سئو, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

34 استراتژی ایجاد لینک داخلی برای کمک به رتبه سایت شما در رتبه بالاتر

شکی نیست که ایجاد پیوندهای ورودی عالی به سایت شما کار سختی است. در حالی که بسیاری از صاحبان سایتها برای دریافت بک لینک خود به بخشهای نظرات وبلاگ هرزنامه متوسل می شوند ، این امر برای تلاش های SEO .

اگرچه بحث های زیادی در مورد ایجاد پیوندهای ورودی وجود دارد ، اما روش های ریز و درشت برای انجام این کار به ندرت مورد بحث قرار می گیرد.

→ Download Now: SEO Starter Pack [Free Kit]

خوشبختانه ، پیاده سازی استراتژی های پیوند آنچنان که بسیاری از مردم می گویند سخت نیست. مانند رسانه های اجتماعی به آن فکر کنید – اگر منبع محتوای عالی هستید و آن را در حضور افراد مناسب دریافت می کنید ، آنها آن را به اشتراک می گذارند.

با در نظر گرفتن این نکته ، ما شما را با ترفندهای آزمایش شده و م effectiveثر آشنا می کنیم تا به شما در ایجاد پیوندهای ورودی مشروع کمک کنیم. برای مشاهده نحوه استفاده از این ایده های ایجاد پیوند در استراتژی SEO .

بک لینک چیست؟

پیوندهای برگشتی ، که پیوندهای ورودی و پیوندهای ورودی نیز نامیده می شوند ، نوعی سئوی خارج از صفحه هستند که در آن پیوندهایی را از وب سایت های دیگر دریافت می کنید که خوانندگان را به سایت شما هدایت می کند.

شخصی که پیوند را دریافت می کند ، کسی است که از پیوند به عنوان پیوند پشتیبان یاد می کند.

پیوندهای پیوندی با پیوندهای خروجی (پیوندهای وب سایت شما به وب سایت دیگر) و پیوندهای داخلی (پیوندهایی از یک صفحه در وب سایت شما به صفحه دیگر) متفاوت است.

پیوندهای پشتیبان مناسب می توانند دو کار عالی برای وب سایت شما انجام دهند:

  • آنها می توانند ترافیک را به وب سایت شما هدایت کنند. اگر کسی پیوندی به وب سایت شما در وب سایت یا وبلاگ خود ارسال کند ، ممکن است خوانندگان آن روی آن کلیک کنند-و شما از آن ترافیک ارجاع استفاده کنید.
  • آنها می توانند به شما در رتبه بندی بیشتر در جستجو کمک کنند. پیوندهای بک لینک به موتورهای جستجو می گویند که وب سایت شما در موضوعی خاص دارای اعتبار است-بنابراین هرچه بیشتر بک لینک بیشتری از بالا کسب کنید- سایت های با کیفیت و دارای اعتبار بالا ، وب سایت شما بهتر در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) رتبه بندی می شود.

یک پیوند ورودی خوب از یک وب سایت معتبر تهیه می شود و از متن لنگر طبیعی استفاده می کند. Anchor Text به سادگی کپی متن است که دارای پیوند است. برای مثال ، اگر به پست وبلاگ ما در مورد استراتژی های پیوند پیوند پیوند دهم ، متن لنگر “استراتژی های بک لینک” است.

تکیه گاه طبیعی به این معنی است که شما فقط کلمات کلیدی را به چپ و راست پیوند نمی دهید. Google زمینه پیوند را درک می کند ، بنابراین متن اصلی “بیشتر بیاموزید” و “اینجا را کلیک کنید” می تواند به اندازه متن لنگر بهینه شده برای کلمات کلیدی با ارزش باشد.

برای نگاه داخلی به نحوه استفاده موفقیت آمیز Glassdoor از بک لینک برای صعود به بالای جستجو صفحات ، مطالعه موردی ویدئویی ما را بررسی کنید.

1. یک وبلاگ ثابت با محتوای عالی داشته باشید.

ایجاد پیوسته محتوای وبلاگ که مردم به طور طبیعی می خواهند به آن پیوند دهند ، یکی از روش های امتحان شده و واقعی برای تولید ارگانیک پیوندهای ورودی است.

باید محتوایی را منتشر کنید که مستقیماً به صنعت شما مرتبط است و به خواننده شما کمک می کند. به این ترتیب ، آنها مجبور به اشتراک گذاری آن می شوند. حتی اگر از وب سایت خودشان برخوردار باشند ، ممکن است به آن پیوند دهند.

نحوه شروع موفقیت آموزی را بیاموزید با راهنمای رایگان و چک لیست .

ما وبلاگ داشته باشید

2. به وبلاگ های دیگر در وبلاگ خود پیوند دهید.

منظور از وبلاگ یک ابزار اجتماعی است. هرچه بیشتر به دیگران پیوند دهید-به ویژه هنگامی که این کار را به صورت مداوم و با فرصت انجام می دهید-به احتمال زیاد یکی از آن وبلاگ نویسان به نفع شما خواهد بود.

به علاوه ، نمی توانید همه چیز را در مورد همه چیز در وبلاگ خود پوشش دهید. منطقی است که از منابع فراوان در وب استفاده کنید تا تجربه وبلاگ شما برای خوانندگان شما بهتر و مفیدتر شود.

3. پست های وبلاگ مهمان بنویسید.

نوشتن یک پست وبلاگ عالی ، و آن را در وبلاگها خریداری کنید ، مناسب آن است. اگر کسی قبول کرد ، باید مایل باشد پیوند ورودی را در پست به شما بدهد. وبلاگ نویسی مهمان راهی عالی برای ارتقای تخصص و کسب کیفیت است پیوندهای کلاه سفید.

نمی دانید برای چه کسانی بنویسید؟ اکثر رسانه ها به مردم اجازه می دهند مقالات اصلی را در موضوعات مرتبط با خوانندگان خود ارسال کنند. با این حال ، شما باید با انتشارات مستقیماً در طاقچه خود شروع کنید. اگر نمایندگی مارک تجاری هستید ، ممکن است از نشریات مربوط به نام تجاری درخواست کنید.

4. فهرست منابع مفید را تنظیم و منتشر کنید.

فهرست منابع هم طعمه پیوند عالی هستند و هم محتوای مفیدی برای خوانندگان شما. اگر فهرستی جامع از منابع ایجاد کنید ، دیگر وبلاگ نویسان به راحتی می توانند در پست های خود به آن پیوند دهند به جای اینکه همه آن محتواها را مجدداً تجدید نظر کرده و تنظیم کنند. برای اینکه بتوانید تصور کنید که شخص چگونه به نظر می رسد ، در اینجا مثالی از یک لیست آورده شده است. منابعی که ما برای SEO مبتدی تنظیم کرده ایم.

5. برای ایجاد روابط ، گردآوری های تخصصی انجام دهید.

گردآوری اطلاعات متخصص می تواند ابزار مناسبی برای ایجاد روابط با افراد تأثیرگذار باشد. در حالی که این گردآوری ها ممکن است بلافاصله لینک های ورودی زیادی را برای شما به ارمغان نیاورد ، ایجاد روابط با اینفلوئنسرها به شما کمک می کند تا از منابع معتبر بک لینک های قوی دریافت کنید.

بعد از اینکه آنها به جمع بندی شما کمک کردند ، می توانید بعداً با آنها تماس بگیرید و درباره فرصت ارسال مهمان یا چیز دیگری بپرسید – در حالی که مجدداً از آنها برای مشارکت در جمع بندی قبلی متخصصان تشکر می کنید.

در یکی از مجموعه های تخصصی ما ، ما با بازاریابان موفق تماس گرفتیم و از آنها خواستیم تا نکات بازاریابی محتوا .

6. پست های روزنامه جک بنویسید.

جاسوسی خبری زمانی است که از محبوبیت یک خبر برای افزایش موفقیت فروش و بازاریابی خود استفاده کنید. اگر اولین وبلاگ نویسی هستید که در مورد یک رویداد خبری اظهار نظر می کنید ، به دلیل جزء “تازه بودن” الگوریتم Google ، و دیگران به حساب شما در داستان خود پیوند می دهند.

اگر مطمئن نیستید که جورج خبر چگونه است ، به چند نمونه های جاسوسی خبر که در سراسر وب پیدا کردیم.

7. در مورد چشمگیرترین مشتریان خود مطالعات موردی ایجاد کنید.

اگر در مطالعات موردی درباره کسب و کار مشتریان خود را خوب نشان دهید ، می توانید شرط بندی کنید که آنها به سایت شما پیوند می دهند. اما شما باید آنها را خوب کنید این بدان معناست که شرکت هایی را انتخاب کنید که بهترین نتایج را دیده اند ، مشتاق هستند و محصول یا خدمات شما را به خوبی می شناسند.

همچنین به معنای پرسیدن سوالات مناسب و ارائه مطالعه موردی به شکلی جذاب و جامع است.

برای شروع کار ، سه قالب مطالعه موردی رایگان بارگیری کنید .

8. داوطلب شوید تا مورد مطالعه موردی قرار بگیرید.

چرا از طرف دیگر به مطالعه موردی پیوند عشق نمی پردازید؟ شرکت ها همیشه به دنبال مشتریانی هستند که مایل باشند موضوع مطالعه موردی قرار گیرند. وقت خود را برای یکی از فروشندگان اصلی خود داوطلب کنید و پس از انتشار ، از مطالعه موردی یک پیوند پشتیبان بگیرید.

9. اداره نظرسنجی.

اگر تحقیق می کنید ، قول دهید داده ها را با دیگران به اشتراک بگذارید. اگر جمع آوری و جمع آوری داده ها را انجام دهید و بعداً به برخی از سایت های معتبر دسترسی پیدا کنید ، می توانید شرط بندی کنید که آنها تبلیغات و پیوندهای ورودی را برای شما انجام می دهند تا مطمئن شوید حجم نمونه عالی است.

10. نظرات کتاب بنویسید.

اگر یک مرور جامع در مورد محتوای نویسنده دیگری ارائه دهید ، به احتمال زیاد آنها (و دیگران) به آن پیوند می دهند. در اینجا نمونه ای از بررسی کتاب از وبلاگ ما ، که فروش چلنجر را در یک مطالعه پنج دقیقه ای یا کمتر خلاصه می کند.

11. برگزاری وبینارهای رایگان و ارسال نسخه های بایگانی شده به صورت آنلاین.

اگر آموزنده باشد ، شرکت کنندگان شما آن را کاملاً به اشتراک می گذارند. یک راه آسان برای انجام این کار این است که اسلایدهای ارائه پاورپوینت خود را به ارائه SlideShare تبدیل کنید و سپس آن ارائه را در پست وبلاگ جاسازی کنید. همچنین می توانید آن را در صفحه فرود وبینار جاسازی کنید تا هرکسی که به دنبال ثبت نام در وبیناری است که قبلاً به پایان رسیده است بتواند ارائه را بررسی کند.

برای عکسهای بهتر در پیوندهای پشتیبان به این صفحات وبینار بایگانی شده ، با شرکت دیگر ، مارک تجاری یا تأثیرگذار در وبینار همکاری کنید. نه تنها دو مارک خوب دارای یک ارائه قدرتمند هستند ، بلکه حتی پس از اتمام وبینار ، مخاطبان را افزایش می دهد. ( نکات مربوط به ایجاد وبینار در این پست وبلاگ .)

12. ابزارهای رایگان ایجاد کنید.

به یاد دارید وقتی در مورد تنظیم و انتشار فهرست منابع برای وبلاگ شما صحبت کردم؟ فکر می کنید مردم در فهرست منابع چه مواردی را شامل می شوند و به آنها پیوند می دهند؟ ابزارهای رایگان ابزار بزرگی هستند. می توانید با ایجاد ابزارهای رایگان که واقعاً برای مشتریان هدف شما مفید هستند ، به آن سوی لیست منابع دسترسی پیدا کنید.

در در HubSpot را، برای مثال، ما ایجاد گریدر وب سایت ، ابزاری که پیوندهای بسیاری از آژانس ها ، شرکا و دیگران را در صنعت ما به دست آورده است.

13. ایجاد قالب های قابل اشتراک گذاری.

مانند ابزارهای رایگان ، الگوها چیز دیگری هستند که افراد برای پیوند دادن به اندازه کافی مفید می دانند. قبل از ایجاد الگو ، به این فکر کنید که چه نوع الگوهایی کار افراد را آسان می کند. به عنوان مثال ، یک طراح ممکن است کتابخانه ای از الگوهای کارت ویزیت قابل بارگیری ایجاد کند که دیگران بتوانند بارها و بارها به آنها پیوند دهند. محتوای قابل علامت گذاری معمولاً محتوائی است که تعداد زیادی پیوند ورودی دریافت می کند.

14. اینفوگرافیک های جذاب ایجاد کنید.

مردم کاملاً دوست دارند اینفوگرافیک ها را به اشتراک بگذارند. اگر خودتان یک اینفوگرافیک اصلی ایجاد کنید ، افراد به عنوان منبع اصلی به شما پیوند می دهند. برای افزایش احتمال پیوند ورودی ، ممکن است طرح خود را با منابع ذکر شده به اشتراک بگذارید و کد جاسازی شده برای اینفوگرافیک شما به راحتی قابل دسترسی است.

طراح نیستید؟ هرکسی می تواند اینفوگرافیک هایی با ظاهر حرفه ای و با کیفیت بالا ایجاد کند-و سریع با الگوهای مانند این الگوهای اینفوگرافیک رایگان . قبل از ایجاد اینفوگرافیک ، می خواهید موضوعی را ارائه دهید که در واقع قابل تجسم باشد و مربوط به صنعت شما باشد.

15. اشکال دیگر محتوای بصری ایجاد کنید.

کاریکاتورها ، تجسم مطالب ، نمودارها و نمودارها و موارد مشابه بخش مهمی از استراتژی بازاریابی محتوای بصری و راهی عالی برای به دست آوردن پیوندهای ورودی هستند. از آنجا که ساختن آنها زمان و هزینه زیادی می طلبد ، احتمالاً دیگران از ایجاد محتوای بصری خود صرف نظر کرده و در عوض به محتوای شما پیوند می دهند.

می توانید از ابزارهای طراحی آنلاین رایگان برای ایجاد گرافیک شخصی خود ، صرف نظر از میزان فن آوری شما.

16. ایجاد ارائه های SlideShare.

یکی از اینفوگرافیک های خود را قطعه قطعه کنید یا یکی را از آخرین کنفرانس خود استفاده کنید. برای پیوندهای بیشتر می توانید این موارد را در وبلاگ خود ، در مرکز منابع وب سایت خود یا حتی در یک حساب SlideShare قرار دهید.

به خاطر داشته باشید که اشتراک گذاری ترین ارائه ها جذاب ترین آنها هستند. این به معنای محتوای عالی و طراحی عالی است. این پست وبلاگ را بخوانید تا راهنمای شروع تا انتها را در مورد طراحی بعدی خود بخوانید. ارائه پاورپوینت .

17. کاری خنده دار انجام دهید.

چیزهای خنده دار مانند آتش سوزی گسترده می شوند. به جوک های خنده دار درون صنعت خود فکر کنید و از آن با برخی از مطالب طنزآمیز که قابل پیوند هستند استفاده کنید. می توانید یک میم ، یک ویدیو کوتاه یا یک توییت ایجاد کنید که شوخی را ضبط کند. فقط مراقب باشید که مخاطبان خود را بفهمید و نحوه واکنش آنها به طوری که هیچ چیز توهین آمیز نباشد.

18. در مورد اخبار جالب شرکت ، مطبوعات بنویسید.

با تبدیل استراتژی روابط عمومی خود به یک استراتژی ورودی ، فرصت هایی را ایجاد می کنید که قبلاً وجود نداشت و مکانی را برای شرکت خود ایجاد می کنید و در این فرآیند با مخاطبان هدف خود اشتراک گذاری معناداری ایجاد می کنید.

هنگامی که یک مطبوعات عالی می نویسید ، آن را در وب سایت خود قرار دهید و سپس انتشارات خود را به یکی از مهمترین اخبار منتقل کنید تا پوشش بیشتری داشته باشید.

دانلود قالبهای مطبوعاتی ورودی ما به صورت رایگان .

19. وقتی اخبار شما شامل شرکت دیگری می شود ، یک بیانیه مطبوعاتی مشترک ارسال کنید.

با این کار می توانید به هزاران سایت مرتبط دیگر دسترسی پیدا کنید که در بیانیه مطبوعاتی مربوط به شرکت شما ممکن است به سایت شما پیوند نداشته باشند. این به شما فرصتی می دهد تا به تعداد بیشتری از افراد دسترسی پیدا کنید – و در نتیجه پیوندهای بیشتری دریافت کنید.

20. وقتی خبری مهم یا محتوای عالی دارید ، کمی ارتباط برقرار کنید.

جلب توجه مطبوعات و انتشار در نشریات صنعتی می تواند به شما در ایجاد نام تجاری ، افزایش تخصص مشهود ، افزایش اعتبار و البته دریافت پیوندهای پشتیبان از منابع معتبر کمک کند.

ابتدا یک صفحه اختصاصی درباره داستان در وب سایت خود ایجاد کنید تا به آن پیوند داده شود. سپس ، با تعداد انگشت شماری از روزنامه نگاران و/یا نشریات تماس بگیرید که می توانید آنها را واقعاً برای داستان خود ارزش قائل شوید. مطمئن شوید که به درخواست خود زمینه می دهید ، قوانین آنها را دنبال می کنید ، یک عنوان موضوعی قانع کننده در ایمیل خود بنویسید و مفید باشید ، نه فخرفروش.

21. هشدارهای درخواست مطبوعات را تنظیم کنید و به دنبال فرصت هایی برای ارسال نقل قول باشید.

هشدارهای درخواست مطبوعات درخواست هایی برای منابع اطلاعاتی روزنامه نگاران هستند. این روزنامه نگاران دائماً به دنبال نقل قول از افراد خاصی هستند تا در مقاله خود نشان داده شوند و از چندین رسانه برای ارسال درخواست و یافتن آن نقل قول ها استفاده می کنند.

در اینجا لیستی از خدمات معاون بازاریابی HubSpot وجود دارد که می توانید امضا کنید برای دریافت هشدار از روزنامه نگاران در صندوق ورودی خود:

به دلیل حجم بالای درخواست هایی که دریافت می کنید ، باربی همچنین توصیه می کند فیلترها یا پوشه های ایمیل را برای سازماندهی خود ایجاد کنید.

22. نوشتن و ارائه مقالات چاپ شده.

اگر نظر جالبی برای به اشتراک گذاشتن دارید و می توانید آن را به طور واضح و قانع کننده در مقاله ای منتشر کنید ، می توانید این فرصت را داشته باشید که با افراد زیادی تماس بگیرید ، برای خود و سازمان خود شناخته شوید و بک لینک معتبر به وبسایت شما. من معتقدم که م effectiveثرترین مقاله های ویرایش شده تنها یک نکته را بیان می کنند ، صدای شخصی نویسنده را می پذیرند و سپس توصیه های خاصی را ارائه می دهند.

پس از نوشتن مقاله ، نسخه های آنلاین نشریات روزنامه ها و مجلات صنعتی را برای پیوند ورودی بسیار ارزشمند هدف بگیرید.

23. با شرکتهای صنایع تکمیلی شریک شوید.

معمول است که شرکای کانال شرکتی به محتوای عالی یکدیگر پیوند دهند ، زیرا آنها به موفقیت یکدیگر علاقه دارند.

ممکن است با نگاهی به حضور کلی وب خود در Alexa و SimilarWeb . این سایت ها می توانند در مورد ترافیک ، نرخ بازگشت ، کلمات کلیدی و منابعی که افراد برای یافتن آن سایت و همچنین اقدامات بعدی که پس از بازدید انجام می دهند ، استفاده کنند.

24. بازاریابی مشترک انجام دهید.

همچنین می توانید یک قدم فراتر رفته و مشارکت در بازاریابی . این بدان معناست که برای تبلیغ بخشی از محتوا یا محصول با یک شرکت دیگر همکاری کنید و سپس نتایج آن تبلیغ را به اشتراک بگذارید. وقتی از رابطه و دسترسی شریک خود استفاده می کنید ، با کار کمتر پیوندها و سر و صدای بیشتری دریافت خواهید کرد.

بازاریابی مشترک م haveثر نیز نباید پیچیده یا گران باشد. شما می توانید در فضایی دیگر با یک برند با اندازه مشابه تماس بگیرید و پروژه را به آنها بسپارید. می توانید با کاری ساده به عنوان چند توییت شروع کنید ، سپس راه خود را برای ایجاد وثیقه بازاریابی پیش ببرید.

25. نظر بخواهید.

می توانید از کاربران بخواهید از محصول و صنعت خود به عنوان مثال ، کارشناسان یا تحلیلگران ویژگی های جدیدی را که در حال ارائه آنها هستید بررسی کنند. نه تنها پیوند ورودی دریافت خواهید کرد ، بلکه بازخورد خوبی خواهید داشت و ارتباط خود را با کسانی که از آنها خواسته اید نظرات خود را تقویت کنید ، تقویت خواهید کرد.

نمی دانید از کجا نظر بخواهید؟ لیست بهترین وب سایتهای بررسی محصول را برای B2B بررسی کنید و شرکتهای B2C.

26. با سایر مدیران وب سایت در زندگی واقعی دوست شوید.

با تقویت روابط خود با سایر مدیران وب ، در صورت بروز فرصت های آتی ، درهای مربوط به پیوندهای ورودی مرتبط باز می شود و به احتمال زیاد این درخواست ها نادیده گرفته نمی شوند.

داشتن شبکه مهارت بی نظیری است. هرچه شبکه شما گسترده تر و بازتر باشد ، فرصت های بیشتری باز می شود که حتی نمی دانستید وجود دارد. در اینجا نکات مفیدی در مورد شبکه مانند یک حرفه ای برای شروع کار وجود دارد.

27. موارد نام تجاری خود را جستجو و نظارت کنید.

با مدیران وب تماس بگیرید تا آنها را به پیوندهای ورودی تبدیل کنند ، اما فقط در صورت لزوم – مثلاً وقتی به داده های شما استناد می کنند. این یک تاکتیک به نام “بازیابی پیوند” است.

با تنظیم هشدارها با استفاده از ابزارهایی مانند ذکر یا BuzzSumo و افزودن کلمات کلیدی مربوط به نام تجاری یا محصولات شما. فقط مطمئن شوید که هرگونه اشاره ای را از وب سایت خود در هشدار حذف کرده اید ، که می توانید در تنظیمات این ابزارها انجام دهید.

در اینجا یک الگوی ایمیل برای درخواست پیوند از معاون بازاریابی ما وجود دارد:

Link reclamation email template

منبع تصویر

28. پیوندهای شکسته را از طریق ابزارهای خزنده سایت شناسایی کنید.

مشابه مرحله بالا ، برخی از مدیران وب سایت ممکن است به سایت شما پیوند دهند اما از پیوندهای قدیمی یا خراب استفاده کنند. این امر طبیعی است زیرا شما به مرور وب سایت خود را تغییر داده و به روز می کنید. با این حال ، این پیوندهای ورودی هنوز ارزشمند هستند – و می توانید آنها را به روز کنید.

از ابزارهایی مانند Dead Link Checker استفاده کنید پیوند ابزار بازیابی آب میوه ، و قورباغه جیغ جیغ برای پیوندهای خراب در وب سایتهای دیگر را اسکن کنید. سپس ، با استفاده از الگوی فوق به عنوان الهام ، با پیوند صحیح به عنوان جایگزین ، با مدیران وب تماس بگیرید.

29. بک لینک های رقبای خود را جستجو و نظارت کنید.

فرصت هایی را پیدا کنید که می توانید پیوندهای مشابه را دریافت کنید. این یک راه عالی برای یافتن فرصت های پیوند با ارزش بالا نسبتاً آسان است. تحقیقات رقیب را به صورت هفتگی یا ماهانه انجام دهید تا فرصت های جدیدی را بیابید که می توانید از آنها استفاده کنید.

از یک ابزار تجزیه و تحلیل پیوند مانند Ahrefs ، Majestic ، یا Moz پیوند اکسپلورر برای دریافت لیستی از پیوندهای پشتیبان برای یکی از رقبای خود. سپس ، بررسی کنید که چه نوع پستهایی دارای بک لینک هستند و از آن SEO خارج از صفحه استفاده می کنند.

به عنوان مثال ، اگر یکی از رقبای شما برای نشریات خاص پست مهمان می نویسد ، به احتمال زیاد این نشریات به پست های مهمان شما در موضوعات مشابه علاقه مند خواهند بود.

30. پیوندهای “Tweet This” را در محتوای خود گنجانید.

بخشی از دریافت پیوندهای ورودی ، رساندن مطالب شما به انبوه مردم است. از جمله “توییت این” یا “روی توییت کلیک کنید!” پیوندهای ناگت های قابل ارسال در محتوای شما باعث می شود که افراد محتوای شما را بیشتر از نظر اجتماعی به اشتراک بگذارند.

نتیجه؟ دید بیشتر در موتورهای جستجو ، فیدهای خبری و جریانهای توییتر – و در نتیجه فرصت بیشتری برای ارجاع داده های شما در محتوای افراد دیگر وجود دارد.

در اینجا می بینید که یکی از این پیوندها چگونه است:

محققان دریافتند تصاویر بصری رنگ آمادگی افراد را برای خواندن یک محتوا تا 80 درصد افزایش می دهد. [ این آمار را توییت کنید! ]

به راحتی می توانید با استفاده از سرویس ClickToTweet – بدون یادگیری کد سفارشی ، پیوندهای قابل توییت ایجاد کنید. .

31. ابزارک های اشتراک گذاری اجتماعی را نصب کنید.

درست مانند پیوندهای “Tweet This” محتوای شما را به بیرون می رسانند ، بنابراین دکمه ها و ابزارک های اشتراک اجتماعی . آنها را روی محتوای بازاریابی خود مانند مطالعات موردی ، تصاویر سفید ، کتابهای الکترونیکی و پست های وبلاگ قرار دهید. هرچه سایت شما بیشتر در سایر سایتهای رسانه های اجتماعی ظاهر شود ، احتمال اینکه شخصی آن را ببیند ، به اشتراک بگذارد و از وب سایت خود به آن پیوند دهد بیشتر است.

32. در رویدادی حامی یا سخنرانی کنید.

رویدادها معمولاً تبلیغات وب سایت را برای سخنرانان و حامیان آنها فراهم می آورند. آنها یا شما را در صفحه حامیان خود فهرست می کنند یا شما را به عنوان سخنران در یک پست وبلاگ معرفی می کنند. همچنین می توانید پیوندهای ورودی را با شرایط خود مذاکره کنید تا مطمئن شوید زمان و منابع شما پیوند ورودی مفیدی را ارائه می دهد.

اگر در یک رویداد صحبت می کنید ، یک ارائه بسیار عالی و قابل اشتراک گذاری کنید که مردم بخواهند بعداً آن را بیابند ، به اشتراک بگذارند و حتی به آن پیوند دهند.

33. به مدیر وب سایت دیگر کمک کنید تا خطایی را در سایت خود رفع کند.

به یاد دارید وقتی گفتم که باید با سایر مدیران وب آشنا شوید؟ این زمان دیگری است که این ارتباطات مفید خواهد بود. وقتی پیوندهای شکسته ای را در سایت های دیگران پیدا کردید ، به آنها اطلاع دهید (البته مودبانه) و قسمتی از محتوای خود را در اختیار آنها قرار دهید که جایگزین مناسبی برای آن پیوند شکسته باشد. شخصی ، دوستانه و مفید باشید و این می تواند فرصتی برای شروع ارتباط با آن مدیر وب سایت نیز باشد.

34. آزمایشات رایگان و مشاهده سریع محصولات خود را انجام دهید.

وقتی مردم از قبل محصول شما را ببینند ، می خواهند دنیا بداند که آنها بخشی از جمعیت VIP هستند و ممکن است یک نظر با پیوندی به سایت شما در مورد آن بنویسند.

چند روش برای ارائه آزمایشی رایگان وجود دارد. می توانید چند دکمه فراخوان برای اقدام برای وب سایت یا وبلاگ خود ایجاد کنید. ( این الگوهای CTA رایگان و قابل تنظیم را بارگیری کنید تا به شما کمک کند . )

همچنین می توانید یک ایمیل اعلام محصول جدید برای افرادی که فکر می کنید علاقه مند هستند ، مانند مشتریان فعلی ، ارسال کنید. اگر از نحوه اعلام محصول خود مطمئن نیستید ، راهنمای ما را در مورد نحوه ایجاد ایمیل معرفی محصول عالی .

ایجاد پیوندهای ورودی به روش کلاه سفید و افزایش رتبه

روزهای ارسال هرزنامه ها و پرداخت هزینه خدمات ایجاد لینک به پایان رسیده است. با راهنمایی ها و روش هایی که به اشتراک گذاشته ام ، شما در راه ایجاد بک لینک با کیفیت بالا به روش کلاه سفید هستید. همانطور که پیوندهای بیشتری به سایت شما اشاره می کند ، در SERP ها رتبه بسیار بالاتری خواهید داشت و باعث افزایش ترافیک ارگانیک و جذب مشتریان و مشتریان احتمالی بیشتر می شوید.

توجه ویراستار: این پست در اصل در آوریل 2012 منتشر شده است و برای تازگی ، دقت و جامعیت به روز شده است.

SEO Starter Pack

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *