بهره وری, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

16 مورد از بهترین برنامه های زمانبندی جلسات برای سازماندهی روز شما

ما از گذراندن ساعتهای بی شماری در جلسات غیرمولد و سو complain مدیریت شکایت داریم.

اما جرم بزرگتر ، تمام وقت تلف شده ای است که ما برای برنامه ریزی جلسه می گذرانیم.

Get Started with Free Meeting Scheduling Software

ارتباطات و مراحل بی پایان و برگشت – بازبینی تقویم ها ، تعیین بهترین مکان برای ملاقات ، تنظیم شماره تماس ، افزودن جلسه به تقویم ، دعوت از همه شرکت کنندگان لازم و غیره. به بیان ساده تر ، روند کار جلسه را بدون دردسر حتی قبل از شروع آن دردسرساز می کند.

بهترین راه برای برنامه ریزی جلسات

در اینجاست که نرم افزار زمان بندی جلسات وارد عمل می شود – این روش کارآمدتر برای بهینه سازی وقت خود هنگام برنامه ریزی جلسات (و زمان هرکسی که دعوت شده است) است.

این ابزارها دارای توابع مختلفی مانند اتوماسیون زمانبندی دستور کار ، یادآوری ها و اعلان ها و یکپارچه سازی برای اتصال نرم افزار برنامه ریزی شما به سایر ابزارهای تجاری شما هستند (مانند CRM و نرم افزار فروش ). بنابراین ، بیایید نگاهی به برخی از بهترین نرم افزارهای برنامه ریز جلسات امروز بیندازیم.

بهترین برنامه ریز جلسات

چه در تلاش برای یافتن پنجره مناسب زمان برای جلب نظر تیم پرمشغله خود باشید و چه در جستجوی بهترین راه برای هماهنگی با مشتریان خود ، این ابزارهای برنامه ریز جلسات را پوشش داده اید.

1. HubSpot Free برنامه ریز وقت و جلسه

HubSpot Free Appointment & Meeting Scheduler

قیمت: رایگان ، 0 دلار در ماه (رایگان) ، 45 دلار در ماه (شروع کننده) ، 450 دلار در ماه (حرفه ای) ، 1200 دلار در ماه (سازمانی) برای مرکز خدمات یا مرکز فروش

برنامه زمانبندي ملاقات و جلسات رايگان HubSpot به چشم انداز شما اجازه مي دهد جلسات شخصي و گروهي را با شما بصورت خودکار رزرو کند تا از جلو و عقب بودن وقتي که با تعيين در دسترس بودن کساني وقت گير است ، جلوگيري کند.

چشم اندازها می توانند تقویم و در دسترس بودن شما را ببینند و به سادگی زمان جلسه ای را که برای آنها مناسب باشد انتخاب می کنند. از انتخاب آنها مطلع می شوید و به طور خودکار به تقویم شما اضافه می شود. اگر اطلاعات مربوط به مخاطبی که با آن جلسه ملاقات می کنید وجود داشته باشد ، این اطلاعات برای شما نمایش داده می شود ، زیرا این ابزار با CRM همه در یک شروع شده است.

HubSpot با تقویم Google و Office 365 Calendar کار می کند و برای همیشه در دسترس است یا با پرداخت طرح هاب فروش یا مرکز خدمات .

2. سازماندهی

Arrangr best meeting scheduler tool

قیمت: رایگان ، 3.99 دلار در ماه (طرفدار) ، 6.99 دلار در ماه (طرفدار +)

Arrangr با رزرو زمان جلسات آزمایشی و همچنین آزاد کردن اسلاتهایی که مورد استفاده قرار نمی گیرند ، روند برنامه ریزی جلسات را از ابتدا تا انتها مدیریت می کند.

این با تقویم ها و CRM ادغام می شود ، و قابلیت زمان بندی رویدادهای گروهی را دارد. هرچند منحصر به فردترین چیز ، توانایی آن در پیشنهاد مکان مناسب برای همه طرفها بر اساس معیارهایی است که شما در مورد تنظیمات خود ارائه می دهید (به عنوان مثال برای رفتن به یک چت قهوه در مقابل جلسه ناهار).

3 Demodesk

demodesk meeting scheduler software

قیمت: 25 دلار در ماه (پایه) ، 45 دلار در ماه (نرم افزار) ، قیمت گذاری سفارشی (تجارت یا شرکت)

Demodesk یک برنامه ریز و دستیار جلسات همه در یک است که به طور خاص برای برنامه ریزی نسخه ی نمایشی فروش طراحی شده است. شما نه تنها صفحات رزرو سفارشی ، همگام سازی تقویم و تجزیه و تحلیل جلسه را دریافت می کنید ، بلکه می توانید از گزینه های پیشرفته اشتراک صفحه و نمایش مجازی آن بهره مند شوید. همچنین دارای ادغام های بومی با ابزارهای بسیاری از جمله سیستم عامل های CRM.

4 تجمع

rally meeting tool scheduling interface

قیمت: رایگان

Rallly به شما امکان می دهد یک نظرسنجی ساده و سرراست ایجاد کنید که در آن شرکت کنندگان بتوانند در یک روز برای یک رویداد که برای آنها بهترین نتیجه را دارد رای دهند. این همچنین شامل یک بخش نظرات باز در صفحه جلسه است تا شرکت کنندگان بتوانند برنامه جلسه را برنامه ریزی کنند یا در مورد جزئیات قبل از رویداد بحث کنند.

5. تقویم

calendar best meeting scheduling software

قیمت: برای نقل قول با تقویم تماس بگیرید.

تقویم یک سرویس رایگان است که تقویم های Google و Apple را با هم ادغام می کند. این برنامه دو روش برای برنامه ریزی جلسات ارائه می دهد. با استفاده از روش “خروجی” ، میزبان ها در دسترس بودن خود را نشان می دهند ، شرکت كنندگانی را كه می خواهند به جلسه بیایند لیست می كنند و با استفاده از نرم افزار تقویم ایمیلی را برای جمع آوری اوقات دلخواه همه ارسال می كنند.

بعد از اینکه تقویم زمان ایده آل ملاقات با همه را تعیین کرد ، برنامه جلسه را برای شما برنامه ریزی می کند. Calendar با استفاده از روش “ورودی” ، یک URL شخصی به شما می دهد که در آن کاربران می توانند در دسترس بودن شما را بررسی کرده و زمان ملاقات با شما را درخواست کنند.

6. NeedToMeet

needtomeet calendar interface

قیمت: رایگان ، 12 دلار در سال / کاربر (پیشرفته) ، 19 دلار در سال / کاربر (حق بیمه)

برای استفاده از سرویس آنها نیازی به ثبت نام در حساب کاربری نیست. کافی است شرح مختصری از هدف جلسه خود را وارد کنید ، دسترسی خود را در یک تقویم مسدود کنید و پیوند را برای شرکت کنندگان ارسال کنید. نسخه رایگان با تقویم شما همگام سازی نمی شود ، اما اشتراک حق بیمه ای را ارائه می دهد که با Outlook ادغام می شود.

این ابزار با خدماتی مانند Rally و Doodle متفاوت است زیرا به شرکت کنندگان این امکان را می دهد تا تاریخ و زمان مورد نظر خود را مشخص کنند ، نه اینکه فقط از لیست تاریخ ها و زمان های تعیین شده توسط میزبان جلسه انتخاب کنند.

7. YouCanBook.me

YouCanBook.me Scheduling tool interface

قیمت: 10 دلار / تقویم / ماه

اگر می دانید که در تلاش هستید تا دسترسی خود را به مشتریان نشان دهد ، YouCanBook.me را امتحان کنید. این ابزار URL سفارشی را به کاربران ارائه می دهد که در آن کاربران می توانند مکان های رایگان تقویم Google یا تقویم iCloud شما را مشاهده کرده و با شما زمان رزرو کنند. همچنین به شما امکان می دهد صفحه رزرو خود را با طرح های مختلف سفارشی کنید ، رنگ ، و آرم شرکت شما.

8. انتخاب

pick meeting app which highlights Times That Work for the user

قیمت: 9 دلار در ماه

Pick به طور خودکار تقویم های Gmail همه را اسکن می کند تا اسلات های باز را پیدا کند و لیستی از زمان های موجود متقابل را ارائه می دهد. سپس می توانید مستقیماً از برنامه برای همه شرکت کنندگان دعوتنامه تقویم ارسال کنید. نکته قابل توجه این است که همه اعضای تیم شما برای به اشتراک گذاشتن در دسترس بودن خود باید در Pick باشند. این برنامه همچنین یک URL جداگانه در اختیار کاربران قرار می دهد تا بتوانید در دسترس بودن خود را با افراد متقاضی جلسه به اشتراک بگذارید.

9. Doodle

doodle scheduler interface that allows teams to show availability

قیمت: 6.95 دلار در ماه (طرفدار) ، 8.95 دلار در ماه (تیم) ، برای قیمت گذاری (شرکت) تماس بگیرید

با Doodle ، لیستی از لیست های احتمالی تاریخ g را انتخاب کنید > و زمان جلسه شما و سپس از شرکت کنندگان خود نظرسنجی کنید تا ببینید کدام گزینه برای آنها بهتر است. برای شرکت در نظرسنجی نیازی به ثبت نام در حساب Doodle نیست. همچنین می توانید یک URL عمومی Doodle ایجاد کنید ، جایی که افراد بتوانند براساس در دسترس بودن لیست شده شما ، جلسه ای را با شما درخواست کنند.

10. با Calendly کنید H3>

calendly scheduling software dashboard interface

قیمت: رایگان ، 8 دلار در ماه (حق بیمه) ، 12 دلار در ماه (طرفدار) ، برای قیمت گذاری تماس بگیرید (بنگاه اقتصادی)

تقویم به طور مستقیم با Google یا Office 365 شما ادغام می شود تقویم و یک URL شخصی به شما می دهد که در آن افراد می توانند در دسترس بودن شما را مشاهده و جلسات خود را با شما برنامه ریزی کنند. برای کمک به سازماندهی شما ، این برنامه به شما امکان می دهد انواع جلسه ها و مدت زمان سفارشی را تنظیم کنید (به عنوان مثال ، ورود به سیستم 30 دقیقه ای یا 60 دقیقه بررسی پروژه).

س questionsالات سفارشی را به فرم افراد برای ورود به سیستم برای ملاقات با شما اضافه کنید ، پیوندی به سندی یا صفحه وب افراد قبل از جلسه شما باید بررسی کنند و در صورت لزوم رویدادها را خصوصی کنید.

11 کلارا

clara labs scheduling software calendar view of schedule

قیمت: 99 دلار در ماه (ضروری) ، 199 دلار در ماه (حرفه ای) ، 399 دلار در ماه (اجرایی)

با Clara آشنا شوید ، یک دستیار مجازی که با یادگیری ماشین تقویت می شود و می تواند همه جلسات شما را برنامه ریزی کند و با الگوهای برنامه ریزی شما آشنا شود. پس از ثبت نام ، تنظیمات برگزیده خود را در مورد روزها و زمانهایی که برای جلسات در دسترس هستید و همچنین مکان های مورد علاقه برای آن جلسات (به عنوان مثال برای ناهار ، قهوه و غیره).

اگر کسی جلسه ای بخواهد ، می توانید آدرس ایمیل CC Clara (که می تواند در دامنه شرکت شما سفارشی شود) ، و دستیار مجازی زمان ، تاریخ ، مدت زمان ، شرکت کنندگان و مکان جلسه را تعیین می کند بنابراین شما ‘ مجبور به او همچنین از دستورات انسانی مانند “من بیمار هستم ، بنابراین می توانید جلسات من را در روز سه شنبه تنظیم کنید؟” را درک می کند

12. تقویم Google Meet with feature on Google Calendar

قیمت: رایگان

اگر تیم شما قبلاً از GSuite استفاده کرده است (به عنوان مثال Gmail) و مایل است روندهای برنامه ریزی را با استفاده از همان بستر برای تقویم ها و برنامه های شما ساده کند ، از Google Calendar استفاده کنید.

اگر ایمیل کار شما قبلاً عضوی از عضویت GSuite بوده است ، می توانید به تقویم خود بروید ، یکی دیگر از اعضای تیم را در زیر برگه “ملاقات با” در سمت چپ خود جستجو کنید و سپس بر روی نام وی کلیک کنید تا تقویم وی در مقابل شما باشد مال خود اگر روی یک تقاطع زمانی در آن تقویم کلیک کنید ، می توانید جلسه ای را با خود و هم تیمی خود ترتیب دهید.

اگر هم تیمی های شما بخشی از GSuite شما نیستند ، دکمه “اشتراک” را فشار دهید تا تقویم خود را با آدرس ایمیل آنها به اشتراک بگذارید. از آنجا ، آنها می توانند تقویم را وارد کرده و زمان ملاقات با شما را تعیین کنند.

13. بزرگنمایی

zoom meeting scheduler interface

قیمت: رایگان ، 149.90 دلار در سال / پروانه (طرفدار) ، 199.90 دلار در سال / پروانه (تجارت) ، 240 دلار در سال / پروانه (سازمانی)

بزرگنمایی یکی از محبوب ترین پلتفرم های کنفرانس ویدیویی است ، اما همچنین شامل ابزارهایی برای روند برنامه ریزی بسیار آسان تر است.

انتخاب کنید که جلسه را به تقویم خود اضافه کنید (که ممکن است برای گیرنده برای شما دعوت نامه ارسال کند) یا دعوت را کپی کرده و در ایمیل بچسبانید. علاوه بر این ، دو ویژگی از جلسات بزرگنمایی ضبط و رونوشت است.

14. Chili Piper

chili pepper meeting scheduling software

قیمت: 30 دلار / کاربر / ماه (مجوز کاربر) ، 150 دلار در ماه (تند) ، 400 دلار در ماه (داغ) ، 1000 دلار (جهنم)

Chili Pepper یک نرم افزار برنامه ریزی برای تیم های درآمد B2B است – این برنامه از هر ایمیل با یک کلیک و همچنین یک برنامه ریزی دستی بدون درز بین تکرارهای شما را ارائه می دهد. این ابزار جلسات را برای مشتریان شما با یک کلیک رزرو می کند و CRM شما را به طور خودکار به روز می کند تا داده های تماس شما در مرکز قرار داشته و به روز باشد.

همچنین تقویم شما را بهینه می کند و با تنظیم یادآوری های جلسه ، رسیدگی به شرکت کنندگان بدون نمایش ، ایجاد بافر جلسه ، ایجاد رزرو زمان در تقویم در صورت لزوم و امکان برنامه ریزی مستقیم جلسه ، به افزایش بهره وری کمک می کند.

15. Setmore

setmore meeting scheduler tool

قیمت: رایگان ، 9 دلار / 1-2 کاربر در ماه (حق بیمه) ، 5/3 دلار + کاربر / ماه (طرفدار)

Setmore یک نرم افزار رزرو آنلاین خودکار است که برنامه ریزی ، یادآوری و پرداخت 24 ساعته 7/7 را انجام می دهد. شما می توانید برای ایجاد احساس حرفه ای در رزروها و برنامه های خود مارک بزنید – این شامل URL های صفحه شخصی ، آرم ها ، قلم ها و رنگ ها است.

این ابزار از آنجا که با Zoom و Teleport تلفیق می شود میزبانی جلسات مجازی را آسان می کند و می توانید پیوند تقویم خود را در وب سایت و پروفایل های اجتماعی خود مانند Facebook و Instagram قرار دهید.

16. CalendarHero

CalendarHero meeting scheduler tool

قیمت: رایگان ، 8 دلار در ماه (حرفه ای) ، 12 دلار در ماه (تیم)

CalendarHero یک نرم افزار برنامه ریزی جلسات آنلاین است که روند زمان بندی جلسات را برای شما به صورت خودکار انجام می دهد. به سادگی ارائه دهنده گپ ویدیویی خود را اضافه کنید (به عنوان مثال بزرگنمایی ، Google Meet ، Microsoft Teams Video) و شروع به برنامه ریزی و میزبانی جلسات مجازی کنید.

اطلاعات آماری شرکت کنندگان و جلسات جلسات پس از تماس های شما در دسترس است – سپس داده ها می توانند به نرم افزار فروش یکپارچه یا CRM شما اضافه شوند. همچنین می توانید با ادغام CalendarHero با نرم افزاری مانند Slack و HubSpot to make the process of adding, referring to, and updating contact records, files, and simpler.

How to Schedule a Meeting With HubSpot’s Meeting Tool

As mentioned above, HubSpot’s Free Appointment & Meeting Scheduler makes the process of scheduling meetings and managing associated contact data easy — below we’ll review the steps involved in scheduling a meeting with HubSpot so you can see one of these scheduler tools in action.

1 Sign up for HubSpot.

You can use HubSpot’s meeting scheduler if you’re a free or paid Sales Hub or Service Hub user.

2. Click the Meetings link under the Sales tab.

This will take you to the back end of the Meetings tool where you can create your own meeting link.

3 Click the “Create meeting link” button in the top right corner.

You may see the option to choose Personal or Team. If it’s just you that’s requesting the meeting, choose Personal.

4 Fill out your meeting details.

HubSpot asks for the headline (which will show up on your Meetings Tool), name, what you want your link URL to be, and more details.

screenshot of meetings tool to add meeting details in hubspot

5. Configure your meeting in HubSpot.

There are also additional fields for optional details to be included in the invite, such as subject and description that will be sent to attendees.

screenshot of meetings tool to configure meeting in hubspot

6. Designate your availability.

This is the key feature that eliminates the back and forth. By designating when you can meet, this will display only those times for the recipient to choose from.

screenshot of designating meeting availability in hubspot

7. Add form questions for qualification.

If you’re in sales and have your Meetings Tool visible to anyone, you may want to only allow qualified prospects to book with you. This section requires a few fields to give you more insight.

screenshot of hubspot meetings tool form questions

8. Click “Save changes” and check your work.

Once you click this button, you’ll see a popup that includes your page link and the embed code.

screenshot of meeting link created in hubspot

Copy and paste the booking link into your browser and check to see if your Meetings Tool has this meeting configured the way you want it.

screenshot of hubspot meetings tool calendar picker

Start Scheduling Your Meetings 

Start saving time and using meeting scheduler software — this will ensure everyone efficiently agrees to meeting dates and times, eliminating unnecessary and time-consuming back-and-forth communication.

New Call-to-action

Editor’s Note: This post was originally published in July 2015 and has been updated for freshness, accuracy, and comprehensiveness.

meetign scheduler

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *