خدمات بازاریابی از طریق ایمیل, میزبانی ایمیل رایگان, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

10 بهترین ابزار پیش نمایش ، تست و رندر ایمیل

شما این عبارت را می دانید ، “آنچه می بینید همان چیزی است که دریافت می کنید” ؟

خوب ، وقتی صحبت از کمپین های بازاریابی از طریق ایمیل می شود ، ممکن است همیشه اینگونه نباشد.

از آنجا که همه از ارائه دهندگان ایمیل مختلفی مانند Gmail ، Outlook یا Yahoo استفاده می کنند ، ایمیل ها می توانند برای مشترکان مختلف متفاوت ظاهر شوند.

گاهی اوقات تصاویر مسدود می شوند ، متن alt وجود ندارد یا قلم ها ارائه نمی شوند. اگر این اتفاق بیفتد ، می توانید به اعتبار خود آسیب برسانید و مشترکان خود را از دست دهید. به همین دلیل مهم است که ایمیل های خود را قبل از ارسال آزمایش کنید.

Boost Opens & CTRs with HubSpot’s Free Email Marketing Software

در این پست ، ما بهترین ابزارهای تست رایگان ایمیل ، پرداخت پیش نمایش ، و ارائه اطلاعات را می توانیم استفاده کنیم که می توانید ایمیل های خود را برای چشم اندازهای مشتریان و مشتریان خود آماده کنید.

قبل از شروع ، لحظه ای به مرور HTML در مقابل ایمیل های متنی ساده اختصاص می دهیم

مزایای HTML و ایمیل های متنی ساده و خاص وجود دارد از مواردی استفاده کنید که استفاده از یک گزینه بر گزینه دیگر عاقلانه باشد.

مهم نیست که نوع ایمیل را انتخاب کنید ، باید ایمیل های خود را پیش نمایش کنید تا مطمئن شوید برای مخاطبان شما آماده است. این مورد به ویژه اگر با ایمیل HTML همراه باشید بسیار مهم است زیرا این ایمیل شامل ذاتاً عناصر چندرسانه ای ، رنگ ها ، قلم ها ، عناصر مارک دار ، تصاویر و موارد دیگر است.

پیش نمایش ایمیل HTML

هرچه ایمیل های HTML شما پیچیده تر شده و لیست ایمیل های شما رشد می کند ، پیش نمایش و تست ایمیل هایتان قبل از ارسال به گیرنده ها ، از اهمیت بالایی برخوردار است. با پیش نمایش پیام های خود ، اطمینان حاصل خواهید کرد که ایمیل های شما حرفه ای ، بدون خطا ، خواندن آسان و آماده برای راهنمایی ها و مشتریان شما هستند.

پیش نمایش HTML به شما امکان می دهد قبل از ارسال نسخه نهایی به مخاطبان خود ، هر آنچه لازم باشد را تنظیم کنید. به این ترتیب می توانید پیام های خود را با اطمینان کامل برای افرادی که بیشترین اهمیت را دارند – مشتریان خود – ارسال کنید.

ابزارهای تست رایگان ایمیل

توجه به این نکته مهم است که ابزار رایگان ایمیل پیش نمایش زیر نیز ابزار آزمایش ایمیل رایگان هستند. به این معنی که آنها توانایی کمک به پیش نمایش ایمیل و تست ایمیل را دارند.

1 ابزار بازاریابی ایمیل HubSpot

HubSpot Email Marketing Tool best email previewing, testing, and rendering tool

با ابزارهای بازاریابی از طریق ایمیل HubSpot ، می توانید همه ایمیل های بازاریابی خود را بدون نیاز به هیچ کد یا کمک از طراحان ایجاد ، شخصی سازی و بهینه کنید.

از آنجا که این ابزار بخشی از سیستم عامل همه در یک HubSpot CRM شما است ، شما می دانید داده هایی که برای شخصی سازی ایمیل های خود استفاده می کنید دقیق هستند. به عنوان مثال ، ایمیل ها را با مراجعه به مرحله چرخه زندگی گیرنده ، وضعیت عضویت ، شخصی سازی کنید – سپس کمپین خود را برنامه ریزی کنید تا ایمیل های سفارشی شما به طور خودکار ارسال شود.

الگوهای ایمیل از پیش ساخته شده و قابل تنظیم و همچنین ویرایشگر کشیدن و رها کردن ابزار به شما امکان می دهد به سرعت ایمیل های زیبا و حرفه ای را به لیست گیرنده خود بسازید و ارسال کنید. سرانجام ، A / B عناصر مختلف ایمیل های خود را آزمایش کنید – مانند خطوط موضوعی یا زمانی که ایمیل خود را ارسال می کنید – تا مشخص شود چه چیزی برای مخاطب شما بهتر است.

2. SubjectLine.com

SubjectLine.com subject line email testing tool

آزمایش طراحی بصری ایمیل های شما مهم است. با این حال ، پیش نمایش مطالب واقعی خود را نیز فراموش نکنید.

با SubjectLine.com می توانید خطوط موضوعی خود را آزمایش کنید و از 100 امتیاز رایگان دریافت کنید. این ابزار طول کل ، طول کلمه ، فوریت و موارد دیگر را در نظر می گیرد.

انتخاب واژه در موضوعات موردنظر شما اهمیت دارد و این ابزار به شما کمک می کند تا موضوعات قابل کلیک بیشتری داشته باشید بنابراین خوانندگان شما احتمالاً بیشتر باز می شوند.

3 پیش نمایش ایمیل EmailNinja

MailNinja Email Previewer email tool

MailNinja ابزاری برای پیش نمایش ایمیل رایگان ، با کاربرد آسان و بدون سر و صدا است. با استفاده از این ابزار می توانید پیش نمایش های فوری ایمیل های HTML خود را مشاهده کنید. علاوه بر این ، می توانید متن alt خود را دوباره بررسی کنید ، ایمیل های آزمایشی ارسال کنید و ببینید که ایمیل شما در دستگاه های مختلف چگونه خواهد بود.

اگر به ابزار پیش نمایش دیگری غیر از نرم افزار بازاریابی ایمیل خود اعتماد ندارید یا می خواهید از آن استفاده کنید ، این یک گزینه ساده و رایگان است.

4 Analyzer Inbox

Inbox Analyzer free email preview tool

Inbox Analyzer ، یکی دیگر از ابزارهای پیش نمایش رایگان ایمیل ، به شما کمک می کند درد صندوق ورودی را از بین ببرید و ایمیل های شما را هرزنامه آزمایش کنید.

ایمیل های خود را به محبوب ترین ارائه دهندگان صندوق ورودی ارسال کنید تا ببینید چطور ظاهر می شوند و اگر تحویل داده می شوند – اگر ایمیل شما به صندوق ورودی ، پوشه هرزنامه یا تحویل داده نشود به شما اطلاع می دهد.

علاوه بر این ، گزارشات فوری در مورد امتیازات فرستنده ، هشدارهای شهرت و حتی لیست های سیاه خود دریافت خواهید کرد. با استفاده از این ابزار ، می توانید مسائل را پیدا کرده و نحوه حل آنها را بیاموزید.

5. PutsMail

PutsMail html free email testing tool by litmus

PutsMail ابزاری رایگان برای تست ایمیل توسط شرکت Litmus است. با PutsMail ، می توانید ببینید که ایمیل شما در بیش از 50 سیستم عامل و دستگاه مختلف متفاوت است. اگر فقط به دنبال یک راه سریع و آسان برای پیش نمایش ایمیل های خود هستید ، این یک ابزار عالی است.

1 دریافت پاسخ

get response email marketing software and email previewing and testing tool

قیمت: 15 دلار در ماه (پایه) ، 49 دلار در ماه (به علاوه) ، 99 دلار در ماه (حرفه ای) ، درخواست قیمت گذاری سفارشی (حداکثر)

Get Response یک نرم افزار بازاریابی از طریق ایمیل است که می تواند به شما در ایجاد محتوا ، افزایش فروش و افزایش بازدید سایت کمک کند. پیش نمایش ایمیل های خود را در بیش از 25 سرویس گیرنده ایمیل معروف و تعیین کنید که آیا و چه زمانی عناصر چندرسانه ای مانند تصاویر مسدود شده اند.

2. تورنمنت

litmus email preview and testing tool

قیمت: 99 دلار در ماه (Litmus Basic) ، 199 دلار در ماه (Litmus Plus) ، درخواست قیمت گذاری سفارشی (Litmus Enterprise)

Litmus ابزاری برای آزمایش و توسعه کمپین های ایمیل است. با یک حساب پولی ، به یک ابزار آزمایش پیش نمایش ایمیل دسترسی خواهید داشت که به شما امکان می دهد عکسهای صفحه ایمیل های خود را در بیش از 90 برنامه و دستگاه مختلف مشاهده کنید.

اگر حساب Litmus دارید ، می توانید افزونه Chrome را به مرورگر خود اضافه کرده و ایمیل های خود را بدون اینکه هرگز از ارائه دهنده خدمات ایمیل خود خارج نشوید ، آزمایش کنید. با پسوند ، می توانید پیوندها ، تصاویر و پیگیری خود را تأیید کنید. به علاوه ، برنامه افزودنی فوراً با هر ویرایش یک چک لیست جدید اجرا می کند.

3 Stripo

stripo email templates, email testing, and dynamic AMP email building tool

قیمت: رایگان ، 12.50 دلار در ماه (تجارت) ، 40 دلار در ماه (آژانس)

Stripo یک سازنده ایمیل با تست ایمیل و انواع ادغام های ارائه دهنده خدمات ایمیل (ESP) (از جمله HubSpot ، Gmail ، Outlook و Mailchimp) است. یک کتابخانه از ماژول های سفارشی وجود دارد بنابراین می توانید از آنها در کمپین های مختلف استفاده کنید.

همه ایمیل هایی که با ویرایشگر HTML Stripo طراحی می کنید پاسخگو هستند بنابراین هرگز نگران نحوه ارائه آنها برای گیرندگان در دستگاه های مختلف نخواهید بود. علاوه بر این ، پس از ساخت ایمیل های AMP پویا با Stripo ، اعتبارسنج کد ابزار ایمیل را برای خطاهای شما بررسی می کند.

4 پیش نمایش ایمیل من

Preview My Email email testing tool قیمت : 25 دلار در ماه (استاندارد) ، 45 دلار در ماه (تجارت) ، 160 دلار در ماه (حرفه ای) ، 399 دلار در ماه (سازمانی)

Preview My Email یکی دیگر از راهکارهای تست ایمیل است که می تواند به شما در بهبود عملکرد کمک کند. با استفاده از آن ، با یک کلیک عکسهای واقعی از ایمیل خود را در سراسر ارائه دهندگان ایمیل معروف دریافت خواهید کرد. علاوه بر این ، این ابزار تجزیه و تحلیل ایمیل را ارائه می دهد که می تواند به شما کمک کند مخاطبان ایمیل خود را بهتر درک کنید.

5. ایمیل در اسید

email on acid email testing tool

قیمت: 73 دلار در ماه (مبانی اولیه) ، 112 دلار در ماه (حق بیمه) ، 424 دلار در ماه (حرفه ای) ، درخواست قیمت گذاری سفارشی (سازمانی)

Email on Acid ابزاری برای پیش نمایش ایمیل است که برای کمک به شما در نمایش صحیح ایمیل ها در بین همه مشتریان طراحی شده است. پیش نمایش های ایمیل مشتری مستقیمی هستند ، بنابراین دقیقاً آنچه مشترکین شما می بینند خواهید دید.

این ابزار عکس های صفحه را به شما می دهد بنابراین در مورد شکل ظاهری ایمیل شما در 90 مشتری و دستگاه س noالی ندارید. همچنین از نظر قالب بندی ضعیف ، پیوندهای خراب و مشکلات کد آزمایش می شود.

ایمیل در Acid همچنین امکان اظهار نظر ، ویرایش و بازبینی پیش نمایش ایمیل را مستقیماً در نرم افزار برای یک فرآیند تست سریعتر و کارآمدتر ارائه می دهد.

پیش نمایش ، آزمایش و ارائه ایمیل های خود را شروع کنید

پیش نمایش ایمیل های شما قسمت مهمی از بازاریابی از طریق ایمیل است. اگر مردم نمی توانند ایمیل های شما را ببینند یا اعتبار شما از بین رفته است ، این ایمیل ها وظیفه خود را انجام نداده اند. برای اطمینان از اینکه از نظر ایمیل برای گیرندگان مناسب هستند ، از ابزار پیش نمایش و تست ایمیل استفاده کنید.

یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در ژوئن سال 2020 منتشر شده و برای جامعیت به روز شده است.

New call-to-action

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *