینجا بخش ها وجود دارد:

  1. چک لیست بازاریابی
  2. سئو
  3. تلفن همراه
  4. قابلیت استفاده
  5. فناوری ها
  6. اجتماعی
  7. محلی
  8. بازدید کنندگان

5. BuzzStream

buzzstream seo tool

منبع قیمت: دوره آزمایشی 30 روزه رایگان ، 24 دلار در ماه برای شروع کننده ، 99 دلار در ماه برای گروه ، 299 دلار در ماه برای حرفه ای ، 999 دلار برای سفارشی +

اگرچه لینک دهی به وب سایت شما برای رتبه بندی خوب در Google بسیار مهم است ، اما ارتباطی که هنگام ایجاد لینک انجام می دهید می تواند شباهت زیادی به تماس سرد داشته باشد. BuzzStream تحقیق درمورد افراد مناسب ، ارائه پیام های ایمیل م trackثر و ردیابی افرادی که هر درخواست پیوند را پذیرفته اند آسان می کند.

BuzzStream همچنین به شما کمک می کند:

  • بر اساس صنعت خود ، نامزدها را برای دسترسی معرفی کنید.
  • بر اساس میزان مشارکت آنها در شبکه های مختلف اجتماعی ، کاندیداها را برای دسترسی شناسایی کنید.
  • نامزدی را شناسایی کنید که احتمالاً به دلایل دیگری که منحصر به کسب و کار شماست ، پذیرای درخواست بک لینک شما هستند.

6. Moz Pro Tools

moz pro tool seo tool

منبع

قیمت: دوره آزمایشی 30 روزه رایگان ، 99 دلار در ماه برای استاندارد ، 149 دلار در ماه برای متوسط ​​، 249 دلار در ماه برای ماه بزرگ ، 599 دلار در ماه برای حق بیمه

Moz Pro اشتراک> به عنوان ابزاری همه در یک برای افزایش رتبه جستجوی کسب و کار شما عمل می کند. مجموعه ابزار تحقیق Moz ، منابع مورد نیاز مشترکان را برای شناسایی فرصت های جستجوگرها ، ردیابی رشد ، ایجاد گزارش ها و بهینه سازی تلاش هایشان فراهم می کند.

Moz Pro همچنین شامل موارد زیر است:

  • یک خزنده وب سایت که 3000 پیوند را در یک URL خاص تجزیه و تحلیل می کند.
  • یک گزارش ایمیل که جزئیات اطلاعاتی را برای صفحاتی که سایت شما به آنها پیوند می دهد ، جستجو می کند.
  • بینش در مورد عوامل مختلف “خزیدنی بودن” ، مانند محتوای تکراری و تغییر مسیرها ، که می تواند بر عملکرد SEO شما تأثیر بگذارد.

7. Linkody

linkody seo tool

منبع قیمت: 14.50 دلار در ماه برای مدیر وب سایت ، 24.90 دلار در ماه برای ماه پیشرفته ، 49.90 دلار در ماه برای طرفدار ، 99.90 دلار در ماه برای آژانس و 153.90 دلار در ماه برای آژانس XL

بهترین راه برای درک عملکرد SEO خارج از صفحه خود داشتن یک نمای خوب از لینکهای پشتیبان است. Linkody به شما امکان می دهد بک لینک ها را از یک رابط کاربری آسان کشف ، ردیابی ، تجزیه و تحلیل و رد کنید.

گذشته از این ، این ابزار پیوندهای شما را 24/7 ساعت بررسی می کند و هرگونه تغییر را به شما اطلاع می دهد ، بنابراین در صورت از بین رفتن یا خراب شدن پیوند ، می توانید سریعاً اقدام کنید.

سایر ویژگی های Linkody عبارتند از:

  • توانایی “جاسوسی” در بک لینک های رقبا. به سادگی آدرس URL رقیب خود را وارد کنید و اجازه دهید ابزار تمام پیوندها و معیارها را بکشد. اطلاعات برگشتی به شما کمک می کند تا فرصت های لینک دهی با کیفیت بالا و مناسب برای برند خود را پیدا کنید.
  • در مورد مهمترین معیارهای خود در مورد ردیابی بک لینک ، از جمله ویژگی “rel” ، وضعیت نمایه سازی Google ، مرجع دامنه وب سایت ، امتیاز هرزنامه ، رتبه الکسا و موارد دیگر ، اطلاعات مفیدی کسب کنید.
  • گزارش های دارای برچسب سفید ایجاد کنید که بتواند با تیم و / یا مشتریان شما به اشتراک گذاشته شود تا ایده بهتری در مورد توزیع لینک و پیشرفت ایجاد لینک داشته باشید.

8. SEO Scidering Frog SEO Spider

screaming frog seo tool

منبع

قیمت: رایگان یا 99 یورو در سال

این برنامه که به طور خاص برای SEO جستجوگرها طراحی شده است ، وب سایت های شما را مشخص کرده و URL ها را برای مشکلات رایج SEO بررسی می کند. این برنامه ساده و تسریع می کند در غیر اینصورت یک فرآیند وقت گیر – به ویژه برای وب سایت های بزرگتر. (ارزیابی دستی URL های مشابه ممکن است ساعتها یا روزها طول بکشد.)

سایر ویژگی های قابل توجه عبارتند از:

  • یک برنامه جاوا بصری با برگه هایی که به راحتی قابل حرکت هستند.
  • برای تجزیه و تحلیل بیشتر در مورد هر یک از داده های خود ، به اکسل صادر کنید. به عنوان مثال ، اگر از Optify ، Moz یا RavenSEO برای نظارت بر پیوندها یا رتبه بندی خود برای کلمات کلیدی خاص استفاده می کنید ، می توانید به سادگی یک فایل .csv از صفحه گسترده خود ایجاد کنید ، چند تنظیم برای قالب بندی مناسب انجام دهید و آن را در آن ابزار بارگذاری کنید.

9. remove’em

remove'em seo tool

منبع

قیمت: 249 دلار پرداخت یک بار برای برنامه Life-Time ، 99 دلار در ماه برای اشتراک (یک وب سایت) یا 899 دلار / ماه برای آژانس (10+ وب سایت)

پیوندهای مصنوعی یا غیر طبیعی می توانند باشند به طور جدی به رتبه بندی جستجوی شما صدمه می زند remove’em کمک می کند تا از آن پیوندها خلاص شوید. این ابزار توانایی این را دارد:

10. AnswerThePublic

answerthepublic seo tool

منبع

قیمت: 99 دلار در ماه برای برنامه ماهانه ، 79 دلار در ماه برای برنامه سالانه ، 399 دلار در ماه برای برنامه Enterprise

AnswerThePublic ابزاری برای گوش دادن به جستجو و کلمات کلیدی است که به تکمیل خودکار داده های گوگل و سایر موتورهای جستجو گوش می دهد و سپس لیستی از عبارات و س peopleالاتی را که افراد در اطراف کلمه کلیدی شما جستجو می کنند ، در اختیار شما قرار می دهد. این به شما امکان می دهد وب سایت و محتوای خود را برای مخاطبان خود بسازید تا میزان بازدید و تبدیل را افزایش دهید.

با AnswerThePublic ، همچنین می توانید:

  • وقتی افراد در مورد مهمترین کلمات کلیدی شما صحبت می کنند ، به روزرسانی ها را دریافت کنید.
  • روند کلمات کلیدی را کنترل کرده و رفتار تحقیق درباره کلمات کلیدی را در میان مخاطبان و مشتریان خود درک کنید.
  • کلمات کلیدی و عباراتی را که مخاطبان شما در حال تحقیق در زمان واقعی هستند مشاهده کنید.
  • بر اساس تحقیقات مربوط به کلمات کلیدی ، برای وب سایت و محتوای وبلاگ خود ایده بگیرید.

11. قهرمان کلمه کلیدی

keyword hero seo tool

منبع قیمت: آزمون 14 روزه برای هر برنامه ای ، رایگان برای قهرمان کوچک ، 9 دلار در ماه برای قهرمان بزرگ ، 49 دلار در ماه برای قهرمان غول پیکر و 149 دلار در ماه برای قهرمان نهایی

کلمه کلیدی Hero جلسات بازدید کننده شما را با کلمات کلیدی که برای قرار دادن در صفحه شما استفاده می کردند ، همه در حساب Google Analytics شما جفت می کند. به عبارت دیگر ، این ابزار به شما درک درستی از هدف جستجوی ترافیک ارگانیک شما می دهد.

در اینجا چند اقدام دیگر وجود دارد که می توانید با کلیدواژه قهرمان انجام دهید:

  • ترافیک ارگانیک و تبدیلاتی را که از کلمات کلیدی مورد نظر خود دریافت می کنید شناسایی کنید.
  • ساختار سایت و صفحات وب خود را برای کلمات کلیدی مورد نظر خود بهینه کنید.
  • ترافیک جستجوی نام تجاری خود را در مقایسه با نام تجاری جدا کنید.
  • با بهینه سازی وب سایت خود برای کلمات کلیدی خاص ، موقعیت خود را در SERP بهینه کنید.
  • نوع پرس و جو (اطلاعاتی در برابر معاملات) را که بازدیدکنندگان شما برای ورود به وب سایت شما استفاده می کردند ، شناسایی کنید.

12 SpyFu

spyfu seo tool

Source

قیمت: 39 دلار در ماه برای پایه ، 79 دلار در ماه برای حرفه ای ، 299 دلار در ماه برای تیم

SpyFu یک تحقیق کلمه کلیدی رقیب برای Google Ads است. علاوه بر تحقیق در مورد کلمات کلیدی ، به تحقیقات رقابتی PPC ، تحقیقات رقابتی SEO و ایجاد لیست ها و دامنه های سفارشی کمک می کند.

این ابزار به شما کمک می کند تا به کمپین های Google Ads و وب سایت خود ترافیک هدایت کنید ، رتبه بندی پولی و ارگانیک را در Google ، Bing و Yahoo رصد کنید و اطلاعات تماس معتبر و دقیق را برای سرنخ ها بدست آورید.

با SpyFu ، همچنین می توانید:

  • کلمات کلیدی PPC یک رقیب را بارگیری کنید تا از کلیک آنها و میزان پرداخت آنها برای کلمات کلیدی مطلع شوید.
  • پیشنهادات دامنه های Google Ads خود را پیگیری کنید.
  • کلمات کلیدی SEO یک رقیب را بارگیری کنید.
  • اضافه کاری رتبه یک صفحه یا وب سایت را برای یک کلمه کلیدی مرور کنید.
  • بک لینک هایی را که رقبا استفاده می کنند شناسایی کنید.
  • ایده های کلمات کلیدی را کشف کنید و برای Google Ads خود توصیه های کلمات کلیدی دریافت کنید تا شانس تبدیل را افزایش دهید.

13. Seomater

seomater seo tool

منبع

قیمت: هرچه پرداخت می کنید پرداخت کنید (شروع از 5 دلار) ، 19 دلار در ماه برای مشاغل کوچک ، 49 دلار در ماه برای حرفه ای ، 179 دلار در ماه برای نامحدود

Seomater ابزاری برای سئو و خزیدن وب سایت است. به تجزیه و تحلیل SEO فنی و تست بهینه سازی SEO در صفحه کمک می کند. هنگامی که این ابزار سایت شما را جستجو کرد ، شما یک گزارش SEO دریافت خواهید کرد که عناصر مختلف مرتبط با SEO وب سایت شما از جمله پیوندهای داخلی و خارجی ، لینک دادن ، کیفیت و سرعت صفحه ، شبکه های اجتماعی ، حضور ارگانیک و موارد دیگر را توضیح می دهد.

تجزیه و تحلیل شما همچنین با نکاتی در مورد چگونگی بهبود هر یک از این عناصر SEO همراه است. علاوه بر این ، می توانید:

  • از ویژگی SEO Monitoring Alerts استفاده کنید تا وب سایت شما به طور خودکار خزیده شود و بنابراین اگر مشکلی از نظر سئو وجود دارد بلافاصله به شما اطلاع داده می شود.
  • حداکثر 13 گزارش دقیق در مورد جنبه های SEO و برون صفحه خود دریافت کنید.
  • برای مقایسه دو وب سایت رقیب ، از ابزار مقایسه دامنه برای مقایسه نقاط قوت و ضعف سئو سایت آنها (مانند لینکهای خراب ، کیفیت محتوا ، برچسب های HTML و موارد دیگر) استفاده کنید.

14. ContentKing

contentking seo tool

منبع قیمت: 139 دلار در ماه برای پایه ، 219 دلار در ماه برای استاندارد ، 319 دلار در ماه برای حق بیمه ، یا برای یک پیشنهاد شرکت با نماینده تماس بگیرید

ContentKing بصورت بی درنگ ابزار ممیزی و ردیابی محتوا است – وب سایت شما را 24 ساعته 7 ساعت ردیابی می کند بنابراین هر گونه مسئله مرتبط با سئو برای مدت طولانی مورد توجه قرار نمی گیرد. این ابزار مبتنی بر ابر است ، به این معنی که نصب دیگری لازم نیست و داده ها و گزارش های شما هر زمان که بخواهید در دسترس هستند.

همچنین می توانید:

  • از ممیزی وب سایت ContentKing (و الگوریتم ها) 24/7 برای دریافت بینایی در مورد SEO خود و دریافت وظایفی استفاده کنید که به شما در بهبود SEO کمک می کند.
  • هر زمان موردی در وب سایت شما خراب شد یا دیگر بهینه سازی نشده است ، به شما هشدار می دهد تا بتوانید به طور موثر مشکل را برطرف کنید.
  • تمام تغییرات محتوای خود را در سایت خود (مانند تغییرات در صفحات وب جداگانه و تغییرات در robots.txt) پیگیری کنید و تاریخچه تغییرات خود را جستجو کنید.
  • با داشبورد و گزارش های بی درنگ داده ها (از همه وب سایت های خود) را تجسم کنید.
  • از طریق ابزار به راحتی با تیم یا مشتریان خود همکاری کنید.

اکنون که با 25 ابزار SEO رایگان و پولی آشنا شدید ، مشخص کنید کدام گزینه به شما در دستیابی به اهداف SEO کمک می کند و شروع به بررسی ، بهینه سازی و نظارت بر وب سایت ، صفحات وب منفرد و محتوای خود می کنید.

یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در دسامبر 2018 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.

marketing

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *