بازاریابی اینستاگرام, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

21 مورد از بهترین مارک های اینستاگرام در حال حاضر

برخلاف آنچه عکس های دوستانتان نشان می دهد ، اینستاگرام فقط یک شبکه اجتماعی برای عکس های سلفی و عکس های صبحانه. در حقیقت ، اینستاگرام دارای بیش از 200 میلیون کسب و کار است که از سیستم عامل خود استفاده می کنند و 90٪ از کاربران حداقل یکی از آنها را دنبال می کنند ، با توجه به داده های سال 2019 .

New Data: Instagram Engagement Report [2021 Version]

در زمانی که محتوای بصری همچنان یک قسمت مهم استراتژی بازاریابی هر مارک است ، بازاریابی اینستاگرام یک منحصر به فرد ارائه می دهد فرصتی برای نمایش هویت نام تجاری خود.

آماده الهام گرفتن هستید؟ این لیست از مارک هایی که در حال حاضر در اینستاگرام رونق دارند را بررسی کنید ، و اینکه چرا پست های آنها آنها را متمایز می کند.

بهترین مارک ها در اینستاگرام

چه چیزی یک برند را در اینستاگرام عالی می کند؟

ما از 301 کاربر در سراسر ایالات متحده نظرسنجی کردیم ، و پرسیدیم “ کدام یک از مارک های تجاری مارکی را که در اینستاگرام دنبال می کنید و از آن لذت می برید توصیف می کند “؟

اینها پاسخهای برتر آنها بودند:

What the best Instagram brands have in common منبع داده

اگرچه این داده ها از یک نمونه کوچک است ، اما آنچه را که قبلاً درباره مخاطبان اینستاگرام می دانیم برجسته می کند. آنها به دنبال موارد زیر می گردند:

  • محتوایی که مربوط به زندگی آنهاست: هم شخصی و هم حرفه ای.
  • محتوای جالب توجه و سرگرم کننده.
  • تبلیغات محصول

آنچه در بخش بعدی مشاهده خواهید کرد این است که هر مارکی که ارائه می شود این نیازها را برآورده می کند و باعث می شود تعداد دنبال کنندگان بالایی داشته باشید و از تعامل بالایی برخوردار شوید.

Psst آیا می خواهید یک داستان خیره کننده Instagram را که به طور خودکار برای نام تجاری شما ایجاد شده است ، دریافت کنید؟ بررسی کنید StoriesAds.com ، یک مولد داستان رایگان از HubSpot و Shakr. برای شروع اینجا را کلیک کنید . من>

1. سرب سیاه قوی نتفلیکس

دنبال کنندگان: 682k

در اینجا مثالی از مارک تجاری است که مهارت داشتن هویت خاص خود را حفظ کرده و در عین حال با مارک اصلی خود در ارتباط است.

Strong Black Lead یک مارک تجاری فرعی است تحت Netflix مخصوص تقویت داستان های سیاه در رسانه.

صفحه اینستاگرام این برند عمدتا شامل نمایشگرها و کلیپ های کوتاه از نمایش های تلویزیونی ، فیلم ها و مستندهای موجود در Netflix است که از بازیگران و / یا کارگردانان سیاه پوست برخوردار است. آنها همچنان روال خود را حفظ کرده و محتوای مربوطه را براساس رویدادهای روز ، تعطیلات و موضوعات پر سر و صدا ارسال می کنند.

علاوه بر پست های قدردانی شده از شخصیت های محبوب تلویزیونی ، Strong Black Lead همچنین محتوای میزبان مارک را در سیستم عامل های دیگر مانند پادکست ها و محتوای YouTube ارتقا می دهد.

2. مزارع کالیفیا

دنبال کنندگان: 303k

هشدار: اگر گرسنه هستید ، به صفحه اینستاگرام Califia Farms نروید.

عکاسی غذایی این برند باعث برجسته شدن آن در بین بقیه می شود و به کاربران نشان می دهد که چگونه می توان از محصولات Califia Farms برای ایجاد ظروف مختلف از پنکیک و کرم خوب گرفته تا آغشته کنگر فرنگی و فتوسسین آلفردو استفاده کرد. Califia farms instagram page

این برند از نشان دادن محصول خود در تصاویر نیز ابایی ندارد. معمولاً می توانید آن را جایی در محتوای بصری آن پیدا کنید ، خواه موضوع اصلی عکس باشد یا بیشتر در پس زمینه.

3 آنیما آیریس

دنبال کنندگان: 33.4k

احتمالاً فکر می کردید که این لیست فقط مارک های سطح سازمانی را نشان می دهد ، ها؟

خوب ، مارکهای زیادی وجود دارد که دستور العمل جادویی را در اینستاگرام پیدا کرده اند و Anima Iris یکی از آنهاست.

Anima Iris instagram page

آنچه این مارک را متمایز می کند شفافیت مدیر عامل آن است.

اگر یکی از داستان های اینستاگرامی آنیما آیریس را تماشا کنید ، احتمالاً مدیر عامل آن ، Wilglory Tanjong را می بینید که پشت صحنه راه اندازی یک مارک کیف پول لوکس را نشان می دهد ، که به مخاطبان ارتباط بیشتری برقرار می کنند .

احتمالاً پرسش و پاسخ ، نظرسنجی ها و محتوای تولید شده توسط کاربر را نیز خواهید دید – تمام استراتژی هایی که به شرکت در ایجاد یک جامعه آنلاین قوی و کسب وفادار به مارک کمک کرده است.

4. لورنا جین

دنبال کنندگان: 1M

Lorna Jane instagram page

اگر نام تجاری شما شخصی بود ، شخصیت آن را چگونه توصیف می کنید؟ شرکت لباس فعال استرالیایی ، لورنا جین ، در پاسخ دادن به این سوال مهم مارک با محتوای اینستاگرام خود.

فقط چند ثانیه به این عکس ها پیمایش کنید و به سرعت قادر خواهید بود خریدار لورنا جین را هدف قرار دهید: یک زن جوان ، اسپرت ، بیست یا سی ساله که برای داشتن ظاهری زیبا و حفظ سبک زندگی فعال ارزش قائل است.

تصاویر ارسال شده توسط لورنا جین ، که اغلب لباس ها و لوازم جانبی این برند را نشان می دهد ، و همچنین تصاویری از زنانی که شخصیت خریدار هدف خود را مجسم می کنند ، رنگارنگ ، بازیگوش و الهام بخش هستند ، که نمایشی کامل از مارک تجاری است.

5. نامه نامه

دنبال کنندگان: 353k

Letterfolk یک تجارت کوچک است که توسط زوجی اداره می شود که تابلوهای نمدی زیبا و دست ساز را ایجاد و می فروشند. هر نامه با مجموعه ای کامل از شخصیت ها همراه است تا افراد بتوانند دیوارهای خانه های خود را شخصی کنند ، این به معنای فضای بی پایان خلاقیت است.

اینستاگرام بستر مناسبی برای آنها برای الهام بخشیدن به مشتریان و مشتاقان مشتری با تابلوهای مشتریان واقعی و همچنین ایده هایی است که آنها خود ارائه داده و آنها را به صحنه آورده اند. محتوای اینستاگرام آنها خنده دار و قابل گفتن است – یک دستورالعمل عالی برای اشتراک گذاری.

این عکس نه تنها یک پیام خنده دار و هوشمندانه را نشان می دهد ، بلکه بسیار قابل تکرار است. به همین دلیل بخش نظرات در میان کاربران اینستاگرام پر شده است که جملاتی مانند “ هیچ کلمه واقعی گفته نشده است” و “ مبارزه واقعی است. ”

6. درمان آپارتمانی

دنبال کنندگان: 3.1M

اگر عاشق تماشای خانه های دنج هستید ، حساب اینستاگرام The Apartment Therapy واقعاً یک منبع درمانی است.

در اینجا چند پست اخیر در خوراک اینستاگرام آپارتمان درمانی آورده شده است. Apartment therapy instagram feed

از الهام از تزئینات منزل گرفته تا چالش های سرگرم کننده مانند #SmallCoolChallenge مسابقه و محتوای مرسوم ، مد روز تولید شده توسط کاربر (UGC) ، این مارک به پیروان خود انگیزه زیادی می دهد تا فضای شخصی خود را شخصی کنند و “در خانه زندگی شاد و سالم داشته باشند” ، همانطور که در مشخصات زندگی نامه آنها نوشته شده است.

7. یکشنبه دوم یکشنبه

دنبال کنندگان: 20.1k

Sunday II Sunday یکی دیگر از مشاغل کوچک با حضور پررنگ در شبکه های اجتماعی است.

این برند خود را “مراقبت از مو برای زنان فعال” توصیف می کند. به همین ترتیب ، محتوای آن حول محور داشتن و مدیریت یک سبک زندگی فعال است.

Sunday II Sunday همچنین درگیر کردن پیروان خود ، از آنها س questionsالاتی در مورد برنامه های روزمره ، تمرینات و عادت های مراقبت از مو ، بسیار عالی است.

8. سنگ چینی

دنبال کنندگان: 203k

Tentsile instagram feed

“خیره کننده” اولین کلمه ای است که وقتی به مرور عکسهای اینستاگرام Tentsile می پردازم به ذهنم خطور می کند.

Tentsile چادرهای درختی را می فروشد ، آنچه آنها “خانه های درختی قابل حمل” می نامند تا تجربه اردو زدن شما را بالا ببرد. صفحه اینستاگرام آن مملو از تصاویر زیبایی از سبک زندگی محصولاتشان تقریباً در هر جای دنیا است: جنگل های بارانی ، کوه ها ، سواحل … شما آن را نامگذاری کنید.

آنچه که مارک به خوبی انجام می دهد استفاده از UGC خود است . این باعث صرفه جویی در وقت و منابع می شود ، بعلاوه اثبات اجتماعی به مارک داده می شود.

9. دسنیو

دنبال کنندگان: 1.8 میلیون نفر

Desenio instagram feed

اولین چیزی که هنگام ورود به صفحه اینستاگرام شرکت چاپ آنلاین هنر سوئدی Desenio متوجه خواهید شد مسدود کردن رنگ است.

هر تصویری به زیبایی با تصویر کنار خود ترکیب می شود و صفحه ای منسجم و جذاب ایجاد می کند که هرگز نمی خواهید آن را ترک کنید.

حتی در هنگام استفاده از محتوای تولید شده توسط کاربر ، نام تجاری از زیبایی آن متناسب است. ایجاد ثبات در دارایی های خلاقیت شما در اطمینان از شناسایی مارک مهم است (به عنوان مثال ، وقتی مردم تصویر شما را در هر کجا می بینند ، می دانند که شما هستید).

با این حال ، هر از چند گاهی ، دسنیو از ظاهر معمول خود دور می شود ، که حتی فریب بیشتری ایجاد می کند.

پست فوق یک کارت تعطیلات ساده از Desenio بود ، اما تفاوت آنچنان چشمگیری با شکل و شمایل طراحی داخلی معمول کسب و کار داشت ، پیروان برای دیدن اطلاعات بیشتر باید از طریق آن کلیک کنند.

بسیاری از نظرات شامل تعجب هایی درباره زیبا و پر انگیزه بودن پست است. یکی از مفسران به اندازه کافی الهام گرفته بود تا توصیف کند زمستان ها در چه مناطقی زندگی می کنند.

10. Bolden USA

دنبال کنندگان: 32.1k

اینستاگرام همه چیز بصری است. این بدان معنی است که در عرض چند دقیقه از حضور در اینستاگرام ، کاربر می تواند با تصاویر بمباران شود.

بنابراین ، س isال این است: چگونه مطمئن می شوید نام تجاری شما برجسته و به یادماندنی است؟

یک راه ایجاد زیبایی زیبائی منحصر به فرد و ثابت ماندن است. Bolden USA این کار را انجام داده است.

Bolden USA instagram page

برای نمایش آرم سبز آن ، موضوع اینستاگرام Bolden USA سبز است. در حالی که مارک از رنگهای دیگر در تصاویر خود برخوردار است ، سبز همیشه رنگ اصلی و برجسته است – یک تاکتیک موثر برای کمک به فراخوانی و شناسایی برند .

11. ون ها

دنبال کنندگان: 17.4 میلیون نفر

ونس به کفش های شیک خود معروف است و حساب تجاری اینستاگرام از این قاعده مستثنی نیست.

تولیدکننده کفش های کتانی شطرنجی شطرنجی دارای یک خوراک جالب توجه در اینستاگرام است که شامل عکس های مستقل از محصول و عکس های اکشن از افرادی است که خود را با دنده ون مورد علاقه خود بیان می کنند.

نکته ای که با مشاهده حساب کاربری اینستاگرام ونس واضح است این است که هویت آن دیگر فقط به اسکیت بورد وابسته نیست. در حالی که هنوز تصاویر سبک زندگی با اسکیت بورد را مشاهده می کنید ، موج سواران ، دوچرخه سواران و دیگر بچه های جوان و شیک را نیز خواهید دید.

بنابراین ، با تکامل هویت و پیام تجاری برند ، محتوای شما نیز باید از آن پیروی کند.

یکی از جالب ترین پست های ونس این بود.

فقط به این دلیل که شما تبلیغ یک محصول عادی را تبلیغ می کنید به این معنی نیست که پست رسانه های اجتماعی حمایت کننده از این راه اندازی باید به همان اندازه معمولی باشد.

ویدئوی اخیر Vans ، در بالا ، یک سری کفش به نام ComfyCush a را تأیید می کند > ، اما فیلم خود کمی عجیب و غریب است. و برای مشاغل وابسته به سبک ، میزان عجیب و غریب مناسب می تواند جذابیت فوق العاده ای به ون ها بدهد.

12. مزارع چمن

اکنون ، این مارکی وجود دارد که می داند چگونه شخصیت خود را نشان دهد.

این برند لباس مستقر در کامرون با عکسهای مدل ثابت و تبلیغات فروش آن را در اینستاگرام ایمن بازی نمی کند.

در عوض ، Grass-Fields محصولات خود را از طریق فیلم های رقص آور و سرگرم کننده و محتوای پشت صحنه به نمایش می گذارد.

این مارک همچنین صاحبان مشاغل ، خالقان و هنرمندان سیاه پوست را در صفحه خود برجسته می کند که مورد توجه زنان سیاه پوست است.

The key takeaway here is: Don’t be afraid to do things differently than it has been done if that’s what your audience responds to.

13. Finfolk Productions

Followers: 316k

Ever wanted to be a mermaid? You can come pretty close, thanks to companies like FinFolk Productions. Believe it or not, silicone mermaid tails you can put on and swim around in are quite trendy.

Finfolk Productions’ Instagram feed is full of beautifully shot photos that play into the mermaid fantasy by looking more like mythical art than real people.

One of the brand’s most engaging posts had a personal touch.

The post above is two things in one: a new product and a sentimental announcement by the company founder, Bryn Roberts.

For most of Finfolk’s followers, the white mermaid fin above isn’t just a different color from the typical fins made by the company. It’s also emblematic of Bryn’s recent wedding, for which she wanted to make a bridal-style mermaid fin that all of Finfolk’s customers would appreciate.

14. Shiseido

Followers: 660k

Shiseido started as Japan’s first Western-style pharmacy 140 years ago and has since developed into selling high-quality brightening and anti-aging skincare, makeup, and fragrance products.

Its mission is to inspire a life of beauty and culture – a mission it portrays beautifully through Instagram content.

Shiseido instagra, brand

Back in late March 2016, Instagram started rolling out the ability to upload 60-second videos – and we’ve seen some amazing Instagram videos from brands ever since, like the one below from Shiseido.

The one above lasts nearly all 60 seconds and its product demo is curiously satisfying to watch.

Hot tip: Posts featuring faces, especially for a skincare brand, are ideal for boosting social media engagement.

Don’t be intimidated by highly professional Instagram videos like theirs. You can post highly engaging videos on Instagram without a huge video team or a bottomless budget. Here’s a step-by-step guide for making great videos on Instagram without breaking the bank.

15. Sephora Collections

Followers: 835k

Sephora Collections’ brand personality is playful, colorful, and feminine. It does a wonderful job of characterizing this personality in its Instagram content, using bright colors, patterns, and fun captions.

In addition to partnering with beauty influencers, the brand also promotes content from everyday makeup users, featuring their tutorials and looks on its feed.

16. Clare

Followers: 93.1k

If you’re renovating or simply moving into a new home, you’re likely looking for inspiration on social media sites like Instagram and Pinterest.

Clare Instagram page

Clare’s Instagram features a collection of carefully curated images that meet that exact need. You’ll find everything from new product promotions to home decor tips – everything in between.

There’s also a beautiful balance of colors on Clare’s Instagram page, creating a cohesive profile that’s s inviting, warm, and inspiring.

17. HoneyBook

Followers: 82.9k

What we love about HoneyBook is how accessible its content is.

Instagram, like many social media platforms, has been slow to develop and promote its accessibility features.

Thankfully, brands like HoneyBook have taken an active approach to make their content accessible by adding captions to their videos and adding image IDs that describe every image the company posts.

For deaf, hard of hearing, and visually impaired users, these extra steps go a long way.

18 Design Essentials

Followers: 139k

Design Essentials knows that hair is more than just something that grows on your body. It can speak to a community, a culture.

That’s why the brand does more than just promote products on its Instagram page. In addition to product shots, you’ll find inspirational quotes about hair, playful memes about everyday life, and fun reposts from Design Essentials’ audience.

19. Flodesk

Followers: 36.5k

Flodesk’s Instagram is everything you want to see on social from an email marketing platform: beautiful designs and inviting content.

When you land on Flodesk’s page, you’ll gain tips on how to use its platform as well as general tips to optimize your email marketing strategy. With the use of vibrant colors and playful designs, every post is an attention grabber.

What’s more, almost every post includes a call-to-action that invites the audience to engage. Whether it’s to drop an emoji in the comments or answer a question – engagement done right.

20. Omsom

Followers: 35k

Omsom is another small business that has leveraged its CEOs, two first-generation Vietnamese sisters, to build a community on Instagram.

As you scroll through Omsom’s Instagram, yes, you’ll find beautifully crafted images showcasing the dishes you can make using the brand’s food products. However, that’s only one piece of the puzzle.

You’ll also see many posts celebrating Vietnamese culture, and debunking Asian-American stereotypes and biases.

This strategy helps consumers connect with the Omsom beyond the delicious food and understand its broader mission and purpose.

21. Chipotle

Followers: 1.1M

Instead of reeling in consumers with food pictures, Chipotle has chosen another route: hilarious memes.

While you may find the occasional food post, the brand has focused its Instagram strategy on showing its personality.

Here’s why it works: Memes are shareable and tag-friendly, which helps Chipotle reach new consumers as people tag their friends in funny, relatable posts.

The common thread in all the brands featured is that they had a consistent brand identity that was reflected in their visuals and a deep understanding of what resonated with their audience.

Ready to populate your Instagram timeline with pics and videos that are as captivating as the content above? We believe in you!

instagram statistics

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *