داده های بازاریابی, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

25 آمار جستجوی Google برای نشانک گذاری ASAP

از بسیاری جهات ، بازاریابی یک بازی تماشای روند . بازاریابی که در تشخیص و استفاده از روندها بهترین باشد ، سهم بازار کسب و کار ، شناخت برند و در نهایت درآمد خود را کسب می کند.

اما چگونه روندها را جستجو می کنید؟ و از کجا شروع می کنید؟

خوب ، از آنجا که مالکیت آن بیش از 92٪ است از بازار جهانی موتورهای جستجو ، پاسخ گوگل به هر دوی این سالات است.

Download Now: State of Marketing Report [2021 Version]

نزدیکترین رقیب Google ، بینگ ، فقط 2.5٪ a را در اختیار دارد > از سهم بازار در حالی که یاهو 1.5٪ را به خود اختصاص داده است. توزیع در طی چند سال گذشته نسبتاً پایدار بوده است ، زیرا گوگل به لطف نتایج جستجوی دقیق ، تجزیه و تحلیل عمیق و ارائه خدمات پیشرفته ، دائماً مدعی پیروزی در رقابت است.

جذب سریع “Google” را به معنای فعل “برای جستجو” در نظر بگیرید – “من فقط آن را گوگل می کنم” ، “آیا نمی توانید این کار را در Google انجام دهید؟” “آیا در Google نیست؟” اغراق نیست اگر بگوییم وقتی صحبت از جستجوی آنلاین اطلاعات می شود ، گوگل پیشگام دیجیتال است.

گوگل همچنین تلاش می کند تا نتایج جستجو را شخصی سازی کند ، و به نوبه خود احتمال انتخاب کاربر برای Google را در دفعه بعدی که س haveال می کند افزایش می دهد. برای کاربرانی که به Gmail یا حساب Google دیگری وارد نشده اند ، این شرکت از کوکی های مرورگر ذخیره شده به صورت ناشناس استفاده می کند تا حس سوابق و تنظیمات جستجو را بدست آورد.

برای کاربرانی که به سیستم حساب Google خود وارد شده اند ، سابقه مرورگر Chrome داده های لازم را برای Google برای ساختن نمایه ای براساس سن ، ترجیحات زبان ، جنسیت و تنظیمات جستجو فراهم می کند که نوع نتایج جستجو را باز می گرداند. مکان مثال ساده ای از این روش را ارائه می دهد – اگر کاربران خدمات موقعیت مکانی را فعال کنند ، نتایج جستجو Google با توجه به موقعیت جغرافیایی فیلتر می شود تا ارتباط کلی را افزایش دهد.

اکنون ، بیایید به تعدادی از آمار برتر جستجوی Google امسال نگاهی بیندازیم و بیشتر به جستجوهای پرطرفدار که استراتژی بازاریابی شما را هدایت می کنند ، بپردازیم.

برترین آمار جستجوی Google در سال 2021

اکنون که می دانیم چگونه موضوعات پرطرفدار را جستجو کنیم ، بیایید ببینیم که Google با این آخرین آمار چگونه بر جستجو تأثیر می گذارد.

  1. پنج جستجوی برتر Google در سال 2020 “نتایج انتخابات” ، “ویروس کرونا ویروس” ، “کوبه برایانت” ، “به روزرسانی ویروس کرونا” و – عجیب نیست – “علائم ویروس کرونا”. ( Google )
  2. بیش از 50٪ جستجوی Google بدون کلیک پایان می یابد. ( Land Engine Search )
  3. 92٪ از کل درخواستهای جستجو کلمات کلیدی طولانی مدت هستند. ( Backlinko )
  4. از اکتبر سال 2020 ، بیش از 267 میلیون بازدید کننده منحصر به فرد ایالات متحده به Google وجود دارد. ( Statista )
  5. 89 of از URL ها و 37 s از URL ها در موقعیت های 1-20 رتبه های مختلفی در تلفن همراه و دسک تاپ دارند. ( SEMRush )
  6. اکنون بیش از 1.8 میلیارد کاربر Gmail در سراسر جهان وجود دارد. ( TechJury )
  7. فشرده سازی تصاویر و متن می تواند به 25٪ از صفحات وب در بیش از 250 کیلوبایت و در 10٪ بیش از 1 مگابایت صرفه جویی کند. این تغییرات باعث کاهش نرخ پرش و افزایش رتبه صفحه در SERP های Google می شود. ( Google
  8. Chrome در سال 2020 69٪ از سهم بازار مرورگر وب را به خود اختصاص داده است. بازار مشترک
  9. )

  10. در سال 2021 ، 56٪ از ترافیک وب از طریق تلفن های همراه انجام می شود. ( جستجوی پهن باند )
  11. 14٪ از جستجوهای Google یک سوال است. ( Backlinko )
  12. در سال 2020 ، 500 کلمه کلیدی 8.4٪ از کل حجم جستجو را تشکیل می دهد. ( Backlinko )
  13. میانگین نرخ کلیک برای اولین بار در دسک تاپ به ترتیب با 31.5٪ و 24٪ بالاتر از تلفن همراه است. ( رتبه بندی پیشرفته وب )
  14. چهار برابر بیشتر از سایر موتورهای جستجو آمازون (15٪) ، YouTube (9٪) و بینگ (6٪). ( کلاچ )
  15. 55٪ نوجوانان هر روز از جستجوی صوتی در Google استفاده می کنند. ( شیرجه بازاریابی ) لی>
  16. 55٪ افرادی که روی تبلیغات جستجوی Google کلیک می کنند ترجیح می دهند تبلیغات متنی باشد. ( کلاچ )
  17. به ازای هر 1 دلار کسب و کار در Google Ads ، آنها به طور متوسط ​​2 دلار درآمد کسب می کنند. ( Google )
  18. میانگین نرخ کلیک در Google Ads در سراسر صنایع 3.17٪ در شبکه جستجو و 0.46٪ در شبکه نمایش است. ( WordStream )
  19. متوسط ​​هزینه هر کلیک برای یک کلمه کلیدی حدود 0.61 دلار است. ( Backlinko )
  20. متوسط ​​هزینه هر کلیک در AdWords در کل صنایع 48.96 دلار برای جستجو و 75.51 دلار برای نمایش است. ( WordStream )
  21. بیش از 90٪ صفحات وب از Google ترافیک ارگانیک صفر دریافت می کنند. هر ماه تقریباً 5٪ 10 ویزیت یا کمتر دریافت می کنند. ( Ahrefs )
  22. یک سوم از کل جستجوهای Google مربوط به یک تصویر است و 13٪ از SERP دارای “Image Pack” است. ( Moz )
  23. کلمه کلیدی متوسط ​​تقریباً دو کلمه است. ( Backlinko )
  24. میانگین نرخ تبدیل در AdWords در کل صنایع 3.75٪ برای جستجو و 1.77٪ برای نمایش است. ( WordStream )
  25. بیش از 190 نسخه مختلف از جستجوی Google وجود دارد. ( مجله GiT )
  26. 25 وقتی گوگل در سپتامبر 1998 درهای ضرب المثلی خود را باز کرد ، فقط به طور متوسط ​​حدود 10،000 مورد جستجو در روز داشت. (“ جستجو لی>

با حجم متغیرهای جستجو به طور مداوم در پاسخ به رویدادهای جهان و در حال تحول در پوشش اخبار ، باید بدانید که جستجوها در چه مواردی انجام می شوند ، با چه سرعتی افزایش می یابند و چگونه با کلمات کلیدی مشابه مرتبط می شوند.

در حالی که یک گزینه یک روش پراکندگی است – به سادگی یک اصطلاح روند بالقوه را در Google تایپ کنید و ببینید که تعداد کل نتایج گزارش شده است – گزینه های با هدف بیشتر معمولاً مسیری آسان تر برای بهبود عملکرد جستجو را ارائه می دهند.

بیایید برخی از مفیدترین ابزارهای موجود در بخش زیر را مرور کنیم.

1 Google Trends

“سال جستجو” را مرور کنید ، در کلاسهای Google Trends شرکت کنید و ببینید اکنون چه روندی دارد. شما همچنین می توانید قله ها و دره های مورد علاقه موضوع را با گذشت زمان مشاهده کنید ، که فصلی را کشف می کند و به شما امکان می دهد تقویم بازاریابی خود را بر اساس آن برنامه ریزی کنید. بعلاوه ، موضوعات و س relatedالات مرتبط را پیدا کنید و مناطق زیرمجموعه مورد نظر خود را برای هدفمند کردن بهتر کمپین های خود شناسایی کنید.

google-trends-statistics 2. با Google فکر کنید

مقالات ، گزارش های معیار و بینش های مصرف کننده را کشف کنید که شما را در سرعت جستجو جستجو می کند. از استراتژی های پیشنهاد آگهی گرفته تا مارک های مارک دار ، محتوای جالبی خواهید یافت که به شما کمک می کند تا در مورد چگونگی استفاده از جستجوی Google برای تجارت خود بزرگتر فکر کنید.

think-with-google 3 توییتر

برای بیش از بحث های سیاسی مبهم و خصمانه وارد توییتر شوید. برای کشف موارد پرطرفدار در ایالت ، کشور یا سراسر جهان از ویژگی “روندها” استفاده کنید. وقتی روی یک روند کلیک کنید ، توییت های برتر درباره موضوع ، اخبار مرتبط و همچنین پاسخ های زنده را مشاهده خواهید کرد.

twitter-trends منبع تصویر

4 BuzzSumo

بیشترین محتوای به اشتراک گذاشته شده در 12 ماه گذشته یا 24 ساعت گذشته را با BuzzSumo شناسایی کنید. BuzzSumo به شما امکان می دهد موضوعاتی را که برای صنعت شما ، رقبا و تأثیرگذارانی که از آنها می آموزید ، مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار دهید.

buzzsumo-trends

5. خوراک

این تجمع خوراک RSS به شما امکان می دهد مارک های مورد علاقه خود را دنبال کنید و جدیدترین مطالب آنها را در یک مکان مشاهده کنید. با جستجوی صنعت ، مهارت ها یا – حدس می زنید – موضوعات پرطرفدار ، موارد دلخواه خود را اضافه کرده و ناشران جدید را کشف کنید. Feedly همچنین به شما امکان می دهد هشدارهای کلمه کلیدی را تنظیم کنید ، بنابراین همیشه آخرین موضوعات مورد علاقه خود را ردیابی می کنید.

feedly-google-trends 6. Reddit

طراوت و رأی گیری مبتنی بر کاربر نحوه اولویت بندی محتوا در Reddit را تعیین می کند. بازدید سریع از صفحه اصلی ، پست های پرطرفدار یا محبوب را به شما نشان می دهد. و می توانید برای یک خوراک مرتبط تر ، براساس کشور یا دوره اخیر فیلتر کنید.

reddit-popular-trends 7. Ahrefs

انجام تحقیقات رقابتی ، جستجوی کلمه کلیدی یا جستجوی موضوعات پرطرفدار. Ahrefs به شما کمک می کند محتوای پرطرفدار را شناسایی کنید و به شما نشان می دهد که برای پیشی گرفتن از رقبایتان چه کاری باید انجام دهید.

ahrefs-google-search-trends

8. پاکت پی سی

Pocket به شما امکان می دهد محتوا را از هرجای وب ذخیره کنید. هر زمان که خواستید محتوای خود را مرور کنید و به صفحه کاوش بروید تا موضوعات پرطرفدار مربوط به خود را پیدا کنید.

pocket-popular-search 9. Quora

برای Quora ثبت نام کنید و موضوعات مورد علاقه خود را انتخاب کنید (به عنوان مثال ، “شرکت های نوپا” ، “بازاریابی” و “اقتصاد”). Quora خبرمایه شما را با س questionsالات مربوط به علایق محتوای شما ذخیره می کند. این امر به شما درک می کند که مشتریان شما چه می پرسند ، بحث های واقعی در مورد رقبا و حتی به شما امکان می دهد به س questionsالات مربوط به موضوعاتی که تجربه کرده اید پاسخ دهید.

quora-trending-topics گسترش تأثیر Google شما

خط پایین؟ Google بزرگترین بخش سهم بازار جستجو و مرورگر وب را در اختیار دارد و سرویسهای متصل به هم را ارائه می دهد که این شرکت را قادر می سازد نتایج جستجوی شخصی و بی درنگ را ارائه دهد.

برای بازاریابان ، این باعث می شود Google ابزاری غیر قابل تعویض برای افزایش وفاداری مشتری ، خواستگاری از مشتری های جدید و بهبود تبدیل مشتری باشد. تیم های بازاریابی مجهز به داده های عملی قابل اجرا و آمار منبع مربوطه می توانند تأثیر Google خود را گسترش دهند و اطمینان حاصل کنند که مشتریان صحیح محتوای مناسبی را برای شروع روند فروش آغاز می کنند.

state of marketing

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *