ایمیل های فروش, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

5 راه برای اضافه کردن یک احساس شخصی به ایمیل فروش خود

از بسیاری جهات ، فناوری دسترسی به مشتریان بالقوه را آسان کرده است. ایمیل مارکتینگ خودکار به شما امکان می دهد با فقط یک لمس یک دکمه با کل پایگاه داده مخاطبین صحبت کنید. و گرچه ثابت شده است که ایمیل در تبدیل مشتری به مراتب کارآمدتر از شبکه های اجتماعی است ، صندوق های ورودی مشتری بالقوه شما هر روز پرتر می شوند.

Download Now: 25 Proven Sales Email Templates [Free Access]

ما به جایی رسیده ایم که اکثر مصرف کنندگان می توانند رایانامه فروش را در فاصله یک مایلی بو کنند و در عرض چند ثانیه آن را پاک می کنند. آنها انتظار دارند که اگر آن را باز کنند ، تحت پیام پتو ، اصطلاحات “صحبت با شما” و محتوای عمومی قرار می گیرند. معمولاً آنها درست می گویند ایمیل های متناسب با همه موارد به کسب و کار شما کمکی نمی کنند و ممکن است در واقع به آن صدمه بزنند.

به عنوان یک فروشنده ، شما می دانید که شناختن مشتریان و ایجاد روابط با آنها هنوز هم بهترین راه برای بستن یک معامله است. در حالی که روابط بیشتری از پشت صفحه در حال شکل گیری است ، نیاز به ایجاد ارتباط بیش از هر زمان دیگری مهم است. این س becomesال مطرح می شود که چگونه می توانید از قدرت فن آوری استفاده کنید و با مشتری خود رابطه برقرار کنید؟

افزودن یک تماس شخصی به ایمیل های شما ، شما را از رقبای خود متمایز می کند و به شما کمک می کند تا در دریایی از یکسان بودن برجسته شوید. چند دقیقه تحقیق و شخصی سازی می تواند زمینه بازی کاملاً جدیدی را برای شما ایجاد کند. روش های مختلفی برای دستیابی به این هدف با ایمیل های فروش شما وجود دارد ، اما قبل از اینکه در مورد آنها بحث کنیم ، بیایید به برخی از مزایای اضافه کردن یک تماس شخصی بپردازیم.

مزایای شخصی سازی

قبل از اینکه از شما بخواهد دنبال چه چیزی هستید ، تصور کنید اگر وارد یک نمایندگی اتومبیل شوید و مورد استقبال روباتی قرار بگیرید که از شما با عنوان “مشتری عزیز” یاد می کند و تعیین می کند کدام خودرو برای شما (و بقیه) بهترین است. احتمالاً از آن نمایندگی فرار می کنید – نه قدم می زنید -.

با این حال ، ما این کار را هر روز با ایمیل های فروش عمومی انجام می دهیم.

افزودن یک تماس شخصی به ایمیل های شما به شما کمک می کند:

ساخت Rapport

ایمیل های شخصی به شما امکان می دهد با مشتریان بالقوه خود ارتباط برقرار کنید و آنها را به عنوان افراد واقعی ببینید. این ارتباط آنها را تشویق می کند تا با شما تجارت کنند و به شما وفادار بمانند.

اعتماد ایجاد کنید

مصرف کنندگان می خواهند احساس کنند که درد آنها را درک می کنید. یک انفجار عمومی ایمیل که برای صدها یا هزاران نفر ارسال شده است ، مبارزات فردی آنها را هدف قرار نمی دهد. با این حال ، دیدن یک ایمیل شخصی که چالش های خاص آنها را برطرف می کند و امید به راه حلی دارد ، اعتماد آنها به نام تجاری شما را تقویت می کند.

کاری کنید که مشتریان احساس کنند شما با آنها صحبت می کنید

هر صنعتی زبان اصلی خود را برای مشکلاتی که حل می کند دارد. متأسفانه ، این لزوماً کلمه ای نیست که در مشتری بالقوه طنین انداز شود. شناخت بهتر مصرف کنندگان و سپس استفاده از شخصی سازی به شما کمک می کند مستقیماً با آنها صحبت کنید.

مشتریان را راضی نگه دارید

به طور کلی ، مشتریان کمتر از ایمیل هایی که شخصی نیستند استقبال می کنند و رنج می برند – و آخرین کاری که می خواهید در یک ایمیل فروش انجام دهید مخاطبان شما را اذیت می کند. ارائه سفارشی سازی و شخصی سازی باعث خوشحالی مصرف کنندگان می شود ، بنابراین همیشه سعی کنید راه هایی برای ترکیب این نوع عناصر پیدا کنید.

نرخ باز ، فروش و تبدیل را بهبود بخشید

هنگامی که مصرف کنندگان می دانند شما مشکلات آنها را می فهمید و به طور قابل اعتماد محتوای مربوطه را ارسال می کنید ، احساس می کنند شخصاً با شرکت شما مرتبط هستند – احساسی که باعث می شود تمایل بیشتری به باز کردن ایمیل های شما داشته باشند و به نوبه خود با شما تجارت کنند.

ایده هایی برای شخصی سازی

هنگامی که می خواهید شخصی به ایمیل های فروش خود اضافه کنید ، رویکردهای مختلفی وجود دارد. در اینجا برخی از موثرترین موارد ذکر شده است.

1 با یک الگوی قوی شروع کنید.

این به نظر ضداسلامی می رسد ، اما شروع با الگوی شما وقت شما را برای انجام تحقیقات در مورد مشتریان بالقوه شما آزاد می کند. به یاد داشته باشید ، این فقط یک نقطه شروع است. بخش ها را تغییر می دهید و کلمات را متناسب با مخاطب خود تغییر می دهید. شما می توانید انواع مختلفی از الگوهای ایمیل فروش از Hubspot برای کمک به شما در شروع کار.

2. برای آنها محتوایی که آنها واقعاً می خواهند ارسال کنید.

ارسال محتوا به مشتریان بالقوه (و موجود) راهی عالی برای ذهنیت بالا و تثبیت خود به عنوان یک رهبر فکری در فضای خود است. با این حال ، هیچ کس نمی خواهد غرق در اطلاعاتی باشد که آنها آن را لازم یا قابل استفاده نمی دانند. محتوای موردنظر خود را برای مشتریان خود ارسال کنید.

در یخ شکن توسط UpContent یک برنامه ادغام است که به شما اجازه می دهد هنگام مکالمه چشم اندازهای خود را دوباره درگیر کنید مرده است با ارسال محتوای شخص ثالث که قبلاً توسط تیم شما تنظیم شده است ، می توانید شروع به مکالمه کرده و رابطه را ادامه دهید. این محتوا مربوط به سازمان شما و مشتری شما بوده و قبلاً برای توزیع مورد تایید قرار گرفته است.

3 پیشنهادات و توصیه های محصول را شخصی سازی کنید.

ممکن است ناگفته نماند ، اما هر مشتری منحصر به فرد است و مشکلات آنها حداقل به راه حل های تا حدودی منحصر به فرد نیاز دارد. همانطور که درباره مشتریان خود بیشتر می دانید ، از این اطلاعات برای توصیه های شخصی متناسب با نیاز آنها استفاده کنید تا شما .

4 قدردانی کنید

ایمیل های فروش نباید فقط مربوط به فروش باشد. هنگامی که با مشتری رابطه برقرار کردید ، باید آن را پرورش دهید. وقتی مشتری می شوند برایشان ایمیل خوش آمد گویی کنید ، نقاط عطف زندگی و روابط شما را جشن بگیرید و تولدشان را تبریک بگویید. این ایمیل ها بدون مزاحمت و آزار دهنده بودن شما را در ذهن خود تازه نگه می دارند.

5. به تماس سرد پایان دهید.

تعداد بسیار کمی از فروشندگان در جهان هستند که واقعاً از برقراری تماس سرد لذت می برند. کسانی که می دانند شما باید با شروع مکالمه در مورد چیز دیگری غیر از محصولی که می فروشید ، ابتدا ارتباط برقرار کنید.

در مورد ایمیل ها نیز همین طور است. تماس با افراد موجود در پایگاه داده شما – حتی اگر آنها برای یک پیشنهاد رایگان ثبت نام کرده باشند – تقریباً همچنان تماس های سرد است. Co-Pilot یک برنامه ای که مبتدیان مکالمه مانند آب و هوای محلی ، اخبار محلی و تعطیلات محلی آینده را در سوابق مخاطب شما ادغام می کند. این یک نقطه شروع برای شکستن یخ و شخصی سازی ایمیل های شما برای ایجاد ارتباط بهتر فراهم می کند.

فارغ از اینکه از فناوری در دسترس خود استفاده می کنید یا نه ، ارتباط واقعی انسان همیشه بهترین روش فروش است. ارتباط با مشتریان بالقوه و موجود به شما امکان ایجاد رابطه ، اعتماد سازی و ایجاد احساس قدردانی در مشتریان خود را می دهد تا آنها مرتباً دوباره برگردند. افزودن یک تماس شخصی به ایمیل های فروش شما برای ایجاد مشتریانی وفادار و خوشحال آسان و ضروری است.

sales email templates

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *