بازار یابی, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

18 فیلم نمایشی محصول چشمگیر که می خواهید کپی کنید

در بازاریابی این روزها ، بدون ضربه زدن به کسی که در مورد محتوای ویدیویی صحبت می کند ، نمی توانید از یک تأثیرگذار کوچک مشتاق استفاده کنید. و خالی از لطف نیست.

یک مطالعه اخیر Wyzowl نشان داد که 69٪ از مصرف کنندگان ترجیح می دهید یک فیلم کوتاه تماشا کنید تا درباره محصولات یا خدمات مارک تجاری بیشتر بیاموزید.

با 84٪ از افراد که گفته اند متقاعد شده است که بر اساس ویدئوی یک مارک خرید کند ، بدیهی است که بازاریابی ویدیویی در آینده است و ویدیوهای نمایشی محصول راهی سودآور به جلو است.

→ Download Now: Free Product Marketing Kit [Free Templates]

انواع مختلفی از ویدیوهای نمایشی محصول وجود دارد ، بنابراین من تعدادی از موارد دلخواه خود را در زیر به همراه نکاتی درباره نحوه شروع به کار با ویدیوی نمایشی محصول خود به اشتراک می گذارم.

آیا می خواهید مستقیماً به ویدیوها بروید؟ اینجا را کلیک کنید .

1. هدف را مشخص کنید.

خرید می کنید؟ اشتراک ها؟ تحصیلات؟ آگاهی از برند؟ تصمیم بگیرید که ویدیوی شما در تلاش برای رسیدن به چه چیزی است و می خواهید بیننده با چه چیزی کنار بیاید.

امیدوارید بیننده پس از تماشای ویدیوی شما چه اقدامی انجام دهد و این کار چه نیازهای تجاری را برآورده می کند؟ به عنوان مثال ، “ پس از تماشای ویدئوی نمایشی محصول ما ، امیدواریم بیننده فرم درخواست نسخه نمایشی ارسال کند.”

2. مخاطبان خود را تعیین کنید.

آیا مخاطبان این ویدیو قبلاً با شما خرید کرده اند؟ آیا محصول یا ویژگی جدیدی را به آنها معرفی می کنید؟ یا این ویدیو به افرادی می رسد که هرگز نام شما را نشنیده اند؟ این مخاطب به چه چیزی توجه خواهد کرد؟ تا کی می خواهند تماشا کنند؟ این ویدیو را برای چه شخصیت خریداری آماده خواهید کرد؟

همه اینها س questionsالات مهمی هستند که باید پاسخ داده شوند.

برای مثال ، فرض کنید شما در حال معرفی نرم افزاری هستید که دمای مناطق مختلف را در دفتر خود تنظیم می کند.

مخاطبین ویدئوی شما ممکن است مدیران دفتری باشند که دائماً درخواست هایی را برای بالا یا پایین آوردن دما ارسال می کنند.

آنها نگران این هستند که همکاران خود را راحت کنند بدون آنکه هزینه برق را خراب کنند.

3. بودجه و جدول زمانی تعیین کنید.

آیا 7000 یا 80000 دلار برای تهیه این نسخه نمایشی محصول دارید؟

بودجه خود را مشخص کنید تا بدانید چگونه ادامه دهید. این زمان نیز برای تعیین انتظارات است. اگر بودجه 500 دلاری دارید ، قرار نیست ویدیویی برابر آخرین نسخه اپل ارائه دهید – و این خوب است.

اوه ، و فراموش نکنید که در صورت نیاز به تکمیل این ویدئو ، طرح کلی را بیان کنید. اگر زمانبندی بسیار محدود باشد ، حتی بزرگترین بودجه می تواند با موانع روبرو شود.

4. بین خانه یا نمایندگی تصمیم بگیرید.

این تصمیم به احتمال زیاد به بودجه شما بستگی دارد. اگر کارهای زیادی دارید ، با آژانس های مصاحبه ای که می توانند نقل قول ها و مطالب خلاقانه برای پروژه شما ارائه دهند ،

اگر بودجه کمی دارید ، همچنان می توانید با تلفن هوشمندی که دارای دوربین با کیفیت بالا است ، یک فیلم عالی بسازید. همچنین می توانید رایانه خود را ضبط کنید تا هنگام حرکت در پلتفرم خود به عنوان B-roll استفاده کنید.

با آنچه دارید کار کنید و به هر چیزی که ایجاد می کنید افتخار کنید.

5. ویدیوی خود را ساختاردهی کنید.

آیا داستانی خواهید گفت؟ نقاط درد را برجسته کنید؟ فقط از متن یا تصاویر استفاده کنید؟ تصمیم بگیرید که چگونه می خواهید هدف خود را بیان کنید و چگونه آن را زنده کنید.

اگر با یک آژانس خلاق یا فیلمبردار مستقل کار می کنید ، ممکن است به شما در تعریف ساختار کمک کنند. اگر به تنهایی این کار را انجام می دهید ، از ویدئوهایی مانند مواردی که در زیر فهرست کرده ایم برای الهام بخشیدن به شما و تعیین اینکه کدام فرمت برای محصول و اهداف شما بهتر کار می کند ، استفاده کنید.

یکی دیگر از عوامل مورد توجه طول است. می پرسید یک ویدیوی نمایشی محصول چقدر باید باشد؟ دو دقیقه نقطه شیرین است. با این حال ، اگر نسخه نمایشی شما در مورد موارد استفاده و ویژگی ها جزئیات بیشتری ارائه دهد ، می توانید تا پنج دقیقه زمان بگذارید.

6. بین انیمیشن و پخش زنده انتخاب کنید.

گاهی اوقات انیمیشن می تواند کمی ارزانتر از یک فیلم زنده باشد.

در حد بودجه و سطح مهارت خود کار کنید. علاوه بر این ، محدود کنید که کدام گزینه محصول شما و دامنه مورد نیاز پروژه شما را بهتر نشان می دهد.

7. یک اسکریپت بنویسید.

اسکریپت بخش مهمی از ویدئوی شما است. لحن ، سرعت و پیام را تعیین می کند.

با یک خلاصه پروژه شروع کنید ، به یک طرح کلی بروید و بخش به بخش اسکریپت خود را حرکت دهید و مطمئن شوید که با اهدافی که قبلاً ترسیم کرده اید مطابقت دارد.

فرصت های B-roll را در کل فراخوانی کنید و همیشه قبل از پشت سر گذاشتن پشت دوربین ، به صورت شفاهی اقدام کنید. این به شما کمک می کند ببینید آیا چیزی غیر طبیعی به نظر می رسد و باید دوباره کار شود.

برای راهنمایی بیشتر و الگوی اسکریپت ویدئویی ، این پست وبلاگ و ویدیوی همراه آن را در نحوه نوشتن فیلمنامه

8. یک برنامه بازاریابی ایجاد کنید.

هنگامی که ویدیوی خود را ضبط ، ویرایش و نهایی کردید ، وقت آن است که تصمیم بگیرید چگونه آن را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید . YouTube ، صفحات فرود وب سایت یا کمپین شما و کمپین های ایمیل ویژه همه کانالهای عالی برای توزیع هستند.

اما از فرصت های کمتر آشکار غافل نشوید ، مانند گنجاندن ویدیوی خود در امضای ایمیل خود ، به اشتراک گذاشتن آن در پست های وبلاگ شریک و گنجاندن آن در زمینه های تیم فروش خود.

Discover videos, templates, tips, and other resources dedicated to helping you  launch an effective video marketing strategy. 

نمونه های ویدیویی نمایشی محصول

1. نوار لب

در این نسخه ی نمایشی ، مدلی به کاربران گریم نحوه استفاده از یکی از محصولات مارک را نشان می دهد: “کانسیلر کافئین”.

تنها در کمتر از پنج دقیقه ، مدل محصول را در برنامه معمول آرایش خود قرار داده و روش استفاده را توضیح می دهد.

دلیل این کار این است: در حالی که نسخه نمایشی به بینندگان اجازه می دهد ببینند محصول در زندگی واقعی چگونه خواهد بود ، همچنین به مصرف کنندگان نشان می دهد که افزودن آن به روال زیبایی روزانه آنها چقدر آسان است.

2. قابل پخش

این فیلم نمایشی کلاسیک محصول از انیمیشن برای نشان دادن نحوه استفاده کاربران از آن استفاده می کند.

آنچه این ویدئو به خوبی انجام می دهد این است که چندین مورد مختلف از استفاده را نشان می دهد و از یک رویکرد وسیع و برتر استفاده می کند که توده ها را جذب می کند.

Airtable همچنین کار دیگری انجام می دهد که فوق العاده هوشمند است. همانطور که ثانیه ها می گذرد و بینندگان به طور فرضی روی ویدیو کلیک می کنند ، اطلاعات به اشتراک گذاشته شده با تاکتیک ها و ویژگی های خاص بیشتر مشخص می شوند.

Airtable می داند اگر شخصی بیش از یک دقیقه در ویدیوی نمایشی خود گیر کرده باشد ، این احتمالاً یک رهبر واجد شرایط است که می خواهد بیشتر بیاموزد.

3. Zendesk Sunshine

Zendesk با نقاط درد در ویدئوی نمایشی محصول خود پیش می رود.

“روابط با مشتری پیچیده است … متشکل از قطعاتی از آنچه شما در مورد مشتریان خود می دانید … همه جا در همه جا وجود دارد.” اما Zendesk متوجه می شود: “آنچه هرج و مرج به نظر می رسد در واقع همه چیز است که شما می خواهید.”

بیننده فوراً احساس می کند که زندسک آنها را درک کرده است. قبل از اینکه Zendesk حتی راه حلی را معرفی کند ، 50 ثانیه کامل از ویدیو می گذرد. ​​

ما در واقع هرگز این پلتفرم را در محل کار نمی بینیم ، اما این واقعا هدف این ویدیو نیست. این چیزی است که آن را به یک نسخه ی نمایشی مثر تبدیل کرده است.

4. SurveyMonkey

تقریباً دو دقیقه طول می کشد ، این نسخه ی نمایشی محصول دارای مجموعه ای قدرتمند از تصاویری از مزایا و ویژگی های SurveyMonkey و همچنین رابط کاربری محصول است.

چرا کار می کند: بینندگان می بینند ارسال نظرسنجی با استفاده از SurveyMonkey چقدر آسان است. آنها حتی می بینند که چگونه با سیستم عامل های دیگر مانند Slack ادغام می شود.

این یک کار اصلی یک ویدئوی نمایشی است ، اما بیننده می بیند که چگونه SurveyMonkey می تواند در جریان کار روزانه خود ادغام شود-و نحوه استفاده آسان از محصول ، از ورود به سیستم تا ارسال.

5. Headspace

آیا فروش سخت تر از مدیتیشن در اینترنت وجود دارد؟ Headspace با ویدئوی نمایشی محصول متحرک مدرن و قابل ارتباط آنها را آسان می کند.

آنها یک “زندگی سالم تر و شادتر” را ارائه می دهند و نحوه عملکرد برنامه را برای انواع مختلف کاربران با اهداف و زمان های مختلف به شما نشان می دهند.

این نسخه ی نمایشی به خوبی کار می کند زیرا یک ویدیوی فراگیر است که ارتباطات زیادی را بدون خستگی بیننده ایجاد می کند.

6. Esusu

Esusu ، برنامه ای که توسط Forbes 30 زیر 30 کارآفرین اجتماعی Abbey Wemimo و Samir Goel ، با برنامه ریزی مالی به افراد در مکانهای حاشیه ای کمک می کند. نسخه نمایشی ایجاد شده توسط این شرکت به بینندگان نگاهی به داخل پلت فرم Esusu و ابزارهایی که باید ارائه دهد می اندازد.

به طور خاص ، این نسخه ی نمایشی نحوه استفاده خانواده ها از بستر را برای ایجاد اعتبار هر یک از اعضا ، صرفه جویی در بودجه یا ارسال وجوه به یکدیگر مورد بررسی قرار می دهد.

یک نکته جالب در مورد معرفی بالا این است که با پرسیدن از مخاطبان که آیا تا به حال با اعتبار بد یا پس انداز ضعیف برخورد کرده اند ، یک نقطه درد ایجاد می کند. سپس ، دقیقاً نشان می دهد که چگونه Esusu می تواند به آنها کمک کند.

این نسخه ی نمایشی همچنین یک مثال عالی از این است که چگونه یک گشت و گذار ساده و سریع در یک برنامه می تواند به کاربران بالقوه دقیقاً آنچه را که باید در مورد حرکت و استفاده از این نوع برنامه ریزی مالی بدانند ، نشان دهد.

7. Apple

این ویدئوی محصول براق آیفون 12 جدید را با نشان دادن کارهایی که می تواند انجام دهد ، معرفی می کند. متن ساده از طریق تصاویر زنده به بیننده ویژگی ها و قابلیت ها را هشدار می دهد.

هدف این نسخه ی نمایشی محصول ، جادوگری است تا آموزش ، و این دقیقاً همان کاری است که انجام می دهد.

8. Slack

Slack از این ویدیو با رنگ روشن استفاده می کند تا تصور غلط رایج در مورد پلتفرم خود را از بین ببرد: این فقط برای ارسال پیام خصوصی است. آنها بینندگان را با نحوه ارتباط تیم ها با استفاده از رابط کاربری خود آشنا می کنند.

بازیگر توضیح می دهد: “این چیزی فراتر از یک مکان برای صحبت است ،” ما همه پرونده های خود را نیز اینجا نگه می داریم. “

این ویدئو از نظر ویژگی های سنگین است ، اما بازیگر در مورد نحوه تبدیل این ویژگی ها به مزایا در حالی که بینندگان را در نمایش Slack راهنمایی می کند ، صحبت می کند.

یک برنامه ساده “امروز با Slack شروع کنید” این ویدئوی آموزنده را با یک دعوت به عمل روشن می بندد.

9. ریشه های نایک رایگان

این نسخه ی نمایشی محصول داستان اصلی کفش های دویدن Nike Free را بازگو می کند.

آنچه در اینجا خوب کار می کند زمینه ای است که برند برای ایده و چشم انداز پشت محصول ارائه می دهد.

سازندگان کفش در مورد نحوه طراحی کفش کمی توضیح می دهند و مزایایی مانند “حرکت طبیعی تر” و “تکامل خوب و مدرن” را بیان می کنند.

یک علامت ساده در انتها عبارت است: “طراحی شده برای حرکت مدرن.”

10. Duolingo

Duolingo همه چیز را با اثبات اجتماعی The Wall Street Journal شروع می کند: “دورترین و بهترین برنامه رایگان آموزش زبان.”

آنچه در زیر می آید شرح نحوه عملکرد این پلتفرم است که با داده های بیشتری در مورد میزان تأثیرگذاری آن پشتیبانی می شود.

اگر می خواهید ثابت کنید که محصول شما کار می کند ، گاهی اوقات حقایق فریبنده تر از نمایشی از خود محصول است.

11. محل IKEA

بیان مقصود از قبل اشکالی ندارد.

“سلام ، IKEA دوست دارد همه درباره Place ، برنامه جدید واقعیت افزوده ما بدانند ،” این ویدیوی نمایشی را توضیح می دهد.

آنچه در زیر می آید نمایش برنامه و مونتاژ ویدئویی از افرادی است که برای طراحی و تجهیز فضاهای جدید تلاش می کنند.

راوی توضیح می دهد: “ما می خواهیم تصور مکان بهتر را برای مردم در همه جا آسان کنیم.

چرا این کار می کند: این یک نقطه درد را نشان می دهد و توضیح می دهد که چرا این محصول برای حل آن اینجا آمده است. لازم نیست همه نسخه های نمایشی از این فرمول استفاده کنند ، اما شروع خوبی است.

12. NoseFrida

نوزاد شما تا زمانی که ناز باشد زیبا است.

راوی این نمایشنامه توضیح می دهد که وقتی بینی نوزاد بیمار می شود چه اتفاقی می افتد – و چرا کودک شما عصبی می شود.

بلافاصله ، او نقاط درد بیننده را شناسایی کرد و مشکل را با رقبای NoseFrida توضیح داد.

راوی شروع به توضیح نحوه استفاده از NoseFrida می کند ، دستگاهی که به والدین اجازه می دهد به طور فیزیکی از بینی نوزادشان بینی بیرون بکشند و روزهای بی خیال میلک شیک شما را برای همیشه خراب می کند (از من بگیرید).

اینجاست که شرکت کاری درخشان انجام می دهد. آنها می دانند که بزرگترین بلوک خرید مشتری آنها فاکتور کل ناخالصی است که این محصول ایجاد می کند ، بنابراین با آن روبرو می شوند.

راوی می گوید: “راحت نفس بکشید ، ما می دانیم که شما به چه فکر می کنید.” سپس توضیح می دهند که چگونه NoseFrida از نظر بهداشتی و ایمن طراحی شده است.

آیا می دانید محصول شما دارای پرچم قرمز بزرگی برای مشتریان است؟ سعی کنید مانند NoseFrida ، شجاعانه به آن بپردازید ، به جای این که در اطراف فیل در اتاق راهنمایی کنید.

13. Craftsy

چگونه افراد را مجبور می کنید که از ارزشمندترین دارایی خود جدا شوند: وقت آزاد آنها؟ پلتفرم یادگیری آنلاین Craftsy ، که قبلاً با نام Bluprint شناخته می شد ، فرمول مناسبی دارد.

ابتدا با اطلاع دادن به کاربران برای داشتن چیزی برای همه ، کاربران را درگیر خود می کنند. راوی می گوید: “این که آیا تازه کار خود را شروع کرده اید یا به دنبال پیشرفت مهارت های خود هستید ، آموزش های جهانی ما در اینجا به شما کمک می کند.”

سپس ویدیو درس های مختلفی را که مصرف کنندگان می توانند از پخت تا بافندگی بگیرند ، بیان می کند و بر ارزش داشتن مربیان با تجربه برای راهنمایی آنها تأکید می کند.

14. Sphero

آیا شما برای یک محصول شناخته شده اید اما می خواهید محصول دیگری را معرفی کنید؟ Sphero اطلاعات کمی در مورد آن دارد.

چند سال پیش ، این برند یک ربات به نام BB-8 برای فیلم کمی شناخته شده به نام جنگ ستارگان: نیرو بیدار می کند ایجاد کرد. خوشبختانه برای آنها ، من می شنوم که همه چیز تکان داده شد.

در یک ویدیوی Kickstarter برای جدیدترین ربات خود ، آنها با نشان دادن ربات نمادین BB-8 که موفقیت آنها را سر به فلک کشید شروع می کنند. هنگامی که بیننده می داند آنها چه کسانی هستند ، ربات جدید خود را معرفی می کنند: The Sphero RVR.

در بقیه ویدیو ، مهندسان روبات صحبت می کنند که در مورد کارهای جدید آنها و دلیل خاص آن صحبت می کنند. ما آنها را باور داریم زیرا آنها این خلقت جدید را به اقتدار گذشته خود وصل کرده اند.

آنچه در اینجا خوب کار می کند این است که Sphero اعتبار خود را مستقیماً با ارجاع به موفقیت های گذشته ثابت می کند و سپس محصول جدید و ویژگی های آن را معرفی می کند.

15. دوربین جلوی درب حلقه

این یک مثال عالی دیگر از نمایش بینندگان به جای گفتن آنها برای محصول شما است.

این ویدئو افراد مختلف را که از Ring’s Door View Cam استفاده می کنند به روش های مختلف نشان می دهد.

ما می بینیم که آنها از رابط تلفن همراه استفاده می کنند ، از بلندگو استفاده می کنند و با استفاده از دوربین از خطر جلوگیری می کنند.

در بسیاری از مواقع ، نسخه های نمایشی مزایا را بیان می کنند ، اما چه چیزی بهتر از دیدن آن در عمل است؟ به همین دلیل موارد استفاده برای نمایشی عالی است.

16. Peloton

این ویدئوی محصول با داستان اصلی دوچرخه Peloton شروع می شود و به سرعت به مزایای آن می رسد (به عنوان مثال ، می توانید بدون بیدار کردن شریک خود در اتاق خواب خود سوار شوید).

قبل از اینکه بدانید ، ویدئو با نقاط دردناک بیننده صحبت می کند ، “یکی از چالش های تناسب اندام بوتیک این است که می تواند ناراحت کننده باشد.”

راه حل آنها؟ پلوتون.

هزاران کلاس ، مربیان مجرب ، جامعه ، و سهولت استفاده.

نمای نزدیک دستگاه در حال استفاده ویژگی های خاصی را برجسته می کند ، اما آنچه این ویدیو بیشتر نشان می دهد تجربه ای است که از Peloton خواهید داشت.

یکی از شرکت کنندگان ویدیو می گوید: “این چیزی است که من از دست داده ام.

من نمی توانم فکر کنم که این هدف اولیه سازندگان این ویدیو برای بینندگان خود بود.

17. بزرگنمایی

این یک نمونه کلاسیک از ویدیوی نمایشی محصول است. یک اسکریپت محکم و دارای ویژگی های سنگین که بلافاصله به نحوه استفاده و بهره مندی متخصصان از زوم می پردازد.

آنچه در اینجا خوب کار می کند: بیننده هنگام استفاده از محصول در حال استفاده از آن می بیند و تصویر واضحی از آنچه Zoom می تواند به آنها ارائه دهد در اختیار دارد.

18. Gusto

من جامع ترین ویدئوی نمایشی محصول را برای آخرین بار ذخیره کردم. این مثال ، از ارائه دهنده نرم افزار HR Gusto ، به مدت پنج دقیقه و پنجاه و شش ثانیه چشمگیر است.

آنچه در زیر می آید بررسی دقیق محصول ، مزایای آن و نحوه انتخاب طرح مناسب است.

بینندگانی که تا انتها وارد می شوند به احتمال زیاد به گوستو نشان می دهند که آماده صحبت با فروشنده هستند. این ویدئو احتمالاً برای خریداران بیشتر در سفر خریدار مفید است.

نکته مهم: اگر هدف شما معرفی محصول/خدمات خود به مخاطبان جدید است ، از گزینه کوتاهتری استفاده کنید که سریع و آسان مصرف می شود.

استفاده از فیلم های نمایشی محصول در استراتژی بازاریابی شما

ساختن ویدیوهای نمایشی محصولات ممکن است کمی زمان بر باشد و برنامه ریزی لازم را داشته باشد ، اما پس از پخش زنده ، می تواند بخشی موثر از استراتژی کلی بازاریابی ویدئویی برند شما باشد.

همانطور که مصرف کنندگان در حال جستجوی محتوای ویدئویی بیشتر در حین تحقیق در مورد محصولات هستند ، بازاریابان همچنین متوجه شده اند که ویدیوها م effectiveثرترین دارایی آنها هستند . مانند آنها ، شما می خواهید از بازاریابی ویدیویی و نمایشی از محصولات استفاده کنید تا مشتری احتمالی خود را به مرحله مشتری هدایت کنید.

آیا می خواهید ویدیوی خود را ایجاد کنید؟ راهنمای نهایی ما در زمینه بازاریابی ویدیویی را بررسی کنید.

توجه ویراستار: این پست وبلاگ در ابتدا در ژوئن 2019 منتشر شد ، اما برای جامعیت به روز شده است.

Product Marketing Kit

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *