جلد نامه, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

12 راه تأثیرگذار برای شروع نامه جلدی [+ مثالها]

طبق سازنده شغل ، 40٪ استخدام كنندگان هنگامي كه متقاضيان كار را در نظر مي گيرند ، به دنبال نامه پوشش مي گردند.

اما اگر شما مجبور باشید روزانه صد نامه همراه داشته باشید ، و هرکدام شروع کند ، “ممکن است مربوط به چه کسی باشد ، من برای موقعیت دیجیتال مارکتینگ در شرکت شما اقدام می کنم” ، آنها را چقدر رتبه بندی می کنید؟ /

شاید یک نامه همراه همیشه مهمترین چیز برای یک مدیر استخدام نباشد ، اما اگر رزومه یا ارتباطات شما برای عبور از درب کافی نباشد ، یک نامه همراه قدرتمند می تواند مصاحبه شما باشد.

به عنوان مثال ، یک مدیر استخدام فقط در صورتی ممکن است نامه کارنامه شما را بخواند که رزومه شما س aboutالاتی را در مورد اینکه چرا برای این موقعیت متقاضی هستید یا چرا نقش فعلی خود را ترک می کنید ، ایجاد کند. در این موارد ، نامه همراه شما می تواند عاملی اساسی در پیشروی یا عدم پیشرفت کار استخدام باشد.

→ Click here to access 5 free cover letter templates [Free Download]

نامه همراه شما فرصتی برای نشان دادن شخصیت شما ، نشان دادن علاقه شما به شغل و شامل اطلاعات مربوطه است که در غیر این صورت در برنامه شما ظاهر نمی شود. اما بین ایستادن و روبرو شدن به عنوان بی ادبی یا حیله و تزویر یک مرز خوب وجود دارد. نامه ای ایده آل برای مدیر استخدام احساس مثبت و به یادماندنی از شما می گذارد ، کاری که یک رزومه به تنهایی همیشه انجام نمی دهد.

بنابراین ، هنگام نوشتن یک نامه نامه از کجا شروع می کنید؟ به طور دقیق تر ، آغاز شما از کجا باید شروع شود؟ استخدام کنندگان تن نامه های جلدی را می خوانند – مخصوصاً اگر این شرکت به سرعت در حال رشد است و بی وقفه استخدام می کند. این برای شما چه معنی دارد؟ باید فوراً توجه آنها را جلب کنید. برای کمک به شما در غلبه بر قلم نویسنده ، و بلافاصله خواننده خود را قلاب کنید ، نگاهی به جملات واضح باز کنید که می توانید برای الهام گرفتن استفاده کنید.

برای یافتن هشت روش جلب توجه کارفرما با معرفی نامه استثنایی ، ادامه مطلب را بخوانید.

منبع ویژه: 5 الگوی نامه جلد رایگان

Cover Letter Templates بارگیری الگوها

نامه همراه خود را شروع کنید (و به پایان برسانید) با انفجار با 5 الگوی نامه جلد رایگان. الگوها حرفه ای هستند و کاملاً قابل تنظیم هستند تا به شما کمک کنند شغل رویایی خود را بدست آورید.

نحوه شروع یک جلد نامه

1 با شوخ طبعی شروع کنید.

کارفرمایان نیز انسان هستند و آنها اغلب به لطف یک شوخی ، جناس یا خط باز خنده دار خوب به اندازه شخص بعدی قدردانی خواهند کرد. اگر با سلیقه و احترام انجام شود ، شروع نامه همراه با شوخی می تواند یک روش عالی برای برجسته شدن باشد.

بعلاوه ، یک شوخی هنوز هم می تواند شامل توضیحی قدرتمند برای این باشد که شما چرا شخص مناسبی برای این کار هستید ، بدون اینکه خود را به رخ بکشید. به عنوان مثال ، به کاری که دوست دارید انجام دهید یا کاری که واقعاً در آن مهارت دارید فکر کنید و سپس تصور کنید که چگونه ممکن است دوستان یا خانواده در این مورد شوخی کنند – اگر در تجزیه و تحلیل داده ها ، مثلاً یک شوخی یا جناس مرتبط با آن ممکن است روش خوبی برای مثال زدن از مهارت ها و شخصیت شما باشد.

در اینجا مثال خوبی از استفاده از شوخ طبعی برای جلب توجه به مهارت های خود ، از موزه (در ابتدای این مقاله متوجه خواهید شد که این یکی از گزینه های خلاقانه ترین خطوط باز است):

“من ارائه آخرین بیانیه کارت اعتباری خود را اثبات اینکه من چقدر عاشق خرید آنلاین هستم ، در نظر گرفتم ، اما فکر کردم ممکن است نوشتن این نامه همراه با توصیف تمام دلایل اینکه من دختری هستم که می توانم Stylight را انتخاب کنم ، روش مطمئن تری است. کسب و کار به سطح بعدی. ”

بلافاصله ، شخصیت نمایش داده شده در اینجا توجه خواننده را به خود جلب می کند. حتی بهتر ، این متقاضی از طنز برای انتقال پیام مهمی به کارفرما استفاده می کند – او عاشق خرید است و به عنوان یک مصرف کننده در تجارت الکترونیک تبحر کامل دارد – که در غیر این صورت ممکن است در رزومه یا نمایش تلفن او ظاهر نشود.

2. با اشتیاق شروع کنید.

برای اینکه یک کارفرما بداند شما به نقش و شرکت خود ادامه داده اید ، آنها می خواهند اطمینان حاصل کنند که شما اشتیاق شما را به دنبال دارد. اشتیاق انگیزه بیشتری نسبت به فیش حقوقی دارد.

برای یک کارفرما ، نشان دادن اینکه چگونه اشتیاق شما با مهارتهای مورد نیاز مطابقت دارد ، نشانه امیدوارکننده ای است که از کار خود لذت می برید – اگر از کار خود لذت می برید ، احتمال دارد مدت طولانی تری بمانید ، به رشد شرکت کمک کنید و عضوی اختصاصی از تیم شوید.

درج نامه خود را با چند سطر درنظر بگیرید كه اشتیاق شما را به نمایش می گذارد: “من از ده سالگی علاقه زیادی به نوشتن داشتم. عشق من به نوشتن باعث شده است تا دو وبلاگ شخصی سفر بنویسم ، روزنامه محلی ، و دو کارورزی تابستانی را در موسسات انتشاراتی دنبال کنید. حال ، من دوست دارم این فرصت را داشته باشم که مهارت نوشتن و علاقه خود به داستان سرایی را به عنوان بازاریاب محتوا در شرکت A. ترکیب کنم. ”

اگر سابقه کار گسترده ای در صنعتی ندارید که می خواهید وارد آن شوید ، اما سالهاست که به طور غیررسمی آماده می شوید ، این کار را به کارفرما اطلاع دهید. در مثال فوق ، رزومه داوطلب احتمالاً ضعیف به نظر می رسد و فقط دوره های کارآموزی نشان دهنده تجربه حرفه ای است. معرفی نامه همراه او ، نشان دهنده کارفرمایی است که سالها برای مخاطبان می نوشت و توانایی طبیعی او را پیشرفت می دهد.

3 با یک موفقیت شروع کنید.

کارفرمایان دوست دارند اعداد را ببینند. ذکر این که شما “بازاریاب دیجیتال با موفقیت اثبات شده در استراتژی های جستجوگرها” هستید کافی نیست. موفقیت اثبات شده؟ خوب ، می توانیم ببینیم؟

ارائه آمار قدرتمندتر است. شما می خواهید به کارفرمایان نشان دهید که قادر به حل نتایج طولانی مدت هستید. چگونه در خط اصلی شرکت خود سهیم بوده اید؟ به عنوان مثال ، آیا کمپین بازاریابی در فیس بوک باعث افزایش رسانه های اجتماعی شما شده است یا محتوای وبلاگ شما میزان بازدید ارگانیک را افزایش داده است؟

درج نامه خود را با مواردی از این دست در نظر بگیرید: “در طول سال گذشته به عنوان مدیر بازاریابی دیجیتال در شرکت A ، من 30 هزار دلار + درآمد کسب کردم ، میزان بازدید ارگانیک به وبلاگ خود را 14 درصد افزایش دادم ، و تقریباً اجتماعی ما را سه برابر کردم ROI رسانه. ”

حتی اگر سابقه کار برای گزارش اعداد چشمگیر را ندارید ، باز هم می توانید هنگام باز کردن یک موفقیت ، مدرک ارائه دهید. به بازخورد کیفی که از کارفرمایان دریافت کرده اید فکر کنید. به عنوان مثال ، رئیس شما چگونه از شما تعریف می کند یا به شما می گوید شما کار خوبی انجام می دهید؟ یک موفقیت می تواند به همین سادگی باشد که رئیس شما در رابطه با یادداشت های جلسه کوشا ، نامه ای سپاسگزارانه برای شما بفرستد.

در این مثال از موزه ، متقاضی نمونه ای از مهارت را ارائه می دهد كه قبلاً برای آن تأیید شده بود: “آخرین رئیس من یک بار به من گفت كه روش تلفنی من احتمالاً می تواند وضعیت گروگانگیری بین المللی را گسترش دهد. من همیشه مهارت برقراری ارتباط با مردم را داشتم – آسان و دشوار به طور یکسان – و من دوست دارم که این مهارت را به سمت مدیر دفتر در Shutterstock بیاورم. ”

حتی اگر متقاضی اعداد را به عنوان اثبات موفقیت ارائه نمی دهد ، آنها موفق می شوند برخی از اثبات عملکرد گذشته خود را در قالب تمجید از رئیس سابق برجسته کنند. توضیح صریح و خنده دار کاندیدا – اینکه آخرین رئیس او رفتارهای تلفنی او را دوست دارد – روش خوب دیگری برای رجزخوانی در مورد موفقیت های بدون رجزخوانی است.

4 با هیجان شرکت شروع کنید.

کارفرمایان می خواهند بدانند که چرا شرکت آنها را دوست دارید و آنها از توضیح در مورد علاقه شما قدردانی می کنند. اما ضروری است که استدلال شما متفکرانه و با ملاحظه باشد و مخصوص شرکت باشد. به عنوان مثال ، اگر متقاضی موقعیت مالی هستید ، در مورد علاقه خود به امور مالی چیزی ننویسید. درباره چگونگی ارتباط علاقه شما در امور مالی با اهداف شرکت بنویسید.

شما نمی خواهید فقط بگویید ، “من از کار در شرکت A بسیار هیجان زده ام زیرا علاقه زیادی به امور مالی دارم و فکر می کنم مهارت ها و تجربیات من مطابقت خوبی داشته باشد.” مطمئناً ، شما توضیح داده اید که چرا می خواهید در صنعت مالی کار کنید ، اما برای توضیح اینکه چرا شرکت A به طور خاص با علایق شما متناسب است ، هیچ کاری نکرده اید.

در عوض ، می خواهید در رابطه با علاقه شما به امور مالی ، چیزی در مورد شرکت و فرهنگ ذکر کنید. به این مثال از Glassdoor نگاهی بیندازید این داوطلب نشان می دهد که آنها تحقیق و مراقبت خود را به طور خاص در مورد راه حل های حسابداری انجام داده اند. به یاد داشته باشید ، کارفرمایان می خواهند افرادی را استخدام کنند که تمایل به کار در شرکت خود را دارند. آنها کسی را می خواهند که از ماهیت کار لذت ببرد ، اما به همان اندازه مهم ، کاندیدایی را می خواهند که از فرهنگ کار و مأموریت شرکت نیز برخوردار باشد.

5. با اخبار مربوط به شرکت شروع کنید.

ذکر اخبار شرکت در معرفی خود نشان می دهد که شما در مورد شرکت تحقیق کرده اید. به علاوه ، شامل اخبار شرکت به شما این فرصت را می دهد که ارزشهای خود را نیز در آن بگنجانید. به عنوان مثال اگر این شرکت به دلیل راه حل های نوآورانه خود در صنعت رایانه جایزه ای کسب کرده باشد ، ممکن است چگونگی ارزیابی روش های آینده نگری در فناوری را نیز اضافه کنید.

در اینجا مثالی از مقدمه آورده شده است که از یک رویداد خبرساز استفاده می کند ، از در واقع :” وقتی دیدم که شرکت ABC ماه گذشته به دلیل تعهد به انرژی های تجدیدپذیر و کاهش ضایعات در محل کار در مجله Fortune معرفی شده است – همه در حالی که رشد درآمد سه رقمی را تجربه کردم – من الهام گرفتم. با سابقه خودم در کاهش هزینه ها به میزان 30٪ + و ارتقا محیط های کار سبز ، من از امکان پذیرفتن نقش اجرایی حساب برای گسترش رشد شرکت شما و در جهت آینده ای پایدارتر تلاش کنید. ”

داوطلب کار خوبی نشان می دهد که چگونه اخبار شرکت ABC با دستاوردهای شخصی نامزد مطابقت دارد. او نشان می دهد که تحقیقات خود را در مورد شرکت انجام داده است ، و همچنین نشان می دهد که برای تلاش های مشابه محیط زیست در محل کار ارزش قائل است.

6. با آنچه آنها نمی دانند شروع کنید.
مطابق “noopener” target = “_ blank”> یک مدیر استخدام فصلی

، نامه ای شروع می شود که “من برای درخواست [موقعیت باز] در [نام شرکت] می نویسم” دلیل تقریباً فوری رد شدن است. از دوره شما برای این کار درخواست می کنید – چرا اعضای خود را با چیزی بسیار خسته کننده و واضح هدر می دهید؟

نامه نامه شما هرگز نباید مستقیماً آنچه را که از قبل می دانند بیان کند – یا آنچه را که قبلاً در رزومه شما ذکر شده است ، دوباره بیان کنید. در عوض ، نامه پیشنهادی خود را با ارائه چیز جدید ، گسترش آنچه کارفرما از قبل در مورد شما می داند و ارائه جزئیات جدید درباره آنچه می توانید به شرکت بیاورید ، شروع کنید. کارفرمایان را تحت تأثیر قرار دهید و در مورد مهارت ها یا تجربیات خود که قبلاً نمی دانند به آنها بگویید.

برای ارائه اطلاعات جدیدی که در رزومه وی نشان داده نشده است ، یکی از همکاران من در HubSpot این مقدمه را نوشت: “رزومه من به شما می گوید که من از بازاریابی محتوا خبره هستم. سوابق شما به شما می گوید با چند نفر مصاحبه کرده ام موقعیت های مختلف HubSpot در گذشته. آنچه هیچ کس به شما نخواهد گفت این است که من با تیم موفقیت مشتری شما در حال کار برای ایجاد یک استراتژی مبارزاتی جدید برای شرکت من – یکی از آخرین (و بزرگترین) مشتریان شما بوده ام. ”

نامزد مقدمه ای نوشت که توجه خواننده را به خود جلب کرد و نشان داد علاقه ای به اتلاف وقت هیچ کس ندارد. این یک تاکتیک به یاد ماندنی و چشمگیر است. نوشتن یک مقدمه مشابه را در نظر بگیرید ، جایی که اطلاعات غایب رزومه خود را ارائه می دهید.

7. با آنچه می توانید روی میز بیاورید شروع کنید.

یک مدیر استخدام در HubSpot به من گفت که او همیشه به دنبال نامه های پیشنهادی است تا به او بگوید چگونه شرکت و متقاضی می توانند به یکدیگر سود ببرند.

هر کارفرمایی می خواهد بداند که چرا فکر می کنید می توانید از موقعیتی که درخواست می کنید رشد کنید. اگر کارفرمایی فکر کند انگیزه واقعی و ذاتی برای کار سخت در این نقش دارید تمایل بیشتری به استخدام شما دارد.

یک مدیر استخدام همچنین می خواهد بداند که چگونه در چشم انداز و اهداف بزرگتر شرکت شرکت خواهید کرد. برای مدیر مهم است که بداند چه چیزی می خواهید از این نقش خارج شود ، اما به همان اندازه مهم است که بدانید چگونه به رشد شرکت کمک خواهید کرد. چگونه شرکت از شخص شما نسبت به شخص دیگری سود خواهد برد؟

در اینجا مثالی آورده شده است: “من در جستجوی فرصت هایی برای بهبود توانایی نوشتن در یک محیط آینده نگرانه هستم ، ضمن افزایش ترافیک ارگانیک و بهینه سازی محتوا برای غلبه بر رقبا در موتورهای جستجو. در شرکت A ، من معتقدم که این مطابقت را پیدا خواهم کرد. ”

ببینید چگونه کار می کند؟ در مثال بالا ، داوطلب توضیح داد که چگونه از این نقش سود می برد. وی همچنین توضیح داد که شرکت A می تواند از معامله خارج شود – افزایش ترافیک ارگانیک و محتوای بهینه شده – بنابراین مدیر استخدام از برابری رابطه بالقوه مطلع می شود.

8. با جمله ای شروع کنید که آنها را متعجب کند.

هنگام درخواست یک نقش در HubSpot ، یکی از همکاران من نامه جلدی خود را اینگونه شروع کرد: “من دوست دارم خودم را مثل یک گیره گرد فکر کنم که در یک نوع سوراخ مربع شکوفا شده است.”

آیا این باعث نمی شود که بخواهید به خواندن ادامه دهید؟ مطمئناً باعث علاقه مندی من شد. مطمئناً ، فقط اگر بخواهید آن را با برخی از اطلاعات پشتیبانی مشخص پیگیری کنید ، می توانید یک عبارت جسورانه وارد کنید. به عنوان مثال همکار من با نوشتن این مطلب ادامه داد: “این به چه معناست؟ به این معنی که زمینه های متنوع من باعث می شود من یک کاندیدای کاملاً مناسب باشم که قادر به درک ، توسعه و اجرای کارکردهای مختلف در تجارت باشد.”

در حالی که بقیه نامه های خود را از طرف حرفه ای منحرف ، خط ابتدایی او گاه به گاه ، عجیب و غریب و شگفت آور بود. بعلاوه ، شما شخصیت او را در صف احساس می کنید ، و وقتی کارفرمایی احساس می کند یک شخص واقعی پشت جلد نامه است ، او می خواهد به خواندن ادامه دهد.

9. با درسی که در حرفه خود آموخته اید شروع کنید.

یک راه عالی برای شروع نامه نگاری ، درسی است که از صنعت خود در صنعت خود آموخته اید.

به عنوان مثال ، ممکن است چیزی مانند این بگویید ، “ به عنوان [موقعیت شغلی فعلی] با تجربه مدیریت سطح بالا در [صنعت] ، من آموختم که بهترین راه برای رسیدن به موفقیت ، بزرگترین درسی است که آموخته ام]. “

این جمله ابتدایی به یک استخدام کننده اجازه می دهد تا سطح تجربه شما را بداند. نه تنها این ، بلکه با این کار شروع می شود که شما می توانید به نفع شرکت باشید و نه اینکه چگونه شرکت به نفع شما خواهد بود.

10. با دسیسه شروع کنید.

وقتی متقاضی شرکت های بزرگتر شرکت هستید ، می دانید که استخدام کنندگان صدها متقاضی را برای یک پست سطح ابتدایی جذب می کنند.

مهم است که مدیر استخدام را فریب دهید و تشخیص دهید که آنها چندین متقاضی را بررسی می کنند.

به عنوان مثال ، می توانید بگویید ، “ من می فهمم که از آنجا که به عنوان یکی از بهترین شرکت ها برای کار در لیست قرار گرفته اید ، از رزومه استفاده می کنید. مال من یکی دیگر است ، اما من تجربه آن را دارم تهیه آن دشوار است. ”

خوب است که مثالها ، آمارها و تجربیاتی را که شما را از سایر نامزدها جدا می کند و به نفع شرکت باشد ، ذکر کنید.

استخدام کنندگان هر روز رزومه و نامه های جلدی بی شماری را مشاهده می کنند. مهم است که نامه جلد خود را به روشی منحصر به فرد شروع کنید تا بتوانید در میان مردم برجسته شوید.

یادداشت سردبیر: این پست در اصل در ماه مه 2018 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.

Professional Cover Letter Templates

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *