بازاریابی ایمیلی, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

5 استراتژی موفقیت آمیز بازاریابی از طریق ایمیل برای مشاغل متعلق به سیاه پوستان [+ مثالها]

به خوش آمدید شکستن طرح – یک سری وبلاگ جدید که به چالش های منحصر به فرد کسب و کار و فرصت های صاحبان مشاغل سیاه و کارآفرینان می پردازد. بیاموزید که چگونه آنها مشاغل خود را رشد داده یا مقیاس بندی کرده اند ، فعالیت های کارآفرینی را در شرکت های خود کاوش کرده اند یا شلوغی های جانبی ایجاد کرده اند و چگونه داستان های آنها می تواند موفقیت شما را الهام بخش و آگاه کند.

ما در یک دوره دیجیتالی زندگی می کنیم ، و مردم هنوز هم هر روز ایمیل های خود را بررسی می کنند ، بنابراین استراتژی های قوی بازاریابی از طریق ایمیل خصوصاً برای مشاغل متعلق به سیاه پوستان ضروری است.

هنگام فکر کردن در مورد ایجاد بهترین راهکارهای بازاریابی از طریق ایمیل ، مطمئن شوید که معتبر هستید و داستان خود را به جامعه خود بگویید.

در صورت نیاز به یافتن هدف و کشف نتیجه مورد انتظار برای هر استراتژی بازاریابی که برای ایجاد آن تلاش می کنید ، ایده های خود را تخلیه کنید.

انجمن سیاه هنگامی که صادق باشید از شما به بهترین شکل پشتیبانی می کند ، بنابراین آنها می توانند با شما همدلی کنند.

“م effectiveثرترین کمپین های بازاریابی ایمیلی که ما راه اندازی کرده ایم مواردی است که معتبر باشند ، داستان ما را تعریف کنند و مخاطبان ما را برای سواری همراه کنند. در روزهای اولیه قبل از راه اندازی شرکت ، تمام آنچه که داشتیم داستان ما بود. برای جلب توجه مردم به قیف ما ، “ بیشترین بنیانگذار و مدیر عامل شرکت داون مایرز به HubSpot گفت.

مایرز اضافه می کند ، “آسیب پذیر باشید. فراز و نشیب های کارآفرینی را نشان دهید. نشان دهید که با نقاط درد آنها و میزان فداکاری خود توانسته اید که بتوانید به آنها خدمت کنید. این تاکتیک باعث ایجاد اعتبار و اعتماد عمیق می شود.” /

در زیر می توانید پنج استراتژی ایمیل را پیدا کنید که امروز برای صاحبان مشاغل سیاه کار کرده است.

Email marketing strategy from Dawn Myers CEO of THE MOST

علاوه بر این ، برای منابع اضافی بازاریابی از طریق ایمیل ، این وبلاگ ها را در نحوه ایجاد یک برنامه بازاریابی برجسته و نحوه ایجاد با موفقیت همراه با الگوهای قابل بارگیری از طریق ایمیل ، بازاریابی ایمیل را انجام دهید.

Learn More About HubSpot's Community to Amplify Black Professionals

استراتژی های موفق بازاریابی از طریق ایمیل برای مشاغل تحت مالکیت سیاه

1 دریابید که مخاطب شما در ارتباط با ماموریت شما به چه چیز دیگری اهمیت می دهد.

اگر کسی در لیست ایمیل شما مشترک است ، می توان گفت که قبلاً نام محصول شما را شنیده است یا آن را جالب می داند ، بنابراین مهمتر است که فراتر از آن حفاری کنید.

آریل باتلر ، بنیانگذار و مدیرعامل شرکت محصولات پوست و مو Shea Adé ، یاد گرفت که مردم وقتی صحبت از مشاغل مستقر در محصول می شود ، عمدتاً به این موضوع اهمیت می دهند که شرکت از طریق ایمیل از طریق فروش از آن استفاده می کند. اگر نامه های الکترونیکی مربوط به همان کالاهایی باشد که مصرف کنندگان قبلاً در مورد آنها شنیده اند ، می تواند دلهره آور نیز باشد.

“من توصیه می کنم مارك ها سایر موضوعات را برای ارسال ایمیل به مخاطبان خود (پست های وبلاگ ، كتاب های الکترونیکی رایگان و غیره) پیدا كنند.” “همه چیز خارج از آن باید ایمیل های مربوط به فروش یا انتشار محصولات جدید باشد در مقابل ایمیل هایی که به نظر می رسد مانند ” سلام ، فراموش نکنید که این کالای با قیمت کامل را خریداری کنید که من حدود 4X در هفته برای شما باگ کرده ام ! ‘”

یکی از استراتژی هایی که برای باتلر کار می کند ارسال تأییدیه های روزانه برای مشتریانش است. او شروع به آزمایش این تاکتیک ساده از طریق ایمیل کرد زیرا ماموریت نام تجاری او نه تنها بهبود مو بلکه بهبود فراتر از پوست سر است.

Email marketing strategy from Ariel Butler CEO of Shea Ade

باتلر گفت: “من می خواهم مشتریانم هر روز بیدار شوند و از ظاهر خود احساس خوبی داشته باشند.” “از زمانی که شروع به ارسال آن نامه های الکترونیکی کردم ، کاملاً دلسرد شده ام که اظهارات روزمره برای مشتریانم لذت بخش بوده است. برخی افراد فقط به این دلیل با مارک من آشنا شده اند که کسی در مورد ایمیل های ما به آنها گفته و وقتی فهمید که شی Adé یک شرکت تولید کننده محصولات مو است ، آنها از من حمایت کردند زیرا آنها با مأموریت نام تجاری من برای بهبود طنین انداز بودند. ”

2. با مشتریان خود هفتگی در ارتباط باشید.

هر هفته ، ریون گیبسون ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Legendary Rootz ، می فرستد کمپینی که به مشترکان ایمیل امکان بارگیری تصویر زمینه دیجیتال شخصی رایگان را می دهد.

او می گوید این بهترین استراتژی بازاریابی از طریق ایمیل است و آن را “چهارشنبه تصویر زمینه” ایجاد کرد. طی سالها ، مخاطبان گیبسون به او ابراز داشته اند كه گرچه آنها می خواهند از مشاغل وی حمایت كنند ، اما بودجه لازم برای این كار را ندارند. او این مشکل را تشخیص داد و به یک راه حل رایگان برای ارتباط با جامعه خود رسید.

گیبسون گفت: “به طور معمول ، مراکز طراحی پیرامون جشن فرهنگ سیاه یا یادآوری مهم روز است.” “این استراتژی بازاریابی امکان رشد لیست ایمیل ما را فراهم کرده و به ما این امکان را داده است تا با انجمن خود ارتباط برقرار کنیم.”

گیبسون در روزهای سه شنبه کمپین مشابهی را برگزار می کند که در آن با پیروان خود با برجسته ساختن عشق آنها به موهای طبیعی ارتباط برقرار می کند. او این را راهی برای به اشتراک گذاشتن جامعه و تأکید بر اهمیت فرهنگ موی سیاه می داند. گیبسون همچنین از این ایمیل ها برای به اشتراک گذاشتن معاملات انحصاری و ذخیره کالا به طور خاص برای مشترکان ایمیل استفاده می کند.
گیبسون گفت:

این مبارزات هفتگی بازاریابی از طریق ایمیل به بازدهی عالی سرمایه کمک کرده است.
گیبسون گفت: “سرمایه گذاری در بازاریابی از طریق ایمیل به ما این امکان را داده است که دلارهای بازاریابی خود را در حالی که ارتباط معناداری با جامعه خود برقرار می کنیم ، افزایش دهیم.”

3 یک کمپین تبلیغاتی جذاب را شروع کنید.

ایجاد کمپین های تبلیغاتی می تواند توجه مردم را به خود جلب کند و انگیزه قابل توجهی فراتر از انتظار فقط برای خواندن ایمیل های شما توسط افراد فراهم می کند.

آلوارز مکندال ، یک کارآفرین سریالی و استراتژیست بازاریابی دیجیتال ، مسئول رسانه های اجتماعی و بازاریابی از طریق ایمیل در املاک و مستغلات است Bees ، یک بستر فناوری و بازاریابی برای صنعت املاک و مستغلات. یکی از موفق ترین استراتژی های بازاریابی از طریق ایمیل مصاحبه با متخصصان و صاحبان مشاغلی است که وی سعی در برقراری ارتباط با آنها دارد.

مکندال گفت که این استراتژی بسیار کارآمد است زیرا به مصرف کنندگان کمک می کند بفهمند چه مشاغلی ارائه می دهد و چگونه مشتریان بالقوه می توانند براساس آنچه در آن مصاحبه ها می آموزد از آن بهره مند شوند.

مکندل پرسشنامه ایمیل قبلی Real Estate Bees را به یک پرسشنامه به سبک مصاحبه تبدیل کرد و الگوهای ایمیل و خطوط موضوعی را تنظیم کرد تا نشان دهد تمایل شرکت او به مصاحبه با صاحب مشاغل یا یکی از اعضای اصلی به جای تکمیل پرسشنامه خسته کننده است.

“مکندل” گفت: “درست مثل دوستان و اعضای خانواده شما ، صاحبان مشاغل نیز دوست دارند که مورد توجه قرار گیرند و احساس اهمیت کنند.” “جذابیت برای نفس شخصی هر زمان که بخواهید توجه او را جلب کرده و شروع به ایجاد یک رابطه تجاری کنید ، یک تکنیک بسیار مثر است.”

هنگامی که مکندل کمپین تبلیغاتی را آغاز کرد ، نرخ باز کردن ایمیل Bees Real Estate 25-27٪ و میزان پاسخگویی حدود 1٪ بود.
وی گفت: “من دائماً به این فکر می کردم که چگونه می توانیم آن را بهبود ببخشیم.”

بر اساس این کمپین ، نرخ باز کردن ایمیل زنبورهای املاک و مستغلات به 42٪ بهبود یافته و میزان پاسخگویی 3٪ افزایش یافته است. ضروری است که کمپین های خود را با درج لینک های اضافی ، عکس ها ، فیلم ها و هر چیز دیگری که برای مارک شما منطقی باشد ، درگیر کنید.

4 با مشارکت مطبوعاتی با مشاغل دیگر متحد شوید.

مشارکت های شبکه ای و ساختمانی می توانند برای استراتژی های بازاریابی از طریق ایمیل نیز مفید باشند. فرانسیس پردو ، مدیر عامل شرکت روابط عمومی شرکت پردو ، به صاحبان مشاغل سیاه پیشنهاد می دهد تا برای گسترش با ارتقا each یکدیگر دنبال کنید.

تبلیغات رایگان ، مخاطبان مختلف را در معرض محصولات و خدمات جدید قرار می دهد و همچنین با اتصال مصرف کنندگان مختلف به ایجاد جامعه کمک می کند.

پردو گفت: “هیچ پولی رد و بدل نمی شود ، اما برای تجارت شما معجزه می کند.” “مخاطبان یکدیگر را برای حمایت از یکدیگر به اشتراک بگذارید. ایجاد یک انفجار الکترونیکی برای یک واقعه یا علتی برای شخصی در ازای همین امر باعث افزایش دامنه نظر شما می شود و نشان می دهد که ضمن ارتقا وحدت به جامعه متعهد هستید.”

اگر نمی دانید از کجا شروع کنید ، تلفن خود را بردارید و ببینید چه ایمیل هایی از قبل در لیست مخاطبین خود دارید. هنگامی که پردو بیش از یک دهه پیش شرکت خود را راه اندازی کرد ، وی گفت که افراد زیادی را در صنعت نمی شناسد ، اما دارای یک جامعه قوی از دوستان ، همکاران قدیمی و همکلاسی های سابق است.

او برای ارتقا business تجارت جدید خود یک انفجار الکترونیکی انجام داد و در همان پشت ، 200 مشترک داشت. بیش از 2500 نفر در لیست ایمیل Perdue Inc مشترک هستند ، که همه آنها از طریق فروش شبکه Perdue از طریق شبکه وی حاصل شده اند.

وی گفت: “مردم می خواهند از شما حمایت كنند ؛ شما تعجب خواهید كرد.” “بیرون بروید و شبکه شوید. من یک رستوران دارم ، بنابراین از اهمیت تکرار مشتری می دانم.”

Email marketing strategy from CEO Francis Perdue

5. از ابزارها ، برنامه ها و سایر منابع دیجیتالی استفاده کنید.

ایجاد استراتژی های بازاریابی از طریق ایمیل می تواند خسته کننده و وقت گیر باشد ، به خصوص اگر شما

انتشار نامه های الکترونیکی به صورت هفتگی. مشکلی نیست که خودتان کمپین های خود را بسازید ، اما اگر به دنبال چیز جدید یا متفاوتی هستید ، در اینجا برخی از ابزارها ، برنامه ها و منابعی آورده شده است که صاحبان مشاغل سیاه برای ارتباط بهتر با مخاطبان خود از آنها استفاده می کنند:

black at inbound

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *