سئو, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

برادن بکر سفر برای تبدیل شدن به یک متخصص سئو در HubSpot کمی غیرمتعارف است. در دانشگاه ، وی نوشتن و سخنوری را آموخت ، که به او کمک کرد اولین کار خود را به عنوان ویرایشگر کپی در یک نشریه تجاری B2B انجام دهد. همانطور که در حرفه خود پیشرفت می کرد ، Braden فعالیت خود را در زمینه بازاریابی محتوا آغاز کرد و در آنجا به عنوان سردبیر در یک شرکت SaaS کار کرد و سپس به عنوان مدیر محتوا در بزرگترین شرکت خدمات محیطی جهان فعالیت کرد.

ممکن است فکر کنید شخصی مانند بردن همچنان از نردبان شغلی خلاق در بازاریابی محتوا بالا می رود. اما امروز او واقعاً زمان بیشتری را در Ahrefs می گذراند تا اینکه در Google Docs. از آنجا که منجر بهینه سازی تاریخی در بلاگ تیم HubSpot می شود ، مسئولیت اصلی Braden شناسایی پست های وبلاگی است که در ترافیک ارگانیک قرار دارند و بهینه سازی آنها برای رتبه بندی بالاتر موتورهای جستجو در Google. او حتی تراشه های SEO خود را آنقدر تیز کرده است که می تواند استراتژی SEO را برای همه وبلاگ های HubSpot ایجاد کند.

Access Now: 21 SEO Myths to Leave Behind in 2021

صفات یک متخصص سئو

به عنوان یک نویسنده و ویراستار در بیشتر فعالیت های خود ، SEO همیشه در حاشیه کارهای Braden بوده است – زیرا موضوعی بود که او درک کاملی داشت اما لزوماً تخصص زیادی در آن نداشت.

امروزه ، SEO مرکز توجه وی است.

Braden ، همراه با سایر متخصصان سئو و بهینه سازی تاریخی در HubSpot – آجا فراست ویکتور پن و فروشندگان آماندا – مشاوره خود را در مورد اینکه برای تبدیل شدن به یک متخصص سئو و مسیرهایی که طی می کنید لازم است. برای رسیدن به آنجا.

برخی از متخصصان سئو با هدف اختصاص دادن حرفه خود به سئو شروع نمی کنند. برخی کاملاً تصادفی شروع می شوند. بیایید بررسی کنیم که چگونه کارشناسان HubSpot کار خود را شروع کرده اند و اینکه برای شروع کار شما چه کاری می توانید انجام دهید.

1 مهارت های خود را توسعه دهید.

“بدست آوردن شغل در SEO به طور ایده آل به دو مورد نیاز دارد: مهارت ایجاد محتوا و مهارت تحلیلی. برادن می گوید: امروزه بیشتر متخصصان سئو یکی از این موارد را دارند و دیگری را توسعه می دهند.

کارشناسان سئو نویسندگان ماهری با غرایز خلاق هستند. داشتن مهارت نوشتن برای افراد حرفه ای SEO مفید است زیرا برای بهینه سازی محتوا به روشی که هم گوگل و هم مخاطبان آن را درک می کنند ، خلاقیت لازم است. در واقع ، بکر متذکر شده است که سوابق نویسندگی وی به وی کمک می کند تا شروع به کار در صنعت جستجوگرها کند.

“سابقه کار من در زمینه نوشتن و ویرایش به من کمک کرد تا پایم را به در بیاورم ، اما تمایل به تمرکز بر روی ساختار ، مکانیک و هدف پشت نوشتن من چیزی است که فکر می کنم نقش من را به عنوان یک متخصص SEO برای HubSpot تضمین می کند.”

داستان Braden در زمینه چرخش از یک حرفه خلاق در بازاریابی محتوا به یک تجزیه و تحلیل آنقدرها که فکر می کنید نادر نیست. قبل از اینکه آجا فراست به عنوان یک استراتژیست ارشد SEO در HubSpot تبدیل شود ، وی سردبیر وبلاگ فروش HubSpot بود .

“آجا می گوید:” من به عنوان سردبیر وبلاگ فروش HubSpot به خودم آموختم كه چگونه كلمات كلیدی را مورد بررسی و تجزیه و تحلیل رقابتی قرار دهم. “بازدید از وبلاگ فروش به مدت یك سال و نیم محدود بود – متوجه شدم كه تنها پست هایی كه به طور مداوم نماهای تولید شده برای ما تمام آن بازدیدها را از جستجو دریافت می کردند. بنابراین شروع کردم به جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با فروش که بتوانیم برای آنها رتبه بندی کنیم و به افزایش ترافیک ارگانیک کمک کند. ”

منابع:

بنابراین ، چگونه مهارت های خود را برای آماده بودن در سئو توسعه می دهید؟ در اینجا آنچه را که آجا در مورد استراتژی خود برای تیز نگه داشتن مهارت های SEO خود داشت ، بیان کرد.

“برای اصلاح تخصص SEO خود ، دائماً می خوانم. من واقعاً به SEO فنی علاقه مند هستم ، بنابراین به دنبال پست های وبلاگ ، مقاله های سفید و تحقیق در مورد معماری سایت و ناوبری ، سرعت وب سایت و هر آنچه در این زمینه استفاده می شود ، از جمله داده های ساخت یافته ، می شوم. ” “ SEO توسط دریا ، Sistrix و پنج ساله نابینا همه منابع فنی عالی SEO هستند ، با (بدون تعجب) وبلاگ مدیر وبلاگ Google . من عضو چند زیرمجموعه SEO هستم ( / seo و / bigseo

فعال ترین هستند). و من تعداد زیادی سئو سایت را در توییتر دنبال می کنم – آنها فکتوئیدها یا بینش های تصادفی را از بین می برند زمان. ”

همانطور که Braden اشاره کرد ، بسیاری از افراد جستجوگر SEO با یک مهارت شروع می شوند و مهارت های دیگر را شروع می کنند. بنابراین ، خواه یک ذهن تحلیلی داشته باشید و بخواهید یک وبلاگ برای تمرین نوشتن ایجاد کنید ، یا یک نویسنده باتجربه باشید که می خواهید ذهن فنی خود را آموزش دهید ، داشتن تعادل در هر دو به شما در حرفه SEO کمک می کند.

2. یک دوره بگذرانید و گواهینامه بگیرید.

کسب گواهینامه تضمین می کند که دانش مناسبی را در زمینه خاصی دارید تا بتوانید خود به تنهایی تمرین کنید. همچنین هنگام شبکه در سایت های حرفه ای مانند LinkedIn به شما اعتبار می دهد. هنگام انجام تحقیقات اولیه در زمینه سئو ، آجا دوره هایی را یافت که می تواند برای گرفتن گواهینامه SEO جستجو کند که درهای بیشتری را باز می کند. “من یک تن از پست های وبلاگ را خواندم و در نهایت گواهینامه Google Analytics خود را دریافت کردم. “”

اگر تصمیم به گذراندن دوره ای دارید ، کشف کنید کدام یک از مهارت های لازم برای پیشرفت در حرفه SEO خود را به شما ارائه می دهد. به عنوان مثال ، اگر متوجه شدید که یک دوره خاص در مورد موضوعاتی که به آنها کمک می کنید عمیق نیست ، این دوره برای شما مناسب نیست.

منابع:

3 درک کنید که موتورهای جستجو چگونه محتوا را خزنده و فهرست می کنند.

هدف اصلی SEO افزایش دید در موتورهای جستجو است تا کاربران موتور جستجو بتوانند محتوای شما را پیدا کنند. اگرچه محتوا باید همیشه با توجه به بازدیدکنندگان بالقوه وب سایت ایجاد شود ، اگر موتورهای جستجو نمی دانند چه چیزی را از آنها تهیه کنند ، آنها به محتوای شما دسترسی پیدا نمی کنند.

با توجه به Moz ، موتورهای جستجو سه عملکرد اصلی دارند:

  1. خزیدن – محتوا را پیدا و درک کنید.
  2. فهرست – محتوا را ذخیره و سازماندهی کنید.
  3. رتبه – بهترین محتوا را برای س quالات مربوطه ارائه دهید.

هدف از افزایش دید بسیار مربوط به مورد سوم در آن لیست است. اما گرچه رتبه مهم است ، بعد از موارد شماره 1 و شماره 2 قرار می گیرد.

به گفته آماندا سلرز ، “متخصص SEO شدن به معنای درک این توابع و بهینه سازی محتوا به گونه ای است که در خدمت کاربران باشد … ضمن اینکه بهترین روش ها را برای خزیدن و نمایه سازی در ذهن داشته باشید.”

منابع:

4 دیدگاهی راجع به موتورهای جستجوگر کسب کنید.

گرچه عملکردهای داخلی هر موتور جستجو متفاوت خواهد بود ، به خاطر داشته باشید که هر یک هدف واحدی در ذهن دارند: همیشه بهترین نتایج را برای هر پرس و جو بازیابی کنید.

فاکتورهای زیادی وجود دارد که می تواند نتیجه خاصی را به “بهترین” تبدیل کند ، اما در بیشتر موارد ، به سه چیز خلاصه می شود:

  • ارتباط به قصد جستجوگر
  • اقتدار وب سایت براساس سیگنال های محبوبیت ساخته شده است
  • اعتماد و اطمینان موتور جستجو از اینکه وب سایت می تواند پاسخی درست و ارزشمند را ارائه دهد
  • تجربه مثبت برای کاربر هنگام مصرف محتوا

“هرچه این ایده های بزرگ را بهتر درک کنید ، بهتر می توانید از فاکتورهای رتبه بندی و تاکتیک های سئو مطلع شوید. با استفاده از این زمینه ، در اجرای ابتکارات سئو و تشخیص مشکلات در هنگام کارآیی موثرتر خواهید بود. آمد ، “آماندا می گوید.

منابع:

5. استراتژی ها و تاکتیک های SEO و دلیل اهمیت آنها را بفهمید.

“آماندا اضافه می کند:” هنگامی که یک موتور جستجو می تواند یک وب سایت را خزنده و نمایه کند ، سپس از فاکتورها و سیگنال های رتبه بندی برای سنجش ارتباط ، اقتدار ، اعتماد و تجربه استفاده می کند. این موارد سپس به استراتژیهایی تبدیل می شوند که سئوکاران می توانند برای بهبود محتوای خود استفاده کنند. ” .

این استراتژی ها و رشته ها به اطلاع تاکتیک های SEO کمک می کنند:

  • سئو فنی – این به عمل بهینه سازی جنبه های فنی وب سایت برای موتورهای جستجو اشاره دارد. این ممکن است شامل تصحیح نقشه سایت و پیوند خطاهای یافت شده در ممیزی سایت فنی باشد. (نمایه سازی و قابلیت خزش)
  • تحقیق در مورد کلمات کلیدی – با تجزیه و تحلیل داده های کلمات کلیدی ، می توانید ایده بهتری از آنچه مخاطب شما می خواهد کشف کند ، بدست آورید ، سپس با ایجاد محتوای قابل کشف براساس آن داده ها ، می توانید به استراتژی خود اطلاع دهید. (ارتباط و هدف جستجو)
  • سئو در صفحه – محتوایی که اطلاعات ارزشمندی را در اختیار کاربر جستجو قرار می دهد در حالی که فراتر از آنچه در آنجا وجود دارد ، احتمال رتبه بندی وجود دارد. علاوه بر این ، پیروی از بهترین روشهای SEO در صفحه می تواند به موتور جستجو کمک کند تا تعیین کند که محتوای مورد نظر تا چه اندازه به درخواست مربوط می شود. (ارتباط و هدف جستجو)
  • ایجاد پیوند – موتورهای جستجو از فاکتورهایی برای تعیین محبوبیت یک وب سایت استفاده می کنند و یکی از این موارد تعداد و کیفیت پیوندهای خارجی است که از به اشاره می کنند محتوای آن ، همچنین به عنوان بک لینک شناخته می شود. (اقتدار و اعتماد)
  • سایر عوامل رتبه بندی – عواملی مانند قابلیت استفاده از تلفن همراه ، سرعت صفحه و … برای موتورهای جستجو مهم هستند زیرا بهترین نتیجه ممکن را می دهند. (تجربه)

“دانستن اصول هر یک در تعیین اینکه آیا می خواهید یک متخصص سئو باشید یا یک متخصص سئو در یکی از این رشته ها مهم است ، مهم است و همچنین می تواند تأثیر تلاش شما را افزایش دهد.”

منابع:

6. در این زمینه تحقیق کنید.

علاوه بر تحقیقات اولیه در مورد SEO ، به روز بودن در مورد آخرین تغییرات صنعت ضروری است ، بنابراین از روشهای قدیمی بهینه سازی استفاده نمی کنید که Google نمی فهمد.

به عنوان مثال ، وقتی آجا متوجه ترافیک وبلاگ فروش شد ، شروع تحقیقات SEO به او کمک کرد تا علت را کشف کند: او مخاطبان محتوای جستجو شده را ارائه نمی داد.

آژا درمورد تحقیق در مورد سئو ، او را به کشف روشهایی برای بهبود عملکرد وبلاگ سوق داد.

SEO همیشه در حال تغییر است ، بنابراین بسیار مهم است که دانش خود را در مورد موضوع به روز کنید.

ویکتور پان ، رئیس سئو فنی HubSpot ، برای ایجاد دانش بنیادی خود در زمینه سئو ، از خواندن به عنوان یکی از بهترین عادت هایی که به آن عادت کرده است نام می برد.

“من قبلاً خواننده مشتاقانه ای در مورد تمام اطلاعات عمومی در مورد جستجوگرها بودم. من یک خوراک RSS از وبلاگهای مربوط به جستجو و وب سایتهای خبری داشتم که هر روز یک ساعت کامل از آنها عبور می کردم. ” “صرف قرار گرفتن در معرض ایده ها هنگامی که تجارب یا چارچوب های دیگران را برای ساختن دارید ، حل مشکلات ناشناخته در سئو آسان می کند.”

7. روش / ابزاری را پیدا کنید که برای شما مناسب باشد.

مشابه یافتن منابعی که برای شما و مجموعه مهارتهای شما مفید باشد ، یافتن روال یا ابزاری برای جستجوگرها ضروری است. برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی ، سئوکاران می خواهند از زرادخانه شخصی ابزار خود استفاده کنند.

بعنوان مثال ، علاوه بر ابزارهای جستجوگر HubSpot ، برخی از متخصصان سئو سایت HubSpot همچنین از ابزارهایی مانند SEMrush برای تحقیقات بیشتر استفاده می کنند.

برای انجام کارهای SEO خود نیازی به استفاده از هر ابزاری ندارید ، فقط باید مطمئن شوید که این ابزارها به شما کمک می کنند تا اهداف خود را به انجام برسانید و به شما تمرین دقیق در مورد موضوع را می دهند.

منابع:

اگر نمی دانید جستجوی ابزار را از کجا یا چگونه شروع کنید ، در اینجا هشت مورد وجود دارد که می توانید بررسی کنید . به یاد داشته باشید ، شما مجبور نیستید به هشت متعهد شوید ، فقط به کسی که کار شما را انجام می دهد متعهد باشید. از مواردی استفاده کنید که تحقیقات شما را کاملاً گرد ، دقیق و آسان درک می کند.

“خواندن من باعث شد تا SEMrush را تجربه کنم ، پاسخ ThePublic ، Google Analytics کنسول جستجوی Google ، و البته ، ابزارهای جستجوگر خود HubSpot . من تعداد زیادی پست وبلاگ را خواندم و در نهایت گواهینامه Google Analytics خود را دریافت کردم. “

8. با داده ها آشنا شوید.

هنگامی که شروع به غواصی در ابزارهای جستجوگر خود می کنید ، متوجه خواهید شد که داده های زیادی وجود دارد. بدون این داده ها ، قادر به اندازه گیری عملکرد ابتکارات خود نخواهید بود و می دانید دقیقاً کجا و چگونه باید پیشرفت کنید.

برخی از معیارهای مهم SEO (اما به طور قطع نه همه) شامل موارد زیر هستند:

  • موقعیت یابی – چقدر نزدیک به بالای صفحه شما در SERP نشان داده می شود.
  • برداشت ها – چند بار صفحه شما در SERP مشاهده شده است.
  • کلیک – چند بار روی صفحه شما از SERP کلیک شده است.
  • CTR – درصد نمایش هایی که منجر به کلیک شده است.
  • جلسات ارگانیک – تعداد دفعات مشاهده صفحه در یک مرورگر.

به گفته آماندا ، “از آنجا که هر یک از این موارد جنبه متفاوتی از رفتار جستجو را اندازه گیری می کند ، می توانید از آنها برای دستیابی به بینش های ارزشمندی استفاده کنید که می تواند استراتژی شما را هدایت کند. علاوه بر این ، مهم است که تمرین کنید و فیلتر کنید تا داده های شما بگویند یک داستان کامل تر. ”

منابع:

9. به طور منظم دانش سئو خود را آزمایش کنید.

عملی ساختن تئوری به شما دانش عملی و تجربیات لازم جهت ارتقا سطح SEO را می دهد. به این ترتیب ، SEO به نوعی مانند ورزش است. شما می توانید همه موارد مربوط به زدن بیس بال یا پرتاب فوتبال را بخوانید ، اما اگر هرگز تمرین نکنید ، هرگز به توانایی کامل خود نخواهید رسید.

برای پیشگیری از انحراف در هر صنعت ، خواندن آخرین اخبار و تحقیقات بسیار سودمند است. اما به عنوان یک SEO ، وقتی همه چیز دائماً در حال تغییر است ، خواندن کافی نیست. برای به دست آوردن تجربه عملی که مهارت های SEO شما را به سطح بالاتری می رساند ، باید دائماً مفروضات صنعت و ایده های جدید خود را آزمایش کنید.

“من برای اصلاح تخصص سئو خود بسیاری از موارد را آزمایش می کنم. آیا نام تجاری شما باید در برچسب های عنوان شما باشد؟ آیا ارزش لنگر داخلی وجود دارد که هنوز در سال 2020 برای انتقال رتبه بندی انجام شود؟ چه اتفاقی می افتد هنگام خرید “سیگنال های” جعلی اجتماعی – آیا افزایش ترافیک ارگانیک را مشاهده می کنید؟ ” ویکتور می گوید.

“آزمایش های ناموفق به من همان اندازه موفقیت آموخته ها را یاد می دهد ، و هر زمان که در بهبود محتوا پیشرفت می کنم ، از SEO با اطمینان بیشتری برخوردار می شوم. فقط به این دلیل که ، در یک نمونه ، ایجاد یک تغییر منجر به بهبود شد ، به این معنی نیست که تغییر در یک مکان دیگر نیز منجر به بهبود می شود – به همین دلیل است که ما باید علیت را فقط آزمایش و درک کنیم همبستگی. ”

منابع:

10. شبکه خود را رشد دهید.

متخصص شدن در سئو همچنین به معنای رشد شبکه همکاران متخصص SEO است. گروه های سئو در LinkedIn وجود دارد که می توانید به آنها بپیوندید ، زیرمجموعه هایی را که آجا ذکر کرده است ، مانند سئو و کنفرانس هایی که می توانید شرکت کنید. گسترش حلقه متخصصین سئو شما باعث افزایش دانش و اعتبار شما در این زمینه می شود.

اگر به اندازه کافی متخصص باشید ، می توانید در کنفرانس های صنعت نیز سخنرانی کنید. به عنوان مثال ، بردن و ویکتور جلسه ای را در INBOUND برگزار کردند – سخنرانی خود ، “How to Grow (Your Traffic Organic) Better “تغییرات SEO را به شما معرفی می کند ، نحوه سازگاری با آنها و نحوه استفاده از برخی روشهای اصلی SEO برای بهینه سازی محتوا.

برای شروع ساخت شبکه خود ، به منابعی که در دسترس دارید نگاه کنید. اگر حساب LinkedIn دارید ، می توانید ارتباطات صنعتی را شروع کنید. همچنین می توانید برای دریافت نکات سریع در مورد جستجوگرها ، فیلم های YouTube را تماشا کنید و در نظرات با سایر زبان آموزان درگیر شوید تا نکاتی را از همتایان خود دریافت کنید.

بر اساس داستان ها و نکات این متخصصان HubSpot ، متخصص سئو شدن به معنای این نیست که شما باید حرفه خود را به عنوان یک SEO شروع و به پایان برسانید. چرخش از یک نقش به یک نقش SEO و توسعه تخصص شما از آن به بعد کاملاً امکان پذیر است – شما فقط باید مایل به یادگیری و سازگاری باشید.

یادداشت سردبیر: این پست در اصل در مارس 2020 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.

New Call-to-action دهانه>

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *