ابزارهای بازاریابی از طریق ایمیل, بازاریابی ایمیلی, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

4 مرحله آسان برای دریافت دامنه ایمیل سفارشی [+ ویژگی های اصلی برای جستجو]

چند چیز در زندگی وجود دارد که می تواند آن وضعیت “رسمی” را برای شما کسب کند.

برای من ، هر وقت بخواهم شخصی را با بلیزر یا کت و شلوار ببینم. من فکر می کنم “ اوه ، امروز آن شخص قطعاً مشغول تجارت است. ” احتمالاً به این دلیل که در میامی ، تنها کسی که خود را در این گرما تحت لایه های مختلف قرار می دهد ، برای تجارت رسمی است.

→ Download Now: The Beginner's Guide to Email Marketing [Free Ebook]

بصورت آنلاین ، یک نشان تأیید برخی نکات رسمی را به شما ارائه می دهد. یک وب سایت با ظاهری زیبا خیلی بیشتر جلو می رود. اما یک دامنه ایمیل سفارشی؟ خوب ، این مقام اوج است. این نشانه ساختار و سازمان است.

بیایید در مورد مزایای دریافت دامنه ایمیل سفارشی و نحوه دستیابی به آن صحبت کنیم.

دامنه های ایمیل شخصی می توانند هم برای کارمندان و هم برای بخشهای شرکت شما استفاده شوند.

دو نوع دامنه ایمیل شخصی وجود دارد:

  • دامنه ایمیل سفارشی منظم – این شامل صندوق ورودی است و از تمام ویژگی های یک سرویس ایمیل معمولی برخوردار است.
  • دامنه ایمیل بازارسال – این فقط نام مستعار مشتری روبر است که برای ارسال ایمیل ها استفاده می شود و صندوق ورودی ندارد. مثال: شما support@yourcompany.com را تنظیم کرده اید و همه ایمیل ها به آن آدرس ارسال می شوند rel = “noopener” target = “_ blank” href = “mailto: martina@yourcompany.com”> martina@yourcompany.com یا martina@gmail.com .

اگر مشاغل کوچکی هستید و پیش بینی حجم بالای ایمیل ندارید ، می توانید کار خود را با ارسال یک دامنه ایمیل سفارشی آغاز کنید. به نظر حرفه ای است و لازم نیست صندوق ورودی جداگانه را غربال کنید ، زیرا همه ایمیل ها به صندوق ورودی دیگری می روند.

با این حال ، با رشد شرکت شما ، احتمالاً باید در صندوق ورودی جداگانه ای برای ایمیل های کسب و کار خود سرمایه گذاری کنید.

مزایای دامنه ایمیل سفارشی

ما قبلاً در مورد چگونگی “رسمی” بودن دامنه ایمیل شخصی توضیح داده ایم ، اما بیایید در مورد معنی آن صحبت کنیم.

بازگشت به سال 2016 ، GoDaddy یک نظرسنجی انجام داد و دریافت که 75٪ از آمریکایی ها فکر می کنند یک ایمیل مبتنی بر دامنه عامل اصلی اعتماد به کوچک است تجارت الکترونیکی آنها حتی آن را سه برابر مهمتر از داشتن کانال فعال رسانه های اجتماعی رتبه بندی کردند.

این گزارش همچنین نشان داد که برخی از مصرف کنندگان (حدود 24٪) از به اشتراک گذاشتن اطلاعات شخصی خود با فروشنده با استفاده از آدرس ایمیل شخصی دریغ می کنند.

با توجه به شیوع حملات فیشینگ ایمیل ، احتمالاً اخیراً این ارقام افزایش یافته اند. امروزه ممکن است مصرف کنندگان بدون داشتن دامنه ایمیل سفارشی و وب سایتی که با وب سایت آن مطابقت ندارد ، کمی نسبت به یک کسب و کار جنگجوتر باشند.

هنگامی که یک دامنه ایمیل سفارشی دارید ، به اعتبار شما افزوده و به عنوان راهی دیگر برای نشان دادن مصرف کنندگان بودن یک شرکت معتبر به مصرف کنندگان عمل می کند.

علاوه بر این ، یک دامنه ایمیل شخصی به شما کمک می کند ایمیل های دریافتی خود را بر اساس بخش های مختلف شرکت خود سازماندهی کنید.

به عنوان مثال ، می توانید info@yourcompany.com را داشته باشید تا مصرف کنندگان سوالات عمومی خود را ارسال کنند. برای سوالات خاص سفارش ، و تعداد بیشماری دیگر براساس نیازهای شغلی خود ، می توانید shipping@yourcompany.com داشته باشید. .

این امر می تواند برای مدیریت ایمیل های ورودی و خروجی ، به ویژه با رشد شرکت شما فوق العاده مفید باشد. همچنین ممکن است بخواهید یکی از اعضای تیم خود را به عنوان مسئول مستقیم (DRI) آن حساب ایمیل تعیین کنید.

سرانجام ، داشتن یک دامنه ایمیل جداگانه برای تجارت مهم است تا تلاش های شما برای بازاریابی ایمیل انجام شود. همانطور که طرحی را برای ارتباطات ایمیل خود با مصرف کنندگان تهیه می کنید ، احتمالاً در نرم افزار بازاریابی از طریق ایمیل برای مدیریت ، ردیابی و تجزیه و تحلیل فعالیت های خود.

داشتن یک دامنه ایمیل سفارشی اطمینان حاصل می کند که داده های شخصی شما با تجزیه و تحلیل کسب و کار شما مخلوط نشده و داده های شما را کثیف نمی کند.

قبل از اینکه ارائه دهنده ایمیل خود را انتخاب کنید ، در اینجا چند نکته برای دانستن و ویژگی هایی وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

  • هزینه هر کاربر – برخی از ارائه دهندگان ایمیل توسط کاربر هزینه دریافت می کنند در حالی که برخی دیگر کاربران نامحدود را با یک قیمت ماهانه ارائه می دهند.
  • اندازه فضای ذخیره سازی – ارائه دهندگان ایمیل معمولاً بسته های مختلفی را ارائه می دهند ، هرکدام با مقدار فضای ذخیره سازی متفاوت ، از 5 گیگابایت تا نامحدود. حجم ایمیل هایی را که انتظار دارید دریافت کنید در نظر بگیرید و از آن برای راهنمایی در انتخاب نامه استفاده کنید.
  • نام مستعار – اگر می خواهید از یک ایمیل حمل و نقل استفاده کنید ، به دنبال یک ارائه دهنده ایمیل باشید که به شما امکان ایجاد نام های مستعار دامنه را بدهد تا بتوانند به صندوق های ورودی دیگر ارسال شوند.
  • فیلتر هرزنامه – برای جلوگیری از پر کردن صندوق ورودی خود با ایمیل های ناخواسته به دنبال ارائه دهنده ای باشید که دارای قابلیت فیلتر پیشرفته باشد.
  • دامنه وب سایت شما – بیشتر ارائه دهندگان از شما می خواهند یک دامنه وب سایت با دامنه ایمیل سفارشی خود مرتبط داشته باشید.

1 یک ارائه دهنده ایمیل انتخاب کنید.

ارائه دهندگان ایمیل بسیاری برای انتخاب وجود دارد ، از جمله Google Workspace (G Suite سابق) ) ، Microsoft 365 ، میزبان و Ionos .

بسیاری از شرکت های میزبانی وب و طراحی مانند Wix و GoDaddy به شما اجازه می دهد دامنه سفارشی خود را درست در سیستم عامل ایجاد کنید ( معمولاً از Google Workspace و Microsoft 365) و آن را با وب سایت خود متصل کنید.

این ویژگی بسته به سیستم عامل می تواند در بسته فعلی شما موجود باشد یا با هزینه ماهانه اضافی در دسترس باشد.

2. دامنه خود را خریداری یا متصل کنید.

پس از انتخاب ارائه دهنده ، احتمالاً باید آن را به دامنه های وب سایت خود متصل کنید.

به عنوان مثال Google Workspace ، برای ایجاد دامنه ایمیل سفارشی ، کاربران را به داشتن یک وب سایت پیوندی ملزم می کند.

در اکثر موارد ، می توانید ارائه دهنده را به دامنه موجود متصل کنید یا دامنه مورد نظر را خریداری کنید.

3 کاربران و یا نام های مستعار خود را انتخاب کنید.

اکنون که دامنه ایمیل شخصی خود را دارید ، وقت آن است که کاربران خود را انتخاب کنید.

فرض کنید شما کارمندی دارید ، ممکن است لازم باشد برای آنها حساب ایجاد کنید. این چیزی است که فقط یک مدیر می تواند از طریق داشبورد سرپرست شما مدیریت کند. برخی از ارائه دهندگان فقط تعداد مشخصی از کاربران را در هر طرح مجاز می دانند.

اکنون به بخشها بروید. تصمیم بگیرید که آیا می خواهید نام مستعار برای بخشهای خاصی ایجاد کنید که به آدرسهای ایمیل دیگر ارسال می شوند یا آدرسهای ایمیل تعیین شده را می خواهند.

به عنوان مثال ، اگر یک تیم کوچک هستید ، می توانید یک support@yourcompany.com a ایجاد کنید > ایمیلی که در صندوق ورودی personalemail@gmail.com شما قرار دارد. اگر میزان صدا زیاد شد ، ممکن است بخواهید support@yourcompany.com کاربر خود را برای داشتن یک صندوق ورودی تعیین شده برای کلیه سوالات مرتبط با پشتیبانی.

دانستن اینکه قبل از موعد به چه چیزی احتیاج دارید ، به تصمیم گیری در مورد مناسب ترین تأمین کننده و برنامه مورد نیاز شما کمک می کند.

4 قالب آدرس ایمیل را انتخاب کنید.

وقتی آدرس ایمیل سفارشی دارید ، سازگاری و سادگی در این امر مهم است. این دسترسی افراد را به شما آسان می کند.

برای کارمندان خود می توانید قالب های زیر را داشته باشید:

موردی را انتخاب کنید که بیشترین حس را برای تجارت شما داشته باشد.

برای بخشهای خود ، سعی کنید آن را در یک یا دو کلمه نگه دارید. در اینجا چند مثال آورده شده است:

  • سوالات عمومی – info @ ، تماس با @ ، سلام @ ، سوالات @
  • خدمات مشتری – پشتیبانی از @ ، صورتحساب @ ، حمل و نقل @ ، بازگرداندن @ ، سفارشات
  • فروش – sales @ ، نسخه ی نمایشی @
  • بازاریابی – @ ، media @ ، pr @ را فشار دهید
  • منابع انسانی – hr @ ، مشاغل @ ، مشاغل @

دریافت دامنه ایمیل شخصی برای مشاغل خود گامی اساسی در دستیابی به تمبر “رسمی” مخاطبان خود به صورت آنلاین است. این یک سرمایه گذاری شایسته است که می تواند اعتماد مشتری به برند شما را تقویت کرده و احتمال خرید از شما را بیشتر کند.

New Call-to-action دهانه>

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *