استراتژی بازاریابی, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

18 مورد از بهترین روش های بازاریابی برای سال 2021

شاید شما سه ماهه آخر را با انجام تجزیه و تحلیل SWOT در مورد تلاش های بازاریابی خود و شناسایی اولویت های خود در هنگام رشد نام تجاری خود صرف کرده باشید. شاید حتی کل استراتژی بازاریابی خود را ساخته باشید.

خوب است بدانید اهداف خود را دنبال می کنید و درک بزرگی از چگونگی دستیابی به آنها دارید. به هر حال ، انجام کارها بدون دلیل برای انجام این کار هیچ فایده ای ندارد.
→ Download Now: Free Marketing Plan Template

در عین حال ، به کار بردن استراتژی بازاریابی شما متفاوت از ایجاد آن استراتژی است. این کانال ها ، تکنیک ها و تاکتیک ها هستند که به تحقق چشم انداز کمک می کنند. علاوه بر این ، بازاریابی آنلاین یک مارک تجاری با بسیاری از تکنیک ها برای رسیدن به مخاطب و ایجاد طنین انداز ، بسیار ظریف تر و پیچیده تر شده است.

برای کمک به شما در یادگیری موثرترین تکنیک های بازاریابی امروز ، بهترین ها را جمع آوری کرده ایم تا به جعبه ابزار بازاریابی دیجیتال شما اضافه شود.

تکنیک های برند سازی و آگاهی

1 داستان سرایی برند

هدف: جلب توجه

در زمینه علوم اعصاب ، محققان ثابت کرده اند که قصه گویی بهترین روش برای جلب توجه مردم است ، خاطرات آنها ، و از نظر احساسی با آنها طنین انداز می شود. مغز انسان برنامه ریزی شده است تا هوس کند ، جستجو کند و به روایت خوش ساخت پاسخ دهد – این هرگز تغییر نخواهد کرد.

اگر در وب سایت خود یک صفحه About دارید که فقط برای گفتن اینکه شما چه کاری انجام می دهید و برای چه کاری انجام می دهید کار می کند ، ساخت یک داستان جذاب یک روش عالی برای بالا بردن آن صفحه و خواندن خوانندگان خود است. برای حداکثر اثربخشی ، دنبال یک چارچوب قصه گویی مانند چرا خود را پیدا کنید روش ، Storybrand دونالد میلر ، یا کلاسیک سفر قهرمان .

و لازم نیست داستان سرایی فقط در صفحه About شما زندگی کند.

دقیقاً مانند نمایش Netflix مورد علاقه خود ، می توانید یک سری سریال در YouTube بسازید تا بینندگان خود را برای اشتراک در به روزرسانی های خود فریب دهید. این می تواند مخاطبان شما را نسبت به جدیدترین فصل نمایش شما نسبت به آخرین فصل Stranger Things هیجان زده کند.

قبل از اینکه چراغ سبز دیگری از فهرست ها ، نحوه ارسال ها و راهنماهای نهایی را روشن کنید ، به یاد داشته باشید که داستان پردازی چقدر قدرتمند است و تهیه یک داستان پر از درگیری ، تعجب و احساسات را در نظر بگیرید که بینندگان شما با نام تجاری شما ارتباط برقرار می کنند ، صرف نظر از کانالی که آنها را هدف قرار داده اید.

2. روابط عمومی دیجیتال

هدف: به مخاطبان جدید دسترسی پیدا کنید

متوسط ​​مدت زمان سپری شده در شبکه های اجتماعی در سال 2020 145 دقیقه در روز بود ، که نسبت به سال قبل افزایش یافته است. نیازی به گفتن نیست که مردم بیشتر از هر زمان دیگری در شبکه های اجتماعی وقت می گذرانند. و متخصصان روابط عمومی راهبرد خود را متمرکز می کنند ، از اینکه فقط تمرکز بر قرار دادن داستان های خود در انتشارات رسانه های خبری تا تمرکز بر همچنین به وب سایت ها و پروفایل های رسانه های اجتماعی خود نیز ترافیک وارد کنید.

برای اینکه اخبار خود را با موفقیت در اختیار روزنامه نگاران و رسانه های خبری قرار دهید ، باید محتوایی را که در پروفایل های شبکه های اجتماعی و انتشار آنها عملکرد خوبی دارد ، حساب کنید. بنابراین قبل از اینکه داستان خود را بیان کنید ، مطمئن شوید که برای مخاطبان اجتماعی رسانه خبری مناسب و جالب باشد.

3 روش صدای فراگیر

Marketing Technique: Surround-Sound Method Diagram Illustrating Consumer Influence from Third-Party Sources An اثربخشی تبلیغ هر چند بار که توسط یک چشم انداز دیده می شود ، افزایش می یابد. همچنین بسیار راحت می توان گفت که هر دارایی بازاریابی هرچه بیشتر دیده شود افزایش می یابد.

این واقعیتی است که قبلاً در این پست و در هر زمان که کلمه “نقاط تماس” ظاهر شده است ، به آن اشاره شده است.

روش صدای صوتی فراگیر این ایده را می گیرد و با به چالش کشیدن تصور اینکه کانال ها و دارایی های متعلق به شما برای ایجاد آگاهی واقعی از برند کافی نیست. شما همچنین باید در هرجای دیگری که کسی برای در نظر گرفتن محصولات می رود ، ظاهر شوید. به عنوان مثال:

  • وب سایت ها را مرور کنید
  • جدول زمانی اجتماعی تأثیرگذار برجسته
  • در رسانه هایی که مصرف می کنند (مقالات ، فیلم ها ، پادکست ها) برجسته شده

به گفته الكس بیركت ، مدیر بازاریابی رشد در HubSpot Sr ، اگر می توانید “ باعث می شود افراد زیادی ترجیحاً در همان زمان مطلوب درباره شما صحبت کنند” ، شما می توانید نسبت به برند خود آگاهی کافی ایجاد کنید.

4 پسوندهای مارک

هدف: برای افزایش آگاهی در بازارهای مماسی گسترش دهید
Marketing Technique: Brand Extension Example of Reese's Puffs Cereal

منبع تصویر

شرکتهای بزرگ معمولاً برندهای خود را برای تولید محصولات جدید در صنایعی که هیچ سهم بازار در آنها ندارند گسترش می دهند. این اقدامات پسوندهای مارک ، و به آنها این امکان را می دهد که شرکت ها از آگاهی و ارزش ویژه برند خود برای ایجاد جریان های درآمد بیشتر استفاده کنند. به عنوان مثال ، ریز با کره بادام زمینی و شکلات “Reese’s Puffs” خود وارد بازار غلات می شود.

از نظر تاریخی ، موفق ترین الحاقات مارک تجاری مواردی است که کاملاً به محصول اصلی یا مارک اصلی این شرکت متصل می شوند ، مانند لباس کودک گربر و میله های میوه منجمد دول. با ورود به بازارهای مماس که می توانند ارتباطات منحصر به فرد و کیفیت درک شده برند شما را حفظ کنند ، می توانید محصولات جدیدی بسازید که مصرف کنندگان بصورت شهودی از مزایای آن مطلع می شوند ، حتی اگر آنها هرگز آنها را در قفسه ندیده باشند.

در طرف مقابل ، یک شرکت همچنین می تواند از مارک خود سو its استفاده کند و به نوبه خود به آن آسیب برساند. اگر محصولی را در بازاری تولید کنند که با محصول اصلی یا مارک اصلی آن ارتباط تنگاتنگی نداشته باشد ، مخاطبان ممکن است ارتباط نامطلوبی را با یک مارک پیوند دهند ، انجمن های موجود آن را تضعیف کرده و به کیفیت قابل درک محصولات مستقر در آن لطمه بزنند.

تکنیک های جذب مخاطب

5. پادکست

هدف: استفاده از محتوای صوتی و جذب مخاطبان جدید

Marketing Technique: Podcasting Example of HubSpot's Podcast Network

منبع تصویر

از نظر فنی ، صوت بیشتر از نوع یک نوع رسانه یا کانال است ، اما طبق مطالعه قالب محتوا که توسط Edison Research و Triton Digital انجام شده است ، افراد 12 سال به بالا در سطوح بی سابقه ای به محتوای صوتی آنلاین گوش می دهند. به طور متوسط ​​، افراد 17 ساعت در هفته را صرف تنظیم پادکست های مورد علاقه خود ، نمایش های رادیویی آنلاین و کتاب های صوتی می کنند.

نیازی به گفتن نیست که تقاضای محتوای صوتی منفجر شده است ، اما این بدان معنا نیست که مردم فقط به دلیل پادکست شما به پادکست مارکدار شما گوش می دهند. در واقع ، آنها فقط درصورتی که بتواند توجه آنها را جلب کند و سرانجام آنها را سرگرم کند ، به آن گوش خواهند داد.

در اینجا قسمت تکنیک آورده شده است: بسیاری از پادکست ها به مدل میزبان / مهمان اعتماد می کنند. این مدل بسیار موفق است زیرا میزبان می تواند مخاطبانی را که مهمان می آورد استفاده کند و بالعکس. این توافق دو طرف سودمند است به شرطی که هر دو طرف به طور م promoteثر تبلیغ کنند. به همین دلیل مهم است که مهمانان را عاقلانه انتخاب کنید و تبلیغ آنها برای نمایش و اپیزودی که در آن حضور دارند را برای آنها آسان کنید.

با هر مهمان که وارد می شود ، مخاطبان پادکست رشد می کنند و نامزدی نیز افزایش می یابد.

6. بازاریابی ویدیویی

هدف: استفاده از محتوای ویدئویی و استفاده از مخاطبان جدید

ویدیو از وبلاگ ها و اینفوگرافیک ها به عنوان شکل شماره یک رسانه مورد استفاده در استراتژی محتوا پیشی گرفته است ( HubSpot ). این چند دلیل دارد:

  1. انعطاف پذیر است. شما می توانید برای YouTube فیلم بسازید ، آن را در وبلاگ خود جاسازی کنید ، در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید و موارد دیگر.
  2. این یک نوع بازی ارگانیک متفاوت است. Google فیلم ها را در SERP (صفحات نتایج موتور جستجو) نشان می دهد. یوتیوب در نوع خود یک موتور جستجو است و بعد از خود گوگل دومین سایت پربازدید است ( الکسا ).
  3. این تعامل ارزشمند است. مصرف فیلم همچنان افزایش می یابد و از تلویزیون پیشی می گیرد و در انتقال اطلاعات موثرتر است ( قابل خوردن ).

بنابراین مصرف کنندگان نه تنها به دنبال محتوای صوتی هستند. آنها همچنین به دنبال محتوای ویدیویی هستند. و بازاریابان باهوش در حال دریافت ROI به صورت مشارکت و توانایی استفاده مجدد هستند.

7. ساختمان جامعه

هدف: بهبود نامزدی در دراز مدت و قدرت ساختن

Marketing Technique: Community Building Example of Women in Tech SEO Community

منبع تصویر

صحبت از نامزدی ، آخرین کاری که می خواهید انجام دهید این است که یک محتوا ایجاد کنید و هنگام تبلیغ آن جیرجیرک ها را بشنوید. یکی از بهترین راه ها برای افزایش تعامل و آگاهی از برند ایجاد ارتباط با چشم اندازها ، کاربران ، مشتریان و سایر افراد در صنعت است.

بسیاری از مارک ها ایجاد انجمن های دیجیتال در رسانه های اجتماعی ، تابلوهای آنلاین و شبکه های میزبان خودشان هستند / انجمن ها با مدیریت جامعه ، شما در حال ایجاد روابط ، بازپس گیری و ایجاد مقام خود هستید. در صنعت این کار می تواند به سادگی پاسخ دادن به س questionsالات در Quora یا ایجاد هشتگ در توییتر باشد ، یا به همان اندازه پیچیده است که یک شبکه پشتیبانی کامل برای محصول خود ایجاد کنید.

در هر صورت ، شما اشتیاق مشتریان و مشتریان خود را با نام تجاری خود بهبود می بخشید.

اگر به درستی انجام شود ، انجمن شما حتی ممکن است فراتر از نام تجاری شما باشد و به یک منبع مفید برای همه افراد درون آن تبدیل شود. به عنوان مثال ، زنان در SEO فناوری ، تاسیس شده توسط Areej AbuAli ، جامعه ای است که بر سرعت بخشیدن به آن تمرکز دارد. مشاغل زنان در صنعت SEO. این سازمان دارای شبکه ای با م componentلفه بحث ، ملاقات های مستمر ، خبرنامه و موارد دیگر است.

8. بازاریابی متنی

هدف: تعامل وب سایت را با محتوای شخصی شده بهبود بخشید

Marketing Technique Example: Contextual Marketing Definition That Says,

منبع تصویر

بازاریابی زمینه ای روشی است برای ارائه محتوای شخصی وب سایت به بازدید کنندگان با توجه به مرحله سفر خریدار. ایده این است که اگر بتوانید سر و صدا را کاهش دهید و به بازدیدکنندگان وب سایت خود محتوایی را بدهید که بیشترین اهمیت را برای آنها دارد ، در جلب توجه آنها بسیار موفق تر خواهید بود.

همه ما می توانیم توافق کنیم که بهبود تجربه در مورد چشم اندازها می تواند منجر به افزایش اثربخشی شود ، اما در عمل بازاریابی زمینه ای چگونه به نظر می رسد ؟

به عنوان مثال ، ممکن است از CTA های پویا استفاده کنید که فقط پیشنهادهای مربوط به آنها را به آنها نشان می دهد. این میزان اطلاعات بی فایده ای را که آنها در وب سایت شما می گیرند کاهش می دهد و کوری بنر را کاهش می دهد … تا حدی به دلیل اینکه بنرهایی که می بینند مفید و مرتبط هستند.

این ممکن است به معنای استفاده از فرم های هوشمند باشد تا شما مرتباً از بازدید کنندگان وب سایت که علت پر کردن چندین فرم در سایت شما هستند ، اطلاعات مشابه را درخواست نکنید.

سپس ، ممکن است پایگاه داده خود را تقسیم بندی کنید تا رهبران شما بر اساس محتوایی که قبلاً در وب سایت شما مصرف کرده اند ، کمپین های ایمیلی مرتبط با نیازهای آنها دریافت کنند.

همه اینها منجر به سفری شخصی و متناسب با فشار بدون مراجعه به فروشنده برای آن می شود.

تکنیک های رانندگی در ترافیک

9. بهینه سازی عنوان وبلاگ

هدف: افزایش ترافیک به دارایی های موجود با بهبود نرخ کلیک

Marketing Technique: Blog Title Optimization in Google Search Console هنگام نوشتن پست در وبلاگ ، آیا از اولین عنوانی که به آن رسیده اید استفاده می کنید یا چند عنوان می نویسید؟

تا زمانی که مردم انتخاب نکنند روی عنوان کلیک کنند ، به بقیه مطالب شما دسترسی نخواهند یافت. به همین دلیل داشتن عناوین جذاب که مورد توجه مخاطبان شما قرار گرفته و آنها را مجبور به کلیک می کند بسیار مهم است.

با افزایش اثر بخشی عناوین خود ، می توانید میزان کلیک (و در واقع ترافیک) را افزایش دهید. یکی از روش های انجام این کار استفاده از ابزارهایی مانند این است که آنالایزر عنوان را مشاهده کنید تا ببینید چه چیزی می توانید برای بهبود عنوان خود اقدام کنید.

بهتر است ، شما همیشه می توانید پست های موجود وبلاگ خود را تجزیه و تحلیل کنید تا ببینید کدام عناوین به اندازه کافی سنگین نیستند. با بهبود نرخ کلیک ، بدون افزایش سرمقاله سنگین ، می توانید از آن دارایی بیشتر بازدید کنید.

10. مدل ستون-خوشه

هدف: با ایجاد مرجع مباحث ، ترافیک را هدایت کنید

از آنجا که مردم برای ارائه پاسخهای دقیق و مرتبط به اکثر س theirالات خود به شدت به گوگل اعتماد می کنند ، Google باید هدف و زمینه هر جستجو را درک کند.

برای انجام این کار ، Google به منظور شناسایی ارتباطات موضوعی در میان س usersالات کاربران ، جستجو در سeriesالات مشابهی که کاربران در گذشته جستجو کرده اند ، و محتوایی که به بهترین وجه به آنها پاسخ می دهد ، توسعه یافته است. در نتیجه ، Google محتوایی را ارائه می دهد که از نظر آنها معتبرترین موضوع است.

برای کمک به Google در شناسایی محتوای شما به عنوان مرجع معتبری در زمینه بازاریابی ، فروش و مباحث خدمات به مشتری ، استفاده از مدل خوشه ستونی را در وبلاگ خود در نظر بگیرید.

اساساً ، مدل ستون-خوشه یک استراتژی محتوایی مبتنی بر موضوع است. این بدان معنی است که شما برای موضوع وبلاگ خود ایده ایجاد و سازمان می دهید.

با ایجاد یک صفحه ستون (به عنوان مثال یک راهنمای نهایی) که یک نمای کلی از یک موضوع و پیوندهای پیوندی برای صفحات خوشه (زیرمجموعه های وبلاگ) را فراهم می کند که در زیرموضوعات موضوع قرار دارند ، می توانید به Google سیگنال دهید که صفحه ستون شما از عناوین اصلی است.

پیوند بیش از حد همه صفحات خوشه به صفحه ستون همچنین باعث گسترش اعتبار دامنه در کل خوشه می شود ، بنابراین اگر صفحات ستون شما بالاتر باشد صفحات خوشه شما افزایش ارگانیک پیدا می کنند ، و اگر صفحات خوشه شما حتی می توانند به صفحه ستون شما در رتبه بالاتر کمک کنند شروع به رتبه بندی برای کلمات کلیدی خاصی که آنها هدف قرار داده اند.

11 بهینه سازی تاریخی

هدف: با بهبود دارایی های موجود ، ترافیک را هدایت کنید

در سال 2015 ، HubSpot به یک کشف انقلابی در مورد ترافیک وبلاگ ماهانه ارگانیک ما دست یافت – اکثریت قریب به اتفاق آن مربوط به پست های منتشر شده قبل از آن ماه بود. در حقیقت ، 76٪ از بازدیدهای ماهانه وبلاگ از این قدیمی بازدیدها بود پست ها .

امروز ، افشاگری مهمتر از همیشه بلندتر است – 89٪ از بازدیدهای ماهانه وبلاگ ما در حال حاضر از پست هایی است که حداقل شش ماه قبل منتشر شده اند ، و ما یک استراتژی کامل برای تازه سازی و بازنشر این قطعات تاریخی ایجاد کرده ایم از محتوا.

به این نوع پست های وبلاگ “به روزرسانی” گفته می شود و 35-40٪ تقویم سرمقاله HubSpot را شامل می شود. با تازه کردن پست ها با اطلاعات جدید و بازنشر موثر آنها به عنوان پست های وبلاگ جدید ، HubSpot می تواند بر اساس ارزش آلی موجود خود که این پست ها از طریق بک لینک و تعامل کاربر جمع کرده اند ، ترافیک خود را دو برابر یا حتی سه برابر کند. این فرآیند همچنین به HubSpot کمک می کند وبلاگ ما را برای کارایی بهینه کند ، ضمن افزایش ترافیک ارگانیک و تبدیل ، مقدار محتوای جدیدی را که باید ایجاد کنیم کاهش می دهد.

12 هدف گذاری مجدد

هدف: بازگرداندن ترافیک از دست رفته

Marketing Technique: Retargeting Example Ad on Facebook from NastyGal

بسیاری از تکنیک های بازاریابی محتوا به جای بهبود اثربخشی مخاطبانی که قبلاً به دست آورده اید ، جذب مخاطبان جدید است. به همین دلیل است که هدف گذاری مجدد مکان خود را به عنوان یک تاکتیک بسیار کم استفاده در این لیست بدست می آورد.

هدف گذاری مجدد را با یک سناریو توضیح می دهم: یک چشم انداز به یک سایت تجارت الکترونیکی می آید و یک محصول را بررسی می کند. آنها تصمیم می گیرند که زمان خرید نرسیده باشد و آنها آنجا را ترک می کنند. هدف گیری مجدد به شما امکان می دهد با نمایش تبلیغات برای محصول در سایت های دیگر ، علاقه اولیه خود را به آنها یادآوری کنید (به عنوان مثال تبلیغات بنر یا تبلیغات فیس بوک ). در واقع ، تبلیغات شما “آنها را در اینترنت” دنبال می کند و احتمال بازگشت آنها برای خرید را افزایش می دهد.

13. Skyscraper Backlinking Method

هدف: برای افزایش ترافیک و بهبود سیگنال های جستجوگرها پیوندهایی بدست آورید

Marketing Technique: Skyscraper Backlinking Method Using Ahrefs

منبع تصویر

کسب پیوندهای ورودی با کیفیت بالا از وب سایت ها و صفحاتی که دارای امتیازات بالایی هستند برای تقویت اقتدار دامنه شما بسیار مهم است. اما متأسفانه ، “اگر آن را بنویسید ، آنها به آن پیوند می یابند” ، یک روش SEO مناسب نیست.

یک روش برای کسب پیوندهای با کیفیت بالا این است که با استفاده از ایمیل از طریق وب سایت هایی که دارای دامنه یا امتیاز صفحه دارای یک یا بالاتر از شما هستند ، از محتوای برتر خود پیوند بخواهید. همچنین باید مطمئن شوید که محتوای شما با محتوای وب سایت مراجعه کننده مرتبط است.

به طور خاص ، می توانید از روش آسمان خراش Backlinko استفاده کنید. روش آسمان خراش یک استراتژی SEO است که در آن محتوایی را پیدا می کنید که دارای رتبه مناسب کلمات کلیدی باشد که می خواهید برای آن رتبه بندی کنید و سپس محتوایی بهتر از پست های برتر را ایجاد می کنید. سپس ، با استفاده از ابزارهای جستجوگرها ، همه سایت هایی را که به محتوای رقیب شما پیوند داده اند ، پیدا می کنید و از مرتبط ترین سایت ها می خواهید پیوند رقیب خود را با پیوند به محتوای بهبودیافته خود جایگزین کنند.

تکنیک های تبدیل و پرورش

14. تست A / B برای CTA ها

هدف: بهبود نرخ تبدیل دارایی های موجود با آزمایش متغیرها

a-b-testing-technique

Image Source

Since opt-ins are key for growing your email subscriber list, you’ll want to closely monitor the performance of your CTAs (buttons that send people to your forms) and improve on the ones that aren’t working out.

Every company has a different set of customers, so there’s no one-size-fits-all formula for designing the most optimal CTAs. To figure out which CTA design or copy will produce the best results for your company, you must experiment.

A/B testing allows you to do that experimentation between two CTAs synchronously, eliminating variables and giving you the best insight into which version performs better.

For example, you can run an experiment to test a variable such as color. Let’s say you have a red CTA and a blue CTA. A/B testing allows you to identify which ones produce better results.

To conduct an A/B test, you can use HubSpot’s A/B testing kit. With this kit, you’ll get guidelines for A/B testing, learn what variables to test, and gain access to a simple significance calculator to track your results.

A/B testing shouldn’t be confused with multivariate testing, though, which allows you to simultaneously test many variables.

15. Value-Add Emails

Purpose: Improve Engagement and Earn Goodwill During Nurturing Process

Marketing Technique: Value-Add Email Example from Yokel LocalEmail is more of a channel than a tactic, but let’s start with why the channel is an important one. Did you know that Americans spend up to five hours checking their email, and the channel is by far their preferred way to receive updates from brands?

At the same time, it’s projected that 319.6 billion emails will be sent and received in 2021. This means that there isn’t a lot of room for error if you want to cut through the noise when you send an email.

Since it takes a multiple touchpoints to gain the attention of prospects, persuading people to subscribe to your emails and, in turn, constantly consume your content will generate more leads and revenue for your business.

This is where the tactic part comes in. The last thing you want to do is clutter up their inbox with yet another sales email. Instead, consider emails that actually provide value along their paths to purchase.

Take the email above from HubSpot Agency Partner Yokel Local for example. It doesn’t matter if the recipient of the email is actively considering Yokel Local’s services; they still provide value that keeps their subscribers opening emails.

Growing an engaged, loyal subscriber base also speaks volumes about the quality of your content and its emotional resonance. If your prospects actively engage with your email content, it’s a clear sign that they actually value it. This contributes to their impression of your brand and serves as the touchpoints along their paths to purchase.

16. Audience Segmentation

Purpose: Create a More Personalized Experience to Improve Nurturing

Marketing Technique: Audience Segmentation in HubSpotImage Source

In a world overflowing with digital noise, creating irrelevant or unwarranted content won’t catch anyone’s attention.

To email the right person the right content at the right time, consider leveraging audience segmentation, which separates your subscriber database into specific, accessible groups of people based on personal attributes like their demographics, psychographics, and behavioral information.

This technique allows you to increase the value of your emails (see the technique above) by ensuring that they’re more relevant to your subscribers. In other words, rather than creating messaging designed to appeal to everyone, you’ll be able to get much more specific with your messaging because you’ll have a narrower target audience.

To properly implement audience segmentation techniques into your email marketing strategy, you’ll need a CRM and marketing platform. For example, HubSpot allows you to gather information about your customers and segment contacts into lists based on that information. This makes it easy to target the right customers in your database with messaging specific to them.

17. Marketing Automation

Purpose: Enhance Efficiency of Email Campaigns

Marketing Technique: Marketing Automation With HubSpot

Image Source

Automation is the process of using technology to eliminate manual actions and trigger repetitive or programmable functionality in an automatic way. Marketing automation applies this principle to your CRM and email marketing activities, allowing you free up time and get your message out at scale.

Instead of sending one-off emails, you can use marketing automation to initiate a sequence of emails and actions, all without you hitting the send button. Best of all, you can apply it to any of the following (and more):

  • Lead nurturing campaigns
  • Auto-responder sequences
  • Re-engagement campaigns
  • Event reminders
  • Client onboarding sequences
  • Up-sell campaigns

This will allow you to increase your organization’s touchpoints with a lead without tanking your productivity. To do so, you’ll first need to invest in marketing automation software.

18 Lead Scoring

Lead scoring is an automation-based technique that rates (or “scores”) your leads based on certain attributes. The idea behind it is that you’ll be able to better identify leads that are closer to a purchasing decision so that you can prioritize those leads for your marketing and sales efforts.

Some marketing automation software can perform lead scoring using AI machine learning, but many allow you to manually designate the attributes that make a marketing or sales qualified lead. Once a lead meets the criteria, they will have a higher score (and thus higher priority for more direct marketing and sales conversations).

In addition, the act of defining the criteria for lead scoring can lead to a better relationship between your marketing and sales teams. With a clear definition, your marketing team will be better focused on generating leads that meet those criteria, and your sales team will be happy with more qualified leads.

Innovation Is Key

Whether you’re developing a new marketing plan or improving on an old one, it’s important to consider new marketing techniques.

While your marketing strategy may be sound, relying on past tried-and-true methods may not be enough. As time goes on, old techniques lose competitive advantage and become table stakes. New methods will help you implement your strategic goals in new, exciting ways.

Editor’s note: This post was originally published in May 2019 and has been updated for comprehensiveness.

Marketing Plan Template

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *