سئو, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

19 نکته SEO مستقیم از دهان تیم جستجوگر HubSpot

در سال 2017 ، HubSpot چیزی را تجربه کرد که قبلاً هرگز رخ نداده بود – ترافیک ماهانه وبلاگ ما یکسان شده . حتی بدتر این که رو به زوال است. بنابراین ، پس از ماه ها استرس درمورد علت مرموز ترافیک وبلاگمان ، تصمیم گرفتیم بنشینیم ، یک قهوه را قهوه ای بنوشیم و مقصر را پیدا کنیم.

متوجه شدیم که استراتژی تحریریه ما درباره موضوعات طوفان فکری و تکیه بر شهود ما برای تعیین تنظیمات برگزیده محتوای مخاطبان ، دیگر کافی نیست. ما تصمیم گرفتیم انرژی خود را بر روی کانالی متمرکز و متمرکز کنیم که به طور مداوم بیشترین بازدید وبلاگ ما را برای کل وجود خود ایجاد کرده است – جستجوی ارگانیک.

امروز ، سالها پس از اینکه استراتژی ارگانیک خود را تنظیم کردیم ، از اکثر اهداف ماهانه ترافیک خود پیشی گرفتیم و حتی برخی از رکوردهای ماهانه ترافیک را نیز شکسته ایم. نیازی به گفتن نیست ، ما بسیار خوشحال هستیم (و خیالمان راحت است) که استراتژی ارگانیک ما باعث افزایش ترافیک ما شده و فلات ترافیکی بزرگ سال 2017 را از بین برده است. در این پست ، نکات اساسی که به ما در پیشبرد استراتژی ارگانیک ما کمک می کند ، با بصیرت بیان می کنیم. از کارشناسان سئو HubSpot.

→ Download Now: SEO Starter Pack [Free Kit]

این چک لیست را بارگیری کنید و آن را در دسک تاپ خود ذخیره کنید تا هر بار که س completeال آن را کامل کردید ، نکته SEO را چک کنید.

downloadable seo checklist

1. به همان اندازه که در ابزار کار می کنید زمان خود را صرف SERP کنید.

حتی اگر یک الگوریتم رتبه بندی صفحه نتایج موتورهای جستجو (SERPs) را تعیین کند ، این الگوریتم به ناشران وب که بهترین محتوا را در اینترنت تولید می کنند پاداش می دهد.

به همین دلیل ، درک هدف جستجو مهم است. برای رسیدن به این هدف ، ما SERP یک کلمه کلیدی را تجزیه و تحلیل می کنیم و مشکلاتی را که کاربران می خواهند هنگام جستجوی این پرسش حل کنند ، تعیین می کنیم.

آجا فراست ، رئیس سئو زبان انگلیسی در HubSpot ، می گوید: “بله ، ابزارها تعداد زیادی اطلاعات به ما ارائه می دهند. اما این اطلاعات غالباً بر اساس مجموعه داده های ناقص ، به روز و مغرضانه است. من SEO را تشویق می کنم بینش هایی را که از ابزارهای خود می گیرند با واقعی ترکیب کند سرنخ های مربوط به زمان در SERP. هر زمان که تصمیم گرفتید یک کلمه کلیدی جدید را هدف قرار دهید ، یک بخش از مطالب را تازه کنید ، یا یک صفحه یا بخشی از صفحات را با ترافیک نامنظم تشخیص دهید ، به آنچه در مورد س quالات اصلی Google ارائه می شود نگاهی بیندازید. ”

بسته به هدف شما ، فراست می گوید که توجه کنید:

  • ویژگی های جستجو ،
  • نوع محتوایی که رتبه بندی می کند (صفحات محصول ، لیست ها ، آموزش ها و غیره) ،
  • وب سایت هایی که رتبه بندی می شوند (پایگاه های داده ، مشاغل ، سایت های رسانه ای ، فهرست ها و غیره) ،
  • اولین نتیجه ارگانیک در پایین صفحه چقدر ظاهر می شود ،
  • نحوه نمایش صفحه شما (عنوان ، توضیحات متا ، تاریخ ، پرش پیوندها ، طرحواره در صورت وجود ، و غیره).

هنگام انجام این نوع جستجوها ، “فراموش نکنید که از یک پنجره حالت ناشناس استفاده کنید ، حافظه پنهان ، کوکی ها و سابقه خود را مرتباً پاک کنید و جستجوهای خود را روی دسک تاپ و تلفن انجام دهید.” / فراست >

2. در آزمون همپوشانی SERP مسلط شوید.

در حالی که در SERP است ، فراست یک آزمایش همپوشانی SERP را انجام می دهد. او می گوید ، “من تمام وقت از این آزمون استفاده می کنم تا تعیین کنم آیا کوئری های دو بعلاوه را با یک قسمت محتوا هدف قرار می دهم.”

اکنون ، ممکن است از خود بپرسید ، آزمون همپوشانی SERP چیست؟

فراست مراحل زیر را جزئیات می دهد:

  1. یک جستجوی سریع در حالت ناشناس برای کلمه کلیدی A و جستجوی جداگانه برای کلمه کلیدی B انجام دهید.
  2. اگر SERP ها نسبتاً متفاوت به نظر برسند (به عنوان مثال ، صفحات دارای رتبه برتر متفاوت هستند ، یا اولین نتیجه برای کلمه کلیدی A ، نتیجه نهم برای کلمه کلیدی B است) ، Google این سeriesالات را به عنوان جستجوی جداگانه در نظر می گیرد با نیت متفاوت
  3. با این حال ، اگر SERP ها همپوشانی زیادی داشته باشند ، می توانید با آنها همان پرسش را داشته باشید.

3 قطعات برجسته را در SERPs هدف قرار دهید.

قطعات برجسته موتورهای جستجو چیست استفاده کنید تا پاسخ س aالی را مستقیماً در SERP نمایش دهید ، بنابراین کاربر نیازی به بازدید از صفحه دیگری برای دریافت پاسخ س toال خود ندارد. تصویر زیر مثالی از قطعه ویژه برای پرسش “بازاریابی ورودی چیست؟”

what is inbound marketing featured snippet box in google search results

همانطور که می توانید تصور کنید ، قطعات برجسته بر نتایج جستجوی ارگانیک تأثیر می گذارد برای این کار ، پست هایی ایجاد کنید که به س questionsالات خاصی که کاربران دارند پاسخ دهد. محتوای موجود در قطعه برجسته شما باید از نظر معنایی با کلمه کلیدی مورد نظر کاربر مرتبط باشد. این بدان معنی است که شما نمی توانید به س theال “بازاریابی ورودی چیست؟” پاسخ دهید. با محتوای نامرتبط همانطور که الگوریتم برای تشخیص روابط بین کلمات کلیدی و توصیفاتی که شما می دهید ، به اندازه کافی می داند.

علاوه بر این ، پست وبلاگ شما باید به شکلی سازماندهی و قالب بندی شده باشد که به Google اجازه دهد از پاسخ س aالی مطلع شود. به عنوان مثال ، این می تواند به معنای استفاده از کدگذاری خاص باشد ، بنابراین قطعه ویژه شما در صفحه برجسته می شود.

به گفته کارلا کوک ، مدیر ارشد تیم وبلاگ HubSpot ، “هدف قرار دادن قطعه های برجسته با بخش های قالب بندی شده مداوم برخی (اما قطعاً همه) حدسیات را در مورد رتبه بندی قطعه های برجسته حذف نکرده است.”

“متیو هاولز-باربی ، معاون رئیس بازاریابی در HubSpot ، تأكید كرد كه كد تمیز و سازگار عامل مهمی در برنده كردن قطعه است.”

4. SEO در صفحه را در نظر بگیرید ، اما همه مواردی که منتشر می کنید نباید جستجوگر باشند.

سئو درون صفحه فرایند بهینه سازی صفحه در سایت شما با اجزای جلو و عقب است که به شما کمک می کند در موتورهای جستجو رتبه بالاتری را کسب کنید. این م componentsلفه ها عبارتند از:

  • محتوای صفحه با کیفیت بالا
  • عناوین صفحه
  • سرصفحه ها
  • توضیحات متا
  • متن alt-text تصویر
  • نشانه گذاری ساختاری
  • URL های صفحه
  • پیوند داخلی
  • سرعت سایت

برای این مثال ، بیایید بر عناصر کپی محور مانند محتوای با کیفیت بالا ، عنوان صفحات ، سرصفحه ، توضیحات متا و متن متنی تصویر تمرکز کنیم.

برای بهبود رتبه بندی SERP خود باید ایجاد کپی صفحه بهینه شده را در اولویت قرار دهید. آنچه می نویسید باید شامل کلمه کلیدی هدف شما باشد ، از لحاظ زمینه با کلمه کلیدی هدف شما مرتبط باشد و به س questionsالاتی که ممکن است کاربران شما داشته باشند پاسخ دهد. در نهایت ، هدف این است که به موتورهای جستجو نشان دهید که به س questionsالات کاربر در مورد یک پرسش پاسخ داده اید.

با این حال ، ویکتور پن ، رئیس سئو فنی در HubSpot ، می گوید همه مواردی که منتشر می کنید نباید جستجوگر باشند.

“این ممکن است صفحات فرود آگهی ، صفحات تشکر ، صفحات داخلی فروش و صفحات ورود به سیستم باشد. بهینه سازی جستجو را در اولویت اولویت بندی زمانی که فرصت بیشتر از زمان سرمایه گذاری شده است ، قرار دهید و بقیه را در پشت سر بگذارید. او می افزاید: “هنگامی که توانستید فرایندی را برای کاهش زمان مورد نیاز برای بهینه سازی ایجاد کنید ،”

5. انواع مختلف کلمات کلیدی کم حجم و زیاد را هدف قرار دهید.

با یک استراتژی جستجو آلی، آن را به کلمات کلیدی مورد نظر که دهانه کل از سفر خریدار ، از جمله انواع کلمات کلیدی زیاد و کم حجم.

برادن بکر ، استراتژیست ارشد سئو در HubSpot ، می گوید: “کلمات کلیدی وسیع و مورد علاقه اولیه از نظر حجم بیشتر هستند ، در حالی که کلمات کلیدی مورد علاقه یا حتی آماده خرید از نظر حجم کمتر هستند زیرا مخاطب بیشتر است. بنابراین ، اگر احتمال تبدیل کلمات کلیدی به ترافیک به مشتری یا مشتری بیشتر باشد ، نباید از هدف قرار دادن آن بترسید. ”

در HubSpot ، تیم جستجوگر SEO تحقیقات عمیق مربوط به کلمات کلیدی را برای چهار ویژگی وبلاگ در سایت ما (بازاریابی ، فروش ، خدمات و وب سایت) انجام می دهد. آنها ابتدا به دنبال حجم جستجو هستند ، برخی از آنها بیش از 120،000+ و برخی دیگر کمتر از 50 جستجو در ماه.

به گفته فراست ، برای ایجاد خلاقیت مهم است > با کلمات کلیدی با حجم بالا که هدف قرار داده اید.

به عنوان مثال ، هنگامی که وی ویرایشگر وبلاگ فروش HubSpot بود ، محتوایی را اختصاص داد که ممکن است از موضوعات معمول ما خارج شده باشد ، اما دارای حجم جستجوی قابل توجهی بود. با این حال ، همه پست ها به سوالات مخاطبان ما پاسخ می دادند ، مطابق با ارزش های ما بودند ، و به خوبی تحقیق و جامع بودند.

6. بعد از دوره های طولانی رشد ، هرس را در نظر بگیرید.

هرس مطالب شما فرآیند کاهش تعداد صفحات فهرست شده با حذف محتوای قدیمی و بی کیفیت است که به سایت شما ارزشی نمی رساند.

بکر می گوید ، “هرس” را پس از دوره های طولانی رشد در نظر بگیرید. هرچه وب سایت ها رشد کرده و مقیاس بندی می شوند ، متوجه می شوید که برخی از محتواها مطابق انتظار عمل نمی کنند. از سرعت و عملکرد سایت خود. سایت خود را برای صفحاتی که میزان خاصی از بازدید ، پیوندها یا بازگشتها را تحریک نمی کنند ، بررسی کنید و آنها را لغو انتشار کنید. ”

می توانید درباره روند هرس محتوا بیشتر بدانید اینجا .

7. صفحات وب سایت را با استفاده از هدایت ها و برچسب های متعارف تلفیق کنید.

وقتی حسابرسی سایت را انجام می دهید ، ممکن است چندین صفحه حاوی محتوای مشابه پیدا کنید. اگر چنین شد ، باید صفحات وب سایت را با استفاده از ریدایرکت ها یا هدایت ها = یا برچسب های متعارف .

بکر می گوید ، “هیچ کس نمی خواهد چندین محتوای وب سایت با همان هدف داشته باشد زیرا می تواند شما را به ترافیک خود را در SERP آدم کشی کنید. ” برای رفع این مشکل می توانید صفحات کم کار را به صفحه ای در سایت خود که حاوی اطلاعات مرتبط است هدایت کنید.

بکر اضافه می کند ، “علاوه بر هدایت مجدد ، اگر نسخه های کپی دقیق داشته باشید ، حتی ممکن است یک برچسب متعارف از نسخه تکراری به صفحه اصلی اضافه کنید ، که این نسخه را قابل مشاهده می کند اما به Google می گوید هنگام رتبه بندی وب سایت خود ، صفحه اصلی را اولویت بندی کند. هنگام تصمیم گیری برای متعارف کردن یا تغییر مسیر احتیاط کنید – اینها تصمیمات ظریفی هستند و فقط باید در مواردی اتخاذ شوند که کاملا منطقی باشد. ”

Google توضیحات بیشتری در مورد این فرآیند اینجا .

8. اجرای یک استراتژی بهینه سازی تاریخی.

در سال 2015 ، پم واگن ، مدیر بازاریابی اصلی استراتژی وب HubSpot و ویرایشگر سابق وبلاگ بازاریابی HubSpot ، یک کشف انقلابی در مورد ترافیک وبلاگ ارگانیک HubSpot انجام داده است – اکثریت قریب به اتفاق آن از پست های منتشر شده قبل از آن ماه است. در واقع ، 76٪ از بازدیدهای ماهانه وبلاگ ما از همین پست های قدیمی بوده است.

امروز ، افشاگری پیشگامانه وون بیش از هر زمان دیگری به صدا در می آید – 89 درصد از بازدیدهای ماهانه وبلاگ ما از پست هایی است که حداقل شش ماه قبل منتشر شده اند ، و ما یک استراتژی کامل اختصاص داده ایم که به تجدید و بازنشر این قطعات تاریخی محتوا اختصاص داده شده است. ما به این نوع پست های وبلاگ به روز رسانی می گوییم ، و آنها 35-40٪ تقویم تحریریه ما را تشکیل می دهند.

با تازه کردن آنها با اطلاعات جدید ، تاکتیک های جستجوگرها ، و بازنشر موثر آنها به عنوان پست های جدید وبلاگ ، می توانیم از ارزش ارگانیک موجود و تعامل کاربر آنها استفاده کنیم و میزان بازدید آنها را دو برابر یا حتی سه برابر کنیم. این فرآیند همچنین به ما کمک می کند تا وبلاگ خود را برای بهره وری بهینه کنیم ، همچنین با افزایش همزمان میزان بازدید و تبدیل ارگانیک ، مقدار محتوای جدیدی را که باید ایجاد کنیم کاهش می دهد.

بهینه سازی تاریخی برای همه مناسب نیست. این یک استراتژی برای وبلاگی است که:

  • میزان قابل توجهی ترافیک ارگانیک ایجاد می کند ،
  • دارای تعداد قابل توجهی مشترک وبلاگ ،
  • از دنبال کنندگان شبکه های اجتماعی برخوردار است که می توانند تعداد زیادی از بازدیدها ، سهام و لینک های جدید را برای به روزرسانی های شما فراهم کنند ،
  • مخزن قابل توجهی از پست های قدیمی را دارد که ارزش تجدید و انتشار مجدد را دارد.

اگر هر چهار مورد زیر را دارید ، توصیه می کنیم استراتژی بهینه سازی تاریخی را پیاده سازی کنید. برای آگاهی از انواع خاصی از محتوای تاریخی که باید به روز کنید و روند دقیق به روزرسانی آنها ، این پست وبلاگ نوشته شده توسط خود پم وون.

9. به بازدیدکنندگان وب سایت خود آموزش دهید تا مارک شما را جستجو کنند.

SEO برای افزایش تعداد جستجوهای بدون مارک برای کسب و کار شما استفاده می شود.

پان می گوید ، “منطق این بود که اینها مشتریان بالقوه ای هستند که در غیر این صورت تبدیل نمی شدند. این منطق برای یک تجارت جوان خوب است ، اما برای مشاغل بالغ که رابطه خوبی با مشتریان خود دارند ، ترافیک مارک به همان اندازه مهم است “”

به عنوان مثال ، سیستم عامل هایی مانند آمازون به مشتریان خود که در Google جستجو می کنند آموزش داده اند تا “آمازون” را به جستجوهای خود برای نتایج خاص سایت اضافه کنند.

پان می گوید می توانید با تبدیل شدن به یک متخصص متخصص در موضوعات مربوط به نام تجاری خود ، کاربران را به انجام این کار ترغیب و تشویق کنید. از آنجا که آمازون یکی از سایت های پیشرو در خرید است ، مشتریان برای نیازهای خود به این بستر مراجعه می کنند. برای تبدیل شدن به یک متخصص ، شما باید اقتدار صفحه را توسعه دهید.

10. توسعه قدرت صفحه.

مرجع صفحه یکی از عوامل موتورهای جستجو برای تعیین رتبه بندی است. . به عنوان مثال ، اگر شما یک وبلاگ فصلی با شهرت به عنوان یک متخصص صنعت بروید ، سایت شما احتمالاً بالاتر از صفحات سایت جدیدتر خواهد بود.

با توجه به این ، مهم است که مارک و اقتدار خود را در داخل جایگاه خود قرار دهید. به طور مرتب وبلاگ نویسی ، ارسال پست در رسانه های اجتماعی ، ارسال مهمان در سایت های دیگر ، و صرفاً فعال بودن در صنعت راه های ارزشمندی برای ایجاد اعتبار شماست.

علاوه بر این ، شما باید در مورد موضوعات مماس مورد علاقه مشتریان خود بنویسید ، به شما كمك می كند تا بیشترین اطلاعات را در اختیار آنها قرار دهید و همچنین به موتورهای جستجو علامت گذاری كنید كه عمیقاً درباره صنعت خود می نویسید.

همه این استراتژی ها به وب سایت شما اختیار می دهد و به موتورهای جستجو نشان می دهد که باید به دامنه شما توجه کنند.

11 استفاده از مدل ستون-خوشه.

از آنجا که افراد برای ارائه پاسخ دقیق و مرتبط به س questionsالات خود به شدت به گوگل اعتماد می کنند ، موتورهای جستجو باید هدف و زمینه هر جستجو را درک کنند.

برای انجام این کار ، Google به منظور تشخیص ارتباطات موضعی در بین پرسش های کاربران ، نظارت بر پرسش های مشابهی که کاربران در گذشته انجام داده اند ، و محتوایی که معتبرترین آنها را در این زمینه می داند ، بررسی کرده است. برای کمک به Google برای شناسایی محتوای وبلاگ ما به عنوان یک مرجع معتبر ، تصمیم گرفتیم مدل خوشه ستون را پیاده سازی کنید (توضیح بیشتر در ویدیوی زیر).

با ایجاد یک صفحه تک ستون که نمای کلی سطح یک موضوع و پیوندهای پیوندی به صفحات خوشه ای را ارائه می دهد ، ما به طور م toثر به Google نشان دادیم که صفحه ستون ما منبع قدرت در مورد موضوع است.

یکی دیگر از مزایای مدل pillar-cluster این است که این مدل برای بازدیدکنندگان سایت بهتر تجربه کاربر . نه تنها برای Google آسانتر است که وبلاگ ما را بخرد و روابط معنایی بین پست ها را شناسایی کند ، بلکه برای مخاطبان ما نیز یافتن محتوای مورد نظر آسان تر است.

12 یک استراتژی ایجاد پیوند ایجاد کنید.

به دست آوردن پیوندهای ورودی با کیفیت بالا از وب سایت ها و صفحات دارای اقتدار بالا برای تقویت اقتدار دامنه شما بسیار مهم است. متأسفانه ، هرچقدر خوب باشد ، “اگر آن را بنویسید ، آنها به آن پیوند می یابند” یک تاکتیک مناسب برای SEO نیست.

اصلی ترین روش مورد استفاده ما برای به دست آوردن پیوندهای با کیفیت بالا ، شبکه سازی با سایر سایت ها با دامنه یا قدرت صفحه بالاتر و درخواست پیوند به محتوای ما است. ما همچنین اطمینان حاصل می کنیم که محتوای ما با محتوای وب سایت مراجعه کننده مرتبط است. روش دیگر برای بدست آوردن بک لینک با کیفیت پیروی از روش آسمان خراش بکلینکو است.

روش آسمان خراش شامل شناسایی محتوایی است که برای کلمات کلیدی مورد نظر شما برای رتبه بندی مناسب است و ایجاد محتوایی با کیفیت بهتر از پست های دارای رتبه برتر. سپس ، با استفاده از ابزارهای جستجوگرها ، سایتهایی را که به محتوای رقیب شما پیوند دارند ، پیدا می کنید و از معتبرترین منبع می خواهید پیوندهای ردیف را جایگزین پیوند رقیب خود کنید.

Backlinko این استراتژی را امتحان کرد و از 160 وب سایت خواست که به پست خود درباره پیوند دهند

200 فاکتور رتبه بندی Google . در نتیجه ، آنها از مراجعه به سایت های دارای اعتبار دامنه بالا 17 لینک برگشت به دست آوردند و بازدید ارگانیک پست ها فقط در دو هفته 110٪ افزایش یافت.

13. URL ها را تغییر ندهید.

مخترع اینترنت ، تیم برنرز لی ، یکبار گفت: “URI های جالب تغییر نمی کنند.”

در واقع ، این یک گفته معروف است -” چه چیزی باعث ایجاد URI باحال می شود؟ URI باحال آن است که تغییر نمی کند. چه نوع URI تغییر می کند؟ URI تغییر نمی کند: مردم آنها را تغییر می دهند. ”

به عنوان یک تازه کننده ، URI مخفف شناسه منبع یکنواخت و هدف آن شناسایی یک منبع است ، در حالی که یک URL اطلاعاتی در مورد نحوه قرارگیری یک منبع می دهد. به عنوان مثال ، یک URI نام شما و یک URL آدرس خانه شما خواهد بود. نام شما به سادگی شما را شناسایی می کند ، و یک آدرس جایی برای پیدا کردن شما به اشتراک می گذارد

Pan می گوید ، “URL ها ، زیرمجموعه ای از URI ، باید تا حد ممکن کم تغییر کنند. سابقه” چرا URL تغییر می کند “با نیت های خوبی پر شده است که اغلب با گذشت زمان از بین می روند ، بنابراین توجه داشته باشید که به همان روشی که باید هنگام مشاهده ناهنجاری های ترافیکی مشاهده کنید. ”

توجه: می توانید این کار را در HubSpot که دائماً در حال پیشرفت است ابزار نقشه برداری URL .

14. پرونده های چندرسانه ای خود را فشرده و بهینه کنید.

به نظر می رسد فشرده سازی فایل های چندرسانه ای برای استراتژی SEO شما از اولویت بالایی برخوردار نیست ، اما باید اینگونه باشد. به گفته بکر ، اندازه ویدئو ، تصویر و فایل gif شما مستقیماً بر سرعت بارگذاری سایت شما تأثیر می گذارد ، که یکی از ده فاکتور مهم رتبه بندی .

“هرچه اندازه پرونده تصویر بزرگتر باشد ، بارگیری آن تصویر در مرورگر وب شما بیشتر طول می کشد ، که باعث می شود زمان بارگیری وب سایت شما به طور کلی افزایش یابد. و هرچه زمان بارگذاری وب سایت شما بیشتر باشد ، احتمال اینکه Google شما را جریمه کند بیشتر است. ”

عمل فشرده سازی پیکسل های رنگی مشابه را به یک پیکسل ترکیب می کند تا وضوح تصویر و به نوبه خود اندازه فایل را کاهش دهد. این تغییرات غیرقابل تشخیص برای چشم انسان هستند ، زیرا نسبت به جزئیات بین آنها حساس تر است. روشن و تیره از رنگها. فشرده سازی تاثیری که تصاویر شما بر مخاطبان شما می گذارد را کاهش نمی دهد و صفحات شما سریعتر بارگذاری می شوند.

ابزارهای با کیفیت بالا برای فشرده سازی پرونده های چندرسانه ای عبارتند از:

15. از متن جایگزین تصویر استفاده کنید.

خزنده های موتور جستجو که سایت شما را اسکن می کنند ، نمی توانند تصاویر شما را درک کنند مگر اینکه شامل متن alt توضیحات. به همین دلیل ، افزودن این توصیفات به تصاویر شما در اولویت سئو قرار دارد ، زیرا اگر ربات ها متوجه نشوند که در صفحات سایت شما چیست ، به شما حمله می کنند. متن alt alt برای رتبه بندی صفحات سایت شما در SERP های مبتنی بر تصویر نیز مفید است.

همچنین ، متن alt بهترین روش برای ایجاد یک وب سایت قابل دسترسی است > خوانندگان صفحه می توانند هنگام تبدیل عناصر صفحه ، متن alt را انتخاب کنند ، اطمینان حاصل کنند که همه بازدید کنندگان سایت شما تجربه مرور مداوم دارند.

همه متن های متنی باید توصیفی ، مرتبط با محتوای صفحه و کوتاه باشند. مثال زیر را از بکر در نظر بگیرید:

David Ortiz of the Boston Red Sox batting from home plate at Fenway Park

منبع تصویر

در متن کم کیفیت alt چنین نوشته شده است: “بازیکن بیس بال توپ را در زمین بیس بال می زند” ، در حالی که متن آلت توصیفی و متنی متن “دیوید اورتیز از بوستون رد ساکس که از صفحه خانه در Fenway Park می زد” را می خواند.

16. هرچه بیشتر ممکن است از CTA استفاده کنید.

اگر صفحات شما برای تبدیل بازدیدکنندگان بهینه نشده باشد ، بهینه سازی صفحه شما برای رتبه بندی در موتورهای جستجو هیچ فایده ای برای شما نخواهد داشت. با استفاده از فراخوانها برای عمل با محتوای پیشنهادی مربوط به محتوای صفحه و مراحل مختلف سفر خریدار.

تصویر زیر نمونه ای از CTA در نوشتن سئو است: 12 نکته درباره نوشتن پست های وبلاگ که در Google رتبه بندی می شوند پست وبلاگ.

example of seo starter pack cta in a hubspot blog post

منبع تصویر

هر صفحه ای در سایت شما فرصتی برای تبدیل است ، بنابراین هر صفحه در سایت شما باید دارای یک CTA باشد که با هدف جستجوی بازدیدکنندگان مطابقت دارد. از آنجا که می توانید فرض کنید بازدید کنندگان صفحه برای یادگیری چیزی در آنجا هستند ، CTA هیجان انگیز است زیرا اطلاعات بصری و آموزشی بیشتری را ارائه می دهد.

17. با توسعه دهندگان و طراحان خود روابط خوبی برقرار کنید.

زدن اهداف SEO شما تلاشی خاص بازاریابی نیست – همچنین لازم است با توسعه دهندگان و طراحان ما همکاری کنید. به همین دلیل ، فراست پیشنهاد می کند که روابط خوبی با این تیم ها برقرار شود.

او می گوید ، “این افراد را بشناسید ، زبان آنها را بیاموزید ، بفهمید چه چیزهایی به آنها انگیزه می دهد (معمولاً پروژه های جالبی است) و از همه مهمتر ، به آنها مفاهیم مهم SEO را بیاموزید. این می تواند آنها را فریب دهد تا قبل از حذف به شما مراجعه کنند. یک صفحه قدیمی تر است که دارای 500 بک لینک است. ”

18. حسابرسی فنی SEO را انجام دهید.

وقتی یک ربات موتور جستجو برای نمایه سازی سایت شما را جستجو می کند ، باید بفهمد که سایت شما چیست. این به محتوا و همچنین نحوه راه اندازی سایت شما اشاره دارد. وب سایت های غیر سازمان یافته دشوار است که نمایه سازی شوند ، زیرا تشخیص روابط متنی دشوار است ، و در نتیجه ، این صفحات در SERP رتبه بندی نمی شوند.

به همین دلیل ، تنظیمات فنی یکی از ملفه های مهم SEO است. این جنبه های فنی می تواند شامل موارد زیر باشد:

برای جلوگیری از حمله به ربات ها ، توصیه می کنیم از صفحات وب خود یک حسابرسی فنی انجام دهید.

19 داده های خود را بررسی ، بررسی مجدد و سه بار بررسی کنید.

برای موفقیت واقعی در استراتژی SEO ، باید موفقیت خود را بسنجید با بررسی معیارهای استاندارد داده مانند رشد ترافیک آلی ، نرخ تبدیل ، نرخ گزاف گویی و رتبه بندی کلمات کلیدی.

بکر می گوید: “افزایش ترافیک ارگانیک زمان می برد ، اما یک روستا نیز طول می کشد. هنگام انجام تحقیقات کلید واژه ، تجزیه و تحلیل ترافیک یا هرگونه حسابرسی مربوط به عملکرد ، همیشه بیش از یک منبع داده برای راهنمایی شما داشته باشید.”

اگر کاهش ترافیک در سیستم مدیریت محتوا ، کنسول جستجوی Google را بررسی کنید تا ببینید کدام صفحات تحت تأثیر قرار گرفته اند. اگر این کاهش فقط در چند صفحه یا مقاله متمرکز شده است ، از یک ردیاب رتبه بندی برای تعیین اینکه آیا موقعیت خود را برای کلمات کلیدی با حجم بالا از دست داده اید ، استفاده کنید. هرچه تشخیص شما دقیق تر باشد ، تصمیمات شما بهتر جواب می دهد.

SEO منظره ای است که همیشه در حال پیشرفت است

این پست تاکتیک هایی را کشف کرده است که به ما کمک می کند استراتژی SEO را طراحی کنیم که به ما امکان می دهد یک فلات ترافیکی یک ساله را بشکنیم و رکوردهای ماهانه ترافیک را بشکنیم. با این حال ، از آنجا که SEO به طور مداوم در حال تغییر است ، کاملاً محتمل است که این شیوه ها روزی منسوخ شوند.

اخلاق داستان وبلاگ ما این نیست که در بقیه فعالیت های بازاریابی محتوای خود ، از این روشهای SEO استفاده کنید. این برای ادامه سازگاری است ، مهم نیست که چقدر عملکرد خوبی دارید.

یادداشت سردبیر: این پست در اصل در مارس 2019 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.

SEO Starter Pack

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *