نام تجاری, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

3 راه برای استفاده از برندهای تجاری برای کسب و کار شما

در زندگی شخصی همه ما افرادی را می خواهیم که قهرمان ما شوند.

اگر خوش شانس باشیم ، این امر از خانواده ما شروع می شود و به دوستان و افراد قابل توجه دیگر نیز گسترش می یابد. در یک محیط کاری ایده آل ، مدیران ما را نیز قهرمان می کنند و به ما کمک می کنند تا از نردبان بالا برویم.

هیچ چیز بهتر از این نیست که افرادی در حاشیه به تشویق شما بپردازند و در اتاق هایی که در آن نیستید از شما دفاع کنند.

Download Now: Free Brand Building Guide

شما به عنوان یک مالک مشاغل می خواهید از آن سطح پشتیبانی از مارک خود استفاده کنید.

اینجاست که یک قهرمان برند به عنوان شخصی که تجارت شما را رونق می بخشد و به رشد وفاداری شما کمک می کند وارد می شود.

بیایید بررسی کنیم که چرا به یک قهرمان برند احتیاج دارید ، چگونه آن را بدست آورید و چگونه آن را در استراتژی بازاریابی خود بگنجانید.

بسته به اندازه شغل خود ، ممکن است یک یا چند قهرمان داشته باشید. گاهی اوقات ، این نقش در مسئولیت های کارکنان شما نهفته است.

به عنوان مثال ، یک متخصص مارک کارفرما مسئول ارتقا culture فرهنگ و مزایای شرکت برای نامزدهای خارجی است. این ، به خودی خود ، نوعی قهرمان برند است ، زیرا نقش آنها بیشتر درگیر تبلیغات برای برند شما است.

شما می توانید همین صحبت را برای سفیران مارک هایی که با مشاغل تجاری برای ارتقا them آنها و تولید تبلیغات شریک هستند ، بگویید.

یک تفاوت اساسی که باید در اینجا یادآوری شود این است که سفیران به طور معمول یک تعهد قراردادی برای تبلیغ نام تجاری شما دارند. ممکن است قهرمانان برای این کار تشویق شوند ، اما برای جشن گرفتن از مارک شما نیازی به آنها نیست.

در یک شرکت کوچک ، صاحب مشاغل می تواند قهرمان برند باشد ، این امر باعث ایجاد انگیزه در داخل کارمندان و ایجاد شبکه در خارج برای کسب مشتری بیشتر می شود.

نکته مهم در این مورد این است که هر کسی می تواند یک قهرمان برند باشد و هرچه برند شما قهرمانان بیشتری داشته باشد قدرت آن بیشتر خواهد بود.

چگونه قهرمان برند شویم (و به دست آوریم)

برای اینکه یک قهرمان برند باشید ، باید چند ویژگی و ویژگی اصلی داشته باشید. یک قهرمان برند باید:

  • شور و شوق شرکت را داشته باشید.
  • چشم انداز ، مأموریت و ارزش های شرکت را بشناسید.
  • در موفقیت و رشد درازمدت برند سرمایه گذاری کنید.
  • مهارت های لازم برای هدایت ابتکارات رشد را داشته باشید.
  • در مورد موثرترین استراتژی ها برای ایجاد به روز باشید / با کارمندان و مصرف کنندگان.

یکی از مکانهایی که می خواهید شروع به جستجوی قهرمانان برند کنید ، کارمندان خود هستند.

مطالعات نشان می دهد که چگونه رفتار مشاغل با کارمندان خود نقش مهمی در اعتماد به نظر می رسد. به خصوص در مواقع بحرانی ، مصرف کنندگان به نحوه رفتار مارک ها با برند خود نگاه می کنند.

تشویق کارمندان برای تبدیل شدن به یک برند تجاری به برخی از اقدامات ساختاری در سازمان شما احتیاج دارد.

شما محیطی می خواهید که کارمندان شادی آفرین باشد زیرا کارمندان خوشبخت قهرمانان بزرگی می شوند که برند شما را حتی بدون درخواست شما تقویت می کنند.

مثل وقتی است که کالایی را که تازه خریداری کرده اید دوست داشته باشید. هر فرصتی پیدا خواهید کرد تا به مردم بگویید چقدر آن را دوست دارید – حتی اگر 10٪ کد تخفیف ارجاع نداشته باشید.

با انجام مرتب کارمندان خالص نمره پروموتر شروع کنید (eNPS) نظرسنجی ها. این به شما می گوید که کارمندان شما چقدر راضی هستند و به شما اطلاع می دهد که چگونه می توانید بهتر از آنها حمایت کنید. پس از شناسایی فرصت های بهبود ، حتماً با اقدامی ادامه دهید تا به کارمندان خود اطلاع دهید که صدای آنها شنیده می شود و جدی گرفته می شوند.

اگر شرکت شما به صورت عمومی معامله می شود ، به واحدهای سهام محدود (RSU) به کارمندان خود پیشنهاد دهید. RSU سهامی است که به عنوان نوعی جبران خسارت با برنامه واگذاری به کارمندان داده می شود و می تواند از یک تا چند سال پس از شروع کار کارمند باشد.

دادن سهام عدالت در شرکت شما به کارمندانتان می تواند وفاداری آنها را به شرکت شما افزایش دهد و آنها را در رشد آن سرمایه گذاری کند.

راه های دیگر تبدیل کارمندان به قهرمانان برند عبارتند از:

  • ارائه فرصت های توسعه حرفه ای.
  • سرمایه گذاری در طرح های متنوع و فراگیر ، مانند گروه های منابع کارمندان (ERG).
  • ایجاد ایمنی روانشناختی.

نحوه استفاده از بازاریابی قهرمان برند

1 در مارک تجاری کارفرما سرمایه گذاری کنید.

نام تجاری کارفرما نوعی بازاریابی است که در آن هدف مخاطبان داوطلبانی هستند که می خواهند به شرکت شما بپیوندند. با این حال ، این می تواند درک بسیار مثبتی از برند شما برای مصرف کنندگان ایجاد کند.

ما ذکر کردیم که کارکنان برای ایجاد اعتماد به برند از اهمیت بالایی برخوردار هستند. اگر مصرف کنندگان فکر می کنند شما با کارمندان خود بدرفتاری می کنید یا سود بیشتری نسبت به مردم بازی می کنید ، این می تواند چهره برند شما را لکه دار کند.

متخصص نام تجاری کارفرمای شما شخصی است که در پشت استراتژی های به نمایش گذاشتن قهرمانان داخلی برند شما فعالیت می کند.

در HubSpot ، ما در اینستاگرام HubSpotLife داریم ، جایی که ما جذب کارمندان ، کد فرهنگ خود و موارد دیگر را ارسال می کنیم.

این فرصتی است که کارمندان ما می توانند در مورد آنچه در کار با HubSpot دوست دارند به جهانیان بگویند و تجربیات شخصی خود را به اشتراک بگذارند.

مارک تجاری کارفرما این است که به مردم نگاهی درونی از مزایای کار در تجارت خود داشته باشید.

2. صدای مژده برند خود را تقویت کنید.

چه یک تجارت کوچک و چه بزرگ باشید ، احتمالاً می دانید بزرگترین طرفداران مشتری شما چه کسانی هستند.

ممکن است آنها را با نام یا از طریق داده هایی که جمع آوری کرده اید بشناسید (مانند نظرسنجی های NPS). این مشتریان و وفاداران در هنگام حمایت از کسب و کار شما یک معدن طلا هستند.

شانس وجود دارد ، آنها این کار را از طریق دهان به دهان انجام می دهند. چرا صدای آنها را تقویت نمی کنید تا تأثیر آنها را به حداکثر برسانید؟

یکی از راه های انجام این کار این است که از مژده داران خود بخواهید در سایت هایی مانند Google نظرات خود را برای شما بگذارند. تجارت من ، Yelp ، و فیس بوک .

Happy customer leaves review on Google اگر یک کمپین را اجرا می کنید و می خواهید توصیفات خود را اضافه کنید ، با طرفداران برتر خود تماس بگیرید و از آنها بخواهید که شرکت کنند. می توانید همان توصیفات را برای وب سایت ، صفحات فرود و موارد دیگر استفاده مجدد کنید.

روش دیگر برای تقویت صدای قهرمانان ، ارائه کدهای ارجاع به آنها است. وقتی قهرمان شما کسی را به نام تجاری شما ارجاع می دهد ، او و گیرنده در خرید بعدی خود تخفیف می گیرند. و مشتری جدیدی به دست می آورید – این یک برد-برد-برد است.

3 قهرمانان برند خود را در شبکه های اجتماعی درگیر کنید.

در آموزش پیروان شبکه های اجتماعی خود به عنوان قهرمانان برند فکر کنید.

Example of brand engaging followers on Instagram

منبع تصویر

آنها از قبل مارک شما را دوست دارند ، به همین دلیل شما را دنبال می کنند. هرچه رابطه خود را با آنها بیشتر پرورش داده و جامعه ای را ایجاد کنید ، وفادارتر می شوند. در نهایت ، آنها به قهرمان برند شما تبدیل می شوند.

روشهای بی شماری برای جامعه خود را در رسانه های اجتماعی درگیر کنید ، از جمله:

  • پاسخ به نظرات
  • ایجاد گروههای خصوصی
  • ایجاد نظرسنجی و نظرسنجی
  • انجام پرسش و پاسخ
  • با پیروان خود مستقیم زندگی کنید
  • ارسال مجدد محتوای تولید شده توسط کاربر

قهرمانان نام تجاری شگفتی هایی برای چهره عمومی شما ایجاد می کنند ، زیرا آنها به گونه ای از برند شما حمایت می کنند که احساس تبلیغ نمی کند. بنابراین ، این قهرمانان را پرورش دهید و از آنها برای رشد بیشتر برند خود استفاده کنید.

New Call-to-action دهانه>

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *