خبرنامه های ایمیل, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

18 نمونه خبرنامه ایمیل که دوست داریم در صندوق ورودی خود قرار بگیریم

فرض کنید فروشنده ای به سراغ شما می آید و می گوید: “این چیزی است که باید در مورد آن بدانید.” اگر این شخص را به عنوان منبع قابل اعتماد و آگاه نمی بینید ، احتمالاً دلیلی برای گوش دادن ندارید.

بیایید پسر عموی شما دیو را جایگزین فروشنده کنیم. بسته به رابطه شما با دیو و موضوعی که او به آن تمایل دارد ، احتمال شنیدن آنچه دیو می گوید به احتمال زیاد افزایش می یابد.

اکنون بیایید دیو را با متخصصی در زمینه که تحقیقات گسترده ای را در مورد این موضوع با استفاده از منابع مختلف معتبر انجام داده است جایگزین کنیم. این کارشناس همچنین زمینه ساده سازی و ارائه زمینه برای موضوع را دارد. اکنون شما دلیلی برای گوش دادن دارید (و نه فقط به خاطر ارتباط شما).

خوب انجام شد ، یک خبرنامه ایمیل مانند یک متخصص در این زمینه است تلاش های بازاریابی از طریق ایمیل شما.

Click here to download our free lookbook that's packed with our favorite email  newsletters.

این برنامه برای بالا بردن کیفیت روزنامه نگاری محتوای شما است که منجر به دو چیز می شود:

  • ارزش ارائه شده را افزایش می دهد
  • اعتبار و اعتبار شما را در نظر مخاطبان افزایش می دهد

وقتی افراد برای اولین بار شروع به انجام بازاریابی ایمیلی می کنند ، اغلب تصور می کنند آنها به یک خبرنامه ایمیل نیاز دارند. با این حال ، روزنامه ها تنها زمانی م effectiveثر هستند که به خوبی انجام شوند.

آنها همه چیز را در نظر می گیرند که مشتریان ما به آن اهمیت می دهند ، همه در یک مکان. ” آنها می گویند: “لیست ما متفاوت خواهد بود – مردم در واقع منتظر دریافت خبرنامه ما هستند.” آنها می گویند: “از آنجا که ما هر ماه فقط یک بار آن را ارسال می کنیم ، جمع شدن آن نسیمی خواهد بود.” /

و در حالی که همه این موارد ممکن است برای چند فرد خوش شانس صادق باشد ، بسیاری از خبرنامه های ایمیل از بین می روند. آنها به مجموعه ای جالب از محتوا تبدیل می شوند که افراد به طور خودکار آنها را نادیده می گیرند ، بایگانی می کنند ، حذف می کنند یا لغو اشتراک آنها لغو می شود. و این برای شما ، معیارهای شما یا موفقیت شرکت شما عالی نیست.

بنابراین اگر در مورد ایجاد خبرنامه ایمیل فکر می کنید ، ادامه دهید خواندن در این پست ، موارد زیر را پوشش خواهیم داد:

ایده های خبرنامه ایمیل

خبرنامه های ایمیل می توانند شامل جمع بندی هفتگی پست های وبلاگ ، مطالعات موردی در مورد محصول یا خدمات شما ، رویدادها و وبینارهای آینده شرکت یا حتی نگاهی پشت صحنه به شرکت شما باشد.

البته ، شما نمی خواهید فقط برای ایجاد یک خبرنامه ایجاد کنید-در عوض ، باید تحقیقات کاملی در مورد آنچه مخاطبان ترجیح می دهند و آنچه شرکت شما برای ارائه مناسب مناسب است ، انجام دهید.

اگر به دنبال الهام کلی از خبرنامه ایمیل هستید ، خوش شانس هستید. در اینجا لیستی از ایده های مورد علاقه ما برای خبرنامه های ایمیل آمده است:

  • جمع آوری پست ها یا ویدیوهای محبوب یا جدید وبلاگ
  • فرصت های شغلی جدید در شرکت شما
  • مطالعات موردی جدید یا راه اندازی محصول
  • معاملات و تبلیغات عضویت / مشتری
  • بهترین شیوه ها یا نکات جدید
  • اخبار صنعت
  • نقل قول
  • نتایج نظرسنجی اخیر مربوط به صنعت شما
  • اخبار داخلی کارکنان ، شامل سالگردها ، تبلیغات و تولدها
  • Listsles (به عنوان مثال “10 بهترین مکان تعطیلات 2020” اگر در نشریه سفر کار می کنید)
  • مرکز توجه تیم با تصاویر و بیوگرافی
  • عکسها یا داستانهایی که مشتریان به اشتراک گذاشته اند
  • پشت صحنه شرکت شما یا مصاحبه با مدیران شرکت
  • جمع آوری ماهانه تجارت
  • فرصتهای آموزشی جدید
  • سوالات متداول (سوالات متداول) و پاسخ ها
  • وبینارهای آینده ، یا ضبط وبینارهای گذشته

در مرحله بعدی ، بیایید برخی از طرح های خبرنامه را بررسی کنیم تا از زیبایی خبرنامه شما الهام بگیریم.

راهنمای ویژه: مثالهای طراحی خبرنامه ایمیل /a>

1626204869152 & __ hsfp = 3021193725 & _ga = 2.152365561.1128157366.1626204867-1637192145.1626204867 “> email newsletter examples lookbook بیاموزید که چگونه یک خبرنامه ایمیل از ابتدا بسازید و ده ها نمونه خبرنامه ایمیل از مشاغل واقعی را با این راهنمای رایگان .

طراحی خبرنامه ایمیل

در حالی که می توانید با ساختار خبرنامه ایمیل خود خلاق باشید ، آناتومی عمومی معمولاً شامل موارد زیر است:

  • لوگو یا دکمه سر شما
  • یک تصویر برجسته و سایر تصاویر بصری
  • برترین داستانهای برجسته در بالا
  • محتوای اضافی و تبلیغات بعدی
  • پاورقی ایمیل با پیوندهای اجتماعی و اطلاعات اشتراک

anatomy of an email newsletter design از نظر طراحی ، خبرنامه شرکت شما sh می تواند بازتاب واقعی نام تجاری شما باشد. به عنوان مثال ، اگر وب سایت شما دارای طراحی مینیمالیستی و متن تمیز و ساده سیاه و سفید است ، پس نمی خواهید یک خبرنامه فوق العاده رنگارنگ ایجاد کنید که ممکن است مشترکان جدید را گیج کند.

چند روش خوب وجود دارد ، با این حال ، می توانید از آن اطمینان حاصل کنید که طراحی شما بدون توجه به ترجیحات مخاطبان شما به روز است.

  • تصاویر تمیز و واضح (بدون تصاویر تار)
  • متن (از متن یکسان در کل استفاده کنید) ، لوگوی شرکت و نمادها
  • فیلترها ، الگوهای رفتاری یا ویدیو را امتحان کنید
  • CTA را واضح و واضح بیان کنید – و فقط یک مورد داشته باشید (به عنوان مثال “برای خرید اینجا کلیک کنید” یا “برای خواندن اینجا کلیک کنید”)
  • یک سلسله مراتب با CTA در مراحل اولیه ایجاد کنید
  • پاسخگو به تلفن همراه
  • طول خبرنامه خود را امتحان کنید تا مطمئن شوید برای مخاطبان شما خیلی کوتاه یا زیاد نیست

البته ، طراحی خبرنامه شما به نام تجاری شما و همچنین پیام بستگی دارد. به عنوان مثال ، اگر بخواهید یک خبرنامه رنگارنگ و جلب توجه کنید ، تا حد زیادی بر تصاویری از محصولات جدید تمرکز کند ، می خواهید ایجاد کنید. یک نامه.

البته ، شما می خواهید هر کدام از طرح ها را که انتخاب می کنید ، A/B را آزمایش کنید تا مطمئن شوید که با مخاطبان شما مطابقت دارد.

اگر با طراحی ایمیل ها آشنایی ندارید ، توصیه می کنم قالب های از پیش ساخته شده را نیز بررسی کنید. اگر مشتری HubSpot هستید ، تعدادی قالب از پیش ساخته شده در ابزار ایمیل .

با این حال ، اگر هنوز در مورد طراحی خبرنامه خود مطمئن نیستید ، هیچ چیز بهتر از این نیست که برای الهام بیشتر به مثالها نگاه کنید.

به خبرنامه های زیر نگاه کنید که آن را از پارک خارج کرد و از برخی عناصر طراحی آنها به عنوان الهام بخش خود استفاده کنید.

هر خبرنامه در این لیست به دلایل مختلف افسانه است. برخی از آنها دارای طراحی استثنایی ، برخی دارای کپی استثنایی ، برخی دارای تماس استثنایی هستند … اما همه در رفع نیازهای مشترکان خود استثنایی هستند.

1 The Hustle

The Hustle یک خبرنامه روزانه است که وعده “تجارت و فناوری را در 5 دقیقه یا کمتر” می دهد.

در حالی که تعداد زیادی خبرنامه تجاری و فناوری در آن وجود دارد ، آنچه که The Hustle را قابل توجه می کند لحن آن در تقاطع اطلاعاتی و خنده دار است.

دو مورد از قابل توجه ترین عناوین آنها از 2020 به عنوان مثال:

  • “مردی که با کارت Costco و کشتی از شهر دور افتاده آلاسکا تغذیه می کند”
  • “اقتصاد ماشین های فروش”

Hustle همچنین به مشترکین امکان می دهد محتوایی را که دریافت می کنند متناسب با علایق خود سفارشی کنند (به بخش “قطعه قطعه” در مثال زیر مراجعه کنید).

فرمول محتوای عالی + تن منحصر به فرد + شخصی سازی برای مخاطبین The Hustle به خوبی کار می کند زیرا آنها به بیش از 1.5 میلیون مشترک رسیده اند.

Email Newsletter Example: The Hustle

2. NextDraft

NextDraft یک ایمیل روزانه است که توسط شخصی به نام دیو پل نوشته شده است و بهترین محتوای وب روز است. همانطور که پل توصیف می کند ، “هر روز صبح من از حدود پنجاه سایت خبری دیدن می کنم و از آن کابوس پر از شن و ماسه اطلاعاتی ، ده مورد از جذاب ترین موارد روز را می گیرم ، که با یک تیزبینی سریع و تند و تیز که دستگاه رایانه شما را می سازد ارائه می دهم. با لذت ارتعاش کنید. “

می توانید بگویید که او نویسنده بزرگی است. نسخه نویسی او یکی از موارد مورد علاقه من در مورد خبرنامه است. شروع می شود با موضوع موضوع ، که معمولاً بازی کلمات است یا یک خط هوشمند در خبرهای مهم روز. سپس به بدنه خود ایمیل گسترش می یابد ، که همیشه توصیفی ، دقیق و هوشمندانه است. در نهایت ، طراحی مینیمالیستی فوق العاده است.

تحویل محتوا نه تنها واضح ، سازمان یافته و قابل هضم است ، بلکه گنجاندن دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی در زیر هر داستان نیز درخشان است. به جای این که فرض کنید خواننده قرار است در انتهای خبرنامه به یک گزینه اشتراک اجتماعی برسد ، پل فرصت های متعددی را در سرتاسر آنها فراهم می کند. مشارکت اجتماعی می تواند نقش مهمی در رشد خبرنامه شما داشته باشد ، زیرا هر سهم در شبکه اجتماعی فرصتی ارزشمند برای جذب مشترکان بیشتر باز می کند.

برای کسانی که ترجیح می دهند اخبار این چنینی را در برنامه تلفن همراه بخوانند ، برنامه NextDraft در فروشگاه برنامه اپل رایگان است .

Email Newsletter Example: NextDraft

[ اینجا را کلیک کنید تا کل ایمیل را ببینید.]

3 REI

REI ، تولیدکننده بازیهای تفریحی ، الگویی از موفقیت در زمینه های مختلف بازاریابی محتوا است – و ایمیل عضویت آنها نیز از این قاعده مستثنی نیست.

این خبرنامه ایمیل را در لیست خود قرار دادیم زیرا کاری را انجام می دهد که بسیاری از فروشندگان تجارت الکترونیک و محصولات مصرفی آن را چالش برانگیز می دانند: تبلیغ محصولات خوب با محتوای خوب. در مثال خبرنامه زیر ، خواهید دید که چگونه REI انواع مختلفی از مواد را به مشترکان خود تحویل می دهد و هر نوع به یکدیگر مربوط می شود. به دنبال ارائه محصولات فصلی در بالای ایمیل ، این شرکت آموزش هایی را برای آموزش خوانندگان در مورد محصولات جدید و وبلاگ خود برای درک بیشتر از شیوه زندگی در فضای باز ارائه می دهد.

آیا چیز دیگری در مورد این خبرنامه متوجه شده اید؟ کاملاً به دونده ها اختصاص داده شده است. ارائه خبرنامه ایمیل به یک مخاطب واحد – حتی اگر آن مخاطب متعلق به شخص خریدار بزرگتری باشد – می تواند به شما کمک کند داستانی را در ایمیل خود بگویید که از ابتدا تا انتها با گیرنده طنین انداز شود.

rei-email-newsletter-2
Email Newsletter Example: REI

4. آستین کلون

برای پخش بازی های مورد علاقه ، اما این خبرنامه از آستین کلون یکی از روزنامه هایی است که من واقعاً منتظر آن هستم. اول ، من سادگی را دوست دارم. پر زرق و برق نیست ، و نه بیش از حد تبلیغاتی است. این ویژگی بارز یک خبرنامه ایمیلی موفق است: هدف م effectiveثرترین خبرنامه ها آموزش است نه فروش.

من همچنین لحن غیررسمی کلی او را دوست دارم ، زیرا به نظر می رسد احساس می کنید از یک دوست در حال شنیدن هستید. اگر به دنبال کاهش محدودیت بین شرکت و مخاطبان خود هستید ، از زبان دوستانه و دعوت کننده استفاده کنید ، نه دکمه دار و تقلبی.

Email Newsletter Example: Austin Kleon

[ اینجا را ببینید کل ایمیل.]

5. FandangoNOW

FandangoNOW یک برنامه پخش فیلم است که به شما امکان می دهد کتابخانه ای از فیلم های خریداری شده و اجاره ای را مطابق علایق خود بسازید. و از خبرنامه ایمیل زیر به عنوان بخشی از استراتژی حفظ مشتری خود استفاده می کند.

ایمیل زیر پیشنهادات فیلم برای تعطیلات آخر هفته را ارائه می دهد و اگر بعد از ظهر جمعه در صندوق ورودی شما قرار بگیرد ، آن را به یک خبرنامه مناسب تبدیل می کند. علاوه بر این ، طراحی آن به رغم شدت گرافیک بسیار آسان هضم می شود. با استفاده از نمادهای شماره گذاری شده و CTA های سازگار “Buy” و “Rent” CTA در گوشه و کنار هر کاشی فیلم ، ایمیل در حالی که همچنان هر فیلم را به مارک FandangoNOW متصل می کند ، محتوای زیادی را تقسیم بندی می کند.

Email Newsletter Example: FandangoNOW

6. InVision

خبرنامه InVision خلاصه ای از بهترین مطالب وبلاگ ، خلاصه ای از پیوندهای طراحی مورد علاقه آنها در هفته و فرصتی جدید برای برنده شدن یک تی شرت رایگان است.

خبرنامه آنها نه تنها ترکیبی عالی از محتوا است ، بلکه من تعادل خوب بین تصاویر و متن را دوست دارم ، به طوری که خواندن آن آسان و برای موبایل مناسب است. آنها استفاده فوق العاده از GIF های متحرک در ایمیل های خود. من همچنین عاشق کپی هوشمندانه روی دکمه های دعوت به اقدام آنها هستم:

  • “GIF های گربه در هر صفحه”
  • “چشم اندازهای خود را تنظیم کنید”
  • “چرا اینقدر جدی؟”

علاوه بر دکمه های کلاسیک CTA ، آنها مخاطبان خود را در پایین هر خبرنامه با “شما به ما بگویید” درگیر می کنند. متن CTA.

Email Newsletter Example: InVision

7. Community.is

Community.is یک خبرنامه دستی است که برای افرادی طراحی شده است که “افراد را در مرکز کار خود قرار می دهند.” این مفهوم منحصر به فرد ، خوانندگان مختلفی را از مدیران آژانس های تبلیغاتی ، مدیران جامعه در استارت آپ ها ، بازاریابان و افراد خلاق با هر شکل و اندازه ای جذب می کند.

Community.is در تلاش برای جلب نظر مشترکین خود ، قالب سه لایه ای را انتخاب کرد: کوتاه ، میانی و طولانی. اگرچه ممکن است یک مدیر اجرایی فقط وقت داشته باشد تا از مطالب کوتاه خلاص شود ، اما ممکن است یک بازاریاب به دنبال مطالعه عمیق تری باشد تا از این کار الهام بخشی از کارزار بعدی خود باشد. سازماندهی یک خبرنامه به این روش به شما اطمینان می دهد که به نیازهای متمایز مخاطبان خود پاسخ می دهید بدون اینکه گیج کننده باشد.

Email Newsletter Example: Community.is

[ برای مشاهده اینجا کلیک کنید کل ایمیل.]

8. جملات Vox

Vox Sentences یک ایمیل شبانه است که به سرعت خوانندگان خود را در جریان بهترین داستانهای روز قرار می دهد. این محتوا از مهمترین اخبار روز تا داستانهای سرگرم کننده از سراسر وب است. آنها کار بسیار خوبی انجام می دهند و محتوای خود را با منابع خارجی متعادل می کنند و داستانهایی که انتخاب می کنند همیشه واقعا با کیفیت هستند.

شما می توانید خبرنامه Vox را از ابتدا تا انتها بخوانید و از داستانهایی که در حال پوشش آنها هستند مطلع شوید-اما همچنین می توانید روی هر یک از داستانهای پیوند شده کلیک کنید تا رویکرد عمیق تری داشته باشید.

Email Newsletter Example: Vox Sentences

9. Fizzle

خبرنامه Fizzle برای کارآفرینانی است که می خواهند نکات هفتگی درباره ایجاد مشاغلی را که مستقیماً به صندوق ورودی آنها ارسال می شود و همه آنها در خود ایمیل است. اگرچه آنها دارای یک وبلاگ تجاری و پادکست هستند ، اما آنچه خبرنامه Fizzle را منحصر به فرد می کند این است که محتوای ایمیل مستقل از سایر دارایی های محتوا است. به عبارت دیگر ، کاملاً برای مشترکان آنها نوشته شده است.

شیوه نگارش مقاله خبرنامه را منحصر به فرد و جذاب نیز می کند: این روزنامه معمولی ، صادقانه است و مانند نویسنده ای که برای دوست خود می نویسد نوشته شده است. این نوشتار روحیه مشاغل واقعی و واقع بینانه را به شما می دهد-بدون چیزهای کرکی. در همان زمان ، با سرصفحه ها و زیرعنوان های واضح نوشته شده است تا آن را از هم بپاشید ، و موارد مهم با حروف برجسته ، باعث می شود اسکینگ آسان شود.

Email Newsletter Example: Fizzle

10. TheSkimm

اگر می خواهید در جریان اتفاقات جهان باشید و نوشته های دل انگیزی را صبح اول به صندوق ورودی خود تحویل دهید ، به TheSkimm بیشتر نگاه نکنید. این خلاصه ای روزانه از اتفاقاتی است که در اخبار در پاراگراف های کوتاه و پرحاشیه رخ داده است.

بهترین قسمت؟ اگر نخواهید نیازی نیست برای خواندن اخبار روی ایمیل کلیک کنید – اگرچه اگر می خواهید بیشتر بخوانید به منابع آنها پیوند می دهند.

برای بازاریابی ایمیلی خود ، TheSkimm مکانی است که به دنبال نوشتن الهام یا ایمیل بدون محتوای بصری زیاد هستید.

Email Newsletter Example: theSkimm

11. متوسط ​​

Medium یک پلت فرم انتشار وبلاگ است که از زمان راه اندازی آن در سال 2012 به طور مداوم در حال افزایش است. انتشار در سایت در چند سال گذشته واقعاً افزایش یافته است ، و امروزه ، تعداد زیادی از افراد پست هایی را در سایت منتشر می کنند هر روز.

البته ، این بدان معناست که محتوای زیادی برای یک فرد عادی برای فیلتر کردن وجود دارد. برای کمک به رساندن محتوای عالی به سطح ، Medium از خبرنامه های ایمیل استفاده می کند. و بعد از اینکه این خبرنامه را هر روز باز می کنم ، در نهایت از چندین پست متوسط ​​بازدید می کنم بدون شک. (مأموریت برای متوسط ​​انجام شد ، درست است؟)

به همین دلیل است: خبرنامه تقریباً حداقل است. به دلیل روشی که Medium از رنگ ها و تقسیم کننده های بخش استفاده می کند ، آنها می توانند یک محتوا را در یک ایمیل به شما ارائه دهند بدون این که احساس کند. به علاوه ، آنها هم نسخه روزانه و هم هفته ای از خلاصه را ارائه می دهند ، به کاربران این امکان را می دهد که فرکانس ایمیلی را که با آن راحت تر هستند انتخاب کنند.

Email Newsletter Example: Medium

12. BrainPickings

BrainPickings یکی از جالبترین خبرنامه های موجود است. در واقع ، افرادی که آن را می نویسند آن را “خلاصه جالب” می نامند. هر روز صبح یکشنبه ، مشترکین ناخواسته ترین مقالات هفته گذشته در مورد خلاقیت ، روانشناسی ، هنر ، علم ، طراحی و فلسفه را دریافت می کنند – موضوعاتی که واقعاً برای مخاطبان زیادی جذاب است. در هسته اصلی خود ، معنای زندگی خوب را کاوش می کند.

این یکی از طولانی ترین خبرنامه هایی است که تا به حال خوانده ام ، اما چیزی که باعث می شود هنوز خوب کار کند این است که محتوا چقدر با کیفیت و خوب بسته بندی شده است.

(Bonus: Check out the delightful microcopy in the top right-hand corner.)

Email Newsletter Example: BrainPickings

[Click here to see the entire email.]

13. Litmus

You’d hope that an email marketing testing company would have great emails … and Litmus definitely does. While the content of the emails is certainly interesting, I’m especially digging the design. The blocks of color help break up the newsletter into sections that are easy to differentiate.

I also like that the text calls-to-action at the end of each post’s description don’t just say something generic, like “Read this post.” Instead, they are matched with specific actions related to the post’s content, like “Get the checklist” and “Discover why you should test.”

Email Newsletter Example: Litmus

14. General Assembly

There are a lot of creative things you can do with images in your emails, from designing your own custom graphics to creating animated GIFs. General Assembly, an organization that helps expand professionals’ skill sets, likes to employ tactics like these in their newsletter.

From their attractive and minimal layout to their concise copy and helpful information, this is a great example of a newsletter that gives subscribers quick information in an easily scannable format.

Email Newsletter Example: General Assembly

15. The Ringer

Remember Grantland, the sports and pop culture blog owned by ESPN that was started by sports journalist Bill Simmons? In October 2015, ESPN announced it would be ending the publication of Grantland. Shortly thereafter, Simmons formed Bill Simmon Media Group and recruited a whole bunch of former Grantland staffers to launch a brand new newsletter in March 2016 called The Ringer.

Although The Ringer is written and run by many former Grantland employees it’s a different project than Grantland was. Where Grantland focused on sports and pop culture, The Ringer branches out into other areas like tech and politics. Jon Favreau, a former speechwriter for President Barack Obama, is among the contributors. I like how focused they are on experimentation: “We want to have fun, take chances, analyze, theorize, obsess, and try not to take ourselves too seriously,” said Editor-in-Chief Sean Fennessey.

Another differentiator? The Ringer’s website was developed in partnership with publishing platform Medium — which means the newsletter reflects that clean, minimal design.

Email Newsletter Example: The Ringer

[Click here to see the entire email.]

16. Hacker Newsletter

Many marketers don’t frequent Hacker News, but they should still check out this hand-picked curation of the social network’s top stories of the day.

Why? The newsletter is clean and minimal, but still sends a ton of really great content its subscribers’ way. The way it distills potentially overwhelming information is by bucketing content into sections. The newsletter also looks very similar to the site, so for those who love the site and how it’s laid out, the newsletter feels like a comforting, familiar way to consume content.

Email Newsletter Example: Hacker Newsletter

[Click here to see the entire email.]

17. Below the Fold

Below the Fold is a weekly newsletter (from Acciyo) that surfaces important and interesting stories that simply aren’t making headlines due to the crowded, never-ending news cycle we all experience day in and day out.

Acciyo’s editorial team handpicks great news stories that they believe deserve “front-page love” but are being beaten out by an “infinite scroll of breaking headlines” — stories that range from how investors are profiting from emergency room bills, to how one Mexican company turned prickly pear into sustainable fuel.

What I love most about Below the Fold is not just that I get to read super interesting stories that would be hard to find on my own, but that the mission behind their newsletter is unique and creates new value for their readers. They’re not just curating content on a single topic; they’re appealing to an audience who’s tired of reading the same headlines across their feeds and want to know what else is happening in the world.

Some of their most engaged sends are weeks where one story dominates coverage, preventing other important stories from reaching people. It’s easy to get caught up in what’s trending and miss what else is happening in the world. They do a great job of communicating a mission that truly differentiates them and creates value readers won’t get anywhere else.

Email Newsletter Example: Below the Fold

18. #SEOFOMO

Things can change quickly in the world of SEO, so fear of missing out (or, affectionately dubbed, FOMO) is a real mood among professionals immersed in the industry.

That’s why Aleyda Solis, an expert in the space, started the newsletter: “#SEOFOMO was born with the goal to share the type of newsletter I wished to receive myself as an SEO consultant.”

The newsletter itself is comprehensive, containing search- and algorithm-related news, curated articles, guides and resources, and open SEO jobs.

Email Newsletter Example: #SEOFOMO

Image Source

Creating an Email Newsletter Your Subscribers Love

Even though newsletters are one of the most common types of emails to send, they are actually some of the hardest to do right. We hope these examples gave you some quality inspiration so you can create newsletters your subscribers love to get in their inboxes.

New Call-to-action

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *