نمونه های بازاریابی فیس بوک, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

25 صفحه از بهترین صفحات فیس بوک که تا به حال دیده ایم

با بیش از 2.8 میلیارد کاربر فعال ماهانه ، فیس بوک یکی از بازیگران اصلی دنیای شبکه های اجتماعی است. مشاغلی که به دنبال بازاریابی با استفاده از فیس بوک هستند یک ابزار مهم در اختیار دارند: صفحه فیس بوک.

صفحات فیس بوک به طور خاص برای مشاغل طراحی شده است. آنها یک نام عمومی در فیس بوک برای نام تجاری شما ارائه می دهند ، به شما امکان می دهند محتوا را منتشر کنید و به شما اجازه می دهند نظرات و بازخورد طرفداران و مشتریان را مشاهده کنید.

Free Resource: How to Reach & Engage Your Audience on Facebook

صفحات Facebook یک ابزار ساده هستند ، اما فرصت های تجاری بی شماری را ارائه می دهند. برخی از شرکت ها در آنجا هستند که واقعاً از مزایای جالبی که می توانید در یک صفحه تجاری فیس بوک انجام دهید برای برقراری ارتباط ، تعامل و لذت بردن از طرفداران و همچنین افزایش ترافیک به قسمتهای خاصی از وب سایت آنها استفاده می کنند.

بنابراین ، وب را مرور کردیم تا صفحات برتر را برای الهام بخشیدن به بازاریابی فیس بوک خود پیدا کنیم. استراتژی اما ابتدا ، ما به س quال اساسی پاسخ می دهیم: چه چیزی باعث ایجاد یک صفحه خوب در فیس بوک می شود؟

چه چیزی باعث ایجاد یک صفحه خوب در فیس بوک می شود؟

یک صفحه تجاری خوب در فیس بوک به طور دقیق نشان دهنده نام تجاری شما است ، بر مشتری تمرکز می کند و نیازهای پیروان احتمالی را پاسخ می دهد. این صفحه همچنین باید فالوورهای بالقوه را ترغیب کند تا با مارک شما ارتباط معناداری داشته باشند – چه با مراجعه به وب سایت خود ، ثبت نام در یک رویداد رایگان و یا پیوستن به گروه فیس بوک شرکت شما .

در صفحه فیس بوک خود باید موارد زیر را داشته باشید:

  • نامی که تجارت شما را به صورت حرفه ای و مختصر منعکس می کند.
  • یک دسته صفحه دقیق که بلافاصله به کاربران می گوید که چه کار می کنید.
  • توضیحی که مزایای پیگیری صفحه شما را مشخص می کند.
  • یک عکس نمایه که نشان دهنده نام تجاری شما و رنگ های آن است.
  • یک عکس روی جلد جذاب و توصیفی که بیانگر خواسته یا درد مشتری اصلی شما است.
  • یک جریان ثابت و پیوسته از پست های اخیراً منتشر شده که دارای پیوندهایی به سایر دارایی ها و دارایی های شرکت هستند.

مطمئن نیستم چگونه از فیس بوک برای تجارت استفاده کنیم ؟ برای چگونه می توان جذاب بود در فیس بوک ؟

دوره بازاریابی فیس بوک را برای ناخن دیدن کنید

پایین آمدن اصول اولیه ؛ سپس ، از صفحات زیر برای الهام گرفتن دیدن کنید.

بهترین صفحات فیس بوک

1. L.L. لوبیا

Facebook Page cover from L.L Bean's FB Page

پسندیدن صفحه: 1.17 میلیون

L.L Bean یک فروشگاه تجهیزات در فضای باز است که صفحه فیس بوک آن به طور م onثر بر مشتری تمرکز می کند و بازدیدکنندگان را فراتر از دعوت از آنها برای لایک کردن پست ها ، جذب می کند. محتوایی که ارسال می کند برای مخاطبان هدف آن بسیار مناسب است: عکس ها ، فیلم ها و نکاتی جالب برای ماجراجویی در فضای باز ، هر کدام دارای پیوند و هشتگ هستند. این صفحه همچنین شامل برگه هایی است که به رویدادها ، فرصت های شغلی باز و فروشگاه ها اختصاص داده شده است.

توضیحات به ویژه قابل توجه است و به کاربران می گوید که اگر صفحه را دنبال کنند ، چه ارزشی دریافت می کنند:

«به صفحه رسمی فیس بوک L.L.Bean خوش آمدید! با ما همراه باشید تا داستانها و عکسهای الهام بخش در فضای باز ، نکات و توصیه های متخصصان ، و جامعه ای که برای کمک به حداکثر استفاده از هر لحظه خارج از خانه اختصاص داده شده است ، دنبال کنید. #BeanOutsider ”

2. سفرهای بی پروا

Facebook Page cover from Intrepid Travel's FB Page پسندیدن صفحه: 601K

آژانس مسافرتی Intrepid Travel یک صفحه عالی در فیس بوک ایجاد کرده است – دارای یک برگه مخصوص که مرور سفرها و تورها را نشان می دهد ، و تعطیلات خانوادگی در اسکاتلند ، می توانید آن را ذخیره کرده و بعداً به آن بازگردید. این اطمینان می دهد که کاربران هر بار که از فیس بوک دیدن می کنند به Intrepid Travel و پیشنهادات آن باز می گردند.

این نام تجاری همچنین به طور مداوم فیلم ها و شهادت های قانع کننده ای را ارسال می کند که باعث می شود شما کیسه ای بسته و به جاده بیایید.

3. Shopify

Facebook Page cover from Shopify's FB Page پسندیدن صفحه: 3.8M

Shopify یک پلت فرم وب سایت تجارت الکترونیک است که صفحه فیس بوک آن دارای چند رسانه ای جذاب است. در حالی که بخش عکس ها شامل اینفوگرافیک های مارک دار است که داده های صنعت را به اشتراک می گذارد ، بخش ویدیو پر از کلیپ هایی است که معمولاً در فرم مقاله مشاهده می کنید.

مجموعه مطالعات موردی شرکت ، “اولین فروش من” ، چیزی است که واقعاً به درخشش صفحه کمک می کند. فقط یکی از موارد موردی Shopify را از صفحه فیس بوک خود در زیر بررسی کنید.

4. Salone Monet

Facebook Page cover from Salone Monet's FB Page پسندیدن صفحه: 1.2K

Salone Monet یک برند کفش است که دارای تعداد زیادی تصویر عالی در صفحه خود است. از همه مهمتر ، عکس جلد شامل انواع کفش هایی است که می فروشد و حتی بیشتر ، تصویر نمایانگر ماموریت بنیانگذار است: ایجاد “کفش های برهنه رنگی متناسب با شما و همه لباس های مورد علاقه شما”. همچنین شامل یک برگه “خرید” است که در آن می توانید مرور کفش های مارک را شروع کنید.

در مجموع ، Salone Monet در خلق یک تجربه تجاری فوق العاده که نیازی به خروج کاربر از فیس بوک ندارد ، کار بزرگی انجام می دهد. به علاوه ، صفحه دارای یک ویجت در بالای بخش “درباره” است که بازدیدکنندگان را مجبور می کند تا از آنها س askالی بپرسند و از لحظه ورود بازدیدکننده به صفحه ، میزان مشارکت آنها را افزایش می دهد.

5. Essence

Facebook Page cover from Essence's FB Page پسندیدن صفحه: 2.9M

برای مجله ای که به طور سنتی چاپ می شود ، Essence اکنون تقریباً همه ویدئویی است. اما این ناشر همراه با تصاویر مسحور کننده و مقالات دوستدار فرهنگ عامه ، صفحه فیس بوک خود را به قطب نهایی اخبار داغ آخرین اخبار صنعت سرگرمی تبدیل کرده است.

حتی مهم نیست که در حال حاضر از چه رسانه ای Essence مصرف می کنید – همه اینها فقط محتوای جامد است که در خبرماییتان وجود دارد. و به همان اندازه که نشریه پربار و متنوع است ، صفحه کسب و کار فیس بوک آن را بسیار زیبا متعادل می کند.

این شرکت همچنین هر ماه از Facebook Live برنامه پخش می کند. کتابخانه زنده ویدیویی آن را در زیر بررسی کنید.

Facebook Page live video library from Essence's FB Page

6. Dang Foods

Facebook Page cover from Dang Foods' FB Page پسندیدن صفحه: 22.8K

افراد حاضر در Dang Foods این چالش منحصر به فرد را دارند که مجبورند بی نهایت راه بیابند تا مجموعه ای کوچک از محصولات را ارائه دهند تا محتوای رسانه های اجتماعی آن تازه و جالب بماند. رمز موفقیت آن؟ طیف گسترده ای از محتوای بصری جالب.

بیشتر محتوای ویدئویی و عکاسی آن بر اساس تفاوت های میان وعده های آن با سایر صنایع در صنعت متمرکز شده است. محصولات از آسیا الهام گرفته شده و نام تجاری متعلق به آسیا است.

به عنوان مثال ، در پست زیر ، اعلام می کند که یکی از مارک های متعلق به آسیا است که در جعبه میان وعده اشتراک قرار دارد:

Facebook post from Dang Foods' FB Page

تنها چیزی که صفحه فیس بوک آن فاقد آن است ، محتوای بیشتر مشتری محور است-اما با تمرکز بر پست های خود در اخبار شرکت ، می تواند خود را به عنوان یک تازه وارد شایسته در صنعت معرفی کند.

7. Zappos.com

Facebook Page cover from Zappos' FB Page پسندیدن صفحه: 2.4M

Zappos.com به دلیل خدمات عالی به مشتریان مشهور است و این شهرت را در صفحه فیس بوک خود حفظ می کند. به عنوان مثال ، یک نشان در قسمت “درباره” دارد که می گوید “به پیامهای مشتری بسیار پاسخگو است”. این افتخار بزرگی است – به ویژه با توجه به این واقعیت که نزدیک به 2.4 میلیون دنبال کننده دارد. این افراد زیادی هستند که شرکت به طور بالقوه باید به آنها پاسخ دهد.

این صفحه دارای بخش کوچکی است که به پست های بازدیدکنندگان اختصاص داده شده است ، که شامل توصیفات مشتریان در مورد خدمات عالی Zappos در و خارج از Facebook است. ناگفته نماند ، نام تجاری متعهد است به نظرات پاسخ دهد – و از سرگرم شدن با پاسخ ها نمی ترسد:

Facebook Page post from Zappos' FB Page

خدمات مشتری را کنار بگذاریم ، Zappos همچنین به طور کامل از تماس فیس بوک استفاده کرده است ویژگی دکمه -to-action با قرار دادن دکمه “اکنون خرید کنید” در بالای صفحه فیس بوک آن.

8. خواهران McBride

Facebook Page cover from McBride Sisters' FB Page پسندیدن صفحه: 32.6K

McBride Sisters یک برند شراب و شراب است که بلافاصله با خط شراب Black Girl Magic خود در عکس روی جلد از کاربران استقبال می کند. با این کار ، بلافاصله از مشتریان خود درخواست می کند و تعهد خود را به نمایندگی از صداهای محروم در صنعت نشان می دهد.

در حالی که بیشتر اخبار شرکت را برعکس نکات مشتری مداری به اشتراک می گذارد ، تنها با به اشتراک گذاشتن آنچه مشتریان آن اهمیت می دهند تعادل مناسبی ایجاد می کند. به عنوان مثال ، در پست زیر ، شرکت رویداد آینده را به اشتراک می گذارد. اگر از طرفداران پتی لابل و عاشق شراب هستید ، مجبور خواهید شد شرکت کنید – حتی اگر هنوز قصد خرید یک بطری شراب از خواهران مک براید را ندارید.

Facebook Page post from McBride Sisters' FB Page

9. JetRockets

Facebook Page cover from JetRockets' FB Page

پسندیدن صفحه: 119

اولین چیزها در ابتدا: JetRockets ، یک آژانس توسعه وب کوچک ، دارای یک عکس روی جلد مصور است که دیدن آن بسیار سرگرم کننده است. در نتیجه ، این شرکت به بازدیدکنندگان نگاهی اجمالی به همه کاره بودن و توجه به جزئیات می اندازد.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید ، این شرکت همچنین دارای دکمه فراخوانی (CTA) در زیر عکس جلد است که به کاربران می گوید “اکنون تماس بگیرید”. بلافاصله ، دکمه از بازدیدکنندگان دعوت می کند تا با نام تجاری درگیر شوند. با این که چقدر سریع باید برای کسب و کار مشتریان اقدام کنید ، این ویژگی ارزشمندی از صفحه تجاری JetRocket است.

در حالی که بخش عکس صفحه فیس بوک غنی از عکس های کارکنان است که فرهنگ شرکت را به نمایش می گذارد ، محتوای آن با ترکیبی از اخبار و شهادت های شرکت که م effectivenessثر بودن خدمات و پیشنهادات آن را اثبات می کند پر شده است.

10. Glamnetic

Facebook Page cover from Glamnetic's FB Page پسندیدن صفحه: 67K

Glamnetic فیسبوک را تکان می دهد. صفحه آن مواردی را که کاربران می دانند هنگام بازدید از فیس بوک بیشتر به آن اهمیت می دهند اولویت بندی می کند: آموزش ها ، پخش زنده ، تخفیف ها و هدایا. در هر نوبت ، به کاربران این فرصت را می دهد تا محصولات Glamnetic را به صورت رایگان دریافت کنند.

نه تنها این ، بلکه دائماً محتوای تصویری مرتبط و قانع کننده ای را منتشر می کند که از طرفدارانش جذب بالایی می کند. به عنوان مثال ، با مجموعه گسترده ای از اینفلوئنسرها که نماینده مشتریان خود هستند همکاری می کند ، و همچنین محصولات جدید خود را به موقع برای فصل آینده ارائه می دهد.

Facebook videos from Glamnetic's FB Page

11. BET

Facebook Page cover from BET's FB Page پسندیدن صفحه: 7.5M

BET ، یک شرکت خبری و سرگرمی ، برای به اشتراک گذاشتن جدیدترین مقالات خود به سایتهای رسانه اجتماعی مانند فیس بوک تکیه می کند.

این کار عالی است که محتوای فیس بوک خود را تازه و به روز نگه می دارد ، که برای یک شرکت پخش کننده اهمیت ویژه ای دارد. ناگفته نماند ، هر مقاله ای که ارسال می کند در نتیجه استراتژی بازاریابی فیس بوک خود ترافیک زیادی به دست می آورد.

افرادی که صفحه فیس بوک را اداره می کنند ، همیشه راههای هوشمندانه ای برای حفظ ارتباط و تعامل خانواده BET با استفاده از هشتگ هایی مانند #BETBuzz پیدا می کنند:

Facebook post from BET's FB Page

12. Helen Keller InternationalFacebook Page cover from HKI's FB Page

Page Likes: 17K

Helen Keller International is a charity organization that’s committed to decreasing poverty and preventing vision loss. It does a fantastic job engaging its volunteer and donor bases on Facebook. It right away invites donations by including a “Donate” button right underneath its cover photo, and its posts and photos feature the personal stories of patients who were helped thanks to the generosity of people like its Facebook Fans.

Its Page also offers tabs that allow you to create a fundraiser, browse careers, look at photos, and more.

13. Starbucks

Facebook Page cover from Starbucks' FB PagePage Likes: 36.5M

Starbucks was an early social media adopter, and it comes through in the polish and features of its Facebook Page. The “International” tab leads you to its local Facebook Pages, so non-English-speaking fans can easily navigate to their country’s Starbucks Page.

Beyond that, Starbucks uses its Page to showcase rich visual content, run contests for seasonal products, highlight job openings, and interact with followers. It takes a fairly minimalist approach and uses short captions, like it does in the post below:

Facebook post from Starbucks' FB PageIt also offers a slick store locator that allows you to find the location nearest to you.

14. Hint

Facebook Page cover from Hint Agency's FB Page

Page Likes: 3.2K Likes

Hint is a Mexico-based marketing agency with a simple but effective Facebook business Page. Part of this impression comes from the company’s consistent and on-brand posts. It immediately invites users to message the brand via WhatsApp, one of the biggest messaging platforms in Latin America.

One of this Page’s premiere features, shown below, is its “Services” section, offering branded tiles that briefly describe Hint’s lines of business. From the unique and location-specific call-to-action to the warm color scheme, this business Page effectively engages users.

Facebook Page services from Hint Agency's FB Page

15. Adobe

Facebook Page cover from Adobe's FB Page

Page Likes: 1.3M

Adobe is a computer software company that could post all about software and technology all the time … but it does a great job of catering its content to Facebook users, who tend to log on to socialize, read or watch fun content, or read the news.

Its posts strike the right balance between conversational and authoritative. For instance, in one of its posts, it uses fun emojis while inviting users to celebrate World Emoji Day with an interdisciplinary artist:

Facebook post from Adobe's FB Page

16. Canva

Facebook Page cover from Canva's FB Page

Page Likes: 1.6M

Your customers can be your best sources for market research. The Canva Facebook Page places its Review tab at the forefront, whereas most Pages place the “About” or “Photos” tabs in the same spot. Customers have the option to post their unfiltered thoughts, recommend Canva, and share their opinion on their own Facebook Pages.

It also has a running series called “Design Stories,” where it shares touching anecdotes.

17. EasyLunchboxes

Facebook Page cover from EasyLunchboxes' FB Page

Page Likes: 272K

With all that space in the cover photo, why not pair colorful visuals with a strong value statement? That’s exactly what EasyLunchboxes does. It puts it all out there as soon as a user lands on its Facebook Page.

In addition to posting fun pictures, videos, and tips like “lunch box hacks,” the Page also includes tabs that let users ask questions, sign up for the newsletter, follow the brand’s blog, and even get recipe and meal ideas. Overall, the Page is on-brand and clearly displays the utility of the product.

Facebook post from EasyLunchboxes' FB Page

18. Pure Barre

Facebook Page cover from Pure Barre FB PagePage Likes: 334K

For a company that’s been around for over 20 years, Pure Barre has shown that it can keep up with the times on its Facebook Page. Its posts include a mixture of testimonies, challenges, and reposts from current Pure Barre customers. Overall, it keeps engagement high by posting lots of content, much of which features members’ inspirational fitness journeys.

It also has a handy “Store” locator app within the page so that prospective members can easily see whether there’s a location nearby. To ensure that users engage as quickly a possible with the brand, it includes a “Sign Up” button right below the cover photo.

Pure Barre also knows its target customer base quite well. For many, seeing people’s progress is key to making a fitness investment, so the Page includes reviews right next to the Home tab.

19. Stella & Dot

Facebook Page cover from Stella and Dot's FB Page

Page Likes: 530K

As a company based on creating flexible entrepreneurial opportunities for women, Stella & Dot relies on platforms like Facebook to help grow its business via word-of-mouth marketing. It’s a great example of an organization that’s successfully built a community on Facebook.

Stella & Dot uses its Page to share styling tips with its social community, show how its pieces are designed and made, and post videos on how to wear its jewelry. All of its visual content is vibrantly colored and beautifully shot.

Facebook post from Stella and Dot's FB Page

It has also taken advantage of Facebook Live by posting live videos of trunk shows, which can help prospective trunk show hosts learn how to do one — or just bring entertainment to anyone watching.

(Read this article for more awesome Facebook Live use cases.)

20. Mabel’s Labels

Facebook Page cover from Mabel's Labels' FB Page

Page Likes: 215K

Like Zappos, Mabel’s Labels — creators of high-quality labels for the stuff kids lose — has also taken advantage of Facebook’s call-to-action (CTA) button feature with its “Shop Now” CTA, linking to its homepage.

In terms of content, it has mastered the art of posting the perfect balance of engaging videos, photos, and GIFs that align with the interests of its target audience: Moms who want their children to have a stress-free and positive childhood. For example, check out this photo it posted about the inclusivity of its products:

Facebook post from Mabel's Labels FB Page

Mabel’s Labels has also taken advantage of Facebook Live and posted tons of videos that would be of interest to its audience.

21. UNICEF

Facebook Page cover from UNICEF's FB Page

Page Likes: 12M

UNICEF’s Facebook Page is all about teaching Facebook users about its mission and giving them opportunities to get involved. For instance, they can click on the “Learn More” call-to-action button to visit the official website, or they can navigate to the “Guides” tab to browse through the organization’s guides on humanitarian values.

UNICEF also lets you create a Fundraiser straight from the Facebook page. The organization is known for creating powerful content to spread awareness and positive messages about current events. During the pandemic, for example, it created a video series to help individuals navigate hardship.

22. Black Lives Matter

Facebook Page cover from BLM's FB Page

Page Likes: 744K

Black Lives Matter is an organization whose Facebook Page is founded on uplifting historically excluded voices. In the same way, you can create a Page that highlights external experts on industry topics.

The organization’s posts include a mixture of Black history, organizational news, and political activism. Its video tab includes videos that bring attention to American issues, such as voting and abolition. In doing so, it effectively appeals to its followers and target audience.

23. Innclusive

Facebook Page cover from Innclusive's FB Page

Page Likes: 17.5K

Innclusive, an Airbnb competitor, uses its Facebook page to bring awareness to an issue by including an attention-grabbing statistic in its description. “A few months ago,” the Page’s description says, “a study conducted by Harvard University found that Airbnb hosts are 16% less likely to book users with ‘distinctively African-American names.’” In doing so, the Page immediately shows why the company’s services are needed.

It also invites users to book with them using a simple but effective line: “Come stay with us!” Another successful aspect of this page is its CTA button under the cover photo inviting visitors to sign up on the Innclusive website.

24. Rebundle

Facebook Page cover from Rebundle's FB Page

Page Likes: 363

Rebundle is a plant-based hair extension company that effectively conveys its ecologically centered products in its cover image and profile picture. It also invites users to engage immediately by including a “View Shop” button, which takes you to a page with pictures of its products in use.

In its posts, the Page shares company news, videos from other users, and photos of its customers successfully using the hair extensions.

25. Rhymes with Reason

Facebook Page cover from Rhymes with Reason's FB Page

Page Likes: 860

Rhymes with Reason is an education-technology startup that uses hip-hop music to teach vocabulary to students. It effectively uses its Facebook Page to spotlight stories from current and upcoming customers, share the Word of the Week, and highlight the artists it features on the platform.

Rhymes with Reason’s Page is an excellent example of striking the right balance between serving your target customers and sharing company news. In all of its posts, it uses its brand colors and aesthetic; that way, visitors can expect a consistent experience every time the brand publishes a post.

In its Community section, the brand allows anyone and everyone to tag them in posts, encouraging conversation and engagement.

Best Facebook Page Names

Your Facebook Page name would ideally be your business name — no frills and no keywords cluttering up the name. It should also be highly unique. Keep it simple like in the examples below:

  • Rebundle
  • Innclusive
  • Canva
  • Adobe

These names work well because they directly reflect the brand and are simple to remember.

If you need name ideas for your business, check out more business name ideas to inspire you.

Let These Winning Facebook Pages Inspire You

Use these awesome Page examples as inspiration to finally create a Facebook Page for your business or as motivation to improve your existing Page. You don’t have to do everything. Instead, focus on the core needs of your fans and customers, keep your messaging and imagery consistent, and watch your Facebook Page grow exponentially.

Editor’s note: This post was originally published in March 2013 and has been updated for comprehensiveness.

generate leads with facebook

{{slideInCta(‘f8cf3a1d-153d-4b0e-aaa3-a96f862ab54e’)}

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *