نام تجاری, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

16 مزایای مارک و نام تجاری مشترک

از چند راه دیگر ، مارک تجاری ستون موفقیت است.

به شما کمک می کند مجموعه ای از ویژگی های منحصر به فرد کسب و کار خود را ایجاد کنید ، مانند آرم و نام تجاری ، که به مشتریان اجازه می دهد مارک شما را بشناسند و آن را با آنچه شما ارائه می دهید مرتبط سازید.

برندینگ به خودی خود تأثیرگذار است ، اما برندسازی مشترک فرصت ها و مزایای بیشتری را برای مشاغل مشارکت در آن به ارمغان می آورد. در این پست ، مزایای حاصل از ایجاد فردیت تجاری برای تجارت خود و مزایای اضافی حاصل از برندسازی مشترک با یک شریک را کشف کنید.

Download Now: Free Brand Building Guide

1 نام تجاری اغلب عامل تعیین کننده ای برای تصمیم گیری خریداران است.

نام تجاری اغلب عاملی تعیین کننده برای مصرف کنندگان هنگام تصمیم گیری در مورد خرید است. در واقع ، مصرف کنندگان گزارش می کنند بیشتر احتمال دارد که از مارک هایی خریداری کند که آنها را می شناسند یا آنها را می شناسند و قبلاً با آنها تجربه مثبتی داشته اند.

این امر به ویژه در مورد رسانه های اجتماعی صادق است ، زیرا 89٪ از مصرف کنندگان می گویند آنها از مارکی خریداری می کنند که قبلاً نسبت به رقبا دنبال کرده و شناخته شده اند. با توجه به این موضوع ، داشتن یک مارک تجاری قابل شناسایی و منحصر به فرد باعث می شود مشتریان بتوانند احساس راحتی بیشتری در خرید از مشاغل مورد علاقه خود داشته باشند.

2. مارک تجاری به کسب و کار شما هویت می بخشد.

مارک تجاری به کسب و کار شما هویت فراتر از فقط محصولات را می دهد. و خدماتی که می فروشید. شما فراتر از یک نام هستید ، خصوصاً اگر یک ماموریت تجاری داشته باشید جدا از محصولات خود.

به عنوان مثال ، اگر نام تجاری شما به مسئولیت اجتماعی متعهد باشد ، علاوه بر محصولات خود با آن علایق مرتبط خواهید شد. تجارت شما شخصیتی خارج از فروش شما را ایجاد می کند ، که مصرف کنندگان از

3 مارک تجاری شما را از رقبا در بازار اشباع شده متمایز می کند.

هیچ راهی برای تعیین تعداد مارک های جهانی وجود ندارد ، اما مطمئناً تعداد زیادی وجود دارد. با توجه به این موضوع ، مارک تجاری به شما کمک می کند تا در میان مردم متمایز باشید و در یک بازار رقابت فزاینده قدرت کسب کنید.

هویت نام تجاری شما شما را از رقبای خود متمایز می کند ، خصوصاً در صنایعی که برجسته کردن آنها آسان نیست زیرا محصولات مشابهی را ارائه می دهید. اگر هویت منحصر به فردی دارید ، هنوز هم می توانید آن محصولات مشابه را ارائه دهید ، اما شخصیت و شهرت نام تجاری منحصر به فرد شما ، مهر و موم این معامله است.

4 مارک تجاری باعث به یاد ماندنی شدن تجارت شما می شود.

مارک تجاری قوی باعث می شود که کسب و کار شما به یاد ماندنی و قابل تشخیص برای مصرف کنندگان باشد.

آنها قادر خواهند بود به سرعت محتوای شما را ایجاد کنند ، متعلق به شما باشد ، خصوصاً اگر آنها آن را در کانالهایی مشاهده کنند که متعلق به شما نیستند ، زیرا به نظر می رسد و مطابق با سبک محتوا و محتوایی است که می دانند شما ایجاد می کنید .

به یاد ماندنی بودن در مورد هزینه تبلیغات نیز مفید است. یک مارک به یاد ماندنی می تواند منابع بیشتری را به تبلیغ محصول اختصاص دهد و کمتر به آگاهی از برند اختصاص دهد زیرا مصرف کنندگان از قبل شما را می شناسند. به عنوان مثال ، کوکاکولا نیازی به گفتن این نکته ندارد که آنها وجود دارند زیرا نام تجاری آنها از قبل آگاهی جهانی دارد. در عوض ، آنها می توانند تلاش های بازاریابی را بر تبلیغ یک نوشیدنی جدید متمرکز کنند.

5. مارک تجاری از اقدامات بازاریابی شما پشتیبانی می کند و ثبات را ارتقا می دهد.

هنگامی که مارک تجاری مداوم دارید ، تلاش های آینده برای تجارت همیشه مسیر مشخصی را باید دنبال کنید. شما زمان کمتری را برای ارائه راه های ارائه خود و زمان بیشتری را برای اطمینان از ارائه مداوم محتوا ، محصولات و تجربیات مورد نظر مشتریان صرف خواهید کرد.

در اینجا تعدادی از آمار ارائه می شود که از مزایای سازگاری مارک تجاری پشتیبانی می کند:

سازگاری همچنین به اعتماد سازی مخاطبان کمک می کند ، که در زیر بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

6. برند سازی باعث ایجاد اعتبار و اعتماد می شود.

ناسازگاری باعث سردرگمی می شود ، اما مارک تجاری قوی برعکس عمل می کند.

مشتریان لازم نیست حدس بزنند که چگونه محتوا و محصولات شما با کسب و کار شما ارتباط دارند زیرا این موضوع واضح است. این به ایجاد اعتبار کمک می کند زیرا به مصرف کنندگان نشان می دهید که به قول خود پایبند هستید و درگیر عملی نیستید که به نظر می رسد با آنچه شما می خواهید نامرتب باشد.

هنگامی که اعتبار ایجاد می کنید ، اعتماد به تجارت خود را نیز افزایش می دهید ، این امر بر تصمیم گیری خریداران تأثیر می گذارد. همانطور که در بالا ذکر شد ، مشتری به احتمال زیاد با شرکتی که به رسمیت می شناسد و اعتماد دارد تجارت می کند زیرا از قبل می داند شما کی هستید و برای چه چیزی طرف هستید.

7. مارک تجاری باعث وفاداری و حفظ مشتری می شود.

مارک تجاری اعتماد را افزایش می دهد و اعتماد ستون وفاداری مشتری است .

هویت شما مشتریان را به خود جلب می کند زیرا آنها می توانند آنچه را که شما ایستاده اید تشخیص دهند و این به آنها کمک می کند تا با شما ارتباط برقرار کنند. هنگامی که مشتریان احساس می کنند به یک تجارت مرتبط هستند ، وفادارتر هستند. مشتریان وفادار ، به نوبه خود ، درآمدزایی می کنند ، زیرا احتمالاً هدف خریدهای تکرار شده و مشتریان جدیدی را به سمت تجارت خود جذب کنید.

8. برند سازی بازاریابی دهان به دهان را تشویق می کند.

داشتن مارک تجاری ثابت باعث وفاداری مشتریان می شود ، و همین امر باعث می شود که آنها بیشتر تمایل به استفاده از یک تبلیغات دهان به دهان قدرتمند داشته باشند. -strategy.aspx؟ _ga = 2.171356069.44260212.1621022021-102101492.1621022021 “rel =” noopener “target =” _ blank “> بازاریابی دهان به دهان

.

بازاریابی دهان به دهان هنگامی است که مصرف کنندگان شما را به صورت آنلاین به دوستان ، خانواده و حتی غریبه های خود ارتقا دهند. این برای همه مشاغل بسیار سودمند است ، زیرا مردم بیشتر از بازاریابان به سایر مصرف کنندگان اعتماد می کنند زیرا معتقدند که آنها برنامه کاری دارند. این آمارها :

  • 39٪ از مصرف کنندگان از مکالمات نظیر به نظیر نسبت به 23٪ از تبلیغات پولی یک مارک به یک مارک اعتماد می کنند.
  • مصرف کنندگان گزارش می دهند شخصی مانند خود (مصرف کننده دیگر) 14٪ معتبرتر از یک کارمند برند است.

هنگامی که مشتریانی وفادار ایجاد می کنید ، آنها برای جذب مشتری جدید و افزایش درآمد ، بازاریابی رایگان در اختیار شما قرار می دهند.

9. مارک به شما کمک می کند ارزشهای خود را به اشتراک بگذارید.

مشتریان بیش از هر زمان دیگری به خرید از شرکتهایی علاقه مند هستند که مقادیر یکسان آنها را به اشتراک بگذارید ، بنابراین داشتن یک پیام ثابت برای به اشتراک گذاری بسیار مهم است. در واقع ، اگر مشتریان معتقد باشند که شما تأثیر مثبتی بر جهان دارید ، آنها هزینه 31 تا 50٪ بیشتر برای محصولات و خدمات.

مارک تجاری به شما کمک می کند تا از این علاقه مشتری جدید استقبال کنید ، زیرا فراتر از یک آرم قابل تشخیص است – به شما امکان می دهد رسالت و ارزش های تجاری خود را اعلام کنید.

10. برند سازی باعث ایجاد روحیه و غرور داخلی کارمندان می شود.

مارک تجاری برای برداشت های بیرونی مفید است ، اما همچنین بر حفظ داخلی کارکنان ، روحیه و فرایندهای استخدام تأثیر می گذارد. این آمار را از تجارت LinkedIn بر تأثیر مارک های قوی کارفرمایان در استخدام و نگهداری:

  • مارک های معتبر می توانند هزینه های آموزش را به اندازه 50٪ .
  • 72٪ از رهبران استخدام در سراسر جهان می گویند که نام تجاری کارفرما تأثیر قابل توجهی در استخدام دارد.
  • 50٪ از کارفرمایان متقاضیان واجد شرایط تری را گزارش می دهند.
  • مارک تجاری قوی با کاهش 28 درصدی گردش مالی سازمان همراه است.
  • مارک ناسازگار با شرمنده کارمندان و روحیه پایین تر.

این آمار به ما نشان می دهد که مارک تجاری به شما کمک می کند خود را به عنوان یک منبع معتبر قرار دهید و باعث می شود کارمندان احساس کنند برای چیز بزرگ و معتبری کار می کنند. آنها به نمایندگی از مارک و تجارت شما افتخار می کنند ، اطمینان حاصل می کنند که همه به طور مداوم برای جلب رضایت مشتریان شما تلاش می کنند.

11 مارک به شما کمک می کند محصولات جدید را به راحتی معرفی کنید.

مارک تجاری به شما کمک می کند تا محصولات جدید را به راحتی وارد بازار کرده و فروش آن محصولات را برانگیزانید.

اولاً ، شما از قبل مارک تجاری مداوم دارید ، بنابراین بازاریابی محصول نیاز به کار زیادی ندارد ، بنابراین با محصولات موجود و پیام مارک شما همسو می شود. لازم نیست پشت میز بنشینید و بفهمید که همه چیز در کسب و کار شما چگونه مناسب است یا نام تجاری جدیدی ایجاد می کند. در حال حاضر مسیری برای پیگیری شما وجود دارد.

هنگامی که این محصولات جدید را راه اندازی می کنید ، مشتریانی که از قبل کیفیت خدمات شما وفادار ، آشنا و قدردان هستند مشتاقانه سعی می کنند آنچه را که ارائه می دهید ، تولید کنند و درآمد کسب کنند.

12 نام تجاری بازده بالایی از سرمایه گذاری و سود بیشتر را به همراه دارد.

سودآوری هدف نهایی است زیرا به شما این امکان را می دهد که تجارت خود را ادامه دهید ، به طور مداوم نوآوری داشته باشید و تجربیات لذت بخشی را که مشتری انتظار و آرزو دارد ارائه دهد.

از آنجا که مارک تجاری عامل مهمی در دستیابی به ROI بالا است a ، منطقی است که روی این روش سرمایه گذاری کنید.

مزایای گفته شده در بالا مربوط به همه مشاغل است ، صرف نظر از اندازه یا بلوغ. برندسازی مشترک می تواند مزایای بیشتری به همراه داشته باشد که در ادامه بیشتر به آنها خواهیم پرداخت.

مزایای نام تجاری مشترک

برندسازی مشترک مشارکت دو کسب و کار است که در آن موفقیت یک شرکت به موفقیت شرکت دیگر کمک می کند. مشارکت های برندسازی مشترک زمانی تأثیرگذار است که شامل دو شرکت مشابه باشد که با هم کار می کنند ، زیرا اعضای مخاطب ارزش منحصر به فردی از روابط خود کسب می کنند. نمونه ای از برندسازی مشترک که ممکن است از قبل با آن آشنا باشید ، یک شرکت ورزشی با یک ورزشکار مشارکت دارد.

1 مارک مشترک برای مصرف کنندگان هیجان انگیز است.

وقتی دو کسب و کار با هم کار می کنند ، این مشارکت برای مصرف کنندگان هیجان انگیز است. آنها ممکن است هرگز انتظار همکاری شما را نداشته باشند ، بنابراین مشتاق هستند ببینند که چه خواهد آمد.

برندسازی مشترک توجه و توجه بیشتری را به خود جلب می کند ، زیرا این یک عمل معمول نیست. ممکن است مشتری هایی داشته باشید که در روزهای راه اندازی اطلاعات خود را در رسانه های اجتماعی تازه کنند یا وب سایت های خود را بررسی کنند زیرا آنها به طور خارق العاده ای از آنچه در آینده قرار دارد هیجان زده هستند.

2. برندسازی مشترک مخاطبان جدیدی را در معرض دید قرار می دهد

اگرچه ممکن است در یک صنعت کار کنید ، اما شما و شریک زندگی خود بخشهای مختلف مخاطب را هدف قرار می دهید. وقتی در یک کمپین برندسازی مشترک کار می کنید ، در معرض دید مخاطبان آنها قرار می گیرید ، آنها در معرض دید شما قرار می گیرند و به هر دو شما کمک می کنند تا آگاهی از برند را افزایش دهند ، مشتری های جدید جذب کنند و به طور کلی دسترسی شما را افزایش دهند.

3 برندسازی مشترک به شما کمک می کند تا با مخاطبان جدید اعتماد ایجاد کنید.

هنگامی که به تنهایی تبلیغ می کنید و وارد بازارهای جدید می شوید ، مسئولیت اعتماد به نفس مخاطبان خود است. با این حال ، یک مزیت در مارک تجاری مشترک این است که شرکای شما اعتبار شما را تضمین می کنند.

ممکن است مخاطبان جدید شما 100٪ تخفیف به شما اعتماد نکنند ، اما اعتمادی که آنها به شریک زندگی شما دارند به آنها می گوید که آنها را در معرض مارکی قرار نمی دهند که با آنها مخالف هستند یا معتبر به نظر نمی رسند. اساساً ، شرکای شما به مخاطبان خود می گویند که می توانند به شما اعتماد کنند زیرا به شما اعتماد دارند.

4 نام تجاری مشترک مقرون به صرفه است

هنگامی که با مارک دیگری کار می کنید ، هم متعهد به اشتراک منابع هستید و هم هزینه تبلیغات خود را می کنید. این بدان معناست که شما می توانید در بودجه شخصی خود صرفه جویی کرده و هزینه های بیشتری را صرف کنید.

به عنوان مثال ، اگر شما و شرکای خود توافق می کنید هزینه تبلیغات را به اشتراک بگذارید ، می توانید برای ایجاد کمپین های خود دو برابر پول برای دسترسی به منابع استفاده کنید. اگر یک مارک تجاری کوچک هستید ، این می تواند بسیار سودمند باشد ، زیرا این فرصت را دارید که به روش هایی که به تنهایی قادر به انجام کار نیستید ، شاخه خود را انجام دهید.

در پایان روز ، مارک تجاری شما ، صرف نظر از اینکه با یک شریک کار می کنید ، اولین چیزی است که مصرف کنندگان در مورد تجارت شما می بینند. اگر وقت بگذارید و مارک تجاری قوی را برای کسب و کار شخصی خود اولویت قرار دهید ، رشد تبلیغات را پیدا می کنید و با اجرای تبلیغات تبلیغات مشترک ، مخاطبان جدید خود را حفظ می کنید.

New Call-to-action

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *