سئو, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

34 استراتژی ساخت پیوند ورودی برای کمک به رتبه بندی بالاتر سایت شما

تردیدی وجود ندارد که ایجاد لینک های ورودی عالی به سایت شما کار سختی است. در حالی که بسیاری از دارندگان سایت برای دریافت بک لینک خود به بخش نظرات وبلاگ هرزنامه متوسل می شوند ، این برای تلاش برای جستجوگرها .

اگرچه صحبت های زیادی در مورد ایجاد پیوندهای ورودی وجود دارد ، اما به ندرت روش های نیتریت-گریت برای انجام این کار مورد بحث قرار می گیرد.

→ Download Now: SEO Starter Pack [Free Kit]

خوشبختانه ، استراتژیهای ایجاد پیوند به سختی اجرای بسیاری از افراد نیستند. به آن مانند رسانه های اجتماعی فکر کنید – اگر منبع محتوای عالی هستید و آن را در مقابل افراد مناسب می گیرید ، آنها قصد دارند آن را به اشتراک بگذارند.

با این حساب ، ما شما را با ترفندهای آزمایش شده و م toثر برای کمک به شما در ایجاد پیوندهای ورودی قانونی شروع می کنیم. برای دیدن نحوه استفاده از این ایده های ایجاد پیوند در استراتژی SEO a خود ، ادامه مطلب را بخوانید. >.

بک لینک چیست؟

بک لینک ها ، پیوندهای ورودی و پیوندهای ورودی نیز نامیده می شوند ، نوعی سئو خارج از صفحه است که در آن از سایر وب سایت ها پیوندهایی را می گیرید که خوانندگان را به سمت سایت خود هدایت می کنید.

شخصی که پیوند را دریافت می کند کسی است که از پیوند بعنوان بک لینک یاد می کند.

پیوندهای برگشتی با پیوندهای خروجی (پیوندهای وب سایت شما به وب سایت دیگری) و پیوندهای داخلی (پیوندهای یک صفحه از وب سایت شما به صفحه دیگر) متفاوت است.

بک لینک های مناسب می توانند دو کار مهم برای وب سایت شما انجام دهند:

  • آنها می توانند ترافیک را به وب سایت شما هدایت کنند. اگر کسی لینک وب سایت خود را در وب سایت یا وبلاگ خود ارسال کند ، خوانندگان او ممکن است روی آن کلیک کنند – و شما از آن ترافیک مراجعه بهره مند شوید.
  • آنها می توانند در رتبه بندی بالاتر در جستجو به شما کمک کنند. بک لینک ها به موتورهای جستجو می گویند که وب سایت شما از یک موضوع خاص یک مرجع است – بنابراین بک لینک های بیشتری که از بالا بدست می آورید – سایت های با کیفیت و دارای مرجع بالا ، رتبه وب سایت شما در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) بهتر خواهد بود.

یک پیوند ورودی خوب از یک وب سایت معتبر تهیه شده و از متن لنگر طبیعی استفاده می کند. Anchor text به سادگی کپی متنی است که دارای پیوند بیش از حد است. به عنوان مثال ، اگر من به پست وبلاگ خود درباره استراتژی های پیوند لینک پیوند دهم ، متن لنگر “استراتژی های بک لینک” است.

متن لنگر طبیعی به این معنی است که شما فقط پیوند دادن کلمات کلیدی به چپ و راست را ندارید. Google زمینه پیوند را درک می کند ، بنابراین متن لنگر “بیشتر بیاموزید” و “اینجا را کلیک کنید” عمومی می تواند به همان اندازه لنگر متن بهینه سازی شده برای کلمات کلیدی باشد.

برای بررسی داخلی نحوه استفاده Glassdoor با موفقیت از بک لینک دهی برای رسیدن به بالای جستجو صفحات ، مطالعه موردی ویدئویی ما را بررسی کنید.

1 یک وبلاگ ثابت با محتوای عالی داشته باشید.

ایجاد مداوم محتوای عالی وبلاگ که افراد به طور طبیعی می خواهند به آن پیوند دهند ، یکی از روشهای درست و واقعی برای تولید ارگانیک پیوندهای ورودی است.

شما باید محتوایی را منتشر کنید که مستقیماً مربوط به صنعت شما باشد و به خواننده شما کمک کند. به این ترتیب ، آنها احساس اجبار می کنند که آن را به اشتراک بگذارند. حتی اگر وب سایت داشته باشند ، ممکن است از وب سایت خود به آن پیوند دهند.

بیاموزید که چگونه یک موفقیت موفق را شروع کنید وبلاگ با راهنمای رایگان و لیست چک ما.

2. به وبلاگهای دیگر وبلاگ خود پیوند دهید.

وبلاگ به عنوان ابزاری اجتماعی در نظر گرفته شده است. هرچه بیشتر به دیگران پیوند دهید – به ویژه هنگامی که این کار را به روشی سازگار و مبتنی بر فرصت انجام می دهید – احتمال اینکه یکی از آن وبلاگ نویسان به نفع شما بازگردد ، بیشتر خواهد بود.

بعلاوه ، شما نمی توانید همه موارد وبلاگ خود را پوشش دهید. منطقی است که از ثروت منابع موجود در وب استفاده کنید تا تجربه وبلاگ خود را بهتر و پاداش بیشتری برای خوانندگان خود ایجاد کنید.

3 پست های وبلاگ مهمان را بنویسید.

یک پست وبلاگ عالی بنویسید ، و خرید آن را به اطراف وبلاگ های آن می تواند مناسب باشد. اگر کسی قبول کند ، باید مایل باشد که یک لینک ورودی به شما در پست ارسال کند. وبلاگ نویسی مهمان یک روش عالی برای ارتقا تخصص و کسب کیفیت است. پیوندهای کلاه سفید.

نمی دانید برای چه کسی بنویسم؟ اکثر رسانه ها به مردم اجازه می دهند مقالات اصلی را در موضوعات مرتبط با خوانندگان خود ارسال کنند. با این حال ، شما باید با انتشارات مستقیم در طاقچه خود شروع کنید. اگر یک آژانس تجاری هستید ، می توانید از نشریات مارک تجاری س inquال کنید.

4 فهرست منابع مفید را تنظیم و منتشر کنید.

لیست منابع هم طعمه پیوند عالی هستند و هم محتوای مفیدی برای خوانندگان شما. اگر یک لیست منابع جامع ایجاد کنید ، برای بقیه وبلاگ نویسان آسان است که به جای اصلاح و تنظیم کامل آن مطالب ، آن را در پست های خود پیوند دهند. برای اینکه تصوری از شکل ظاهری فرد داشته باشید ، در اینجا مثالی از لیست را مشاهده می کنید. منابعی که برای سئو مبتدی ها سرپرستی کردیم .

5. برای ایجاد روابط ، گردآوری های تخصصی انجام دهید.

جمع آوری های خبره می تواند ابزاری عالی برای ایجاد روابط با تأثیرگذاران باشد. گرچه ممکن است این خلاصه ها بلافاصله لینک های ورودی شما را به وجود نیاورند و یا منجر به آن نشوند ، ایجاد روابط با تأثیرگذاران به شما کمک می کند از منابع معتبر زیر خط بلاک بگیرید.

بعد از اینکه آنها در جمع بندی شما شرکت کردند ، می توانید بعداً با آنها تماس بگیرید تا درباره فرصت ارسال مهمان یا چیز دیگری س askال کنید – ضمن اینکه دوباره از آنها برای مشارکت در جمع متخصصان قبلی تشکر می کنید.

در یکی از خلاصه های تخصصی خود ، ما با بازاریابان موفق تماس گرفتیم و از آنها خواسته ایم که مطالب برتر نکات بازاریابی محتوا .

6. پست های دزدگیر را بنویسید.

Newsjacking هنگامی است که از محبوبیت یک خبر استفاده می کنید تا موفقیت فروش و بازاریابی خود را تقویت کنید. اگر اولین وبلاگ نویسی باشید که درباره یک رویداد خبری نظر می دهد ، به دلیل “تازه بودن” م componentلفه الگوریتم گوگل ، و دیگران در محتوای خود در داستان به محتوای شما پیوند می دهند.

اگر مطمئن نیستید که جک اخبار می تواند چگونه باشد ، نگاهی به چند مورد مثالهای جک اخبار که در سراسر وب پیدا کردیم.

7. در مورد چشمگیرترین مشتریان خود مطالعات موردی ایجاد کنید.

اگر به مشتریان خود در مطالعات موردی مربوط به مشاغل خود خوب نشان می دهید ، می توانید شرط بندی کنید که به سایت شما لینک می شوند. اما شما باید آنها را خوب کنید. این به این معنی است که شرکتهایی را انتخاب کنید که بهترین نتیجه را دیده باشند ، مشتاق باشند و محصول یا خدمات شما را به خوبی بشناسند.

این همچنین به معنای پرسیدن س rightالات صحیح و طرح مطالعه موردی به روشی جذاب و جامع است.

برای شروع سه الگو مطالعه موردی رایگان بارگیری کنید آنها> .

8. داوطلب شوید و مورد مطالعه موردی قرار بگیرید.

چرا در آن طرف مطالعه موردی قرار نمی گیرید عشق؟ شرکت ها همیشه به دنبال مشتریانی هستند که مایل باشند موضوع مطالعه موردی قرار گیرند. وقت خود را برای یکی از فروشندگان اصلی خود داوطلب کنید و پس از انتشار مطالعه موردی ، از آن پیوندی بکشید.

9. نظرسنجی ها را انجام دهید.

اگر تحقیق می کنید ، قول دهید داده ها را با دیگران به اشتراک بگذارید. اگر پس از جمع آوری داده ها و جمع آوری اطلاعات ، به برخی سایت های دارای درجه اعتبار بالا دسترسی به یافته ها را بدهید ، می توانید شرط بندی کنید که برای اطمینان از داشتن حجم نمونه عالی ، برخی تبلیغات و پیوند ورودی را برای شما انجام می دهند.

10. نقد کتاب بنویسید.

اگر یک بررسی جامع درباره محتوای نویسنده دیگری ارائه دهید ، احتمال اینکه آنها (و دیگران) به آن پیوند دهند بسیار خوب است. در اینجا مثالی از بررسی کتاب از وبلاگ ما وجود دارد ، که خلاصه فروش چالش در یک خواندن پنج دقیقه ای یا کمتر.

11 وبینارهای رایگان برگزار کنید و نسخه های بایگانی شده را به صورت آنلاین ارسال کنید.

اگر آموزنده باشد ، شرکت کنندگان کاملاً آن را به اشتراک می گذارند. یک روش آسان برای انجام این کار اسلایدهای ارائه PowerPoint خود را به ارائه SlideShare تبدیل کنید ، و سپس آن را در یک پست وبلاگ قرار دهید. همچنین می توانید آن را در صفحه فرود وبینار تعبیه کنید تا هر کسی که می خواهد برای یک وبینار که قبلاً تمام شده است ثبت نام کند ، بتواند ارائه را بررسی کند.

برای عکسبرداری بهتر از بک لینک به این صفحات بایگانی شده وبینار ، با یک شرکت ، مارک یا تأثیرگذار دیگر برای وبینار شریک شوید. نه تنها دو مارک کاملاً هماهنگ ارائه قدرتمندی می کنند ، بلکه باعث گسترش مخاطب می شوند – حتی پس از پایان وبینار. ( نکاتی درباره ایجاد وبینار در این پست وبلاگ .)

12 ابزارهای رایگان ایجاد کنید.

یادتان هست وقتی در مورد تنظیم و انتشار لیست منابع برای وبلاگ شما صحبت کردم؟ فکر می کنید افراد در آن لیست منابع چه مواردی را درج می کنند و به آن لینک می دهند؟ ابزار رایگان یک ابزار بزرگ است. با ایجاد ابزارهای رایگان که واقعاً برای مشتریان هدف شما بسیار مفید هستند ، می توانید در آن طرف فهرست منابع قرار بگیرید.

در در HubSpot را، برای مثال، ما ایجاد گریدر وب سایت ، ابزاری است که لینک بسیاری از آژانس ها ، شرکا و سایر صنایع ما را به دست آورده است.

13. الگوهای قابل اشتراک ایجاد کنید.

مانند ابزارهای رایگان ، الگوها مورد دیگری هستند که افراد برای پیوند دادن به آنها بسیار مفید خواهند بود. قبل از ایجاد الگوی ، به این فکر کنید که چه نوع الگویی باعث سهولت کار افراد می شود. به عنوان مثال یک طراح ممکن است کتابخانه ای از الگوهای کارت ویزیت قابل بارگیری ایجاد کند که دیگران می توانند بارها و بارها به آن پیوند دهند. محتوای دارای علامت گذاری شده اغلب نوعی از محتوا است که تعداد زیادی پیوند ورودی دارد.

14. اینفوگرافیک های جذاب ایجاد کنید.

مردم کاملاً دوست دارند اینفوگرافیک ها را به اشتراک بگذارند. اگر خودتان یک اینفوگرافیک اصلی ایجاد کنید ، افراد به عنوان منبع اصلی به شما لینک می شوند. برای افزایش احتمال پیوند ورودی ، ممکن است طرح خود را با منابعی که ذکر کردید به اشتراک بگذارید و کد جاسازی برای اینفوگرافیک خود به راحتی قابل دسترسی است.

طراح نیستید؟ هر کسی می تواند اینفوگرافیک با کیفیت حرفه ای و با کیفیت بالا ایجاد کند – و به سرعت با الگوها مانند این الگوهای رایگان اینفوگرافیک . قبل از ایجاد ایجاد اینفوگرافیک ، می خواهید به موضوعی بپردازید که واقعاً قابل تجسم باشد و مربوط به صنعت شما باشد.

15. اشکال دیگری از محتوای بصری ایجاد کنید.

کاریکاتورها ، تجسم محتوا ، نمودارها و نمودارها و موارد مشابه بخش مهمی از استراتژی بازاریابی محتوای بصری و راهی عالی برای کسب پیوندهای ورودی است. از آنجا که ساخت آنها به زمان و هزینه نیاز دارد ، دیگران احتمالاً از ایجاد محتوای بصری خود صرف نظر کرده و به جای آن به محتوای شما پیوند می دهند.

می توانید از ابزار طراحی آنلاین رایگان برای ایجاد گرافیک خود ، بدون در نظر گرفتن اینکه چقدر اهل فن هستید.

16. ارائه های SlideShare ایجاد کنید.

یکی از اینفوگرافیک های خود را قطعه قطعه کنید یا یکی از آخرین برنامه های سخنرانی خود را دوباره استفاده کنید. می توانید این موارد را در وبلاگ خود ، در مرکز منابع وب سایت خود یا حتی در یک حساب SlideShare برای پیوندهای بیشتر قرار دهید.

به خاطر داشته باشید که به اشتراک گذارترین ارائه ها جذاب ترین ارائه ها هستند. این به معنای محتوای عالی و طراحی عالی است. این پست وبلاگ را بخوانید تا یک راهنمای شروع به پایان در مورد میخ زدن بعدی خود داشته باشید ارائه پاورپوینت .

17. کاری خنده دار انجام دهید.

چیزهای خنده دار مانند آتش سوزی گسترده می شوند. به جوک های خنده دار درون صنعت خود فکر کنید و از آن با برخی از مطالب طنز قابل پیوند استفاده کنید. شما می توانید یک الگوی رفتاری ، یک فیلم کوتاه یا یک توییت ایجاد کنید که جوک را ضبط کند. فقط مواظب باشید مخاطب خود را بفهمید و اینکه چطور احتمالاً او واکنش نشان می دهد تا چیزی توهین آمیز گرفته نشود.

18 اطلاعیه های مطبوعاتی درباره اخبار جالب شرکت را بنویسید.

با تبدیل استراتژی روابط عمومی خود به استراتژی ورودی ، فرصت هایی را ایجاد می کنید که قبلاً نبوده و مکانی را برای شرکت خود تخصیص می دهید ، و در این راه با مخاطبان هدف خود مشارکت ذهنی معنی داری ایجاد می کنید.

هنگامی که یک بیانیه مطبوعاتی عالی نوشتید ، آن را در وب سایت خود ارسال کنید و سپس انتشارات خود را به یکی از شبکه های خبری بزرگ برسانید تا پوشش بیشتری پیدا کنید.

الگوهای انتشار مطبوعات ورودی را به صورت رایگان بارگیری کنید آنها> .

19. وقتی اخبار شما مربوط به شرکت دیگری است ، یک بیانیه مطبوعاتی مشترک ارسال کنید.

این می تواند به هزاران سایت مرتبط دیگر کمک کند که ممکن است در یک بیانیه مطبوعاتی درباره شرکت شما فقط به سایت شما پیوند نداشته باشند. به شما این فرصت را می دهد که به تعداد بیشتری از افراد دسترسی پیدا کنید – و در نتیجه لینک برگشت بیشتری دریافت کنید.

20 در صورت داشتن اخبار مهم یا محتوای عالی ، برخی از مراکز اطلاع رسانی را انجام دهید.

جلب توجه مطبوعات و چاپ شدن در نشریات صنعت می تواند به شما در ایجاد نام تجاری ، افزایش مهارت قابل مشاهده ، ارتقا cred اعتبار و البته بازگرداندن لینک از منابع معتبر کمک کند.

ابتدا یک صفحه اختصاصی درباره داستان در وب سایت خود ایجاد کنید تا بتواند به آن پیوند دهد. سپس ، با تعداد معدودی از روزنامه نگاران و / یا نشریاتی که می بینید واقعاً ارزش قصه خود را دارند ، تماس بگیرید. حتماً درخواست خود را ارائه دهید ، قوانین آنها را دنبال کنید ، یک عنوان جذاب در ایمیل خود بنویسید ، و مفید باشید ، نه مباهات.

21. هشدارهای درخواست مطبوعات را تنظیم کنید و به دنبال فرصت هایی برای ارسال نقل قول باشید.

هشدارهای درخواست مطبوعات درخواست منابع اطلاعاتی از روزنامه نگاران است. این روزنامه نگاران دائما به دنبال نقل قول هایی از افراد خاص هستند که در مقاله خود نشان دهند و چندین رسانه وجود دارد که از آنها برای ارسال درخواست و یافتن آن نقل قول ها استفاده می کنند.

در اینجا لیستی از معاون بازاریابی HubSpot’s Matthew Barby وجود دارد که می توانید امضا کنید برای دریافت هشدار از روزنامه نگاران در صندوق ورودی خود آماده شوید:

به دلیل حجم بالای درخواستی که دریافت خواهید کرد ، باربی همچنین توصیه می کند فیلترها یا پوشه های ایمیل را برای مرتب نگه داشتن خود ایجاد کنید.

22. مقاله های آماده را بنویسید و آنها را مرتب کنید.

اگر نظر جالبی برای به اشتراک گذاشتن دارید و می توانید آن را به طور واضح و قانع کننده در یک مقاله منتشر شده بیان کنید ، می توانید این فرصت را داشته باشید که به افراد زیادی دسترسی پیدا کنید ، برای خود و سازمان خود به رسمیت شناخته شوید و بک لینک های معتبری برای وبسایت شما. به نظر من موثرترین مقالات منتشر شده تنها یک نکته را بیان می کنند ، صدای شخصی نویسنده را در آغوش می کشند و سپس توصیه های خاصی را ارائه می دهند.

پس از نوشتن مقاله ، نسخه های آنلاین نشریات صنعت و روزنامه ها را برای پیوند ورودی بسیار ارزشمند هدف قرار دهید.

23. با شرکت های صنایع تکمیلی شریک شوید.

این روال عادی است که شرکای کانال شرکتی به محتوای عالی یکدیگر پیوند می دهند ، زیرا آنها علاقه زیادی به موفقیت یکدیگر دارند.

شما ممکن است با نگاهی به حضور کلی وب در الکسا و SimilarWeb . این سایت ها می توانند به تصور تقریبی میزان بازدید ، نرخ پرش ، کلمات کلیدی و منابعی که مردم برای یافتن آن سایت استفاده می کنند و همچنین اقدام بعدی که پس از بازدید انجام می دهند ، کمک کنند.

24. مقداری بازاریابی مشترک انجام دهید.

همچنین می توانید یک قدم جلوتر رفته و مشارکت بازاریابی مشترک . این به معنای مشارکت با یک شرکت دیگر برای تبلیغ بخشی از محتوا یا محصول و سپس به اشتراک گذاشتن نتایج آن تبلیغات است. وقتی از روابط و دسترسی یک شریک استفاده می کنید ، با کار کمتری پیوندها و سر و صدای بیشتری خواهید داشت.

بازاریابی مشترک موثر نیز نباید پیچیده و گران باشد. شما می توانید در یک فضای دیگر با یک مارک مشابه در ارتباط باشید و پروژه را به سمت آنها بکشید. می توانید با مطالبی به سادگی چند توییت شروع کنید و سپس با ایجاد وثیقه بازاریابی راه خود را باز کنید.

25. درخواست بررسی کنید.

شما می توانید محصول و صنعت خود را از از کاربران بخواهید به عنوان مثال ، کارشناسان یا تحلیلگران ویژگی های جدیدی را که ارائه می دهید بررسی می کنند. نه تنها پیوند ورودی دریافت خواهید کرد ، بلکه بازخورد خوبی خواهید گرفت و رابطه خود را با کسانی که از شما خواسته اند نظرات خود را بنویسید تقویت می کنید.

نمی دانید از کجا می توانید بررسی کنید؟ لیست بهترین وب سایت های بررسی محصول را برای B2B بررسی کنید و شرکت های B2C.

26. در زندگی واقعی با سایر مدیران سایت دوست شوید.

با ایجاد فرصت های آینده ، تقویت ارتباط شما با سایر مدیران وب در را برای درخواست های مربوط به پیوند ورودی باز می کند و احتمال نادیده گرفتن این درخواست ها را بیشتر می کند.

داشتن شبکه مهارت بی نظیری است. هرچه شبکه شما گسترده تر و بازتر باشد ، می توانید فرصت های بیشتری را باز کنید که حتی نمی دانید وجود آن وجود دارد. در اینجا نکات مفیدی در مورد شبکه مانند یک حرفه ای برای شروع وجود دارد.

27. نام های تجاری خود را جستجو و نظارت کنید.

درمورد تبدیل این موارد ذکر شده به پیوندهای ورودی ، با مدیران وب تماس بگیرید ، اما فقط در صورت ضمانت آن – مثلاً وقتی آنها داده های شما را نقل قول می کنند. این تاکتیکی به نام “احیای پیوند” است.

با تنظیم هشدارها با استفاده از ابزاری مانند ذکر یا BuzzSumo و افزودن کلمات کلیدی مربوط به مارک یا محصولات شما. فقط مطمئن شوید که در وب سایت خود در سایت هشدار ، که می توانید در تنظیمات این ابزار انجام دهید ، موارد ذکر شده را حذف می کنید.

در اینجا یک الگوی ایمیل برای تماس با ما برای درخواست پیوند از VP بازاریابی ما وجود دارد:

Link reclamation email template

منبع تصویر

28. پیوندهای خراب را از طریق ابزارهای جستجوی سایت شناسایی کنید.

مشابه مرحله بالا ، برخی از مدیران وب ممکن است به سایت شما پیوند دهند اما از پیوندهای قدیمی یا خراب استفاده کنند. این طبیعی است که وب سایت خود را به مرور تغییر و به روز می کنید. با این حال ، این پیوندهای ورودی هنوز ارزشمند هستند – و شما می توانید آنها را به روز کنید.

از ابزارهایی مانند Dead Link Checker استفاده کنید ، پیوند ابزار بازیابی آب ، و قورباغه جیغ زدن برای جستجوی لینکهای خراب در وب سایت های دیگر. سپس ، با استفاده از الگوی فوق به عنوان الهام ، با پیوند صحیح و جایگزین با مدیران وب سایت تماس بگیرید.

29. بک لینک های رقبا را جستجو و کنترل کنید.

فرصت هایی را پیدا کنید که بتوانید پیوندهای مشابه را دریافت کنید. این یک روش عالی برای یافتن فرصت های پیوند با ارزش بالا به راحتی است. تحقیق رقبا را هفتگی یا ماهانه اجرا کنید تا فرصت های جدیدی را که می توانید از آنها استفاده کنید در حالی که هنوز تازه هستند استفاده کنید.

از یک ابزار تجزیه و تحلیل پیوند مانند Ahrefs ، مجلسی ، یا Moz برای دریافت لیستی از لینک های بازگشت یکی از رقبای خود ، اکسپلورر را پیوند دهید . سپس ، بررسی کنید که کدام نوع پست ها بک لینک دریافت می کنند و از آن SEO خارج از صفحه بهره مند می شوند.

به عنوان مثال ، اگر یکی از رقبای شما برای برخی از نشریات پست مهمان می نویسد ، احتمال اینکه این نشریات به پست های مهمان از شما درباره موضوعات مشابه علاقه مند باشند ، زیاد است.

30. پیوندهای “Tweet This” را در محتوای خود بگنجانید.

بخشی از دریافت پیوندهای ورودی ، انتقال محتوای شما به توده مردم است. از جمله “Tweet this” یا “Click to Tweet!” پیوندها برای ناگت های قابل توییت در محتوای شما باعث می شود افراد بیشتر از بطور اجتماعی محتوای شما را به اشتراک بگذارند.

نتیجه؟ دید بیشتر در موتورهای جستجو ، خبرهای خبری و جریان های توییتر – و بنابراین فرصت بیشتری برای ارجاع داده های شما در محتوای دیگران وجود دارد.

شکل ظاهری یکی از این پیوندها به این صورت است:

محققان دریافتند که تصاویر بصری رنگی تمایل افراد به خواندن بخشی از مطالب را 80٪ افزایش می دهد. [ این آمار را توییت کنید! ]

با استفاده از سرویس ClickToTweet به راحتی می توانید پیوندهای قابل توییت ایجاد کنید – بدون نیاز به یادگیری کد سفارشی .

31 ابزارکهای اشتراک اجتماعی را نصب کنید.

درست مانند پیوندهای “Tweet This” محتوای شما را از آن خارج می کند ، بنابراین دکمه ها و ابزارک های اشتراک اجتماعی . آنها را روی مطالب بازاریابی خود مانند مطالعات موردی ، مقاله های سفید ، کتابهای الکترونیکی و پست های وبلاگ قرار دهید. هرچه بیشتر سایت شما در سایت های دیگر رسانه های اجتماعی نمایش داده شود ، به احتمال زیاد کسی آن را می بیند ، به اشتراک می گذارد و از وب سایت خود به آن پیوند می دهد.

32. در یک رویداد حمایت مالی کنید یا در آن سخنرانی کنید.

رویدادها معمولاً به سخنرانان و حامیان مالی آنها تبلیغات وب سایت بسیار خوبی می دهند. آنها یا شما را در صفحه حامیان مالی خود لیست می کنند یا شما را به عنوان سخنران در یک پست وبلاگ معرفی می کنند. همچنین می توانید در مورد پیوندهای ورودی با شرایط خود مذاکره کنید تا مطمئن شوید زمان و منابع شما پیوند ورودی مفیدی دارد.

اگر در یک رویداد صحبت می کنید ، یک نمایش کاملاً عالی و قابل اشتراک داشته باشید که افراد می خواهند بعداً آن را پیدا کنند ، به اشتراک بگذارند و حتی به آن پیوند دهند.

33. به مدیر وب سایت دیگری کمک کنید تا خطایی را در سایت خود برطرف کند.

یادتان هست وقتی گفتم شما باید با دیگر مدیران وب آشنا شوید؟ این یک بار دیگر است که این ارتباطات مفید خواهد بود. وقتی پیوندهای خرابی را در سایت دیگران پیدا کردید ، به آنها اطلاع دهید (البته با ادب) ، و بخشی از محتوای خود را در اختیار آنها قرار دهید که جایگزینی مناسب برای آن پیوند خراب باشد. شخصی ، دوستانه و مفید باشید و این می تواند فرصتی برای شروع ایجاد رابطه با آن مدیر وب نیز باشد.

34. آزمایشات رایگان خود را انجام دهید و سری به محصولات خود بزنید.

وقتی مردم از قبل محصول شما را می بینند ، دوست دارند دنیا بدانند که آنها بخشی از جمعیت VIP هستند و ممکن است با پیوندی به سایت شما در مورد آن یک نظر بنویسند.

چند روش برای ارائه آزمایشی رایگان وجود دارد. می توانید چند دکمه تماس برای عمل برای وب سایت یا وبلاگ خود ایجاد کنید. ( این الگوهای رایگان و قابل تنظیم CTA را بارگیری کنید تا به شما کمک کند . )

همچنین می توانید برای افرادی که فکر می کنید علاقه مند هستند مانند مشتریان فعلی ایمیل اعلامیه محصول جدید ارسال کنید. اگر مطمئن نیستید که چگونه محصول خود را اعلام کنید ، به راهنمای ما در مورد نحوه ایجاد ایمیل عالی راه اندازی محصول .

ایجاد پیوندهای ورودی به روش White-Hat و افزایش رتبه ها

روزهای ارسال نظرات هرزنامه و پرداخت هزینه خدمات ساخت پیوند به پایان رسیده است. با راهنمایی ها و روش هایی که به اشتراک گذاشته ام ، شما در ساخت بک لینک با کیفیت بالا و به روش کلاه سفید در راه هستید. همانطور که پیوندهای بیشتری به سایت شما اشاره می کنند ، شما در SERP ها رتبه بالاتری خواهید داشت و باعث افزایش ترافیک ارگانیک و جذب بیشتر مشتریان و مشتریان بالقوه می شوید.

یادداشت سردبیر: این پست در اصل در آوریل 2012 منتشر شد و برای شادابی ، دقت و جامعیت به روز شده است.

SEO Starter Pack

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *