وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

5 نکته ای که هر بازاریاب باید در مورد انطباق بداند

قبل از GDPR ، انطباق برای بازاریابان به معنای امروز نیست. این به عنوان موضوعی تلقی می شد که “شخص دیگری” باید نگران آن باشد ، مانند تیم حقوقی شما. سه سال پس از بزرگترین تغییر در حریم خصوصی ، سازمان های سراسر جهان مجبور شده اند در سراسر شرکت با اثرات آن فراتر از اتحادیه اروپا که بیشترین تأثیر مستقیم آن را دارد ، سازگار شوند.

بسیاری از این تأثیرات بر دوش شغل فعلی بازاریاب است – که مجبور است با به دست آوردن شتاب در سراسر جهان با مناظر حریم خصوصی دست و پنجه نرم کند و مجبور شود نحوه کار با آنها در روز را بفهمد. .

در دنیای شلوغ ارتباطات و پردازش داده های امروزی ، آسان است که از مسئولیت های بازاریابی انطباق با فشار مهلت ها و اهداف تجاری چشم پوشی کنید. دانستن اینکه مسئولیت انطباق در بازاریابی چیست ، اغلب در سطح عملیاتی مشخص نیست. این امر به طور حتم شرکت شما را در معرض خطر قرار می دهد که در صورت عدم رسیدگی می تواند هزینه سنگینی برای شرکت شما داشته باشد.

در ساختن استراتژی انطباق شما ، اغلب دشوار است که بدانید از کجا شروع کنید و روی چه چیزهایی تمرکز کنید – اما آگاهی از برخی دستورالعمل های اساسی پیروی از بازاریابی می تواند برای شرکت شما بزرگ یا کوچک مفید باشد و شما را به مهمات بسیار ارزشمندی مجهز کنید. برای کمک به شما در رسیدن به اهداف خود.

به همین دلیل است که در زیر لیستی از بهترین روشهایی را که هر بازاریاب می تواند در سازمان خود بدست آورد جمع آوری کرده ام.

Download Now: State of Marketing in 2021 Report

5 نکته ای که بازاریابان باید در مورد انطباق بدانند

1 صبر کنید ، “داده” چیست؟

به عنوان یک بازاریاب ، شما به طور طبیعی به بسیاری از داده های کاربری که شرکت شما جمع می کند نزدیک هستید. این می تواند چیزهای زیادی در مورد کاربران یا مشتریانتان به شما بگوید و توسط تیم های داخلی برای دستیابی به اهداف فروش و بازاریابی استفاده می شود.

متأسفانه ، در صورت عدم وجود کنترل های کنترل صحیح ، استفاده گسترده از این داده ها در سازمان شما می تواند باعث سو it استفاده یا محافظت نشدن شود. به همین دلیل بهتر است ساختارهایی برای سازماندهی ، ممیزی و امنیت این داده ها در نظر گرفته شود.

به اشتراک گذاشتن منابع مختلف داده ای که در شرکت شما وجود دارد و نحوه تعامل آنها با نرم افزار و سیستم ضروری است.

استفاده از این Intel به شما امکان می دهد برای حفظ ساختار داده های سازگار و اعمال تغییرات لازم ، برنامه ای محکم و محدود ایجاد کنید ، در حالی که به شما امکان می دهد با گسترش کار تجارت محوری شوید.

حفظ ردیابی حسابرسی از سوابق داده ها برای اینکه بتوانید به هرگونه درخواست توسط نهادهای نظارتی پاسخ دهید ، از اهمیت بالاتری برخوردار است. استفاده از نرم افزارهای خودکار برای همگام سازی سیاهههای مربوط به سیستم و اتکا کمتر به ورقهای اکسل ، بهترین راه برای مدیریت مجموعه داده های بزرگ و تهیه گزارشات در صورت درخواست است. استفاده از یادگیری ماشینی برای اسکن و فهرست بندی دارایی های داده در سراسر شرکت به شما کمک می کند تا داده های خود را بهتر درک کنید تا بتوانید ارزش بیشتری از آنها بگیرید.

2. جمع آوری و استفاده از داده های سازگار

اکثر مشاغل عادت دارند که اطلاعات مربوط به مشتریان خود را جمع آوری کنند ، اما باید به خاطر داشته باشید که اینها در نهایت به آنها تعلق دارند و نه به خود شما!

شخصی صرفاً تصمیم دارد که داده های خود را با شما به اشتراک بگذارد با این انتظار که منافع وی را ایمن نگه دارید. هر فردی باید همیشه در مورد کاربرد مورد نظر خود مطلع شود.

این اطلاعات در سیاست حفظ حریم خصوصی شما موجود است که باید دائماً مورد بازبینی قرار گیرد و اگر در این مورد تغییری ایجاد کنید ، موظف هستید هر فردی را که در حیطه اختیارات آن است ، آگاه کنید. نه تنها این ، فرد می تواند داده های خود را در هر زمان درخواست و برداشت کند ، که شما نیز موظف به رعایت آنها هستید. سازماندهی داده های شما در اصول مندرج در بالا توضیح داده شده و وجود سیستم هایی برای استخراج و حذف این داده ها برای احترام به خواسته های مشتریان بسیار مهم است.

ابزارهای انطباق با در نظر گرفتن این الزامات توسعه یافته اند. با استفاده از سیستم هایی که با دقت و اطمینان قابل اجرا هستند ، انعطاف پذیر هستند و می توانند با رشد شما مقیاس بندی شوند ، این توانایی را به شما می دهد تا بدون نیاز به ساختن یک سیستم سفارشی یا تکیه بر ورق های برازنده مزاحم ، خود را با تغییرات تغییر داده و سازگار باشید.

3 یک تیم سازگاری ایجاد کنید

سازمانهای کوچک و بزرگ از داشتن یک تیم چند رشته ای متمرکز بر انطباق که در فعالیتهای مختلف شرکت پراکنده هستند ، سود می برند. این فقط یک مسئله اسقاط نیست که یک شخص یا تیم باید آن را حل کند. بدون شک ، اگر بازاریاب به کمک یک همکار وب یا فن آوری احتیاج داشته باشد ، در صورت عدم رعایت موارد در لیست اولویت های آنها ، غالباً می توان از آنها کمک گرفت.

هر یک از اعضا در تخصص خود از دانش بهره مند می شوند ، که فقط در صورت اشتراک می توانند از این مزایا بهره مند شوند. به عنوان مثال ، مسئولیت های یک مدیر فناوری می تواند شامل دانستن چگونگی ساختار مجموعه های داده در سازمان و چگونگی اجرای کنترل های انطباق باشد. آنها باید اطمینان حاصل کنند که یک بازاریاب برای انجام کار خود با استفاده از داده هایی که در سیستم های سازگار و ایمن قرار دارند مجهز است.

مشارکت با تیم حقوقی خود در زمینه ابتکارات بازاریابی به این معنی است که شما برای دستیابی به اهداف خلاقانه به روشی سازگار با هم همکاری می کنید. بدون دسترسی به این متخصصان موضوعی ، که دانش عمیقی در مورد موارد انطباق دارند ، به خصوص که در سایر حوزه های قضایی تغییر می کنند ، دستیابی به اهداف تجاری را دشوار می کند و می تواند باعث انسداد شود. استفاده از نرم افزار انطباق برای اتصال این تیم ها / افراد می تواند به تیم کمک کند تا در ابتکارات به روش کارآمدتری همکاری کند.

ایجاد تیمی که بتواند انطباق را در اولویت کاری خود قرار دهد و به طور مداوم برای حفظ و انطباق اصول حاکمیت داده ها با هم کار کنند ، رمز موفقیت است.

4 بررسی انطباق و حاکمیت داده های داخلی ایجاد کنید

با مدیریت فرآیندهای داده در سازمانها ، اطمینان از یک محیط منسجم در مورد عمل به انطباق اغلب دشوار است.

بنابراین مهم است که با اطمینان از به روز بودن همه کارمندان در مورد روش های مدیریت داده های داخلی و بررسی های به منظور بهبود این فرایندها ، گاردریل ها و فرایندها را برای کاهش خطر در نظر گرفت. اطمینان از اینکه آموزش منظم ارائه می شود راهی آسان برای تأمین دقت کافی در این زمینه است. به هر حال ، مدیریت داده با هر سو mis استفاده ای که منجر به هزینه آن برای شرکت شود ، به عهده همه است.

مدیریت و کنترل انسجام مارک در تمام کانال های محتوای بازاریابی شما از جمله رسانه های دیجیتال ، چاپی و اجتماعی کاری بی فایده است.

ارزیابی کمپین های آینده به شما امکان می دهد در مراحل اولیه موارد احتمالی انطباق را پیش بینی کنید. حفظ این سازگاری در بین کمپین های محتوایی شریک و بازاریابی مشترک ، اطمینان از پیگیری هرگونه الزامات قانونی را تضمین می کند. مستند سازی روش های جمع آوری و مدیریت داده ها برای تیم های مختلف ضروری است و ارائه تجدید به طور منظم می تواند مفید باشد زیرا این قانون در مناطق مختلفی که مشتریان شما ممکن است از آنجا تجارت کنند ، ادامه دارد.

همچنین بسیار مهم است که هر کارمند بداند با هر درخواست فوری با چه کسی تماس می گیرد ، زیرا ممکن است در یک مشتری مشتری نقش داشته باشد ، در صورتی که مشتری متضرر نیاز به پاسخ فوری به شکایت با داده های خود دارد. این درخواست ها می توانند به زمان حساس باشند ، بنابراین برای جلوگیری از هرگونه اعمال نظارتی بالقوه که می تواند برای عدم پاسخگویی به مسئله در یک پنجره مشخص ایجاد شود ، باید کار ساده ای انجام شود.

5. رژیم های حریم خصوصی جهانی را کنترل کنید و تغییرات را در آن وارد کنید

شاید متوجه شده باشید که در حال حاضر حفظ حریم خصوصی در بسیاری از کشورها با رویکردهای محلی برای حفظ حریم خصوصی روزمره مورد توجه قرار گرفته است.

عمدتاً به دنبال جنبه های نظارتی که از GDPR و بخشنامه E-Privacy سرچشمه می گیرد ، مناطق در حال سازگاری هستند و به دنبال حفظ و احترام به حریم خصوصی هر فرد هستند. با این کار ، مهم است که بدانید چه چیزی در مورد شما صدق می کند.

گرچه ممکن است فکر کنید چیزی مانند GDPR هیچ تأثیری در شما و حریم خصوصی مشتریان شما ندارد زیرا شما در اتحادیه اروپا مستقر نیستید ، اما این نمی تواند دور از واقعیت باشد.

GDPR در مواردی که ممکن است کاربر یا مشتری داشته باشید قابل اجرا است و بنابراین تأمین نیازهای حریم خصوصی افراد در آن مناطق الزامی است.

این که آیا این کار مدیریت کوکی را برای استفاده از وب / برنامه وفق می دهد یا اطمینان حاصل می کند که ارتباط شما با مشتریان DACH با استفاده از یک ایمیل دو گزینه ای سازگار است ، ضروری است که هنگام توسعه بازاریابی خود را در جریان نیازهای قانونی قرار دهید ابتکارات اگر در حال گسترش دسترسی به مناطق جدید هستید ، باید به قوانین محلی نیز توجه شود.

در این مورد دانستن اینکه چه چیزی در یک قلمرو جدید سازگار است باید نکته اصلی باشد زیرا هیچ قلمروی از نظر روش آنها برای انطباق با بازاریابی یکسان نیست. ایجاد یک استراتژی انطباق و همکاری نزدیک با تیم حقوقی و گسترده تری برای دستیابی به اهداف شما حیاتی است.

راهنمایی های نظارتی به طور مداوم در حال پیشرفت است ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که به طور مداوم در حال ارزیابی و برآورده سازی الزامات حوزه های مختلف قضایی هستید – این یک کار تمام وقت است.

افکار نهایی

هنگام اجرای انطباق بازاریابی در شرکت خود ، مهم است که به عنوان یک اولویت اصلی برای تجارت خود رفتار کنید. از آنجا که بازاریابان همچنان برای خلاقیت مبارزه می کنند اما رعایت آنها مانع می شود ، ایجاد تعادل بین این دو چالش برانگیز است.

داشتن درک دقیق از قوانین انطباق و تکنیک های بهترین روش ، یک بازاریاب را به سرمایه ای ارزشمند برای هر شرکتی تبدیل می کند. داشتن توانایی پیش بینی در مورد چالش های احتمالی انطباق در اوایل توسعه طرح های بازاریابی بسیار قدرتمند است و می تواند منجر به تصمیم گیری های موثرتری شود.

بیش از هر زمان دیگری ، یکپارچگی برند به سنگ بنای شرکت ها تبدیل شده است. به کاربران خود نشان دهید که در مورد رعایت بازاریابی جدی هستید و به حریم خصوصی آنها احترام می گذارند ، شما را از رقبای خود متمایز می کند.

state of marketing

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *