بازار یابی, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

11 مورد از بهترین ابزارهای تست A/B برای 2021

در صنعت بازاریابی ، ما با متخصصان مانند بزرگان روستا رفتار می کنیم و هر نکته و ترفندی را که ارائه می دهند ، در نظر می گیریم تا بتوانیم آنها را در کار خودمان پیاده کنیم ، و به شدت امیدوار به موارد مشابه هستیم. نتایج.

اما وقتی واقعاً به آن فکر می کنید ، بازاریابی همیشه در حال تغییر است و کارشناسان اغلب در زمینه منحصر به فرد شما قابل مشاهده نیستند.

این به طور طبیعی این س begال را ایجاد می کند: وقتی نمی توانید راه حلی برای یکی از مشکلات خود در اینترنت پیدا کنید ، چه باید بکنید؟ برای یافتن پاسخ های مشکل منحصر به فرد خود ، شرلوک هلمز داخلی خود را در نظر بگیرید و یک محقق شوید.

محققان به دنبال اطلاعاتی هستند که آنها را به پاسخ سوالات خاص خود برساند. و به عنوان یک بازاریاب ، یکی از بهترین ابزارهای تحقیقاتی در اختیار شما آزمایش A/B است.

Free Download: A/B Testing Guide and Kit

هر شرکتی مشتریان متفاوتی دارد ، بنابراین هیچ فرمول یکسانی برای طراحی بهینه ترین وب سایت ، تهیه جذاب ترین نسخه یا ایجاد موثرترین محصول وجود ندارد.

برای اینکه بدانید کدام طراحی وب سایت ، خط کپی یا ویژگی محصول بهترین نتایج را برای شرکت شما به ارمغان می آورد ، باید بدانید که مجموعه منحصر به فرد مشتریان شما چه چیزی را ترجیح می دهند.

برای کمک به شما در انجام این کار ، ما هشت مورد از بهترین ابزارهای تست A/B را انتخاب کرده ایم که به شما در بهینه سازی طراحی وب سایت ، کپی ، محصول و از همه مهمتر کمک به یافتن پاسخ های متناسب با نیازهای شما کمک می کند.

1. Hubenk”> کیت تست B [ابزار ویژه]

نمی دانید با آزمایش A/B از کجا شروع کنید؟ این ابزار ممکن است همان چیزی باشد که شما نیاز دارید.

a/b testing tool from HubSpot برای شروع آزمایش A/B در کسب و کار خود ، کیت را به صورت رایگان بارگیری کنید -یک الگوی ردیابی آزمون A/B ، راهنمای نحوه آموزش و الهام ، و یک محاسبه کننده اهمیت آماری برای اینکه ببینید آیا آزمون های شما برنده ، باخت یا بدون نتیجه بود.

برای مشاغلی که تازه با آزمایش A/B شروع کرده اند یا برای مشاغلی که نیاز به راهی برای ردیابی آزمایشات موجود خود دارند ، ایده آل است.

قیمت گذاری: رایگان

2. Google Optimize

Google Optimize مجموعه ای از ابزارها را تحت Google Marketing Platform ارائه می دهد تا به مارک ها در بهبود عملکرد وب سایت خود کمک کند.

a/b testing-tool: Google Optimize

منبع تصویر

ابزار آزمایش A/B آنها ، به ویژه ، بیش از آزمایش استاندارد A/B را ارائه می دهد. کاربران می توانند بیش از دو نسخه را آزمایش کنند و همچنین می توانند اجرا کنند:

  • آزمایش چند متغیره
  • تقسیم نشانی وب
  • آزمایشات سمت سرور

بهترین قسمت؟ استفاده از آن برای همه نیازهای آزمایش و شخصی سازی شما رایگان است.

قیمت گذاری: رایگان

ابزارهای تست A/B صفحه فرود

3. بازاریاب تازه

a/b testing tool freshmarketer

منبع تصویر

Freshmarketer ، که بازاریابی بستر تجاری Freshworks است ، تبدیل است نرم افزار بهینه سازی نرخ که آزمایش A/B و آزمایش نشانی وب را ارائه می دهد.

ابزار آزمایش A/B آنها می تواند آزمایش شما را آزمایش ، هدف گذاری و تأیید کند ، با Google Analytics ادغام شده و حتی میزان درآمدی را که آزمایش های شما ایجاد کرده اند پیگیری کند.

ابزار آزمایش Freshmarketer’s Split URL می تواند به شما در آزمایش انواع مختلف URL ها ، تبدیل تغییرات آزمایشی برنده به صفحات وب واقعی و درک اثربخشی طراحی وب سایت شما با ارائه نقشه های گرمایی از هر گونه تغییر در URL تقسیم شده شما کمک کند.

قیمت گذاری: از 19 دلار در ماه برای ویژگی های تست A/B شروع می شود

ابزارهای آزمایش وب

4. VWO a/b testing tools - vmo

منبع تصویر

با اعتماد بیش از 4500 مارک تجاری از جمله eBay ، Target و Virgin Holidays ، VWO یک پلت فرم بهینه سازی نرخ تبدیل و تست A/B است که مخصوص مارک های تجاری طراحی شده است.

در مجموعه آنها ، می توانید آزمایشات A/B ، آزمایش URL های تقسیم شده و آزمایشات چند متغیره را با ویرایشگر drop and drop بسازید.

برای سنجش عملکرد آزمایشات خود ، VWO یک داشبورد گزارش قوی ارائه می دهد. VWO همچنین یک ویژگی SmartStats ارائه می دهد که از آمار بیزی استفاده می کند تا به شما در اجرای سریعتر آزمایش ها ، کنترل بیشتر آزمایش ها و دستیابی به نتیجه دقیق تر کمک کند.

قیمت گذاری: بنا به درخواست

5. بهینه سازی شده

با 24 شرکت Fortune 100 به عنوان مشتری ، Optimizely یک پلت فرم آزمایش دیجیتالی برای شرکت ها است تیم های بازاریابی ، محصول و مهندسی.

optimizely testing example

منبع تصویر

با استفاده از ابزار قدرتمند A/B و آزمایش چند صفحه ای ، می توانید چندین آزمایش را همزمان در یک صفحه انجام دهید و به شما امکان می دهد متغیرهای مختلف طراحی وب خود را آزمایش کنید.

Optimizely همچنین آزمایش در وب سایت های پویا ، ابعاد مختلف آزمایش مانند کمپین تبلیغاتی ، جغرافیا و کوکی ها و پارامترهای مختلف تقسیم بندی آزمایش مانند دستگاه ، مرورگر و کمپین را ارائه می دهد.

قیمت گذاری: بنا به درخواست

6. Omniconvert

a/b testing tool omniconvert منبع تصویر

این یک پلت فرم بهینه سازی نرخ تبدیل است که یک ابزار تست A/B و همچنین ابزارهای بررسی ، شخصی سازی ، همپوشانی و تقسیم بندی را ارائه می دهد.

با استفاده از ابزار تست A/B آنها ، می توانید آزمایشات A/B را روی رایانه ، تلفن همراه و رایانه لوحی اجرا کنید. علاوه بر این ، می توانید نسخه های برنده یک آزمون A/B را برای آزمایش آینده به کنترل تبدیل کنید و از آمار Frequentist یا Bayesian برای اعتبارسنجی آزمون های خود استفاده کنید.

Omniconvert همچنین ابزار تقسیم بندی خود را با ابزار تست A/B خود ترکیب می کند تا به شما اجازه دهد بیش از 40 پارامتر تقسیم بندی را آزمایش کنید ، مانند:

  • موقعیت جغرافیایی
  • منبع ترافیک
  • رفتار بازدیدکنندگان

این به شما امکان می دهد تجربه کاربری وب سایت خود ، ویژگی های محصول و توانایی محتوا در جذب و تبدیل را بهبود بخشید.

قیمت گذاری: از 167 دلار در ماه شروع می شود

7. تخم مرغ دیوانه

a/b testing tool  - crazy egg

منبع تصویر

Crazy Egg یک نرم افزار بهینه سازی وب سایت است که آزمایش A/B ، نگاشت حرارت و ابزارهای قابلیت استفاده را ارائه می دهد.

ابزار آزمایش A/B آن به شما امکان می دهد تغییرات هر صفحه در وب سایت خود را با افزودن یک قطعه کد به صفحاتی که می خواهید آزمایش کنید ، آزمایش کنید.

Crazy Egg همچنین به شما امکان می دهد بدون هیچگونه تجربه کد نویسی ، تست های A/B بسازید ، هنگامی که برنده را تشخیص داد ، ترافیک بیشتری را به نوع بهینه آزمون شما ارسال می کند و ابزارهای ردیابی و گزارش دهی تبدیل بصری را ارائه می دهد.

اگر برای یک تجارت کوچک کار می کنید ، قطعاً Crazy Egg ابزاری است که باید در نظر بگیرید.

قیمت گذاری: از 24 دلار در ماه شروع می شود

8. AB Tasty

با نرم افزار بهینه سازی نرخ تبدیل AB Tasty ، تیم شما می تواند با ویرایشگر بصری خود تست های A/B ، تست های تقسیم شده ، آزمون های چند متغیره و آزمایش های قیفی بسازد و اجرا کند.

a/b testing tool  - ab tasty

منبع تصویر

همچنین می توانید از هدف گیری پیشرفته آنها برای آزمایش بر اساس معیارهای مختلف مانند URL ، موقعیت جغرافیایی ، آب و هوا و موارد دیگر استفاده کنید.

AB tasty برای کمک به تأیید آزمایشات شما ، گزارش هایی را ارائه می دهد که آزمایشات شما و سطح اطمینان آنها را در زمان واقعی نشان می دهد. این به شما امکان می دهد سریع و دقیق تصمیم بگیرید.

قیمت گذاری: بنا به درخواست

9. تبدیل

a/b testing tool - convert

منبع تصویر

مورد اعتماد برندهایی مانند Sony ، Unicef ​​و Jabra ، Convert یک نرم افزار تست و شخصی سازی وب A/B است که تست A/B ، تست تقسیم ، آزمایش چند متغیره و ابزار آزمایش چند صفحه ای را ارائه می دهد.

Convert همچنین یک ابزار تقسیم بندی پیشرفته ارائه می دهد که به شما امکان می دهد کاربران را بر اساس رفتار تاریخی ، کوکی ها و رویدادهای جاوا اسکریپت تقسیم بندی کنید.

علاوه بر این ، Convert می تواند عملکرد همه آزمایش های شما را با گزارش ترکیبی بزرگ از معیارها ، از میزان کلیک تغییرات شما تا بازگشت سرمایه ، اندازه گیری کند.

اگر می خواهید از Convert به همراه سایر ابزارهای خود استفاده کنید ، آنها یکپارچه سازی زیادی را با ابزارهای شخص ثالث مانند WordPress ، Shopify و HubSpot ارائه می دهند. تبدیل برای مشاغل کوچک بسیار مناسب است.

قیمت گذاری: از 699 دلار در ماه شروع می شود

10. Adobe Target

آزمایش وب سایت شما مهم است ، اما اگر کانال های دیگری دارید که می خواهید آنها را آزمایش کنید ، چطور؟ Adobe Target به شما کمک می کند دقیقاً این کار را انجام دهید.

a/b testing tool - adobe target منبع تصویر

چه بخواهید صفحه اصلی جدید برنامه خود را آزمایش کنید یا بخواهید در سیستم اینترنت اشیاء خود آزمایش کنید ، این ابزار شما را تحت پوشش قرار می دهد.

علاوه بر آزمایش بر روی سیستم عامل ها و دستگاه های مختلف ، Adobe Target همچنین آزمایش را در دو طرف سرویس گیرنده و سرور ارائه می دهد و ویژگی های پیشرفته ای را برای تیم های مجرب ارائه می دهد.

قیمت گذاری: بنا به درخواست

11. به صورت پیشرو

برای گرفتن سرنخ از طریق فرم های خود تلاش می کنید؟ شاید بازدیدکنندگان درست قبل از رسیدن به مرحله نهایی در حال ترک هستند. یا شاید آنها نیمه راه را ترک کنند.

a/b testing tool - leadformly منبع تصویر

در هر یک از این موارد ، می خواهید ابزاری مانند Leadformly به شما کمک کند تا به نتیجه برسید. حتی تیم هایی با فرم های تبدیل بالا همچنان می توانند از آزمایش فرم های خود سود ببرند ، زیرا ممکن است راه های بیشتری برای افزایش CVR خود بیابند.

قیمت گذاری: از 37 دلار در ماه شروع می شود

توجه ویراستار: این پست در ابتدا در جولای 2019 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.

The Ultimate A/B Testing Kit

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *