ابزارهای بازاریابی از طریق ایمیل, بازاریابی ایمیلی, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

39 روش ساده برای رشد لیست ایمیل خود

من اخبار بدی دارم – پایگاه داده تماس با ما برای بازاریابی از طریق ایمیل با گذشت زمان تخریب می شود.

آدرس های ایمیل مخاطبین شما هنگام انتقال از یک شرکت به شرکت دیگر ، انصراف از ارتباط ایمیل شما یا ترک آدرس که فقط برای پر کردن فرم ها در وب سایت ها استفاده می کردند ، تغییر می کند.

به عنوان یک بازاریاب ، این وظیفه شماست که مطمئن شوید دائماً مخاطبین تازه ای را به لیست ایمیل های خود اضافه می کنید تا بتوانید رشد خود را ادامه دهید. در حالی که خرید ایمیل یک گزینه است ، همیشه بهترین راه برای انجام این کار نیست.

در این پست ، استراتژی های با کیفیت بالا را برای کمک به شما در رشد لیست ایمیل خود کشف کنید تا اطمینان حاصل کنید که مشترکان زیادی مشتاق شنیدن سخنان شما هستند و احتمال خرید یا رشد اقتصادی شما را دارند. /

→ Download Now: The Beginner's Guide to Email Marketing [Free Ebook]

درصورتیکه عضوها اشتراکتان را لغو و رشد می کنند ، درصورت ادامه جمع آوری آدرس های بیشتر و بیشتر از طریق تولید لید ، لیست های ایمیل ممکن است کوچکتر شوند.

اگر قبلاً در ساخت لیست ایمیل خود کار نکرده اید یا ایده های شما در مورد چگونگی انجام این کار تمام شده است ، در اینجا 39 روش ساده برای رشد لیست ایمیل خود آورده شده است. لطفاً توجه داشته باشید که با این روشها ، به افراد اجازه می دهد که برای دریافت ایمیلهای اضافی از شرکت شما شرکت کنند ، زیرا ممکن است برخی از آنها علاقه ای نداشته باشند.

39 روش ایجاد فهرست خلاق

چگونه لیست ایمیل خود را با استفاده از ایمیل رشد دهیم

1 محتوای ایمیل منحصر به فرد ایجاد کنید.

آیا می خواهید مشترکان فعلی خود را حفظ کرده و از آنها در رشد لیست خود کمک کنید؟ ایجاد محتوای ایمیل . اگر ایمیل های شما سرگرم کننده ، آموزنده و با ارزش باشد ، گیرندگان همیشه چشم انتظار دریافت آنها هستند و احتمالاً آنها را به شبکه های خود منتقل می کنند. این به شما کمک می کند تا در معرض دید قرار بگیرید و مشترکان بیشتری به دست بیاورید.

2. مشترکان را برای اشتراک و ارسال ایمیل های خود ترغیب کنید.

دکمه های اشتراک اجتماعی و دکمه “ارسال ایمیل به یک دوست” را در ایمیل های بازاریابی خود قرار دهید. با این کار ، به دوستان ، همکاران و شبکه های گیرندگان برای گسترش لیست مخاطب خود دسترسی پیدا خواهید کرد. در پایین ایمیل های خود ، CTA “اشتراک” را به عنوان یک پیوند مبتنی بر متن ساده قرار دهید تا افرادی که ایمیل های ارسالی را دریافت می کنند نیز به راحتی شرکت کنند.

3 لیست های ایمیل خود را بر اساس شخصیت خریدار تقسیم بندی کنید.

گیرندگان ایمیل به احتمال زیاد از طریق ایمیل هایی که به علایق خاص آنها پاسخ می دهند کلیک می کنند ، بنابراین با استفاده از انواع مختلف اشتراک ایمیل برای ارسال محتوای هدفمند به بخشهای مخاطب خود قابل تأمل است.

اگر چندین نوع مشترک هدفمند ایجاد کنید ، احتمال عضویت بازدیدکنندگان در یکی از آنها را افزایش خواهید داد. در واقع ، بازاریابانی که از کمپین های تقسیم شده استفاده می کردند به اندازه 760٪ افزایش درآمد .

4. با یک کمپین انتخاب مجدد ، لیست ایمیل های قدیمی را دوباره تقویت کنید.

آیا لیست قدیمی تری دارید که گمان کنید بیشتر از بین رفته است؟ یک پیام اشتراکی جذاب ایجاد کنید و آن را به لیست قدیمی خود بفرستید و در صورت تمایل مخاطبین را ترغیب به انتخاب مجدد کنید ، اما همچنین قول می دهد همه مخاطبینی را که پاسخ نمی دهند حذف کند.

اگرچه حذف افراد از لیست ایمیل های شما برای رشد آنها غیرقابل تصور به نظر می رسد ، اما ارسال نامه الکترونیکی به مخاطبینی که می دانید درگیر آن هستند می تواند قابلیت تحویل شما را بهبود بخشد و احتمال اشتراک ایمیل شما با افراد خارج از پایگاه داده فعلی شما را افزایش دهد.

5. به امضاهای کارمندان خود پیوند انتخاب را اضافه کنید.

امضای ایمیل با لینک بالا می تواند افراد را به یک صفحه مقصد هدایت کند که در آن می توانند برای لیست پستی شما ثبت نام کنند. بعلاوه ، اگر از قبل با آنها در مکالمه ایمیل طبیعی هستید ، مشترک شدن در ایمیل های بیشتر می تواند مرحله بعدی طبیعی باشد.

نحوه ایجاد لیست ایمیل با محتوای جدید

6. پیشنهاد جدیدی برای تولید سرب ایجاد کنید.

ایجاد یک درب پیشنهاد تولید سرب ، مانند کتاب الکترونیکی ، و میزبان آن در یک صفحه فرود که از بازدید کنندگان می خواهد ایمیل خود را برای بارگیری آن ارائه دهند.

7. یک ابزار یا منبع آنلاین رایگان ایجاد کنید که به ثبت نام نیاز دارد.

ابزارهای آنلاین رایگان زندگی کاربران را آسان تر می کند ، به خصوص اگر همه آنها باید ثبت نام با آدرس ایمیل خود را انجام دهند. به عنوان مثال ، ما برای جمع آوری چندین ابزار رایگان مانند Website Grader ایجاد کرده ایم. آدرس های ایمیل.

8. محتوای جایزه اضافی ایجاد کنید.

همه محتوای دروازه ای برای یک بازدید کننده وب ارزش ندارد. گاهی اوقات ، برای جلب علاقه آنها ، ابتدا باید محتوای رایگان به آنها بدهید. می توانید با ارسال یک پست وبلاگ که مشاوره های مبتدی در مورد یک موضوع را ارائه می دهد شروع کنید ، سپس محتوای اضافی پاداش را با نکات پیشرفته تری ارائه می دهید که با ارسال آدرس ایمیل خود از طریق صفحه فرود .

چگونه لیست ایمیل خود را با استفاده از رسانه های اجتماعی رشد دهیم

9. یک مسابقه آنلاین را تبلیغ کنید.

از حساب های شبکه های اجتماعی خود برای میزگردی رایگان را میزبانی کنید که برای ورود به آن به اطلاعات تماس احتیاج دارید. می توانید پیروان خود را تشویق کنید تا از طریق وب سایت خود کلیک کرده و با استفاده از آدرس ایمیل آنها ثبت نام کنند.

10. پیشنهاد تبلیغات سرب را در توییتر تبلیغ کنید.

برای تبلیغ یک کتاب الکترونیکی یا منبع رایگان برای دنبال کنندگان خود یک کمپین توییتر ایجاد کنید که برای استفاده از آن نیاز به استفاده از آدرس ایمیل است.

11 برای تبلیغ محتوای بصری در دار از Pinterest استفاده کنید.

Pinterest میزبان محتوای بصری است که بازدیدکنندگان را ترغیب می کند تا برای دیدن محتوای بیشتر ثبت نام کنند. از این به نفع خود استفاده کنید و محتوای بصری دروازه خود را در سیستم عامل ارتقا دهید ، بنابراین کاربران مشتاق هستند که از شما بیشتر بیاموزند و برای به دست آوردن اطلاعات با کیفیت تر ، ایمیل خود را ارسال کنند.

منبع ویژه: 12 الگو از Pinterest برای تجارت

Pinterest-Templates-Cover

بارگیری این الگوها به صورت رایگان

چگونه لیست ایمیل خود را با استفاده از فیس بوک رشد دهیم

12 خبرنامه ایمیل خود را موضوع عکس جلد نمایه خود قرار دهید.

عکس های جلد نمایه فیس بوک شما مکانی عالی برای جلب توجه به موارد خاص ، به ویژه خبرنامه ایمیل شما هستند. اگر یک گرافیک با کیفیت بالا ایجاد کنید که ارزش آن را برجسته و مورد توجه قرار دهد ، می توانید کاربران را فریب دهید تا ایمیل خود را ارسال کنند تا از محتوای پیشنهادی شما بیشتر بهره مند شوند.

منبع ویژه: پنج الگوی عکس جلد رایگان فیس بوک

social-templates-1 این الگوهای قابل تنظیم را دریافت کنید

اگر این کار را انجام دادید ، باید نکات بعدی ما را نیز مورد استفاده قرار دهید ، و به این ترتیب کاربران می توانند ایمیل های خود را بدون درنگ توجه شما را جلب کنند.

13. یک دکمه تماس برای عمل به بالای صفحه فیس بوک کسب و کار خود اضافه کنید.

مقدار این روش ساخت لیست در مقصد است: یک دکمه CTA به صفحه فیس بوک خود اضافه کنید که کاربران را به صفحه ورود به سیستم ورود به سیستم شما یا یک منبع برجسته در دار که به دسترسی ایمیل نیاز دارد پیوند دهد. همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است ، CTA را به صفحه HubSpot Academy خود در فیس بوک اضافه کردیم.

hubspot academy facebook profile page with sign up CTA button منبع تصویر دهانه>

علاوه بر این ، قرار دادن یک دکمه ثبت نام CTA در پروفایل شما کاربران را آسان تر می کند ، زیرا آنها نیازی به ترک فیس بوک و رفتن به سایت شما ندارند – آنها فقط روی پیوند کلیک می کنند و شما آنها را به آنجا می برید. در اینجا راهنمای از فیس بوک در مورد نحوه افزودن یک به نمایه خود وجود دارد .

14. پیش نمایش خبرنامه را در نمایه خود به اشتراک بگذارید.

ایجاد پست فیس بوک که یک قطعه از شما را به نمایش می گذارد خبرنامه ایمیل یک روش عالی برای جذب مخاطبان و فریب آنها برای پیوستن به لیست ایمیل شماست. آنها پیش نمایش آنچه شما ارائه می دهید ، مشتاق یادگیری بیشتر و ثبت نام برای ادامه تولید ارزش از کسب و کار شما می شوند. در این پست می توانید برای ثبت نام آسان و سریع پیوندی به صفحه ثبت نام خود اضافه کنید.

15 از طریق فیس بوک محتوایی را که برای دسترسی به آن نیاز به آدرس ایمیل دارید ، تبلیغ کنید.

در پست های فیس بوک خود محتوایی را که ارسال ایمیل را برای دسترسی تشویق می کند تبلیغ کنید. این محتوا می تواند چیزی مانند کتاب الکترونیکی دروازه ای ، پیوستن به یک هدایا یا مسابقه یا حتی گفتن این باشد که مشترکان ایمیل زودتر به محصولات جدید دسترسی پیدا می کنند.

برای تشویق آگهی های خود برای به اشتراک گذاری در شبکه هایشان ، حتماً دکمه های اشتراک اجتماعی را به صفحات فرود و تشکر خود اضافه کنید.

چگونه لیست ایمیل خود را با استفاده از YouTube رشد دهیم

16. ویژگی های تعامل را به فیلم های YouTube خود اضافه کنید.

صفحات پایان ، که به آنها ویدئو نامیده می شود ، یک ابزاری که YouTube به سازندگان پیشنهاد می دهد تا بینندگان را به انجام اقدامات تکمیلی پس از اتمام یک فیلم هدایت کنند ، مانند کلیک کردن روی پیوند به وب سایت یا تماشای ویدیوی دیگر در کانال شما. از آنجا که از آنها برای ایجاد تعامل بیشتر بینندگان شما استفاده می شود ، ارزش دارد که برای رشد لیست ایمیل خود ، پیوندهای پیوندی را به صفحه ورود به سیستم ثبت نام در کارت های پایان خود اضافه کنید.

این نکته در صورتی مفید است که شما یک ویدیوی آموزنده با محتوای بیشتر در سطح سطح ایجاد کرده باشید. نمای پیشرفته تری در یک پیشنهاد دروازه یا خبرنامه ایمیل شما ارائه شده است.

17. از عنوان و تصاویر خود برای تبلیغ خبرنامه ایمیل خود استفاده کنید.

با قرار دادن پیوندی به صفحه ورود به سیستم ورود به سیستم در هدر کانال ، منجر شوید. این تصویر در نمایه شما جلوی وسط قرار دارد و اگر بنر شما چشم نواز است ، به خوبی طراحی شده و توجه شما را به پیشنهادات محتوای شما جلب می کند ، کاربران به سمت آن جذب می شوند که پیوند CTA را در دید مستقیم آنها قرار می دهد.

پیکان قرمز رنگ در تصویر زیر به یک CTA در صفحه YouTube HubSpot Academy اشاره دارد که کاربران را به یک پیشنهاد ثبت نام در دوره هدایت می کند که برای ثبت نام به ایمیل نیاز دارد.

hubspot academy youtube channel sign up link CTA

18 ایمیل های خود را در توضیحات ویدیوی خود تبلیغ کنید.

توضیحات ویدیوی YouTube شما درباره محتوای ویدیوهای شما صحبت می کند ، بنابراین بینندگان می دانند چه چیزی را می خواهند تماشا کنند. هر یک از توضیحات شما احتمالاً شامل عناصر منحصر به فردی خواهد بود ، اما ارزش دارد پیوند صفحه ورود به سیستم برای ورود به سیستم ایمیل خود را در هر یک از آنها وصل کنید.

این نکته می تواند به ویژه در صورت ایجاد نحوه سبک فیلم سازی مفید باشد و می توانید کاربران را فریب دهید تا با کلیک روی پیوند موجود در توضیحات خود ، برای دریافت مطالب و دستورالعمل های آموزنده تر ثبت نام کنند.

منبع ویژه: 7 الگوی توصیف YouTube [درخواستهای رایگان] free youtube description template

بارگیری این دستورات قابل تنظیم

چگونه لیست ایمیل خود را با استفاده از اینستاگرام رشد دهیم

19. تماس عملی را به بیوگرافی اینستاگرام خود اضافه کنید.

بیوگرافی اینستاگرام شما مکانی عالی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات با مخاطبان خود است ، مانند CTA که توجه شما را به لیست ایمیل شما و پیوندی به فرم ثبت نام شما جلب می کند.

متن CTA شما باید کاربران را با توضیح در مورد سود حاصل از ثبت نام ، مانند به دست آوردن اطلاعات جایزه ، دسترسی به پیشنهادات منحصر به فرد یا یک خبرنامه عمومی کسب و کار ، فریب کاربران دهد. قرار دادن مستقیم پیوند در بیو نیز از تلاش مشتری می کاهد ، زیرا آنها به راحتی می توانند در یک پنجره بازشو در برنامه کلیک کرده و وارد سیستم شوند.

20. پست هایی را به اشتراک بگذارید که باعث می شود کاربران روی پیوند ایمیل تماس برای اقدام در بیوگرافی شما کلیک کنند.

اگرچه ممکن است پست هایی را که صریحاً “ایمیل ما را به ما بدهید” به اشتراک نگذارید ، اما مطمئناً می توانید از به اشتراک گذاشتن پست هایی که کاربران را برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات تماس خود ترغیب می کند ، موفقیت کسب کنید.

به عنوان مثال ، می توانید یک فهرست تبلیغاتی تبلیغ کنید و به کاربران اطلاع دهید که می توانند با کلیک کردن روی پیوند موجود در بیوگرافی شما و ارسال آدرس های ایمیل خود ، وارد این قسمت شوند. در مورد دیگر ، اگر یک ویدیوی آموزنده در مورد نحوه استفاده از محصولات خود ارسال کنید ، می توانید کاربران را فریب دهید تا ثبت نام کنند زیرا ایمیل های شما محتوای اطلاعاتی بیشتری در مورد نحوه استفاده از محصولات شما ارائه می دهند.

21. از ویژگی کش رفتن برای به اشتراک گذاشتن صفحه فرود خود استفاده کنید.

اگر نمایه کسب و کار اینستاگرام دارید و بیش از 10 هزار دنبال کننده دارید ، می توانید یک پیوند قابل کلیک به Stories خود اضافه کنید که کاربران با کشیدن مطلب می توانند به آن دسترسی پیدا کنند.

این ویژگی یک فرصت عالی برای به اشتراک گذاشتن پیوندی به صفحه ثبت نام شما یا پیشنهاد دیگری در سایت شماست که آدرسهای ایمیل را در ازای ارزش مانند یک دوره آزمایشی رایگان جمع آوری می کند. همچنین می توانید از این ویژگی برای پیوند دادن به چیزی مانند یک پست وبلاگ آموزنده با یک پیشنهاد نسل برتر استفاده کنید که مخاطبان شما از ثبت نام در آن هیجان زده خواهند شد.

منبع ویژه: 8 الگوی داستان اینستاگرام

sample instagram story swipe up template

بارگیری این الگوهای رایگان

22. یک دکمه ایمیل به نمایه کسب و کار خود اضافه کنید.

یک روش مستقیم تر برای دریافت ایمیل های کاربر افزودن دکمه ایمیل به صفحه مشاغل خود است. این ابزار در درجه اول برای نیازهای خدمات استفاده می شود تا مشتریان بتوانند برای سوالات پشتیبانی با شما تماس بگیرند. با این حال ، با پرسیدن اینکه آیا مشتریان می خواهند برای دریافت ایمیل های بیشتر شرکت کنند ، این فرصت را برای شما فراهم می کند تا بیشتر پرورش دهید.

در اینجا راهنمای در مورد نحوه افزودن یک به نمایه خود وجود دارد .

چگونه لیست ایمیل خود را با استفاده از LinkedIn رشد دهیم

23. برای ثبت نام از طریق ایمیل ، خوانندگان را به یک صفحه مقصد ارسال کنید.

پس از مکالمه در LinkedIn ، می توانید پیوندها را به صفحات ثبت نام خود به اشتراک بگذارید. شما به کاربران اجازه می دهید تعاملی را که اخیراً داشته اید ادامه دهند ، زیرا ایمیل شما اطلاعات و محتوای بیشتری با کیفیت بالا در ارتباط با تجارت شما را در اختیار آنها قرار می دهد.

می توانید این پیوندها را در پیام های InMail ، موضوعات نظرات و پیام های شخصی 1: 1 ارسال کنید.

24. درباره خبرنامه ایمیل خود ارسال کنید.

اگر خبرنامه ایمیلی دارید ، می توانید تکه هایی از محتوای آن را در LinkedIn ارسال کنید و به کاربران اطلاع دهید که در صورت ثبت نام ، از آنجا به بعد به کل مقاله و هر خبرنامه دسترسی خواهند داشت.

25. پیوندهای پیشنهادهای دردار را منتشر کنید.

وقتی پستی را در LinkedIn به اشتراک می گذارید که حاوی اطلاعات با کیفیت بالایی است که مخاطبان شما می توانند از آن بهره مند شوند ، با تشویق کاربران برای ثبت نام در لیست ایمیل خود ، آن را جمع آوری کنید. اگر آنچه گفته اید با آنها طنین انداز شده است ، آنها تشخیص می دهند که دریافت ایمیل از شما به آنها امکان دسترسی بیشتر به محتوای با کیفیت بالا را می دهد.

همچنین می توانید این کار را در بحث های مناسب و مرتبط گروهی LinkedIn انجام دهید – فقط به موضوع مورد بحث توجه داشته باشید تا اطمینان حاصل کنید پیشنهاد شما به مکالمه افزوده می شود.

نحوه ایجاد لیست ایمیل در وب سایت خود

26. از بازدیدکنندگان وب سایت نظر بخواهید

مردم از ارائه بازخورد درباره اطلاعات مربوط به آنها لذت می برند. در صفحات سایت خود ، فرمی را درج کنید که از بازدیدکنندگان س questionsالاتی درباره تجارت شما بپرسد و آدرسهای ایمیل را برای پیگیری از آنها جمع کنید.

27. طول فرمهای جذب سرب خود را کوتاه کنید

جمع آوری هرچه سریعتر اطلاعات مربوط به کاربر ، وسوسه انگیز است ، اما افزودن قسمتهای زیاد به صفحات مقصد و فرم های جذب سرب ، می تواند مردم را از آن دور کند. طول فرم های خود را فقط به دو تا سه قسمت کاهش دهید – به محض شروع مکالمه می توانید اطلاعات بیشتری از آنها جمع آوری کنید.

28. پیوند به پیشنهادات در سراسر وب سایت شما که ثبت نام از طریق ایمیل را انجام می دهد

CTA هایی ایجاد کنید که به پیشنهادهای شما در وب سایت شما پیوند دارند که ثبت نامهای الکترونیکی را ضبط می کند. برخی از مکانهای مهم برای در نظر گرفتن شامل صفحه اصلی وب سایت ، صفحه “درباره ما” و صفحه “تماس با ما” هستند.

29. نسخه آزمایشی مختلف A / B را امتحان کنید

شما ممکن است تمام کارهای درست را برای تولید Lead انجام دهید – صفحات فرود ، محتوای دروازه دار ، مسابقات و موارد دیگر ، اما موفقیت مورد نظر خود را نمی بینید. مشکل ممکن است این باشد که طرح یا کپی به خودی خود مشارکت مورد نیاز شما را برنمی انگیزد.

آزمون A / B جنبه های مختلف از کمپین های لیست ساز خود با نسخه های مختلف از همان محتوا. این شامل متن دعوت به عمل ، رنگ پیشنهاد درب بسته و حتی جایی است که این فرم های ثبت نام در وب سایت شما قرار می گیرد. گاهی اوقات یک تغییر کوچک می تواند صدها تبدیل دیگر ایجاد کند.

منبع ویژه: کامل کیت تست A / B

free A/B testing kit cover page

بارگیری کیت رایگان

30. وبلاگی ایجاد کنید که خوانندگان بتوانند در آن مشترک شوند.

اگر قبلاً وبلاگ ننویسید ، باید این کار را انجام دهید. پست های وبلاگ به شما کمک می کند رتبه خود را در موتورهای جستجو افزایش دهید و مشترکین وبلاگ را ایجاد کنید تا با گذشت زمان به کمپین های ایمیل فعال تر ارتقا یابید.

31. وبلاگ مهمان برای وب سایت های دیگر و یک تماس برای اقدام را به اشتراک بگذارید.

وب سایت ها و ناشران زیادی وجود دارند که مخاطبان شما را تهیه می کنند – و بخشهای بیشتری از آنها. وبلاگ نویسی میهمان برای این وب سایت ها به شما کمک می کند لیست تماس خود را از طریق قرار گرفتن در معرض یک سایت گسترش دهید. مخاطبان جدید.

هنگام ایجاد محتوای وبلاگ نویسی به عنوان مهمان ، CTA برای مشترکین درج کنید تا بتوانند در وبلاگ یا خبرنامه ایمیل سایت های شما مشترک شوند.

32. نظرات مشتری را در صفحات فرود ورود به سیستم خود وارد کنید.

این یک چیز است که شما به مردم بگویید برای یک کمپین ثبت نام کنند ، اما اینکه خوشحالترین مشتریان شما هم این را بگویند چیز دیگری است. نظرات مشتری دلیل اثبات اجتماعی است که مردم را ترغیب می کند تا در تاریخ شرکت کنند چیزی ، و شما باید این بررسی ها را در وب سایت خود ، به ویژه صفحات فرود با فرم های ثبت نام ، منتشر کنید. وقتی افراد در مورد ارسال اطلاعات تماس در محاصره هستند ، افزودن بازبینی به محتوای شما ارزش واقعی می بخشد.

نحوه ایجاد لیست ایمیل با یک شریک

33. تبلیغات را در وب سایت شریک یا خبرنامه ایمیل اجرا کنید.

مشابه وبلاگ نویسی مهمان ، وب سایت های شریک می توانند به شما کمک کنند مخاطبان جدیدی را هدف قرار دهید. از این منبع شریک برای هدایت بازدیدکنندگان به وب سایت خود استفاده کنید ، جایی که قبلاً فرم های ورود به سیستم را به اشتراک می گذارید.

34. یک پیشنهاد بازاریابی مشترک با یک شریک برگزار کنید.

ایجاد یک کتاب الکترونیکی یا وبینار با یک شریک می تواند کار ایجاد محتوا را تقسیم کند و به شما امکان می دهد مخاطبان مشاغل مشابه را به اشتراک بگذارید. پس از انتشار محتوای خود ، لیدهای تولیدی خود را با شریک زندگی خود تقسیم کنید.

ایجاد یک کتاب الکترونیکی یا وبینار با یک شریک می تواند کار ایجاد محتوا را تقسیم کند و به شما امکان می دهد مخاطبان مشاغل مشابه را به اشتراک بگذارید. اگر محتوا دارای دروازه باشد ، برای پرورش آدرس ایمیل از مخاطبان جدید را جمع آوری می کنید.

چگونه لیست ایمیل خود را با بازاریابی سنتی افزایش دهیم

35. آدرس های ایمیل را در یک نمایشگاه تجاری جمع آوری کنید.

رویدادهای آفلاین مانند نمایشگاه ها فرصت های رشد بسیار خوبی را برای متخصصان صنعت شما پیش بینی می کنند. آخرین محصول خود را در یک کنفرانس مناسب به نمایش بگذارید و ثبت نام ها را به صورت حضوری انجام دهید.

پس از بازگشت به دفتر ، این ثبت نام ها را در پایگاه داده تماس خود وارد کنید و حتماً ایمیل خوش آمدید را که تأیید انتخاب آنها را به لیست شما ارسال می کند ، ارسال کنید.

36. رویدادهای حضوری و آفلاین خود را میزبانی کنید.

گردهمایی ها ، سمینارها ، هکاتون ها ، پانل های آموزشی و کنفرانس های شما شما را در یک رویداد شبکه ای قرار می دهند. افرادی که در آن شرکت می کنند ، اغلب به دلیل حضور در مراسم شما ، صلاحیت بیشتری برای تماس با آنها دارند. از این فرصت استفاده کرده و آدرسهای ایمیل شرکت کنندگان را جمع آوری کرده ، و یک ایمیل خوش آمد گویی ارسال کرده و شرکت در آن را تشویق کنید.
37h میزبان یک وبینار آنلاین باشید.

وبینارها فرصت مناسبی برای صحبت در مورد صنعت خود و دسترسی به مخاطبان رهبران فکری هستند که ممکن است بخواهید با آنها ارائه دهید. بهترین قسمت؟ وبینارها به طور معمول از طریق ایمیل ثبت می شوند ، بنابراین شما می توانید ایمیل های مخاطب را برای پرورش بیشتر در هنگام ثبت نام به لیست خود اضافه کنید.

38. کدهای QR را به آگهی نمایش خود اضافه کنید.

یک کد QR در وثیقه چاپ بازاریابی شما که افراد می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محتوای چاپگر اسکن کنند. می توانید آن را طوری تنظیم کنید که کدهای شما برای دسترسی به محتوای اضافی به آدرس های ایمیل نیاز داشته باشند تا بتوانید لیست خود را رشد دهید.
39 ایمیل ها را در فروشگاه جمع کنید.

اگر فروشگاه آجر و ملات دارید که در آن به صورت رو در رو با مشتری تعامل دارید ، یک عضویت در فروشگاه راه اندازی کنید که آنها می توانند از طریق ایمیل در آن ثبت نام کنند. می توانید یک کمپین ایمیلی اختصاص دهید که برای مشتریانی که در آن حضور دارند تعیین شده باشد ، که به شما کمک می کند در ارتباط باشید و به محصول خود وفادار باشید.

مثالهای بالا همه کارهایی است که می توانید برای افزایش لیست ایمیل مشاغل خود انجام دهید. بهترین راه برای انجام این کار استفاده از چندین استراتژی در این لیست است که به شما کمک می کند از طیف وسیعی از زوایا به مخاطبان خود دسترسی پیدا کرده و احتمال رشد لیست خود را افزایش دهید.

هنگامی که لیست ایمیل خود را با مخاطبین تازه و انتخاب شده افزایش می دهید ، می توانید آنها را با پیشنهادات متوسط ​​قیف پرورش دهید که به شما امکان می دهد لیدهای مرحله اولیه را به لیدهای آماده فروش تبدیل کنید. /

New Call-to-action

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *