بازار یابی, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

18 مثالهای جذاب برای محتوای تاشو برای الهام بخشیدن به خود

محدوده توجه انسان کوتاه است. این بدان معناست که محتوای وب سایت شما باید در چند ثانیه الهام بخش ، لذت بخش و جذب مخاطب موردنظر شما شود.

شاید محتوای شما در رسانه های اجتماعی عملکرد خوبی داشته باشد. با مخاطبان طنین انداز شده و مشارکت جلب می کند. اما ممکن است وقتی به معیارهای وب سایت نگاه می کنید ، داستان متفاوتی بیان شود.

اگر زمان جلسه شما کم است و نرخ پرش شما زیاد است ، ممکن است محتوای بیش از حد شما مقصر باشد. نگران نباشید: ما همه چیزهایی را که باید در مورد محتوای چندگانه بدانید ، از جمله بهترین شیوه ها و مثالهایی که برای شما الهام بخش هستند ، بررسی می کنیم.

Click here to sharpen your copywriting skills with the help of our content  marketing workbook.

محتوای وب سایت فوق العاده شما مستقیماً بر معیارهای تعامل شما تأثیر می گذارد. > ، زیرا می تواند کاربران را تشویق کند تا بقیه وب سایت و خدمات آن را بررسی کنند. اگر به درستی بهینه نشده باشد ، به احتمال زیاد افزایش نرخ پرش و کاهش تبدیل را مشاهده خواهید کرد.

یک صفحه وب که بارگذاری آن کند است ، مملو از اطلاعات است و استفاده از آن دشوار است ، احتمالاً خواننده را به همان صورتی که صفحه ای با طراحی مخالف دارد جذب نمی کند. این می تواند به پتانسیل تولید سرب وب سایت شما آسیب برساند.

فرض کنید ترافیک را از دست داده اید. ممکن است مطالبی که بازدیدکنندگان وب سایت هنگام اولین بازدید از صفحه شما می بینند آنقدر جالب نباشد که آنها را در آنجا نگه دارد. صفحه شما ممکن است در زمان شروع پیمایش جذاب باشد ، اما اگر محتوا خیره کننده و کاربرپسند نباشد ، بازدیدکنندگان می توانند به راحتی روی آن کلیک کنند.

این بدان معناست که محتوای شما در بالای پوشه احتمالاً برای جذب بازدیدکنندگان دوباره انجام می شود.

اگر وب سایت شما دارای محتوای قانع کننده بیش از حد باشد ، احتمالاً نرخ تبدیل بالاتری را مشاهده خواهید کرد و نرخ بازگشتی پایین تری خواهید داشت. اگر مطمئن نیستید ، سعی کنید وب سایت خود را از منظری جدید بررسی کنید-اگر بیننده جدیدی بودید ، در نگاه اول در سایت خود باقی می ماندید؟

بیایید در مورد روشهایی صحبت کنیم که می توانید اطمینان حاصل کنید محتوای بالای صفحه شما کاربران وب را درگیر خود می کند.

بهترین شیوه های طراحی وب سایت Fold

وقتی صفحه وب خود را طراحی می کنید ، این شیوه ها را در نظر داشته باشید. آنها توجه بازدیدکنندگان را حفظ کرده و آنها را تشویق می کنند تا بقیه وب سایت شما را کاوش کنند.

1. طراحی خود را ساده نگه دارید.

محتوای بالای صفحه نباید خیلی شلوغ باشد-اگر چنین باشد ، ممکن است خوانندگان ندانند ابتدا کجا را نگاه کنند و دور از صفحه کلیک کنند. متناوبا ، اگر نتوانند به سرعت پاسخ چالش خود را بیابند ، احتمالاً وب سایت دیگری را انتخاب می کنند.

برای اینکه صفحه شما حرفه ای ، سازمان یافته و کاربرپسند به نظر برسد ، سعی کنید یک تصویر برجسته یا چند رسانه ای ، مانند GIF یا ویدیو ، به محتوای بالای پوشه اضافه کنید. سپس ، یک عنوان کوتاه که صفحه وب شما را معرفی می کند ، و یک جمله در زیر آن اضافه کنید که صفحه شما را با جزئیات بیشتری توصیف می کند.

2. محتوا را جذاب کنید.

صفحات وب ساده یک راه برای جلب توجه کاربر است. اما وقتی به آنجا می رسند ، از فرصت ها استفاده کنید و آنها را خوشحال کنید. به عنوان مثال ، هنگام نوشتن سرفصل ها و متن اصلی ، آنها باید صدای مارک شما را نشان دهند. .

برای لذت بردن از بازدیدکنندگان نیازی نیست تغییرات بزرگی ایجاد کنید. به عنوان مثال ، اگر دکمه CTA در صفحه شما وجود دارد ، می توانید “آماده شروع کار هستید؟” به جای “بیشتر بیاموزید.”

اگر عکس برجسته در صفحه وب شما ثابت است ، ببینید آیا می توانید به جای آن همان پیام را با GIF ارسال کنید. علاوه بر این ، اگر همه نسخه های شما یک رنگ هستند ، سعی کنید یک یا دو مورد دیگر اضافه کنید – یک قاعده خوب این است که رنگ های تجاری خود را برای حرفه ای و سازگار با بقیه وب سایت خود ترکیب کنید.

3. محتوای خود را برای استفاده طراحی کنید.

بیش از هر چیز ، محتوای شما باید به راحتی با آن تعامل داشته باشید. برای مثال ، اگر در حال کار روی محتوای چند برابر صفحه محصول هستید ، مطمئن شوید محتوای بالای صفحه شما آنطور که باید کار می کند.

فرض می کنیم محتوای بالای صفحه محصول شما یک ویدیو است. آیا به درستی بارگیری می شود ، زیرنویس ها را شامل می شود و گزینه های صوتی را ارائه می دهد؟

علاوه بر این ، در مورد تجربه کاربر فکر کنید به اگر محتوای بالای صفحه شما دارای ویدئویی است که به صورت خودکار پخش می شود ، آیا تعامل کاربر با صفحه را مختل می کند؟ برای مقابله با این مشکل ، مطمئن شوید که ویدئو در حالت بی صدا پخش می شود و در صورت نیاز دارای زیرنویس است. مطمئن شوید که سایر استانداردهای دسترسی به وب را نیز درج کنید.

4. چالش ها را برای خواننده حل کنید.

محتوای شما در بالای پوشه باید به چالش کاربر پاسخ دهد. برای توضیح ، فرض کنید شما برای ارائه دهنده خدمات بازاریابی ایمیلی کار می کنید و یک کاربر “نرم افزار بازاریابی ایمیل” را جستجو می کند و در صفحه اصلی شما قرار می گیرد.

بنابراین ، محتوای شما باید چند یا نه کلمه کلیدی “نرم افزار بازاریابی ایمیل خودکار” به نوعی را شامل شود. به عنوان مثال ، عنوان شما می تواند “اتوماسیون ایمیل برای بازاریابان” را بخواند و آن را در متن حمایتی گسترش دهد.

اینها چند دستورالعمل است که هنگام طراحی محتوای خود باید به آنها توجه کنید. در مرحله بعد ، ما به بررسی نمونه های وب سایت فوق العاده ای می پردازیم که از شما الهام می گیرد.

نمونه های محتوای تاشو برای الهام بخشیدن به خود

1. Wistia

Above the fold website example from Wistia Wistia به کاربرانش اجازه می دهد تا ویدیوهای پویا ایجاد کنند برای کمپین های بازاریابی محتوای بالا خدمات Wistia را با استفاده از ترکیبی از چند رسانه ای معرفی می کند: GIF ها ، فیلم ها و کپی کوتاه ، برای نشان دادن قابلیت های سرویس.

صفحه اصلی Wistia در عین حال معمولی ، خوشامدگویی و حرفه ای به نظر می رسد. ویدئوی صفحه اصلی بازدیدکنندگان را در مسیر خود متوقف می کند. آنها به احتمال زیاد زمان بیشتری را صرف تماشای کلیپ الهام گرفته از برنامه گفتگو می کنند که خدمات ویستیا را توضیح می دهد. به عنوان یک مصرف کننده ، وقتی افراد واقعی را در یک صفحه وب می بینم ، دعوت کننده است و من را وادار می کند تا بیشتر جستجو کنم. پس از ویدیو ، کاربران مستقیماً از بازاریابان متخصص ، از پیشنهادات نرم افزار مطلع می شوند.

2. Velocity Partners

Above the fold website example from Velocity Partners Velocity Partners ، یک بازاریابی B2B آژانس ، ویدئوی نمای کلی شرکت برای محتوای بالای آنها را ندارد. در عوض ، صفحه اصلی دارای یک ویدئوی متحرک سه بعدی جذاب و یک پاراگراف از محتوا است که توضیح می دهد چرا بازاریابان مبتکر باید از قالب های محتوای جدید برای بیان داستانهای جذاب تر استفاده کنند.

عبارت “حرکتهای بازاریابی عالی” توصیف کننده هدف اصلی کسب و کار است و کوتاه ، ساده و دقیق است ، و اجازه می دهد تا خلاصه در مورد جذب بازدیدکننده کار سنگینی انجام دهد. پیامهای فوق العاده Velocity Partners کنجکاوی و به نوبه خود انگیزه ای برای ادامه پیمایش ایجاد می کند.

با این حال ، توجه به این نکته ضروری است که اگر می خواهید از محتوای بیش از حد مشابه Velocity Partners استفاده کنید ، مطمئن شوید چند ثانیه اول وثیقه شما و همچنین کپی شما جذاب ترین هستند. در غیر این صورت ، بازدیدکننده احتمالاً تمایلی به ماندن در سایت قبل از خواندن عنوان نخواهد داشت.

3. VeryGoodCopy

Above the fold website example from VeryGoodCopy VeryGoodCopy یک آژانس خلاق است که مقاله ها ، صفحات فرود ، صفحات وب و ایمیل ها را برای مارک ها تهیه می کند. در بالای صفحه ، وب سایت به نسخه اجازه می دهد آنچه را که شرکت می تواند برای کاربران ارائه دهد توضیح دهد.

تیتر عنوان این فرصت را به بازاریابان می دهد تا یاد بگیرند چگونه با استفاده از فراوان فضای سفید و اثبات اجتماعی. همچنین شامل یک سرفصل فریبنده ، شرح مختصر موضوعات محتوای آنها و یک دعوت به اقدام زنده است. این طراحی ساده و جذاب در بالا توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب می کند و آنها را متقاعد می کند تا مقالات خرد خود را بررسی کنند.

4. Shopify

Above the fold website example from Shopify Shopify’s above محتویات متعدد از تصاویر استفاده می کند تا خواننده را به کاوش دعوت کند. Shopify به کارآفرینان اجازه می دهد تا تجارت الکترونیکی خود را شروع کنند. محتوای بالا از تصاویر محصولات فروخته شده در Shopify برای نشان دادن نحوه استفاده از نرم افزار استفاده می کند.

صفحه اصلی شامل تصاویر هنری است تا تأثیر ماندگاری بر کاربر بگذارد. و ، حتی اگر کپی کمیاب باشد ، برچسب مورد نظر بسته بندی شده است و بازدیدکنندگان را مجبور می کند تا روی CTA سبز کلیک کنند تا محاکمه آغاز شود.

5. Ann Handley

Ann Handley's above the fold website example

آن هندلی ، نویسنده و شریک پرفروش وال استریت ژورنال در MarketingProfs ، از صفحه اصلی وب سایت خود استفاده می کند تا با برجسته کردن قدرت بازاریابی خود کاربران را تحت تأثیر قرار دهد. پیوند و پیوند دادن در اینجا قهرمان هستند – پیوند به دیگر صفحات وب سایت می تواند کلیک های بیشتری در صفحات مختلف یک سایت کسب کند.

او همچنین از فضای سفید ، یک تصویر خوش آمد گویی از خود ، یک عبارت جذاب ، یک کپی قانع کننده و یک دعوت به اقدام پر جنب و جوش استفاده می کند تا بازدیدکنندگان خود را متقاعد کند که با او کار کنند. از این صفحه اصلی ، بازدید کننده می داند که هندلی چگونه است ، چگونه کار کرده است و چگونه با او تماس می گیرد. تا جایی که محتوای چند برابر می شود ، به صورت خانگی اجرا می شود.

6. نعناع

Above the fold website example from Mint محتوای فوق برابر ، می تواند در سادگی ، مانند موارد زیر Mint ، یک نرم افزار ردیابی و برنامه ریزی بودجه. صفحه اصلی ساده و در عین حال حرفه ای به طور م theثر شرکت و نحوه کمک آنها به مشتریان را نشان می دهد.

به نسخه موجود در سرفصل توجه کنید – از نظر احساسی با دو جمله به خواننده متصل می شود و در را برای آنها باز می کند تا برنامه شرکتی را که آنها را می شناسد کشف کنند.

Mint همچنین ویدیویی از برنامه خود در حال اجرا دارد تا توجه بازدیدکنندگان وب سایت خود را به خود جلب کند. این امر به بازدیدکنندگان کمک می کند تا در صورت تصمیم به ثبت نام ، ظاهر برنامه را مشاهده کنند.

7. InVision

Above the fold website example from InVision چگونه داستان های مشتری را به صورت پویا در بالای صفحه نمایش می دهید؟ اجازه دهید نگاهی به نمونه درخشان InVision بیندازیم.

InVision یک شرکت طراحی محصول دیجیتالی است که به کاربران کمک می کند به راحتی وب سایت های شیک و زیبا بسازند ، بنابراین تیم طراحی شرکت می دانست که صفحه اصلی باید بازدیدکنندگان را تحت تاثیر قرار دهد. این کار ، پخش خودکار نسخه بی صدا از ویدیوی نمای کلی شرکت ، همراه با توصیفات تصمیم گیرندگان در شرکت هایی مانند Uber و Twitter است.

کپی که در بالای ویدئو قرار دارد ، به طور خلاصه توضیح می دهد که شرکت برای کاربران چه کار می کند ، و CTA “شروع به کار رایگان” حتی من را ترغیب می کند ، بازاریابی که به دنبال طراحی وب سایت نیست ، اطلاعات بیشتر در مورد پیشنهادات شرکت همچنین عناوین تصمیم گیرندگان را از ویدئو پنهان نمی کند-“دانتلی دیویس ، مدیر طراحی Netflix” به اندازه کافی بزرگ است که می تواند چشم کاربران را در زمانی که آنها نگاه نمی کنند جلب کند.

8. Animalz

Animalz above the fold website exmaple

مشابه VeryGoodCopy ، Animalz یک آژانس بازاریابی محتوا است که وب سایت آن بازدیدکنندگان را با ارسال پیام درباره خدمات آنها در طراحی فوق العاده بمباران نمی کند. در عوض ، بازدیدکنندگان با تیتر “بهترین بازاریابی محتوا در جهان اتفاق می افتد” استقبال می شود ، که بازاریابی مانند من را ترغیب می کند تا بیشتر بخواند.

کپی CTA با دکمه های CTA در حال اجرا متفاوت است. “بیایید صحبت کنیم” و نه “برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید!” ، به این معنی است که وقتی بازدیدکنندگان روی CTA کلیک می کنند ، به شخصی واقعی منتقل می شوند که می تواند اطلاعات بیشتری در مورد خدمات به آنها ارائه دهد.

وب سایت همچنین از فضای سفید استفاده می کند و از تصاویر ساده و دستی استفاده می کند تا خواننده را به سمت پایین حرکت دهد. نزاع بنفش برای معرفی مشتریان برتر Animalz از صفحه وب پایین می آید و به فرمی برای ارتباط با شرکت منتهی می شود.

9. Ahrefs

Above the fold website example from Ahrefs شاید شما در شرکتی کار می کنید که یک صفحه اصلی بدون مزاحمت می خواهد که مزایای محصول را بدون احتقان صفحه با اضافه بار اطلاعات منتقل کند. اگر این توصیف برای شما مناسب است ، به رویکرد فوق العاده Ahref نگاه کنید.

تیتر توضیح می دهد که این سرویس چه کاری انجام می دهد: به کاربران کمک می کند بدون نیاز به یک متخصص SEO ، SEO خود را بهبود بخشند. CTA با انتقال اطلاعات قیمت ، معامله را امضا می کند.

مشتریان راضی در پایین ، درست قبل از تا شدن ، فهرست شده اند تا نمای کلی از چگونگی مزایای Ahrefs برای شرکت های موفق ارائه شود. اگر می خواهید صفحه اصلی شما بیشتر از کپی به جای تصاویر بصری استفاده کند ، سعی کنید آن را به شیوه ای ساده ارائه دهید که از 30 کلمه بیشتر استفاده نکند ، مانند Ahrefs.

10. Twitch

Above the fold website example from Twitch.tv پس از تایپ در Twitch.tv به مرورگر شما ، بلافاصله با آنچه وب سایت ارائه می دهد غرق می شوید: پخش زنده برای گیمرها. این به این دلیل است که به محض دسترسی مرورگر شما به وب سایت ، پخش مستقیم پخش زنده شروع به پخش خودکار می کند.

در حالی که شنیدن ناگهانی صداهایی از مرورگر شما کمی تکان دهنده است ، طراحی فوق العاده Twitch از هیچ کپی برای توصیف خدمات خود استفاده نمی کند. در عوض ، کاربران می توانند مستقیماً وارد محتوا شوند و خود را نمایشی کنند ، بدون نیاز به ایجاد حساب کاربری یا خواندن هر چیزی ، جریانها را مرور کنند. آنها می توانند برای مشاهده جریانهای محبوب ، به پیمایش ادامه دهند ، روی یکی کلیک کرده و از آنجا قابلیت های سایت را کاوش کنند.

به دلیل نحوه عملکرد کلی سایت ، این رویکرد فوق العاده کار می کند. Twitch به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد تا خدمات خود را بدون مطالعه انجام دهند. سیستم عامل های بصری مشابه Twitch می توانند از این روش سود ببرند و یادگیرندگان بصری و زبان آموزان غیر بصری را یکسان جذب کنند.

11. Skillshare

Above the fold website example from Skillshare Skillshare از ویدئو برای توضیح بخش عمده خدمات خود در بالا استفاده می کند. از آنجا که این نرم افزار کلاس های آنلاین را در موضوعات مختلف ارائه می دهد ، ویدئو نمای کلی آنچه را که Skillshare می تواند به شما در انجام ، یادگیری و احساس کمک کند ، نشان می دهد.

این ویدئو بزرگسالان با اعتماد به نفس را نشان می دهد که در احساسات خود غرق می شوند ، این چیزی است که Skillshare به کاربران کمک می کند. جعبه ثبت نام به بازدیدکنندگان الهام می دهد تا خلاقیت خود را با نرم افزار بررسی کنند-و به صورت رایگان شروع به کار کنید.

12. گله

Above the fold website example from Flock برنامه پیام رسانی Flock هیچ وقت را هدر نمی دهد: این بلافاصله شامل یک فرم ضبط ایمیل در بالای پوشه است. نکته کلیدی برای افزودن فرم ضبط ایمیل این است که آن را طراحی کنید تا تجربه بازدیدکنندگان اول وب سایت شما را مختل نکند.

تصاویر پشتیبانی کننده نحوه عملکرد Flock را نشان می دهد و متن CTA شخصیت کمی را نشان می دهد (“Get Flocking”). استفاده از یک فرم برای چاشنی صفحه اصلی شما می تواند ساده و م effectiveثر باشد وقتی یک دکمه قابل کلیک و یک تصویر را برای نمایش نمای کلی شرکت خود به بازدیدکنندگان قرار دهید.

13. آرد شاه آرتور

King Arthur Flour's above the fold design

محتوای بالای این تأمین کننده مواد اولیه پخت و پز مستقر در بوستون ، King Arthur Flour ، درجه یک است. این به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد که یک فیلم آموزشی درباره نحوه تهیه نان خمیر ترش را تماشا کرده و فوراً آنها را به مشارکت دعوت کنند.

من می توانم از پیشنهادات شرکت مطلع شوم: صفحه فیس بوک (که نمایش پخت و پز کسب و کار را شامل می شود) ، دستور العمل ها ، سوالات متداول پخت ، محصولات برای خرید ، و حتی “خط تلفن بیکر” ، که به عنوان تماس با ما عمل می کند صفحه.

ویژگی های نمایش اسلاید ، مجهز به عکس براق و CTA مخصوص خود ، به من یک نمای کلی از همه کارهایی که شرکت می تواند برای نانواهای مشتاق انجام دهد ، ارائه کرد. این محصول فقط از محصولات تجاری خارج می شود و در عوض ، اطلاعات مفیدی را برای نانوایان به طور کلی ارائه می دهد ، که برای کسی که ممکن است در مورد پخت نان مرعوب باشد ، استقبال می شود.

14. کلارکیشا کنت

Clarkisha Kent's above the fold design

آیا شما یک فریلنسر هستید که در فکر این است که چگونه محتوای بالای خود را در بین رقبای خود برجسته کنید؟ اگر چنین است ، وقتی صفحه اصلی خود را طراحی می کنید ، مطمئن شوید که دو مورد را شامل می شود: نمایش شخصیت و ارائه گزینه های ناوبری آسان.

این امر به این دلیل است که ، در حالی که کار شما باید قبل از شما باشد ، شخصیت شما نیز ، به ویژه به عنوان یک کارگر آزاد ، اینگونه است. اگر شما نویسنده ای هستید ، مانند کلارکیشا کنت ، نسخه شما باید مانند وب سایت او بفروشد.

درج یک سرفصل و سرفصل جالب به سرعت نشان می دهد که کنت به عنوان نویسنده چه کسی است و چه زاویه ای را احتمالاً به عنوان مشارکت کننده در وب سایت ها در نظر می گیرد. نوار ناوبری او شامل پیوندهایی به توییت های ویروسی که ساخته و بریده هایی از سایر نشریات است ، بنابراین صفحه اصلی او مجبور نیست.

در عوض ، صفحه اصلی او به عنوان یک مقدمه عمل می کند ، که می تواند قبل از بقیه وب سایت او قبل از او باشد. هنگامی که کاربران توسط یک صفحه وب مینیمالیستی با متن cliffhanger جذب می شوند ، به احتمال زیاد علاقه مند به کاوش در وب سایت برای پر کردن این فاصله خواهند بود. به عنوان مثال ، هنگامی که “Chaos bringer” را می خواندم ، فوراً می خواستم بدانم چگونه ، که باعث شد به کارهای گذشته او نگاه کنم.

15. آشپزخانه خوب جادوگر

Above the fold website example from Good Witch KitchenThis is another example of how to convey the personality of your brand if you’re a freelancer or small business owner. Good Witch Kitchen is the name of Kristen Ciccolini’s holistic nutrition business. The website’s above-the-fold content contains an introduction of who she is and why she does what she does.

Ciccolini’s logo and copy accurately provide a quick view of the services Good Witch Kitchen provides: A non-diet approach to nutrition management from an expert.

16. Aya Paper Co

Above the fold website example from Aya Paper CoThis stationery brand makes good use of the area above the fold by including a slideshow that prompts visitors to shop for birthday cards, explore new products, and build a gift box for someone. This works exceedingly well because it gives users a chance to find what they need from the slideshow alone.

The website then includes a series of customer testimonials to sway visitors into becoming customers. From the above-the-fold content alone, you get a sense of the brand’s aesthetic, ethos, and commitment to environmental sustainability.

17. BREAD Beauty Supply

Above the fold website example from Bread Beauty SupplyFor those who’d like to keep their brand imagery strong above the fold, BREAD Beauty Supply’s example will be sure to offer some inspiration. The brand includes a video of customers showing off their curly hair — which is what their products are used for — with a large version of its logo placed over the video.

The brand then seals the deal by including a “Shop All” button at the bottom. You can still make a “splash” with your above-the-fold website content; you’ll only need to include a CTA.

18. Ceremonia

Above the fold website example from CeremoniaCeremonia is another haircare brand that, like BREAD Beauty Supply, uses a video to catch visitors’ attention. It also includes a CTA button at the bottom that invites visitors to “Shop All.”

This above-the-fold website example is effective because it conveys the brand’s mission and aesthetic while still fully using the available real estate. The video inspires one to take care of one’s hair using the products. It shows people being carefree and enjoying the environment. The brand’s products are made from naturally derived ingredients, and the video hints at that without using text.

In the same way, you can hint at your products’ background using strong imagery in a video.

The Benefits of Above the Fold Optimization

Above-the-fold optimization is critical to ensure your website visitors don’t bounce off the page. That way, you can increase the chances of visitors becoming customers. By optimizing the content above the fold, you can:

  • Increase user engagement by right away inviting users to shop or reach out to you.
  • Greet users with on-brand messaging.
  • Establish the value of using your product or service.
  • Show the results your website visitors can see if they choose to purchase from you.

Now that you have some inspiration about how to keep your customers engaged on your landing pages, which strategy are you going to use for yours? I can’t wait to see what you come up with.

Editor’s note: This post was originally published in March 2019 and has been updated for comprehensiveness.

New Call-to-action

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *