ابزارهای بازاریابی از طریق ایمیل, بازاریابی ایمیلی, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

19 ایده و مثال مگنت سرب آزمایش شده و واقعی [+ گام به گام]

آهن ربا در بازاریابی ، تکنیکی م forثر برای به دست آوردن اطلاعات تماس مشتری است.

مشکل این است که این آهنرباها می توانند زمان و انرژی زیادی را برای تولید صرف کنند. پادکست ها ، دوره های آموزش الکترونیکی ، مجموعه های ویدیویی و مسابقات همه عالی به نظر می رسند-اما چه کسی وقت دارد همه آنها را ایجاد کند؟

→ Download Now: The Beginner's Guide to Email Marketing [Free Ebook]

در این مقاله ، من 19 ایده اصلی را به شما پیشنهاد می دهم که می توانید امروز با استفاده مجدد از محتوای موجود ، ایجاد کنید.

قبل از اینکه نمونه های آهنربای سرب را به اشتراک بگذارم ، بیایید به سرعت مسیر تبدیل بازدیدکنندگان وب سایت را به سرنخ بررسی کنیم – و نقشی که بازاریابی از طریق ایمیل در این فرآیند بازی می کند:

  1. فراخوانی برای اقدام (CTA) : این دکمه ای است که بازدیدکنندگان وب سایت برای دسترسی به منبعی که ارائه می دهید کلیک می کنند.
  2. صفحه فرود : اینجا جایی است که آهنربا سرب شما اطلاعات ارائه شده توسط بازدید کننده را ضبط می کند. بازدیدکنندگان پس از کلیک بر روی CTA ، به یک صفحه مقصد منتقل می شوند که در آن فرم را با نام ، آدرس ایمیل و سایر اطلاعات مربوطه که شما مهم می دانید پر می کنند.
  3. صفحه متشکرم : بازدید کننده که تبدیل به رهبر شده است اکنون در صفحه تشکر قرار می گیرد با اطلاعاتی در مورد محل دسترسی به منبع خود و به نامه پستی شما اضافه می شود لیست کنید.
  4. ایمیل بازخورد: ایمیل بازخورد ، پیامی است که شما پس از مدت کوتاهی پس از انجام مبادله به سرپرست هدایت می کنید. این کمپین بازاریابی از طریق ایمیل مکالمه ای را آغاز می کند تا آنها را درگیر تجارت خود کند.

هر پست وبلاگی در بایگانی شما دارای پتانسیل ایجاد سرنخ های جدید برای شرکت شما است ، بنابراین اجازه دهید مطمئن شویم که وبلاگ شما یک دستگاه تولید کننده سرب است.

1. مشخص کنید که چه کسی را هدف قرار داده اید و چه چیزی را می خواهند.

هدف یک آهنربای سرب ارائه چیزی است که مخاطب شما در ازای دریافت اطلاعات تماس خود می خواهد.

برای انجام این کار ، شما باید بدانید که شخصیت کاربر شما هدف قرار داده اید و چه پیشنهادی آنها را فریب می دهد.

ممکن است یک تا سه شخص با نیازها و نقاط درد متفاوت داشته باشید. این بدان معناست که یک آهنربای سربی به احتمال زیاد برای هر سه پرسونا جذاب نخواهد بود.

برای مثال ، فرض کنید شما یک آژانس بازاریابی تأثیرگذار هستید. ممکن است دو شخص داشته باشید که هرکدام با این مشکلات روبرو هستند:

  • اینفلوئنسر شماره 1 عملکرد درونی رابطه تأثیرگذار و نام تجاری را کاملاً درک نمی کند. آنها همه ابزارهای مارک گذاری و تقویت روابط را ندارند.
  • اینفلوئنسر شماره 2 بیش از حد در مشارکت های تجاری است و در موفقیت آنها به جایی رسیده است که آنها چنان مشغول مدیریت کارهای اداری هستند که زمان محدودی برای ایجاد محتوا دارند.

با اطلاع از این موضوع ، آژانس می تواند آهنرباهای سرب مبتنی بر دانش را برای تأثیرگذار شماره 1 ، با تمرکز بر کتابهای الکترونیکی و کتابخانه های دانش ، ایجاد کند. برای اینفلوئنسر شماره 2 ، آژانس ممکن است آهن رباهای منبعی مانند الگوها و ابزارها را ارائه دهد.

در طی این فرآیند ، می توانید از رقبای خود ایده بگیرید. آنها چه پیشنهاداتی ایجاد می کنند؟ آنها در پیشنهادات خود شامل چه مواردی می شوند؟ از آن به عنوان نقطه شروع خود استفاده کنید.

علاوه بر این ، به کتابخانه محتوای فعلی خود نگاه کنید. مخاطبان شما بیشتر به چه پاسخی داده اند؟ آیا آنها از یک موضوع خاص س questionsال می کنند؟ آیا آنها بیشتر درگیر فیلم ها یا پست های وبلاگ هستند؟ این می تواند نشانگر بزرگی باشد که آنها در یک پیشنهاد محتوا چه می خواهند.

2. آهنربای سرب خود را ایجاد ، طراحی و نامگذاری کنید.

اکنون که می دانید پیشنهاد شما چه خواهد بود ، زمان تولید فرا رسیده است. شما باید آهنربای سربی خود را ایجاد و طراحی کنید.

اگر طراح داخلی ندارید ، می توانید از پلتفرمی مانند Canva a استفاده کنید > پلتفرم آنها صدها الگو ارائه می دهد که می توانید آنها را برای ساختن آهنربای سرب خود سفارشی کنید ، از کتابها و اسلایدهای ارائه گرفته تا برگه ها و گزارشات.

همچنین می توانید کارها را با استفاده از یک پیمانکار مستقل و دارای مهارتهای لازم برای تولید یک پیشنهاد با کیفیت بالا ، برون سپاری کنید.

پس از پایان کار طراحی ، آهن ربا را نام ببرید.

به نکته جالبی فکر کنید که مخاطبان شما را به خود جلب می کند و مزایای آن را برجسته می کند ، مانند “کاربرگ نهایی که هر فرد تأثیرگذار به آن نیاز دارد” و “101 روش برای کسب درآمد از نام تجاری شما”

3 مسیر تبدیل خود را ایجاد کنید.

مرحله بعدی ساخت مسیر تبدیل شماست که باید شامل صفحه فرود ، صفحه تشکر ، فرم و ترتیب ایمیل شما باشد.

از صفحه فرود خود شروع کنید ، چند روش برای بهبود تبدیل وجود دارد:

    • صفحه فرود اختصاصی داشته باشید که نوار پیمایش را در بر نگیرد . با این کار تمرکز کاربران بر پیشنهاد شما و نه سایر صفحات وب سایت شما حفظ می شود.
  • یک فراخوان شفاف بنویسید. CTA شما باید واضح ، کوتاه و دقیق باشد. همچنین باید از کلماتی استفاده کند که بیشتر مخاطب شما را مجذوب خود کند.
  • الگوهای اسکن چشم را در نظر بگیرید. کاربران در فرهنگ های غربی معمولاً از الگوهای خواندن F و Z پیروی می کنند ، به همین دلیل است که اکثر صفحات فرود با عناصر کلیدی طراحی شده در آن طراحی می شوند. مناطق.
  • افزودن مدرک اجتماعی. افزودن نظرات و توصیفات به صفحات فرود ، اعتبار پیشنهاد شما را می افزاید و می تواند نرخ تبدیل شما را افزایش دهد.

برای فرم شما ، دو اطلاعاتی که می خواهید اضافه کنید نام و ایمیل هستند. هر چیز دیگری اختیاری است. با این حال ، به خاطر داشته باشید که هرچه زمینه های بیشتری را در خود بگنجانید ، احتمال کنارگذاشتن کاربر از فرم بیشتر است.

بعدی ، دنباله ایمیل شما: پس از دستیابی به سرنخ خود ، می توانید آنها را به یک دنباله پرورشی اضافه کنید که منجر به پایین آمدن قیف شود. این می تواند شامل منابع اضافی مانند وبینارها و خبرنامه ها باشد.

در آخر ، اطمینان حاصل کنید که پیگیری را در مسیر تبدیل خود تنظیم کنید تا رفتار کاربران در آن را مشاهده کنید و فرصت های بهینه سازی را شناسایی کنید.

4. برای به روزرسانی منظم برنامه تعیین کنید.

بسته به نوع آهنربای سربی که ایجاد می کنید ، ممکن است لازم باشد هر شش ماه تا یک سال آن را به روز کنید.

به عنوان مثال ، فرض کنید شما گزارشی از حقوق علم داده 2021 تهیه کرده اید. با نزدیک شدن به سال 2022 ، باید اطلاعات مربوط به گزارش را برای انعکاس داده های فعلی به روز کنید. در غیر این صورت ، ممکن است پیشنهاد شما دیگر برای مخاطبان شما ارزشمند نباشد.

علاوه بر این ، اگر درباره پیشنهادات خود نظرسنجی انجام دادید ، نظرات سرنخ های خود را غربال کنید. نظرات آنها می تواند ایده هایی در مورد نحوه بهبود پیشنهاد فعلی شما به شما ارائه دهد.

نمونه های آهنربای سرب

1. انجیلی فروش

Sales Evangelist یک کسب و کار مربیگری و آموزش فروش است که برای کمک به رونق مدیران فروش و تیم های آنها طراحی شده است.

این شرکت کتاب الکترونیکی رایگان تحت عنوان “چگونه می توان فروش خود را در مشاغل کوچک تغییر داد” را ارائه می دهد که بینش هایی در مورد نحوه تولید فروش بیشتر ارائه می دهد.

در The Sales Evangelist ebook lead magnet

آنچه واضح است این است که این پیشنهاد خاص صاحبان مشاغل کوچک را که ممکن است فرآیند فروش مناسب را برای فروش مداوم انجام ندهند ، مورد هدف قرار می دهد.

این نسخه به درد کاربر می پردازد ، دلایل بالقوه را ارائه می دهد و دلیل اصلی کمک به حل این پیشنهاد را می دهد – یک فرمول کلاسیک و موثر برای کپی صفحه مقصد.

2. خلاق کارمن کندریک

وقتی به یک آهنربا سرب فکر می کنید ، احتمالاً به یک کتاب الکترونیکی هم فکر می کنید.

اما در اینجا یکی دیگر از آهنرباهای سربی سریع و آسان است که می توانید بسازید و تنها چند ساعت (حداکثر) برای شما زمان می برد: یک مسابقه.

در Karmen Kendrick Creative quiz lead magnet

در این مثال ، این مارک که خدمات نگهداری وردپرس را ارائه می دهد ، مخاطبان خود را با دانش وردپرس خود آزمایش می کند.

پس از پاسخ به چند سوال ، آنها باید آدرس ایمیل خود را وارد کنند تا نتایج کامل را مشاهده کنند. سپس ، با سطح دانش خود و گزینه ای برای به اشتراک گذاشتن نتایج خود در رسانه های اجتماعی ، روی صفحه فرود می روید.

به عنوان یک سرویس نگهداری ، این یک استراتژی عالی برای آهنربای سرب است. این می تواند به عنوان سیگنالی برای کاربرانی که در نظر دارند این سرویس را برون سپاری کنند ، باشد که ممکن است دانش مدیریت سایت خود را نداشته باشند. و این تعاملی است که در حال حاضر یک پیروزی است.

بعلاوه ، این مسابقه به تعمیر و نگهداری کمی و بدون نیاز خواهد داشت ، زیرا همه س questionsالات براساس حقایق تاریخی است – و آن را به یک آهنربای سرب ساده اما م effectiveثر تبدیل کرده است.

3 HubSpot

آهنربای سربی تعاملی دیگری که می توانید در نظر بگیرید گریدر یا ماشین حساب است.

HubSpot یک درجه بندی وب سایت ارائه می دهد که برای اسکن وب سایت شما چند ثانیه طول می کشد و بر اساس عملکرد ، تجربه تلفن همراه ، SEO و امنیت نمره ای را ارائه می دهد.

در HubSpot's website grader lead magnet P>

پس از ارائه ایمیل و وب سایت خود ، گزارش مفصلی از عملکرد وب سایت خود به همراه دوره مربوطه بر اساس نتایج خود دریافت می کنید.

چه چیزی خوب کار می کند: گریدر به شما کمک می کند مشکلات احتمالی وب سایت خود را تشخیص دهید و راه حلی برای حل آنها ارائه می دهد.

4. امور مالی دختر باهوش

Clever Girl Finance یک پلتفرم مالی شخصی است که به زنان این قدرت را می دهد تا مسئولیت امور مالی خود را به عهده بگیرند.

در میان انبوه منابع رایگان در سایت خود ، این یکی به ویژه برجسته است.

در Clevel Girl Finance's resource library lead magnet این یک کتابخانه ویدیویی است که با ضبط شده از تماس های مربیگری امور مالی شخصی پر شده است و هنگام ثبت نام کاربران ، به ضبط های گذشته و آینده دسترسی پیدا می کنند.

نکته جالب این تاکتیک این است که به یک نیاز پاسخ می دهد.

مخاطبان Clever Girl Finance به احتمال زیاد جامعه ای را می خواهند که در آن بتوانند درباره موضوعات مالی بحث کنند ، به س questionsالات آنها پاسخ دهند و مستقیماً از کارشناسان بشنوند. این آهنربا سرب دقیقاً همین کار را می کند.

همچنین یکی از آن آهنرباهای تک کاره است که فراتر از بارگذاری ضبط های جدید به نگهداری کمی نیاز دارد.

سپس تیم می تواند محتوای آن ضبط ها را برای وبلاگ های آینده ، قطعه های ویدیویی و موارد دیگر مورد استفاده مجدد قرار دهد.

15 ایده اضافی آهن ربا برای آزمایش

1. کتابهای الکترونیکی

وقتی یک سری پست وبلاگ درباره یک موضوع مرتبط دارید ، کتاب الکترونیکی کامل است.

به عنوان مثال ، اگر فروشگاه اینترنتی حیوانات خانگی را اداره می کنید ، می توانید پنج پست زیر را از وبلاگ خود انتخاب کنید تا در یک کتاب الکترونیکی ترکیب شوند:

  • “5 قطعه تجهیزات مورد نیاز هر توله سگ”
  • “راهنمای نهایی برای آموزش خانگی توله سگ”
  • “6 ماه اول: آنچه می توانید از توله سگ جدید خود انتظار داشته باشید”
  • “راهنمای تغذیه توله سگ: آنچه سگ شما باید بخورد و نباید بخورد”
  • “7 کاری که هنگام آموزش توله سگ هرگز نباید انجام دهید”

این پست ها می توانند به صورت منطقی در یک کتاب الکترونیکی با عنوان: “The Puppy Planner: هر آنچه برای تهیه اولین توله سگ خود باید بدانید” جمع آوری شوند

این نوع کتاب الکترونیکی م effectiveثر است زیرا شما زندگی بازدیدکنندگان وب سایت خود را راحت می کنید – هدف هر آهنربای سربی که ایجاد می کنید باید باشد. به جای این که از آنها بخواهید همه این مطالب را یک به یک پیدا کنند ، آنها را در یک بسته مناسب قرار می دهید که می توانند نگه داشته و به آن مراجعه کنند.

موفق ترین آهنرباهای سرب پاداش غیر قابل مقاومت و فوری را به بازدید کنندگان شما ارائه می دهند ، و کتاب الکترونیکی جعبه آن را بررسی می کند.

منبع ویژه: 18 الگوی رایگان کتاب الکترونیکی

ebook templates

2. راهنما

اگر درصنعتی فعالیت می کنید که از قبل کاملاً ثابت شده باشد ، تهیه محتوای اصلی بسیار دشوار است.

گاهی اوقات افراد دیگر موضوعی را آنقدر با جزئیات پوشش داده اند که افزودن ارزش اضافی تقریباً غیرممکن است. در این شرایط ، توصیه می کنم یک راهنمای نهایی تهیه کنید.

یک راهنمای نهایی مجموعه ای جامع از بهترین مقالات در مورد یک موضوع خاص است. تفاوت اصلی این با کتاب الکترونیکی است؟ شما پست های وبلاگ خود را بازیافت نمی کنید. شما مستقیماً به سایتهای دیگر لینک می دهید.

مهم است که شما مطالب شخص دیگری را در راهنمای خود کپی و پیست نکنید ، بلکه باید پیوندی به مقاله اصلی اضافه کنید.

در مثال زیر ، برایان دین از Backlinko.com “ ایجاد پیوند: راهنمای قطعی. “

Lead magnet idea for an Ultimate Guide

ایجاد پیوند موضوعی پیچیده و گسترده است. راهنمای قطعی دین در جستجوی این محتوا زمان زیادی را برای مخاطبین خود صرفه جویی می کند.

و از آنجا که بسیاری دیگر از متخصصان مطالب خارق العاده ای راجع به لینک سازی نوشته اند ، دین نیز در زمان رقابت با محتوایی که از قبل وجود دارد ، برای خود صرفه جویی کرد.

دین به جای اینکه فقط پیوندها را فهرست کند ، با طبقه بندی آنها و درج یک معرفی مختصر برای هر دسته ، ارزش بیشتری به آنها می بخشد.

این راهنما نیز به خوبی طراحی شده است ، و تأکید می کند که این منبع ارزشمندی است که باید نگهداری شود و به آن مراجعه شود.

آیا در صنعتی مشغول به کار هستید که از قبل دارای محتوای با کیفیت باشد. به فکر تهیه راهنمای نهایی خود باشید.

آیا در صنعتی کار می کنید که از قبل دارای محتوای با کیفیت بوده است؟ به فکر تهیه راهنمای نهایی خود باشید.

3 بسته های پاداش

ارائه محتوای اضافی که در پست اصلی وبلاگ موجود نیست ، روش مناسبی برای پاداش دادن به خوانندگانی است که شرکت می کنند.

اگر مقاله ای با عنوان “5 قطعه تجهیزات مورد نیاز هر توله سگ” دارید ، می توانید PDF اختصاصی را با چند قطعه تجهیزات دیگر که ممکن است از زمان انتشار پست اصلی به بازار آمده ، به خوانندگان ارائه دهید.

CTA for a lead magnet to a bonus pack

در مقاله خود ، “چگونه می توان از یک تبلیغ فیس بوک به کمتر از 60 دلار به 197 دلار رسید ثانیه ها ، “ وبلاگ نویس برایان هریس این مرحله را یک قدم جلوتر برد و یک نسخه PDF از مقاله را همراه با پنج پیوندی که در پست اصلی نبود ترکیب کرد – افراد فقط هنگام مشترک شدن این پاداش ها را دریافت می کردند.

4. کتابخانه های منابع

اگر قبلاً یک پست وبلاگ استراتژیک نوشته اید ، ارائه کتابخانه یا راهنمای منابع را به عنوان آهنربای سرب در نظر بگیرید.

کتابخانه منابع مجموعه ای از ابزارها است که به افراد کمک می کند تا به نتیجه برسند.

دیوید دین از Backlinko از این استراتژی در پست خود استفاده کرد ، “ابزارهای جستجوگرها: لیست کامل.” وی یک بارگیری رایگان ارائه داد که 153 ابزار ارائه شده در پست خود را با جزئیات شرح می دهد – منبع مناسبی برای خواننده است تا هر زمان که نیاز داشته باشد به آن مراجعه کرده و به آن مراجعه کند.

Lead magnet idea for a resource guide

این کتابخانه می تواند به سادگی لیستی از پنج کتاب یا برنامه ای که شما توصیه می کنید باشد.

چه منابعی را می توانید به مشتری بالقوه پیشنهاد دهید که به آنها کمک کند تا نتایج بهتری کسب کنند؟

5. چک لیست ها

پست های آموزشی وبلاگ فقط منتظرند تا به لیست چک تبدیل شوند – و ایجاد آنها آسان نیست.

فقط پست وبلاگ خود را بگیرید و آن را به یک سری نقاط مهم تبدیل کنید. بعد ، هر نکته ای را که شامل توصیه های عملی نیست حذف کنید. برای دستیابی به نتیجه بیشتر ، فهرست را به چند مرحله شماره گذاری شده تقسیم کنید.

اگر چک لیست را با فرمت قابل چاپ ارائه می دهید ، امتیازات اضافی را در اختیار افراد قرار می دهد تا افراد بتوانند هر موردی را که در لیست قرار دارد به صورت فیزیکی علامت بزنند. این احساس موفقیت احساسی عالی است که مردم به کسب و کار شما نسبت می دهند.

Lead magnet idea for a webinar checklist

“چک لیست نهایی وبینار” از HubSpot بالا یک آهنربای سرب ارزشمند است زیرا چقدر عملی است.

میزبانی یک وبینار شامل تعادل بسیاری از وظایف مختلف است که همزمان جمع می شوند. این چک لیست در مورد همه مواردی که باید مراقب آنها باشید ، از قبل تا بعد از وبینار ، به شما اطلاع می دهد.

6. کتابهای کار

در ساده ترین شکل ، کتاب کار منبعی بارگیری و کامل است که به افراد کمک می کند اصول پست وبلاگ شما را در تجارت خود به کار گیرند.

هدف یک کتاب کار این است که شرکت کننده با انجام این کار یاد بگیرد. به عنوان معلم این سناریو ، شما در حال موقعیت شغلی خود به عنوان یک متخصص در موضوع مورد بحث هستید.

با در نظر گرفتن این نکته ، باید تمرینات موجود در کتاب کار خود را با دقت انتخاب کنید. اطلاعات را از شرکت کننده به تدریج فریب دهید تا در پایان کتاب کار بتوانند پاسخ های کوتاه خود را در یک کار جامع ترکیب کنند.

یک کتاب کار سنگ قدم عالی برای محصولات یا خدمات برتر شماست ، بنابراین در پایان حتماً یک فراخوان قدرتمند قید کنید که به شرکت کننده می گوید چگونه می توانید به آنها کمک کنید تا دانش جدید خود را به کار گیرند.

آیا موضوع خاصی وجود دارد که بتوانید با یک کتاب کار به مخاطبان خود کمک کنید تا واضح تر آن را درک کنند؟

7. مطالعات موردی

مطالعات موردی به انواع خاصی از محتوا بستگی دارد ، اما موفقیت هایی که آنها نشان می دهند می توانند بازدیدکنندگان سایت را مجبور به اقدام کنند.

اگر یک پست وبلاگ یا کلیپ مصاحبه دارید که مشتری واقعی که با او کار کرده اید را نشان می دهد ، این محتوا را در یک مطالعه موردی کتبی بسته به نیاز مشتری و معیارهای موفقیت وی بسته بندی کنید.

سپس ، این مطالعه موردی را در پشت فرم قرار دهید که بازدیدکنندگان وب سایت می توانند نام و آدرس ایمیل خود را برای دسترسی به آن پر کنند.

بخاطر داشته باشید که شما نیاز به اجازه و تأیید مشتری دارید که می خواهید در آن مطالعه موردی ایجاد کنید.

با این حال ، هنگامی که این تأییدیه را دریافت می کنید ، یک محرک عالی برای میزبانی محتوا است که به خوانندگان شما درباره موفقیت مشتری می گوید.

منبع ویژه: 3 الگوی مطالعه موردی رایگان

8. وبینارها

لازم نیست وبینارها طولانی و به صورت مشترک با چندین همکار یا شریک ارائه شوند.

اگر یک پست وبلاگ دارید که فقط موضوعی را که در آن متخصص هستید لمس می کند ، از این پست وبلاگ به عنوان پرشی برای یک سخنرانی زنده به میزبانی شما و یک همکار استفاده کنید.

اگر مقاله ای در مورد l حداقل محدودیت های کوکی IOS نوشته اید ، همچنین باید بینشی ارائه دهید که شنوندگان فقط از پست وبلاگ به دست نمی آوردند.

به عنوان یک پاداش ، می توانید از ضبط وبینار به عنوان یک پیشنهاد اضافی استفاده کنید.

9. صفحه های بازی

اگر پست وبلاگ شما موضوع پیچیده ای را شامل می شود ، بهتر است یک صفحه یک صفحه ای به خوانندگان ارائه دهید که در صورت نیاز به تازه سازی حافظه خود ، می توانند به آن مراجعه کنند. این می تواند یک واژه نامه اصطلاحات یا فقط خلاصه ای از برخی نکات کلیدی باشد.

این نوع منبع بارگیری و نگهداری فشار خوانندگان را تحمیل می کند بنابراین آنها مجبور نیستند بلافاصله استراتژی شما را بخاطر بسپارند یا آن را اجرا کنند. خوانندگان را وادار می کند که در لیست شما شرکت کنند ، این هدف نهایی است.

علاوه بر این ، قالب جمع و جور به این معنی است که افراد می توانند به سرعت به آن نگاه کنند در حالی که مراحل ویرایش را طی می کنند. این یک ابزار مکمل برای یک فرآیند موجود است.

10. کتابهای مهمان

مهمان وبلاگ نویسی یک استراتژی عالی برای بک لینک است ، اما کسانی که از آن استفاده می کنند معمولاً موافقت می کنند که آن پست خاص را در وبلاگ خود بازنشر نکنند.

این نسبتاً متداول است ، زیرا Google سایتهایی را که محتوا را در دو نشریه تکراری می کنند مجازات می کند – انجام این کار به نفع هیچکس نیست.

آنچه شما می توانید انجام دهید این است که همه این پست های مهمان را در قالب کتاب جمع آوری کنید.

از آنجا که محتوا در پشت یک فرم ضبط سرب قرار می گیرد ، هیچ خطری وجود ندارد که Google آن را به عنوان محتوای تکراری نشان دهد و شما می توانید کمی از ارزش اضافی آن محتوایی را که روی آن سخت کار کرده اید ، کم کنید.

11 کاغذهای سفید

یک نظرسنجی جالب انجام داده اید که تیم شما اخیراً انجام داده است؟ یا شاید می دانید مخاطبان شما به دنبال اطلاعات خاصی برای آگاهی از استراتژی آینده خود هستند؟

در این صورت ، از این دانش برای ایجاد گزارش های قابل بارگیری براساس تحقیقات تیم خود استفاده کنید.

شما ممکن است در مورد این یافته ها در یک پست وبلاگ یا یک وبینار اخیر صحبت کرده باشید. آن محتوا را برای گزارش مفصل مجدداً مورد استفاده قرار دهید.

این امر شما را به عنوان یک منبع معتبر در صنعت شما معرفی می کند و شما را تا حد زیادی به تبدیل مخاطب موردنظر نزدیک می کند.

12 الگوها

الگوها برخی از مشهورترین آهنرباهای سربی هستند.

چرا؟ زیرا به کاربران کمک می کند تا فرآیندهای خود را ساده کرده و در وقت خود صرفه جویی کنند. اما در هسته اصلی آن ، مسئله بسیاری از ما حل می شود: ایجاد و طراحی از ابتدا.

تقریباً برای هر چیزی می توانید الگو ایجاد کنید:

  • ایمیل
  • شبکه های اجتماعی
  • صفحات گسترده
  • طرح های گرافیکی

همه چیز در مورد استفاده از آنچه مخاطب شما بیشترین نیاز را دارد و ایجاد آن برای او است. بعلاوه ، این یکی دیگر از آهنرباهای کم مصرف است.

13. دوره ایمیل

شرکت ها دوره های آنلاین را به طور مداوم ارائه می دهند ، اما آنها تنها مکان برای راه اندازی دوره نیستند.

A نظرسنجی Statista 2019 نشان داد که اکثر افراد (بیش از 80٪) هر چند ساعت یکبار ایمیل های خود را بررسی می کنند ، از جمله خارج از ساعات کاری معمول.

ما همچنین می دانیم که خبرنامه های ایمیل بسیار محبوب هستند ، تقریباً هر شرکتی هر روز اطلاعات مهم خود را به صندوق ورودی شما ارسال می کند.

با در نظر گرفتن این نکته ، شروع دوره ایمیل یک گزینه عالی برای آهنربای سربی است.

دوره ایمیل یک سری ایمیل است که می تواند از سه تا 10+ ایمیل باشد که موضوعی را به طور عمیق پوشش می دهد.

سود شما چیست؟ این قالبی است که اکثر کاربران با آن آشنا هستند و سریع راه اندازی می شود.

علاوه بر این ، شما در مقایسه با یک کتاب الکترونیکی تک و تک که ممکن است کاربر بخواند یا نشود ، چندین فرصت برای پرورش مخاطب و راهنمایی آنها در مسیر خریدار دارید.

14. دسترسی به یک گروه خصوصی

به عنوان یک تجارت ، مدیریت جامعه یک جنبه کلیدی در جلب وفاداران برند است. همچنین می تواند یک روش موثر برای تولید سرنخ باشد.

سیستم عامل هایی مانند سستی ، گروه فیس بوک ، و LinkedIn به شما امکان می دهد هر دو را انجام دهید.

برای بسیاری از مشاغل ، مخاطبان هدف آنها جامعه را ارج می نهند و فضایی برای بحث در مورد موضوعات مربوط به نیازها ، اهداف و چالش های آنها می خواهند.

ایجاد آن فضا به شما کمک می کند تا مخاطبین خود را ایجاد کرده و مخاطبان خود را بهتر بشناسید.

15. پشت صحنه یا بینش “راز”

یکی از بهترین آهنرباهای سربی که تاکنون دیده ام توسط تیم سولو تولید شده است. آنقدر تأثیرگذار بود که من بلافاصله بدون اینکه دو بار فکر کنم شرکت کردم. سولو یک پست وبلاگ را در مورد ارسال ایمیل ارتباطی به افراد مشهور نوشته بود. راند فیشکین ، متخصص سئو. دعوت به عمل وی به شرح زیر بود:

CTA for a resource that reveals an industry secret

این فراخوان به عمل بسیار عالی بود زیرا مرا کنجکاو کرد. من فقط باید بدانم موضوع ایمیل چیست.

من همچنین می دانستم که این یک مطالعه نسبتاً کوتاه خواهد بود ، بنابراین مجبور نیستم به یک کتاب الکترونیکی طولانی متعهد شوم – تنبل ، من می دانم ، اما بعضی اوقات این طبیعت انسان است.

Lead magnet idea for an industry secret

Suolo’s lead magnet is just one page and was made using a standard word processor. There was no point in spending time or money on the design in this case because the secret is the only thing that matters.

I blurred out the tell-tale image and text in the above screenshot – if you want to know Suolo’s secret, you’ll just have to download the lead magnet!

Do you have any behind-the-scenes insights to a blog post that are compelling enough to offer as a downloadable secret?

There you have it, 19 ways to recycle your existing content into lead-generating assets. You already have the blog content – all you have to do is implement lead magnets and an email campaign that gets them into your contact database.

Editor’s note: This piece was originally published in May 2018 and has been updated for comprehensiveness.

New Call-to-action

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *