استراتژی رسانه های اجتماعی, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

13 استراتژی و منابع رسانه های اجتماعی برای مشاغل مشکی

به شکستن طرح خوش آمدید – یک سری وبلاگ جدید که به چالش ها و فرصت های تجاری منحصر به فرد صاحبان مشاغل و کارآفرینان سیاه و سفید می پردازد. بیاموزید که چگونه آنها مشاغل خود را توسعه داده اند یا توسعه داده اند ، در کارآفرینی شرکت های خود تحقیق کرده یا مشکلی ایجاد کرده اند و چگونه داستان های آنها می تواند به موفقیت شما الهام بخشیده و آنها را آگاه سازد.

از اوایل دهه 2000 ، رسانه های اجتماعی بر همه جنبه های زندگی مردم ، از جمله تجارت تأثیر گذاشته است. کارآفرینان از سراسر جهان از رسانه های اجتماعی به عنوان ابزاری برای راه اندازی نام تجاری خود ، ارتباط با مردم و جلب مشتریان جدید استفاده می کنند و می کنند.

رسانه های اجتماعی به سرعت تبلیغات را به عنوان نوعی بازاریابی جایگزین کردند ، و در حال حاضر صاحبان مشاغل وقت خود را صرف استراتژی های بازاریابی می کنند تا به 4.2 میلیارد کاربران رسانه های اجتماعی در سراسر جهان.

علاوه بر این ، Forbes مقاله اظهار داشتند که 84٪ از پاسخ دهندگانی که نظرسنجی CMO با استفاده از رسانه های اجتماعی برای ایجاد برند. حتی ممکن است کسی استدلال کند که رسانه های اجتماعی به اندازه وب سایت شرکت مهم هستند.

رسانه های اجتماعی به عنوان اصلی ترین قسمت در انجمن سیاهپوستان برای برقراری ارتباط خلاقانه و خنده دار از طریق تصاویر ، فیلم ها ، کلمات و موارد دیگر عمل کرده اند. در حقیقت ، ما آنقدر به هم متصل هستیم که فقط چند دقیقه طول می کشد تا افراد ، خدمات یا محصولات در شبکه های اجتماعی اصلی مانند Instagram ، Facebook ، Twitter ، TikTok ، YouTube یا Snapchat ویروسی شوند.

این سایتها همچنین به مشاغل متعلق به سیاهپوستان کمک کرده است تا بصورت رایگان و خلاقانه با کاربران مشارکت داشته باشند.

من با سه کارشناس رسانه های اجتماعی صحبت کردم که لیستی از استراتژی ها ، منابع و داستانهای موفقیت را برای صاحبان مشاغل سیاه برای افزایش تعداد مخاطبان خود و افزایش مخاطبین خود به اشتراک گذاشتند. بیایید شیرجه بزنیم.

Learn More About HubSpot's Community to Amplify Black Professionals

6 استراتژی رسانه های اجتماعی برای صاحبان مشاغل سیاه

1. با ایجاد محتوای جذاب

جامعه بسازید

مربی مدیر رسانه های اجتماعی و استراتژیست محتوا بولاجی آجیبار معتقد است ایجاد محتوای جذاب یکی از اصلی ترین استراتژی هایی است که مشاغل سیاه پوست باید از آن استفاده کنند.

Ajibare ، که به طور عامیانه TheSocialMediaOga نامیده می شود ، می گوید که صاحبان مشاغل باید ایجاد کنند مطالبی که به آنها امکان می دهد با پیروان خود ارتباط برقرار کنند. کارآفرینان می توانند با پرسش از مخاطبان خود ، جامعه خود را توسعه دهند تا دوست داشته باشند چه نوع اطلاعاتی را در صفحه خود مشاهده کنند تا به درستی به آنها ارائه شود.

Ajibare می گوید ایده خوبی است که کاربران اطلاعات مختلفی را برای جلب نظر فالوورها – از جمله محتوای تبلیغاتی ، الهام بخش و آموزشی – برای نمایش مطالب متعادل در صفحه خود قرار دهند.

استراتژیست محتوا و طراحی آلیشیا نوئل بیشتر تأکید می کند که صاحبان مشاغل باید پست خلاقانه ارسال کنند محتوایی که افراد را در تعامل با آنها تحت تأثیر قرار می دهد. ایجاد نظرسنجی و پاسخ به پیروان در قسمت نظرات یکی از دو روش است که صاحبان مشاغل می توانند با پیروان خود ارتباط برقرار کنند. نوئل می گوید این تلاش ها تفاوت اساسی با به سادگی جذب پیروان است.

“من فکر می کنم این همان چیزی است که مشاغل کوچک باید با تغییر تاکتیک های بازاریابی خود در سال 2021 و بعد از آن متوجه شوند که مردم دیگر نمی خواهند از شما خرید کنند زیرا زیبا به نظر می رسد.” “آنها می خواهند احساس کنند که متعلق به جامعه شما هستند ، و شما باید آن فضا را برای آنها ایجاد کنید.”

Social media strategy on creating a community for black-owned businesses

کارشناس رسانه های اجتماعی و مدیرعامل راه حل های رسانه ای تیمز ، میشل تیمز ، احساسات مشابهی را به اشتراک گذاشت. تیمز بیان می کند که مردم فراموش می کنند که انسانها در آن طرف رسانه های اجتماعی هستند و هنوز می خواهند احساس کنند که بخشی از یک اجتماع هستند.

“شما باید با ارائه ابزارها و منابع به مخاطبان خود آنها را پرورش دهید.”

تیمز می افزاید: “چه کسب و کار مبتنی بر محصول داشته باشید یا مشاغل مبتنی بر خدمات ، باید مشکل [مخاطبان خود] را حل کرده و به آنها اطلاع دهید که چرا باید به شما مراجعه کنند.”

نوئل و تیمز خط مراقبت از موهای طبیعی Mielle Organics را به عنوان نمونه ای ذکر کردند یک مشاغل متعلق به سیاهپوستان که با موفقیت جامعه ای را در اطراف صفحات رسانه های اجتماعی خود مدیریت کرده است.

mielle organics social media strategy example منبع تصویر

اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی خط خود را تبلیغ می کنند و این شرکت تبلیغات و هدایایی نیز ارائه می دهد. Mielle Organics دارای مشتریانی است که از محصولات خود در صفحات اجتماعی خود نیز استفاده می کنند.

2. زیرنویس هایی بنویسید که برای دنبال کنندگان شما طنین انداز شود.

نوئل به صاحبان مشاغل توصیه می کند که قبل از ارسال ، زیرنویس های خود را تکمیل کنند تا گرافیک یا ویدیوهای خود را تکمیل کنند.

با توجه به استراتژیست محتوا و طراحی ، هر عنوان باید داستانی را روایت کند که با مخاطبان یک کسب و کار طنین انداز شود یا با آن ارتباط برقرار کند. متن باید بیش از دو جمله باشد و همچنین باید شامل دعوت به اقدام برای تشویق پیروان برای عضویت در لیست ایمیل شرکت ، ثبت نام برای تخفیف یا خرید یک مورد باشد.

نوئل از Breanna Aponte به عنوان نمونه ای از کارآفرینی که زیرنویس خوب می نویسد استفاده کرد. به او می گوید آپونته با پست های خود داستان هایی می گوید که برای دنبال کنندگانش طنین انداز است. با وجود اینکه پست های او ممکن است به کسب و کارش ربطی نداشته باشد ، اما همچنان می تواند خدمات رسانه های اجتماعی خود را به دلیل اصالت خود بفروشد.

breanna ponte example of social media strategy for black-owned business منبع تصویر

نوئل پیشنهاد می کند که صاحبان مشاغل زیرنویس هایی ایجاد کنند که پیروان را در طرز فکر متفاوتی قرار دهد و آنها را تحت تأثیر قرار دهد تا بخواهند آنچه را که می گویند بخوانند.

صاحبان مشاغل می توانند در پشت صحنه برند خود در IG Stories ، Twitter Fleets یا Facebook Stories خود به اشتراک بگذارند.

Mattie James یک مثال از کارآفرینی است که از داستانهای او به طور م asثر به عنوان یک تأثیرگذار ظاهر می شوند. جیمز مطالب ثابتی را منتشر می کند که خانواده ، روال روزانه ، پیوندهای تبلیغات برند و موارد دیگر را برجسته می کند.

ویژگی Stories برای همه سیستم عامل ها همچنین راهی عالی برای کارآفرینان است تا آنچه را که باید ارائه دهند تبلیغ کنند و با پیروانی که از طریق DM به پست های خود پاسخ می دهند ارتباط برقرار کنند.

تیمز توصیه می کند که مشاغل باید 30 دقیقه تا یک ساعت در روز برای برقراری ارتباط با مشتریان و پیروان وقت بگذارند تا ثابت کنند که آنها یک منبع قابل اعتماد و قابل اعتماد هستند. این تلاش همچنین باعث می شود پیروان احساس کنند صاحبان مشاغل اهمیت می دهند.

3. ویدیوها و قرقره

ایجاد کنید

استفاده از ویدیوها و قرقره های اینستاگرام برای حفظ مشارکت و جذب پیروان جدید برای کسب و کارها بسیار مهم است.

“اگر به دنبال انجام ویدئوها هستید ، قرقره به شما کمک می کند تا جلوی افراد بیشتری را بگیرید زیرا Instagram ویژگی های جدید آنها را در اولویت قرار می دهد. Reels یک ویژگی جدید است و آنها می خواهند مطمئن شوند که کاربران از آن استفاده می کنند.” تیمز گفت.

تیمز فاش کرد که با استفاده از حلقه های اینستاگرام در عرض 30 روز تقریباً 1200 دنبال کننده به دست آورده است و حتی هر روز پست نمی گذارد. او تأکید کرد که قرقره صاحبان مشاغل باید سرگرم کننده یا آموزشی باشد. آنها همچنین باید کوتاه ، سریع و دقیق باشند ، زیرا افراد اغلب در رسانه های اجتماعی محدوده توجه کوتاهی دارند و دلیل محبوبیت این ویژگی را ثابت می کند.

او Instagram Reels را در استراتژی رسانه های اجتماعی مشتریان خود با تشویق آنها به پست گذاشتن سه تا چهار بار در هفته گنجانید. او همچنین اشاره می کند که کارآفرینان باید از IG Video و TikTok استفاده کنند.

استراتژیست های بازاریابی Candace Junée و اشلی فرانسه دو کارآفرینی هستند که از ویدیوها و IG Reels بسیار خوب استفاده می کنند.

Social media strategy on using videos for black-owned businesses

4. چندین بار در هفته پست کنید.

فرقی نمی کند که عکس ، حلقه ، داستان یا ویدیو باشد ، صاحبان مشاغل باید هفته ای چند بار در صفحه خود پست کنند تا نه تنها فروش را تضمین کنند ، بلکه همچنان مرتبط باشند.

نوئل این استراتژی را به عنوان استراتژی آتش سریع برای رسانه های اجتماعی شناسایی می کند. او به صاحبان مشاغلی که محصولات می فروشند پیشنهاد می دهد حداقل یک بار در روز ، اما در حالت ایده آل دو تا سه بار در روز با ایجاد محتوا با استفاده از سایر استراتژی های فوق ، پست ارسال کنند.

اگر مشاغل مبتنی بر خدمات است ، نوئل به مشاغل توصیه می کند که حداقل سه بار در هفته پست ارسال کنند ، زیرا افراد مجرد معمولاً این نوع شرکت را رهبری می کنند ، که می تواند این تلاش را به یک کار دلهره آور تبدیل کند. اگر نتوانستند چندین بار در روز پست ارسال کنند ، این استراتژی می تواند برای مشاغل مبتنی بر محصول نیز مفید باشد.

مهدی وودارد یک راهنمای بازاریابی و برندسازی است که در ارسال پست عالی کار می کند اغلب در صفحه خود وودارد محتوای ساده اما بسیار موثری برای تعقیب پیروان خود ارسال می کند. او از نقل قول ها و فیلم های الهام بخش برای تبلیغ نام تجاری خود استفاده می کند.

mahdi woodward post as an example of black-owned businesses on social media

5. از هشتگ ها استفاده کنید.

هشتگ ها اغلب در سیستم عامل هایی مانند Instagram و TikTok استفاده می شوند. کارآفرینان از هشتگ برای جذب پیروان و مشتریان احتمالی استفاده می کنند زیرا راهی آسان برای یافتن است ، به ویژه هنگامی که از هشتگ های طاقچه و مکان محور استفاده می کنند.

کاربران تمایل دارند از هشتگ های زیادی در Instagram و TikTok استفاده کنند. کلمات یا عبارات هشتگ دار در صورت استفاده صحیح یکی از بهترین ابزارهای بازاریابی رایگان هستند.

به عنوان مثال ، من با استفاده از هشتگ #socialmediaexperts در Instagram برای این پست وبلاگ ، هر سه کارشناس رسانه های اجتماعی را پیدا کردم.

6. از الگوها استفاده کنید.

بلاجی می گوید الگوها می توانند ابزار مفیدی برای کارآفرینان باشند زیرا باعث می شود طرح بندی محتوای شما تمیز و سازگار به نظر برسد. همچنین زندگی را برای صاحبان مشاغل آسان می کند زیرا آنها می توانند از الگوها برای انتشار سریع و کارآمد مطالب خود استفاده کنند.

کارشناس پول هزاره ای و بنیانگذار My Fab Finance ، Tonya Rapley ، استفاده می کند قالب ها در صفحه اینستاگرام او صفحه او دارای یک رنگ بندی ثابت است که باعث می شود صفحه او منسجم و جذاب به نظر برسد.

my fab finance instagram feed as an example of black-owned businesses on instagram منبع تصویر

هر استراتژی ذکر شده در بالا برای کمک به رشد مشاغل تضمین شده است ، اما بولاجی اذعان می کند که گاهی اوقات صاحبان مشاغل نمی توانند از همان روشی استفاده کنند که آنها را به 1000 دنبال کننده می رساند تا 10 هزار نفر را بدست آورند. حتی اگر از همه این استراتژی ها استفاده می کنند ، صاحبان مشاغل باید به سرعت کار کنند و بیاموزند که کدام روش در سطوح مختلف موفقیت آنها برای آنها بهتر عمل می کند.

7 ابزار رسانه های اجتماعی مشاغل مشکی می توانند استفاده کنند

استراتژی های ذکر شده در بالا مفید هستند ، اما صاحبان مشاغل نمی توانند محتوای با کیفیتی برای پیروان خود تولید کنند در صورتی که ابزارهای م toثر برای سهولت روند کار ندارند. ابزارهای رسانه های اجتماعی برای صاحبان مشاغل ضروری است تا بتوانند نیازهای مشتریان خود را برآورده کرده و با برنامه ریزی مناسب خدمات عالی به مشتریان ارائه دهند.

در زیر ابزارهایی را که کارشناسان رسانه های اجتماعی پیشنهاد کرده اند مشاغل متعلق به سیاهپوستان استفاده کنند را مشاهده کنید.

1. Canva

Canva پلتفرمی است که برای طراحی گرافیکی استفاده می شود. کاربران می توانند از این ابزار برای ایجاد گرافیک رسانه ها ، الگوها ، اسناد و سایر محتوای بصری استفاده کنند.

قیمت:

نسخه رایگان: $ 0.00

نسخه حرفه ای: 9.99 دلار در ماه یا 119.99 دلار در سال

نسخه سازمانی: 30.00 دلار در ماه برای هر نفر

2. Flodesk

Flodesk یک ارائه دهنده خدمات بازاریابی ایمیلی است که برای سازندگان طراحی و ارسال ایمیل های بازاریابی خودکار برای کمک به افزایش تعداد کاربران ایجاد شده است.

قیمت:

38 دلار در ماه

418 دلار در سال

3. Hootsuite

Hootsuite یک پلت فرم مدیریت رسانه های اجتماعی است که دارای ویژگی یکپارچه سازی شبکه های اجتماعی است و به کاربران این امکان را می دهد تا محتوا را در Twitter ، Facebook ، Instagram ، LinkedIn ، Pinetrest و YouTube به اشتراک بگذارند.

قیمت:

حرفه ای: 49 دلار در ماه

تیم: 129 دلار در ماه

تجارت: 599 دلار در ماه

4. بعدا

بعداً یک پلت فرم بازاریابی اجتماعی همه جانبه است که به مشاغل اجازه می دهد محتوا را برای شبکه های اجتماعی برتر برنامه ریزی ، تحلیل و منتشر کنند.

قیمت :

نسخه رایگان: 0 دلار در ماه

شروع کننده: 12.50 دلار در ماه

رشد: 20.83 دلار در ماه

پیش پرداخت: 33.33 دلار در ماه

5. Planoly

Planoly به عنوان اولین برنامه ریز بصری برای اینستاگرام ایجاد شده است ، برنامه ها ، برنامه ها و اندازه گیری محتوا را در شبکه های اجتماعی مانند Pinterest ، Facebook و Twitter انجام می دهد.

قیمت :

نسخه رایگان: $ 0

انفرادی: 7 دلار سالانه صورت حساب یا 9 دلار ماهانه

Duo؛ 15 دلار سالانه صورتحساب یا 19 دلار ماهانه

سفارشی: صورتحساب 23 دلار سالانه یا 29 دلار ماهانه

6. Pixistock

Pixistock یک سرویس ایجاد محتوای بصری متعلق به سیاهان است که برای وب سایت ها و فیدهای رسانه های اجتماعی عکس و گرافیک ارائه می دهد.

قیمت :

قیمت گذاری اعضا

  • 1-5 عکس: هر کدام 35 دلار
  • 6-9 عکس: هر کدام 30 دلار
  • 10-19 عکس: هر کدام 28 دلار
  • 20-29 عکس: هر کدام 25 دلار
  • 30-49 عکس: هر کدام 20 دلار
  • 50+ عکس: هریک 18 دلار

قیمت گذاری غیر عضو

  • 1-5 عکس: هر کدام 45 دلار
  • 6-9 عکس: هر کدام 40 دلار
  • 10-19 عکس: هر کدام 38 دلار
  • 20 تا 29 عکس: هر کدام 35 دلار
  • 30-49 عکس: هر کدام 30 دلار
  • 50+ عکس: هر کدام 28 دلار

7. قابل پخش

Airtable یک پلت فرم مشارکتی با کد پایین و ابری است که به کاربران اجازه می دهد ابزارهای نرم افزاری متناسب با نیازهای خود بسازند. کاربران می توانند گردش کار خود را سفارشی کرده و با سایر سازندگان و خلاقان همکاری کنند.

قیمت :

نسخه رایگان: $ 0

بعلاوه: 12 دلار در ماه یا 10 دلار در هر صندلی/ماه صورتحساب سالانه

طرفدار: 24 دلار در ماه یا 20 دلار برای هر صندلی/ماه صورتحساب سالانه

اگرچه به تعهد و زمان نیاز است ، اما رسانه های اجتماعی فضایی را در اختیار کارآفرینان و خلاقان سیاه پوست قرار می دهند که در آن صدای آنها شنیده می شود. امیدوارم این پیشنهادات به مشاغل متعلق به سیاهان کمک کند استعدادهای خود-اعم از خدمات یا محصول-را با جهان به اشتراک بگذارند.

black at inbound

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *