سئو, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

19 نکته SEO مستقیم از دهان تیم سئو HubSpot

در سال 2017 ، HubSpot چیزی را تجربه کرد که قبلاً هرگز رخ نداده بود – بازدید ماهانه وبلاگ ما مسطح است . حتی بدتر این که رو به زوال است. بنابراین ، پس از ماه ها استرس درمورد علت مرموز ترافیک وبلاگمان ، تصمیم گرفتیم بنشینیم ، یک قهوه را قهوه ای بنوشیم و مقصر را پیدا کنیم.

متوجه شدیم که استراتژی تحریریه ما درباره موضوعات طوفان فکری و تکیه بر شهود ما برای تعیین تنظیمات برگزیده محتوای مخاطبان ، دیگر کافی نیست. ما تصمیم گرفتیم انرژی خود را بر روی کانالی متمرکز و متمرکز کنیم که به طور مداوم بیشترین بازدید وبلاگ ما را برای کل وجود خود ایجاد کرده است – جستجوی ارگانیک.

امروز ، سالها پس از اینکه استراتژی ارگانیک خود را تنظیم کردیم ، از بیشتر اهداف ماهانه ترافیک خود پیشی گرفتیم و حتی برخی از رکوردهای ماهانه ترافیک را نیز شکسته ایم. نیازی به گفتن نیست ، ما بسیار هیجان زده ایم که استراتژی ارگانیک ما باعث افزایش ترافیک ما شده و فلات عالی ترافیک سال 2017 را در هم شکسته است. در این پست ، نکات اساسی را که به ما کمک می کند استراتژی ارگانیک خود را به کار بگیریم ، با بصیرت بیان می کنیم. از کارشناسان سئو HubSpot.

→ Download Now: SEO Starter Pack [Free Kit]

این چک لیست را بارگیری کنید و آن را در دسک تاپ خود ذخیره کنید تا هر بار که س completeال آن را کامل کردید ، نکته SEO را چک کنید.

downloadable seo checklist

1 به همان اندازه که در ابزار کار می کنید زمان خود را صرف SERP کنید.

حتی اگر یک الگوریتم رتبه بندی صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) را تعیین کند ، این الگوریتم به ناشران وب که بهترین محتوا را در اینترنت تهیه می کنند پاداش می دهد.

به همین دلیل ، درک هدف جستجو مهم است. برای رسیدن به این هدف ، ما SERP یک کلمه کلیدی را تجزیه و تحلیل می کنیم و مشکلاتی را که کاربران می خواهند هنگام جستجوی این پرسش حل کنند ، تعیین می کنیم.

آجا فراست ، رئیس سئو انگلیسی در HubSpot ، می گوید ، “بله ، ابزارها تعداد زیادی اطلاعات به ما ارائه می دهند. اما این اطلاعات غالباً بر اساس مجموعه داده های ناقص ، به روز یا مغرضانه است. من SEO را تشویق می کنم بینش هایی را که از ابزارهای خود می گیرند با واقعی ترکیب کند سرنخ های مربوط به زمان در SERP. هر بار که تصمیم می گیرید یک کلمه کلیدی جدید را هدف قرار دهید ، یک بخش از مطالب را تازه کنید ، یا یک صفحه یا بخشی از صفحات را با ترافیک نامنظم تشخیص دهید ، به آنچه در مورد س quالات اصلی Google ارائه می شود نگاهی بیندازید. ”

بسته به هدف شما ، فراست می گوید که توجه کنید:

  • ویژگی های جستجو ،
  • نوع محتوایی که رتبه بندی می کند (صفحات محصول ، لیست ها ، آموزش ها و غیره) ،
  • وب سایت هایی که در حال رتبه بندی هستند (پایگاه داده ها ، مشاغل ، سایت های رسانه ای ، دایرکتوری ها و غیره) ،
  • اولین نتیجه ارگانیک در پایین صفحه چقدر ظاهر می شود ،
  • نحوه نمایش صفحه شما (عنوان ، توضیحات متا ، تاریخ ، پیوندهای پرش ، طرحواره در صورت وجود ، و غیره).

هنگام انجام این نوع جستجوها ، “فراموش نکنید که از یک پنجره حالت ناشناس استفاده کنید ، حافظه پنهان ، کوکی ها و سابقه خود را مرتباً پاک کنید و جستجوهای خود را روی دسک تاپ و تلفن انجام دهید.” / فراست >

2. در آزمون همپوشانی SERP مسلط شوید.

در حالی که در SERP است ، فراست یک آزمایش همپوشانی SERP را انجام می دهد. او می گوید ، “من تمام وقت از این آزمون استفاده می کنم تا تعیین کنم آیا کوئری های دو بعلاوه را با یک قسمت محتوا هدف قرار می دهم.”

اکنون ، ممکن است از خود بپرسید ، آزمون همپوشانی SERP چیست؟

فراست مراحل زیر را جزئیات می دهد:

  1. یک جستجوی سریع در حالت ناشناس برای کلمه کلیدی A و جستجوی جداگانه برای کلمه کلیدی B انجام دهید.
  2. اگر SERP ها نسبتاً متفاوت به نظر برسند (به عنوان مثال ، صفحات دارای رتبه برتر متفاوت هستند یا اولین نتیجه برای کلمه کلیدی A ، نتیجه نهم برای کلمه کلیدی B است) ، Google این س thoseالات را به عنوان جستجوی جداگانه در نظر می گیرد با نیت متفاوت
  3. با این حال ، اگر SERP ها همپوشانی زیادی داشته باشند ، می توانید با آنها همان پرسش را داشته باشید.

3 دنباله های برجسته در SERP باشید.

قطعه های ویژه موتورهای جستجو هستند استفاده کنید تا پاسخ یک سeryال را مستقیماً در SERP نمایش دهید ، بنابراین کاربر نیازی به بازدید از صفحه دیگری برای دریافت پاسخ سال خود ندارد. تصویر زیر مثالی از قطعه ویژه برای پرسش “بازاریابی ورودی چیست؟”

what is inbound marketing featured snippet box in google search results

همانطور که می توانید تصور کنید ، قطعه های برجسته بر نتایج جستجوی ارگانیک تأثیر می گذارند برای این کار ، پست هایی ایجاد کنید که به س questionsالات خاصی که کاربران دارند پاسخ دهد. محتوای موجود در قطعه ویژه شما باید از نظر معنایی با کلمه کلیدی مورد جستجو کاربر مرتبط باشد. این بدان معنی است که شما نمی توانید به س theال “بازاریابی ورودی چیست؟” پاسخ دهید. با محتوای نامرتبط همانطور که الگوریتم برای تشخیص روابط بین کلمات کلیدی و توصیفاتی که شما می دهید ، به اندازه کافی می داند

علاوه بر این ، پست وبلاگ شما باید به شکلی سازماندهی و قالب بندی شود که به Google اجازه دهد شما به یک س aال پاسخ داده باشید. به عنوان مثال ، این می تواند به معنای استفاده از کدگذاری خاص باشد ، بنابراین قطعه ویژه شما در صفحه برجسته است.

به گفته کارلا کوک ، مدیر ارشد تیم وبلاگ HubSpot ، “با هدف قرار دادن قطعه های برجسته با بخشهایی که بصورت مداوم قالب بندی شده اند ، برخی از حدسها (اما به طور قطع نه همه آنها) در مورد رتبه بندی برای قطعه های برجسته حذف شده است.”

“متیو هاولز-باربی ، معاون رئیس بازاریابی در HubSpot ، تأكید كرد كه كد تمیز و سازگار عامل مهمی در برنده كردن قطعه است.”

4 SEO در صفحه را در نظر بگیرید ، اما همه مواردی که منتشر می کنید نباید جستجوگر باشند.

سئو در صفحه فرآیند بهینه سازی یک صفحه در سایت شما با اجزای جلویی و پشتی است که به شما کمک می کند در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشید. این م componentsلفه ها عبارتند از:

  • محتوای صفحه با کیفیت بالا
  • عناوین صفحه
  • سرصفحه ها
  • توضیحات متا
  • متن alt-text تصویر
  • نشانه گذاری ساختاری
  • URL های صفحه
  • پیوند داخلی
  • سرعت سایت

برای این مثال ، بیایید بر روی عناصر کپی گرا مانند محتوای با کیفیت بالا ، عناوین صفحه ، سرصفحه ها ، توضیحات متا و متن-متن تصویر متمرکز شویم.

برای بهبود رتبه بندی SERP خود باید ایجاد کپی صفحه بهینه شده را در اولویت قرار دهید. آنچه می نویسید باید شامل کلمه کلیدی هدف شما باشد ، از لحاظ زمینه با کلمه کلیدی هدف شما مرتبط باشد و به س questionsالاتی که ممکن است کاربران شما داشته باشند پاسخ دهد. در نهایت ، هدف این است که به موتورهای جستجو نشان دهید که به س questionsالاتی که ممکن است کاربر در مورد س haveال داشته باشد پاسخ داده اید.

با این حال ، ویکتور پن ، رئیس سئو فنی در HubSpot ، می گوید همه مواردی که منتشر می کنید نباید جستجوگر باشند.

“این می تواند صفحات فرود آگهی ، صفحات تشکر از شما ، صفحات داخلی فروش و صفحات ورود به سیستم باشد. در صورت فرصت بیشتر از زمان صرف شده ، بهینه سازی برای جستجو را در اولویت قرار دهید و بقیه را در قسمت آخر قرار دهید. او می افزاید: “هنگامی که توانستید فرایندی را برای کاهش زمان مورد نیاز برای بهینه سازی ایجاد کنید ،”

5. انواع مختلف کلمات کلیدی کم حجم و زیاد را هدف قرار دهید.

با استفاده از یک استراتژی جستجوی ارگانیک ، مهم است که کلمات کلیدی را هدف قرار دهید سفر خریدار ، از جمله انواع کلمات کلیدی زیاد و کم حجم.

Braden Becker ، استراتژیست ارشد SEO در HubSpot ، می گوید: “کلمات کلیدی گسترده و با علاقه اولیه تمایل به حجم بیشتری دارند ، در حالی که کلمات کلیدی با علاقه بعدی و یا حتی آماده خرید ، حجم کمتری دارند زیرا مخاطبان بیشتر هستند. بنابراین ، اگر احتمال تبدیل کلمات کلیدی به ترافیک به مشتری یا مشتری بیشتر باشد ، نباید از هدف قرار دادن آن بترسید. ”

در HubSpot ، تیم جستجوگر SEO تحقیقات عمیق مربوط به کلمات کلیدی را برای چهار ویژگی وبلاگ در سایت ما (بازاریابی ، فروش ، خدمات و وب سایت) انجام می دهد. آنها ابتدا به جستجوی حجم جستجو می پردازند ، بعضی از آنها به بیش از 120،000 و برخی دیگر به اندازه 50 جستجو در ماه است.

به گفته فراست ، برای ایجاد خلاقیت مهم است > با کلمات کلیدی با حجم بالا که هدف قرار داده اید.

به عنوان مثال ، هنگامی که وی سردبیر وبلاگ فروش HubSpot بود ، محتوایی را اختصاص داد که ممکن است از موضوعات معمول ما دور باشد اما از حجم قابل توجهی جستجو برخوردار است. با این حال ، همه پست ها به سوالات مخاطبان ما پاسخ می دادند ، مطابق با ارزش های ما بودند و به خوبی تحقیق و جامع بودند.

6. بعد از دوره های طولانی رشد ، هرس را در نظر بگیرید.

هرس مطالب شما فرآیند کاهش تعداد صفحات فهرست شده با حذف محتوای قدیمی و بی کیفیت است که به سایت شما ارزشی ندارد.

بکر می گوید ، “هرس کردن” مطالب را پس از دوره های طولانی رشد در نظر بگیرید. هرچه وب سایت ها رشد کرده و مقیاس بندی می شوند ، متوجه می شوید که برخی از محتواها مطابق انتظار عمل نمی کنند. هرچه این شمع بزرگتر شود ، می تواند اثرات نامطلوبی روی بقیه داشته باشد از سرعت و عملکرد سایت خود. سایت خود را برای صفحاتی که میزان مشخصی از بازدید ، پیوندها یا بازگشتها را تحریک نمی کنند ، بررسی کنید و آنها را لغو انتشار کنید. ”

درباره روند هرس محتوا می توانید بیشتر بیاموزید اینجا .

7. صفحات وب سایت را با استفاده از هدایت ها و برچسب های متعارف تلفیق کنید.

وقتی حسابرسی سایت را انجام می دهید ، ممکن است چندین صفحه حاوی محتوای مشابه پیدا کنید. اگر چنین اتفاقی افتاد ، باید تلفیق صفحات وب سایت را با استفاده از ریدایرکت ها یا هدایت ها = یا برچسب های متعارف .

بکر می گوید ، “هیچ کس نمی خواهد چندین محتوای وب سایت با همان هدف داشته باشد زیرا می تواند شما را به ترافیک خود را در SERP آدم کشی کنید . ” برای رفع این مشکل می توانید صفحات کم کار را به صفحه ای در سایت خود که حاوی اطلاعات مرتبط است هدایت کنید.

بکر اضافه می کند ، “علاوه بر هدایت مجدد ، اگر نسخه های کپی دقیق داشته باشید ، حتی ممکن است یک برچسب متعارف از نسخه کپی به صفحه اصلی اضافه کنید ، که این نسخه را قابل مشاهده نگه می دارد اما به Google می گوید هنگام رتبه بندی وب سایت شما ، صفحه اصلی را اولویت بندی کند. هنگام تصمیم گیری در مورد متعارف کردن یا تغییر مسیر احتیاط کنید – اینها تصمیمات ظریفی هستند و فقط باید در مواردی اتخاذ شوند که کاملا منطقی باشد. ”

Google توضیحات بیشتری در مورد این فرآیند اینجا .

8. یک استراتژی بهینه سازی تاریخی را اجرا کنید.

در سال 2015 ، پم وان ، مدیر بازاریابی اصلی استراتژی وب HubSpot و ویراستار سابق وبلاگ بازاریابی HubSpot ، یک کشف انقلابی در مورد ترافیک وبلاگ ارگانیک HubSpot انجام داده است – اکثریت قریب به اتفاق آن از پست های منتشر شده قبل از آن ماه است. در واقع ، 76٪ از بازدیدهای ماهانه وبلاگ ما از همین پست های قدیمی بوده است.

امروز ، افشاگري پيشگامان واون بلندتر از هر زمان ديگري به صدا در مي آيد – 89٪ از ديدگاه هاي ماهانه وبلاگ ما مربوط به پست هايي است كه حداقل شش ماه قبل منتشر شده است و ما يك استراتژي كامل براي تازه سازي و بازنشر اين مطالب تاريخي تهيه كرده ايم. ما به این نوع پست های وبلاگ به روز رسانی می گوییم ، و آنها 35-40٪ تقویم تحریریه ما را تشکیل می دهند.

با تازه کردن آنها با اطلاعات جدید ، تاکتیک های جستجوگرها ، و بازنشر موثر آنها به عنوان پست های جدید وبلاگ ، می توانیم از ارزش ارگانیک موجود و تعامل کاربر آنها استفاده کنیم و میزان بازدید آنها را دو برابر یا حتی سه برابر کنیم. این فرآیند همچنین به ما کمک می کند تا وبلاگ خود را برای بهره وری بهینه کنیم ، همچنین با افزایش همزمان میزان بازدید و تبدیل ارگانیک ، مقدار محتوای جدیدی را که باید ایجاد کنیم کاهش می دهد.

بهینه سازی تاریخی برای همه مناسب نیست. این استراتژی تهیه شده برای وبلاگی است که:

  • میزان قابل توجهی ترافیک ارگانیک ایجاد می کند ،
  • تعداد قابل توجهی مشترک وبلاگ دارد ،
  • از دنبال کنندگان شبکه های اجتماعی برخوردار است که می توانند تعداد زیادی از بازدیدها ، سهام و لینک های جدید را برای به روزرسانی های شما فراهم کنند ،
  • مخزن قابل توجهی از پست های قدیمی را دارد که ارزش تجدید و انتشار مجدد را دارد.

اگر این چهار مورد را دارید ، توصیه می کنیم یک استراتژی بهینه سازی تاریخی را اجرا کنید. برای آگاهی از انواع خاصی از محتوای تاریخی که باید به روز کنید و روند دقیق به روزرسانی آنها ، این پست وبلاگ نوشته شده توسط خود پم وون.

9. بازدید کنندگان وب سایت خود را برای جستجوی نام تجاری خود آموزش دهید.

SEO برای افزایش تعداد جستجوهای بدون مارک برای تجارت شما استفاده می شود.

پان می گوید ، “منطق این بود که اینها مشتریان بالقوه ای هستند که در غیر این صورت تبدیل نمی شدند. این منطق برای یک تجارت جوان خوب است ، اما برای مشاغل بالغ که رابطه خوبی با مشتریان خود دارند ، ترافیک مارک به همان اندازه مهم است “”

به عنوان مثال ، سیستم عامل هایی مانند آمازون به مشتریان خود که در Google جستجو می کنند آموزش داده اند تا “آمازون” را به جستجوهای خود برای نتایج خاص سایت اضافه کنند.

Pan می گوید شما می توانید با تبدیل شدن به یک متخصص متخصص در زمینه موضوعات مربوط به نام تجاری خود ، کاربران را به این کار تشویق و تشویق کنید. از آنجا که آمازون یکی از سایت های پیشرو در خرید است ، مشتریان برای نیازهای خود به این بستر مراجعه می کنند. برای تبدیل شدن به یک متخصص ، شما باید اقتدار صفحه را توسعه دهید.

10. مرجعيت صفحه را توسعه دهيد.

مرجع صفحه یکی از عواملی است که موتورهای جستجو از موتورهای جستجو برای تعیین رتبه بندی استفاده می کنند . به عنوان مثال ، اگر شما یک وبلاگ فصلی با شهرت به عنوان یک متخصص صنعت بروید ، سایت شما احتمالاً بالاتر از صفحات سایت جدیدتر خواهد بود.

با توجه به این ، مهم است که مارک و اقتدار خود را در داخل جایگاه خود قرار دهید. به طور مرتب وبلاگ نویسی ، ارسال پیام در شبکه های اجتماعی ، ارسال مهمان در سایت های دیگر ، و صرفاً فعال بودن در صنعت راه های ارزشمندی برای ایجاد اعتبار شماست.

علاوه بر این ، شما باید در مورد موضوعات مماس مورد علاقه مشتریان خود بنویسید ، و به شما كمك می كند تا بیشترین اطلاعات را در اختیار آنها قرار دهید و همچنین به موتورهای جستجو علامت گذاری كنید كه عمیقاً درباره صنعت خود می نویسید.

همه این استراتژی ها به وب سایت شما اختیار می دهند و به موتورهای جستجو نشان می دهند که آنها باید به دامنه شما توجه کنند.

11 استفاده از مدل ستون-خوشه.

از آنجا که افراد برای ارائه پاسخ دقیق و مرتبط به س questionsالات خود به شدت به گوگل اعتماد می کنند ، موتورهای جستجو باید هدف و زمینه هر جستجو را درک کنند.

برای انجام این کار ، Google به شناسایی ارتباطات موضعی در بین سالات کاربر ، نظارت بر سeriesالات مشابهی که کاربران در گذشته ایجاد کرده اند و محتوای سطحی که معتبرترین آنها در این زمینه هستند ، توسعه یافته است. برای کمک به Google برای شناسایی محتوای وبلاگ ما به عنوان یک مرجع معتبر ، تصمیم گرفتیم مدل خوشه ستون را پیاده سازی کنید (توضیحات بیشتر در فیلم زیر).

با ایجاد یک صفحه تک ستونی که نمای بالایی از یک موضوع و پیوندهای پیوندی به صفحات خوشه را ارائه دهد ، ما به طور موثر به Google نشان دادیم که صفحه ستون ما منبع اقتدار در این موضوع است.

یکی دیگر از مزایای مدل ستون-خوشه این است که تجربه کاربری

. نه تنها برای Google آسانتر است که وبلاگ ما را بخرد و روابط معنایی بین پست ها را شناسایی کند ، بلکه برای مخاطبان ما نیز یافتن محتوای مورد نظر آسان تر است.

12 یک استراتژی ایجاد پیوند ایجاد کنید.

به دست آوردن پیوندهای ورودی با کیفیت بالا از وب سایت ها و صفحات دارای اقتدار بالا برای تقویت اقتدار دامنه شما بسیار مهم است. متأسفانه ، به همان خوبی که می تواند باشد ، “اگر آن را بنویسید ، آنها به آن لینک می شوند” یک تاکتیک مناسب برای SEO نیست.

روش اصلی که ما برای بدست آوردن پیوندهای با کیفیت بالا استفاده می کنیم ، شبکه با سایت های دیگر با دامنه یا صفحه دارای صفحه بالاتر و درخواست پیوند به محتوای ما است. ما همچنین اطمینان حاصل می کنیم که محتوای ما با محتوای وب سایت مراجعه کننده مرتبط است. روش دیگر برای بدست آوردن بک لینک با کیفیت پیروی از روش آسمان خراش بکلینکو است.

روش آسمان خراش شامل شناسایی محتوایی است که برای کلمات کلیدی مورد نظر شما برای رتبه بندی مناسب است و ایجاد محتوایی با کیفیت بهتر از پست های دارای رتبه برتر. سپس ، با استفاده از ابزارهای جستجوگرها ، سایتهایی را که به محتوای رقیب شما پیوند دارند ، پیدا می کنید و از معتبرترین منبع می خواهید پیوندهای ردیف را جایگزین پیوند رقیب خود کنید.

Backlinko این استراتژی را امتحان کرد و از 160 وب سایت خواست که به پست خود درباره پیوند دهند

200 رتبه بندی عوامل Google . در نتیجه ، آنها از مراجعه به سایتهای دارای اعتبار دامنه بالا 17 بک لینک کسب کردند و میزان بازدید ارگانیک پستها فقط در دو هفته 110٪ افزایش یافت.

13. URL ها را تغییر ندهید.

تیم برنرز لی ، مخترع اینترنت ، یک بار گفت: “URI های جالب تغییر نمی کنند.”

در واقع ، این یک جمله معروف -” چه چیزی باعث ایجاد URI باحال می شود؟ URI باحال یک مورد است که تغییر نمی کند. چه نوع URI تغییر می کند؟ URI تغییر نمی کند: مردم آنها را تغییر می دهند. ”

به عنوان یک تازه کننده ، URI مخفف شناسه منبع یکنواخت و هدف آن شناسایی یک منبع است ، در حالی که یک URL اطلاعاتی در مورد نحوه قرارگیری یک منبع می دهد. به عنوان مثال ، یک URI نام شما و یک URL آدرس خانه شما خواهد بود. نام شما به سادگی شما را شناسایی می کند ، و یک آدرس جایی برای پیدا کردن شما به اشتراک می گذارد.

Pan می گوید ، “URL ها ، زیرمجموعه ای از URI ، باید تا حد ممکن کم تغییر کنند. سابقه” چرا URL تغییر می کند “با نیت های خوبی پر شده است که غالباً با گذشت زمان از بین می روند ، بنابراین حتما یادداشتی اضافه کنید به همان روشی که باید هنگام مشاهده ناهنجاری های ترافیکی مشاهده کنید. ”

توجه: این کار را می توانید در HubSpot انجام دهید که به طور مداوم در حال تکامل است ابزار نقشه برداری URL .

14. پرونده های چندرسانه ای خود را فشرده و بهینه کنید.

به نظر می رسد فشرده سازی پرونده های چندرسانه ای برای استراتژی SEO شما از اولویت بالایی برخوردار نباشد ، اما باید اینگونه باشد. طبق گفته بکر ، اندازه ویدئو ، تصویر و فایل gif شما به طور مستقیم بر سرعت بارگذاری صفحه سایت شما تأثیر می گذارد ، که یکی از ده فاکتور مهم رتبه بندی .

“هرچه اندازه پرونده تصویر بزرگتر باشد ، بارگیری آن تصویر در مرورگر وب شما بیشتر طول می کشد ، که باعث می شود زمان بارگیری وب سایت شما به طور کلی افزایش یابد. و هرچه زمان بارگذاری وب سایت شما بیشتر باشد ، احتمال اینکه Google شما را جریمه کند بیشتر است. ”

عمل فشرده سازی پیکسل های رنگی مشابه را به یک پیکسل تبدیل می کند تا وضوح تصویر و به نوبه خود ، اندازه پرونده را کاهش دهد. این تغییرات برای چشم انسان قابل شناسایی نیستند ، زیرا نسبت به جزئیات بین روشن و تیره از رنگها. فشرده سازی از تاثیری که تصاویر روی مخاطبان شما می گذارد کم نمی کند و صفحات شما سریعتر بارگیری می شوند.

ابزارهای با کیفیت بالا برای فشرده سازی پرونده های چندرسانه ای عبارتند از:

15. از متن alt تصویر استفاده کنید.

خزنده های موتور جستجو که سایت شما را اسکن می کنند ، نمی توانند تصاویر شما را درک کنند مگر اینکه شامل متن alt توضیحات. به همین دلیل ، افزودن این توضیحات به تصاویر شما در اولویت SEO است ، زیرا رباتها اگر نتوانند آنچه در صفحات سایت شما است را بفهمند ، به شما حمله می کنند. متن alt alt برای رتبه بندی صفحات سایت شما در SERP های مبتنی بر تصویر نیز مفید است.

همچنین ، متن alt بهترین روش برای ایجاد یک وب سایت قابل دسترسی است > خوانندگان صفحه می توانند هنگام تبدیل عناصر صفحه ، متن alt را انتخاب کنند ، اطمینان حاصل کنند که همه بازدید کنندگان سایت شما تجربه مرور مداوم دارند.

تمام متن های متناوب باید توصیفی ، متناسب با محتوای صفحه و کوتاه باشند. مثال زیر را از بکر در نظر بگیرید:

David Ortiz of the Boston Red Sox batting from home plate at Fenway Park

منبع تصویر

متن alt با کیفیت پایین می نوشت: “بازیکن بیس بال توپ را در زمین بیس بال می زند” ، در حالی که در متن توصیفی و متنی متن “دیوید اورتیز از بوستون رد ساکس که از صفحه خانه در Fenway Park می زد” را می خواند.

16. هرچه بیشتر ممکن است از CTA استفاده کنید.

اگر صفحات شما برای تبدیل بازدیدکنندگان بهینه نشده باشد ، بهینه سازی صفحه برای رتبه بندی در موتورهای جستجو هیچ فایده ای ندارد. با استفاده از فراخوانها برای عمل با محتوای پیشنهادی مربوط به محتوای صفحه و مراحل مختلف سفر خریدار.

تصویر زیر نمونه ای از CTA در نوشتن SEO است: 12 نکته در مورد نوشتن پست های وبلاگ که در Google رتبه بندی می شوند پست وبلاگ.

example of seo starter pack cta in a hubspot blog post

منبع تصویر

هر صفحه در سایت شما فرصتی برای تبدیل است ، بنابراین هر صفحه در سایت شما باید دارای CTA باشد که با هدف جستجوی بازدید کننده همسو باشد. از آنجا که می توانید فرض کنید بازدیدکنندگان صفحه برای یادگیری چیزی در آنجا هستند ، CTA هیجان انگیز است زیرا اطلاعات بصری و آموزشی بیشتری را ارائه می دهد.

17. روابط خوبی با توسعه دهندگان و طراحان خود برقرار کنید.

زدن اهداف SEO شما تلاشی خاص بازاریابی نیست – همچنین لازم است با توسعه دهندگان و طراحان ما همکاری کنید. به همین دلیل ، فراست پیشنهاد می کند که روابط خوبی با این تیم ها برقرار شود.

او می گوید ، “این افراد را بشناسید ، زبان آنها را بیاموزید ، بفهمید چه چیزهایی به آنها انگیزه می دهد (معمولاً پروژه های جالبی است) و از همه مهمتر ، به آنها مفاهیم مهم SEO را بیاموزید. این می تواند آنها را فریب دهد تا قبل از حذف به شما مراجعه کنند. یک صفحه قدیمی تر است که دارای 500 بک لینک است. ”

18 حسابرسی فنی SEO را انجام دهید.

هنگامی که یک ربات موتور جستجو سایت شما را برای فهرست بندی جستجو می کند ، باید بفهمد سایت شما چیست. این به محتوا و همچنین نحوه راه اندازی سایت شما اشاره دارد. وب سایت های غیر سازمان یافته دشوار است که نمایه سازی شوند ، زیرا تشخیص روابط متنی دشوار است ، و در نتیجه ، این صفحات در SERP رتبه بندی نمی شوند.

به همین دلیل ، سایت شما تنظیمات فنی شماست یکی از ملفه های مهم SEO است. این جنبه های فنی می تواند شامل موارد زیر باشد:

برای جلوگیری از حمله به ربات ها ، توصیه می کنیم از صفحات وب خود یک حسابرسی فنی انجام دهید.

19. داده های خود را بررسی ، بررسی مجدد و سه بار بررسی کنید.

برای موفقیت واقعی در استراتژی SEO خود ، باید موفقیت خود را بسنجید با بررسی معیارهای استاندارد داده مانند رشد ترافیک آلی ، نرخ تبدیل ، نرخ گزاف گویی و رتبه بندی کلمات کلیدی.

بکر می گوید ، “رشد ترافیک ارگانیک به زمان نیاز دارد ، اما به یک روستا نیز نیاز دارد. هنگام انجام تحقیقات کلمات کلیدی ، تجزیه و تحلیل ترافیک یا هرگونه حسابرسی مربوط به عملکرد ، همیشه بیش از یک منبع داده برای راهنمایی شما داشته باشید.”

اگر کاهش ترافیک در سیستم مدیریت محتوا ، کنسول جستجوی Google را بررسی کنید تا ببینید کدام صفحات تحت تأثیر قرار گرفته اند. اگر کاهش فقط به چند صفحه یا مقاله متمرکز شده است ، برای تعیین اینکه موقعیت خود را برای کلمات کلیدی با حجم بالا از دست داده اید ، از یک ردیاب رتبه بندی استفاده کنید. هرچه تشخیص شما دقیق تر باشد ، تصمیمات شما بهتر جواب می دهد.

SEO منظره ای است که همیشه در حال پیشرفت است

این پست تاکتیک هایی را کشف کرد که به ما کمک می کرد استراتژی SEO را طراحی کنیم که به ما امکان می دهد یک سال گذشته یک ترافیک را بشکنیم و رکوردهای ماهانه ترافیک را بشکنیم. با این حال ، چون SEO به طور مداوم در حال تغییر است ، کاملاً ممکن است که این روش ها روزی منسوخ شوند.

اخلاق داستان وبلاگ ما این نیست که در بقیه فعالیت های بازاریابی محتوای خود ، از این روشهای SEO استفاده کنید. این برای ادامه سازگاری است ، مهم نیست که چقدر عملکرد خوبی دارید

یادداشت سردبیر: این پست در اصل در مارس 2019 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.

SEO Starter Pack

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *