کمپین های بازاریابی از طریق ایمیل, میزبانی ایمیل رایگان, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

26 نمونه از مبارزات درخشان بازاریابی از طریق ایمیل [الگو]

در هر روز داده شده ، بیشتر صندوق های ایمیل ما مملو از انبوه خبرنامه های ایمیل خودکار است که علاوه بر اینکه به ما وظیفه دیگری را برای انجام کارهای شخصی خود اختصاص می دهد ، کار دیگری انجام نمی دهد – یعنی علامت گذاری همه آنها را به عنوان خوانده نشده بدون خواندن یا لغو اشتراک به طور کلی.

شاید اضافه کردن به همه سر و صدا ایده خوبی به نظر نرسد. با این حال ، مطابق با تماس دائمی ، متوسط ​​ROI برای بازاریابی از طریق ایمیل به ازای هر 1 دلار هزینه شده 42 دلار است. نیازی به گفتن نیست که ایمیل یکی از ملفه های مهم استراتژی بازاریابی است و موفقیت آن تا حد زیادی به مهارت شما در ساخت ایمیل های خود بستگی دارد.

Download Now: Email Marketing Planning Template 

کمپین های ایمیل بخش مهمی از بازاریابی ورودی است ، فرآیندی که در حال انجام است. جایی که بازاریابان در هر مرحله از سفر با خریداران ملاقات می کنند.

بازاریابی ورودی تأیید می کند که همه در این لحظه دقیق آمادگی خرید از شما را ندارند. به همین دلیل ایمیل چنین کانال مهمی است.

از طریق ایمیل ، شما می توانید با ارائه ارتباطات به صندوق ورودی شخصی آنها ، سرآمد باشید و می توانید این کار را در مقیاس با نرم افزار اتوماسیون بازاریابی . مهم است که گیرندگان یک کمپین ایمیل انتخاب این محتوا را انتخاب کرده و هر قطعه چیز ارزشمندی را ارائه دهد.

در اینجا چند نمونه از اهداف مختلفی را که کمپین ایمیل شما ممکن است تعیین کند ، ذکر شده است:

  • تولید ترافیک – ایمیل می تواند یک کانال تبلیغاتی م forثر برای محتوای با ارزش بالا باشد که در وب سایت خود ایجاد می کنید.
  • آگاهی – هرکسی که لیست ایمیل شما را انتخاب کند آماده تصمیم گیری برای خرید نیست. شما می توانید در هنگام ارائه محتوای آموزشی که بیشترین ارتباط را با آنها دارد ، از بازاریابی ایمیل استفاده کنید.
  • پرورش سرب – همانطور که در ذهن خود باقی می مانید ، ممکن است راههایی را برای شناسایی هدایتهایی که با بالاترین قصد خرید دارید و ارائه محتوای متمرکز بر تبدیل که “آنها را” به سمت فروش فروش می دهد (یا حداقل برای آماده شدن برای فروش). ” /
  • درآمدزایی – می توانید کمپین های بازاریابی ایمیلی برای مشتریان موجود خود ایجاد کنید تا فروش و فروش متقابل فرصت ها. همچنین می توانید کمپین هایی را برای گرفتن تبدیل فروش از لیدهایی که نزدیک به تصمیم خرید هستند ، ایجاد کنید. (یک مثال ممکن است ایجاد کمپین های “ترک سبد خرید” برای بازیابی فروش های از دست رفته فروش باشد.)

گزینه های بازاریابی ایمیل موثر بی پایان هستند. این 10 نکته بازاریابی از طریق ایمیل را در 60 ثانیه بررسی کنید:

آماده شیرجه رفتن عمیق تر هستید؟ کمپین های م marketingثر بازاریابی از طریق ایمیل برای جلب توجه در صندوق های پرکار نیاز به نوشتن هوشمندانه دارند. بیایید به چگونگی ایجاد یک کمپین بازاریابی ایمیل از طریق خود بپردازیم.

1 از الگوی برنامه ریزی ایمیل استفاده کنید.

در Email Planning Template in Excel

بارگیری این الگوی برنامه ریزی

تهیه برنامه قبل از شروع ارسال ایمیل به کل بانک اطلاعات مشتری ، ضروری است. به همین دلیل HubSpot این الگوی رایگان برنامه ریزی ایمیل 2. هدف خود را برای این کمپین مشخص کنید.

نتیجه مورد نظر خود را کشف کنید:

  • آیا برای پاک کردن لیست شماست؟
  • محصول جدیدی را تبلیغ کنید؟
  • پیگیری یک رویداد متروک گاری؟
  • در ذهن مخاطب خود باشید؟

کمپین های ایمیل نتایج متفاوتی خواهد داشت که برای رسیدن به آنجا نیاز به تاکتیک های مختلف است. پس از تعیین هدف کمپین خود ، می توانید اهدافی را که می خواهید هدف قرار دهید ایجاد کنید معیارهای خاصی را در هدف خود بگنجانید تا بتوانید براساس داده های کمی تعیین کنید که کمپین شما موفقیت آمیز بوده است.

3 درک کنید که برای چه کسی ایمیل ارسال می کنید.

آیا تا به حال این جمله را از مردیت هیل شنیده اید که “وقتی با همه صحبت می کنید ، با هیچکس صحبت نمی کنید”؟ آنچه هیل در اینجا به آن دست می یابد این است که اگر شما پیام خود را برای استفاده در کل مخاطبان خود کم می کنید ، فرصتی را روی میز می گذارید – فرصتی برای ایجاد محتوای مرتبط با ارزش بالا ، خاص ، که مستقیماً با گیرنده صحبت می کند .

با این حساب ، کلید یک کارزار عالی بازاریابی از طریق ایمیل شناسایی مخاطبان شما و استفاده از تقسیم بندی ایمیل 4 خود را به جای شخص خریدار قرار دهید.

بعد از اینکه نتیجه و اهدافی را که می خواهید هدف بگیرید ، شناسایی کردید ، اکنون باید نحوه تهیه ارزش برای شخصیت خریدار خود را استراتژیک کنید تا آنها تغییر شکل دهند ، درگیر شوند یا اقدامی را که می خواهید انجام دهند انجام دهند. برخی از مواردی که می توانید از خود بپرسید ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • در وهله اول چگونه مشترک شدند؟
  • چه چیزی برای آنها مهم است؟
  • چه چیزی می توانم فراهم کنم که آنها را درگیر و خوشحال کند؟

5. یک لیست هدفمند تهیه کنید و معیارهای ثبت نام را تعریف کنید.

شما می دانید چه کسی را هدف قرار داده اید و می خواهید چه کاری انجام دهند. از آنجا ، شما باید بخش را بسازید. با تفکر در مورد شخصیت خریدار خود ، چه ویژگی هایی در همه آنها مشترک است؟ CRM خود چگونه این خصوصیات را توصیف می کند؟

نرم افزار شما هوشمند است ، اما آنقدر هوشمند نیست که بتواند به طور خودکار بفهمد گیرنده هایی را که می فرستید. آیا گیرندگان ایمیل ها را همزمان دریافت می کنند ، یا وجود دارد معیارهای خاصی که باید قبل از ثبت نام در سکانس یا کمپین رعایت کنند ؟

6. جدول زمانی را که می خواهید کمپین اجرا شود مشخص کنید.

ممکن است شما یک کمپین فصلی را اجرا کنید که فقط به یک یا دو ایمیل احتیاج دارد ، یا ممکن است یک کمپین بلند مدت پرورش و پرورش را بسازید. طول دنباله ایمیل خود را متناسب با طول چرخه خرید و مرحله ای که پرسونا در آن قرار دارد متناسب کنید سفر خریدار

. به عبارت دیگر ، پیام درست را در زمان مناسب ارائه دهید.

7. برای ایمیل ها و پیگیری های خود برنامه ریزی کنید.

هنگامی که دانستید به چه کسی ایمیل می زنید و چرا ، زمان آن فرا رسیده است که چگونه آنها را از A (جایی که هستند) به B (جایی که می خواهید هدف کمپین باشد) منتقل کنید.

در طول جدول زمانی کمپین ، ممکن است چندین نقطه تماس داشته باشید. حتی ممکن است پیگیری ها را براساس اقدامات هر گیرنده انجام دهید. با تشریح پیام اصلی و برداشتن هر ایمیل ، این ایمیل ها را بیرون تنظیم کنید.

بخاطر داشته باشید که نمی توانید انتظار داشته باشید که یک ایمیل تنها همه کارها را انجام دهد. کمپین ایمیل شما می تواند از چندین ایمیل تشکیل شده باشد ، بنابراین در نظر داشته باشید که گیرندگان ایمیل خود را با یک ایمیل در یک سفر قرار دهید. با این کار احتمال موفقیت هر ایمیل در رسیدن به هدف شما افزایش می یابد.

به عنوان مثال ، اگر در حال انجام یک کارزار اصلی پرورش هستید ، ممکن است چند ایمیل آموزشی داشته باشید تا قبل از ارائه محتوای بیشتر با محوریت تبدیل ، آنها را از مرحله آگاهی به مرحله بررسی برسانید.

هرچه روند خرید و چرخه فروش طولانی تر باشد ، به ایمیل های بیشتری نیاز خواهید داشت.

8. خطوط موضوعی قابل کلیک را بنویسید.

خط موضوع دروازه بان باقی مانده ایمیل شماست. شخصیت خریدار شما در معرض محتوای شما قرار نمی گیرد مگر اینکه ابتدا روی موضوع کلیک کند. با این حساب ، از این املاک و مستغلات گرانبها برای کپی استفاده کنید که آنها را مجبور به خواندن ادامه مطلب می کند. می توانید این کار را با استفاده از:

انجام دهید

  • علاقه آنها را جلب کنید
  • امیدوار کننده ارزش
  • باز کردن یک حلقه (که در متن ایمیل بسته خواهد شد)
  • با استفاده از صدای منحصر به فرد خود برای شروع مکالمه
  • استفاده از شخصی سازی

9. کپی مناسب آنها را بنویسید.

هنگامی که از هدف هر ایمیل در حال ارسال مطلع شدید و خطوط موضوعی را دریافت کردید ، می توانید نسخه ای را که لیست شما را درگیر می کند بنویسید. در نظر بگیرید که مخاطبان شما در سفر خرید و نوع محتوایی را که مفید می دانند ارائه دهید . به عنوان مثال ، اگر بخشی از مشترکین را که عمدتا در مرحله آگاهی از سفر خرید هستند از طریق ایمیل ارسال کنید ، تبلیغ محصولات منطقی نیست.

10. دارایی های نام تجاری خود را ایجاد کنید.

تعداد کمی از افراد می خواهند نامه ای بخوانند که به راحتی دیواری از متن را در اختیار آنها قرار دهد. تصاویر بصری به گیرندگان شما کمک می کند تا نکته ایمیل را به سرعت درک کنند. در حقیقت ، عمدی و تصاویر با مکان مناسب می توانند نرخ کلیک را افزایش دهند ، بنابراین با استفاده از تصاویر بصری برای پشتیبانی از پیام خود ، فقط در مورد آنچه می خواهید بگویید ، در مورد چگونگی گفتن آن فکر نکنید.

11 همه اینها را با یک سازنده ایمیل جامع جمع کنید.

پس از نوشتن کپی برای ایمیل های خود ، می خواهید آنها را در مشتری نرم افزار ایمیل که قصد استفاده از آن را دارید بسازید.

بسته به نیاز شما گزینه های مختلفی وجود دارد ، از جمله HubSpot ، MailChimp ، بازاریابی از طریق ایمیل و تماس مداوم .

با یک سازنده ایمیل جامع ، می توانید کمپین های ایمیل خود را ایجاد کنید ، بهینه کنید و شخصی سازی کنید بدون اینکه به تجربه فنی یا گرافیکی نیاز داشته باشید.

12 فراخوانهای واضح برای اقدام را وارد کنید.

به یاد داشته باشید ، اگر وقت مخاطب خود – و فضای صندوق ورودی – را با ایمیل دیگری صرف می کنید ، پیام شما باید به آن اشاره داشته باشد. مواردی را که می خواهید گیرندگان ایمیل شما از ایمیل دور کنند در نظر بگیرید.

در بیشتر موارد ، می خواهید برای اقدام بیشتر یک تماس برای اقدام (CTA) اضافه کنید.

با ارائه گزینه های زیاد مخاطبین ایمیل خود را اشتباه نگیرید. برای هر ایمیلی که ارسال می کنید ، باید اقدامی باشد که بخواهید خواننده انجام دهد. سپس ، به آنها دستور دهید که آن عمل را انجام دهند و انتظاراتی را برای آنچه اتفاق خواهد افتاد تعیین کنند.

ممکن است هدف شما از CTA بسته به مرحله سفر خریدار مخاطب و آنچه می خواهید با کمپین ایمیل خود انجام دهید ، متفاوت باشد. به عنوان مثال ، شما ممکن است به سادگی بخواهید آنها را با محتوای دیگری بیشتر درگیر کنید ، یا ممکن است بخواهید آنها را مجبور به خرید کنید.

صرف نظر از اینکه چیست ، شما باید بهترین روشهای CTA را دنبال کنید مانند ایجاد س theال با زبانی واضح و تأکید بر آن با عناصر طراحی متضاد.

13. عناصر شخصی سازی را وارد کنید.

این تجربه را در نظر بگیرید. آیا گیرندگان ایمیل شما می خواهند مانند یک نفر در میان صدها نفر دیگر در پایگاه داده خود باشند؟ یا اینکه آنها مانند شما که مستقیماً با آنها صحبت می کنید ، تجربه شخصی می خواهند؟

اتوماسیون باعث صرفه جویی در وقت می شود ، اما هرگز نباید به قیمت تجربه انجام شود. ایمیل های بازاریابی باید برای خواننده شخصی شوند و حاوی اطلاعاتی باشند که مربوط به آنها باشد.

حداقل “آقا / خانم عزیز” را به نفع نام آنها با استفاده از نشانه های شخصی سازی .

14. همیشه راهی برای انصراف آنها فراهم کنید.

افرادی که نمی خواهند ایمیل های شما را بخوانند در لیست شما قرار ندارند. نگه داشتن آنها فقط نرخ باز بودن شما را کم می کند و باعث افزایش تعداد افرادی می شود که ایمیل های شما را به عنوان هرزنامه بازاریابی می کنند. علاوه بر این ، مطابق با دستورالعمل های CAN-SPAM ، اگر دیگر نمی خواهند ارتباطی از شما دریافت کنند ، همیشه باید راهی برای انصراف از ایمیل ارسال کنید. به طور معمول ، این پیوند انصراف در پاورقی هر ایمیل شما ارسال می شود.

15. ایمیل های خود را آزمایش کنید و مطمئن شوید که در همه دستگاه ها کار می کنند.

پس از ساخت ایمیل های خود ، قبل از زدن دکمه ارسال ، آنها را بررسی کنید. کمپین های بازاریابی ایمیل موثر برای همه دستگاه هایی طراحی شده است که کاربران می توانند ایمیل های خود را روی آن بخوانند – دسک تاپ ، رایانه لوحی و تلفن همراه. ارسال آنها را به عنوان آزمون برای یک همکار و بررسی آنها از طریق چندین دستگاه و سرویس گیرنده ایمیل در نظر بگیرید.

16. معیارهای خود را کنترل کنید.

همزمان با اجرای کمپین ، یادداشت برداری کنید. آیا نرخ باز و نرخ کلیک شما همان چیزی است که انتظار داشتید؟ چه چیزی در مقابل خوب نبود؟ آیا در مسیر رسیدن به اهداف خود با این کمپین هستید؟

هرچه بیشتر به داده ها توجه کنید ، می توانید درک کنید چه چیزی برای مخاطب شما م workingثر است و چه چیزی منجر به فعالیت های موثرتری در آینده می شود.

آیا می خواهید در مورد چگونگی تسلط بر ایمیل بازاریابی سریعاً تازه سازی کنید؟ این فیلم مفید را ببینید:

اکنون که می دانید چگونه مسئولیت پذیرانه از طریق بازاریابی ایمیلی استفاده کنید ، از مبارزات تبلیغاتی ایمیل مارکتینگ زیر الهام بگیرید.

بهترین نمونه های کمپین بازاریابی از طریق ایمیل

اگر این مطلب را می خوانید ، احتمالاً آدرس ایمیل دارید (یا دو یا سه …). در واقع ، شما احتمالاً سالها ایمیل ارسال و دریافت کرده اید و قطعاً تحویل های مشکوک را در صندوق ورودی خود دریافت کرده اید.

آیا آنها غیر منتظره بودند ، غیر اطلاعاتی بودند و یا دارای یک عنوان موضوعی بودند ، اما شرط می بندیم که شما از هدایت آنها به سمت سطل زباله دریغ نکردید ، درست است؟

در حالی که ایمیل توانسته است آزمون زمان را تحمل کند ، بسیاری از بازاریابان از ابتدای تأسیس خود نتوانسته اند استراتژی های خود را به روز کنند. بنابراین برای اطمینان از ارسال ایمیل های مدرن که برخی از وقت و توجه گرانبهای گیرندگان شما را تضمین می کند ، لیستی از مثالهای ایمیل موثر را برای الهام بخشیدن به کمپین بعدی شما تهیه کرده ایم.

1 ModCloth

کمپین بازاریابی: تنظیمات برگزیده ایمیل

شرکت های بزرگ همیشه در حال پیشرفت هستند و مشتریان شما انتظار دارند تغییراتی را تجربه کنند. آنچه آنها انتظار ندارند انتظار دارند (زیرا شرکتهای زیادی تا این حد معامله نکرده اند) باید در مورد این تغییرات گفته شود.

همانطور که گفته شد ، این ایمیل از ModCloth به عنوان یک تغییر سریع سرعت عمل می کند. اگر قصد دارید روش برقراری ارتباط با مشتری یا مشتری را تغییر دهید ، به او اخطار شفاف و منصفانه بدهید تا اگر در هواپیما نیستند ، می توانند تنظیمات لازم را برای تمیز نگه داشتن صندوق ورودی خود انجام دهند.

چرا کار می کند

انتظارات برای ارتباط رو به جلو را تعیین می کند تا شخص خریدار بتواند بهترین گزینه را برای آنها انتخاب کند.

Email Marketing Campaign Example: Modcloth -

2. توری بورچ

کمپین بازاریابی: تبلیغات

آیا آن را دیدی؟ دیدید حرکت می کند؟ خیلی باحاله ، درسته؟ این انیمیشن اندک به شما کمک می کند تا این ایمیل را از Tory Burch از همه ایمیل های بی حرکت موجود در صندوق های دریافت کننده آنها جدا کنید. آنها همچنین با در نظر گرفتن تبلیغات به عنوان فروش “خصوصی” از انحصار بهره می گیرند. اغلب اوقات ، این نوع موقعیت سازی باعث می شود که گیرنده احساس کند که به طور خاص انتخاب شده است ، و این باعث ترغیب او می شود تا از فرصت ویژه ای که به او تعلق می گیرد استفاده کند.

چرا کار می کند

ایمیل ها می توانند ساکن ، خسته کننده و غیرشخصی باشند. این ایمیل انتظارات را بدون هیچ گونه اغماضی برانداز می کند.

Email Marketing Campaign Example: Tory Burch - Private Sale Invitation

3 RunKeeper

کمپین بازاریابی: کمپین مجدد تعامل

RunKeeper تلاش می کند تا با این ایمیل اطلاعاتی دوستانه ، کاربران از دست رفته را دوباره درگیر کند. با برجسته کردن جدیدترین تغییرات و مزایای برنامه آنها ، این نسخه برای جلب گیرندگان برای ایجاد فرصتی دیگر به برنامه کمک می کند. همچنین در مورد مزایایی که ممکن است گیرنده از آخرین باری که از این سرویس استفاده کرده است اطلاع نداشته باشد.

چرا کار می کند

درج های کوچک مانند سلام “سلام به دوست” و بسته شدن “شما راک می کنید” باعث می شود که محتوا احساس استقبال کند و کمتر تهاجمی باشد.

Email Marketing Campaign Example: RunKeeper -

4. تورنمنت

کمپین بازاریابی: تبلیغات

در اینجا یک مثال عالی دیگر از انیمیشن برای ایجاد یک طرح جالب بازاریابی از طریق ایمیل استفاده شده است. برخلاف متن استاتیک ، حرکت کشویی که برای “دریافت کنندگان” از طریق ایمیل در نظر گرفته می شود ، چشم نواز است و شما را ترغیب می کند که بیشتر به بقیه مطالب بپردازید. ناگفته نماند عنوان به صراحت بیان صریح این ایمیل را انجام می دهد.

چرا کار می کند

انیمیشن ظریف است ، و به گونه ای اجرا می شود که بتواند نسخه اصلی ایمیل را افزایش دهد. حتی بهتر ، با طراحی ایمیل به خوبی کار می کند ، قبل از اینکه خواننده در بقیه نسخه زیر وارد شود ، یک کانون منطبق اما متضاد ایجاد می کند.

Email M arketing Campaign Example: Litmus -

5. انبار

کمپین بازاریابی: تنظیمات برگزیده ایمیل

هدف این ایمیل از Loft نشان دادن درک آنها از صندوق ورودی دیوانه وار با ارزش مخلوط است. Loft در تلاش برای ارائه نامه های الکترونیکی به شما که واقعاً می خواهید آنها را باز کنید ، از گیرندگان می خواهد تنظیمات مورد نظر خود را به روز کنند تا به آنها کمک کند تجربه شخصی تری ارائه دهند. این ایمیل متمرکز بر مشتری در ایجاد احساس ساده ای از گیرنده ، دوست نداشتن و عقاید وی بسیار مهم است.

چرا کار می کند

با شعار “صندوق ورودی مبارک ، زندگی شاد” نیازهای گیرنده را متمرکز می کند. همراه با CTA با اصطکاک کم ، کپی ساده و موثر است.

Email Marketing Campaign Example: Loft -

6. UncommonGoods

کمپین بازاریابی: تبلیغات

شما یک میلیون بار آن را شنیده اید (و ممکن است چند هزار مورد از آن زمان ما بوده باشد): شما باید با اصرار به عمل خود احساس اضطراری ایجاد کنید. این همان چیزی است که باعث می شود لید اقدام کند ، درست است؟ خوب ، این ایمیل از UncommonGoods با تمرکز بر ارزش فعلی اقدام موفق به ایجاد احساس فوریت می شود.

چرا کار می کند

به جای اینکه بگویید ، “قبل از اینکه حمل و نقل ترجیحی تمام شود ، هدیه روز مادر خود را همین حالا سفارش دهید!” ، این ایمیل از شما می پرسد ، “فکر نمی کنید مادر دوست دارد زایمان سریعتر انجام دهد؟” چرا بله ، او می خواست. ممنونم که قبل از اینکه دیر شود به من یادآوری کردی – من نمی خواهم در خانه سگها باشم زیرا هدیه من بعد از روز مادر وارد شد.

Email Marketing Campaign Example: Uncommon Goods -

7. JetBlue

کمپین بازاریابی: لذت مشتری

اعتراف: ما در JetBlue با مشکل جدی بازاریابی از طریق ایمیل روبرو هستیم. و آنها همچنان به بازاریابی دوست داشتنی خود در این کمپین الکترونیکی بی پروا که هدف آن ایجاد مجدد طنز در مشتریان است ، ادامه می دهند. هر عنصر از عنوان ، تا سه نکته شوخ ، به CTA عملی و متضاد با هم کار می کنند تا یک کمپین دوست داشتنی ایجاد کنند که تبلیغاتی باشد بدون اینکه فشار آور باشد.

چرا کار می کند

این نسخه با شخصیت های دوستانه و جوک های هواپیمایی پر شده است. این ایمیل قابل خواندن است و به نظر می رسد از طرف یکی از دوستان شما ارسال شده است که به شما کمک می کند واکنش مثبتی داشته باشید.

Email Marketing Campaign Example: JetBlue -

8. آبجوسازی هارپون

کمپین بازاریابی: لذت مشتری

دوستان من در هارپون بسیار متفکر هستند ، نه؟ این ایمیل ساده و به موقع واقعاً احساس می کند از طرف یکی از دوستان شما ارسال شده است ، به همین دلیل بسیار کارآمد است. در عصر اتوماسیون ایمیل ، برای کمپین های ایمیل آسان است که کمی رباتیک احساس کنند. و گرچه من مطمئن هستم که این ایمیل در واقع خودکار بوده است ، اما احساس واقعا انسانی است.

اگر می خواهید روابط خود را با مشتریان فعلی خود تقویت کنید ، وقت بگذارید و یک ایمیل سریع مانند این تنظیم کنید تا به آنها بفهمانید که به فکر آنها هستید.

چرا کار می کند

شخصی سازی: از زمان ایمیل (تولد) تا سلام شخصی ، این ایمیل در زمان مناسب برای فرد مناسب ارسال شد.

Email Marketing Campaign Example: Harpoon Brewery -

9. Rip Curl

Marketing Campaign: Promotion

“JOIN THE REVOLUTION.”

That’s quite powerful, wouldn’t you agree? Rip Curl, an Australian surfing sportswear retailer, combines urgency and our psychological need to be part of something to create an email headline that jumps off the page. This positioning is designed to lead people to believe that there’s a “revolution” taking place and it’s their turn to get in on the action.

Why It Works

At the end of the day, people want to be part of something that’s bigger than themselves, and this email aims to motivate them to do so by purchasing this sleek watch.

Email Marketing Campaign Example: Ripcurl -

10. J.Crew Factory

Marketing Campaign: Promotion

For many of us, when it comes to wrapping gifts, the struggle is real. J.Crew Factory recognized this problem and then created this email to serve as a solution for those incapable of pulling off a Pinterest-esque wrap job: gift cards. The email offers up two different ways to pick up a gift card — in store or online — in an effort to avoid excluding anyone.

They’ve also included a map of the nearest store location at the end of the email to lower the purchasing barrier even further.

Why It Works

It combines humor with a low-stress, low-friction solution.

Email Marketing Campaign Example: J.Crew Factory -

11 charity: water

Marketing Campaign: Engagement

When people talk about email marketing, lots of them forget to mention transactional emails. These are the automated emails you get in your inbox after taking a certain action on a website. This could be anything from filling out a form to purchasing a product to updating you on the progress of your order. Often, these are plain text emails that marketers set and forget.

Well, charity: water took an alternate route. Once someone donates to a charity: water project, her money takes a long journey. Most charities don’t tell you about that journey at all — charity: water uses automated emails to show donors how their money is making an impact over time. With the project timeline and accompanying table, you don’t even really need to read the email — you know immediately where you are in the whole process so you can move onto other things in your inbox.

Why It Works

It keeps the audience engaged and shows the impact that their actions have made on the organization in the effort of staying top-of-mind and increasing future participation.

Email Marketing Campaign Example: charity.water -

12 Brooks Sports

Marketing Campaign: Engagement

When Desiree Linden won the 2018 Boston Marathon, she became the first American woman to win the race in more than 30 years. To her shoe and apparel sponsor, Brooks Sports, it was an opportunity to celebrate their long partnership together. The resulting email campaign focuses almost entirely on the Olympic marathoner’s amazing accomplishment.

Email campaigns like this one allow companies to demonstrate their loyalties and add value to the products their best users have chosen. Not pictured is a blue CTA button at the bottom of the email that reads, “See Desiree’s go-to gear.” What better products to call attention to than the stuff worn by America’s latest legend?

Why It Works

After Desiree’s victory, everyone knew her name. Brooks Sports struck while the iron was hot with a proud email that was sure to be opened and forwarded.

Email Marketing Campaign Example: Brooks Sports -

13. Uber

Marketing Campaign: Engagement

The beauty of Uber’s emails is in their simplicity. Email subscribers are alerted to deals and promotions with emails like the one you see below. We love how brief the initial description is, paired with a very clear CTA — perfect for subscribers who are quickly skimming the email.

For the people who want to learn more, these are followed by a more detailed (but still pleasingly simple), step-by-step explanation of how the deal works.

We also love how consistent the design of Uber’s emails is with its brand. Like its app, website, social media photos, and other parts of the visual branding, the emails are represented by bright colors and geometric patterns.

Why It Works

All of its communications and marketing assets tell the brand’s story — and brand consistency is one tactic Uber’s nailed in order to gain brand loyalty.

Email Marketing Campaign Example: Uber -

14. TheSkimm

Marketing Campaign: Customer Delight

We love TheSkimm’s daily newsletter — especially its clean design and its short, punchy paragraphs. But newsletters aren’t TheSkimm’s only strength when it comes to email. Check out its subscriber engagement email below, which rewarded one of their subscribers for being subscribed for two years.

Emails triggered by milestones, like anniversaries and birthdays, are fun to get — who doesn’t like to celebrate a special occasion? The beauty of anniversary emails, in particular, is that they don’t require subscribers to input any extra data, and they can work for a variety of senders. Plus, the timeframe can be modified based on the business model.

Why It Works

The folks at TheSkimm took it a step further by asking Mineo if she’d like to earn the title of brand ambassador as a loyal subscriber — which would require her to share the link with ten friends, of course.

Email Marketing Campaign Example: TheSkimm -

15. Mom and Dad Money

Marketing Campaign: Questionnaire

Think you know all about the people who are reading your marketing emails? How much of what you “know” about them is based on assumptions? The strongest buyer personas are based on insights you gather from your actual readership, through surveys, interviews, and so on — in addition to the market research.

That’s exactly what Matt Becker of Mom and Dad Money does — and he does it very, very well.

Here’s an example of an email I once received from this brand. Design-wise, it’s nothing special — but that’s the point. It reads just like an email from a friend or colleague asking for a quick favor.

Why It Works

Not only was this initial email great, but his response to my answers was even better: Within a few days of responding to the questionnaire, I received a long and detailed personal email from Matt thanking me for filling out the questionnaire and offering a ton of helpful advice and links to resources specifically catered to my answers. I was very impressed by his business acumen, communication skills, and obvious dedication to his readers.

Email Marketing Campaign Example: Mom and Dad Money -

16. Birchbox

Marketing Campaign: Promotion

The subject line of this email from beauty product subscription service Birchbox got my colleague Pam Vaughan clicking. It read: “We Forgot Something in Your February Box!” Of course, if you read the email copy below, Birchbox didn’t actually forget to put that discount code in her box — but it was certainly a clever way to get her attention.

As it turned out, the discount code was actually a bonus promo for Rent the Runway, a dress rental company that likely fits the interest profile of most Birchbox customers — which certainly didn’t disappoint. That’s a great co-marketing partnership right there.

Why It Works

It gained her attention and delivered some unexpected delight.

Email Marketing Campaign Example: Birchbox -

17. Postmates

Marketing Campaign: Promotion

I have to say, I’m a sucker for GIFs. They’re easy to consume, they catch your eye, and they have an emotional impact — like the fun GIF in one of Postmates’ emails that’s not only delightful to watch, but also makes you crave some delicious Chipotle.

You, too, can use animated GIFs in your marketing to show a fun header, draw people’s eyes to a certain part of the email, or display your products and services in action.

Why It Works

It centers the product in a fun, attractive way.

Email Campaign Example: Animated Nachos Gif

Email Campaign Example: Postmates -

18 Dropbox

Marketing Campaign: Re-Engagement

You might think it’d be hard to love an email from a company whose product you haven’t been using. But Dropbox found a way to make its “come back to us!” email cute and funny, thanks to a pair of whimsical cartoons and an emoticon.

Plus, the email was kept short and sweet, to emphasize the message that Dropox didn’t want to intrude — it just wants to remind the recipient that the brand exists, and why it could be helpful. When sending these types of email, you might include an incentive for recipients to come back to using your service, like a limited-time coupon.

Why It Works

It uses the Dropbox logo in a way that’s creative and unique to demonstrate their product as a solution.

Email Campaign Example: Dropbox -

19. InVision App

Marketing Campaign: Newsletter

Every week, the folks at InVision send a roundup of their best blog content, their favorite design links from the week, and a new opportunity to win a free t-shirt. (Seriously. They give away a new design every week.) They also sometimes have fun survey questions where they crowdsource for their blog. This week’s, for example, asked subscribers what they would do if the internet didn’t exist.

Why It Works

Not only is InVision’s newsletter a great mix of content, but I also love the nice balance between images and text, making it really easy to read and mobile-friendly — which is especially important, because its newsletters are so long (below is just an excerpt). We like the clever copy on the call-to-action (CTA) buttons, too.

Email Marketing Campaign Example: Invision -

20. Cook Smarts

Marketing Campaign: Newsletter

I’ve been a huge fan of Cook Smarts’ “Weekly Eats” newsletter for a while. The company sends yummy recipes in the form of a meal plan to my inbox every week. But I didn’t just include it because of its delicious recipes — I’m truly a fan of its emails.

I especially love the layout of Cook Smarts’ emails: Each message features three distinct sections: one for the menu, one for kitchen how-to’s, and one for the tips. That means you don’t have to go hunting to find the most interesting part of its blog posts — you know exactly where to look after an email or two.

I also love Cook Smarts’ “Forward to a Friend” CTA in the top-right of the email.

Why It Works

Emails are super shareable over — you guessed it — email, so you should also think about reminding your subscribers to forward your emails to friends, family, or coworkers.

Email Marketing Campaign Example: Cook Smarts -

21. HireVue

Marketing Campaign: Email Preferences

“Saying goodbye is never easy to do… So, we thought we’d give you a chance to rethink things.” That was the subject of this automated unsubscribe email from HireVue. We love the simple, guilt-free messaging here, from the funny header images to the great CTA button copy.

Not only are the design and copy here top-notch, but we applaud the folks at HireVue for sending automated unsubscribe emails in the first place. It’s smart to purge your subscriber lists of folks who aren’t opening your email lists, because low open rates can seriously hurt email deliverability.

Why It Works

The button copy is a pattern interrupt that will prompt the recipient to pause and think if they want to take the action.

Email Marketing Campaign Example: Hirevue -

22. Paperless Post

Marketing Campaign: Promotion

When you think of “holiday email marketing,” your mind might jump straight to Christmas, but there are other holidays sprinkled throughout the rest of the year that you can create campaigns around. (Download these email marketing planning templates to keep yourself organized throughout the year.)

Take the email below from Paperless Post, for example. I love the header of this email: It provides a clear CTA that includes a sense of urgency. Then, the subheader asks a question that forces recipients to think to themselves, “Wait, when is Mother’s Day again? Did I buy Mom a card?”

Below this copy, the simple grid design is both easy to scan and quite visually appealing. Each card picture is a CTA in and of itself — click on any one of them, and you’ll be taken to a purchase page.

Why It Works

It earns a positive sentiment by prompting the recipient to do something they may have forgotten (send a card). This provides a solution and saves the recipient the pain of feeling guilty about forgetting Mother’s Day.

Email Marketing Campaign Example: Paperless Post -

23. Stitcher

Marketing Campaign: Engagement

I love on-demand podcast/radio show app Stitcher’s “Recommended For You” emails. I tend to listen to episodes from the same podcast instead of branching out to new ones. But Stitcher wants me to discover (and subscribe to) all the other awesome content it has — and I probably wouldn’t without this encouragement.

I think this email also makes quite a brilliant use of responsive design. The colors are bright, and it’s not too hard to scroll and click — notice the CTAs are large enough for me to hit with my thumbs. Also, the mobile email actually has features that make sense for recipients who are on their mobile device. Check out the CTA at the bottom of the email, for example: The “Open Stitcher Radio” button prompts the app to open on your phone.

Why It Works

As humans, we tend to crave personalized experiences. So when emails appear to be created especially for you, you feel special — you’re not just getting what everyone else is getting. You might even feel like the company sending you the email knows you in some way, and that it cares about your preferences and making you happy.

Email Marketing Campaign Example: Stitcher -

24. RCN

Marketing Campaign: Update

Internet providers and bad weather are natural enemies. You’d think telecommunications companies wouldn’t want to call attention to storm-induced power outages — the one thing that sets off customers’ impatience. Then, there’s RCN.

RCN, a cable and wireless internet service, turned this email marketing campaign into a weather forecast just for its customers. This “storm update” got the company out ahead of an event that threatened its service, while allowing its users to get the weather updates they need right from the company they count on for Wi-Fi.

As you can see below, the email even advises personal safety — a nice touch of care to go with the promise of responsive service. At the bottom of the email, RCN also took the opportunity to highlight its social media channels, which the company appropriately uses to keep users informed of network outages.

Why It Works

It simply offers an update. No promoting, no selling. The recipient’s best interests are in mind, and they’re setting expectations for something that they may imminently care about.

Email Marketing Example: RCN -

25. Trulia

Marketing Campaign: Newsletter

I’m a huge advocate of thought leadership. To me, some of the best companies gain customer loyalty by becoming the go-to source for expertise on a given topic. Trulia — a property search engine for buyers, sellers, and renters — is that expert in the real estate biz. چگونه من می دانم؟ Just read their emails, much like the one below.

“Why aren’t millennials moving?” The subject line of this email campaign reads before citing interesting data about relocation trends in the U.S. Trulia doesn’t benefit from people who choose not to move, but the company does benefit from having its fingers on the pulse of the industry — and showing it cares which way the real estate winds are blowing.

Why It Works

It opens a loop by posing a question that the recipient needs to take action to get the answer to.

Email Marketing Campaign Example: Trulia -

26. RedBubble

Marketing Campaign: Promotion

This email marketing campaign crushes it, and for so many reasons.

Not only is the design below super eye-catching — without looking cluttered — but the artwork is user-made. RedBubble sells merchandise featuring designs from artists all over the world. This presents a golden opportunity to feature popular submissions across the RedBubble community.

The example below showcases artwork from “Letter Shoppe,” and when that artist sees RedBubble featuring her content, she’s more likely to forward it to friends and colleagues.

In addition to linking to Letter Shoppe’s designs (available on merchandise that is ultimately sold by RedBubble), the email campaign includes an endearing quote by the Featured Artist: “Never compromise on your values, and only do work you want to get more of.” RedBubble’s customers are likely to agree — and open other emails in this campaign for more inspiring quotes.

Why It Works

The email lets the items speak for themselves, showcasing them as art rather than products.

Email Marketing Campaign Example: RedBubble -

These are just some of our favorite emails. Don’t just follow best practices when it comes to your marketing emails. Every email you send from your work email address also can be optimized to convert with a little planning.

Editor’s note: This post was originally published in October 2013 and has been updated for comprehensiveness.

New Call-to-action

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *