وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

3 دلیل که چرا بازاریابان باید به امنیت داده ها اهمیت دهند (و نحوه شروع کار)

طی دو سال گذشته ، احتمالاً چیزهای زیادی درباره امنیت سایبری شنیده اید.

مانند بسیاری از مفاهیم بزرگ و جدی ، احساس می شود که گاهی اوقات بالاتر از سر ما ظاهر می شود – قلمرو اجتماعات عظیم و دولت ها ، یا شاید بخش IT شما. بپذیریم که برای حرفه ای ها در بازاریابی ، فروش یا خدمات خیلی جالب نیست.

ممکن است حتی فکر کرده باشید ، “ بله ، افرادی نگران این مسئله هستند ، اما ما احتمالاً مجبور نیستیم.”

من به عنوان یک مدیر محصول برای امنیت در HubSpot ، وقت زیادی را می گذرانم و به این موضوع فکر می کنم. امروز می خواهم بررسی کنم که محافظت از داده ها و امنیت حساب برای بازاریابان و مشاغل نمایندگی آنها چقدر ضروری است.

همه چیز با یک چیز شروع می شود: اعتماد.

Download Now: State of Marketing in 2021 Report

چرا بازاریابان باید به امنیت داده اهمیت دهند

1 اعتماد سنگ بنای روش بازاریابی ورودی است.

به روشهای مختلفی به کسب و کار خود اعتماد می کنید.

این می تواند نمونه سازی تخصص در زمینه شما یا ارائه خدمات عالی متمرکز بر تجربه مشتری باشد. شما همچنین می توانید با ایجاد روابط واقعی با مشتریانی که به سادگی تبدیل قیمت شما فراتر می روند اعتماد ایجاد کنید – و شامل پشتیبانی مداوم است که موفقیت کافی را برای مشتریان به ارمغان می آورد و آنها احساس راحتی می کنند خدمات شما را به هر کسی که می شناسند توصیه کنند.

در پایان روز ، ایجاد و حفظ اعتماد یک ماده اصلی برای چرخاندن چرخ دنده شما است.

بدون آن ، تمام این دستگاه خرد شده و متوقف می شود.

از دست دادن اعتماد برای یک کسب و کار و یک برند نیز فاجعه بار است. به عنوان مثال ، موارد کمی می توانند مشتری را سریعتر از نقض داده ها قطع کنند. در واقع ، از هر چهار آمریکایی یكی با شركتهای نقض داده تجارت نمی كند .

2. چشم اندازها و مشتریان برای حفظ امنیت اطلاعات شخصی به بازاریابان اعتماد می کنند.

هر روز ، مشتریان بالقوه شما به شما اعتماد می کنند – در واقع اعتماد زیادی دارند – وقتی کارهایی مانند پر کردن فرم های تماس در وب سایت شما ، ثبت نام در وبینارهای شما یا ثبت نام در آزمایش های رایگان خدمات شما را انجام می دهند .

آنها با دادن اطلاعات شخصی خود ، اعتماد گسترده ای به شما نه تنها به تجارت شما بلکه به شما به عنوان بازاریاب که این ابزارها را حفظ می کنید ، دارند. آنها به شما اعتماد دارند که اطلاعات شخصی آنها را ایمن نگه دارید ، از آنها سو toاستفاده نکنید (مثلاً با ارسال یک نامه ایمیل ناخواسته به آنها) ، و از آنها در جهت منافع خود برای کمک به آنها در رسیدن به اهدافشان استفاده کنید.

3 استفاده صحیح از داده ها دیگر کافی نیست – شما باید داده های مشتری را ایمن نگه دارید.

شما احتمالاً مکالمه هایی را درباره استفاده صحیح از داده های مشتری مانند ایمیل ها شنیده اید که با مفهوم “از اطلاعات سو misاستفاده نکنید” متمرکز شده است.

به عنوان مثال: از طریق ایمیل از طریق ایمیل کسی را ارسال نکنید ، پیشنهادی را برای او ارسال نکنید و دلیلی ندارید که باور کنید علاقه مند شده است یا بدون رضایت وی با او تماس نمی گیرید.

همانطور که مکالمه ای که ممکن است کمی با آن آشنایی داشته باشید مهم است – چگونه می توان اطلاعات مشتری و اطلاعات مشتری را ایمن نگه داشت و از دست افرادی که از این اطلاعات برای صدمه زدن به آنها استفاده می کنند ، نیست. .

اگر با آن طرف مکالمه آشنایی ندارید ، قابل درک است. خطر دستیابی غیر مجاز بازیگران بد به داده های مشتری در مقیاس نسبتاً جدید است.

در HubSpot ، ما معتقدیم که به همان اندازه که روش های دیگر برای جلب اعتماد و حفظ آن ارزشمند است.

شما به عنوان یک بازاریاب ، سرپرست داده های مشتریان خود هستید.

شغل یک بازاریاب در تولید سرنخ یا ایجاد یک نام تجاری متوقف نمی شود.

نکته مهم دیگری نیز در این معما وجود دارد – یک مدیر قابل اعتماد در داده های مشتری.

اگر مشتریان به دلیل تمام زحماتی که شما برای ایجاد این روابط با کیفیت کشیده اید ، به شما اعتماد می کنند ، برای ساختن نام تجاری که در زمینه شما معتبر شناخته می شود ، ایجاد انجیلی از انجیلی ها که دیگران را به اعتماد ترغیب می کنند ، ایجاد می کنند. شما نیز – پس ضروری است که پایان معامله خود را حفظ کنید.

وظیفه شما این است که آنچه را که در کنترل شخصی شماست انجام دهید تا اعتبار آن را تأیید کنید و داده های مشتری را ایمن نگه دارید.

با مبانی شروع کنید

خوشبختانه ، اجرای بهترین روشهای امنیتی برای ایمن نگه داشتن حسابهای آنلاین دشوار نیست. در واقع ، شما می توانید بسیاری از این موارد را فوراً شروع کنید.

در اینجا لیستی از مطالب وجود دارد که به هر بازاریاب کمک می کند تا عناصر بنیادی امنیت را تنظیم کند:

وبلاگ ها:

محتوای آکادمی HubSpot و وبینارها:

شما در ایجاد مشاغل ، روابط و جوامع عالی در مورد مشاغل خود کار خوبی انجام داده اید. شما همچنین می توانید از نظر امنیتی کار بزرگی انجام دهید – و یک مهماندار باشید که مشتریان شما می توانند اعتماد کنند.

state of marketing

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *