سیستم مدیریت محتوا, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

مطالعات نشان می دهد 76٪ از مصرف کنندگان قبل از مراجعه حضوری ، در مورد یک تجارت آنلاین تحقیق می کنند. این بدان معناست که داشتن وب سایت به همان اندازه داشتن شماره تلفن برای شرکت ها نیز ضروری است.

شاید شما در حال شروع یک کار تجاری جدید هستید یا نام تجاری شخصی خود را توسعه می دهید. یا شاید شما می خواهید وب سایت قدیمی شرکت خود را به روز کنید. به هر حال ، ایجاد یک وب سایت جدید می تواند احساس طاقت فرسا شود ، به خصوص بدون داشتن تخصص فنی یا بودجه ای برای توسعه دهندگان وب.

ما یک راهنمای جامع و گام به گام برای ایجاد یک وب سایت تهیه کرده ایم. از همه بهتر ، برای ایجاد یک برنامه ریز ، طراح وب یا بودجه کلان نیازی ندارید – فقط باید مراحل زیر را دنبال کنید.

Learn More About HubSpot's CMS Software

به طور کلی ، قبل از راه اندازی سایت خود این مراحل را انجام خواهید داد. اما قبل از شروع ، باید یک سیستم عامل انتخاب کنید.

ما شما را در دو گزینه پیش رو بررسی خواهیم کرد: یک وب سایت ساز یا یک سیستم مدیریت محتوای (CMS) .

با انتخاب یک سیستم عامل ساخت وب سایت خود را شروع کنید

اولین چیزی که باید تصمیم بگیرید این است که آیا می خواهید با استفاده از سازنده وب سایت یا CMS یک وب سایت ایجاد کنید.

بیایید نگاهی به تعاریف هر یک از زیر بیندازیم.

سازنده وب سایت سیستم مدیریت محتوا (CMS)

سازنده وب سایت راه حلی است که نام دامنه ، گواهینامه های SSL و الگوها را در یک بسته ، معمولاً با هزینه اشتراک ماهیانه یا سالانه ارائه می دهد.

سیستم مدیریت محتوا بستری است که در آن محتوا و پرونده های رسانه ای وب سایت خود را قرار می دهید. نام دامنه ، گواهینامه های SSL و میزبانی معمولاً جداگانه خریداری می شوند.

هر دو سازنده وب سایت و سیستم عامل CMS ویژگی های خارج از جعبه ، الگوهای از قبل طراحی شده و پسوندهای لازم برای ایجاد یک سایت سفارشی بدون کدگذاری را ارائه می دهند ، اما آنها تجارب مختلفی را برای ایجاد و مدیریت یک وب سایت ارائه می دهند. در زیر ، برخی از تفاوت هایی را که باید قبل از انتخاب در نظر بگیرید ، بیان می کنیم.

سازندگان وب سایت در مقابل سیستم های مدیریت محتوا

سازندگان وب سایت بسترهای نرم افزاری CMS
  • ثبت دامنه ، میزبانی و گواهی SSL گنجانده شده است
  • الگوها و موضوعات داخلی (شامل تنوع معمولاً کمتر)
  • اشتراک ماهانه با نسخه آزمایشی رایگان
  • سفارشی سازی محدود
  • در عملکردها و ویژگی ها کمتر قدرتمند است
  • گزینه عالی برای مبتدیان
  • ثبت دامنه ، میزبانی و گواهی SSL باید جداگانه خریداری شوند
  • الگوها و موضوعات داخلی و شخص ثالث موجود (به طور معمول از تنوع بیشتری برخوردار است)
  • سیستم عامل های رایگان CMS در دسترس هستند
  • تا کد وب سایت بسیار قابل تنظیم است
  • در عملکردها و ویژگی ها قدرتمندتر است
  • گزینه عالی برای سایت های دارای پتانسیل رشد

سازندگان وب سایت هر آنچه برای راه اندازی یک سایت نیاز دارید را فراهم می کنند. شما ابزارهای ساخت وب سایت ، میزبانی ، ثبت دامنه ، گواهینامه SSL ، الگوها و پشتیبانی را در یک مکان ، اغلب با نرخ ماهانه پایین دریافت می کنید.

این سهولت استفاده و قیمت گذاری نظر بسیاری از دارندگان سایت را جلب می کند. با این حال ، سازندگان وب سایت رایگان ، و همچنین گران تر گزینه ها ، محدودیت در انعطاف پذیری دارند. به عنوان مثال ، نمی توانید کد سفارشی خود را اضافه کنید ، یا عناصر را در هر نقطه از پست ها و صفحات خود بکشید و رها کنید.

اگر می خواهید بر عملکرد و ظاهر سایت خود کنترل بیشتری داشته باشید ، از CMS استفاده کنید. CMS ویژگی های مدیریت محتوا ، عملکرد پیشرفته و سفارشی سازی را فراهم می کند. گزینه های مورد نیاز برای ساخت سایت های بزرگتر و پیچیده تر.

اگر تصمیم گرفتید که CMS بهترین گزینه برای تجارت شما است ، برای محدود کردن انتخاب خود ، نرم افزار ، سهولت استفاده ، قابلیت تنظیم ، امنیت و قیمت گذاری سیستم عامل های مختلف را در نظر بگیرید.

بیایید به چند نمونه از سازندگان وب سایت و سیستم عامل های CMS که به طور بالقوه می توانید استفاده کنید ، نگاه کنیم.

مثالهای سازنده وب سایت Ltd.> مثالهای سیستم cms
  • Wix
  • WordPress.com
  • مربع
  • Weebly
  • سایت 123
  • GoDaddy
  • جریان وب
  • مرکز CMS
  • WordPress.org
  • مدیر تجربه Adobe
  • سرخابی
  • جوملا
  • دروپال
  • Sitecore

در اینجا منابعی وجود دارد که برخی سیستم های CMS را با سازندگان وب سایت های محبوب مقایسه می کند:

در زیر مراحل ساخت وب سایت را با استفاده از یک سازنده وب سایت و یک CMS به شما معرفی خواهیم کرد.

نحوه ساختن وب سایت با سازنده وب سایت

آیا تصمیم گرفته اید که دوست دارید از سازنده وب سایت استفاده کنید؟ عالی! این ساده ترین راه شروع برای بیشتر مبتدیان است.

شما نیازی به دانستن نحوه کدگذاری نخواهید داشت ، و هر آنچه را که نیاز دارید معمولاً در یک بسته راحت گنجانده شده است – بنابراین اگر نمی خواهید از پس یافتن سرویس میزبانی ، نام دامنه و گواهی SSL برآیید ، این گزینه برای شماست. بیایید مراحل ایجاد سایت خود را با استفاده از سازنده وب سایت انجام دهیم.

1 یک سازنده وب سایت انتخاب کنید.

ابتدا یک سازنده وب سایت متناسب با نیاز و بودجه خود انتخاب کنید. شما باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • هزینه : بودجه شما مهمترین فاکتور هنگام انتخاب سازنده وب سایت خواهد بود. بیشتر آنها نیاز به اشتراک پولی دارند تا شامل ویژگی های برتر مانند نام دامنه و فضای ذخیره سازی بیشتر باشد.
  • ویژگی ها : سازندگان وب سایت به طور معمول بسته به بازار هدف خود ویژگی های مختلفی را ارائه می دهند. به عنوان مثال Shopify به طور خاص برای وب سایت های تجارت الکترونیکی طراحی شده است ، در حالی که WordPress.com در درجه اول به دلیل وبلاگ نویسی شناخته می شود.
  • برنامه های افزودنی : کتابخانه برنامه های افزودنی و افزودنی را برای هر سازنده وب سایتی که در نظر دارید بررسی کنید. اگر آنها چیزی را که شما برای سایت شما نیاز دارید ارائه نمی دهند ، از سازنده آن صرف نظر کنید.
  • مضامین و الگوها : برخی از سازندگان وب سایت ها مضامین و الگوهای بیشتری را ارائه می دهند ، در حالی که دیگران تنوع کمتری دارند اما انتخاب های مناسب تری دارند. کتابخانه الگو را بررسی کنید تا بتوانید ببینید که سایت شما پس از اتمام کار به طور بالقوه چگونه می تواند ظاهر شود.
  • سهولت استفاده : همه سازندگان وب سایت طوری طراحی شده اند که استفاده از آنها آسان است: به سادگی در سیستم عامل ثبت نام کنید و شروع به ساخت کنید. اما برخی بیشتر از دیگران شهود هستند. با سازندگان مختلف بازی کنید تا بفهمید کدام یک را ترجیح می دهید.
  • پشتیبانی : آیا تیم پشتیبانی سازنده وب سایت به دلیل پاسخگویی شناخته شده است؟ پیش از این تحقیق کنید تا اطمینان حاصل کنید که حق بیمه اشتراک همچنین از حق بیمه شما برخوردار است.

مهم نیست که چه اتفاقی می افتد ، شما می خواهید با یک دوره آزمایشی رایگان شروع کنید – به این ترتیب ، می توانید قبل از ارتکاب به پلتفرم ، یک آزمایش آزمایشی بدهید. در حالی که اکثر سازندگان وب سایت دارای یک لایه اشتراک رایگان هستند ، این یک نام دامنه رایگان یا ویژگی های مورد نیاز برای ایجاد یک وب سایت قوی ارائه نمی دهد. توصیه ما این است که پس از تصمیم گیری برای یک سیستم عامل ، اشتراک اشتراکی را انتخاب کنید.

در زیر ، محبوب ترین سازندگان وب سایت را که می توانید انتخاب کنید ، تجزیه می کنیم.

در اینجا چند منبع دیگر برای کمک به شما در انتخاب سازنده وب سایت وجود دارد:

و در اینجا برخی از پست ها لیست های جایگزین وجود دارد:

2. برای یک طرح اشتراک که بودجه و نیازهای شما را برآورده می کند ثبت نام کنید.

همانطور که در بالا ذکر کردیم ، شما نمی خواهید به دنبال یک برنامه رایگان باشید زیرا این برنامه ها معمولاً از امکانات کافی برای راه اندازی یک وب سایت حرفه ای برخوردار نیستند. شما می خواهید ارتقا دهید ، اما باید ویژگی های موجود در هر ردیف را به دقت بررسی کنید تا اشتراک مناسب خود را انتخاب کنید.

قبل از انتخاب برنامه اشتراك ، س questionsالات زیر را در نظر بگیرید:

  • چه مقدار فضای ذخیره سازی نیاز دارید؟
  • آیا می خواهید تبلیغات از سایت شما حذف شود؟
  • آیا فروشگاه اینترنتی راه اندازی خواهید کرد؟
  • آیا می خواهید یک ایمیل حرفه ای با نام دامنه خود داشته باشید؟
  • آیا می خواهید سایت را با استفاده از CSS و HTML شخصی سازی کنید؟
  • انتظار دارید چقدر به پشتیبانی نیاز داشته باشید؟

در اینجا مثالی از نمودار مقایسه ویژگی از صفحه قیمت گذاری Weebly وجود دارد :

Weebly page builder plan comparison اکثر سازندگان وب سایت دارای یک صفحه قیمت گذاری هستند که تفاوت بین برنامه ها را در یک لیست قابل اسکن آسان نشان می دهد. بهترین قسمت این است که می توانید با ساده ترین اشتراک شروع کنید و سپس به ویژگی ها و ویژگی های بیشتری نیاز دارید ، آن را ارتقا دهید.

3 یک نام دامنه کوتاه و گیرا انتخاب کنید.

برخی از سازندگان وب سایت یک زیر دامنه رایگان برای سایت شما ارائه می دهند ، اما شما می خواهید برای دریافت دامنه سفارشی به یک اشتراک پولی ارتقا دهید.

نام دامنه سفارشی یکی از ساده ترین راه ها برای حرفه ای و قانونی جلوه دادن یک شرکت است. تصور کنید به دنبال یک نویسنده مستقل هستید. اگر آدرس وب سایت من carolineforsey.weebly.com یا carolineforsey.com باشد ، آیا احتمالاً من را استخدام می کنید؟ افزونه ای مانند “weebly.com” می تواند بازدید کنندگان را گیج کرده و هویت نام تجاری شما را کم رنگ کند. بدترین حالت: یک بازدید کننده ممکن است تصور کند شما نمی توانید از عهده خدمات میزبانی برتر یا دامنه سفارشی برآیید و نتیجه بگیرید که تجارت شما کاملاً تأسیس نشده است.

خبر خوب این است که پس از ارتقا ، اشتراک سازنده وب سایت برتر شما حداقل برای سال اول نام دامنه را به صورت رایگان در بر خواهد گرفت. می توانید هنگام راه اندازی سایت ، آن را انتخاب کنید یا بعداً این کار را انجام دهید.

هنگام انتخاب نام دامنه ، چیزی کوتاه و توصیفی انتخاب کنید. دامنه سطح بالا .com برای اکثر وب سایت ها کار خواهد کرد ، اما اگر قصد راه اندازی سازمانی را دارید ، می توانید دامنه .org را نیز در نظر بگیرید.

نام دامنه یک هنر شگفت آور پیچیده است – شما باید چیزی به یاد ماندنی را که هنوز وجود ندارد انتخاب کنید. هنگام انتخاب خود ، از موارد زیر خودداری کنید:

  • از جمله خط تیره
  • استفاده از اعداد
  • استفاده از نام مارک تجاری

قبل از ثبت نام در بستر سازنده وب سایت خود ، در جستجوی نام دامنه های موجود با استفاده از سرویسی مانند GoDaddy . به این ترتیب می توانید قبل از پرداخت هزینه اشتراک در بستر سازنده وب سایت ، از در دسترس بودن دامنه مورد نظر خود اطمینان حاصل کنید.

در اینجا منابع دیگری برای انتخاب نام دامنه کامل آورده شده است.

4 یک الگوی وب سایت از قبل آماده شده را انتخاب کنید.

در طی مراحل راه اندازی ، سازنده وب سایت شما را به یک کتابخانه الگو می برد ، جایی که می توانید یک طرح اولیه برای راه اندازی سایت خود انتخاب کنید.

Squarespace الگوهای خود را به صورت عمومی لیست می کند تا بتوانید طعم وب سایت هایی را که می توانید با استفاده از خدمات آن راه اندازی کنید ، مزه کنید.

Squarespace website builder template library

منبع تصویر

اکثر سازندگان وب سایت بسته به نوع کسب و کار یا مارک شما الگوی دیگری ایجاد می کنند. به عنوان مثال ، می توانید الگویی را انتخاب کنید که به طور خاص برای موارد زیر ساخته شده باشد:

  • فریلنسرها
  • وبلاگ نویسان
  • مشاغل محلی
  • خلاقیت ها
  • از سرگیری وب سایت ها

هر الگویی باید دارای ویژگی های اساسی مانند تنظیم پاسخگو داخلی و ویرایشگر صفحه کشیدن و رها کردن باشد. سازنده وب سایت شما همچنین باید به شما اجازه وارد کردن داده های آزمایشی را بدهد ، بنابراین فقط باید تصاویر و متن را جایگزین کنید و در مراحل راه اندازی چیز دیگری را نگیرید.

5. الگو را سفارشی کنید.

شما نمی خواهید سایت شما مانند دیگران باشد ، بنابراین باید الگو را به دلخواه خود تنظیم کنید.

در اکثر سیستم عامل ها ، شما می توانید پالت رنگ را تغییر دهید ، تصاویر را جایگزین کنید ، آیکون های رسانه های اجتماعی را وارد کنید ، فرم ها و منوها را شخصی کنید و اندازه ، رنگ ها و فونت دکمه ها را تغییر دهید.

لذت ببرید و استفاده از رنگهای مارک خود را فراموش نکنید. این بهترین قسمت در ساخت وب سایت شما خواهد بود: به نظر می رسد وب سایت شما به نظر می رسد.

6. صفحات را به سایت اضافه کنید.

بعد ، وقت آن است که صفحات را به سایت خود اضافه کنید. حداقل باید ایجاد کنید:

  • صفحه اصلی
  • صفحه درباره
  • صفحه تماس با ما
  • صفحه خدمات ، در صورت ارائه خدمات
  • اگر کالایی را می فروشید ، یک صفحه محصول است
  • یک صفحه وبلاگ

همچنین می خواهید صفحات سرویس خاصی ایجاد کنید. برای مثال ، اگر “خدمات بازاریابی دیجیتال” را می فروشید ، می خواهید صفحاتی با عنوان “بسته های بازاریابی رسانه های اجتماعی” و “خدمات بازاریابی موتور جستجو” را زیر چتر خدمات بازاریابی دیجیتال ایجاد کنید.

پیشنهاد اصلی ما قرار دادن عنوان صفحه شما – یا کلمه کلیدی هدف شما – در عنوان این صفحات جدید است. به جای داشتن صفحه ای با عنوان “خدمات” ، عنوان آن را “خدمات بازاریابی دیجیتال” می گذارید. شما می خواهید برای صفحه اصلی خود همین کار را انجام دهید. شما نمی خواهید عنوان آن “خانه” باشد. در عوض ، عنوان آن را “متخصص بازاریابی دیجیتال فریلنس – نام شما” بگذارید.

عنوان شما در نتایج جستجو نشان داده می شود ، بنابراین در گفتن بازدیدکنندگان از کار شما نقش مهمی دارد.

Website page title example in search results

در اینجا منابع بیشتری برای ایجاد عناوین عالی صفحه وجود دارد:

7. محتوای بهینه شده بنویسید.

مسلماً این مهمترین مرحله است. اکنون که صفحات خود را تنظیم کرده اید ، چه مواردی را روی آنها قرار می دهید؟

وقت آن است که محتوای بهینه شده برای نوشتن در تمام صفحاتی که ایجاد کرده اید ، بنویسید. ایده های محتوا را از رقبا دریافت کنید و فراموش نکنید که حداقل 800 کلمه در هر صفحه را هدف قرار دهید. به یاد داشته باشید که همیشه می توانید بعداً برگردید و مطالب بیشتری بنویسید. بنابراین اگر در ابتدا مجبور به نوشتن صفحات کوتاه هستید ، کاملاً خوب است. برای بازگشت خود تاریخی تعیین کنید و نسخه بیشتری اضافه کنید.

محتوای خود را در ویرایشگر مانند Google Docs بنویسید و برای اطمینان از اینکه خطای شما بدون خطا است از یک جستجوگر دستور زبان مانند Grammarly استفاده کنید. هنگام بارگذاری تصاویر ، حتماً آنها را از قبل با ابزاری مانند Toolur یا TinyJPG فشرده کنید.

این مراحل اطمینان حاصل می کنند که محتوای شما به شما کمک می کند در Google و سایر موتورهای جستجو رتبه بندی کنید. مقالات زیر را در مورد نحوه نوشتن محتوای بهینه بررسی کنید:

8. تنظیمات کلی را پر کنید.

قبل از فشار دادن مستقیم سایت خود ، می خواهید تنظیمات کلی را پر کنید. این همان لیستی است که اگر سایت خود را در سیستم عامل CMS راه اندازی می کنید ، از آن استفاده می کنید.

در اینجا آنچه را می خواهید تنظیم کنید وجود دارد:

اطمینان حاصل کنید که عنوان سایت و عنوان را در “تنظیمات” سازنده وب سایت خود قرار دهید. URL ها را مرور کرده و URL ها را بررسی کنید – آیا آنهایی که برای جستجو بهینه شده اند؟

هر سازنده وب سایتی که برای ساخت سایت خود استفاده می کنید باید بهینه سازی این عناصر را در هر پست و صفحه آسان کند. برای مثال ، با Wix می توانید متن-alt متن ، توضیحات متا ، عناوین و URL های سفارشی را مستقیماً در ویرایشگر محتوای خود اضافه کنید.

Editing page elements in Wix's drag-and-drop editor منبع تصویر

9. برنامه های افزودنی و نصب کنید.

آخرین اما نه کمترین ، افزونه هایی نصب کنید که عملکرد وب سایت شما را افزایش می دهد. هر سازنده وب سایت معمولاً دارای کتابخانه ای از برنامه های افزودنی و افزودنی است که می توانید انتخاب کنید. به عنوان مثال ، در فروشگاه برنامه Shopify ، می توانید یک نوار لغزنده Instagram نصب کنید که در هر صفحه محصول یک فید Instagram را نشان می دهد.

به افزونه هایی که در سازندگان وب سایت معروف زیر به آنها دسترسی دارید نگاهی بیندازید:

هنگامی که صفحات ، محتوا و پلاگین های شما در محل قرار گرفتند ، زمان آن فرا رسیده است که سایت خود را به صورت زنده فشار دهید. سازنده وب سایت معمولاً دکمه ای دارد که می توانید با کلیک بر روی آن سایت خود را به وب راه اندازی کنید. پس از آن ، به سادگی رشد ترافیک ارگانیک خود را مشاهده کنید. و به یاد داشته باشید: اگر سازنده وب سایت شما برای شما کار نمی کند ، همیشه می توانید به CMS بروید.

نحوه ساختن وب سایت با CMS

آیا ترجیح داده اید که به جای آن از سیستم مدیریت محتوا استفاده کنید؟

روند ساخت یک وب سایت با CMS کمی متفاوت از راه اندازی یک سایت با سازنده وب سایت است – عمدتا به این دلیل که شما مجبورید خود یک نام دامنه و میزبانی وب خریداری کنید. اما روند کار به همین سادگی است و گزینه های قدرتمند سفارشی سازی ، مراحل اضافی را ارزشمند می کند.

در زیر ، ما روند ساخت وب سایت شما را با استفاده از CMS از ابتدا تا انتها پوشش می دهیم.

1 CMS را انتخاب کنید.

بهترین سیستم CMS برای کسب و کار شما تراز می شود با نیازها و اهداف سایت خود همراه باشید.

به عنوان مثال وردپرس ، یک CMS منبع باز محبوب است که هزاران موضوع ، پلاگین و ماژول را برای شخصی سازی سایت شما فراهم می کند. در ازای این انعطاف پذیری ، باید زمان و هزینه بیشتری را برای بارگیری ، نصب و نگهداری برنامه های افزودنی صرف کنید.

از طرف دیگر ، گزینه های وردپرس مانند هاب CMS قابلیت داخلی تر ، یکپارچه سازی برنامه ها ، و ویژگی های امنیتی بنابراین می توانید بر ایجاد محتوای وب و جذب سرنخ تمرکز کنید.

در زیر ، محبوب ترین سازندگان وب سایت را که می توانید انتخاب کنید ، تجزیه می کنیم.

CMS برنامه ها مناسب برای Ltd.>
مرکز CMS 270 دلار در ماه یا 900 دلار در ماه مشاغل در حال رشد Ltd.>
WordPress.org رایگان وب سایتهای عمومی
مدیر تجربه Adobe قیمت گذاری سفارشی مشاغل سازمانی Ltd.>
جوملا رایگان وب سایتهای عمومی (برای کاربران پیشرفته توصیه می شود)
دروپال رایگان وب سایتهای عمومی (برای کاربران پیشرفته توصیه می شود)

لازم به ذکر است که گرچه WordPress.org ، Joomla و Drupal رایگان هستند ، شما باید هزینه نام های دامنه ، گواهینامه های SSL ، میزبانی وب و تم ها و الگوهای برتر را بپردازید ، و این به هزینه های راه اندازی خود می افزاید. در صورت انتخاب جوملا و دروپال ممکن است به کمک یک توسعه دهنده نیز نیاز داشته باشید.

انتخاب دشوار خواهد بود ، اما می توانید با چند سوال آن را محدود کنید. به عنوان مثال ، آیا شما به سکویی نیاز دارید که به شما اجازه دهد کد سفارشی خود را اضافه کنید یا کسی که از چندین زبان پشتیبانی کند؟ آیا دوست دارید یک CMS اختصاصی به شما کمک کند تا مسئولیت محافظت و نگهداری سایت خود را به اشتراک بگذارید یا اینکه یک CMS منبع باز را ترجیح می دهید؟ همچنین می توانید با مقایسه انتخاب الگوها و افزودنی های ارائه شده توسط هر سیستم ، لیست خود را محدود کنید.

در اینجا چند منبع برای شروع وجود دارد:

در اینجا چند پست مقایسه و جایگزین آورده شده است:

هنگامی که بهترین سیستم عامل CMS را برای نیازهای خود انتخاب کردید ، مرحله دو را ادامه دهید.

2. یک برنامه میزبانی انتخاب کنید.

میزبانی وب سرویسی است که افراد یا مشاغل را قادر می سازد یک وب سایت در اینترنت راه اندازی کنید. ارائه دهنده خدمات که به عنوان میزبان وب شناخته می شود ، پرونده های وب سایت شما را در یک سرور امن ذخیره و ذخیره می کند و سپس محتوای وب را به بازدیدکنندگانی که URL شما را در مرورگر خود تایپ می کنند تحویل و نمایش می دهد.

سازندگان وب سایت میزبانی را در بسته های خود دارند. سیستم های مدیریت محتوا ، به این ترتیب کار نمی کنند. شما باید ارائه دهنده میزبانی خود را پیدا کنید که به زمان و تحقیقات زیادی نیاز دارد. صدها میزبان وب در بازار وجود دارد. هر یک ممکن است انواع مختلفی از میزبانی را ارائه دهد ، از جمله میزبانی مشترک ، VPS و میزبانی اختصاصی . بیایید به طور خلاصه به تفاوت های زیر نگاه کنیم.

  • میزبانی مشترک : در میزبانی مشترک ، وب سایت شما همان سرور و منابع را با وب سایت های دیگر به اشتراک می گذارد. این محبوب ترین نوع میزبانی است ، به ویژه در بین دارندگان سایت های جدید ، زیرا ارزان ترین گزینه است.
  • میزبانی VPS : اگر به دنبال راه حل میزبان سرور خصوصی هستید ، سایت شما در همان سرور وب سایت های دیگر قرار می گیرد. با این حال ، منابع سرور را به طور خاص برای سایت شما جدا می کند. این بدان معنی است که سایت شما قادر به کنترل حجم بیشتری از بازدید منظم خواهد بود. این یک جایگزین گران قیمت برای میزبانی مشترک است.
  • سرور اختصاصی : با داشتن یک سرور اختصاصی ، سایت شما روی سروری قرار می گیرد که منابع و فضای آن فقط برای سایت شما محفوظ است. اگر ترجیح می دهید یک سرور را با وب سایت دیگری به اشتراک نگذارید ، می توانید به میزبانی اختصاصی سرور ارتقا دهید.

تقریباً هر میزبان وب میزبانی مشترکی را ارائه می دهد. با این حال ، از آنجا که وب سایت شما باید سرور مشابه خود را با بسیاری از وب سایت های دیگر به اشتراک بگذارد ، نمی تواند از حجم بالایی از بازدید پشتیبانی کند و بیشتر در معرض خطر هکرها و سایر تهدیدات امنیتی است.

هنگامی که تصمیم گرفتید به چه نوع میزبانی نیاز دارید ، می توانید یک ارائه دهنده را انتخاب کنید. DreamHost ، HostGator و Bluehost از محبوب ترین ارائه دهندگان شخص ثالث هستند و ثبت نام دامنه را برای سال اول ارائه می دهند. این مرحله بعدی ساخت وب سایت را ساده می کند.

در اینجا منابعی درباره میزبانی وجود دارد که می خواهید بررسی کنید:

و برخی مقایسه ها برای کمک به شما در انتخاب بهترین:

3 نام دامنه را از ارائه دهنده نام دامنه دریافت کنید.

مهم نیست که برای ساخت سایت خود چه نوع CMS را انتخاب کرده اید ، احتمالاً باید یک نام دامنه خریداری کنید.

خرید نام دامنه معمولاً ارزان است – حتی برای کسانی که برای یک برنامه میزبانی ثبت نام می کنند که شامل ثبت نام دامنه به مدت یک سال نیست. شما می توانید دو رویکرد متفاوت داشته باشید.

می توانید از یک سایت دامنه بازدید کنید ، یک نام دامنه را در آنجا خریداری و ثبت کنید و سپس آن را به حساب میزبانی خود متصل کنید. هم Godaddy.com و هم Namecheap.com گزینه های ارزان ، ایمن و م forثر برای خرید نام دامنه با مزایای اضافه شده مانند امنیت SSL و صندوق ورودی Office 365 هستند.

یا می توانید کل فرآیند جستجو و ثبت نام دامنه را در سایت ارائه دهنده میزبانی خود تکمیل کنید. به عنوان مثال ، پس از ثبت نام در یک طرح Bluehost ، برای ثبت نام با نام دامنه به این صفحه منتقل می شوید.

Bluehost signup page WordPress website

در اینجا مشکل ایجاد می شود. شما باید نام دامنه را تا آنجا که ممکن است شبیه نام شرکت خود انتخاب کنید ، اما امروز با بیش از میلیارد ها وب سایت ، ممکن است نام شرکت شما قبلاً گرفته شده باشد.

اگر نام دامنه ایده آل شما قبلاً گرفته شده است ، استفاده از پسوند دیگری را در نظر بگیرید. اگر می توانید از یکی از سه پسوند رایج استفاده کنید: .com ، .net ، یا .org. با این حال ، اگر برای کسب و کار شما منطقی باشد ، ممکن است بخواهید یک برنامه افزودنی متناوب مانند .us یا .shop را بررسی کنید.

همانطور که در بخش قبلی پرداختیم ، از استفاده از خط تیره ، اعداد یا کلمات مارک تجاری خودداری کنید. باهاش ​​بازی کن پس از انتخاب نام دامنه و پرداخت آن ، معمولاً حساب های ایمیل شخصی نیز به آن ضمیمه می شود ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که از نام دامنه خود به عنوان اصلی ترین هویت آنلاین استفاده می کنید.

در زیر منابع مربوط به انتخاب و خرید دامنه سفارشی را پیدا خواهید کرد:

4 Choose a theme for your site.

Now, for the fun part.

Themes allow you to easily change the look and feel of your site without having to code HTML and CSS from scratch. Themes are made up of templates, modules, images, and global content that control your site’s overall design.

On whatever content management system you chose, take the time to browse through the selection of themes available. Many will come with a directory of free themes, where you can use filters or the search bar to find themes related to your industry, with a specific layout, and more.

Tip: It’s important your theme is responsive, so your site will look the same on all devices.

Other considerations will be specific to your business and site. You might be looking for a static header or a slideshow header, for example. Or you may need a theme that comes with a front-end builder. Below are some questions you can answer to find the right theme for your site:

  • Do you need a variety of layouts or just one?
  • Are you looking for a theme with built-in social media widgets or any other functionality?
  • Would you like to install a demo site or start from scratch?
  • Do you want to purchase a theme that includes its own theme builder?

Ultimately, no one knows your business better than you. Take the time to consider which theme would best represent your brand and most likely appeal to your ideal demographic.

You’ll have a wealth of choices right in your CMS. Take a look, for instance, at the theme marketplace in CMS Hub:

Theme library inside CMS Hub

You’ll want to stay away from hard-to-read fonts or flashy backgrounds that could distract a consumer from understanding your core message. When in doubt, you can’t go wrong if you choose something clean with straight lines and a limited amount of text.

If you can’t find a free theme that meets your exact specifications, try looking for premium themes in third-party marketplaces.

Below are some resources to get started if you’ve opted for the WordPress CMS:

Once you’ve selected and installed a theme on your site, move on to the next step.

5. Customize your theme and templates.

Once you’ve chosen a theme, take the time to customize it and its individual templates. Your site’s design and functionality is your chance to persuade an audience to take a closer look. It’s imperative your design makes sense to your ideal consumer and works to enhance your product’s success rather than hinder it.

That’s why you should think of your theme and templates as a starting point, rather than the final look. Depending on the website platform you’ve used to build your site, you’ll have different degrees of control over your site’s appearance.

On more flexible platforms like CMS Hub, you’ll be able to edit your theme’s global settings to make sitewide changes. That means you can make changes to your font and other elements in one place and they’ll be implemented across all pages on your site.

HubSpot CMS Hub theme editorImage Source

Here’s a great resource if you’re using WordPress:

6. Add pages to your site.

It’s important to plan exactly which pages you’ll need to include in your site. While it varies business to business, you’ll need at least a homepage, an “About Us” page, a “Services/Product” page, and a “Contact Us” page.

You should also add a blog homepage. There are serious benefits to business blogging.

While every CMS is different, it’s typically easy to add and remove pages on whichever platform you use. Let’s take a closer look at the process on WordPress, for example.

  • Start by logging into your WordPress dashboard.
  • On the left side of the screen, click Pages > Add New.
    Create new page in WordPress
  • You can add text, insert images, embed videos, and make any other changes you like.
  • When you’re ready, click Publish.

Editing page in WordPress' Gutenberg editorImage Source

Once you’ve decided what pages you need on your site, make sure to add them to the navigation bar. You can rearrange page topics any way you want, or combine them.

You can visit other company websites within your industry to get ideas for how to organize your navigation bar, or which pages to include and exclude if you’re unsure.

7. Write content.

You guessed it: It’s time to write the content you’ll put on your site.

Write rough drafts for pages like your “About Us” page and landing page. Talk with coworkers and stakeholders — what message do you want to put out there? What tone do you want to set? Should you make jokes and be funny, or aim to be more inspirational?

If your online audience stumbled across your site, what questions would they have first?

Imagine your website is your only chance to have a full conversation with a potential customer.

The home page is the preliminary introduction: “Hey, we do XYZ.” Your “About Us” page digs deeper: “We are XYZ.” And your products or services pages are your big push to the finish line: “You want to work with us? Great, here’s how you’ll benefit.”

During this stage, it’s imperative you do your keyword research.

For instance, if you’re selling eyeglasses, and you notice “retro eyeglasses” is a more popular search term than “vintage eyeglasses,” you might use this research to steer the direction of the content on your site.

If you’re stuck, check out competitor’s websites to gauge what other companies in your industry are doing.

We’ve compiled a few more resources to help you get started:

8. Fill in general settings.

Once you’ve filled in your pages with optimized content, it’s time to fill in the general settings. By adding or adjusting the SEO elements, you can increase your search visibility.

It’s the same as if you were building your site on a website builder. On your pages, you should include:

Each of these elements are essential to your on-page SEO. They not only help to tell Google about your website and how you provide value to visitors and customers — they also help optimize your site for human eyes as well as search engine bots.

9. Install add-ons.

Lastly, take a look at your site and figure out what you’re missing. Ideally, your platform will offer all the add-ons you need to extend the functionality of your site.

It’s important to note these add-ons might be called apps, extensions, modules, integrations, or plugins, depending on the platform you use.

If you’re running an ecommerce site on HubSpot, for example, you might use HubSpot’s Shopify extension. Or, maybe you want to ensure your WordPress website is secure, to protect client data. In that case, you might download the Wordfence Security plugin for firewall protection against attacks, malware, and other threats.

If you’re lacking out-of-the-box features for security, SEO, image compression, and social media, check if your platform offers an app or integration to add that functionality to your site. It’s much easier to do all this work in one place rather than having to log on to several disconnected platforms.

How to Make a Website with HubSpot

Let’s take a look at how to make a website with CMS Hub. If you’re already using HubSpot’s CRM, it probably makes the most sense to build a website within HubSpot to integrate all your sales and marketing needs in one place.

CMS Hub offers a variety of plugins and extensions, themed templates, and sophisticated tools for SEO analysis.

If you want to build a website with CMS Hub, it’s easy and intuitive. Don’t forget to get a domain name and hosting before starting to build your site. Here’s how:

1 Create a homepage.

Within your HubSpot portal, click “Marketing” on the dashboard at the top of your screen. Navigate down to “Website,” then click “Website Pages.”

Drop-down menu in HubSpot dashboard leading to website pagesAfter that, click the orange “Create” button and choose “Website Page” from the drop-down.

Creating a page inside CMS Hub

2. Select a theme.

Now, you’ll be taken to this “Choose a theme” page. Scroll through your options, search page templates, or check out the Marketplace. When you’ve found a template you like, select it.

Choosing a theme inside CMS Hub

3 Edit the modules.

This is your page. You can scroll over text boxes, images, or other modules to edit them. In the below picture, I scrolled over the “Practice Yoga” Banner Text, and when I click it, it allows me to edit that text.

Editing modules inside CMS HubYou can also click the “Contents” tool on the left side of your screen and edit from there. For instance, I selected one “Rich Text” option, which directed me to the “Vinyasa” paragraph on the page.

Editing module in CMS Hub using a second optionYou can then add text, images, sections, forms, and more when you edit it in “Expanded” view.

4 Create other pages on your website.

When you’re happy with your landing page and want to move on, go back to your dashboard and click “Marketing” at the top of your screen, and then “Website Pages” again.Drop-down menu in HubSpot dashboard leading to website pages

Here, you’ll click the orange “Create” button and name your page, just like your home page. Then, you’ll be taken through a similar process of choosing a template and adding content. If you want a more in-depth tutorial, check out a quick tour of website pages.

5. Incorporate social media accounts.

If you want to incorporate your social media accounts, go to “Marketing,” then “Social” on your dashboard. You can monitor all your social media accounts and also publish tweets, Facebook statuses and comments, Instagram pictures, and other content straight from your HubSpot dashboard.

Drop-down menu in CMS Hub leading to social media management tool

6. View analytics.

If you want to check out your site analytics, go to “Reports” and then “Analytics Tools”. You’ll need to install the tracking code, which is easy to do within the HubSpot platform by clicking the orange “Install the tracking code” button. If you’re still unsure, check out how to install the HubSpot tracking code.

Drop-down menu in CMS Hub leading to the analytics dashboard

7. Add a blog to your site.

If you want to write blog posts, go to “Marketing” > “Website” > “Blog” on your dashboard to create, publish, and monitor your website’s blog posts.

Drop-down menu in CMS Hub leading toward the

8. Install add-ons.

Last, it’s time to install an app from the HubSpot marketplace to extend the functionality of your website. Here’s how.

  • In your HubSpot account, click the Marketplace icon in the main navigation bar.
  • Under Manage, select Connected apps.
  • Click Visit App Marketplace.
  • Use the filters in the left sidebar to browse for an app.
    HubSpot app marketplace
  • Click on an app to see more information.
  • On the right, you can review the details of the app. Under Requirements, check whether or not the app is compatible with your HubSpot subscription, and see if there are any app-side subscription requirements.
    App details inside HubSpot App Marketplace
  • When you’re ready, click the Install app button in the top right corner of the screen.

hubspot-app-marketplace-install-button

Once you’ve completed these steps, just click “Publish” and your site is ready for use.

This is a fairly broad and general overview to get you started building a website with CMS Hub, but there are plenty of more in-depth features and tools you might want to explore with a HubSpot specialist, or by checking out some courses on academy.hubspot.com.

Once you’re done building a website via CMS Hub, it’s important to check that you’re not missing any crucial elements or going live with any glaring errors. Once you’ve gone through this list above and feel like you’re close to a website launch, check out your website launch checklist for a detailed list of things to check before you go live.

Build a Website: FAQs

Below, we cover some frequently asked questions about building a website.

How much does it cost to build a website?

The cost of building a small business website can range from $500 to $2,500, but the price can be higher if you’re working with a developer. You should also take into account recurring costs such as hosting, domain name registration, and SSL certification.

Here’s a resource to help you gauge costs:

How hard is it to build a website?

Building a website isn’t hard at all, especially if you opt for a website builder that packages everything for you. In general, you won’t need to touch a single line of code.

How do you create a website for free?

You can create a website for free by signing up for a free subscription on a website builder platform such as Wix or Weebly. However, you’ll have a branded subdomain from the provider (e.g. yourname.weebly.com). You’ll also have the branding on your website, and free websites are often limited in design, features, and functionalities. We recommend avoiding it unless you’re a hobbyist or only wanting to practice before launching your site.

How do you build a website from scratch?

You can build a website from scratch using HTML, CSS, JavaScript, and sometimes, PHP. You compile these files and then upload them to your web host’s file manager. (You’ll still need to purchase a hosting service and register a domain.)

How much does it cost to hire someone to build a website?

Thumbtack reports that a freelance web designer costs from $640 to $1,000. Upwork reports a $15 to $30/hour range for hiring a web developer on their platform. This is on the low end and accurate pricing for building a small website. For hiring a web developer for a custom or long-term project, you can expect to pay in the $8,000 to $25,000 range.

Here are some more resources:

How long does it take to build a website?

A website takes, on average, three to six months to build if your brand is small or just getting started. If you’re creating a custom or complicated project, you can expect your website to take a year or longer before it is up and running.

Build Your Website: Tips

Ready to build your own site? Let’s take a look at tips you can use to guide the creation of your site.

  1. Choose a one-page design if you want to launch your site more quickly.
  2. Include a high-contrast button on the top right of your navigation bar telling visitors to contact you.
  3. Use Lorem Ipsum text to preview what the written content will look like as you adjust the layout. That way, you don’t have to write all the content right away.
  4. Buy an SSL certificate if your CMS doesn’t include one already.
  5. Make good use of white space to keep your site as simple and easy-to-read as possible.
  6. Set your domain and hosting subscriptions on auto-renew to avoid service interruption.
  7. Create Terms of Use and Privacy Policy documents if your site gathers user data.
  8. Double-check that your website is responsive by accessing it from your mobile device. Most CMS systems and website builders will automatically make your site responsive, but you always want to double-check.
  9. Resize your browser window to test what the elements look like at different browser sizes.
  10. Access your site from different browsers (Safari, Chrome, Opera, Microsoft Edge) to see how the elements render depending on the browser.
  11. Learn basic HTML and CSS so you can more easily customize your site later.
  12. Include high-contrast buttons throughout the page that allow visitors to get in contact with you.
  13. Stick to five navigation bar items at most.
  14. Ensure your navigation bar shows up in all pages.
  15. Create submenus for your navigation items to effectively group your subtopics.
  16. Create an XML sitemap for search engine crawlers to find and index your site.
  17. Submit your website to Google Search Console once you’ve launched it. That way, Google can crawl it much more quickly.
  18. Use an analytics tool such as Google Analytics to see who’s accessing your site and from where.
  19. Link internally from page to page so that search engines understand how the pages are related to each other.
  20. Use keyword-rich anchor text when linking to internal pages.
  21. Link to other strong sites in your niche to signal relevancy to Google.
  22. Add your business or personal brand to social media sites and link back to your website.
  23. Research other sites in your niche and get content ideas from them.
  24. Compress all images to under 250KB. The smaller, the better.
  25. Publish and maintain a blog — we’re serious about that. Try to post once a month.
  26. Aim for a minimum of 800 words per page and per blog post.
  27. Use a grammar-checker such as Grammarly to ensure your copy is error-free.
  28. Avoid duplicate and boilerplate content — even one paragraph can be enough to hurt the credibility of your page.
  29. Recheck your site architecture to make sure that your page hierarchy makes sense.
  30. Create a backup of your site whenever you make major changes.
  31. Seek guest posting opportunities and link back to your site in your author bio.
  32. Join industry organizations and link back to your site from your member profile.
  33. Avoid duplicating pages to use the same layout. If you do, double-check that your slug doesn’t read .com/original-page-copy. This happens more often than you think. If it happens, change your slug. Here’s how to change your slug in WordPress, in case you’re using that CMS.
  34. Keep your page URLs short and user-friendly. If the title of a blog post is “50 Ways to Conquer Your Fear of Heights and Fly Worry-Free,” don’t have a URL that reads example.com/20XX-03-25/blog/50-ways-to-conquer-your-fear-of-heights-and-fly-worry-free. Consider instead: example.com/conquer-fear-of-heights.
  35. Add breadcrumbs to your website to clarify your site structure. Here’s how to add breadcrumbs in WordPress.

Build a Website to Grow Your Online Reach

Building a website is a must-do for anyone who wants to be online. Without it, you won’t be found at all, and it can help you look more professional and established. Using this guide, you’ll be sure to publish a site that helps your business or your personal brand grow better.

Editor’s note: This post was originally published in May 2018 and has been updated for comprehensiveness.

Discover videos, templates, tips, and other resources dedicated to helping you  launch an effective video marketing strategy. 

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *