سئو, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

15 مورد از بهترین ابزارهای SEO برای حسابرسی و نظارت بر وب سایت شما در سال 2021

هیچ چیز مانند یک ناگهانی به روز رسانی الگوریتم Google نیست که باعث شود بازاریابان احساس مساوی و نگرانی کنند. به نظر می رسد موتورهای جستجو مانند Google منتظر هستند تا همه اردک های خود را پشت سر هم بیاورید و سپس یک به روزرسانی را ارائه دهید که تلاش های شما را فوراً منسوخ می کند.

به علاوه ، هنوز محرمانه ای در پشت وجود دارد که گوگل چگونه وب سایت ها را ارزیابی می کند و تعیین می کند که کدام سایتها – و چگونه ظاهر می شوند – در صفحه نتایج موتورهای جستجو (SERPs) برای درخواست های مختلف.

→ Download Now: SEO Starter Pack [Free Kit]

خبر خوب این است که تعدادی بهینه سازی موتور جستجو (SEO) در آنجا وجود دارد – برخی رایگان ، برخی دیگر پولی – که می تواند به شما کمک کند وب سایت خود را همانطور که موتورهای جستجو مانند Google می بینند مشاهده کنید – به این ترتیب ، می توانید رتبه و ارتباط خود را برای کلمات کلیدی مورد نظر خود ارتقا دهید.

در این مقاله وبلاگ ، 11 ابزار SEO رایگان و 14 ابزار SEO پرداخت شده را مرور می کنیم.

( توجه : برخی از ابزارهای رایگان زیر همچنین برنامه های پولی را ارائه می دهند در حالی که برخی از ابزارهای پولی نیز برنامه های رایگان ارائه می دهند – بنابراین ، توصیه می کنیم صفحات قیمت گذاری ابزارها را بررسی کنید. شما بیشتر علاقه مند هستید که تعیین کنید کدام برنامه برای نیازها و اهداف شما ایده آل است.) راهنمای زیر.

11 ابزار SEO رایگان

1. گریدر وب سایت HubSpot

free seo tool hubspot website grader

منبع

بازاریابان برای ایجاد ترافیک و راهنمایی های واجد شرایط از طریق وب سایت شرکت خود تلاش می کنند. به همین دلیل برای بازاریابان مهم است که بفهمند دقیقاً چه کارهایی می توانند برای بهبود تأثیر و SEO آن وب سایت انجام دهند.

با HubSpot’s Website Grader ، به سادگی URL وب سایت خود را وارد کنید و به طور خودکار یک Report Card با اطلاعات قابل اجرا درباره تلاش های SEO خود دریافت خواهید کرد. از آنجا ، می توانید برای دوره بهینه سازی وب سایت HubSpot Academy که به شما آموزش می دهد چگونه SEO وب سایت خود را بهبود بخشید ، کاربر تجربه (UX) ، و بیشتر بر اساس نوع بازخوردی که در گزارش کارتی خود دریافت کرده اید.

با گریدر وب سایت HubSpot ، می توانید:

  • در چند ثانیه با عملکرد وب سایت خود آشنا شوید.
  • مشکلات مربوط به عملکرد را مشخص کرده و در مورد نحوه رفع آنها بازخورد واضح و کاربردی دریافت کنید.
  • نحوه آموزش و پشتیبانی در صورت نیاز برای بهبود وب سایت خود دریافت کنید.
  • دسترسی به پنج درس آکادمی HubSpot در زمینه بهینه سازی وب سایت تا بتوانید نحوه بهبود مناطق مشکل دار وب سایت خود را درک کنید.
  • نحوه بهینه سازی وب سایت خود برای موبایل را بیاموزید.
  • بیاموزید که چگونه می توانید بهترین شیوه های امنیت وب سایت را پیاده سازی کنید.
  • UX وب سایت خود را شخصی سازی کنید تا تجربه ای لذت بخش برای کاربران ایجاد کنید.

2. Google Search Central: Google Search Console

Google Search Central: Google Search Console free seo tools

منبع

مرکز جستجوی Google (که قبلاً به عنوان گوگل وب مستر شناخته می شد) دارای تعدادی ابزار است که به شما کمک می کند در SERP ها برای عبارات و عبارات جستجو که مخاطبان مورد نظر شما به دنبال آنها هستند ظاهر شوید.

اگر یک شخص تجاری یا بازاریاب هستید ، Search Central شما را راهنمایی می کند تا از کنسول جستجوی Google برای کمک به SEO و تجزیه و تحلیل وب سایت خود استفاده کنید. کنسول جستجوی Google وب سایت شما را رصد ، اشکال زدایی و بهینه می کند – و دانش کد نویسی لازم نیست.

در اینجا چند نمونه از عناصر وب سایت وجود دارد که Google Search Console به شما آموزش می دهد و به شما در بهینه سازی کمک می کند.

  • کلمات کلیدی که در حال حاضر در وب سایت شما رتبه بندی می شوند.
  • هر گونه خطای خزیدن در وب سایت شما وجود دارد.
  • موبایل بودن وب سایت شما.
  • تعداد صفحات وب شما که در فهرست Google هستند (اگر در فهرست Google نیستند ، می توانید از ابزار بازرسی URL برای ارائه صفحه برای نمایه سازی).
  • معیارهای مربوط به وب سایت که بیشترین اهمیت را برای شما دارند از جمله کلیک ، تعداد نمایش ، میانگین نرخ کلیک (CTR) و موقعیت متوسط.

3. Google Analytics

google analytics free seo tools منبع

اگرچه Google Analytics دارای نسخه پولی است ، نسخه رایگان محصول می تواند به شما در مدیریت سئوی وب سایت شما کمک کند-این امر به ویژه اگر Google Analytics را با کنسول جستجوی Google . با انجام این کار ، همه داده های SEO وب سایت شما در مرکز قرار می گیرند و کامپایل می شوند ، و می توانید از پرس و جوهایی برای شناسایی زمینه های بهبود کلمات کلیدی و عباراتی که می خواهید وب سایت و صفحات وب شما برای آنها رتبه بندی کنند ، استفاده کنید.

راه های دیگری که می توانید از نسخه رایگان Google Analytics برای درک و بهبود SEO خود استفاده کنید عبارتند از:

  • حذف ترافیک هرزنامه- یا ترافیک ارجاع خود را فیلتر کنید – برای خلاص شدن از شر ترافیکی که احتمال تخریب گزارشات SEO را دارد ، مانند ارجاع دهندگان جعلی (که ترافیک جعلی را به وب سایت شما).
  • مقایسه ترافیک وب سایت ارگانیک در مقابل غیر ارگانیک .
  • مشخص کنید کدام یک از صفحات وب شما بیشترین بازدید را دارند تا بتوانید بفهمید برای بهبود SEO در آن صفحات چه می توانید انجام دهید.
  • استفاده از گزارشات محتوای سایت برای تعیین معیارهای مشارکت در هر صفحه وب ، تعامل برای فهرست ها و صفحات وب سایت شما ، معیارهای خروج از صفحه ، و همچنین خرید ، رفتار و تبدیل صفحات فرود.
  • قابلیت تبدیل کمک گزارش چند کاناله برای تشخیص اینکه کدام یک از کانال های شما-که به عنوان منابع ترافیک شما تعریف می شوند ، مانند جستجوهای پولی و ارگانیک یا سایتهای ارجاع-بیشترین فروش یا تبدیل ، و ارزش آن فروش و تبدیل برای کسب و کار شما.

4. کارت گزارش SEO UpCity Free

UpCity's Free SEO Report Card free seo tools

منبع

کارت گزارش رایگان SEO توسط UpCity به شما امکان می دهد وب سایت خود را تجزیه و تحلیل کنید تا مشخص شود چگونه در برابر رقابت قرار می گیرد.

در مقابل کمی اطلاعات تماس شما ، SEO Report Card گزارشی ارائه می دهد که موارد زیر را پوشش می دهد:

  • تجزیه و تحلیل رتبه: نمایی از موقعیت وب سایت شما در Google ، Yahoo! و بینگ. رتبه بندی شما بر اساس کلمات کلیدی اصلی شما است.
  • پیوند ساختمان: حساب مفصلی از تعداد وب سایت هایی که به سایت شما پیوند می یابند.
  • تجزیه و تحلیل در سایت: نگاهی به میزان موفقیت شما در استفاده از کلمه کلیدی اصلی خود در سراسر سایت.
  • دسترسی به وب سایت: اطلاعاتی در مورد زمان بارگذاری و دسترسی به سایت شما.
  • معیارهای اعتماد: مروری بر سطح اعتماد یا قدرت سایت شما.
  • نمایه سازی کنونی: نشان می دهد که تعداد صفحات سایت شما ایندکس شده است.

5. نینجا های بازاریابی اینترنتی

Internet Marketing Ninjas free seo tools

منبع

بازاریابی اینترنتی Ninjas یک شرکت متمرکز بر SEO با انواع ابزارهای رایگان است که می توانید برای مقایسه وب سایت خود در برابر رقابت ، بهینه سازی صفحات وب برای کلمات کلیدی خاص ، تولید متا تگ ها و افزایش ترافیک ارگانیک به وب سایت خود استفاده کنید. به

در اینجا چند نمونه از ابزارهای SEO رایگان بازاریابی اینترنتی نینجا وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید:

  • پیوندها و تغییر مسیرهای خراب را شناسایی کرده و از ویژگی خزیدن سایت برای ایجاد نقشه سایت XML وب سایت خود استفاده کنید.
  • مشاهده تصاویر (به اضافه متن و اندازه نمایش آنها) و تمام پیوندهای صفحه (خارجی ، داخلی و غیره) در صفحات وب خود برای بررسی عملکرد خوب و خراب یا نیاز به بروزرسانی دارد
  • از ابزار بهینه سازی روی صفحه برای ارزیابی محتوای صفحه وب ، فراداده و پیوندهای داخلی خود استفاده کنید.
  • سئو صفحات وب خود را در مقابل صفحات وب رقبا مقایسه کنید.
  • تجزیه و تحلیل زمان بارگذاری صفحه و مدت زمان لازم برای نمایش کامل هر جزء از صفحه وب.

6. مدیر وب بینگ

Bing Webmaster free seo tools

منبع

مدیر وب مایکروسافت به شما این امکان را می دهد تا به تعدادی ابزار دسترسی داشته باشید که از وب سایت شما اطلاعاتی مانند گزارش ، تشخیص و SEO را ارائه می دهند. ابزارهای SEO که می توانید بصورت رایگان استفاده کنید این قدرت را دارند که به شما در تجزیه و تحلیل وب سایت ، مدیریت پیوندها ، و کلمات کلیدی را مرور کنید تا مطمئن شوید سایت شما برای جستجوی ارگانیک بهینه شده است.

در اینجا برخی دیگر از کارهایی که می توانید با ابزارهای SEO Bing Webmaster انجام دهید آمده است:

  • با نمایه پیوندهای پشتیبان خود آشنا شوید تا صفحات ارجاع شده ، دامنه ها و پیوندهای لنگر را درک کنید.
  • برای تعیین کلمات کلیدی و عباراتی که مخاطبان شما در جستجوی آنها هستند و همچنین حجم جستجوی آن کلمات کلیدی و عبارات ، تحقیق کلمات کلیدی را انجام دهید.
  • از ویژگی اسکن سایت برای خزیدن وب سایت خود و شناسایی خطاهای فنی SEO استفاده کنید.
  • گزارشات SEO را دریافت کنید که در مورد خطاهای موجود در وب سایت و صفحات سایت شما به شما اطلاع می دهد.

7. Seolyzer

seolyzer free seo tools

منبع

Seolyzer یک ابزار رایگان برای خزیدن ، تجزیه و تحلیل ورود به سیستم و SEO است که به شما کمک می کند موتورهای جستجو مانند Google به وب سایت شما نگاه کنند. Seolyzer اطلاعاتی را که ربات های خزنده در پرونده های سرور شما هنگام مرور سایت شما می گذارند ، برای شناسایی و ایجاد KPI های SEO شما جمع آوری می کند. این ابزار همچنین کدهای خطا ، تغییر مسیرها و سرعت و عملکرد صفحه را شناسایی می کند.

علاوه بر این ، Seolyzer می تواند به شما کمک کند:

  • به سرعت مسائل SEO را در وب سایت خود شناسایی کنید و به طور مداوم آنها را رصد کنید ، مانند زمان پاسخگویی ضعیف ، پیام های خطا و حجم خزش ، تا بتوانید قبل از آسیب جدی آنها را برطرف کنید.

  • KPI های منحصر به فرد خود را با Seolyzer مانند عملکرد صفحه ، حجم خزیدن ، کدهای وضعیت HTTP ، صفحات فعال و جدید و پاسخگویی دسکتاپ در مقابل تلفن همراه مدیریت و تجزیه و تحلیل کنید.

  • صفحات وب خود را تقسیم بندی کنید تا مشخص شود بیشترین صفحات خزنده شما کدام هستند.

  • صفحات وب خود را که Google آنها را مهمترین می داند با صفحاتی که شما آنها را مهم ترین می دانید (به عنوان مثال صفحات متمرکز بر درآمد) مقایسه کنید.

  • تأثیر تلاش های SEO خود را به صورت صفحه به صفحه یا بر اساس طبقه بندی صفحه اندازه گیری کنید.

8. SEOquake

seoquake free seo tools

منبع

SEOquake یک برنامه افزودنی Google Chrome است که به طور خودکار پارامترهای SEO یک صفحه وب را سریع و رایگان بررسی می کند. این شامل ممیزی های SEO در صفحه ، بررسی پیوندهای داخلی و خارجی ، URL و مقایسه دامنه در زمان واقعی و صادرات فایل داده است.

موارد دیگری که می توانید از SEOquake برای آنها استفاده کنید عبارتند از:

  • با عملکرد ابزار Link Examiner ، توضیحات مفصلی در مورد نحوه عملکرد همه پیوندهای خود-از جمله URL ها ، متن لنگر و سایر انواع پیوندها-دریافت کنید.
  • گزارشات SEOquake را که دریافت می کنید تنظیم کنید تا فقط پارامترها و معیارهای موردنظر شما نمایش داده شود.
  • دامنه ها یا URL های مختلف را برای پارامترهای SEO که برای شما اهمیت دارد مقایسه کنید.
  • سئوی وب سایت خود را بررسی کنید تا مشکلات مربوط به SEO را که توسط موتورهای جستجو قابل تشخیص است شناسایی کنید.
  • نتایج تجزیه و تحلیل SEO خود را به یک گزارش قابل تنظیم و اشتراک گذاری صادر کنید.

9. سئو پذیری

seoability free seo tools

منبع

Seoability یک ابزار جستجوگر SEO رایگان است. با استفاده از آن ، می توانید میزان مطابقت وب سایت خود با دستورالعمل های SEO امروز را آزمایش کنید. با وارد کردن URL خود ، سایت شما مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد و نکاتی را در مورد نحوه بهینه سازی بهتر وب سایت خود دریافت خواهید کرد.

علاوه بر ممیزی سئو وب سایت شما ، به 1000 ممیزی زیر صفحه ، گزارش و هشدارهای ایمیل و نظارت بر کلمات کلیدی دسترسی خواهید داشت.

در اینجا مزایای بیشتری از استفاده از قابلیت سئو وجود دارد:

  • خطاهای فنی و سایر مسائل مربوط به SEO در صفحه را بیابید تا بتوانید به سرعت آنها را برطرف کنید.
  • برای عوامل مختلف وب سایت از جمله اطلاعات فوق ، کیفیت صفحه ، ساختار پیوند و موارد دیگر ، نمره SEO دریافت کنید.
  • مسائل مربوط به SEO خاص را با متا اطلاعات خود مانند عناوین/ توضیحات متا ، متا برچسب ها ، و نام دامنه یا آدرس های صفحه نامعتبر یا نادرست درک کنید.
  • زمینه هایی را برای بهبود سرعت و کیفیت صفحه خود مشخص کنید (مربوط به متن ، محتوای تکراری ، طراحی واکنش گرا و ویژگی های alt برای محتوا).
  • درک کنید که چگونه صفحه و ساختار پیوند شما با دریافت اطلاعات مربوط به سرصفحه ها ، پیوندهای داخلی ، تکیه گاه نادرست و تعداد پیوندها بهبود می یابد.
  • شناسایی خطاهای خاص سرور مربوط به هر تغییر مسیر ، سرصفحه HTTP یا فایلهای CSS و Javascript .

10. بررسی پیوندهای من

check my links free seo tools

منبع

بررسی پیوندهای من یک برنامه افزودنی Google Chrome است که می توانید از آن برای اطمینان از کارکردن پیوندهای خود در صفحات وب داخلی یا خارجی استفاده کنید. به عنوان مثال ، اگر می خواهید یک عبارت را در ویکی پدیا جستجو کنید ، پیوندهای من را بررسی کنید می تواند به شما بگوید که تعداد پیوندهایی که صفحه ویکی پدیا در کل دارد و چند مورد از این پیوندها خراب است.

این امر مفید است زیرا می توانید پیوندهای شکسته را بلافاصله (یا امیدوارم قبل از فعال شدن صفحه) اصلاح کنید. بررسی پیوندهای من مطابق سازندگان آن برای توسعه دهندگان ، ویرایشگران محتوا و طراحان وب ایده آل است.

در اینجا چند مثال دیگر از آنچه که پیوندهای من می تواند انجام دهد آورده شده است:

  • هر پیوندی را در صفحات وب خود بررسی کرده و همه پیوندهای نامعتبر و خراب را شناسایی کنید.
  • پیوندهای خوب را با رنگ سبز و پیوندهای شکسته را با رنگ قرمز برجسته کنید.
  • همه پیوندهای بد خود را با یک کلیک به کلیپ بورد خود کپی کنید.

11. BROWSEO

browseo free seo tool

منبع

BROWSEO یک مرورگر SEO است که به شما امکان می دهد صفحه وب خود را در قالب جدا شده مرور کنید تا بتوانید UX و محتوای آن را تجزیه و تحلیل کنید و همچنین در مورد SEO آن اطلاعات کسب کنید. هنگامی که URL را وارد می کنید ، خروجی روی HTML شما قرار می گیرد تا بتوانید ساختار صفحه ، عبارات جستجوی بهینه شده و سایر عوامل مرتبط با SEO را درک کنید.

نمونه کارهایی که می توانید با BROWSEO انجام دهید عبارتند از:

  • تعداد کلمات موجود در صفحه را دریافت کنید.
  • کد پاسخ سرور خود را کشف کنید.
  • تعداد پیوندهای داخلی و خارجی صفحه خود را تعیین کنید.
  • سرصفحه های صفحه وب خود را مشخص کنید.
  • همه اطلاعات متا خود را دریافت کنید (به عنوان مثال برچسب عنوان ، توضیحات متا).

14 ابزار SEO

در ادامه ، بیایید به برخی از ابزارهای SEO پرداخت شده نگاه کنیم. (توجه داشته باشید که برخی از این ابزارها دوره های آزمایشی رایگان دارند. برخی نیز برنامه های کاملاً رایگان را ارائه می دهند اما از نظر انعطاف پذیری و سفارشی سازی محدودیت هایی دارند.)

1. Ahrefs

ahrefs seo tool

منبع

قیمت: دوره آزمایشی هفت روزه با 7 دلار ، 99 دلار در ماه برای Lite ، 179 دلار در ماه برای استاندارد ، 399 دلار در ماه برای پیشرفته ، 999 دلار در ماه برای نمایندگی

Ahrefs یک منبع SEO پیشرفته است که ویژگی وب سایت شما را بررسی می کند و کلمات کلیدی ، پیوندها و نمایه های رتبه بندی را ایجاد می کند تا به شما در تصمیم گیری بهتر در مورد محتوای شما کمک کند.

برخی از ویژگی های اصلی آن عبارتند از:

  • Explorer سایت ، که عملکرد صفحات وب خاصی را در وب سایت شما نشان می دهد.
  • اکسپلورر محتوا ، که به شما امکان می دهد صفحات وب را با کلمات کلیدی و موضوعات خاص جستجو کنید.
  • کلمات کلیدی Explorer ، که حجم جستجوی ماهانه و نرخ کلیک کلمات کلیدی خاص را ایجاد می کند.
  • حسابرسی سایت ، که عمودهای مشخص شده در دامنه شما را می خزد و تعدادی از مسائل فنی را در سطح صفحه نشان می دهد.

هنگام استفاده از اکسپلورر کلمات کلیدی ، Ahrefs همچنین “موضوع اصلی” کلمه کلیدی مورد نظر را تولید می کند. موضوع اصلی کلمه کلیدی یک کلمه کلیدی گسترده تر با حجم جستجوی بیشتر از کلمه کلیدی مورد نظر شما است ، اما به احتمال زیاد مخاطب و پتانسیل رتبه بندی یکسانی دارد. این به شما یک فرصت SEO با ارزش بیشتر می دهد.

2. SEMrush

semrush seo tool

منبع

قیمت: 119.95 دلار در ماه برای Pro ، 229.95 دلار در ماه برای گورو ، یا 449.95 دلار در ماه برای مشاغل

SEMrush یک داشبورد مفصل است که عملکرد دامنه ها به طور کلی و صفحات خاص آنها را گزارش می دهد. SEMrush منابع متعددی را ارائه می دهد که یکی از آنها جعبه ابزار SEO است.

جعبه ابزار به شما امکان می دهد بهبود دید وب سایت را در طول زمان ردیابی کنید و همچنین مشخص کنید که در کدام کلمات کلیدی رتبه بندی شده است ، رتبه صفحه برای یک کلمه کلیدی چقدر است ، حجم جستجوی ماهانه کلمه کلیدی و موارد دیگر.

SEMrush همچنین به شما امکان می دهد:

  • عملکرد صفحه خود را با رقابت خود مقایسه کنید.
  • پیوندهای بک لینک از وب سایت های دیگر را به سایت خود تجزیه و تحلیل کنید (همچنین به عنوان ایجاد پیوند شناخته می شود).
  • کلمات کلیدی مناسب را جستجو کنید.
  • فرصت های مشابه SEO درون صفحه را کشف کرده و از آنها استفاده کنید.
  • از ابزار جادویی کلمات کلیدی برای شناسایی همه کلمات کلیدی مورد نیاز برای ایجاد موفقیت آمیز کمپین SEO یا PPC استفاده کنید.
  • کلمات کلیدی پولی یا کپی آگهی مورد استفاده در تبلیغات PPC رقابت خود را مشخص کنید.
  • از ابزارهای انتشار و تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی استفاده کنید.
  • توصیه هایی در مورد نحوه افزایش ترافیک ارگانیک خود با بهینه سازی محتوای خود دریافت کنید.
  • در هر زمان برای انعطاف پذیری بیشتر و ویژگی های بیشتر حساب خود را ارتقا دهید.

3. GrowthBar

growthbar seo tool

منبع

قیمت: دوره آزمایشی رایگان پنج روزه ، 29 دلار در ماه

GrowthBar یک برنامه افزودنی Chrome است که می تواند به شما در انجام کلمات کلیدی ، تجزیه و تحلیل رقابتی و ردیابی رتبه بندی SEO کمک کند. با GrowthBar ، به داده های مربوط به هر وب سایت به طور مستقیم از صفحات نتایج موتور جستجو دسترسی پیدا کنید. این به شما امکان می دهد عملکرد رقبای خود را ارزیابی کرده و کانال های رشد ، کلمات کلیدی ، پیوندهای پشتیبان و تبلیغاتی که برای آنها کار می کند را مشاهده کنید.

در اینجا برخی دیگر از ویژگی های کلیدی GrowthBar آمده است:

  • از کلید واژه ها و پیوندهای اصلی استفاده کنید تا ببینید کدام کلیدواژه های پولی و ارگانیک بیشترین بازدید را برای وب سایت شما ایجاد می کنند و لیستی از معتبرترین پیوندهای بک لینک را که به سایت شما اشاره می کند دریافت کنید.

  • امتیاز دشواری کلمات کلیدی خود را دریافت کنید تا به سرعت ارزیابی کنید که رتبه بندی برای یک کلمه کلیدی خاص بر اساس قدرت مقامات دامنه در رتبه بندی نشانی های وب در صفحه اول چقدر است.

  • از Word Count برای مشاهده تعداد کلمات هر صفحه مستقیماً از SERP استفاده کنید.

  • تبلیغات فیسبوک را اجرا کنید و از دید موتورهای جستجو از ظاهر آنها مطلع شوید.

  • از ابزار پیشنهادات کلید واژه برای بدست آوردن لیستی از کلمات کلیدی مرتبط که ممکن است بخواهید به همراه حجم جستجو و CPC آنها رتبه بندی کنید ، استفاده کنید.

4. Woorank

woorank seo tool

منبع

قیمت: دوره آزمایشی رایگان 14 روزه ، 59.00 دلار در ماه برای Pro ، 179.00 دلار در ماه برای Premium ، یا تماس برای نقل قول Enterprise

تجزیه و تحلیل عمیق سایت Woorank به بازاریابان کمک می کند تا فرصت هایی را برای بهینه سازی و بهبود نشان دهند. این تجزیه و تحلیل عملکرد ابتکارات SEO فعلی ، رسانه های اجتماعی ، قابلیت استفاده و موارد دیگر را در نظر می گیرد.

هر گزارش به هشت بخش تقسیم می شود تا به شما کمک کند به راحتی سایت خود را تجزیه و تحلیل کنید و اهداف بهینه سازی را مشخص کنید – در اینجا بخش ها آمده است:

  1. چک لیست بازاریابی
  2. SEO
  3. تلفن همراه
  4. قابلیت استفاده
  5. فناوری
  6. اجتماعی
  7. محلی
  8. بازدیدکنندگان

5. BuzzStream

buzzstream seo tool

منبع

قیمت: دوره آزمایشی رایگان 30 روزه ، 24 دلار در ماه برای شروع ، 99 دلار در ماه برای گروه ، 299 دلار در ماه برای حرفه ای ، 999 دلار+ برای سفارشی

اگرچه بک لینک به وب سایت شما برای رتبه بندی خوب در گوگل بسیار مهم است ، اما ارتباطی که هنگام ایجاد پیوند ایجاد می کنید بسیار شبیه تماس سرد است. BuzzStream تحقیق درباره افراد مناسب ، ارائه پیام های ایمیل موثر و ردیابی افرادی که هر درخواست پیوند را پذیرفته اند را آسان می کند.

BuzzStream همچنین به شما کمک می کند:

  • بر اساس صنعت خود ، نامزدهای تبلیغات را مشخص کنید.
  • بر اساس میزان تعامل کاندیداها در شبکه های اجتماعی مختلف ، نامزدهای ارتباطی را شناسایی کنید.
  • نامزدهایی را مشخص کنید که به دلایل دیگر که منحصر به طاقچه کسب و کار شما هستند ، به احتمال زیاد از درخواست بک لینک شما استقبال خواهند کرد.

6. Moz Pro Tools

moz pro tool seo tool

منبع

قیمت: دوره آزمایشی رایگان 30 روزه ، 99 دلار در ماه برای استاندارد ، 149 دلار در ماه برای متوسط ​​، 249 دلار در ماه برای بزرگ ، 599 دلار در ماه برای حق بیمه

Moz Pro اشتراک به عنوان یک ابزار همه کاره برای افزایش رتبه جستجوی کسب و کار شما عمل می کند. مجموعه ابزارهای تحقیقاتی Moz منابع مورد نیاز مشترکان را برای شناسایی فرصت های SEO ، پیگیری رشد ، تهیه گزارشات و بهینه سازی تلاش های آنها در اختیار مشترکین قرار می دهد.

Moz Pro همچنین شامل موارد زیر است:

  • یک خزنده وب سایت که حداکثر 3000 پیوند را در یک URL مشخص تجزیه و تحلیل می کند.
  • گزارش رایانامه که جزئیات داده های صفحات سایت شما را به آنها خزیده است.
  • بینش در مورد عوامل مختلف “قابلیت خزندگی” ، مانند محتوای تکراری و تغییر مسیرها ، که می تواند بر عملکرد SEO شما تأثیر بگذارد.

7. Linkody

linkody seo tool

منبع

قیمت: 14.50 دلار در ماه برای وب مستر ، 24.90 دلار در ماه برای پیشرفته ، 49.90 دلار در ماه برای Pro ، 99.90/ ماه برای آژانس و 153.90 دلار در ماه برای Agency XL

بهترین راه برای درک عملکرد SEO خارج از صفحه ، داشتن یک مرور خوب از بک لینک های خود است. Linkody به شما امکان می دهد همه پیوندها را از طریق رابط کاربری آسان کشف ، ردیابی ، تجزیه و تحلیل و رد کنید.

گذشته از این ، ابزار پیوندهای شما را 24 ساعته و 7 ساعته بررسی می کند و هرگونه تغییری را به شما اطلاع می دهد تا در صورت گم شدن یا خراب شدن پیوند سریعاً اقدام کنید.

سایر ویژگی های Linkody عبارتند از:

  • توانایی “جاسوسی” از بک لینک های رقبای خود. به سادگی آدرس رقیب خود را وارد کنید و اجازه دهید ابزار تمام پیوندها و معیارها را بکشد. اطلاعات برگشتی به شما کمک می کند تا فرصت های مرتبط و دارای کیفیت بالا را برای نام تجاری خود پیدا کنید.
  • در مورد ردیابی بک لینک ، از مهمترین معیارهای خود ، مانند ویژگی “rel” ، وضعیت نمایه سازی Google ، اعتبار دامنه وب سایت ، امتیاز هرزنامه ، رتبه Alexa و موارد دیگر استفاده کنید.
  • گزارش هایی با برچسب سفید ایجاد کنید که بتوانید آنها را با تیم و/یا مشتریان خود به اشتراک بگذارید تا تصور بهتری از توزیع پیوندهای پشتیبان و پیشرفت پیوند ایجاد کنید.

8. Screaming Frog SEO Spider

screaming frog seo tool

منبع

قیمت: رایگان یا 99 یورو در سال

این برنامه که به طور خاص برای سئو کارها طراحی شده است ، وب سایت هایی را که مشخص کرده اید خزیده و URL ها را برای مسائل رایج SEO جستجو می کند. این برنامه یک فرآیند وقت گیر را ساده و سریع می کند-مخصوصاً برای وب سایت های بزرگتر. (ممکن است ساعت ها یا روزها طول بکشد تا نشانی های اینترنتی یکسان را به صورت دستی ارزیابی کنید.)

سایر ویژگی های قابل توجه عبارتند از:

  • یک برنامه جاوا بصری با زبانه های جهت یابی آسان.
  • صادرات آسان به Excel برای تجزیه و تحلیل بیشتر هر یک از داده های شما. به عنوان مثال ، اگر از Optify ، Moz یا RavenSEO برای نظارت بر پیوندها یا رتبه بندی کلمات کلیدی خاص خود استفاده می کنید ، می توانید به سادگی یک فایل .csv از صفحه گسترده خود ایجاد کنید ، تعدادی تنظیم برای قالب بندی مناسب انجام دهید و آن را در آن ابزارها بارگذاری کنید.

9. Remove’em

remove'em seo tool

منبع

قیمت: 249 دلار یکبار پرداخت برای برنامه Life-Time ، 99 دلار در ماه برای اشتراک (یک وب سایت) ، یا 899 دلار در ماه برای آژانس (10+ وب سایت)

پیوندهای مصنوعی یا غیرطبیعی می توانند به رتبه جستجو شما ضربه جدی وارد کرده است. Remove’em به خلاص شدن از شر آن پیوندها کمک می کند. این ابزار توانایی:

10. AnswerThePublic

answerthepublic seo tool

منبع

قیمت: 99 دلار در ماه برای برنامه ماهانه ، 79 دلار در ماه برای برنامه سالانه ، 399 دلار در ماه برای طرح سازمانی

AnswerThePublic یک ابزار جستجو و گوش دادن به کلمات کلیدی است که به داده های تکمیل خودکار گوگل و سایر موتورهای جستجو گوش می دهد و سپس لیستی از عبارات و س questionsالاتی را که افراد در مورد کلمه کلیدی شما جستجو می کنند در اختیار شما قرار می دهد. این به شما این امکان را می دهد تا وب سایت و محتوای خود را برای مخاطبین خود ایجاد کنید تا بازدیدکنندگان و تبدیل آنها افزایش یابد.

با AnswerThePublic ، می توانید:

  • وقتی افراد درباره کلیدواژه های مرتبط شما صحبت می کنند ، به روزرسانی کنید.
  • روند کلمات کلیدی را زیر نظر داشته باشید و رفتار تحقیق در مورد کلمات کلیدی را در بین مخاطبان و مشتریان خود درک کنید.
  • کلمات کلیدی و عباراتی را که مخاطبان شما در حال تحقیق در زمان واقعی هستند مشاهده کنید.
  • بر اساس تحقیقات مربوط به کلمات کلیدی ، برای وب سایت و محتوای وبلاگ خود ایده بگیرید.

11. قهرمان کلمات کلیدی

keyword hero seo tool

منبع

قیمت: دوره آزمایشی 14 روزه برای هر برنامه ، رایگان برای قهرمان کوچک ، $ 9/ ماه برای بزرگ قهرمان ، $ 49/ ماه برای قهرمان غول پیکر ، و $ 149/ ماه برای قهرمان نهایی

Keyword Hero جلسات بازدیدکنندگان شما را با کلمات کلیدی مورد استفاده در صفحه شما ، همه در حساب Google Analytics شما جفت می کند. به عبارت دیگر ، این ابزار به شما درکی از قصد جستجوی ترافیک ارگانیک شما می دهد.

در اینجا چند اقدام دیگر وجود دارد که می توانید با Keyword Hero انجام دهید:

  • ترافیک ارگانیک و تبدیل هایی را که از کلمات کلیدی مورد نظر خود دریافت می کنید مشخص کنید.
  • ساختار سایت و صفحات وب خود را برای کلمات کلیدی مورد نظر خود بهینه کنید.
  • نام تجاری خود را از ترافیک جستجوی غیر مارک جدا کنید.
  • با بهینه سازی وب سایت خود برای کلمات کلیدی هدف خاص ، موقعیت خود را در SERPs بهینه کنید.
  • نوع پرس و جو (اطلاعاتی در مقابل معاملاتی) را که بازدیدکنندگان شما برای ورود به وب سایت شما استفاده می کردند ، مشخص کنید.

12. SpyFu

spyfu seo tool

منبع

قیمت: 39 دلار در ماه برای Basic ، 79 دلار در ماه برای حرفه ای ، 299 دلار در ماه برای تیم

SpyFu یک کلمه کلیدی رقیب برای Google Ads است. علاوه بر تحقیقات کلمات کلیدی ، به تحقیقات رقابتی PPC ، تحقیقات رقابتی SEO و ایجاد لیست ها و دامنه های سفارشی کمک می کند.

این ابزار به شما کمک می کند ترافیک را به کمپین ها و وب سایت Google Ads خود هدایت کنید ، رتبه های پرداخت شده و رتبه بندی شده در Google ، بینگ و یاهو را تحت نظر داشته باشید و اطلاعات تماس معتبر و دقیق را برای سرنخ ها به دست آورید.

با SpyFu ، همچنین می توانید:

  • کلمات کلیدی PPC رقبا را بارگیری کنید تا کلیک ها و میزان هزینه آنها برای کلمات کلیدی را بفهمید.
  • دامنه های پیشنهادی را در Google Ads خود پیگیری کنید.
  • کلمات کلیدی SEO یک رقیب را بارگیری کنید.
  • اضافه کاری رتبه بندی صفحه یا وب سایت را برای یک کلمه کلیدی مرور کنید.
  • بک لینک هایی که رقبای شما از آن استفاده می کنند را مشخص کنید.
  • ایده های مربوط به کلمات کلیدی را کشف کنید و از کلمات کلیدی برای Google Ads خود استفاده کنید تا شانس تبدیل را افزایش دهید.

13. Seomater

seomater seo tool

منبع

قیمت: همانطور که پیش می روید (از 5 دلار شروع کنید) ، 19 دلار در ماه برای مشاغل کوچک ، 49 دلار/ ماه برای حرفه ای ، 179 دلار/ ماه برای نامحدود

Seomater یک ابزار ممیزی SEO و خزیدن وب سایت است. این نرم افزار به تجزیه و تحلیل فنی SEO و آزمایش بهینه سازی SEO در صفحه کمک می کند. هنگامی که ابزار سایت شما را خزید ، یک گزارش SEO دریافت خواهید کرد که عناصر مختلف مربوط به SEO وب سایت شما از جمله پیوندهای داخلی و خارجی ، لینک های پشتیبان ، کیفیت و سرعت صفحه ، رسانه های اجتماعی ، حضور ارگانیک و موارد دیگر را توضیح می دهد.

تجزیه و تحلیل شما همچنین با نکاتی درباره نحوه بهبود هر یک از این عناصر SEO همراه خواهد بود. علاوه بر این ، می توانید:

  • از ویژگی هشدارهای مانیتورینگ SEO استفاده کنید تا وب سایت شما به طور خودکار خزیده شود و بنابراین اگر مشکلی در SEO وجود دارد بلافاصله به شما اطلاع داده شود.
  • حداکثر 13 گزارش دقیق در مورد جنبه های SEO در صفحه و خارج از صفحه خود دریافت کنید.
  • از ابزار مقایسه دامنه برای مقایسه دو وب سایت رقیب برای شناسایی نقاط قوت و ضعف SEO آنها (مانند لینک های خراب ، کیفیت محتوا ، برچسب های HTML و موارد دیگر).

14. ContentKing

contentking seo tool

منبع

قیمت: 139 دلار در ماه برای Basic ، 219 دلار در ماه برای استاندارد ، 319 دلار در ماه برای Premium یا تماس با نماینده برای نقل قول Enterprise

ContentKing یک ابزار ممیزی و ردیابی محتوا در زمان واقعی SEO است-وب سایت شما را 24 ساعته و 7 هفته پیگیری می کند ، بنابراین هرگونه مسئله مربوط به SEO برای مدت طولانی بی توجه نیست. این ابزار مبتنی بر ابر است ، به این معنی که نیازی به نصب ندارد و داده ها و گزارشات شما در هر زمان که نیاز داشته باشید در دسترس است.

همچنین می توانید:

  • از ممیزی های 24 ساعته وب سایت (و الگوریتم) ContentKing برای آگاهی از SEO خود و دریافت وظایفی که به شما در بهبود SEO کمک می کند ، استفاده کنید.
  • هر زمان که چیزی در وب سایت شما خراب شد یا دیگر به خوبی بهینه نشده است هشدار دهید تا بتوانید مشکل را به طور موثر برطرف کنید.
  • همه تغییرات محتوای خود را در سایت خود دنبال کنید (مانند تغییرات در صفحات وب جداگانه و تغییرات در robots.txt) و سابقه تغییرات خود را جستجو کنید.
  • داده ها (از همه وب سایت های خود) را با داشبوردها و گزارش های زمان واقعی تجسم کنید.
  • به راحتی با تیم یا مشتریان خود از داخل ابزار همکاری کنید.

اکنون که 25 ابزار SEO رایگان و پولی را آموخته اید ، تعیین کنید که کدام گزینه به شما در دستیابی به اهداف SEO شما کمک می کند و ممیزی ، بهینه سازی و نظارت بر وب سایت ، صفحات وب جداگانه و محتوا را آغاز می کنید.

توجه ویراستار: این پست در اصل در دسامبر 2018 منتشر شده است و برای جامعیت به روز شده است.

marketing

ابتدا 10 فوریه 2021 7:00:00 صبح ، به روز شده 30 ژوئیه 2021

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *