سئو, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

19 نکته SEO مستقیم از دهان تیم SEO HubSpot

در سال 2017 ، HubSpot چیزی را تجربه کرد که قبلاً رخ نداده بود- ترافیک ماهانه وبلاگ ما یکسان شده . حتی بدتر ، شروع به افول کرد. بنابراین ، پس از ماه ها استرس بر علت مرموز ترافیک وبلاگ ما ، تصمیم گرفتیم بنشینیم ، یک دسته قهوه بنوشیم و مقصر را بیابیم.

ما متوجه شدیم که استراتژی تحریریه ما درباره طوفان فکری و تکیه بر شهود ما برای تعیین ترجیحات محتوای مخاطبانمان دیگر کافی نیست. ما تصمیم گرفتیم که انرژی خود را بر کانالی متمرکز کنیم که بیشتر ترافیک وبلاگ ما را در تمام مدت وجود داشته است – جستجوی ارگانیک.

امروز ، سالها پس از تنظیم استراتژی ارگانیک خود ، از اکثر اهداف ماهانه ترافیک خود فراتر رفته ایم و حتی برخی از رکوردهای ماهانه ترافیک را نیز شکسته ایم. نیازی به گفتن نیست ، ما بسیار خوشحال هستیم (و خیالمان راحت است) که استراتژی ارگانیک ما به افزایش ترافیک ما دامن زده و فلات ترافیکی بزرگ سال 2017 را از بین برده است. در این پست ، ما نکات اساسی را که به ما در پیشبرد استراتژی ارگانیک ما کمک کرد ، با بصیرت بیان می کنیم. از کارشناسان SEO HubSpot.

→ Download Now: SEO Starter Pack [Free Kit]

این چک لیست را بارگیری کرده و در دسکتاپ خود ذخیره کنید تا با هر بار تکمیل نکات SEO آن را بررسی کنید.

downloadable seo checklist

1. به اندازه ابزارهای SERP ها وقت صرف کنید.

حتی اگر یک الگوریتم رتبه بندی صفحه نتایج موتورهای جستجو (SERPs) را تعیین کند ، این الگوریتم به ناشران وب که بهترین محتوا را در اینترنت تولید می کنند پاداش می دهد.

به همین دلیل ، درک هدف جستجو مهم است. برای تحقق این امر ، SERP یک کلمه کلیدی را تجزیه و تحلیل می کنیم و مشکلاتی را که کاربران در جستجوی این پرس و جو تلاش می کنند حل کنند ، تعیین می کنیم.

آجا فراست ، رئیس سئو زبان انگلیسی در HubSpot ، می گوید: “بله ، ابزارها اطلاعات زیادی به ما ارائه می دهند. اما این اطلاعات اغلب بر اساس مجموعه داده های ناقص ، قدیمی یا مغرضانه است. من SEO ها را تشویق می کنم بینش هایی را که از ابزارهای خود دریافت می کنند با واقعی ترکیب کنند سرنخ های زمان در SERP ها. هر زمان که تصمیم می گیرید یک کلمه کلیدی جدید را هدف قرار دهید ، قسمتی از محتوا را بازخوانی کنید یا صفحه یا قسمتی از صفحات را با ترافیک نامنظم تشخیص دهید ، به آنچه برای پرسش های اصلی در Google پیش می آید نگاهی بیندازید. ”

بسته به هدف شما ، فراست می گوید توجه کنید:

  • ویژگی های جستجو ،
  • نوع محتوایی که رتبه بندی می شود (صفحات محصول ، فهرست ها ، آموزش ها و غیره) ،
  • وب سایت هایی که رتبه بندی می شوند (پایگاه های داده ، مشاغل ، سایت های رسانه ای ، فهرست ها و غیره) ،
  • اولین نتیجه ارگانیک چقدر در پایین صفحه ظاهر می شود ،
  • نحوه نمایش صفحه شما (عنوان ، توضیحات متا ، تاریخ ، پیوندهای پرش ، طرح در صورت وجود ، و غیره).

هنگامی که این نوع جستجوها را انجام می دهید ، “استفاده از پنجره ناشناس را فراموش نکنید ، حافظه پنهان ، کوکی ها و سابقه خود را مرتباً پاک کنید و جستجوهای خود را در دسکتاپ و تلفن اجرا کنید.” Frost می افزاید.

2. در آزمون همپوشانی SERP مسلط شوید.

در حالی که در SERPs هستید ، Frost آزمایش همپوشانی SERP را انجام می دهد. او می گوید: “من دائماً از این آزمون برای تعیین اینکه آیا درخواستهای دوگانه را با یک قطعه محتوا مورد هدف قرار دهم یا نه استفاده می کنم.”

در حال حاضر ممکن است این سوال برای شما پیش آید که آیا آزمون همپوشانی SERP چیست؟

فراست مراحل زیر را به تفصیل شرح می دهد:

  1. جستجوی سریع کلمه کلیدی A را به صورت ناشناس و کلمه کلیدی B. را جداگانه جستجو کنید.
  2. اگر SERP ها نسبتاً متفاوت به نظر برسند (به عنوان مثال صفحات رتبه بندی بالا متفاوت هستند ، یا اولین نتیجه برای کلید واژه A نهمین نتیجه برای کلمه کلیدی B است) ، Google این پرسش ها را به عنوان جستجوهای جداگانه تلقی می کند. با نیت متفاوت
  3. با این حال ، اگر SERP ها همپوشانی زیادی داشته باشند ، می توانید آنها را به عنوان یک پرس و جو در نظر بگیرید.

3. قطعات برجسته را در SERPs هدف قرار دهید.

قطعه های ویژه موتورهای جستجو چیست استفاده کنید تا پاسخ س quالی را مستقیماً در SERP نمایش دهید ، بنابراین کاربر نیازی به دیدن صفحه دیگری برای دریافت پاسخ سال خود ندارد. تصویر زیر نمونه ای از قطعه برجسته برای عبارت “بازاریابی ورودی چیست؟”

what is inbound marketing featured snippet box in google search results

همانطور که می توانید تصور کنید ، قطعات برجسته بر نتایج جستجوی ارگانیک تأثیر می گذارد ، به همین دلیل بسیار مهم است که سعی کنید رتبه بندی را با حداکثر تعداد اسنیپت های برجسته انجام دهید.

برای انجام این کار ، پست هایی ایجاد کنید که به سوالات خاصی که کاربران دارند پاسخ دهند. محتوای موجود در قطعه برجسته شما باید از نظر معنایی با کلمه کلیدی مورد نظر کاربر مرتبط باشد. این بدان معناست که شما نمی توانید به س ofال “بازاریابی ورودی چیست؟” پاسخ دهید. با محتوای نامربوط به عنوان الگوریتم می داند به اندازه کافی برای تشخیص روابط بین کلمات کلیدی و توصیف شما.

علاوه بر این ، پست وبلاگ شما باید به گونه ای سازماندهی و قالب بندی شود که به Google اطلاع دهد به س answeredالی پاسخ داده اید. به عنوان مثال ، این می تواند به معنای استفاده از کدگذاری خاص باشد ، بنابراین قطعه برجسته شما در صفحه برجسته می شود.

به گفته کارلا کوک ، مدیر ارشد تیم وبلاگ HubSpot ، “هدف قرار دادن قطعه های برجسته با بخش های قالب بندی شده مداوم برخی (اما قطعاً همه) حدسیات را در مورد رتبه بندی قطعه های برجسته حذف نکرده است.”

“متیو هاولز باربی ، معاون بازاریابی در HubSpot ، تأکید کرده است که کد تمیز و سازگار عامل مهمی در برنده شدن قطعات است.”

4. سئو داخلی را در نظر بگیرید ، اما همه چیزهایی که منتشر می کنید نباید جستجوگر باشند.

سئو درون صفحه فرایند بهینه سازی صفحه در سایت شما با اجزای جلو و عقب است که به شما کمک می کند در موتورهای جستجو رتبه بالاتری را کسب کنید. این اجزا عبارتند از:

  • محتوای صفحه با کیفیت بالا
  • عناوین صفحه
  • سرصفحه
  • توضیحات متا
  • تصویر alt-text
  • نشانه گذاری ساختاری
  • نشانی اینترنتی صفحه
  • پیوند داخلی
  • سرعت سایت

برای این مثال ، بیایید بر عناصر کپی محور مانند محتوای با کیفیت بالا ، عنوان صفحات ، سرصفحه ها ، توضیحات متا و متن متنی تصویر تمرکز کنیم.

برای بهبود رتبه بندی SERP خود باید ایجاد صفحه بهینه سازی شده را در اولویت قرار دهید. آنچه می نویسید باید شامل کلمه کلیدی موردنظر شما باشد ، از نظر زمینه ای با کلمه کلیدی موردنظر شما مرتبط بوده و به س questionsالات کاربران شما پاسخ دهد. در نهایت ، هدف این است که به موتورهای جستجو نشان دهید که به س questionsالات کاربر در مورد یک پرسش پاسخ داده اید.

با این حال ، ویکتور پن ، سرپرست SEO SEO در HubSpot ، می گوید که همه چیزهایی که منتشر می کنید نباید جستجوگر باشند.

“این ممکن است صفحات فرود آگهی ، صفحات تشکر ، صفحات داخلی فروش و صفحات ورود به سیستم باشد. بهینه سازی جستجو را در اولویت اولویت بندی زمانی که فرصت بیشتر از زمان سرمایه گذاری شده است ، قرار دهید و بقیه را در پشت سر بگذارید. هنگامی که بتوانید فرایندی را برای کاهش میزان زمان مورد نیاز برای بهینه سازی ایجاد کنید ، عقب می افتد. “

5. انواع کلمات کلیدی بالا و کم حجم را هدف قرار دهید.

با یک استراتژی جستجو آلی، آن را به کلمات کلیدی مورد نظر که دهانه کل از سفر خریدار ، شامل انواع کلمات کلیدی زیاد و کم حجم.

برادن بکر ، استراتژیست ارشد سئو در HubSpot ، می گوید: “کلمات کلیدی وسیع و مورد علاقه اولیه از نظر حجم بیشتر هستند ، در حالی که کلمات کلیدی مورد علاقه یا حتی آماده خرید از نظر حجم کمتر هستند زیرا مخاطب بیشتر است. بنابراین ، شما نباید از هدف قرار دادن کلمات کلیدی با حجم کم در صورتی که احتمال تبدیل ترافیک به مشتریان اصلی یا مشتری بیشتر است ، بترسید. “

در HubSpot ، تیم SEO تحقیقات کلید واژه ها را برای چهار ویژگی وبلاگ ما در سایت (بازاریابی ، فروش ، خدمات و وب سایت) انجام می دهد. آنها ابتدا به دنبال حجم جستجو هستند ، برخی از آنها بیش از 120،000+ و برخی دیگر کمتر از 50 جستجو در ماه.

با توجه به فراست ، برای خلاق بودن با کلمات کلیدی با حجم بالا که هدف گذاری می کنید.

به عنوان مثال ، هنگامی که وی ویرایشگر وبلاگ فروش HubSpot بود ، محتوایی را اختصاص داد که ممکن است از موضوعات معمول ما دور شده باشد ، اما دارای حجم جستجوی قابل توجهی بود. با این حال ، همه پست ها به سوالات مخاطبان ما ، مطابق با ارزش های ما پاسخ می دهند و به خوبی مورد بررسی و جامع قرار می گیرند.

6. محتوای هرس را پس از دوره های طولانی رشد در نظر بگیرید.

هرس محتوا عبارت است از کاهش تعداد صفحات فهرست بندی شده با حذف محتوای قدیمی و بی کیفیت که به سایت شما ارزش افزوده نمی دهد.

بکر می گوید ، “هرس” محتوا را بعد از دوره های طولانی رشد در نظر بگیرید. با بزرگ شدن وب سایت ها ، برخی از محتواها مطابق انتظار عمل نمی کنند. با بزرگتر شدن این شمع ، می تواند بر بقیه آثار سوء داشته باشد. سرعت و عملکرد سایت شما. سایت خود را برای صفحاتی که سطح خاصی از ترافیک ، بک لینک یا تبدیل را ایجاد نمی کنند ، بررسی کرده و آنها را لغو انتشار کنید. “

می توانید درباره روند هرس محتوا بیشتر بدانید اینجا .

7. صفحات وب سایت را با استفاده از تغییر مسیرها و برچسب های متعارف ادغام کنید.

وقتی ممیزی سایت را انجام می دهید ، ممکن است چندین صفحه حاوی محتوای مشابه پیدا کنید. اگر چنین شد ، باید صفحات وب سایت را با استفاده از تغییرمسیرها یا برچسب های متعارف .

بکر می گوید: “هیچ کس نمی خواهد چندین محتوای وب سایت با یک هدف خدمت کند زیرا می تواند شما را آدمخواری ترافیک خود را در SERPs. ” برای رفع این مشکل ، می توانید صفحات کم کار را به صفحه ای در سایت خود هدایت کنید که حاوی اطلاعات مرتبط است.

بکر می افزاید: “علاوه بر تغییر مسیر ، در صورت داشتن موارد تکراری دقیق ، حتی می توانید یک برچسب متعارف از نسخه تکراری به صفحه اصلی اضافه کنید ، که باعث می شود تکراری قابل مشاهده باشد ، اما به Google می گوید هنگام رتبه بندی وب سایت شما صفحه اصلی را اولویت بندی کند. هنگام تصمیم گیری برای مقدس سازی یا تغییر مسیر ، مراقب باشید – اینها تصمیمات ظریف هستند و فقط در مواقعی که کاملاً منطقی است باید گرفته شوند. “

Google درباره این فرایند اینجا بیشتر توضیح می دهد .

8. اجرای یک استراتژی بهینه سازی تاریخی.

در سال 2015 ، پام واگن ، مدیر بازاریابی اصلی استراتژی وب HubSpot و ویرایشگر سابق وبلاگ بازاریابی HubSpot ، یک کشف انقلابی در مورد ترافیک وبلاگ ارگانیک HubSpot انجام داد – اکثریت قریب به اتفاق آن از پست های منتشر شده قبل از آن ماه به دست آمد. در حقیقت ، 76 درصد از بازدیدهای ماهانه وبلاگ ما از این پست های قدیمی تهیه شده است.

امروز ، افشاگری پیشگامانه وون بیش از هر زمان دیگری به صدا در می آید – 89 درصد از بازدیدهای ماهانه وبلاگ ما از پست هایی است که حداقل شش ماه قبل منتشر شده است ، و ما یک استراتژی کامل اختصاص داده ایم که به تجدید و انتشار مجدد این قطعات تاریخی محتوا اختصاص داده شده است. ما این نوع پست های وبلاگ را به روز رسانی می نامیم و 35 تا 40 درصد تقویم سرمقاله ما را شامل می شود.

با تجدید آنها با اطلاعات جدید ، تاکتیک های SEO و بازنشر م effectivelyثر آنها به عنوان پست های جدید وبلاگ ، می توانیم بر ارزش ارگانیک موجود و مشارکت کاربر آنها افزوده و بازدید آنها را دو یا حتی سه برابر کنیم. این فرایند همچنین به ما کمک می کند تا وبلاگ خود را برای کارآیی بهینه کنیم ، میزان محتوای جدیدی را که باید ایجاد کنیم کاهش داده و در عین حال ترافیک و تبدیلات ارگانیک خود را افزایش دهیم.

بهینه سازی تاریخی برای همه مناسب نیست. این یک استراتژی برای وبلاگی است که:

  • مقدار قابل توجهی ترافیک ارگانیک ایجاد می کند ،
  • دارای تعداد قابل توجهی مشترک وبلاگ ،
  • دارای فالوورهای رسانه های اجتماعی است که می تواند ترافیک ، اشتراک گذاری ها و پیوندهای پشتیبان را برای به روزرسانی های شما فراهم کند ،
  • دارای مخزن قابل توجهی از پست های قدیمی است که ارزش تجدید و انتشار مجدد را دارند.

اگر هر چهار مورد زیر را دارید ، توصیه می کنیم استراتژی بهینه سازی تاریخی را پیاده سازی کنید. برای آشنایی با انواع خاصی از محتوای تاریخی ، باید آنها را به روز کنید و فرایند دقیق به روزرسانی آنها را بررسی کنید این پست وبلاگ که توسط خود پام واگن نوشته شده است.

9. به بازدیدکنندگان وب سایت خود آموزش دهید تا مارک شما را جستجو کنند.

SEO برای افزایش تعداد جستجوهای بدون نام تجاری شما استفاده می شود.

پان می گوید: “منطق این بود که اینها مشتریان بالقوه ای بودند که در غیر این صورت تبدیل نمی شدند. این منطق برای یک کسب و کار جوان خوب است ، اما برای مشاغل بالغ که رابطه خوبی با مشتریان خود دارند ، ترافیک مارک تجاری به همان اندازه مهم است . “

به عنوان مثال ، سیستم عامل هایی مانند آمازون به مشتریان خود در جستجوی Google آموزش داده اند تا “amazon” را در جستجوهای خود برای نتایج خاص سایت اضافه کنند.

پان می گوید می توانید با تبدیل شدن به یک متخصص متخصص در موضوعات مربوط به نام تجاری خود ، کاربران را به انجام این کار ترغیب و تشویق کنید. از آنجا که آمازون یکی از سایت های پیشرو در خرید است ، مشتریان برای نیازهای خرید خود به این پلتفرم مراجعه می کنند. برای متخصص شدن ، باید اقتدار صفحه را توسعه دهید.

10. توسعه اقتدار صفحه.

اقتدار صفحه یکی از عوامل است که موتورهای جستجو برای تعیین رتبه بندی استفاده می کنند به به عنوان مثال ، اگر شما یک وبلاگ با تجربه و دارای شهرت به عنوان یک متخصص صنعت هستید ، احتمالاً سایت شما رتبه بالاتری نسبت به صفحات یک سایت جدیدتر خواهد داشت.

با توجه به این ، مهم است که نام تجاری و اقتدار خود را در طاقچه خود بسازید. وبلاگ نویسی منظم ، ارسال در رسانه های اجتماعی ، ارسال مهمان در سایر سایت ها ، و فعال بودن در صنعت شما راههای ارزشمندی برای ایجاد شهرت شما است.

علاوه بر این ، شما باید در مورد موضوعات مماسی که مشتریان شما به آن علاقه دارند بنویسید ، به شما کمک می کند تا مهم ترین اطلاعات را در اختیار آنها قرار دهید و همچنین به موتورهای جستجو که در مورد صنعت خود به طور عمیق می نویسید ، علامت دهید.

همه این استراتژی ها به وب سایت شما اختیار می دهد و به موتورهای جستجو نشان می دهد که باید به دامنه شما توجه کنند.

11. از مدل خوشه ستون استفاده کنید.

از آنجا که افراد برای ارائه پاسخهای دقیق و مناسب به س questionsالات خود به Google تکیه می کنند ، موتورهای جستجو باید هدف و زمینه هر جستجو را درک کنند.

برای انجام این کار ، Google به منظور تشخیص ارتباطات موضعی در بین سeriesالات کاربران ، نظارت بر پرسش های مشابهی که کاربران در گذشته انجام داده اند ، و محتوایی که معتبرترین آنها را در این زمینه می داند ، بررسی کرده است. برای اینکه به Google کمک کنیم محتوای وبلاگ ما را به عنوان یک مقام معتمد بشناسد ، تصمیم گرفتیم مدل خوشه ستون را پیاده سازی کنید (توضیح بیشتر در ویدیوی زیر).

با ایجاد یک صفحه تک ستونی که نمای کلی سطح یک موضوع و پیوندهای پیوندی به صفحات خوشه ای را ارائه می دهد ، ما عملاً به Google نشان دادیم که صفحه ستون ما منبع قدرت در مورد موضوع است.

یکی دیگر از مزایای مدل ستون-خوشه این است که تجربه کاربر . برای گوگل نه تنها خزیدن وبلاگ ما و شناسایی روابط معنایی بین پست ها آسان تر است ، بلکه پیدا کردن محتوای مورد نظر برای مخاطبان ما نیز آسان تر است.

12. یک استراتژی ایجاد پیوند ایجاد کنید.

به دست آوردن پیوندهای ورودی با کیفیت بالا از وب سایت ها و صفحات با اعتبار بالا برای افزایش قدرت دامنه شما بسیار مهم است. متأسفانه ، هرچقدر هم که خوب باشد ، “اگر آن را بنویسید ، آنها به آن پیوند می دهند” یک تاکتیک SEO مناسب نیست.

اصلی ترین روش مورد استفاده ما برای به دست آوردن پیوندهای با کیفیت بالا ، شبکه سازی با سایر سایت ها با دامنه یا قدرت صفحه بالاتر و درخواست پیوند به محتوای ما است. ما همچنین مطمئن می شویم که محتوای ما با محتوای وب سایت ارجاع دهنده مرتبط است. راه دیگر برای کسب بک لینک با کیفیت پیگیری روش آسمان خراش Backlinko است.

روش آسمان خراش شامل شناسایی محتوایی است که برای کلمات کلیدی مورد نظر شما رتبه خوبی دارد و محتوایی با کیفیت بهتر از پست های دارای رتبه برتر ایجاد می کند. سپس ، از ابزارهای SEO برای یافتن سایت هایی که به محتوای رقیب شما پیوند دارند استفاده می کنید و از معتبرترین منبع می خواهید پیوندهای شما را جایگزین پیوند رقیب خود کنید.

Backlinko این استراتژی را امتحان کرد و از 160 وب سایت درخواست کرد تا به پست خود درباره

پیوند دهند

200 فاکتور رتبه بندی Google . در نتیجه ، آنها 17 پیوند از سایتهای ارجاع دهنده با قدرت دامنه بالا کسب کردند و ترافیک ارگانیک پست ها تنها در دو هفته 110 درصد افزایش یافت.

13. نشانی وب را تغییر ندهید.

مخترع اینترنت ، تیم برنرز لی ، یکبار گفت: “URI های جالب تغییر نمی کنند.”

در واقع ، این یک ضرب المثل محبوب – ” URI جالب چه چیزی می سازد؟ URI سرد آن است که تغییر نمی کند. چه نوع URI تغییر می کند؟ URI ها تغییر نمی کنند: مردم آنها را تغییر می دهند. “

به عنوان یک تجدید ، URI مخفف شناسه یکنواخت منابع و به معنای شناسایی یک منبع است ، در حالی که یک URL اطلاعاتی در مورد نحوه مکان یابی یک منبع ارائه می دهد. به عنوان مثال ، یک URI نام شما و یک URL آدرس خانه شما خواهد بود. نام شما به سادگی شما را شناسایی می کند و نشانی محل اشتراک شما را به اشتراک می گذارد.

پان می گوید: “نشانی های اینترنتی ، زیرمجموعه ای از URI ها ، باید تا حد ممکن تغییر کند. تاریخچه” چرا URL تغییر می کند “با نیت های خوبی پر شده است که اغلب با گذشت زمان گم می شوند ، بنابراین حتماً یک یادداشت اضافه کنید وقتی متوجه ناهنجاری های ترافیکی می شوید ، به همان شیوه باید رفتار کنید. “

توجه: می توانید این کار را در HubSpot که دائماً در حال پیشرفت است ابزار نقشه برداری URL .

14. فایلهای چند رسانه ای خود را فشرده و بهینه کنید.

فشرده سازی فایل های چند رسانه ای ممکن است برای استراتژی SEO شما در اولویت اول قرار نگیرد ، اما باید باشد. به گفته بکر ، اندازه ویدئو ، تصویر و فایل gif شما مستقیماً بر سرعت بارگذاری سایت شما تأثیر می گذارد ، که یکی از ده فاکتور مهم رتبه بندی .

“هرچه اندازه فایل تصویر بزرگتر باشد ، بارگیری آن تصویر بیشتر به مرورگر وب شما نیاز دارد ، که این امر زمان بارگذاری وب سایت شما را به طور کلی افزایش می دهد. و هرچه زمان بارگذاری وب سایت شما بیشتر باشد ، احتمال اینکه گوگل شما را جریمه کند بیشتر است. “

عمل فشرده سازی پیکسل های رنگی مشابه را به یک پیکسل ترکیب می کند تا وضوح تصویر و به نوبه خود اندازه فایل را کاهش دهد. این تغییرات غیرقابل تشخیص برای چشم انسان هستند ، زیرا نسبت به جزئیات بین آنها حساس تر است. روشن و تیره تر از رنگها فشرده سازی تاثیری که تصاویر شما بر مخاطبان شما می گذارد را کاهش نمی دهد و صفحات شما سریعتر بارگذاری می شوند.

ابزارهای باکیفیت برای فشرده سازی فایل های چند رسانه ای عبارتند از:

15. از متن جایگزین تصویر استفاده کنید.

خزنده های موتور جستجو که سایت شما را اسکن می کنند نمی توانند تصاویر شما را درک کنند مگر اینکه شامل توضیحات متن متنی . به همین دلیل ، افزودن این توضیحات به تصاویر شما در اولویت سئو قرار دارد ، زیرا اگر ربات ها نتوانند متوجه شوند چه چیزی در صفحات سایت شما وجود دارد ، به شما حمله می کنند. متن جایگزین تصویر همچنین برای رتبه بندی صفحات سایت شما در SERP های مبتنی بر تصویر مفید است.

همچنین ، متن متنی بهترین عمل برای ایجاد وب سایت قابل دسترسی هنگام تبدیل عناصر صفحه ، خوانندگان صفحه می توانند متن alt را دریافت کنند و اطمینان حاصل کنند که همه بازدیدکنندگان سایت شما از یک مرور مرور ثابت برخوردارند.

همه متن های متنی باید توصیفی ، مرتبط با محتوای صفحه و کوتاه باشند. به مثال زیر از بکر توجه کنید:

David Ortiz of the Boston Red Sox batting from home plate at Fenway Park

منبع تصویر

متن کم کیفیت با عبارت “بازیکن بیس بال در زمین بیس بال در حال ضربه زدن به توپ است” نوشته می شود ، در حالی که در متن متن توصیفی و متنی “دیوید اورتیز از بوستون رد ساکس از صفحه اصلی در فنوی پارک در حال ضربه زدن است”.

16. تا جایی که ممکن است از CTA ها استفاده کنید.

اگر صفحات شما برای تبدیل بازدیدکنندگان بهینه نشده باشد ، بهینه سازی صفحه شما برای رتبه بندی در موتورهای جستجو هیچ فایده ای برای شما نخواهد داشت. با استفاده از فراخوان به عمل با محتویات مربوط به محتوای صفحه و مراحل مختلف سفر خریدار

تصویر زیر نمونه ای از CTA در SEO SEO نویسی ماست: 12 نکته درباره نوشتن پست های وبلاگ که در Google رتبه بندی می شوند پست وبلاگ.

example of seo starter pack cta in a hubspot blog post

منبع تصویر

هر صفحه ای در سایت شما فرصتی برای تبدیل است ، بنابراین هر صفحه در سایت شما باید دارای یک CTA باشد که با هدف جستجوی بازدیدکنندگان مطابقت دارد. از آنجا که می توانید فرض کنید بازدیدکنندگان صفحه برای آموختن چیزی هستند ، CTA ها هیجان انگیز هستند زیرا اطلاعات بیشتر و اطلاعات آموزشی را ارائه می دهند.

17. با توسعه دهندگان و طراحان خود روابط خوبی برقرار کنید.

رسیدن به اهداف SEO خود یک تلاش خاص برای بازاریابی نیست-شما همچنین باید با توسعه دهندگان و طراحان ما همکاری کنید. به همین دلیل ، فراست پیشنهاد می کند که روابط خوبی با این تیم ها برقرار کنید.

او می گوید: “این افراد را بشناسید ، زبان آنها را بیاموزید ، دریابید که چه چیزی به آنها انگیزه می دهد (معمولاً پروژه های جالب هستند) ، و مهمتر از همه ، به آنها مفاهیم مهم SEO را بیاموزید. این می تواند آنها را ترغیب کند تا قبل از حذف به شما مراجعه کنند. یک صفحه قدیمی که 500 بک لینک دارد. “

18. ممیزی فنی SEO را انجام دهید.

وقتی یک ربات موتور جستجو برای نمایه سازی سایت شما را جستجو می کند ، باید بفهمد که سایت شما چیست. این به محتوا و همچنین نحوه راه اندازی سایت شما اشاره دارد. نمایه سازی وب سایت های سازماندهی نشده دشوار است زیرا روابط زمینه ای به سختی قابل تشخیص هستند و در نتیجه این صفحات در SERP ها رتبه بندی نمی شوند.

به همین دلیل ، تنظیمات فنی جزء مهم SEO است. این جنبه های فنی می تواند شامل موارد زیر باشد:

برای جلوگیری از اخطار ربات ها ، توصیه می کنیم از صفحات وب خود یک بازرسی فنی انجام دهید.

19. داده های خود را بررسی ، دوبار و سه بار بررسی کنید.

برای موفقیت واقعی در استراتژی SEO ، باید موفقیت خود را بسنجید با بررسی معیارهای استاندارد داده مانند رشد ترافیک ارگانیک ، نرخ تبدیل ، نرخ پرش و رتبه بندی کلمات کلیدی.

بکر می گوید: “افزایش ترافیک ارگانیک زمان می برد ، اما یک روستا نیز طول می کشد. هنگام انجام تحقیقات کلید واژه ، تجزیه و تحلیل ترافیک یا هرگونه حسابرسی مربوط به عملکرد ، همیشه بیش از یک منبع داده برای راهنمایی شما داشته باشید.”

در صورت مشاهده کاهش ترافیک در سیستم مدیریت محتوا ، کنسول جستجوی Google را بررسی کنید تا ببینید چه صفحاتی که افت کرده است. اگر این کاهش فقط در چند صفحه یا مقاله متمرکز شده است ، از یک ردیاب رتبه بندی برای تعیین اینکه آیا موقعیت خود را برای کلمات کلیدی با حجم بالا از دست داده اید ، استفاده کنید. هرچه تشخیص شما دقیق تر باشد ، تصمیمات شما در پاسخ بهتر است.

SEO یک چشم انداز در حال توسعه است

این پست تاکتیک هایی را آشکار کرد که به ما کمک کرد تا یک استراتژی SEO طراحی کنیم که به ما اجازه می دهد یک تخت ترافیک یک ساله را بشکنیم و رکوردهای ماهانه ترافیک را بشکنیم. با این حال ، از آنجا که SEO به طور مداوم در حال تغییر است ، کاملاً محتمل است که این شیوه ها روزی منسوخ شوند.

اخلاق داستان وبلاگ ما این نیست که در بقیه دوران بازاریابی محتوا به این تاکتیک های SEO بپردازید. این مهم است که همچنان سازگار باشید ، مهم نیست که چقدر خوب اجرا می کنید.

توجه ویراستار: این پست در اصل در مارس 2019 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.

SEO Starter Pack

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *