سئو, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

40 شرط ضروری سئو که بازاریابان باید بدانند [واژه نامه]

آیا می خواهید وب سایت خود را بهینه کنید اما در برقراری ارتباط با افراد فنی که آن را اجرا می کنند مشکلی دارید؟

اصطلاحات خاص تنها نباید اصرار شما را در ایجاد ابزار قدرتمند بازاریابی برای شما باز دارد. https://cta-redirect.hubspot.com/cta/redirect/53/e5cf7cfe-b3b8-42fe-af35-ff169af395b9 “target =” _ blank “> Improve your content's ROI with the help of this step-by-step guide to ranking  higher in search.

این لیستی از 40 ضروری ترین است بهینه سازی موتور (SEO) برای کمک به بازاریابان در برقراری ارتباط با توسعه دهندگان و درک نحوه بهینه سازی وب سایت های خود.

40 اصطلاح SEO که باید بدانید!

0-9

301 تغییر مسیر – راهی برای هدایت بازدید مجدد بازدید کننده از یک صفحه وب به صفحه دیگر. هر زمان آدرس وب سایت را تغییر دهید صفحه ، یک 301 redirect برای نشان دادن آدرس قدیمی به آدرس جدید. این تضمین می کند افرادی که آدرس قدیمی را پیوند داده و یا آن را علامت گذاری کرده اند به طور خودکار به آدرس جدید می رسند و موتورهای جستجو می توانند فهرست آنها را به روز کنند.

A

ALT متن / برچسب یا ویژگی – شرح تصویری در HTML سایت شما. بر خلاف انسان ، موتورهای جستجو فقط متن ALT تصاویر را می خوانند ، نه خود تصاویر متن ALT را هر زمان ممکن به تصاویر اضافه کنید.

متن لنگر – متن واقعی پیوند به یک صفحه وب. در بیشتر وب سایت ها ، اگر قبلاً از پیوند بازدید کرده اید ، این متن معمولاً آبی تیره و زیرخط دار است. متن لنگر به موتورهای جستجو کمک می کند تا بفهمند صفحه مقصد چیست. این توصیف آنچه در صورت کلیک کردن خواهید دید.

ب

وبلاگ – بخشی از وب سایت شما که در آن باید به طور منظم مطالب را منتشر کنید (به عنوان مثال تفسیر در مورد موضوعات صنعت / شرکت ، شرح وقایع ، عکس ها ، فیلم ها و غیره.). هر پست وبلاگ در وب سایت شما صفحه جدیدی است که یک موتور جستجو می بیند و بنابراین فرصتی جدید برای یافتن آنلاین است. مطمئن شوید که وبلاگ خود را در دامنه خود نگه دارید .

نشانک – پیوند به وب سایتی که برای مراجعه بعداً در مرورگر وب یا رایانه شما ذخیره شده است. سایت های نشانه گذاری اجتماعی (به عنوان مثال: Delicious.com) به کاربران اجازه می دهد وب سایت های مورد علاقه خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. داشتن پیوند به سایت خود در سایت های نشانه گذاری اجتماعی نشانه خزندگان است که محتوای وب سایت شما برای مردم جالب است.

C

URL متعارف – URL متعارف بهترین آدرسی است که کاربر می تواند اطلاعاتی از آن پیدا کند. گاهی ممکن است موقعیتی داشته باشید که به محتوای همان صفحه در بیش از یک آدرس دسترسی داشته باشید. مشخص کردن URL متعارف به موتورهای جستجو کمک می کند تا بفهمند آدرس کدام یک از مطالب از همه بهتر است.

فرم تبدیل – فرمی که از طریق آن اطلاعات بازدید کننده سایت خود را جمع آوری می کنید. فرم های تبدیل ترافیک را به لید تبدیل می کند. جمع آوری اطلاعات تماس به شما کمک می کند تا این موارد را دنبال کنید.

CSS (Cascading Style Sheets) – بخشی از کد شما که نحوه شکل گیری عناصر مختلف سایت شما را تعریف می کند (مثالها: هدرها ، پیوندها).

د

دایرکتوری – درست مانند دایرکتوری ها برای افراد و شماره تلفن ها ، راهنماهای وب سایت ها . ارسال سایت خود به یک دایرکتوری به شما چیزی بیش از یک لینک ورودی می دهد. به مردم کمک می کند شما را پیدا کنند. مشهورترین فهرست های وب Yahoo! دایرکتوری و Dmoz .

دامنه – آدرس اصلی وب سایت شما (به عنوان مثال: www.yoursite.com). خوب است مالکیت دامنه خود را برای چندین سال تمدید کنید . رتبه بندی موتور جستجو به دلیل داشتن تعهد ، وب سایت هایی با ثبت نام طولانی تر را ترجیح می دهد.

F

Fold “fold” در وب سایت شما جایی است که صفحه در انتهای مانیتور کاربر یا پنجره مرورگر قطع می شود. هر چیزی را که پایین است می توانید پیمایش کنید ، اما بلافاصله مشاهده نمی شود. موتورهای جستجو مقداری از محتوای بالاتر از اولویت برخوردار هستند ، زیرا بازدید کنندگان جدید بلافاصله آن را مشاهده خواهند کرد. داشتن تبلیغات بیش از حد برابر نیز می تواند به عنوان یک مسئله منفی تلقی شود. (رجوع کنید به پاندا).

ح

عنوان ها – متن در وب سایت خود که در داخل یک برچسب عنوان مانند H1 یا H2 قرار گرفته است. این متن اغلب با قلم بزرگتر و قویتر نسبت به متن دیگر صفحه ارائه می شود.

HTML – قسمت کد وب سایت شما که موتورهای جستجو آن را می خوانند. HTML خود را تا حد ممکن تمیز نگه دارید تا موتورهای جستجو به راحتی و اغلب سایت شما را بخوانند . به جای HTML ، هرچه بیشتر کد مربوط به طرح در CSS خود قرار دهید.

I

پیوند ورودی – پیوندی از یک سایت به سایت دیگر. پیوندی از سایت دیگری باعث بهبود SEO شما می شود ، به خصوص اگر آن سایت دارای PageRank بالایی باشد.

پیوند داخلی – پیوندی از یک صفحه به صفحه دیگر در همان وب سایت ، مانند از صفحه اصلی به صفحه محصولات خود.

صفحات فهرست شده – صفحات وب سایت شما که توسط موتورهای جستجو ذخیره می شود.

J

Javascript یک زبان برنامه نویسی که به مدیران وب سایت اجازه می دهد تا هنگام مرور کاربران ، جلوه های مختلف یا تغییراتی را در محتوای وب سایت خود اعمال کنند. . موتورهای جستجو اغلب در خواندن محتوایی که درون Javascript است مشکل دارند ، اما با گذشت زمان در این زمینه بهتر می شوند.

K

کلید واژه – کلمه ای که کاربر در جستجو وارد می کند. هر صفحه وب باید بهینه شده با هدف ترسیم بازدیدکنندگانی که کلمات کلیدی خاصی را جستجو کرده اند.

L

ایجاد پیوند – فعالیت و روند دریافت پیوندهای ورودی بیشتر به وب سایت خود برای بهبود رتبه بندی موتور جستجو.

کلمه کلیدی Long Tail – کلمه کلیدی غیرمعمول یا جستجوی آن به ندرت ، معمولاً با دو یا چند کلمه در عبارت. مشاغل کوچک باید آن را در نظر بگیرند هدف قرار دادن کلمات کلیدی دنباله طولانی ، زیرا دشواری کمتری دارند و اغلب جستجوگران واجد شرایط تری دارند . کلمات کلیدی متداول مانند “نرم افزار” رقابتی تر هستند و رتبه بندی آنها در جستجو بسیار دشوار است.

م

فراداده – داده هایی که به موتورهای جستجو می گوید وب سایت شما درباره چیست.

توضیحات متا – شرح مختصری از کمتر از 160 نویسه از محتوای یک صفحه و اینکه چرا کسی مایل است از آن بازدید کند. این اغلب در صفحات نتایج موتور جستجو زیر عنوان صفحه به عنوان نمونه ای از محتوای صفحه نمایش داده می شود.

کلمات کلیدی متا – قبلاً توسط موتورهای جستجو در دهه 90 و اوایل 00 استفاده می شد تا تعیین کند یک صفحه وب چیست ، برچسب کلمات کلیدی متا هیچ است دیگر توسط موتورهای جستجوی اصلی استفاده نمی شود.

MozRank – یک رتبه بندی لگاریتمی ارائه شده توسط SEOmoz از 0-10.0 تعداد و کیفیت پیوندهای ورودی که به یک وب سایت یا صفحه خاص در آن وب سایت اشاره دارد. 10.0 بهترین صفحه مرتبط به اینترنت است و 0 هیچ پیوند ورودی را ندارد.

N

دنبال نکردن – وقتی پیوندی از یک سایت اعتبار سئو را به سایت دیگر منتقل نمی کند. هنگام پیوند دادن به صفحات داخلی وب سایت خود از nofollow استفاده نکنید. هنگام پیوند دادن به صفحات خارجی که نمی خواهید آنها را تأیید کنید ، از آن استفاده کنید.

P

عنوان صفحه – نامی که به صفحه وب خود می دهید ، که در بالای پنجره مرورگر شما مشاهده می شود. عناوین صفحه باید حاوی کلمات کلیدی مرتبط با تجارت شما باشد . وزن کلمات ابتدای عنوان صفحه شما نسبت به کلمات انتهایی بسیار بالاتر است.

صفحه ریز – یک عدد از 0-10 ، تعیین شده توسط Google ، نشان می دهد که SEO کلی شما چقدر خوب است. از نظر فنی به عنوان ‘Toolbar PageRank’ شناخته می شود. توجه : میزان ارتباط PageRank در حال تغییر است .

پاندا – به مجموعه ای از به روزرسانی های منتشر شده توسط گوگل برای الگوریتم رتبه بندی موتور جستجوگر خود گفته می شود که هدف آنها دلسرد کردن افرادی است که مقدار زیادی محتوای متوسط ​​ایجاد می کنند در تلاش برای ادعای بسیاری از رتبه بندی کلمات کلیدی بدون ایجاد ارزش زیادی برای کاربران. عنوان راهنمای بازاریاب برای درک Google Panda در اینجا .

PPC ( پرداخت به ازای هر کلیک ) – روش تبلیغاتی كه در آن یك تبلیغ كننده آگهی را در یك محل تبلیغات آنلاین قرار می دهد و هر بار كه بازدیدكننده بر روی آگهی خود کلیک می كند به آن محل پول پرداخت می كند. Google AdWords نمونه کلاسیک این موضوع است.

R

عامل رتبه بندی – یکی از عناصر چگونگی تعیین موتور مکان جستجو برای تعیین رتبه بندی یک صفحه خاص ، مانند تعداد پیوندهای ورودی به یک صفحه یا محتوای برچسب عنوان در آن صفحه.

رشته ارجاع – اطلاعاتی که مرورگر کاربر هنگام پیمایش از صفحه ای به صفحه دیگر وب ارسال می کند. این شامل اطلاعات مربوط به مکانی است که قبلاً از آنجا آمده اند ، که به مدیران وب سایت کمک می کند بفهمند کاربران چگونه وب سایت خود را پیدا می کنند.

خوراک RSS – RSS مخفف “سندیکا واقعاً ساده” است. این یک روش مبتنی بر اشتراک برای به روزرسانی مطالب جدید از یک منبع وب است. برای وب سایت یا وبلاگ خود یک خوراک RSS تنظیم کنید تا هنگام انتشار محتوای جدید به دنبال کنندگان خود به روز بمانید.

S

SERP (صفحه رتبه بندی موتور جستجو) – صفحه ای که پس از اجرای یک پرس و جو در یک موتور جستجو برای شما ارسال می شود. به طور معمول 10 نتیجه در آن وجود دارد ، اما این ممکن است بسته به درخواست و موتور جستجوی مورد نظر متفاوت باشد.

نقشه سایت – سند ویژه ای که توسط یک مدیر وب یا یک نرم افزار ایجاد شده است و نقشه ای از تمام صفحات وب سایت را برای سهولت کار در آن ارائه می دهد. یک موتور جستجو برای فهرست بندی آن وب سایت.

رسانه های اجتماعی رسانه های آنلاین ایجاد شده توسط افراد و به اشتراک گذاشته شده در آنها. Facebook ، YouTube ، LinkedIn ، Google+ و Twitter وب سایت های محبوب رسانه های اجتماعی هستند. پیوندهای بسیاری سایت های رسانه های اجتماعی اکنون در جستجوها ظاهر می شوند . داشتن پیوند به سایت خود در شبکه های اجتماعی بسیار مهم است.

عنکبوت برنامه ای رایانه ای که در اینترنت مرور می کند و اطلاعات مربوط به وب سایت ها را جمع آوری می کند.

T

ترافیک – بازدیدکنندگان سایت شما.

عنوان – عنوان صفحه ای در وب سایت شما که در یک برچسب HTML در داخل قسمت سر صفحه محصور شده است . وقتی در آن صفحه باشد ، در نتایج موتور جستجو و در بالای مرورگر وب کاربر ظاهر می شود.

رتبه ترافیک – رتبه بندی میزان بازدید سایت شما در مقایسه با سایر سایت های موجود در اینترنت. می توانید رتبه ترافیک خود را در Alexa بررسی کنید.

U

URL – آدرس وب یک صفحه در سایت شما (به عنوان مثال: www.yoursite.com/contact).

به نظر شما شناختن چه شرایط SEO فنی برای بازاریابان مفید است؟ اعتبار تصویر: sfkids.org

Improve Your Organic Search Ranking

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *