استراتژی بازاریابی, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

11 استراتژی و نکات موثر بازاریابی برای مشاغل سیاه پوست

خوش آمدید به شکستن طرح – یک سری وبلاگ جدید که به منحصر به فرد فرو می رود چالش های تجاری و فرصت های صاحبان مشاغل سیاه و کارآفرین. بیاموزید که چگونه آنها مشاغل خود را رشد داده یا مقیاس بندی کرده اند ، فعالیت های کارآفرینی را در شرکت های خود کاوش کرده اند یا شلوغی های جانبی ایجاد کرده اند و چگونه داستان های آنها می تواند موفقیت شما را الهام بخش و آگاه کند.

به دلیل تأثیر نامتناسب همه گیر COVID-19 و تأثیر اعتراضات” زندگی سیاه پوستان “که تابستان گذشته برای مقابله با بی عدالتی های نژادی در کشور برگزار شد.

مصرف کنندگان به طور فعال در جستجوی خرید از مشاغل متعلق به سیاه پوستان بوده اند تا به آنها کمک کنند تا باز بمانند و پیشرفت اقتصادی سیاه پوستان را افزایش دهند.

در نتیجه ، جستجو برای مشاغل متعلق به سیاهپوستان با افزایش 7،043٪ در Yelp ، و اصطلاح جستجو برای” سیاه متعلق به “در Google رسیده است مقدار 100 در تابستان گذشته.

از آن زمان ، مشاغل متعلق به سیاه پوستان در افزایش دید و دسترسی خود از طریق استراتژی های بازاریابی برای بهینه سازی دسترسی خود فعالانه عمل می کنند.

من با دانا جیمز موانگی ، بنیانگذار Cheers Creative LLC و با مربی گوگل دیجیتال رشد کنید ، برای کسب اطلاعات در مورد استراتژی ها ، ابزارها و رویکردهای بازاریابی موثر ، صاحبان مشاغل سیاه می توانند از این طریق استفاده کنند مشاغل خود را ارتقا دهند.

Learn More About HubSpot's Community to Amplify Black Professionals

استراتژی های بازاریابی برای مشاغل سیاه پوست

1 از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی برای ارتباط مستقیم با مصرف کنندگان خود استفاده کنید.

رسانه های اجتماعی یکی از برترین ابزارهایی است که مشاغل برای تبلیغ خدمات یا محصولات خود استفاده می کنند. سیستم عامل هایی مانند توییتر ، اینستاگرام ، TikTok و Facebook دارای ویژگی های منحصر به فرد هستند صاحبان مشاغل سیاه می توانند از این شبکه ها برای ارتباط مستقیم با مشتریان و جامعه وسیعتر استفاده کنند.

اگرچه برخی از مشاغل می خواهند حضور پررنگی در همه جا داشته باشند ، اما موانگی پیشنهاد می کند کارآفرینان به جای تلاش برای حضور همزمان در همه آنها ، روی یک پلت فرم تمرکز کنند که بیشترین میزان دید را دارند.

“موانگی” گفت: “شما می خواهید از رسانه های اجتماعی برای جذب افراد به وب سایت خود استفاده کنید.” “همچنین می توانید از آن استفاده کنید تا افراد در لیست ایمیل شما یا هر دو ثبت نام کنند.”

به عنوان مثال ، بررسی کنید که ریحانا Fenty Beauty خود را تبلیغ می کند ، Fenty Skin و مارک های Savage X Fenty در اینستاگرام با زیرنویس های جذاب و پست های جذاب بصری. محتوای وی نه تنها قابل بازپرداخت است ، بلکه شامل همه افراد از هر سو است.

fenty example of powerful black-owned business marketing

این روش می تواند به شما کمک کند تا یک فروش بالقوه را تأمین کنید و تعامل مستمر و م effectiveثر با مخاطبان خود را حفظ کنید. همچنین این امکان را برای شما فراهم می کند تا گستره نام تجاری خود را گسترش دهید.

2. تبلیغات هدفمندی برای مخاطبان با بالاترین تغییر ایجاد کنید.

سیستم عامل های رسانه های اجتماعی و موتورهای جستجو مانند Google به کارآفرینان این فرصت را می دهند تا تبلیغاتی ایجاد کنند که در جدول زمانی یا فیدهای مخاطبان هدف آنها نشان داده شود. موانگی می گوید تبلیغات راهی عالی برای بازاریابی در بازار برای دریافت بازده سریع تر است.

یک سود استفاده از تبلیغات آیا به شما امکان می دهد مخاطبانی را که می خواهید هدف قرار دهید انتخاب کنید. به ویژه فیس بوک و اینستاگرام این گزینه را برای بازاریابی به افرادی که برند شما را دنبال می کنند ارائه می دهند ، یا می توانید با انتخاب جزئیات خاص از جمله سن ، موقعیت مکانی و رفتار جستجو ، تنظیمات برگزیده هدفمندی خود را سفارشی کنید.

این به شما امکان کنترل بیشتر بر روی افرادی که تبلیغات شما را می بینند می دهد ، بنابراین می توانید اطمینان حاصل کنید که تبلیغات خود را فقط به افرادی که به احتمال زیاد محصول یا خدمات شما را خریداری می کنند ارائه می دهید.

3 یک لیست ایمیل ایجاد کنید و مطالعات موردی یا اطلاعات پشت صحنه منحصر به فرد را ارسال کنید.

لیست های ایمیل مزایای زیادی برای مشاغل دارند – در نهایت ، ایمیل یکی از قوی ترین فرصت ها برای تولید و پرورش سرب است.

پس از شروع لیست ایمیل خود ، ارسال نامه های الکترونیکی با اطلاعات منحصر به فرد ، مانند داستان کسب و کار خود ، یا اینکه شرکت شما به چه معنی است و بیشتر برای کارمندان شما مهم است را در نظر بگیرید.

موانگی همچنین به شرکت ها توصیه می کند پیش از راه اندازی ، مطالعات موردی ، مشاوره ای برای مشترکان ایمیل یا نگاهی محرمانه به محصولات و خدمات ارائه دهند.

متناوباً ، ممکن است برای نشان دادن تأثیری که تجارت شما در مشترکان ایمیل شما در صورت تصمیم به خرید دارد ، برجسته سازی داستان یک مشتری را در نظر بگیرید.

4 در فضای خود به یک رهبر فکری تبدیل شوید.

روش دیگر مشاغل برای بازاریابی خود شرکت در سخنرانی های عمومی ، پادکست ها یا مشارکت های وبلاگ نویسی است. اگرچه این شکل از بازاریابی برای تأثیرگذاری بر فروش بازده آهسته تری دارد ، اما موانگی می گوید که این یک ریز آرد سوخاری برای مردم ایجاد می کند تا به صورت آنلاین دسترسی پیدا کنند.

این استراتژی همچنین به مشارکت کنندگان یا مشتریان بالقوه این فرصت را می دهد تا با شرکت گرم شوند زیرا آنها قبلاً از برند ارزش کسب کرده اند.

به عنوان مثال ، نگاهی به چگونگی تیفانی آلیچه ، بنیانگذار “The Budgetnista” ، توانسته است از مشاغل گفتاری برای تبلیغ شرکت خود استفاده کند و به زنان بیاموزد که چگونه امور مالی خود را به درستی اداره کنند.

آلیچه در 300 رویداد در سراسر کشور و بیش از 1000 مورد در سراسر جهان سخنرانی کرده است ، از جمله EssenceFest و چندین بیمارستان و کالج.

5. یک وب سایت کارآمد و خوب طراحی کنید.

هنگامی که از استراتژی های ذکر شده در بالا برای هدایت بازدید به وب سایت خود استفاده کردید ، می خواهید که این ترافیک از آنچه پیدا می کنند احساس خوشحالی کند. بنابراین بسیار مهم است که شما به همان اندازه که به یک ویترین فیزیکی توجه می کنید به طراحی وب سایت و قابلیت استفاده از آن توجه کنید.

چند مشاغل متعلق به سیاه پوستان که دارای وب سایت هایی از نظر زیبایی هستند ، تفلار ، = “noopener” target = “_ blank” href = “https://www.pyermoss.com”> پاير ماس

، و اریب .

bevel example of powerful black-owned business marketing هر سه وب سایت دارای تصاویر و فیلم های جلب توجه کننده است که پس از بازدید از سایت ، بلافاصله توجه بازدیدکنندگان را جلب می کند. صاحبان مشاغل نباید از برجسته ماندن در مورد اطمینان از فروش در صفحه وب خود بترسند.

اگر قبلاً وب سایتی دارید اما احساس نمی کنید این کار در حال انجام آن است ، نگاهی به راهنمای نهایی ساخت استراتژی طراحی مجدد وب سایت . 6. از Google برای کسب و کار من و Google Analytics استفاده کنید.

Google برای کسب و کار من یک ابزار مفید است برای صاحبان مشاغل محتوای سفارشی ایجاد کنند تا برای مخاطبان هدف خود تبلیغ کنند. مالکان همچنین می توانند با همکاری Google Analytics از این سرویس برای ردیابی داده ها و دیدن مکان افراد استفاده کنند. دسترسی به محتوا.

به عنوان مثال ، موانگی می گوید که Google Analytics به او کمک کرده است یاد بگیرد که افراد براساس محتوایی که او در Instagram Instagram Stories خود ارسال می کند به وب سایت او می آیند.

نه تنها به او نشان می دهد که مردم داستان نویسی او را از این ویژگی خاص دوست دارند ، بلکه او همچنین می تواند لینک ها و اطلاعات خاصی را به اشتراک بگذارد. Google Analytics یک سرویس مفید برای جمع آوری داده ها و کشف بهترین پلتفرم برای استفاده از برند شما است.

نکات مربوط به مشاغل متعلق به سیاه و سفید برای یادآوری

موانگی تأکید می کند که استراتژی های بازاریابی که در بالا ذکر شد ، همه قطعات ارزشمند پای هستند. با این وجود ، رویکردهای خاصی نیز وجود دارد که صاحبان مشاغل باید برای ترویج رشد شرکت در سطح بین المللی ثابت بمانند.

حالا بیایید توی اونها شیرجه بزنیم.

7. معتبر باشید.

اصالت روشی اساسی برای اطمینان از موفقیت شرکت است. موانگی می گوید منفعت در جلب مشتری ، شرکتی است که به مخاطبان خود در مورد مکان خود اطلاع می دهد.

مثالی از مشاغل متعلق به سیاه پوستان که به طور مداوم از این روش استفاده می کند ، خط تولید محصولات مراقبت از زنانه گیاهی متعلق به سیاه پوستان ، شرکت گلدان هانی . شرکت Honey Pot همیشه درمورد محل استقرار و تولید محصولات خود شفاف بوده است ، این امر به آنها کمک کرده تا مشتریان وفادار خود را در طول زمان حفظ کنند.

به ویژه زنان سیاه پوست هنگام دریافت نظرات بد خریداران عمدتا سفیدپوست پس از Target وی را در تبلیغات ماه سیاه تاریخ قرار داد.

در حالی که مردم در تلاش برای تخریب نام تجاری وی بودند ، زنان سیاه پوست نه تنها با انتقادات مثبت برای مقابله با رتبه بندی شرکت ابتکار عمل را در دست گرفتند ، بلکه این خبر را در شبکه های اجتماعی نیز پخش کردند. اگرچه اتفاقاتی که رخ داد ناخوشایند بود ، اما در نهایت این تبلیغات به نفع شرکت کار کرد زیرا مردم از هدف شرکت بیشتر آگاهی پیدا کردند و می دانستند که دیکسون چه موضع گیری می کند.

Dana James Mwangi quote, her brand values saved the day for her because her customers knew what she stood for

“موانگی” گفت: “ارزش های تجاری او روز را برای او نجات داد زیرا مشتریانش می دانستند که او برای چه چیزی ایستاده است.” در نتیجه ، آنها از او حمایت کردند و قفسه ها را خریدند.

8. مخاطبان خود را مشخص کنید.

هنگامی که کارآفرینان برای اولین بار تجارت خود را شروع می کنند ، هدف آنها این است که به همه خدمت کنند ، اما موانگی اظهار داشت که “اگر می خواهید با همه صحبت کنید ، پس با هیچکس صحبت نمی کنید.”

مشکلی نیست که یک مشاغل جامعه خاصی را که می خواهد برای آن تبلیغ کند انتخاب کند و در مورد آن عذرخواهی کند. مزیت کارآفرین بودن این است که آزادی انتخاب شخص را برای خدمت به فرد تضمین می کند.

“موانگی ابراز داشت:” شما این آزادی را دارید که به همان اندازه که می خواهید خاص باشید و به همان اندازه که می خواهید ظریف باشید. “هنوز یک مسیر برای سودهای باورنکردنی وجود دارد.”

Dana James quote, if youre trying to talk to everyone then youre talking to no one

9. به زبان مشتریان خود صحبت کنید.

زبان تجارت شما نیز بسیار مهم است ، خصوصاً اکنون. با همه اتفاقاتی که در حال حاضر در حال وقوع است ، موانگی پیشنهاد می کند که صاحبان مشاغل باید از آنچه در جامعه و بازار می گذرد آگاه باشند.

علیرغم وقایع کنونی ، صاحبان مشاغل باید به خاطر داشته باشند که زبان آنها باید هویت مشتریانشان را تأمین کند.

به عنوان مثال ، خط لوازم آرایشی متعلق به سیاه ، The Lip Bar ، از سیستم عامل خود برای استانداردهای اصلی زیبایی را از بین ببرید.

lip bar example of powerful black-owned business marketing Mwangi نحوه نام تجاری بودن نام تجاری را درمورد هدف خود برجسته می کند و به غذا خوردن افتخار می کند به مشتریانی که دوست دارند با آرایش خود جسور باشند و استانداردهای زیبایی خود را تعریف کنند.

10. با بازاریابی یک (یا چند) محصول شروع کنید.

علاوه بر این ، اثبات شده است که بازاریابی یک محصول به جای چند محصول همزمان ، موثر است. موانگی به مشتریان توصیه می کند که برای جلوگیری از پخش دلارهای بازاریابی و دستیابی به سرعت ، یک محصول را به روشها یا رنگهای مختلف بفروشند.

موانگی همچنین از بنیانگذار The Lip Bar ، ملیسا باتلر ، به عنوان نمونه ای از این روش استفاده کرد. باتلر ابتدا رژ لب را در سایه های مختلف به فروش رساند ، سپس خط تولید خود را به خطوط لب ، پایه ها ، مرطوب کننده های رنگی ، سایه چشم و موارد دیگر گسترش داد.

یکی دیگر از مشاغل متعلق به سیاه پوستان که از این روش استفاده کرده است ، محصول لایه بردار بدن مش است ، Luv Scrub ، توسط کارآفرین کارولین اووسو-آنسا تاسیس شد. اووسو-آنسا پارچه هایی را در رنگ های متنوع می فروشد.

luv scrub example of powerful black-owned business marketing

“موانگی” گفت: “این استراتژی بازاریابی همچنین یک استراتژی ارائه دهنده یا یک استراتژی محصول است.” “نیازی نیست که همه این گزینه ها را به مردم بدهید وقتی می گویید می توانید مشکلی را برطرف کنید. شما می توانید یک محصول عالی داشته باشید که این مشکل را برطرف کند و وقتی این مشکل را دارید ، این بدان معناست که اکنون بازاریابی شما بسیار متمرکز شده است. آن محصول. ”

11 تعامل خود را با انجمن خود حفظ کنید.

عامل اساسی برای ادامه کار ، حفظ مشتری و بازگرداندن مشتری برای محصول یا خدمات شما است. یکی از راه های ایجاد سر و صدای مردم در مورد مارک تجاری یک شرکت ، ترویج پیشنهادات مختلف از قبیل هدایا ، مسابقات ، میزبانی پرسش و پاسخ و انجام ویژگی های مشتری است. صاحبان مشاغل می توانند این پیشنهادات را از طریق رسانه های اجتماعی و خبرنامه ها یا وب سایت خود برای جلب مشارکت انجام دهند.

“موانگی” گفت: “نه تنها افراد را به خود مشغول می كنید ، بلكه در مورد چگونگی تصفیه [محصول یا خدمات خود] ایده هایی نیز می گیرید.” “آنها به معنای واقعی کلمه به شما می گویند که آنها چه می خواهند ، چگونه محصولات فعلی خود را تصفیه کنند و آنچه را که از محصول بعدی از شما می خواهند ، تصحیح می کنند. اگر به آن نگاه کنید ، مردم به شما می گویند آنچه را که می خواهند. شما ندارید تا در تاریکی چاقو بزند. ”

“تعامل با مشتریان خوب است زیرا به دیگران نشان می دهد شما مراقبت می كنید.” “این همچنین به شما کمک می کند تا درباره آنچه مشتری فکر می کند اطلاعات کسب کنید. اکنون شما حتی بیشتر در مورد آنچه که آنها صحبت می کنند ، مانند آنها صحبت می کنید ، می دانید و می توانید وب سایت خود را به طور مستقیم با آنها صحبت کنید زیرا شما با همه آنها صحبت کرده اید این بار. و گوش دادن و س themال کردن از آنها. ”

به طور کلی ، وقتی نوبت به بازاریابی می رسد ، خدمات مشتری نیز برای تأمین کامل مشتری لازم است.

موانگی خاطر نشان می کند که نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری به این تلاش کمک می کند.

“بازاریابی نحوه ارائه آن داستان است ، و نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری به شما کمک می کند از کسانی که می گویید با خدمات عالی مشتری پشتیبان باشید.”

توصیه های بازاریابی ، مارک تجاری و خدمات به مشتریان در بالا به صاحبان مشاغل کمک می کند تا استراتژی های تجاری موفقیت آمیزی را ایجاد کنند و برای جذب مشتری با خواسته های کسب و کار همراه شوند.

black at inbound

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *