سئو, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

19 نکته SEO مستقیم از دهان تیم جستجوگر HubSpot

در سال 2017 ، HubSpot چیزی را تجربه کرد که قبلاً رخ نداده بود- ترافیک ماهانه وبلاگ ما یکسان شده . حتی بدتر این که رو به زوال است. بنابراین ، پس از ماه ها استرس بر علت مرموز ترافیک وبلاگ ما ، تصمیم گرفتیم بنشینیم ، یک دسته قهوه بنوشیم و مقصر را بیابیم.

متوجه شدیم که استراتژی تحریریه ما درباره موضوعات طوفان فکری و تکیه بر شهود ما برای تعیین تنظیمات برگزیده محتوای مخاطبان ، دیگر کافی نیست. ما تصمیم گرفتیم انرژی خود را بر روی کانالی متمرکز و متمرکز کنیم که به طور مداوم بیشترین بازدید وبلاگ ما را برای کل وجود خود ایجاد کرده است – جستجوی ارگانیک.

امروز ، سالها پس از اینکه استراتژی ارگانیک خود را تنظیم کردیم ، از اکثر اهداف ماهانه ترافیک خود پیشی گرفتیم و حتی برخی از رکوردهای ماهانه ترافیک را نیز شکسته ایم. نیازی به گفتن نیست ، ما بسیار خوشحال هستیم (و خیالمان راحت است) که استراتژی ارگانیک ما باعث افزایش ترافیک ما شده و فلات ترافیکی بزرگ سال 2017 را از بین برده است. در این پست ، نکات اساسی که به ما در پیشبرد استراتژی ارگانیک ما کمک می کند ، با بصیرت بیان می کنیم. از کارشناسان سئو سایت HubSpot.

→ Download Now: SEO Starter Pack [Free Kit]

این چک لیست را بارگیری کرده و در دسکتاپ خود ذخیره کنید تا با هر بار تکمیل نکات SEO آن را بررسی کنید.

downloadable seo checklist

1 به همان اندازه که در ابزار کار می کنید زمان خود را صرف SERP کنید.

حتی اگر یک الگوریتم رتبه بندی صفحه نتایج موتورهای جستجو (SERP) را تعیین کند ، این الگوریتم به ناشران وب که بهترین محتوا را در اینترنت تولید می کنند پاداش می دهد.

به همین دلیل ، درک هدف جستجو مهم است. برای رسیدن به این هدف ، ما SERP یک کلمه کلیدی را تجزیه و تحلیل می کنیم و مشکلاتی را که کاربران می خواهند هنگام جستجوی این درخواست حل کنند ، تعیین می کنیم.

آجا فراست ، رئیس سئو زبان انگلیسی در HubSpot ، می گوید: “بله ، ابزارهای اطلاعات زیادی به ما ارائه می دهد. اما این اطلاعات اغلب بر اساس مجموعه داده های ناقص ، قدیمی یا مغرضانه است. من SEO ها را تشویق می کنم بینش هایی را که از ابزارهای خود دریافت می کنند با واقعی ترکیب کنند سرنخ های مربوط به زمان در SERP. هر زمان که تصمیم گرفتید یک کلمه کلیدی جدید را هدف قرار دهید ، یک بخش از مطالب را تازه کنید ، یا یک صفحه یا بخشی از صفحات را با ترافیک نامنظم تشخیص دهید ، به آنچه در مورد س quالات اصلی Google ارائه می شود نگاهی بیندازید.

بسته به هدف شما ، فراست می گوید توجه کنید:

  • ویژگی های جستجو ،
  • نوع محتوایی که رتبه بندی می کند (صفحات محصول ، لیست ها ، آموزش ها و غیره) ،
  • وب سایت هایی که رتبه بندی می شوند (پایگاه های داده ، مشاغل ، سایت های رسانه ای ، فهرست ها و غیره) ،
  • اولین نتیجه ارگانیک در پایین صفحه چقدر ظاهر می شود ،
  • نحوه نمایش صفحه شما (عنوان ، توضیحات متا ، تاریخ ، پرش پیوندها ، طرحواره در صورت وجود ، و غیره).

وقتی این نوع جستجوها را انجام می دهید ، “استفاده از یک پنجره ناشناس را فراموش نکنید ، حافظه پنهان ، کوکی ها و سابقه خود را مرتباً پاک کنید و جستجوهای خود را هم در رایانه و هم در تلفن اجرا کنید.” Frost می افزاید.

2. در آزمون همپوشانی SERP مسلط شوید.

در حالی که در SERPs هستید ، Frost آزمایش همپوشانی SERP را انجام می دهد. او می گوید: “من دائماً از این آزمایش برای تعیین اینکه آیا درخواستهای دوگانه را با یک قطعه محتوا مورد هدف قرار دهم یا نه استفاده می کنم.”

در حال حاضر ممکن است این سوال برای شما پیش آید که آیا آزمون همپوشانی SERP چیست؟

فراست مراحل زیر را جزئیات می دهد:

  1. یک جستجوی سریع در حالت ناشناس برای کلمه کلیدی A و جستجوی جداگانه برای کلمه کلیدی B انجام دهید.
  2. اگر SERP ها نسبتاً متفاوت به نظر برسند (به عنوان مثال ، صفحات دارای رتبه برتر متفاوت هستند ، یا اولین نتیجه برای کلمه کلیدی A ، نتیجه نهم برای کلمه کلیدی B است) ، Google این سeriesالات را به عنوان جستجوی جداگانه در نظر می گیرد با نیت متفاوت
  3. با این حال ، اگر SERP ها همپوشانی زیادی داشته باشند ، می توانید آنها را به عنوان یک پرس و جو در نظر بگیرید.

3 قطعات برجسته را در SERPs هدف قرار دهید.

قطعات برجسته موتورهای جستجو چیست استفاده کنید تا پاسخ س quالی را مستقیماً در SERP نمایش دهید ، بنابراین کاربر نیازی به دیدن صفحه دیگری برای دریافت پاسخ سال خود ندارد. تصویر زیر نمونه ای از قطعه برجسته برای عبارت “بازاریابی ورودی چیست؟”

what is inbound marketing featured snippet box in google search results

همانطور که می توانید تصور کنید ، قطعات برجسته بر نتایج جستجوی ارگانیک تأثیر می گذارد برای این کار ، پست هایی ایجاد کنید که به س questionsالات خاصی که کاربران دارند پاسخ دهد. محتوای موجود در قطعه برجسته شما باید از نظر معنایی با کلمه کلیدی مورد نظر کاربر مرتبط باشد. این بدان معناست که شما نمی توانید به س ofال “بازاریابی ورودی چیست؟” پاسخ دهید. با محتوای نامرتبط همانطور که الگوریتم برای تشخیص روابط بین کلمات کلیدی و توصیفاتی که شما می دهید ، به اندازه کافی می داند.

علاوه بر این ، پست وبلاگ شما باید به گونه ای سازماندهی و قالب بندی شود که به Google اطلاع دهد شما به س questionالی پاسخ داده اید. به عنوان مثال ، این می تواند به معنای استفاده از کدگذاری خاص باشد ، بنابراین قطعه ویژه شما در صفحه برجسته است.

به گفته کارلا کوک ، مدیر ارشد تیم وبلاگ HubSpot ، “با هدف قرار دادن قطعه های برجسته با بخشهایی که بصورت مداوم قالب بندی شده اند ، برخی از حدسها (اما به طور قطع نه همه آنها) در مورد رتبه بندی برای قطعه های برجسته حذف شده است.”

“متیو هاولز-باربی ، معاون رئیس بازاریابی در HubSpot ، تأكید كرد كه كد تمیز و سازگار عامل مهمی در برنده كردن قطعه است.”

4. سئو داخلی را در نظر بگیرید ، اما همه چیزهایی که منتشر می کنید نباید جستجوگر باشند.

سئو در صفحه فرآیند بهینه سازی یک صفحه در سایت شما با اجزای جلویی و پشتی است که به شما کمک می کند در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشید. این اجزا عبارتند از:

  • محتوای صفحه با کیفیت بالا
  • عناوین صفحه
  • سرصفحه
  • توضیحات متا
  • تصویر alt-text
  • نشانه گذاری ساختاری
  • URL های صفحه
  • پیوند داخلی
  • سرعت سایت

برای این مثال ، بیایید بر عناصر کپی محور مانند محتوای با کیفیت بالا ، عنوان صفحات ، سرصفحه ها ، توضیحات متا و متن متنی تصویر تمرکز کنیم.

برای بهبود رتبه بندی SERP خود باید ایجاد صفحه بهینه سازی شده را در اولویت قرار دهید. آنچه می نویسید باید شامل کلمه کلیدی موردنظر شما باشد ، از نظر زمینه ای با کلمه کلیدی موردنظر شما مرتبط بوده و به سوالات کاربران شما پاسخ دهد. در نهایت ، هدف این است که به موتورهای جستجو نشان دهید که به س questionsالات یک کاربر در مورد یک پرسش پاسخ داده اید.

با این حال ، ویکتور پن ، سرپرست SEO SEO در HubSpot ، می گوید که همه چیزهایی که منتشر می کنید نباید جستجوگر باشند.

“این ممکن است صفحات فرود آگهی ، صفحات تشکر ، صفحات داخلی فروش و صفحات ورود به سیستم باشد. بهینه سازی جستجو را در زمانی که فرصت بیشتر از زمان سرمایه گذاری شده است در اولویت قرار دهید و بقیه را در پشت سر بگذارید. او می افزاید: هنگامی که شما قادر به ایجاد فرایندی برای کاهش زمان مورد نیاز برای بهینه سازی هستید ، مشعل سوز را ایجاد می کنید.

5. انواع کلمات کلیدی بالا و کم حجم را هدف قرار دهید.

با یک استراتژی جستجو آلی، آن را به کلمات کلیدی مورد نظر که دهانه کل از سفر خریدار ، شامل انواع کلمات کلیدی زیاد و کم حجم.

برادن بکر ، استراتژیست ارشد سئو در HubSpot ، می گوید: “کلمات کلیدی وسیع و زودبازده از نظر حجم بیشتر هستند ، در حالی که کلمات کلیدی مورد علاقه یا حتی آماده خرید از نظر حجم کمتر هستند زیرا مخاطب بیشتر است بنابراین ، اگر احتمال تبدیل کلمات کلیدی به ترافیک به مشتری یا مشتری بیشتر باشد ، نباید از هدف قرار دادن آن بترسید. ”

در HubSpot ، تیم SEO تحقیقات کلید واژه ها را برای چهار ویژگی وبلاگ ما در سایت (بازاریابی ، فروش ، خدمات و وب سایت) انجام می دهد. آنها ابتدا به دنبال حجم جستجو هستند ، برخی از آنها بیش از 120،000+ و برخی دیگر کمتر از 50 جستجو در ماه.

به گفته فراست ، برای ایجاد خلاقیت مهم است > با کلمات کلیدی با حجم بالا که هدف گذاری می کنید.

به عنوان مثال ، هنگامی که وی سردبیر وبلاگ فروش HubSpot بود ، محتوایی را اختصاص داد که ممکن است از موضوعات معمول ما دور باشد اما از حجم قابل توجهی جستجو برخوردار است. با این حال ، همه پست ها به سوالات مخاطبان ما پاسخ می دادند ، مطابق با ارزش های ما بودند ، و به خوبی تحقیق و جامع بودند.

6. محتوای هرس را پس از دوره های طولانی رشد در نظر بگیرید.

هرس محتوا عبارت است از کاهش تعداد صفحات فهرست بندی شده با حذف محتوای قدیمی و بی کیفیت که به سایت شما ارزش افزوده نمی دهد.

بکر می گوید ، “هرس کردن” مطالب را پس از دوره های طولانی رشد در نظر بگیرید. هرچه وب سایت ها رشد می کنند و مقیاس بندی می شوند ، برخی از محتوا ها را مطابق انتظار انجام نمی دهند. هرچه این شمع بزرگتر شود ، می تواند اثرات سوئی بر بقیه داشته باشد سرعت و عملکرد سایت شما. سایت خود را برای صفحاتی که سطح خاصی از ترافیک ، پیوندها یا تبدیل ها را ایجاد نمی کنند ، بررسی کرده و آنها را لغو انتشار کنید. “

درباره روند هرس محتوا می توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید اینجا .

7. صفحات وب سایت را با استفاده از هدایت ها و برچسب های متعارف تلفیق کنید.

وقتی ممیزی سایت را انجام می دهید ، ممکن است چندین صفحه حاوی محتوای مشابه پیدا کنید. اگر چنین اتفاقی افتاد ، باید تلفیق صفحات وب سایت را با استفاده از ریدایرکت ها یا هدایت ها = یا برچسب های متعارف .

بکر می گوید ، “هیچ کس نمی خواهد چندین محتوای وب سایت با همان هدف داشته باشد زیرا می تواند شما را به آدمخواری ترافیک خود را در SERPs. ” برای رفع این مشکل ، می توانید صفحات کم کار را به صفحه ای در سایت خود هدایت کنید که حاوی اطلاعات مرتبط است.

بکر می افزاید: “علاوه بر تغییر مسیر ، در صورت داشتن موارد تکراری دقیق ، حتی ممکن است یک برچسب متعارف از نسخه تکراری به صفحه اصلی اضافه کنید ، که باعث می شود تکراری قابل مشاهده باشد ، اما به Google می گوید هنگام رتبه بندی وب سایت شما صفحه اصلی را اولویت بندی کند. هنگام تصمیم گیری برای مقدس سازی یا تغییر مسیر ، مراقب باشید – اینها تصمیمات ظریف هستند و فقط در مواقعی که کاملاً منطقی است باید گرفته شوند. “

Google درباره این فرآیند توضیحات بیشتری را ارائه می دهد اینجا .

8. یک استراتژی بهینه سازی تاریخی را اجرا کنید.

در سال 2015 ، پام واگن ، مدیر بازاریابی اصلی استراتژی وب HubSpot و ویرایشگر سابق وبلاگ بازاریابی HubSpot ، یک کشف انقلابی در مورد ترافیک وبلاگ ارگانیک HubSpot انجام داد – اکثریت قریب به اتفاق آن از پست های منتشر شده قبل از آن ماه به دست آمد. در حقیقت ، 76 درصد از بازدیدهای ماهانه وبلاگ ما از این پست های قدیمی تهیه شده است.

امروز ، افشاگری پیشگامانه وون بیش از هر زمان دیگری به صدا در می آید – 89 درصد از بازدید ماهانه وبلاگ ما از پست هایی است که حداقل شش ماه قبل منتشر شده است ، و ما یک استراتژی کامل اختصاص داده ایم که به تجدید و بازنشر این قطعات تاریخی محتوا اختصاص داده شده است. ما این نوع پست های وبلاگ را به روز رسانی می نامیم و 35 تا 40 درصد تقویم سرمقاله ما را شامل می شود.

با تجدید آنها با اطلاعات جدید ، تاکتیک های SEO و بازنشر م effectivelyثر آنها به عنوان پست های جدید وبلاگ ، می توانیم بر ارزش ارگانیک موجود و مشارکت کاربر آنها افزوده و ترافیک آنها را دو یا سه برابر کنیم. این فرآیند همچنین به ما کمک می کند تا وبلاگ خود را برای کارآیی بهینه کنیم و میزان محتوای جدیدی را که باید ایجاد کنیم کاهش داده و در عین حال ترافیک و تبدیلات ارگانیک خود را افزایش دهیم.

بهینه سازی تاریخی برای همه مناسب نیست. این یک استراتژی برای وبلاگی است که:

  • مقدار قابل توجهی ترافیک ارگانیک ایجاد می کند ،
  • دارای تعداد قابل توجهی مشترک وبلاگ ،
  • دارای فالوورهای رسانه های اجتماعی است که می تواند ترافیک ، اشتراک گذاری ها و پیوندهای پشتیبان را برای به روزرسانی های شما فراهم کند ،
  • دارای مخزن قابل توجهی از پست های قدیمی است که ارزش تجدید و انتشار مجدد را دارند.

اگر این چهار مورد را دارید ، توصیه می کنیم یک استراتژی بهینه سازی تاریخی را اجرا کنید. برای آشنایی با انواع خاصی از محتوای تاریخی ، باید آنها را به روز کنید و فرایند دقیق به روزرسانی آنها را بررسی کنید این پست وبلاگ که توسط خود پام واگن نوشته شده است.

9. بازدید کنندگان وب سایت خود را برای جستجوی نام تجاری خود آموزش دهید.

SEO برای افزایش تعداد جستجوهای بدون نام تجاری شما استفاده می شود.

پان می گوید: “منطق این بود که اینها مشتریان بالقوه ای بودند که در غیر این صورت تبدیل نمی شدند. این منطق برای یک کسب و کار جوان خوب است ، اما برای مشاغل بالغ که رابطه خوبی با مشتریان خود دارند ، ترافیک مارک تجاری به همان اندازه مهم است . “

به عنوان مثال ، سیستم عامل هایی مانند آمازون به مشتریان خود که در Google جستجو می کنند آموزش داده اند تا “amazon” را در جستجوهای خود برای نتایج خاص سایت اضافه کنند.

پان می گوید می توانید با تبدیل شدن به یک متخصص متخصص در موضوعات مربوط به نام تجاری خود ، کاربران را به انجام این کار ترغیب و تشویق کنید. از آنجا که آمازون یکی از سایت های خرید پیشرو است ، مشتریان برای خرید خود به این بستر مراجعه می کنند. برای متخصص شدن ، باید اقتدار صفحه را توسعه دهید.

10. مرجع صفحه را توسعه دهید.

اقتدار صفحه یکی از عوامل است که موتورهای جستجو برای تعیین رتبه بندی استفاده می کنند . به عنوان مثال ، اگر شما یک وبلاگ با تجربه و دارای شهرت به عنوان یک متخصص صنعت هستید ، احتمالاً سایت شما رتبه بالاتری نسبت به صفحات یک سایت جدیدتر خواهد داشت.

با توجه به این ، مهم است که مارک و اقتدار خود را در داخل جایگاه خود قرار دهید. به طور مرتب وبلاگ نویسی ، ارسال پیام در شبکه های اجتماعی ، ارسال مهمان در سایت های دیگر ، و فعال بودن در صنعت شما راههای ارزشمندی برای ایجاد شهرت شما است.

علاوه بر این ، شما باید در مورد موضوعات مماس مورد علاقه مشتریان خود بنویسید ، به شما كمك می كند تا بیشترین اطلاعات را در اختیار آنها قرار دهید و همچنین به موتورهای جستجوگر علامت گذاری كنید كه عمیقاً درباره صنعت خود هستید.

همه این استراتژی ها به وب سایت شما اختیار می دهد و به موتورهای جستجو نشان می دهد که باید به دامنه شما توجه کنند.

11. از مدل خوشه ستون استفاده کنید.

از آنجا که افراد برای ارائه پاسخهای دقیق و مناسب به س questionsالات خود به Google تکیه می کنند ، موتورهای جستجو باید هدف و زمینه هر جستجو را درک کنند.

برای انجام این کار ، Google به منظور تشخیص ارتباطات موضعی در بین پرسش های کاربران ، نظارت بر پرسش های مشابهی که کاربران در گذشته انجام داده اند ، و محتوایی که معتبرترین آنها را در این زمینه می داند ، بررسی کرده است. برای کمک به Google برای شناسایی محتوای وبلاگ ما به عنوان یک مرجع معتبر ، تصمیم گرفتیم مدل خوشه ستون را پیاده سازی کنید (توضیحات بیشتر در فیلم زیر).

با ایجاد یک صفحه تک ستونی که نمای کلی سطح یک موضوع و پیوندهای پیوندی به صفحات خوشه ای را ارائه می دهد ، ما عملاً به Google نشان دادیم که صفحه ستون ما منبع قدرت در مورد موضوع است.

یکی دیگر از مزایای مدل ستون-خوشه این است که تجربه کاربر . برای گوگل نه تنها خزیدن وبلاگ ما و شناسایی روابط معنایی بین پست ها آسان تر است ، بلکه پیدا کردن محتوای مورد نظر برای مخاطبان ما نیز آسان تر است.

12. یک استراتژی ایجاد پیوند ایجاد کنید.

به دست آوردن پیوندهای ورودی با کیفیت بالا از وب سایت ها و صفحات دارای اقتدار بالا برای تقویت اقتدار دامنه شما بسیار مهم است. متأسفانه ، هرچقدر هم که خوب باشد ، “اگر آن را بنویسید ، آنها به آن پیوند می دهند” یک تاکتیک SEO مناسب نیست.

اصلی ترین روش مورد استفاده ما برای به دست آوردن پیوندهای با کیفیت بالا ، شبکه سازی با سایر سایت ها با دامنه یا قدرت صفحه بالاتر و درخواست پیوند به محتوای ما است. ما همچنین مطمئن می شویم که محتوای ما با محتوای وب سایت ارجاع دهنده مرتبط است. راه دیگر برای کسب بک لینک با کیفیت پیگیری روش آسمان خراش Backlinko است.

روش آسمان خراش شامل شناسایی محتوایی است که برای کلمات کلیدی مورد نظر شما رتبه خوبی دارد و محتوایی با کیفیت بهتر از پست های دارای رتبه برتر ایجاد می کند. سپس ، با استفاده از ابزارهای جستجوگرها ، سایتهایی را که به محتوای رقیب شما پیوند دارند ، پیدا می کنید و از معتبرترین منبع می خواهید پیوندهای ردیف را جایگزین پیوند رقیب خود کنید.

Backlinko این استراتژی را امتحان کرد و از 160 وب سایت درخواست کرد تا به پست خود درباره

پیوند دهند

200 فاکتور رتبه بندی Google . در نتیجه ، آنها از مراجعه به سایت های دارای اعتبار دامنه بالا 17 بک لینک کسب کردند و میزان بازدید ارگانیک پست ها فقط در دو هفته 110٪ افزایش یافت.

13. نشانی وب را تغییر ندهید.

مخترع اینترنت ، تیم برنرز-لی ، یک بار گفت: “URI های جالب تغییر نمی کنند.”

در واقع ، این یک ضرب المثل محبوب – ” URI جالب چه چیزی می سازد؟ URI سرد آن است که تغییر نمی کند. چه نوع URI تغییر می کند؟ URI ها تغییر نمی کنند: مردم آنها را تغییر می دهند. “

به عنوان یک تازه سازی ، URI مخفف شناسه یکنواخت منابع و هدف آن شناسایی یک منبع است ، در حالی که یک URL اطلاعاتی در مورد نحوه قرارگیری یک منبع می دهد. به عنوان مثال ، یک URI نام شما و یک URL آدرس خانه شما خواهد بود. نام شما به سادگی شما را شناسایی می کند ، و یک آدرس جایی را برای پیدا کردن شما به اشتراک می گذارد.

Pan می گوید ، “URL ها ، زیرمجموعه ای از URI ، باید تا حد ممکن کم تغییر کنند. سابقه” چرا URL تغییر می کند “با نیت های خوبی پر شده است که اغلب با گذشت زمان از بین می روند ، بنابراین توجه داشته باشید که به همان روشی که باید هنگام مشاهده ناهنجاری های ترافیکی مشاهده کنید. ”

توجه: می توانید این کار را در HubSpot که دائماً در حال پیشرفت است ابزار نقشه برداری URL .

14. پرونده های چندرسانه ای خود را فشرده و بهینه کنید.

فشرده سازی فایل های چند رسانه ای ممکن است برای استراتژی SEO شما اولویت بالایی نداشته باشد ، اما باید باشد. طبق گفته بکر ، اندازه ویدئو ، تصویر و فایل gif شما به طور مستقیم بر سرعت بارگذاری صفحه سایت شما تأثیر می گذارد ، که یکی از ده فاکتور مهم رتبه بندی .

“هرچه حجم فایل تصویر بیشتر باشد ، بارگیری آن تصویر بیشتر به مرورگر وب شما نیاز دارد ، که این امر باعث افزایش زمان بارگذاری وب سایت شما به طور کلی می شود. و هرچه زمان بارگذاری وب سایت شما بیشتر باشد ، احتمال اینکه گوگل شما را جریمه کند بیشتر است. “

عمل فشرده سازی پیکسل های رنگی مشابه را به یک پیکسل ترکیب می کند تا وضوح تصویر و به نوبه خود اندازه فایل را کاهش دهد. این تغییرات برای چشم انسان قابل شناسایی نیستند ، زیرا نسبت به جزئیات بین روشن و تیره از رنگها. فشرده سازی از تاثیری که تصاویر روی مخاطبان شما می گذارد کم نمی کند و صفحات شما سریعتر بارگیری می شوند.

ابزارهای باکیفیت برای فشرده سازی فایل های چند رسانه ای عبارتند از:

15. از متن جایگزین تصویر استفاده کنید.

خزنده های موتور جستجو که سایت شما را اسکن می کنند نمی توانند تصاویر شما را درک کنند مگر اینکه شامل توضیحات متن متنی . به همین دلیل ، افزودن این توصیفات به تصاویر شما در اولویت سئو قرار دارد ، زیرا اگر ربات ها متوجه نشوند که در صفحات سایت شما چیست ، به شما حمله می کنند. متن جایگزین تصویر همچنین برای رتبه بندی صفحات سایت شما در SERP های مبتنی بر تصویر مفید است.

همچنین ، متن جایگزین بهترین عمل برای ایجاد وب سایت قابل دسترسی هنگام تبدیل عناصر صفحه ، خوانندگان صفحه می توانند متن alt را دریافت کنند و اطمینان حاصل کنند که همه بازدیدکنندگان سایت شما از یک مرور مرور ثابت برخوردارند.

همه متن های متنی باید توصیفی ، مرتبط با محتوای صفحه و کوتاه باشند. به مثال زیر از بکر توجه کنید:

David Ortiz of the Boston Red Sox batting from home plate at Fenway Park

منبع تصویر

در متن کم کیفیت alt چنین نوشته شده است: “بازیکن بیس بال توپ را در زمین بیس بال می زند” ، در حالی که متن آلت توصیفی و متنی متن “دیوید اورتیز از بوستون رد ساکس که از صفحه خانه در Fenway Park می زد” را می خواند.

16. تا جایی که ممکن است از CTA ها استفاده کنید.

اگر صفحات شما برای تبدیل بازدیدکنندگان بهینه نشده باشد ، بهینه سازی صفحه برای رتبه بندی در موتورهای جستجو هیچ فایده ای ندارد. با استفاده از فراخوانها برای عمل با محتوای پیشنهادی مربوط به محتوای صفحه و مراحل مختلف سفر خریدار

تصویر زیر نمونه ای از CTA در نوشتن سئو است: 12 نکته در مورد نوشتن پست های وبلاگ که در Google رتبه بندی می شوند پست وبلاگ.

example of seo starter pack cta in a hubspot blog post

منبع تصویر

هر صفحه ای در سایت شما فرصتی برای تبدیل است ، بنابراین هر صفحه ای در سایت شما باید دارای CTA باشد که با هدف جستجوی بازدیدکنندگان مطابقت داشته باشد. از آنجا که می توانید فرض کنید بازدید کنندگان صفحه برای یادگیری چیزی در آنجا هستند ، CTA هیجان انگیز است زیرا اطلاعات بصری و آموزشی بیشتری را ارائه می دهد.

17. با توسعه دهندگان و طراحان خود روابط خوبی برقرار کنید.

زدن اهداف SEO شما تلاشی خاص بازاریابی نیست – همچنین لازم است با توسعه دهندگان و طراحان ما همکاری کنید. به همین دلیل ، فراست پیشنهاد ایجاد روابط خوب با این تیم ها را می دهد.

او می گوید: “این افراد را بشناسید ، زبان آنها را بیاموزید ، دریابید که چه چیزی به آنها انگیزه می دهد (معمولاً پروژه های جالب هستند) ، و مهمتر از همه ، مفاهیم مهم SEO را به آنها بیاموزید. این می تواند آنها را ترغیب کند تا قبل از حذف به شما مراجعه کنند. یک صفحه قدیمی که 500 بک لینک دارد. “

18. ممیزی فنی SEO را انجام دهید.

وقتی یک ربات موتور جستجو برای نمایه سازی سایت شما را جستجو می کند ، باید بفهمد که سایت شما چیست. این به محتوا و همچنین نحوه راه اندازی سایت شما اشاره دارد. نمایه سازی وب سایت های سازماندهی نشده دشوار است زیرا روابط زمینه ای به سختی قابل تشخیص هستند و در نتیجه این صفحات در SERP ها رتبه بندی نمی شوند.

به همین دلیل ، سایت شما تنظیمات فنی شماست جزء مهم SEO است. این جنبه های فنی می تواند شامل موارد زیر باشد:

برای جلوگیری از هشدارهای ربات ها ، توصیه می کنیم یک بررسی فنی از صفحات وب خود انجام دهید.

19. داده های خود را بررسی ، دوبار و سه بار بررسی کنید.

برای موفقیت واقعی در استراتژی SEO ، باید موفقیت خود را بسنجید با بررسی معیارهای استاندارد داده مانند رشد ترافیک آلی ، نرخ تبدیل ، نرخ پرش و رتبه بندی کلمات کلیدی.

بکر می گوید: “افزایش ترافیک ارگانیک زمان می برد ، اما یک روستا نیز طول می کشد. هنگام انجام تحقیقات کلید واژه ، تجزیه و تحلیل ترافیک یا هرگونه حسابرسی مربوط به عملکرد ، همیشه بیش از یک منبع داده برای راهنمایی شما داشته باشید.”

در صورت مشاهده کاهش ترافیک در سیستم مدیریت محتوا ، کنسول جستجوی Google را بررسی کنید تا ببینید چه صفحاتی که افت کرده است. اگر این کاهش فقط در چند صفحه یا مقاله متمرکز شده است ، از یک ردیاب رتبه بندی برای تعیین اینکه آیا موقعیت خود را برای کلمات کلیدی با حجم بالا از دست داده اید ، استفاده کنید. هرچه تشخیص شما دقیق تر باشد ، تصمیمات شما در پاسخ بهتر است.

SEO یک چشم انداز در حال توسعه است

این پست تاکتیک هایی را آشکار کرد که به ما کمک کرد تا یک استراتژی SEO طراحی کنیم که به ما اجازه می دهد یک تخت ترافیک یک ساله را بشکنیم و رکوردهای ماهانه ترافیک را بشکنیم. با این حال ، از آنجا که SEO به طور مداوم در حال تغییر است ، کاملاً محتمل است که این شیوه ها روزی منسوخ شوند.

اخلاق داستان وبلاگ ما این نیست که در بقیه حرفه بازاریابی محتوا به این تاکتیک های SEO بپردازید. این مهم است که همچنان سازگار باشید ، مهم نیست که چقدر خوب اجرا می کنید.

یادداشت سردبیر: این پست در اصل در مارس 2019 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.

SEO Starter Pack

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *